Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Belpaş'a bir atama daha! İşte yeni genel müdür yardımcısı

Belpaş Genel Müdürlüğüne Osman Çelik'in gelmesinin ardından Genel Müdür Yardımcısı da değişiyor

09:16   |   03.06.2019
Haber Resmi

Nihat Seymen'in 10 yıllık görev süresinin ardındanGenel Müdürlük görevini Osman Çelik'in aldığı Belpaş'ta Genel Müdür Yardımcısı da değişiyor.

Belpaş'ın yeni Genel Müdür Yardımcısının, şu an da Belpaş'a ait Kentpark Restoran'ın müdürlüğünü yapan Muzaffer Gül getiriliyor.





Muzaffer Gül'ün bayram sonrasında Genel Müdür Osman Çelik ile birlikte göreve başlayacağı öğrenildi. 

Sakarya Büyükşehir Beledityesi iştirakı olan Belpaş'ın Ormanpark, Yenikentpark, Kentpark ve Şemsiyelipark'ta restoran-kafeterya ve çay ocağı işletmeleri ile akaryakıt istasyonu, SGM Büfesi ve Büfe Kafe işletmeleri bulunuyor. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 23887 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10734 kere okundu
YORUMLAR 33 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Bilal filiz
04.06.2019 13:46
Muzaffer Beyi uzun süredir tanırım. Çalışkan dürüst işini tam anlamıyla yapan, hak yemeyen hakkını da yedirtmeyen nadir insanlardandır. Ve bence daha da iyilerine layıktır ve Onuda hak ederek kazanacaktır. Belpaşın her kademesinde senelerdir çalışan işleyişini adım adım bilen biri bu görevi çoktan haketmiştir nokta. Yeni görevinde başarılı olacağına ve gereksiz yorum yapanları utandıracağına eminim. Başarılar Müdürüm
Bilal filiz
04.06.2019 13:02
Muzaffer Beyi uzun süredir tanırım. Çalışkan dürüst işini tam anlamıyla yapan, hak yemeyen hakkını da yedirtmeyen nadir insanlardandır. Ve bence daha da iyilerine layıktır ve Onuda hak ederek kazanacaktır. Belpaşın her kademesinde senelerdir çalışan işleyişini adım adım bilen biri bu görevi çoktan haketmiştir nokta. Yeni görevinde başarılı olacağına ve gereksiz yorum yapanları utandıracağına eminim. Başarılar Müdürüm
Faruk isnel
04.06.2019 08:28
Muzaffer kardeşime yakışır.kendisi efendi dürüst ve kişilikli bir insandır.Allah yolunu açık etsin inşallah..
vatandaş54
04.06.2019 01:30
Kentparkta kişibaşı iftar 58 lira acaba yöneticiler kendi ailelerine kaça veriyor iftarı
muzaffer
04.06.2019 00:11
ben ne oluyor anlamadım bu adam hakyolcu irfanda hakyolcu bu ekrem bunları alıyor ama rüstemle kapışıyor hakyol içindede mi güç mücadelesi var
Sakaryalı
03.06.2019 23:22
Emin olun ekrem başkana yanlış bilgi veriliyor yoksa bu şekilde atama olmaz belpaş genel müdürü isabetli karar ama bu yanlış karar
Adalı
03.06.2019 22:56
Kent Park Dillere destan vergi rekortmeni secildigi icin diger birimlerde ayni statüyo ulassın diye Yapılmıs bir atama olmalı iyi niyetli dusunmeye calısiyorum ama olmuyo kiiiii:))))
Malesef
03.06.2019 22:18
Bu atama sunu ifade ediyor Kayinco müco ile damatin ekibi arasindaki guc furyasinda kayinco galip gelmis basina gelen irfan bey alel acele istisnai kadriyla ozel kalemden memur sonra mudur oluyor muzafferim kent parki sahlandir di ya genel mudur yardimciligiyla mukafatlandiriliyor e bizede hayirli olsun demek dusuyor disardan biri olarak bunlari biz goruyoruz vatandas olarak ama ekrem baskani nasil kandiriyorlar anlamadim ama insaallahh ekip kurmasi boyle devam etmez yoksa yine sakaryaya yazik olacak yazilanlara bakarsaniz yapilan atamalarla degisen bisi olmaz eski tas eski hamam devam eder verdigimiz oylara yazik olmaz insaallah ne diyeyim seni cok seviyoruz ekrem baskan ne olur ekibini duzgun kur bizleri hayal kirikligina ugratma lutfen
Hasan Tambasan
03.06.2019 21:14
Sakarya İlinin en pahalı mekanı Orman Park.Sorarsan Belediye Halkın yanında olmalı.Ama bakıyorsun ki Orman Park ensesi kalınlar ın yanında oldu fakire sırtını döndü. Garibanın yaninda olmayan bir Orman Park gorevlisinden ben şahsen keramet beklemiyorum. Kerameti olsaydı şayet çay en fazla 1 liraya satılmalıydı.Garibanın demek ki Orman Parkta oturmaya hakkı yokmuş.Kalender vede merhametli idarecilere herzaman saygım sonsuzdur.
Port
03.06.2019 20:09
Urfa diyarbakırlı bir mudur ve çalışanlar bu restoranları daha leziz ve nefis yapar.acili acılı yerdik.
Aslolan insanlık
03.06.2019 20:05
Geçin efendiler geçin! Ormanparkın müdürü Engin Berk yıllardır yaptıkları ile genel müdür yardımcılığına getirilmeyi hakeden tek işletme müdürüdür! lakin burası Türkiye arkanda amcan dayın yoksa birileriyle akrabalık ve veya arkadaşlığın yoksa böyle hakettiğin yere gelemezsin
Aslolan insanlık
03.06.2019 20:02
Geçin efendiler geçin! Ormanparkın müdürü Engin Berk yıllardır yaptıkları ile genel müdür yardımcılığına getirilmeyi hakeden tek işletme müdürüdür! lakin burası Türkiye arkanda amcan dayın yoksa birileriyle akrabalık ve veya arkadaşlığın yoksa böyle hakettiğin yere gelemezsin
Samet yilmaz
03.06.2019 19:58
Cok nitelikli adamlari basa getirdiniz. Alkisliyorum. Hatta amuda kalkarak alkisliyorum. Peooh
Yorumsuz
03.06.2019 19:56
ABİ BEN TOPTANCİYDİM 10 TL LİK URUNU 3LİRAYA ALİYORLARDİ 20 TL SATİYORLARDİ DÜŞÜNÜN YANİ BELEDİYE YERLERİNİN UCUZ OLMASİ GEREKİRKEN NORMAL Bİ VATANDASİN İS YERİNDEN DAHA çok kazanıyor BELEDİYE UNUTMAYİN ALİRKEN KAZANİYOR BİRDE SATARKEN GİTMEYİN ABİ Ben GİTMİYORUM
Adapazarlı
03.06.2019 19:09
Yenikentparkta çay söylüyoruz yarım saatte geliyor.adam şey gibi yüzümüze bakıyor ikiletiyor üçletiyor 4 letiyor hatta.orman park da aynı.böyle mi hizmet verilecek?bu sorunlar ortadayken atanan zat bu restoranların müdürüydü.ee şimdi genel müdürü oldu nasıl olcak bu iş?
aslan
03.06.2019 18:38
Belediyenin mekanları çok pahalı ve kalite yok. Kentpark ve Ormanpark özel işletmede olsa uçurmuşlardı.
Sakarya büyükşehir köyü
03.06.2019 18:05
Allah aşkına değişti de ne değişecek?istanbul sosyal tesislerinde kahvaltı 30 lira.bizim yenikent,ormanparkta da 30 lira.çay 3.50.yaa belediye iştirakısınız.kar amaçlı değil hizmet amaçlı hareket etmeniz gerekirken şahsa ait işletme gibi kar amaçlı hizmet ediyorsunuz.ucuzlatın şu fiytları yarı yarıya da yüzde 65 in hakkını verin Allah aşkına. belediye gibi hizmet edin de insanlar biraz doysun,kansın yaa.hizmet yapın hizmet.
Ferdi
03.06.2019 15:49
Hayırlı uğurlu olsun inşallah başarılarının devamı dileğiyle
MeraktanSorular
03.06.2019 15:42
Allah yeni görevinde muvaffak etsin İNŞALLAH. Acaba Sakarya Ormanparkta da yenilikler olacak mı? Belpaş ta köklü bir değişim güzel oldu gibi...
Alibabanın Çiftliği
03.06.2019 15:25
OOOO süper haber , işler şimdi favkalade yoluna girer , çok önemli değişliklik , zaten şu anki genel mdr yardımcısı ile her daim beraber çalışmıyorlardı , şimdi kesin belpaş coşar . al birini vur ötekine . ekip aynı ekip çevir çevir kullan zannedersin ki taze kan yıllarca devletin şirketlerini işletmelerini babalarının çiftliği yapmışlar , çevrelerini zengin etmişler başka bişey yok . Sorsunlar bakalım bu zamana kadar kaç kuruş kar etmiş , hangi sosyal belediyecilik hizmeti sunulmuş , 60 lira ya iftar satarak mı sosyal hizmet yapıyorsunuz . Geçin bu işleri ...................................... Tezgeller Lahmacun Yaşadı ...................
sakarya
03.06.2019 15:22
Muzaffer abi gibi insanların böyle önemli görevlere getirilmesi bizleri memnun ve mutlu ediyor.Ekrem başkan isabetli bir karar vermiş tebrik ederim
Murat kaya
03.06.2019 15:17
Asm den başlayan ve Belpaşın her kademesinin tozunu yutan tecrübeli bir iyi çalışkan insan
Ayhan
03.06.2019 14:12
Muzaffer kardeşim Allah yardımcın olsun. Öncelikle hayırlı işlere imza atacağına eminim. Tercihlefinde yanilmayacaklarina ben kefilim çalışkan dürüst adam gibi adamdır. Sonra bazı yorumculara sesleneyim tanimadan bilmeden sallamayin
Ayhan
03.06.2019 14:12
Muzaffer kardeşim Allah yardımcın olsun. Öncelikle hayırlı işlere imza atacağına eminim. Tercihlefinde yanilmayacaklarina ben kefilim çalışkan dürüst adam gibi adamdır. Sonra bazı yorumculara sesleneyim tanimadan bilmeden sallamayin
İMam Şamil
03.06.2019 11:50
Muzaffer abime Allah hayırlı etsin başarılı ve Çalışkan bir abimiz
Yavuz Selim
03.06.2019 11:27
Muzaffer Gül kardeşimi tebrik ediyorum. Başarılar Hayırlı hizmetler diliyorum.
Mehmet
03.06.2019 11:20
Kesinlikle isabetli bir seçim olmuş, çalışkanlığıyla senelerdir kendini ispatlamış bir yönetici, eminim bu görevindede yeni başarılara imza atacaktır.
Mehmet
03.06.2019 10:49
Kesinlikle isabetli bir seçim olmuş, çalışkanlığıyla senelerdir kendini ispatlamış bir yönetici, eminim bu görevindede yeni başarılara imza atacaktır.
Okanalp Cantemır
03.06.2019 10:26
Muzaffer Gül adam gibi adamdır. Daha da iyi yerleri hakediyor. Osman Bey çok şanslı. Böyle bir yardımcısı olduğu için. Allah her ikisini de utandırmasın...
Selim soydas
03.06.2019 10:18
Çalışkan dürüst işi bilen Muzaffer Gül ü tebrik ediyorum. Hayırlı olsun Allah yardımcısı olsun.
Falcı ali
03.06.2019 10:09
Yemin ediyorum normal.sartlarda benim iş garanti şuan. Geçmişte çalıştım Muzaffer bey ile severde beni. Eski AKM de sefim idi. Masa başı iş kesin kırmaz idi beni ama ben gitmem o zaman çok cektirdi bize:)) eğer değişmesiyle calisilmaz Muzo abicimle. Hayırlı olsun abime. Çalışma şekli biraz farklı alt çalışanları pek mutlu olmaz onunla ama.is disiplini dehşet katı.yani belpas personeli düşünsün banane:)))
Mevlüt fani
03.06.2019 09:55
Yıllardır Belpas ın her kademesinde başarıyla hiç eksilmeyen gayretiyle bu makamı hak eden güzel insan MUZAFFER GÜL. Allah mahçup etmesin
Erhan
03.06.2019 09:35
Saka gibisiniz restorant mudurunu belpas gibi firmaya genel mudur yardimcisi yapiosunuz nasil bi karaktersizliktir bu.
Online Ziyaretçiler