Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakaryaspor'da gözler 16 Haziran'da

Yeşil-siyahlı camianın gözü 16 Haziran'da yapılacak olan kongrede. Futbolcularda kongre sonuçlanana kadar bekleyecekler.

11:20   |   07.06.2019
Haber Resmi

SPOR264.COM

TFF 1.Lig'e çıkamayarak ekonomik olarak oldukça sıkıntılı bir duruma giren Sakaryaspor'da kongre kararı alınmıştı. Ekonomik ve finansal durumun çok parlak olmaması, transfer tahtasının kapalı olması, koltukta gözü olan isimleri en çok düşündüren konuların başında geliyor. 






İlk oturumu 16 Haziran'da yapılacak olan kongrede şuan hala resmi bir aday gözükmüyor. Güncel başkan Cevat Ekşi'nin tekrardan aday olmayacı kesin gözüyle bakılırken, adaylık konusunda yönetimde hala belirsizlik söz konusu.


CUMHUR GENÇ'İN İSMİ ÖN PLANDA
16 Haziran'da gerçekleşecek olan kongre öncesinde şuanki başkan vekili Cumhur Genç'in aday olacağı kulislerde dolaşırken, henüz Cumhur Genç'ten bir açıklama gelmiş değil.

Adaylık için henüz net kararını vermeyen Genç, yeni sezon için kulübe gelir sağlayacak yatırım aramakta.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 23285 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8297 kere okundu
YORUMLAR 17 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
ercan
11.06.2019 14:17
Parasız başkan istemıyoruz.öyle herkez başkanlık yapar.Hatta sakaryasporun önüne isim hakkı verebıen bbayiğit gelsin.
şef 54
08.06.2019 10:04
Paran Yoksa aday olmayacaksın 5 milyon verecek veya verebilecek kişiler başkan olsun ..
Sakaryasporlu
08.06.2019 10:03
Bazı yöneticilerin 500 er tane Maraton alt bileti alıp insanları madur ettikleri günlerin hesabını versin. İnsanlar orda gişede yattı.... Ayrıca Personele maaşlarını ödesinler..
Sakaryasporlu
08.06.2019 09:20
Bazı yöneticilerin 500 er tane Maraton alt bileti alıp insanları madur ettikleri günlerin hesabını versin. İnsanlar orda gişede yattı.... Ayrıca Personele maaşlarını ödesinler..
Sedatt
08.06.2019 02:12
Cumhur genç 5 milyon para lazım kongre günü bu parayı bulmaya çalışıyorum ama Sakarya?dan ama istanbuldan,, .bulamazsam olmam ama kimsede hayal satmasın 5 milyon parası olmayan gelmesin diyor.bencede doğru söylüyor Sakarya şehrinden bu para zor çıkar.ulusal bir firma sponsorluğunda çözülür bu iş.
kertenkele
08.06.2019 02:06
SÖZÜM ONA,BELLİ ETMEDEN BU SUTUNLARDAN KAMUOYU YOKLAMASI MI YAPIYORSUNUZ?..BABA MURAT DEDİĞİNİZ 'PARA BABASI '' İSE BUYURSUN...AMA EĞER KARININI DOYURMAK İÇİN BAŞKAN OLACAK İSE UZAK DURSUN..SAKARYASPOR'A,KARINI TOK,CEBİ ŞİŞİK,GÖNÜLÜ ZENGİN VE ZEKİ BAŞKAN LAZIM...LAHMACUN,ISLAMA KÖFTE YİYEREK KULUP HESABINA YAZDIRACAK OLAN BAŞKA KAPIYA..SAKARYASPOR,SAKVA AŞEVİ DEĞİL..!!!
Onr
08.06.2019 00:23
Arkadaslar Cevat Eksiden boşalan yere Baba Murat oturacak diyorlar,doğru mu?
kertenkele
07.06.2019 23:01
ŞİMDİ SIRA HANGİ ZÜĞÜRT BAŞKAN ADAYINDA?..:)
Sakarya
07.06.2019 22:51
Vatandaş olarak çok merak içindeyiz kongre olunca tüm sorunlar çözülecek.Kredi kartı borcum bitecek 1 yıllık kiram ödenmiş olacak daimi bir işim olacak vs vs.Banane ya kongreden bana faydasımı var futbolun şuana kadar futbolcu ve yönetiminden başkasına kàrı olmamıştır kimsenin karnı doymamıştır.
Cans
07.06.2019 22:15
Ne Man kafalar var ya.. Takım borç bağında neredeyse koskoca takım tarih olacak. Hala eski stad tribün bilmem ne diyorlar ey gidi ey.böylelerine boşuna semer vurmuyorlar .
sakarya54
07.06.2019 21:16
cumhur genç aday olursa kimse başkan olamaz.delege üyelik önemli yarısndan fazlasını cevat ekşi kalanını cumhur genç üye yaptı..anlayan anladı. :))) paranda olsa delegen yoksa işin yaş..
Memur
07.06.2019 20:40
Gözümüz 16 haziranda maaşı alıp borçları verme günü.
Murat sevi
07.06.2019 20:05
SELAM TANSU UZUN ÇARŞAMBA GÜNÜ YÖNETİMDEN 4 ARKADAŞI İLE BASIN TOPLANTISI İLE BAŞKAN ADAYLIĞINI AÇIKLIYACAK. BASIN TOPLANTISIN DA HOCA ADAYI TAKIMDA BIRAKMAK İSTEDİĞİ İSİMLERİ VE TRANSER ETMEK İSTEDİĞİ FUTBOLCU LİSTESİNİ AÇIKLIYACAK
Ahmet
07.06.2019 12:25
Bu şehir lanetli hala anlamadınız mi insanları kötü birisine yoldan geçerken selam versem dövecekmiş gibi bakıyor herkes birbirinden uyanık esnafa gidip bilmediğim bir şeyin fiyatını sorsam fazladan söylüyor ptt ye çıkamayız biz fazla umitlenmeyin
Baskan
07.06.2019 12:24
Super loto oynacayacgım bana cıkcak ve baskan olacam
Hakkının hakkı
07.06.2019 12:11
Şu an eski stadın açık kale arkasını yıkıyorlar. Haberin var mı medyabar?
Adapazarlı
07.06.2019 12:07
Şuanki yönetim zayıf kaldı iyi bir yönetim ve şehir desteğiyle cumhur genç bu işi yapabilir fakat topçular üzerinde ağrılığını hissettirmesi gerekiyor
Online Ziyaretçiler