Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kenan Sofuoğlu'nun şoförü istifa etti

Ak Parti Milletvekili Kenan Sofuoğlu'nun şoförlüğünü ve danışmanlığını yapan Levent Yaman, istifa ettiğini açıkladı

12:32   |   07.06.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 
Ak Parti Sakarya Milletvekili ve eski Dünya Supersport Motosiklet Şampiyonu Kenan Sofuoğlu'nun danışmanı Levent Yaman istifa ettiğini açıkladı. 
Çark Caddesi'nde çiçekçilik yapan Yaman, Sofuoğlu Milletvekili seçildikten sonra hem danışmanı hem de şoförü olarak görev yapıyordu. 
Yaman istifasını, sosyal medyada yaptığı paylaşımla "Şoförlük yaptığım Kenan Sofuoğlu'nun yanından istifamı vererek ayrıldığımı bildiririm" ifadeleriyle duyurdu. 

Sofuoğlu'nun diğer danışmanı Semih Bostanoğlu da, geçtiğimiz Aralık ayındaki 'Emir erlerim' paylaşımından sonra danışmanlıktan istifa etmişti. 









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 195418 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 36476 kere okundu
YORUMLAR 27 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
kenan saruhan
11.06.2019 10:30
herkes özgürce fikirlerini yazmakta fakat aslı astarı olmayan kulaktan dolma bilgilerle bu işler olmaz kenan sofuoğlu sayın vekilimiz gerekni yapmış arkadaşı göndermiş bildiğim sofuoğlu bir hatası hatta büyük bir hatası olmadna kimseye yol vermez levent te bugüne kadar yaşadığı saltanata şükretsin bunu bile hak etmeyen biriydi kaldıkı hakkımı helal etmiyorumla konuya girenler kenan sofuoğlu üstünde ne hakkın olabilirki :)) biz nelerini gördük geçmişte kenan sofuoğlunu ben şampiyon ettim deyip iki kotu indirimli almaya çalışan :) kenan güzel insandır zararı olmaz faydası olur bide bayram seyren abisini arasa tam olacak :)))
omer
10.06.2019 14:19
....... her zaman dışlanması lazım adalet yerini buldu zaten sofuoğlunun yanına yakışmıyordu sofuoğlu gerğini yaptı eline sağlık
E. S.
09.06.2019 14:30
Benim ödediğim vergiler ile, herkesten daha iyi şoför olduğun halde 7000 TL ye çiçekçiden şoför emir eri atayan sayın Sakarya Milletvekili Kenan Sofuoğlu hakkım sana haramdır, Sakarya'ya milleti vekaleten neler yaptığını ve neler yapacağını takip edebileceğimiz bir liste sürekli yayımlamanı bekliyoruz. Hatta Medyabar yönetimi bu da size bir öneridir. Milletvekilleri ile görüşün anlaşın, Sakarya için yaptıkları ve yapacakları işleri listeleyip takip eden ve sürekli oalrak sitenizde bir sütunda yayımlayan bir platform oluşturun. Biz de bakalım çoğunluğun oy verdiği adamlar yatıyor mu çalışıyor mu? Milletvekillerinin performanslarını devlet takip ve ölçme yapmazsa millet yapsın değerlendirsin, bir sonraki seçimlerde ve karne notu versin.
Cans
08.06.2019 17:49
Elveda emirerleri elveda köleler gelsin yenileri
İsmail
08.06.2019 11:25
murat
08.06.2019 09:10
Makarios un yancıkları yine yorum üstüne yorum.Derdinizi bir anlasak.
kertenkele
08.06.2019 02:20
KOMEDİ DANS ÜÇLÜSÜ'NÜN İKİSİ GİTTİ.:):)
Yunus
08.06.2019 01:08
Akp nin gerçek yüzünü görmek isteyen sofuoğlunun yüzüne baksın yeter bence ...
Çok bilen
08.06.2019 00:39
Kenan keşke motorcu olarak kalsaydı keşke!
Vatandas_54
07.06.2019 23:34
Unutamıyorum emir eri fotoğrafını, milletin masasına uzatılan ayakları her ne kadar şaka yaptık deselerde Sakarya'nın sakaryalinin onlarca sorunu bulunurken bu neydi arkadaş. Sarhoş oldunuz
Memur
07.06.2019 23:29
Biri teyzemin oğlu dediğin danışmanlarının maaşını alın terinle kazandigin parayla örüyormuşsun kenan abi.ispat et.tum turkiye bekliyoruz.milletvekili nimetlerinden hiç yararlanmamışsın.tebrik ederiz.hem neyi danışıcan bu danışmanlara ağabey.onlar sana danışsın Şoför olarak kullanılan kadroya yazık.sen zaten kendin sporcusun şoförsun yürü be abi sen kralsın.reislerinin en has adamısin
kertenkele
07.06.2019 22:32
ORTALIKLARDA 'DANIŞMAN''IM DİYEREK GEZİNİYORDU..ŞİMDİ ŞÖFÖRLÜK'E ÇEVİRMİŞ İŞİ..BAKTI Kİ , ''DANIŞMANIM'' DEDİĞİNDE MİLLET MAKARA YAPIYOR,''ŞÖFÖRÜYÜM'' DEMEYE BAŞLAMIŞ..AH ÇİÇEKÇİ AH.. HER GÜL KOKLANMAZ,BİLEMEDİN.:) NEYSE ,SENİN,KENAN'IN VE SEMİH'İN TORUNLARINIZA ANLATACAĞI BÖYLE BİR ANILARINIZ OLMUŞ OLDU...FOTOĞRAFI İYİ SAKLAYIN ARA SIRA BAKIP GÜLERSİNİZ..O FOTOĞRAF YOKSA BANA SÖYLEYİN BEN VERİRİM..:)
hakan GÜR
07.06.2019 22:26
Haberi EMİR ERİ İSTİFA ETTİ diye verseydiniz keşke
Araç Güzelleştirme Merkezi Sakarya
07.06.2019 22:13
Levent Yaman sakaryada Yıllardır esnaflik yapan evli ve cocuk babasi dürüst ve Güvenilir Bir esnaftır... Kenan ile dostlukları Eskiye dayanır... Bugün herkezin kendine göre bir takım işleri vardır... Bu İstifasida işlerine ve ailesine biraz daha zaman ayirmak için yaptigina inanıyorum...Kenanı ne kadar sevdigini herkez iyi bilir... Rabbim Her ikisi içinde hayırlısını nasip etsin.
Ahmet
07.06.2019 21:47
Çiçekçi olduğunu,yerini belli ettin şimdi güzel reklam yaparsın Ne demişler reklamın iyisi kötüsü olmaz (!) İçeriğini bilmeden Kenan beyi suçlayanlar,ağzından kötü bir söz duymazsınız zaten biliriz o efendiliğini bozmaz.
Pehhhhh
07.06.2019 21:45
Sosyal medyadan istifa ettiğini bildiren kişiden ne köy olur ne de kasaba
Haydar
07.06.2019 21:44
Kenan Sofuoğlu?nun yanına yakışmıyordu ...............................
Erhan tan
07.06.2019 21:26
............. dünya şampiyonunun yanına yakışmıyordu zaten
Mehmet hancı
07.06.2019 21:24
Kenan Sofuoğlu?nun iyi niyetini suistimal ederek adını kullanmak güzel,belli ki yanına yakışmıyormuş ahlakıyla kendini belli etti.
Ömer tekeli
07.06.2019 21:20
Çuvaldız
07.06.2019 21:15
Hay mübarek kuzen danışman,çicekci şoför+danışman 30-40 bin havadan maaş...Valla ne değer verirdik sana Kenannn!Devletin malı deniz.Bu sadece bir milletvekilinin devlete yükünün orneği düsünebiliyor musunuz diğerlerini de. Ulan bundan sonra krizde bana tasarruf yao diyen hangi siyasetçi olursa dere tepe düz giderim!
turşucu kamil
07.06.2019 21:06
YAKINDA CUMHURBAŞKANIMIZDA ONA YOL VERİR BU FİLMDE BURDA BİTER
Doğrucu davut
07.06.2019 20:42
Olsa olsa Kenan Sofuogunun adını layiki ile tasiyamayip yanina yakismadigindan ve bu görevinin kıymetini bilmediğinden vekili tarafından gorevinden azledilip kovulmustur. Böylelikle de istifa ettim kılıfını kendi uydurmuştur.
Memur
07.06.2019 20:42
17 yıl önce milletvekillerinin makam arabası yoktu.cok şükür artık var.reisiniz saolsun.
Adam
07.06.2019 20:23
Bunu haber yapmanız okadar iyi oldu ki anlatamam. Dolar VS rahatladı
Kenan saruhan