Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Bir köpek şikayeti de hastaneden...

Medyabar.com ihabr hattına gelen bir mesajda, Yenikent Devlet Hastanesi Acile giden vatandaş,kapının önünde çok sayıda köpek olduğunu ifade ederek yetkililere seslendi.

11:35   |   10.06.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM-: Gelen şikayet mesajında, "Bu mesajı bu geldiğim Yenikent devlet hastanesi Acil kapısı önünden yazıyorum.Hastaneyi resmen sokak köpekleri basmış insanlar köpeklerin korkusuna dışarıya bile çıkamıyorlar herhalde Adapazarı belediyesinin köpek barınağında bile buradaki kadar sahipsiz köpek yoktur diye düşünüyorum " ifadeleri yer aldı.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 204817 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 2240 kere okundu
YORUMLAR 9 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
ESRA
13.06.2019 08:58
kedi köpek gibi hayvanlardan korkacağınıza 2 ayaklı hayvanlardan korkun. hiç bir köpek tecavüz etmez laf atmaz hırsızlık yapmaz en fazla canını yakarsanız koruma iç güdüsü olarak tepki gösterir. ne zaman öğreneceğiz acaba bu dünyanın sadece insanlara ait olmadığını. AZICIK MERHAMET
Betül atasoy
12.06.2019 11:29
Köpeklerin birçoğu önceden sahipli oldugu cok belli uyumlu hayvanlar,kimseye saldırdıklarıda yok.Bu dünyanın yalnızca insanlar için olmadığını nezaman kabulleneceksiniz.
Betül atasoy
12.06.2019 11:28
Köpeklerin birçoğu önceden sahipli oldugu cok belli uyumlu hayvanlar,kimseye saldırdıklarıda yok.Bu dünyanın yalnızca insanlar için olmadığını nezaman kabulleneceksiniz.
HAYVANSEVER ARKADAŞ
11.06.2019 09:26
Ya Allah aşkına her o hastaneye gittiğimde itina ile hepsini seviyorum oyun oynuyorum ve bir kere bile havladıklarını görmedim. Sırf saçma sapan korkularınız yüzünden (hayvanlar bir şey yapmıyorken bile) sağda solda sürünmelerine göz yumamayız. Barınakta çok iyi bakıldığını düşünüp buraya barınağa götürülsün diyen arkadaşlar bi hafta sonu toplanıp gidin barınaklara ? Azcık vicdanınız varsa görünce ağlarken içiniz dışınıza çıkar zaten.. O hayvanlar zaten sizden korkuyor sizin onlardan korkmanıza gerek yok gidin sevin kafalarını kuduz olmazsınız...
yesil
10.06.2019 17:40
Yurtdışında köpekler barınağa alınıp bir süre bakılır. Bu süre zarfında sahiplenen çıkmazsa köpekler uyutulur.
Vantaş_54
10.06.2019 16:07
Çok enteresan yurt dışında köpek barınağının olduğu yerde başıboş köpek göremezsiniz. Bzim karamanda köpek barınağı olduğu halde semt barınaktan daha çok köpeğe ev sahipliği yapıyor. yetkililer bu başıboş köpekleri görmüyorlar mı? çoluk cocuğumuza bir zarar gelse vebalini kim ödeyecek?
hayvansever
10.06.2019 12:21
hemşireler bakıyor onlar besliyor. ekipler geldi mi bağırıyorlar alamazsınız diye. aşağıdaki barınakdan çıkan köpekler türbe yoluna bırakıyor ekipler. ona çare bulsunlar. ayrıca hayvan sevmeyen insan sevemez...
Adamın dibi