Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakaryaspor'un TFF'de kaç dosyası var?

Sezonun bitmesiyle birlikte kongreye gidecek olan yeşil-siyahlı camianın TFF'de dosyası olan futbolculara ne kadar borcu var?

14:24   |   10.06.2019
Haber Resmi

Erhan Kaytanbay ÖZEL HABER/SPOR264.COM

Sakaryaspor kulübü yeni başkanını belirleyecek. Gelen yeni yönetimin ise transferi açmak için 3 milyon 413 bin TL paraya ihtiyacı var. Geçen 2017-2018 sezonunda kadroda bulunan futbolcuların borçlarını ödemeden transfer tahtasını açmak imkansız görünüyor.





 

Edinilen bilgiye göre kongrede aday olacak başkanın en az transferi açmak için 3.5 milyon TL TFF'ye ödeme yapması gerekli.

Sakaryaspor'da bu dosyaları kapatmadan ödeme yapmadan transferi açamayacak.

 

GARANTİLİ 'ÖZEL' SÖZLEŞMELER

Bu dosyalar dışında dikkat çeken bir başka detay ise Ramazan Sal ve Mahir Sağlık'a yapılan özel sözleşme...

Bu iki oyuncunun sözleşmesinde 'Kontrat süreleri tamamlanmadan Sakaryaspor'dan ayrılırsa, yeni sözleşme imzaladığı takımda alacağı ücretin farkını Sakaryaspor öder' maddesi. Bu maddeye göre Mahir ve Ramazan Sakaryaspor'dan sonra anlaştıkları Eyüp ve Ordu kulüplerinde 'Asgari ücret' üzerinden sözleşme imzaladıklarından farkı Sakaryaspor ödüyor.

83 doğumlu Mahir Sağlık 2 yıllık 600 bin TL ve 85 doğumlu Ramazan Sal 3 yıllık 700bin TL üzerinden sözleşme imzalandı. Ramazan'ın sözleşmesi 2019-2020 sezonunda da devame decek.

 

FERHAT YAZGAN'A DA AYNI ÖZEL MADDE

Takım kaptanı Ferhat Yazgan'ında sözleşmesinde aynı özel madde bulunuyor. Ferhat Yazgan bu sezon 925 bin TL garanti para alıyor. Yazgan, başka bir kulübe giderse aradaki maaşındaki farkı yine Sakaryaspor ödeyecek.

 

MURAT AKIN GERÇEĞİ

2017-2018 sezonunda Murat Akın ile anlaşan Sakaryaspor futbolcuyla yıllık 1 milyon 250 bin TL'den üç senelik sözleşme yapılmıştı. Akın, devre arasında Karabükspor ile anlaşmış kulüple sözleşmeyi fesih ederek 5 milyonluk yükten Sakaryaspor'u kurtarmıştı.

 

İŞTE TFF'DE DOSYALARI OLAN FUTBOLCULAR





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 23542 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9893 kere okundu
YORUMLAR 31 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
ercan
14.06.2019 11:47
Ferhat yazgan garanti para iyiymiş.Bide Takım kaptanlığı yapıyor.Şaka gibi Ruhsuzlar ordusu
YÖNETİCİ
12.06.2019 11:24
bu oyunculara bu kontratları vaad eden yöneticiler bu paraları ödesin
Mazlum
12.06.2019 06:07
Serdar Ümit, Zafer Aydoğdu ve Ercüment in parasını verin bari. Adamlar hakkıyla mücadele ettiler.
Felsefikhaylaz
11.06.2019 19:02
Sakaryalı 22 iş adamı arasında kura çekerek kapatır bu borçları
Akyazili
11.06.2019 15:57
Yönetim napiyor toplanan yardım paraları galibileyet ve seyirci paralari
Murat Akının Transfer Resmindeki 10 TL!
11.06.2019 13:32
Bu sözleşmeleri ben yaptırsam, bende; ''İkametimi Sakaryadan aldıracam'' diye açıklama yapardım!
Ada54
11.06.2019 08:14
Ferhat bu sene kalmak istiyorsa en düşük sembolik bir miktara oynamalı.2 senelik vefa borcunu ödemeli bu şehre..
Türk54
11.06.2019 07:30
Ferhat Yazgana 925 bin çok değilmi bu adam o kadar top oynamadı yazık o paralara
Hakancan
11.06.2019 02:55
Sn İsmail gürses kaydını Sakarya?dan almakla olmaz bu işler. birileri şikayetçi olsun bu işi hukuk çözsün bu arkadaşlardan tahsil edelim bu paraları...?
Erdal
10.06.2019 23:02
Listeyi görünce hayretler içinde kaldım.ozellikle yüksek ücretli transferleri kim yaptıysa bedelini ödemek zorundadır.Ramazan Şal, Mahir, Ferhat in sözleşmeleri yapılırken diğer yöneticiler neden itiraz etmediler.kulubu batır sonra git başka yere yerleş kurtul.ornegin bir veznedar açık verince nasıl borç ondan tahsilleniyorsa kulübü batiranlar bedelini ödemek durumundadir
Gerçekler
10.06.2019 19:31
Kimse anlamak istemiyor galiba okadar kafa yormaniza gerek yok. Bir iş adamı yada hayırsever çıksın 3.5milyon degil 10 milyon sakarya spora geri ödemesiz feda etsin. 1 bilemedin 2 sene sonra yine bu tablo olur eksigi olmaz fazlası olur. Sakarya çok tehlikeli malesef şehit cenazesi bile herşeyi aslında gösteriyor
SAKARYASPOR
10.06.2019 18:22
SAKARYA DA DAN KAYDINI BİLE ALDIRANLAR İLK ÖNCE YUKARIDA VERMİŞ OLDUĞUNUZ LİSTEDEKİ VERDİKLERİ ZARARLARI TELAFİ EDECEKLER SONRA DA SERDİVAN DA BULUNAN HUKUK BÜROSUNU KAPATARAK GÜZEL ŞEHRİMİZİ TERK EDECEKLER MEZARINI BİLE ŞİMDİ BULUNDUĞU YERDEN ALSINLAR BU ŞEHİR BİR ŞEY KAYBETMEZ AMA ONLAR ÇOK ŞEY KAYBEDECEKLER ALLAH DAN DİLEYİM ODUR Kİ BU ŞEHİRDE YAŞAYAN İNSANLARI SAKARYASPOR SEVGİSİNİ KİM KULLANIYORSA KİM BUNU HAFİFE ALIYOR BU İNSANLARI BU SEVGİSİNDEN DOLAYI ÜZÜYOR MAĞDUR EDİYORSA ÖMÜRLERİ BOYUNCA SEVGİYE, SAMİMİYETE MUHTAÇ KALSINLAR
burak
10.06.2019 18:05
bu sözleşmeleri yapanlar dönüyo dolaşıyo yine aday olmaya çalışıyo hemde pılını pırtını burdan toplamışken ne sakaryaspor aşkıymış bee pehh
Ahmet
10.06.2019 18:00
Şu andan itibaren parası olmayan başkan istemiyoruz gelip milletvekillerinden para dilekcek başkana ihtiyacımız yok rezil etmeyin koca klubu
Has adalı
10.06.2019 17:53
Yönetim sözleşmeleri hep topçuların lehine düzenlemiş ben yönetim in yerinde olsam bandırma maçında kırmızı gören batu ya öyle bir ceza keserdimki turkiyedeki kötü niyetli topçulara örnek olurdu kulübün menfaatini zararını düşünen yok çoluk çocuğa milyonlarca lira borçlan sonuç tam bir fiyasko kulüp 2 yıldır final oynasın kaybetsin kimseye hesap sorama turkiyede böyle bir kulüp daha varmı.su an tartışılan topçulara olan borç kimse kulüp finalleri kazanamadı diye ne kadar zarara girdi hesaplayan yok.
Bulent
10.06.2019 17:08
hımm özel maddeli sözleşme.Kime özel neye gere özel sözleşme.Adam gittiği kluple asgariye anlaşıyor kalan parayı biz hiç oynamadan 3 yıllık para ödeyeceğiz ilkokul çocukları bile böyle bir anlaşma yapmaz.Madem yaptın adamı kovmazsın sürünsün dursun klubünde adam gidiyor birde öbür klupten para alıyor. Bir avukat nasıl böyle bir anlaşma yapar düşünmek lazım.
faruk partelmi
10.06.2019 17:02
Sakaryaspor'un kurtuluşu bir kişi tarafından satın alınmakla olur ancak. Boş muhabbet diyenler kardeş kulüp Göztepe'ye bakabilirler.
Bilinmeyen
10.06.2019 16:54
Zamanında Selahattin Aydın, İsmail Gürses çıksın borcu açıklasın dediği zaman aramızdaki bir çok şahıs eski başkanı ciddiye almayıp dalga geçmekle yetinmişti. Yani bilemiyorum ben taraf tutmayı seven biri değilim fakat şu son senelerde sportif başarı gelmese de idari açıdan en iyi yöneten Selahattin Aydın'dır, tatangalara sahada gezip tozma fırsatı vermediği için, Sakaryaspor gibi bir kulübü kimseye yem etmediği için hiç kimse tarafından sevilmedi sanırım :) Gerçi hoş bu saatten sonra aday olacağını düşünmüyorum fakat onun desteklediği, akıl verdiği birileri bu takıma talip olup iyi yönetebilir. Şu ana kadar ismi geçen hiç bir başkanın idari açıdan başarılı yönetebileceğini düşünmüyorum fakat takımımız ve şehrimiz için hayırlısı olsun..
nihat muriç baş
10.06.2019 16:52
şu rakamları topçulara yazdırsanıza bakalım kaç tanesi doğru yazacak :)))
Tatanka
10.06.2019 16:39
S.a sevgili Sakaryaspor sevenleri Öncelikle belirtmek isterim bu listeye giren bütün futbolcuları İSMAİL GÜRSES yönetimi almış ve fahiş fiyatlarla sözleşme imzalanmıştır #buborçseninİSMAİLGÜRSES
Sakarya54
10.06.2019 16:11
Bu paralar nereye gitti... Metekan Yılmaz denilen kişi kaç kere takımda top oynadı abisinin torpili ile takıma geldi bizzat şahidim. Ve sonra 2013 yılında ..............................................
Bahattin Küçük
10.06.2019 16:00
Özellikle ligin üstünde bir fiyatlama ile sözleşmeler yapılması ve bu sözleşmelerin hangi menecerler ile yapıldığına bakarsanız,ne olduğu ortaya çıkar.Sampiyon olan takımlar senin yarı butcenle takım kurdular.Uyarilara kulak aşmayan, yönetim kurulu arkadaşlarına danışmadan istişare yapmayan bir yönetim tarzının başarılı olması mümkün değildir.Once Alt Yapimizin yonetimini ve scout ekibimizi LİYAKAT'a göre yenilemeliyiz.FUTBOL'un torpili yoktur,yetenek geçerlidir.YETENEK ve LİYAKAT ancak akılcı ve kurumsal yönetimlerde değer verilen olgulardır.SAGLİKLİ GENEL KURULDAN, ŞAMPİYONLUK CİKAR.
Semih
10.06.2019 15:36
İsmail Gürses yönetimi bu borcu temizlemeli bu yükü Sakaryaspor kulübü üzerinden kaldırmalıdır.bunlar nasıl sözleşme günah değilmi Bursa?da ağlayan 25000 Sakaryaspor taraftarına hakkımızı helal etmiyoruz
send işçi
10.06.2019 15:20
bi insan görme engelli olsa kabartma alfabeyle yine bu paralarla sözleşme yapmaz.
baskonus54
10.06.2019 15:06
bunlar nasıl sözleşmeler? görende dünyaca ünlü futbolcu zanneder. e normal taTANGA'lı taraftara ancak böyle çakma futbolcu, böyle yönetim... elde var rezillik...
Kamil sakaryalı
10.06.2019 14:55
Hainliğin tarifi olmaz bu kadarına pes bi takımı batırmak ıstesen bu kadar da yapılmaz 83 doğumlu mahır saglık 596 bin tl 85 doğumlu ramazan sal 569 bin tl ferhat yazgan 925 bin garanti oymasada alıcak bi sozleşme nasıl yaparsın.. selahatın aydın donemınde sırfır borçla al sonrada bıraktım kütüğümü de aldırdım cenaze düğüne gelirim bırak kalsın onlara da gelme yazıklar olsun bu sakarya da iki defa gelip takımı borç batağına sokan bi başkan ve yönetim ( hiç biriside başkan yanlışsın demeyen yönetim ) nasıl yürüceksiniz bu sokaklarda haram zıkkım olsun
Yunus E.
10.06.2019 14:51
İsimleri okuduğunuz da yok artık diyorsunuz dimi... Ya sanki para basıyor kulüp. sözleşme şartlarına baksanıza. ne kadar acemice bir yönetimin elinde olduğunu buradan anlıyoruz işte. Sakaryaspor'u adam gibi yönetecek bir tane babayiğit yok mu ? Kulübe sahip çıkacak, adam gibi sözleşme yapacak. futbolcuların parasını zamanın da verecek. kulübü tertemiz edecek? Stadı her maç sonrası temizletecek. aksaklıkları giderecek her şeyi ile kulübe kendini adayacak bir tane babayiğit ? bizim yakıştırdığımız şeyler o kadar güzel ki sakaryaspora bu halde gördüğümüz içindir bütün isyanımız. Sakaryasor bizim mabedimiz kutsalımızdır. Bambaşkadır ona olan sevgi.. Fakat şu sevgiyi görecek bir tane başkan çıkmadı veya çıkmıyor:(
Sahin54
10.06.2019 14:46
Ne güzel yap borcu sonra bıraktım ben de kaç git ben Sakarya?ya gelmem bir daha de.öyle bi dünya yok bu para bunlardan alınmalı Türkiye?de varmı böyle sözleşme yapan başka kulüp
TARAFTAR
10.06.2019 14:42
Bu sözleşmelere imza attıran yöneticilerin gözleri nereye bakıyordu acaba.
Semtepekum
10.06.2019 14:41
Bu paranın acilen İsmail Gürses ten tahsil edilmesi lazım.ne demek garanti ücret başka takımda asgari ücret gösterecek ayrı protokol yapıp daha sonra parayı Sakaryaspor dan alacak... bu Mahir sağlık 590 bin Ramazan sal 590 bin eder 1milyon iki yüzbin yazık Sakaryaspor?un böyle parası yok yazıktır günahtır
send işçi