Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Park54'ten bir araca 10 bin lira park cezası!

Park54 adıyla faaliyet gösteren Kentpark Otopark birden fazla aracın otopark cezasını tek bir araca 4 sayfalık park cezası keserek büyük bir yanlışa imza attı

07:46   |   11.06.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi

Adapazarı'nda ikamet eden Nagehan Aykol, aracına gelen 9.982,40 TL para cezasını görünce büyük şaşkınlık yaşadı.


Kendisine gönderilen evrakları inceleyen Aykol " Ben aracımı İstanbul'dan 2017 yılının Mayıs ayında aldım. Aracıma gelen cezalar ise 2016 yılından itibaren başlıyor. Evrak üzerinde yazan adres ikamet adresim değil, bir tanıdığımız tarafından bize ulaştırılmasaydı durumdan haberim dahi olmayacaktı. 7 gün içinde ödeme yapılması gerektiği ihtarnamesi üzerine konu ile ilgili yetkiliyi aradığımda ise benimle alaycı bir tavırla konuşarak, 'bu cezaların hepsini ödemek zorundasınız, sizinle oturup pazarlık yapacak halim yok, şuan tatildeyim döndüğümde bakacağım.Biz bayram öncesi herkese bu cezalarını gönderdik herkes borcunu bilsin ayarlasın kendini.' İfadesini kullanarak konu ile ilgili beni dinlemedi bile. " dedi.






" BAŞKA ARAÇLARIN CEZALARINI DA BANA GÖNDERDİLER "

Evrakları incelerken otopark cezaları üzerindeki plakaları gören Nagehan Aykol " Aracıma gelen cezaların evraklardaki fotoğraflarına baktığımda yazılı olan plakanın benim aracıma ait olmadığını farkettim. Başka araçların cezalarını bütünüyle bana yazmışlar. Cimer'e konu ile ilgili şikayette bulundum ve bu şikayetimin üzerine benimle iletişime geçen yetkililer bir yanlışlık olduğunu ve 9.982,40 TL'lik cezamın faizlerini bu yanlışlık sebebi ile silerek borcumu 849,50 TL'ye düşürdüklerini belirterek ikinci bir evrak daha gönderdiler. Gelen evrakları incelememiş olsaydım şuan bu para yüzünden maddi manevi zarardaydım. Evrakların ilk dört sayfasında benim aracın plakası yer alırken kalan son 4 sayfada başka araçların plakasını yazıp göndermişler. Bilmeyen bir insan olsa bu dönemde, bu krizde ciddi problem yaşardı. " ifadesini kullandı.

" BU YANLIŞIN HESABINI KİM VERECEK "

Gelen otopark cezası yüzünden kardeşi ile büyük prolem yaşayan Aykol " Aracı daha çok kardeşim Fatih Aykol kullanıyor. Bu cezaları görünce onun sorumsuz davrandığını ve bu dönemde bizi çok zor bir sürece soktuğunu söyleyerek kendisi ile büyük tartışma yaşadık. Gelen ceza evrağını ilk gören annem oldu. Yüksek miktarda gelen bu ceza yüzünden sağlık sorunu yaşayan annemi hastaneye kaldırdık. Yapılan bu yanlışlık yüzünden ben hem kardeşimle büyük sorun yaşayıp, hem de annemi kaybedebilirdim. Cimer'e yaptığım şikayet üzerine bana yanlışlık olmuş pardon diyen yetkiliye soruyorum, sizin yanlışınız yüzünden ben annemi kaybetseydim bunun hesabını kim verecekti? " diyerek yetkililere seslendi.

"ŞAHIS HESABI İLE BENDEN PARA TALEP ETTİLER "

Evraklarda hiçbir şirket numarasına ve adresine ulaşamayan Nagehan Aykol " Detaylı bir şekilde her satırını inceledim evrakların fakat üzerinde ne şirket adresi ne de şirket telefonuna rastladım. Evrakta sadece bir şahısa ait cep telefonu numarası ve yine bir şahısa ait banka hesap bilgileri yer alıyordu. Ben bu evrakların hiçbirini resmi kabul edemem. Hiçbir kurumda böylesine büyük bir yanlış yapılamaz. Benim durumumda olan şuan daha kaç kişi var bilmiyorum fakat herkese sesleniyorum gelen evraklarınızı ne olursa olsun her satırını detaylı bir şekilde okuyup inceleyin. Bu kurumun incelenmesini istiyorum ve yapılan bu yanlışlığın sorumlusu kim veya kimler ise hepsinden şikayetçiyim. " ifadelerini kullanarak durumun takipçisi olacağını belirtti.


 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 14665 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 22008 kere okundu
YORUMLAR 35 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Divane
12.06.2019 09:45
Zaten var olan yol kenarını sarı boyayıp başınada adam dikip para toplamanın neresi otopark hizmeti. Biz zaten oralara park ediyorduk, sonra çekip gidiyorduk. Bence bu GÖNÜL İŞİ değil bildiğin para işi..
Bisiklet sevdalısı
12.06.2019 06:37
Bulvarda düzenleme yapılırken bisiklet yolları çizilmiş ti hatırlarsanız..duba vb malzemelerle belirlenen bisiklet yolları bile park54 için kaldirildi.ustelik yakininda yeraltı otoparkı,katlı otopark varken...Bu şirket ve yandaşları daha çok kazansın diye.Simdi de bisiklet kiralama istasyonları kuruluyor bisiklet yolu kaldırılan şehirde.abesle iştigal bir durum..
AyşeNur
12.06.2019 00:25
Kim ne derse desin. Ceza yiyenlerde burada ?ben senelerdir ödemiyom sizde ödemeyin? diyenlerdir. Bence iyi olmuş. Devamı gelir umarım. Bazı yerler otogaleri gibi kullanılıyor, mesela Kudüs Caddesi gibi. Kimsede birley yapmıyor. Böyle iyi, böyle iyi.
Adil düzen
11.06.2019 22:11
Belediye park ve yol vergisi ni dolaylı yoldan temin ettiği gibi ruhsat verirken Garaj parası diye para topladığı halde milletin yolunu yine millete park ücreti diye kiralamakta bunu da şirketlerin eliyle yapmakta haberde vatandaşın belirttiği gibi şirket resmi kurum vs adına düzenlenmiş bir makbuz yok Tahsildar gibi şahıslar adına yazılmış makbuzlar var ödememekte ısrarlı olmak ve şikayetçi olmak lazım bu yollar park alanı olarak neye göre kiralanıyor ceza kesenler kimler kanuni yetkileri nedir ki yok eminim işçiderler araç resimlerini çekiyorlar ne ispat eder hiç bir şey park ücretini plakayı yazarakmı ödüyor uz Hayır Fişi kes tamam saçmalık işte burda ücreti çdediğiniz bile ispat edemeyeceğiniz bir iş nerden baksan saçmalık
Edgo
11.06.2019 21:59
Yüzde atmış beş mutlu şehir sakarya bence çok daha fazlasını hakediyor pardon büyük kasaba diyecektim
River boys
11.06.2019 21:27
ÇARK CADDESİNE GİREMİYORUZ ESNAFIN HALİ BOZUK BU PARK MESELESİ VE YOLLARIN DARALTILMASINDAN.HALK BU KADAR GELİR KAYNAĞI M?I HER YER KENT 54.SU ATEŞ PAHASI OTOPARK PARA GAZETELERDE TAHT KAVGASI BELEDİYEDE BELEDİYEDE ARABALARI GARAJA ÇEKTİK DİYORLAR SABAH 8De KORUCUK YOLUNDAN ÇARŞIYA DOĞRU KENT BİSİKLETİ LOGOLU BELEDİYE ARACI YOLDA MESAİ 8 DE Mi BAŞLIYOR BİZ Mİ BİLMİYORUZ?HALKTA PARA KALMADI ARTIK OTOPARK İŞİNE SON VERİN LÜTFEN KUL HAKKI OLUYOR BEYLER
River boys
11.06.2019 21:27
ÇARK CADDESİNE GİREMİYORUZ ESNAFIN HALİ BOZUK BU PARK MESELESİ VE YOLLARIN DARALTILMASINDAN.HALK BU KADAR GELİR KAYNAĞI M?I HER YER KENT 54.SU ATEŞ PAHASI OTOPARK PARA GAZETELERDE TAHT KAVGASI BELEDİYEDE BELEDİYEDE ARABALARI GARAJA ÇEKTİK DİYORLAR SABAH 8De KORUCUK YOLUNDAN ÇARŞIYA DOĞRU KENT BİSİKLETİ LOGOLU BELEDİYE ARACI YOLDA MESAİ 8 DE Mi BAŞLIYOR BİZ Mİ BİLMİYORUZ?HALKTA PARA KALMADI ARTIK OTOPARK İŞİNE SON VERİN LÜTFEN KUL HAKKI OLUYOR BEYLER
Ahmet keskin
11.06.2019 21:03
İstanbuldada aynı durum yaşandı. Tüketici haklarına itiraz edin. Emsal davadan düşürüyolar.
ceberru
11.06.2019 20:21
BİSİİİİKLET PARK ETSEM ACABA CEZA KESERLERMİ
SAKARYA54
11.06.2019 18:52
BENDE YEŞİL BİR YELEK GİYİP MATBAA DAN PARK 54 MAKBUZU BASTIRIP İŞLEK BİR CADDEDE KESMEYE BAŞLAYAYIM O ZAMAN CEZAYI KESEN KİŞİNİN SİCİL NUMARASI OLMASI LAZIM POLİS OLUR ZABITA OLUR KAFASINA GÖRE HERKES CEZA YAZAMAZ
ozgur kartal
11.06.2019 17:07
kimin yerini kime kiralarcasına ceza kesiyosunuz anlaşılır gibi degil o park dediginiz alana ceza kesmek kanunen bir hükmü varmı veya park halındekı aracın başına gelecek kotu durumlara karşı garanti verıyormusunuz kestıgınız cezalar nereye gidiyor kıme kaç yıllıgına peşkeş çekiyorsunuz yada siz belediyenın kendınce önde gelen insanları kaç kere bu ücreti ödediniz
slh54
11.06.2019 17:06
sakaryadaki bu otopark mafyacılığından bıktık ödemeyin herhangi birşey !!!1
merts54
11.06.2019 16:39
BUNLAR HİÇ AÇ KALMAMIŞ GALİBA YAZIK GÜNAH 9 BİN LİRA
serkan
11.06.2019 14:47
gonul belediyeciligi bumu bedava yapma 1 lira yap raziyim istanbulda ogrenci icin ulasim 40 tl ye dustu burdada otopark 1 tl ye dussun gecen odedim gittim geldim neymis efendim 5 dk gecmis ceza yazmis vergisini verdigim sahibi oldugum evimin kapisinda bana bi sirket personeli ceza yaziyor sayin bediye baskani sayin daire baskanlari biz 10 bin 20 bin maas alip devletin imkanlarini kullanamiyoruz 2 bin liraya altimizda devletin arabasi olmadan kendi kredie aldigimiz 3 kurusluk aracla 3 kurusluk yemekle geciniyoruz halen ceza gonderiyosunuz bide park cezasi zaten park cezasi yazamazsin ancak dersinki bu adam otopark parasi ni odemedi diye sikayetci olursun ki o da ortada bi otopark varsa oda yok
Iamail
11.06.2019 14:04
Bu olaylara bulasmamak icin Otopark olarak ben her zaman engelsiz cafenin otoparkını tercih ediyorum. Verdigim para helal olsun. Ordaki kardeslerimizin gulen yuzunu gormek beni extra mutlu ediyor. Sizede tavsiye ederim. Hic degilse verdiginiz paranin degerini oan anliyorsunuz. Mutlu oluyorsunuz.
Gökhan Serbest
11.06.2019 13:40
Bu Belediye görevlileri iyice soygun yapmaya başladılar. Aynı durum bana oldu gidip sorduğumda paranı öde uzatma dediler belediyede kavga çıktı. Tek amaçları soygun başka hiçbirşey değil. Köşe başında otopark mafyası gibi bekliyorlar günlük kotaları için masum insanlara ceza kesiyorlar. Lafa geldimi hak hukuk Allah, gerçekte kimi bulursan cüzdanında ne varsa al. YAZIKLAR OLSUN
send işçi
11.06.2019 13:13
şu aç gözünüz doysun artık. cezalar yasal değil ödemeyin. kaldırın şu rezilliği bu şehirden. belediye devletin yolunu nasıl bana para ile kiralar ? böyle saçma bişey yok. o yol benimde vergilerimle yapılmadı mı ? sen benim olan bişeyi bana tekrar nasıl satıyordun. yöneticiler bi çözüm bulun bu nedir ya.
Vatandas_54
11.06.2019 12:48
Nereden baksan elinde kalıyor şahıs hesabı verilmiş , yetkili alaycı dille konuşuyor, ortada hata var muhatap yok acilen ilgili kişilere yaptırım uygulanması gerekir , herkes işini düzgün yapsin
Adapazarrrr
11.06.2019 12:35
3 ay önce sattığım aracıma 2,5 yıl boyunca hemen hemen hergün ceza yedim. Adapazarı?nda esnafım nereye koyacağım arabamı ? 5 kuruş da ceza gelmedi, hakkınızı arayın kesilen cezalar yasal değil.
Orhan Ekşi
11.06.2019 12:22
Sakarya belediyesi tam bir .... .İnşaat yaptıracağınız zaman kaldırım parası,asfalt parası çöptenekesi parası vs alıyor 3 katlı ev için 7 bin lira hesap çıkardılar.Sokakta kaldırım yok...
HALK
11.06.2019 11:27
öncelikle bu cezalar belediyenin encümen kararıyla yazılıyor ve tc kimlik numaranıza işleniyor.belediyede tc kimlik söyleyince çıkıyor yani ödemezseniz belediyede işiniz olduğunda bunu ödemeden işinizi halledemiyorsunuz.bana da yazdılar aynı çezadan 40 a yakın park fişini toplayıp 1 tanesi için 160 tl ceza yazıyorlar uyarı niteliğinde.art arda iki gün olan fişleri gönderiyorlar diye biliyorum.sonrasında arayıp pazarlık yapıp lepinini sokağındaki apartmandan bozma park54 ün şirket binasına gidip ödüyorsunuz.adapazarı insanı maalesef sokak arası otopark mafyacıklarına ve bu şirket mafyalarına teslim edilmiş durumda.yazık.
zıpçıktı54
11.06.2019 10:52
hukuki olarak bunlar ne ceza kesebilir ne de ceza yazabilir kestikleri makbuzda vergi numarası dahi yok ödemeyin
Uğur
11.06.2019 10:25
Öncelikle Yaşanan Bu Olay Tüm Sakaryalının Başına Gelecek Talilsiz Bir Olaydır. Denetimin Olmadığı Bir Yerde Ne Beklene bilirdiki. Aileye Gecmiş olsun Bir Daha Olayların Olmaması için Herkesin Kendi Başına Gelmiş Gibi Sahip Cıkması Lazım.
MAYKIL CEKSIN
11.06.2019 10:13
park görevlileri kime isteerse ceza yazıyolar.arasın iyi olan esnaf park ücreti ödemiyor.calısanlarda bi ciddiyet yok bu park ücreti kanunimi bilmiyorum gecen haftalarda araba pazarında benim aracıma bir bilgisayar cıktısı koymuslar. PLAKA KAYDINIZ ALINMISTIR.CEZALI DURUMA DÜŞMEMEK İÇİN PARK ÜCRETİNİ ÖDEYİN DİYO BİDE TELEFON VAR [0 530 391 25 98] ARADIM ADAM BENİ ayagına cagarıyor cay içiyorum buraya gel diyor bu adam resmi görevli filan değil.hakkında suc duyurusunda bulunacam.telefon kaydımda mevcutbırakılan kagıtta mevcut.büyüksehir belediye baskanı sayın Ekrem YÜCE beyfendi bunlara bir çözüm bulur insallah .geçmiş baskanlar yeteri kadar zarar verdiler .vatandasa bu kadar ayıp yeter artık.kafasına göre ceza yazmasın kimse
ender han
11.06.2019 10:02
Bu şunu gösteriyor ki PARK54 denen firma!! Meblayı büyükten küçüğe doğru sıralayıp herkese gönderecek bu cezaları tüm Sakarya'ya. Polis ve Zabıta haricinde kimse ceza yazamaz.Üstelik bu sistemde ne bir sorgulama ekranı ne bir bilgi sistemi var adam bir çıktı alıp üzerine faiz koyup gönderiyor canı istediğine böyle birşey olamaz.
Sakaryaa
11.06.2019 09:58
Çok daha ağlarız yoldan para almak da nesi ins ruhsatı verirken kaldırım parası vatandaştan gelir parası rant cebe hani dava hani önce millet önce onlarmis demek
rıdvan5454
11.06.2019 09:37
BUu park54 ilk cıktıgı zaman güzeldi oradan gfelen gelir SAKARYASPOR umuza geliyordu. Ama zamanın belediye başkanı baktıki gelir güzel hemen belediyeye devir oldu. sebeeeeeppppppppppppppp neden bırakın yine SAKARYASPOR umuza şahlanalım.
Yusuf
11.06.2019 09:24
Oh iyi olmuş Umarım bir dahakine daha fazla yazarlar Neden böyle söylüyorum etmeyin Kardeşim artık şu şekilde hatalı park etmeyin 2. Sıra Park etmeyin şiirde ana arterlerde çarşıda 2. Sıraya Park etmeyin
hakan
11.06.2019 09:10
sakarya da halihazırda bu sekilde vatandaslarimiza gonderilmeyi bekleyen 500 e yakın evrak olduğu söyleniyor. 2018 aralik ayında alınan encümen kararını gecmise dönük nasıl uygulayabiliyorlar. ortada resmen bir soygun var.bir an once bu işin aydinlatilmasi lazım. para kimlere ve nerelere gidiyor kimleree hizmet ediliyor
ŞBNM
11.06.2019 09:01
15.12.2018 tarihli karar gereği ceza kesme hakkı gelmiştir deyip 2017 ye ait tespit tutanaklarını göndermenin manası nedir acaba, sokağa araç park ederken sana paramı verecem, sanki aracın başına bir şey gelse sahip çıkacaksınız.resmen soygun bence de kimse ödemesin.
nefes
11.06.2019 08:44
Şu Sakarya'nın otopark ve otoparkçı mafya bozuntularıyla imtihanı çok uzun sürecek. Çark caddesi ve diğer tüm hareketli olan bölgelerde, 1 kamyon mıcır ile otoparkçı olmak gelenek haline geldi. Birde üstüne araç yıkama. Tövbe yarabbim, nelerle uğraşıyoruz. İşe bak. Allah yardımcınız olsun, umarım size yapılan bu zorbalık düzeltilir.
Port
11.06.2019 08:37
Devlet haciz yapan hakim diye internette arama yapın.
Sakaryalı
11.06.2019 08:29
Bütün kanunsuzluklar kanunların gölgesinde yapılır... Park54 müdür kent54 müdür nedir YASAL BİR MAFYA dır trafiği rahatlatmakla park sorunuyla hiç bir alakası yoktur yol kenarları milletindir para ile satamazsınız...
GÜLNİHAL
11.06.2019 08:24
Pardon ama bu paralar nereye gidiyor bilen var mı? Kim elinde viskisini yudumlarken he dakika para basıyor? Ben bir Sakaryalı olarak hakkımı haram ediyorum. Mahvettiniz sakaryayı. KİMSE ÖDEMESİN HİÇ BİR HAKTA TALEP EDEMİYORLAR.
Ssssss
11.06.2019 08:03
Memleketin her karışını yandaşlara bir sekilde peşkeş ceken zihniyete yazıklar olsun.ayıptır günahtır.insanlar parayı kolaymı kazanıyor.adi şerefsiz herifler
Online Ziyaretçiler