Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İşte Ekrem Yüce'nin Özel Kalem Müdürü!

Büyükşehir Belediyesi'nin Özel Kalem Müdürlüğü'ne Haluk İldeniz atandı.

16:57   |   11.06.2019
Haber Resmi


MEDYABAR.COM-: Eski Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli'nin Özel Kalem Müdürlüğü'nü yapan Haluk İldeniz, 31 Mart yerel seçimlerinde Adapazarı Belediye Başkan Aday Adayı olmuştu.


Eski Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu'nun döneminde Özel Kalem Müdürlüğü görevini yapan Sinan Cengiz kısa bir süre önce görevinden ayrıldı.






Özel Kalem Müdürlüğü görevini yeni yönetecek isim ise Haluk İldeniz oldu.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 193554 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 20106 kere okundu
YORUMLAR 44 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
sadece görüntü
13.06.2019 11:33
Sayın Başkan; Geldiğinden beri reklam, fotoğraf çektirmekten başka ne yaptın. Belediyede görevden alınmalar, göreve atananlar haberleri okumaktan bıktık. Artık o verdiğin resimlerin altında şöyle bir haber duyalım; Başta Yazlık kavşağı olmak üzere alt-üst geçit ve katlı kavşak çalışmaları başlamıştır.
Port
12.06.2019 17:44
Badem bıyık bırakır haftaya.
Falcı ali
12.06.2019 16:45
Hooop bir tanıdık daha. Bu sefer benim iş kesin. Birinden biri alır muhtemelen. Bekle beni belediye ben geliyorum:)))belbas müdürü bizden, Adapazarı başkan yardımcıları var, Haluk abi var.serdivan zaten bizde. Bu seferde belediyeye alinamazsak torpil işi donmuyormus gerçekten diyeceğim:) yada koltuk adamı degistiryormus diyeceğim.olmazsa şayet inanin sorun bende değil sistem akıllı adam istemiyormuş diyeceğim ve özel sektöre devam edeceğim:)))
tatanga54
12.06.2019 15:33
özel kalem müdürü dahil şimdiye kadar yapılan tüm atamaları başkan beyin kendi insiyatifi doğrultusunda gerçekleşmiş ise hayırlı olsun ki öyle de olmalıdır. şayet eş dost önerisi 2-3 lobi yaparak seçilmiş iseler o halde geçmiş olsun. sakaryam seni çok seviyorum
Ali murat zımba
12.06.2019 15:21
HaluK ildeniz arkadaşima yeni görevinde başarılar diliyorum.
edi54
12.06.2019 13:14
fetö den görevden alınan Naci İris'i göreve getiren ekrem yüce akıllanmamış...
Vatandaş
12.06.2019 10:57
Ulaşım daire başkanını istemiyoruz sayın başkan ( Fatih pistil ) lütfen görevden alın!!!
Fatih Çakıcı
12.06.2019 10:49
Ne çok kıskananı varmış Haluk kardeşimin. Haluk herşeyden önce özü sözü bir adam gibi adamdır. Allah'tan muvaffakiyet diliyorum kardeşime. Bu görevi de layıkıyla yapacağına inancım tam.
MOLLA
12.06.2019 10:25
Önemli olan ,Büyükşehiri nasılyöneteceğidir. Büyükşehir gibi mi, oksa köy gibi mi? Kadro uzman mı, uzaylı mı ben ona bakarım.
Hatalı atama
12.06.2019 09:38
Yazık ki çok yazık böylesi bir atama hatalı! Hiçmi araştırmadınız Ekrem Bey!
Hakan Karakaş
12.06.2019 09:21
Kalbi güzel kendi güzel abim daha önceki görevlerindeki başarılarının aynı şekilde devam edeceğinden şüphem yok .Dik Dur Eğilme Bu Gençlik Seninle...
Vatandaş Sait
12.06.2019 09:16
Arkadaş'ın teşkilat geçmişi yok. Siyaset akademisine katılıp teşkilatçı oldu. Adapazarı özel kalem müdürü iken her gün kent park'ta bedava yiyip içiyordu. Şimdi sıra Orman Park'a geldi anlaşılan. Ne güzel Dünya seçilemeyceğini bile bile aday adayı ol. Sonrasında Adapazarında hiçbir çalışmaya katılma(Dava Adamı) sonrasında ise bütün seçim döneminde Ekrem Yüce'nin yanında gez dolaş hiçbir katkın olmadan. Sonrasında ise Özel kalem müdürü ol. Ne güzel dünyaaa
Tanıyan bilir
12.06.2019 08:38
Sayın YÜCE yerinde ve mantıklı bir karar olmuş. Alçakgönüllü işinin ehli nerde ne yapması gerektiğini çok iyi bilen biri . Görevinde başarılarını diliyorum bu sefer Ayağa Kalk SAKARYA gerçeklesecek inanıyorum Rabbim muvaffak etsin inşallah . Diğer yandan aşağıda bulunan yorumlara baktığımızda insanların nerelerde gözü olduğunu görüyoruz ordan geldi burdan geldi diyorsunuzda insanlar hiç gezmeden bir şey yapmadan makam mevki sahibi oluyor seçim süreci boyunca gece gündüz omuz omuza çalışıp gezdiler bunuda gözetin şimdi gün çalışma vaktidir herkes hakettiği yerde layıkıyla bir karar alınmış biraz kendinize yedirip tebrik etmeyi bilin . İnsan karalamak kolay insan olmayı öğrenin .
Tanıyan bilir
12.06.2019 06:36
Sayın YÜCE yerinde ve mantıklı bir karar olmuş. Alçakgönüllü işinin ehli nerde ne yapması gerektiğini çok iyi bilen biri . Görevinde başarılarını diliyorum bu sefer Ayağa Kalk SAKARYA gerçeklesecek inanıyorum Rabbim muvaffak etsin inşallah . Diğer yandan aşağıda bulunan yorumlara baktığımızda insanların nerelerde gözü olduğunu görüyoruz ordan geldi burdan geldi diyorsunuzda insanlar hiç gezmeden bir şey yapmadan makam mevki sahibi oluyor seçim süreci boyunca gece gündüz omuz omuza çalışıp gezdiler bunuda gözetin şimdi gün çalışma vaktidir herkes hakettiği yerde layıkıyla bir karar alınmış biraz kendinize yedirip tebrik etmeyi bilin . İnsan karalamak kolay insan olmayı öğrenin .
send işçi
12.06.2019 02:50
ilk gün mesaisinde sürekli yorum yaptı galiba haberin altına .d
Melike gez
12.06.2019 01:49
Ahhh be aday adayi olmak varmiş mutlaka bir yerlerdesin, heryere ya aday adayi olmus adamlar veya disaridan adamlar geliyor antalya ordu bilmem ne burada sakaryada senelerini siyasete veren insanlarfan faydalan elin ordulusu antalyalisi gelecegine cavit ozturkler tacettin ozkaramanlar ahmet soguklar bunlar gelsin bu adamlardan faydalanmak cokmu zor neye nereye kime hizmet ediyorsunuz anlamak mumkun degil akp nin son doneminde siz ve yardakcilarinizfa yolunu bulsunda hadi bakalim
Semih Kazan
12.06.2019 00:57
Ekrem başkanım yine yerinde bir atama yapmışsınız. Samimiyeti hoş muabbeti ve tecrübesi ile büyükşehire sağlam bir transfer olmuş. Gençliğe abilik yapan teşkilatçı bir kişiliğe sahip olan Haluk bey hakkaniyet ve tevazu sahibi bir insan olarak layık olduğu yere gelmiştir. Görevinde başarılar diliyorum . Yine kazanan Sakarya olmuştur
Vatandaş Akif
12.06.2019 00:25
Vallahi biz değerini bilememişiz helal sana Ekrem beycim:) sana halukçuğunla bir daha ki dönemde el sallarız:)
Selami olçok
12.06.2019 00:23
Kalanlarıında değişimini bekliyoruz.Ulaşım ,imar kültür de değişmeli ne yaptılar bugüne kadar
Samimi
12.06.2019 00:07
Kim ne derse desin, Haluk abi işini bilen gayet samimi bir kişiliktir. İşinin ehlidir. Elinden geleni yapacağına şüphemiz yok. Ekrem başkan?da her zaman ki gibi doğru bir karar vermiştir.
Danger
11.06.2019 23:22
Adapazarı Belediyesi kurtuldu darısı büyükşehire!
Gör bak
11.06.2019 22:59
Özel kalem olduğu yere aday birisi. Demek ki neymiş geleceğin büyükşehir Başkan aday adayı. Başkanım dikkat edin yerimde gözün mü vardı demeyin :)
Sıradan Biri
11.06.2019 22:53
Haluk beye yeni görevinde başarılar diliyorum. Rabbim görevini hakkıyla yerine getirebilmeyi nasip etsin inşallah. Doğru bir karar olmuş. Allah yardımcısı olsun..
Emre Yılmaz
11.06.2019 22:43
Ekrem başkanımızı vermiş olduğu karardan dolayı tebrik ediyorum. Saygıdeğer Haluk İldeniz abimize yeni görevinde başarilar diliyorum. Kendisinin davaya olan inancı ve görevinin vermiş oldugu sorumlulugun bilincinde özel kalem müdürlüğünü en güzel şekilde yürüteceğine inanıyorum. Şehrimize hayırlı uğurlu olsun.
Emre Yılmaz
11.06.2019 22:41
Ekrem başkanımızı vermiş olduğu karardan dolayı tebrik ediyorum. Saygıdeğer Haluk İldeniz abimize yeni görevinde başarilar diliyorum. Kendisinin davaya olan inancı ve görevinin vermiş oldugu sorumlulugun bilincinde özel kalem müdürlüğünü en güzel şekilde yürüteceğine inanıyorum. Şehrimize hayırlı uğurlu olsun.
Oflu
11.06.2019 22:23
Hayırlı uğurlu olsun inşallah. Haluk İldeniz samimiyeti ile davaya olan inancı ile gönlümüzde yer etmiş değerli bir abimizdir. Görevini layığı ile yerine getireceğine inancım tamdır. Kendisini tebrik ediyor, muvaffakiyetler diliyorum. Rabbim yar ve yardımcısı olsun.
Samimi
11.06.2019 22:20
Kim ne derse desin, Haluk abi işini bilen gayet samimi bir kişiliktir. İşinin ehlidir. Elinden geleni yapacağına şüphemiz yok. Ekrem başkan?da her zaman ki gibi doğru bir karar vermiştir.
Tanıyan
11.06.2019 22:19
Haluk İLDENİZ görev tecrübesi ile Büyükşehire değer katacak değerli bir şahsiyettir yeni görevinde başarılar dilerim
Sakaryalı
11.06.2019 22:17
Teşkilatçı ve tam bir görev adamı !!
Vatandaş
11.06.2019 22:17
Yorumlara bakılacak olursa çok kişinin karın ağrısı var ama burdan size ekmek çıkmaz. Düşünmek lazım yapmadı mı yaptırılmadı mı diye bir gün olsun esnafın içine çıkmayan teşkilatlara uğramayan başkan suçlu özel kalem müdürü buna sadece gülünür
Hidayet T
11.06.2019 22:13
İsabet olmuş, genç ve çalışkan kardeşimizdir. Hakkında hayırlısı olsun.
Ramazan olur
11.06.2019 21:59
Alt kadrolar neden hep aynı Başkan kadrosuyla gelsin nice insanlar gelip geçiyor alt kadro hep aynı büyük düşün büyük çalış
Harun Balcı
11.06.2019 21:04
vay büyükşehirin haline be. sen koskoca büyükşehir belediye başkanı seçil. ömrün bürokrasi de üst görevlerde gecsin. göreve başlayalı 3 ay olsun ama gel gör ki elle tutulur bir atama bile yok. hep toplama adamlar. Allah aşkına dişli nin eski özel kalem müdürüne kadar atayacak başka birini bulamadınmı? Biz heralde toçoğlu dönemini mumla arayacaz çünkü bu kadar dengesizce yapılan ekip den bu şehre hizmet falan beklemeyelim.
Vatandaş Kenan
11.06.2019 19:49
Yazık ki çok yazık böylesi bir atama hatalı! Hiçmi araştırmadın be Ekrem Başkan!
Felsefikhaylaz
11.06.2019 18:57
Hayırlı olsun Haluk. 2023?e Büyükşehir aday adaylığı inşallah :)
Misafir
11.06.2019 18:37
TANIMAZ ETMEZ VERILEN LISTEDEN ATIYOR TRABZON AKYAZI RIZE LOBISININ VERDIGI LUSTEDEN SURADAN ATIYOR GERISI NE MERAK EDIYORUZ HEYECANLA
Vatandaş
11.06.2019 18:34
Yanlış tercih Başkan bu sefer hatalı karar verdin umarım pişman olmazsın!!!!!
Akolpa
11.06.2019 18:19
Ne dert ediyorsunuz. Reis emir verdi gerekirse somaliden müdür ithal edilecek. Saman değil ya...
İmlacı
11.06.2019 18:00
Haberlerdeki şu yazım hatalarını gördükçe kahroluyorum. Neden Türkçemizi düzgün kullanmıyoruz ? Eski Büyükşehir Belediye başkanı değil Büyükşehir Belediyesi eski başkanı eski Adapazarı Belediye başkanı değil Adapazarı Belediyesi eski başkanı !!!! Lütfen eğitimli insanlar yazsın şu haberleri..
Emre Sakarya
11.06.2019 17:45
Kendisini eski çalışmış olduğu bir iş yerinden tanıyorum ,ak partili değilim ve bu partiye yakıştıramamıştım ilk aday adayı olduğunu duyduğumda,çok beyefendi ve alçak gönüllü biridir Haluk bey, Ekrem beyi vermiş olduğu karardan dolayı tebrik ediyorum.İlk hamleleri gayet başarılı.YÜCE insan zorlu işlere atılır ve azimle çalışarak bunların üstesinden gelir.Yeni ve zorlu çalışmalarınızda başarılar dilerim SBB :)
Kimdedi
11.06.2019 17:27
Ekrem başkanı çok seviyoruz ama haluk ildeniz özel kalem olarak atanması yanlış çünkü adapazarındayken insanları oyaladığını başkanla görüştürmedini biliyoruz basında büyükşehirde basında çalışıyoken özel kalem atanmasıda çok ilginç
MOLLA
11.06.2019 17:17
Ekrem Yüce, başka bir partiden kazanmış biris olsaydı bazı tasarruflarına anlam verirdim ama aynı partiden gelen ve yıllarını bu davaya adamış bazı isimleri yrinden etmesi Rüstem Keleş(SASKİ)'de ki hizmetleri inkar edilemez,onun gibi birçok ismin yok saydı. Ekrem başkanın ne kadar vefadan uzak olduğunu gösteriyor.
Sakaryalı
11.06.2019 17:10
Ekrem yüce sana diyecek sözümüz kalmadı.söylesekte umrunda değil .senin hiç mi kendi ekibin yok,etrafında hiçmi güvendiğin kimse Yok,toplama kampına döndü belediye .genel merkez olaya el atmalı.yoksa vayyyyy SAKARYA VAYYYYYY.
Resul Baltacı
11.06.2019 17:05
Yıllardır tanığım , şehrimizin tanıdığı bir yüz gençleri davaya olan inancıyla davaya dahada bağlı kılan Güleryüzü samimiyeti ile takdir edilecek kişiliktir. Başta Ekrem başkanımız olmak üzere Haluk abimize ve Şehrimize hayırlı olsun
Online Ziyaretçiler