Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

MHP'de ortalık toz duman! Artık tek gündem parti içi...

MHP'de kongreler öncesi yaşanan bu gelişmeler Milletvekili Levent Bülbül ve il yönetiminin canını sıkarken, bitmek bilmeyen parti içi krizlere müdahale yöntemleri ise harareti arttırıyor.

02:14   |   12.06.2019
Haber Resmi

Ramazan ayı ve bayramlaşmalar sonrasında MHP'de konuşulanlar, sürekli değişen ve yenilenen kadrolara rağmen bitmeyen krizleri beraberinde getiriyor. Artık kentin sorunlarına ilgisiz kalmasıyla dikkat çeken MHP Sakarya İl teşkilatı parti içi yapılanlamalarla, Milletvekili Levent Bülbül ise Sakarya'yı es geçerken genel siyaset üzerinden çalışmalarını yürütüyor. 

BİLİNÇLİ SALDIRI 





MHP'de ne gelişmeler yaşanacak merakla beklenirken, İyi Parti'nin MHP'nin Sakarya'da elde ettiği 1 vekil başarısıyla kıyaslanmasıyla dikkat çeken diğer gelişmeler arasında yer alıyor. Özellikle MHP yönetimlerinin artık sosyal medya üzerinden atışması dedikoduların yayılma hızını arttırırken, bunların bilinçli olarak yaptırıldığı ifade ediliyor. 

KAYGI VAR 

Bu gelişmeler ışığında kongrelere doğru MHP'de  olası bir süpriz yaşanması halinde genel merkezin geçmişte olduğu gibi yeniden bir müdahalesinin de olabileceği söyleniyor. 








Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 192018 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6978 kere okundu
YORUMLAR 62 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Davacı
15.06.2019 13:52
Yahu şunu anlamıyorum işini iyi yapanlar olsaydınız bu kadar yorumları boş beleş yazmazdınız SAKARYA MHP nin İnternet sayfasına girin bakın kaç kapı yapılmış görürsünüz .tabi olunca gören gözler kör hırs basmışsa kalpler kör yazıp eleştiren klavye şampiyonları silahşör insan işte böyle nankör
Baba Lüsyano
13.06.2019 22:35
Partiyi yöneten 4 kişi yeni araba almak için sıraya girmiş
Yurdakul
12.06.2019 23:57
Anlaşıldı genel merkeze iyi bir rapor yazma vakti gelmiş yoksa birileri yüzünden partimiz yok olacak bu kadar zelzenişin olduğu yerde haklılık payı olmalı ateş olmayan yerden duman çıkmaz
Cevdet Çınar
12.06.2019 23:55
Geçenlerde bir kaç eski yönetici arkadaş genel merkeze gitti acaba bu konunun onunla bağlantısı varmı şehrimizde MHP üçe bölünmüş mualefet olanlar menfaatçi olanlar birde gerçek dava adamları ama bakıyorumda kendi akrabam eşim dostum olupta dün lider gitsin hayır ittifak olamz diyenlerin hepsi yönetici olup birden liderci dava adamı teşkilatçı olmuş şimdi bunlara ne demenizi bekliyorsunuz menfaatçi değilde nedir
Cancağızım
12.06.2019 23:51
Eskiden il teşkilatı basın toplantısı yapardı şehirde gelişen olayları siyaseti hakkı haksızlığı savunurdu açıklama yapardı yaklaşık 6 aydır bu şehirde herşey güzel mi acaba diye düşünüyorum nerde bu il teşkilatı il başkanı bu şehirde siyasi parti olmaktan çıktımı
Murat
12.06.2019 20:19
Sayın ismail küçük ve avarileri vazifeden uzaklaştırıldınız ama neden kendinizi hiç sorguladınızmı sizlerin yokluğu sakarya il teşkilatına bir şey kaybettirmez . Bilakis sizlerin uzaklastırılmasindan inanın teşkilatın kazancı daha fazladır.sizleri kaybeden zaten üzülmez bilakis mutlu olur nasıl geldiğini unutma aynı öyle gidersiniz.
Kadri Gün
12.06.2019 18:52
Şeref Demir rumuzlu kardeşim katılıyorum Adapazarı Belediyesi meclis üyelerimiz tam fiyasko. CHP bile tek meclis üyesiyle gündem oluyorken bizimkiler masaya yumruğunu vuramıyor.
Kitapçı
12.06.2019 18:47
Ah şu emekliler tayfası yokmu hep onlar yapıyor genç yönetimi kaldıramıyor yönetim ikiye bölündü yaşlılar gençler çok bilenler az bilenler yada çok para verenler az para verenler eğleniyoruzmu
Ali Şak şak
12.06.2019 18:45
Tam rant zamanı diyecem ama bunlar elindeki malzemeyi kullanamıyorki dışardan geleni kullansın ellerine yüzlerine bulaştırırlar 4 kişi hariç çünkü onların dediği oluyor diğerleri el kaldırıp el indir işi yapıyor gerçi bu ara oda olmuyor çünkü toplanıp neye el kaldıracaklar neyi konuşacaklar toplanacak adamda yok
Sakaryalı
12.06.2019 18:41
Bir eğitimci olarak il yönetimine sormak istiyorum Türk eğitim-sen kongresi yapılırken şube başkanı ve yönetimi il teşkilatını kongreye bakın daver değil davetiye gönderip göndermeme konusunda oylama yaptığını öğrendiğinde ne yapması lazımdı ve bu kongrede seçilen başkan ve 4 yönetici yönetim toplantısında alenen genel başkana küfür ettiğini öğrendiğinizde ne yaptınız üstüne aynı il başkanı ve yönetimi buna karşı bir önlem bir söylem bir yaptirimda bulundumu özellikle genel merkez bulunduğunuz il ve ilçelerde bütün oda seçimlerine müdahil olun emrine karşı ülkücü eğitimcilerin çıkardığı listeyi sümen altı yapıp görmezden geldimi satso seçimlerini zaten yazmak istemiyorum çünkü ilişkilere bakılınca herşey ortada zaten
KİMSESİZ
12.06.2019 16:54
YORUMLARA BAKIYORUM BİRİ İTİHATTEN BAHSETMİŞ BİRİ ÇIKARDAN BİRİSİ YÖNETİMİN İYİ OLDUĞUNDAN NE ŞEHİR MERKEZİNDE NEDE ADAPAZARININ BİR KÖYÜNDE KİMİN KAPISINA GİTMİŞ İL BAŞKANI İTİHAT DENMİŞ SAYIN DEVLET BAHÇELİ EVET DERKEN İL BAŞKANI VE SUAN LEVET BEYİ YÖNETİN ZİHNİ AÇBA NEDEN HAYIR DEDİ İTİHATSE İTAHAT ETMEYİ BİLMEYEN ADAM NEDEN İL BAŞAKANI YAPILDI HERKEZ KAFASINA GÖRE İSMAİL KÜÇÜK E YÜKLENMEKTE BU ŞAHIS KADAR VE EKİBİ KADAR HANGİ İLÇE BAŞKANIN ÇALIŞMIŞ BİRİ SÖYLESİN DOGUDAN BATIYA GÜNEYDEN KUZEYE SAKARYANIN ADAPAZARINA BAĞLI HATTA ADAPAZARINA BAĞLI OLMAYAN AMA YAKIN OLAN KÖYLERİNE GİDİN BAKALIM İSMAİL KÜÇÜK Ü TANIMAYAN VARMI BİRİLERİ BİR YERLERDE GÖREV ALSIN BENİM ADAMIM SU OLSUN BU OLSUN MANTIĞI İLE İŞ OLMAZ AZ KALDI RABBİM HER YERDE
Çilingir Varol
12.06.2019 16:44
Merak etmeyin beyler dışardan paralı yeni yöneticiler atadık herşey güzel olacak
Teşkilatçı
12.06.2019 16:41
Adamlar haklı kardeşim bizimkiler ancak doğum günü kutlar körler sağırlar birbirini ağırlar en son ilçe teşkilatının bir icraatını gösterin il teşkilatının bir idrarını gösterin en son ne zaman yönetim toplantısı yaptılar kadın kolları ne yapmış biz bunları dile getirince bize bile yan gözle bakıp buda onlardan damgasını vuruyorlar ben bir yönetici olarak hak veriyorum
Sözün Özü
12.06.2019 16:38
Bir il başkan yardımcısı vardı seçim zamanı abi szin çocuklar niye hiç partiye gelmiyor sorusuna ben çocuklarımı siyasetten uzak tutuyorum diyordu ama olduysa kızı bu seçim meclis üyesi oldu bu siyaset değil mi acaba yoksa menfaatli çıkarmı varın siz düşünün
Şeref Demir
12.06.2019 16:34
Kardeşim lafı niye eveleyip geveliyorsunuz bu yönetimin başarısız olduğunu anlamak için merkez ilçeye bakın hangi meclis üyemiz bir komisyonda yer buldu bunun cevabını bana verin insan 31 mart hatrına bile olsa birini bir komisyona alırdı hadi onlar almıyor sen masaya elini vurup komisyonlarda MHP üyelerine yer alacaktı siyaset budur şimdi kimse bana yok genç yok özveri yok çalışkan şafşatası yapmasın olay ortada ama tabi o eli masaya vuracak adam ve o adamda yürek olacak bilek olacak varmı yok
Servet gökoba
12.06.2019 16:30
Kimse kusura bakmasın MHP liyim ever ancak bu yönetim benim için il başkanının serdivandaki konuşmasında bitmiştir şahit çok bir arkadaşımızın serdivan adayı için rantçı dedik kamuyu zarara uğrattı desim vs vs şimdi nasıl oy isteyelim dediğimizde bize kamera falan yok değil mi deyip arkadaşlar sizde meclis üyelerine oy verin dedikten sonra anladım bu yönetimden bir halt olmaz yalansa çıksın açıklasınlar
Okan Mir
12.06.2019 16:25
Daha bu iyi günleri birde şimdiye kadar çok şey bilipte susanlar konuşmaya başlarsa ellerindeki bilgiyi belgeyi ortaya dökerse bu iş sadece yerel basında kalmaz o yüzden fazla konuşmayın teşkilatı bitirdiniz susun kongreyi bekleyin
Fesih Durmaz
12.06.2019 16:15
Arkadaki üç hilal çok yakışmış doktor vekil adayı olduğum dönemde il teşkilatına masraf yaptım diyordu inanmıyordum demekki o üç hilal bu üç hilalmış birde hak yok vazife var yazısı ve bir kaç bayrak adaylık tamam
Üç buçuk
12.06.2019 16:11
Ben aklıma birşey takıldı acaba istanbuldaki seçimler için eski vekilin kardeşide görev alacak mı çünkü abisi 31 martta cumhur ittifakına karşı çalıştı şimdi abisinin sözünden çıkmaz zaten yönetim çıkmıyor o nasıl çıksın değilmi
Erol erdik
12.06.2019 16:08
Dün sövüp saydıkları bugün en yakın dostları olmuş daha ne konuşuyorsunuz dün istifalarini aldıkları insanları bugün yönetici diye kaydetmişler daha ne olsun dün hırsız arsız dediklerine bugün abim diyorlar daha ne olsun
Mustafa bekar
12.06.2019 16:06
Kamera kayıtları nerde hemen silin silemeyiz çünkü zaten silinmiş yandık beyler yandık kayıt alınmış
Abhaza
12.06.2019 16:04
Bizim uşakların egoları yüksektir çabuk yok olurlar gösteriş çoktur mikro milliyetçilik yapanın tozu çok yükselir çok çabuk yok olur
Lazoğlu
12.06.2019 16:02
Referandum ve 24 haziran Seçim sürecinde yönetici olduklarını unutanlar,kongre sürecinde de bu rahatlığınıza ihtiyaç olacak. Sakaryada Mhp bitirmek için elinizden geleni yaptınız kanıtmı bakın ilçe başkanları toplantısının resimlerine bakın bayramlaşma programına bakın il başkanının ilçe ziyaretlerine sonra burda bol keseden yorum yapın az olsun bizüm olsun diyerek 2 ilçe kaç yıldır kongre yapamıyor yine ilçe başkanının olup olmadığı belli olmayan ilçe varken kısacası okadar sorunlu ilçe varken neden sadece serdivan ve merkez ilçe yönetimi kayyum atar gibi değişti ki bu iki ilçe en çok çalışan yönetime sahipken çünkü iki ilçenin delegesi diğer 15 ilçeye eş değer kongre kaybetme korkusu sonuç ortada hadi şimdi maval okumaya devam edin
ESKİ MEHAŞPELİ
12.06.2019 15:43
güya siyaset yapıyosunuz milletede hükümet bahçelinin dediğini yapıyolar deyip milletin aklıyla dalga geçiyosunuz o yüzden bu millet aklını kiraya vermeseydi sakaryadan bu kadar akp ye oy cıkmazdı SİZİ GİDİ AKMHPLİLER YİYİN BİRBİRİNİZİ .............. SİYASET NASIL YAPILIR BLD BAŞKANSIZ MECLİS ÜYESİ NASIL CIKAR GÖRDÜNÜZMÜ
fatih göktürk
12.06.2019 15:21
Mhp koltuk uğruna, dün dediğini bugün inkar eder hale geldiğinde bitmiştir. lider teşkilat doktrin gerçektir fakat bahçeli LİDER değil şu anda Ülkücülerin ısrarla git demesine ragmen mahkeme oyunları ve iktidar yalakalığı ile koltuğu işgal eden bir g.başkandır. Ülkücülerin LİDERİ BAŞBUĞ ALPARSLAN TÜRKEŞ'TİR. levent'e gelince, akp kongresine girmek için polislere yalvardığı gün Ülkücülerin gözünde bir hiç olmuştur. adamsızlıktan hayatının hiç bir an'ında Ülkücü olmayan kişileri ziya akar örneğindeki gibi il başkanlığı koltuğuna oturttuğu gün teşkilatlarda bitmiştir. daha 2 yıl öncesi meral akşener le tanışmak için yalvaranların bugün burda teşkilatçılık taslamaları sadece komedidir. Mhp bugün maalesef akp liler tarafından işgal edilmiştir.
Aydın Erçaplı
12.06.2019 15:21
Mhp il yönetimine bakıldığında menfatini arka planda tutan Lider teşkilat doktirine inanan faal olarak çalışan il yönetimini kurumsal bir kimliğe büründürmeye çalışan profesyonel yötecilerin fazla olduğu görülür. Tabiki bu durum bazılarını rahatsız etmiş belliki koordineli bir şekilde saldırı olmakta bu gayet normal.
Veteriner mehmet
12.06.2019 13:45
Kula kulluk etmeyin Allah'a kulluk edin. Biz insanları ve cinleri ancak ve ancak bize kulluk etsinler diye yarattık ayetine uyun. Gerçek sultan'a yar olunki hakiki zafere ulaşın. Suan MHP nin bir lideri varsa oda mubarek zati muhterem padisahul han sulatan recep tayyip erdogandir, ya itiat edersiniz ya da hicbiyere gelemezsiniz. Yazık. Insanda onur olur gurur olur .
Murat asan
12.06.2019 13:32
Teşkilat kültürunu herkes bilmez.Lider neyi işaret ettiyse o Hem liderimin emrindeyim diyeceksin hemde Hemde grupbaskan vekilini elestireceksin hadi ordan Lider Bunları bilse sizi ülkücüluktenen eder
Çalıkuşu
12.06.2019 12:42
Haber olsun diye haber yapmayın kardeşim. Düşün artık şu partinin yakasından rahat bırakın. Siz anlamazsınız çünkü siz lider doktorin teşkilat ocak adabı bilmezsiniz böyle havadan yazar çizersiniz. Levet bülbül vekil ve grup başkan vekili sakarya nin yanında türkiye siyaseti ile de uğraşıyor. Yönetim desen hepsi genç pırıl pırıl çocuklar içlerinde vatan sevgisinden başka hiç bir sey yok. Ama siz anlayamazsınız çünkü menfaate dayalı siyaset yaptığınız için varsa yoksa para para. Ulkuculer için varsa yoksa VATAN VATAN VATAN
Aydın Bahar
12.06.2019 12:29
Ne mutlu ki böyle güzel bir MHP Sakarya il teşkilatı mevcut, menfaat uğruna değil devleti adına milleti adına çalışan, kendinden ödün veren ama davasına asla zarar vermeyen. Her zaman içeride ve dışarıda bedbahtlar olacak bunları için ip diye bir parti kurulmuş lütfen menfaat ve entrika için bu adresi kullanınız.
Serdivanlı
12.06.2019 12:29
Yöneticiler : Başkanım biz serdivan'da cadde54 dedik hırsız dedik şimdi nasıl oy vericez, isteyeceğiz? A.Z.A. : Kamera kaydı açıkmı?(kapalı) mecliste arkadaşlar var onlara verin gerisinde naparsanız yapın.
Karakalpak
12.06.2019 12:23
Göreve geldiğinde Levent Bülbül e ağır muhalefet eden fakat gün geçtikçe neyin ne olduğunu anlayıp ona hak veren ona inanıp güvenen birisi olarak yazıyorum.Ne İl ne ilçe yönetimlerinde görevliyim.Dışarıdan gözlemim şudur.Sakarya ya geldiği 5 sene olmayan birileri istanbul pavyonlarından toplayıp Sakaryaya getirdiği omuz düşüklerle Sakaryada teşkilat kurup yön vermeye kalktı.Devlet Bahçeliyi en çok seven biziz diyerek yaptıkları pislikleri örteceklerini zannettiler ama İl Başkanı ve vekil tarafından Biletleri kesilip gereği yapılınca da cıyak cıyak ötmeye başladılar.Olay bundan ibaret.Şehitler davası pavyoncu , İşsiz güçsüz çapsız ve çapulcular kadrosunun eline mi bırakılacaktı.Bu asalakları tasfiye eden vekili ve İl başkanını kutluyorum
Aydın Mete Pehlivan
12.06.2019 12:21
Ülkücülükten nasibini almamışlar şimdi teşkilatına saldırıyor. Neydi ülkücülük Lider Teşkilat Doktrin Sen Teşkilatına saldırıyorsan senden Ülkücü olmaz, olamaz. Senden olsa olsa Türkücü olur basarsın parayı yaptırısın haber hem çalar hem oynarsın. Oyun demişken ip e ip atlamaya gitsenize siz artık MHP çatısında yeriniz yok........!!!!!!!!!
Son kale MHP
12.06.2019 12:19
KAYGI VAR Bu gelişmeler ışığında kongrelere doğru MHP de olası bir süpriz yaşanması halinde genel merkezi geçmişte olduğu gibi yeniden bir müdahalesi olabilir. Evet; bu olabilir. Olmasıda gerekli. Ama bu müdahale geçmişte olan son müdahaleden daha dikkatli olmalı diye düşünüyorum. Sakarya - Ankara arası etnik milliyetçiliği yapanların geçmişteki cv ( çerçevesine) bir kontrol şart..
Son kale MHP
12.06.2019 12:18
BİLİNÇLİ SALDIRI Sosyal medya üzerinden atışmalara tüm şehir şahit oluyor. Evet; mahsumiyetmiş gibi Bilinçli saldırı ismi bana göre uygun değil. Aslında saldırı da değil. Ülkücü kültürü almış MHP tabanı bu oluşan lodos tozuna bilinçli müdahale ediyor. Son yerel seçimler arefesinde ülkücü taban sustu. Çünkü; Lider Sn Devlet BAHÇELİ yerelde ittifak kurdu. Bunu kafası karışmış seçmene anlatabilmek zor olan seçim süreci arefesi olduğunu ve kişileri değil MHP yi zor durumda bırakmak istemedi. Bu özverili sususkunluk ülkücü kültürüdür. Seçim bitti hesaplar sorulmaya başlandı. Şimdi bilinçli saldırı değil. Haksızlığa bilinçli müdahale dir.
Son kale MHP
12.06.2019 12:17
Neden; Sakarya İl Teşkilatı nı Abat eden Adapazarı İlçe Teşkilatı eski Bş. Sn. İsmail KÜÇÜK ve ekibiydi. Şehirde müthiş vizyon yapmış. Her kesimde tanınıp sevilen, seçim arefesi sahalara inen değil her vaktini şehire adamış bir ekip olmayı başarmıştı. Son teşkilat değişimiyle bu ekip etnik milliyetçiliğe kurban edilmiş. Yerine Adapazarı İlçe teşkilatına tabanı ülkücü olmayan ama reklamı ve üç beş cevre edinip daha fazla cebim ne kazanır zihniyetlere teslim edilmiştir. Uyum sorunu çözüme gitmek yerine hangi koltuğu alsam daha iyi tanınırım menfaati olmuştur. Bu vizyon Sakarya İl Teşkilatındada aynıdır.
Asena Aydın
12.06.2019 12:16
Şükür ki Sakarya teşkilatı tarihinde olmadığı kadar temiz ve birdir. Doğru işler yaptığı içindir ki bu tarz saldırılara maruz kalıyor. Teşkilatına sırt çevirenler hatta hainlik edenler geçmiş dönemlerde teşkilat içinde bulunup teşkilatı kendi menfaatlerine kullananlardır. Bu haberinde sponsorları kendileridir.
Metin Türkeli
12.06.2019 12:11
İP de kuruldu hala temizlenemedi demek MHP. Karın ağrısı olan hala varsa bıraksın artık şu partinin yakasını. Genç ve dinamik bir il yönetimi başka hangi partide var. Herkes ihtiyar heyeti gibi başka partilerde. Fosil kafalar bundan rahatsızlar...
Aydın Yılmaz
12.06.2019 12:11
Lider Teşkilat Doktrin ! Önce lidere sonra teşkilata bir sonraki aşamada doktrinlere saldırır bunlar . Saldırı varsa doğru yerdeyiz MHP deyiz. Teşkilatına sahip çık SAKARYA
Kubilay Türkyılmaz
12.06.2019 12:08
Levent Bülbül Sakarya'yı esgeçmiyor. Sadece Sakarya ile ilgilenmiyor. Tabi şehir fanatikliği yapan zihniyet pek alışık olmayabilir böyle bir siyasetçiye. Adam Türkiye'yi Dünyayı okuyor, küçük beyinler anlayamaz...
Haluk Aydın
12.06.2019 11:58
Bilinçli saldırı, dik durana vatanı milleti için kale olana saldırı çok olur. Sakarya teşkilatı surda gedik açmanıza asla müsade etmeyecek.
Son kale MHP
12.06.2019 11:57
MHP nin şehirden etkisi silinmeye başladı.. Evet; Sakarya şehri olarak MHP nin gittiği her kahvede, cemiyette VS. Muhakkak  4 te 3 sandalyesi ve gözlerinin içine bakan, can kulağıyla dinleyen, soru sorup cevap alabilen kitlesi vardı. Bu kitle erimeye başlamış sandalye sayısını azaltmaya gitmiştir.
Son kale MHP
12.06.2019 11:55
SUSKUNLUK NEDEN MHP tabanı tozun hangi lodosla geldiğini sorgularken uzun zamandır teşkilatta sessizliği koruyor. Evet; Sn. Bülbül Mv. Adaylığını koyduğunda ETNİK MİLLİYETÇİLİĞİ yaparak sn. A. Ziya Akar ı koltuğa oturtmuş,Etnik milliyetçilik aynı çizgi bozulmadan devam etmiştir. Sizce bu tozu oluşturan lodosa birde sessizlik bozulursa nasil bir fırtına gelir. Gelen fırtınada kimlerin gemileri zarar görür. Bu suskunluk etnik milliyetçilikle dizayn edilmiş teşkilatı yok etme korkusunun suskunluğudur. Sn. Bülbül konulardan uzak değildir. Konunun tam içindedir. Sebep olduğu lodosun fırtınaya dönmesinden korktuğu için uzak dövüşüyor diyebiliriz.
Son kale MHP
12.06.2019 11:51
MHP de ORTALIK TOZ DUMAN Evet; Başbuğumuzun Bizlere bırakmış olduğu Milliyetçi Hareket Partisi Sakarya da toz dumana büründü. Sakarya Mv. Sn. M. Levent BÜLBÜL ün dahi kontrol çemberinden çıkmış gibi gözüksede parti içini bilenler tarafından tek suçlu BÜLBÜL ün olduğu görülüyor.
Küçük fatih
12.06.2019 11:48
Teskilatcilik görevde yoksan bile arka olmaktır destek olmaktır.nedir Bu MHP nin kendi içindeki parazitlerden çektiği.bir bitmediniz gitti.Bu bayrak değişimi hiç kimsenin babasının malı değil.dun birileri vardı bugün yoklar.yarinda bugün olanlar olmayacak ama teşkilat Baki...
alperen
12.06.2019 11:47
burada sorun MHP,de MHP,lilerin olması,ÜLKÜCÜLER !!! İYİ !!! partide....iyi partiye proje partisi diyenler mhpnin başındaki zaata baksın, düne kadar AKP,yi PKK,dan daha tehlikeli görüyordu...
Türk İsmail
12.06.2019 11:45
Dedikodu iftira herşey Bu yazıda medyabara Bu yazıyı gönderen olsa olsa Ya iyi partili yada menffatci olur.Cenaze de Levent bülbülün halini gordunuzmu.ustelik ne koruma var ne birşey.Kari gibi arkadan iş cevireceginize adamın yüzüne söyleseniz.ama sizin adamlığını Bu kadar.
Esnaf
12.06.2019 10:44
Öncelikle il başkanının geçmişi ne mhp de alt tan gelenler il başkanlığı parti yöneticiliği yapar ilçe yönetimini neden görevden aldılar gerçek mhp lileri saf dışı bırakarak bu zengin bu bizim adam diye yönetici yapmicaksiniz Selam vermekten aciz konuşurken yüzüne bakmayan adamları başımıza il ilçe başkanı yaptınız ve yönetim de dahil Biz sonuna kadar mhp liyiz ancak bunlar gidene kadar eminim ki genel başkanın haberi olsa hepsini görevden alır syn vekil sayesine ayakta duruyor lar herzaman vekilin yanında dolaşmak uyum içinde olduğunu göstermez parti istemiyor huzursuz ama kimse ses çıkarmıyor ben bunları mhp ye asla yakıştıramıyorum mhp yi gerçek mhp liler yoneteck eskisi gibi olacak
Adapazarılı
12.06.2019 10:42
Sn Sakarya MHP il teşkilatı ve Sn Bülbül sizler neye karşı ne karşılığında Sakaryayı peşkeş çektiniz.. Ve Vekillikte Sıralamalar nasıl oldu yönetimler kimler Kazansın diye dizayn edildi ve MHP genel merkezinde kimler kimlerin adamı oldu..Bu sakarya Vatandaşı sizlere gereken Cevabı zamanı geldiğinde verecektir Sn bülbül Yoksa hedefiniz en üst mercii mi yoksa .. ??? Ateş olmayan yerden duman çıkarmı...???
Cevdet sipahi
12.06.2019 10:17
Bırakın bu işleri.Ayip teşkilat ayakta Hiç olmadığı kadar samimi ve menfaatsiz insanlar var. Bu ahlaksız bilgileri size veren insanlar Levent Bülbülün Sakarya da Bir dk boş geçirdigini görmüyor.mu. Arkadan salladiklatinizi cesaretiniz varsa yüzüne soyleyin
ADALI HALİL
12.06.2019 10:13
LEVENT BÜLBÜL VE İL TEŞKİLATI ARASINDAKİ MÜKEMMEL UYUM SURDA GEDİK AÇMAYA ÇALIŞANLARA EN BÜYÜK ENGEL.DEDİKODU VE HAZIMSIZLARIN EN BÜYÜK SIKINTISI BU.SOSYAL MEDYADAN TAKİP EDİYORUM.SAKARYA İLE İLGİLENMİYOR DEDİĞİNİZ VEKİL BAYRAM SONRASI BÜTÜN SAKARYANIN İLÇELERİNİ TEK TEK GEZDİ İLÇE MERKEZİNDEKİ ESNAFLARA TEK TEK HAL HATIR SORDU YANINDA DA İL BAŞKANI ZİYA AKAR DA VAR.SAKARYADA BUNU YAPAN BAŞKA VEKİL VARSA SÖYLESİN.BU DEDİKODULAR SONUÇ VERMEZ
Fatih Aktaş
12.06.2019 10:13
Yazıklar olsun....yillarca teşkilata hizmet edip makam ve mevki gidince ahlaksızlık yapanlara yazıklar olsun.MHP her geçen gün güclenerekyoluna devam etmekte.Bir de kentlerinden kurtulursa...
Uzunçarşılı esnaf
12.06.2019 10:05
Ahmet bey ve MHP ile ilgili siyasi bir linç kampanyası olduğu gayet belli.Aynı işler daha yoğun olarak Levent Bülbül İl Başkanı olduğunda da yaşanmıştı aylar geçtikçe hepsi silindi gitti.İl başkanı Ahmet Bey tertemiz bilgi ve birikimli Sakarya nın öz evladı liyakatli bir portre çiziyor.Allah yolunu açık etsin biz kendisini seviyoruz
Paşam
12.06.2019 10:00
Tamda burda sn mhp il başkanı akar ve levent bülbül sizler kendi menfeatleriniz ugruna sakaryayi peşkeş cekmeniz ve birde İYİ partiyle ayni kefede tutmaniz yaziklar olsun sizlere verdigimiz oylar haram zikkim olsun ve bir kez daha anlasilmistirki mhp adapazari eski ilçe baskani sn ismail küçük ve ekibi aranmakta dir... sizler gitmeden artik mhp hiç bir gelişme ve yükselme yapamaz ..yazık lar olsun sizlere
mehmet
12.06.2019 09:40
bu partinin daha 1 vekili var, ak parti ile kıyısından da olsa bi iktidar bağlantısı var iken bu halde iseler. 20 yıl tel başına yönetmiş olsalar vay anam vayyyyy ha bu arada es geçmeyeyim levent bey hakikaten de devlet adamı
Port
12.06.2019 08:41
Mhp ülkücü miliyetçi vatanını sevenlerin partisi olmasına rağmen nedendir bilinmez osmanlının son zamanlarındaki padişahın yaptığı hataların benzerini yapanlarla işbirliği yapıyor.ya onlar saf ya biz.zaman herşeyi göstericek
Vatandaş
12.06.2019 08:03
İyi parti ve MHP yi kıyaslamak :) çok büyük bir hata! İp partisi proje partisidir ve artık siyasetin çöplüğündeki yerini alacaktır!
Kesin hüküm
12.06.2019 08:00
Mhp genel merkezinde teşkilatlardan sorumlu olan edip semih beyin genel merkezini düşürdüğü durum ortada teşkilatlardan bi haber böyle oluncada bülbül ve avaresinin kendilerine göre dizayn ettiği basiretsiz Sakarya teşkilatlarının ne kadar vasıfsız ve iş göremez olduğu aşikardır süpriz gelişmeler sonrasında geçmiş dönemde olduğu gibi mhp genel merkezinin seçilen yönetimi fes edip atama yapması da içler acısı yazıktır efip semih bey eğer biraz başbuğ sevgin var ise Sakaryada olup bitenleri bildiğin için göz yummadan görevini laiki ile yapmandır kendi menfi çıkarların için o koltuğu meşkul etmemendir.
mert saka
12.06.2019 07:59
levent bülbül milletvekili adayı olurken ziya akarı il başkanı seçeceksiniz diye yönetime dayatması daha unutulmadı.bu siteden her zaman yazıyorum sakaryayı 8-10 kişi yönetiyor gerisi sadee piyon.il yönetiminden kaç kişi mhp den istifa etmiş araştırın sonucu anlarsınız.boşuna çenenizi yormayın yeni bir il seçimi olmaz genel merkez yaptırmaz. il yönetimindeki bir şahsın partiye adım bile atmamış kızı şimdi belediye meclis üyesi.gerisi hikaye içini nasıl doldurursanız doldurun.unutmayın ipçilere giden her oy parti teşkilatına tepki oyudur ve bu parti artık başbuğun bıraktığı partiden oldukça uzak...
Yusuf Ziya
12.06.2019 02:50
Başta il başkanı olmak üzere tüm il yöneticilerin son üç seçimlerde kullandıkları oy tercihlerini Bahçeli bilseydi ne olurdu Allah bilir?
Alper Tunga
12.06.2019 02:38
Levent'in kendi bekası için teşkilatları düşürdüğü zaafiyetler ikinci bir Münir Kutluata vakasına doğru gitmektedir.Gerçeklerin ortaya çıkması sadece zaman meselesidir.Çünkü etrafındaki kadronun ilk fırsatta Devlet Bahçeli'yi yarı yolda bırakacak kadrolardan oluştuğunu bilmeyen yok.Orkestra şefi Zihni Açba her iki partisini iyi idare ediyor!
Efes Nefes
12.06.2019 02:36
Online Ziyaretçiler