Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Meydanlarda sığınmacı denetimi!

Son günlerde ülkenin çeşitli bölgelerinde yaşanan gerginliklerin ardından, Demokrasi ve Gar Meydanlarında sığınmacılara yönelik geniş kapsamlı denetim yapıldı

11:26   |   12.06.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 
Serhat YILMAZ'ın haberi 

Son günlerde ülkenin çeşitli bölgelerinde sığınmacılar ile vatandaşların arasında yaşanan gerginlikler tepki çekmişti. 

İlimizde bireysel olaylar dışında, sığınmacılarla ilgili büyük olay yaşanmamasına rağmen güvenlik güçleri işi sıkı tutuyor. 





MEDYABAR editörünün edindiği bilgiye göre, Sakarya Polisi Salı akşamı kent merkezindeki Demokrasi Meydanı ve Gar Meydanında sığınmacılara yönelik denetim yaptı. 


YARALAMADAN ARANIYOR 
Asayiş ekiplerince yaklaşık 60 sığınmacının sorgulamalarının yapıldığı denetimde bir yaralama suçuna karıştığı ve hakkında arama kararı bulunduğu belirlenen Irak uyruklu M.A isimli sığınmacı yakalandı. Iraklı sığınmacının ayrıca vize ihlalinde olduğu belirlendi. 


KAÇAK AFGANLAR
Meydandaki sığınmacılardan 5'inin Afganistan uyruklu oldukları ve kaçak göçmen oldukları tespit edildi. Yakalanan 5 Afgan, sınırdışı edilmek üzere ilgili birimlere teslim edildi. 

Denetimlerde ayrıca, Zonguldak'a kayıtlı olmasına karşın ilimizde bulunan bir Suriyeli sığınmacı yakalanırken Zonguldak'a gitmesi için tebligat yapıldı. 

Daha önce de şehir merkezinde sığınmacılara yönelik denetimler yapan polis ekiplerinin, belirli aralıklarla sığınmacıların yoğun olduğu bölgelerde ani denetimler yaptığı öğrenildi. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 191446 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 14103 kere okundu
YORUMLAR 37 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
sakarya
13.06.2019 11:25
mültecileri, suriyelileri destekleyen yorumları okudukça hayrete düşüyor insan. vatanları işgal altındayken, yurttaşları zulüm görürken gezip tozup eğlenip çeşitli sosyal medyalarda paylaşan kansızlara mı vicdan yapacağız yani biz? geldiler huzur bırakmadılar, hırsızlık, adam yaralama,öldürme, taciz vs vs. insan olan misafir gittiği yerde bunları yaparmı? sonra biz bunları destekleyeceğiz ve yardım edeceğiz öyle mi? kendi vatandaşım borç içindeyken, evine ekmek götüremezken bunları mı besleyeceğiz? nasıl bir zihniyetiniz var anlamak mümkün değil. bırakın bunları desteklemeyi, bunlardan rant sağlayan esnaftan da alışveriş yapmam hizmet almam. tek dileğim bu tür pisliklerin masum halkıma değil bunları destekleyenlere bulaşması.
Ömer
13.06.2019 10:19
Bayağı büyük operasyon olmuş, o kadar sığınmacı var 60 kişi. Tebrikler Türk Polisi!
fazlı malak
13.06.2019 10:13
Aşağıda ki yorumları görünce almanların türkleri istememesini şimdi daha iyi anlıyoruz az bile yapıyorlarmış yazık.
Emrah
13.06.2019 09:46
Bunları en rahat terminalde tutarsın adamlarin kimliğinde Mersin yazıyor adamlar Antalya ya gitmeye çalışıyor bilet vermeyince de gişeler kötü oluyor terminalde bunlara yönelik 1 saatlik operasyon yapılsa yarışı sinr dışı ama maalesef kaçak da olsa elini kolunu sallayarak geziyor lar
oblomov
13.06.2019 08:29
Denetimler çok sıkı olmuş. 60 kişiyi denetlemek kent parkta 5 dk anca sürer. oranda sıkıntı 60 kişiden 1 bıçaklamadan aranıyor 5 I kaçak 1 yanlış yerde oran 6/1 den fazla
devam
13.06.2019 08:08
Güzel uygulama aynen devam. Sapanca sahili, çark caddesi, kent park, poyrazlar gölü.. Devam devam daha çok işinizi var
ahmet
13.06.2019 02:50
Büyük Şehir Belediyesi'nin hemencecik karşısındaki sokakta (Sabiha Hanım Okulu'nun bir arka sokağı) yakında Suriye bayrağı asıp pasaport isteyebilirler. Türk'e ve Türkçeye dair tek bir emare göremiyorsunuz. Beni vatanımda yabancı hissettiren yetkililerin hiçbirisine hakkımı helâl etmiyorum.
Murat BOZKURT
12.06.2019 23:27
kirası 300-400 TL etmeyen deprem hasarli evlerin sahipleri nerede? yerli halkın kiralamadigi hasarli evleri 1000-1500 Tl kiraya verenler gayet memnun, asgarî ücret ile yerli halki çalistirmayan ve üç kuruş fazla kar edeyim diye mülteci çalistiran insaat firmalari, sanayide çirak çalistiranlar bu mültecilerden rant saglayan paragözler masallah halinden memnun bu firsati kendi çikarlari için kullananlar hiç şikayetçi degil nasil olsa para var huzur var..
kertenkele
12.06.2019 21:15
EMNİYET'İN İŞİ SIKI TUTMASINDA FAYDA VAR..AKSİ TAKDİRDE BU ''SIĞIR''MACI SÜRÜLERİ ..Kİ TUTACAKLAR..HİÇBİR MİLLET VATANDAŞI,TÜRK MİLLETİNİN SABIRI İLE OYNAMA GİBİ BİR HATA İÇERİSİNE GİRMESİN..BANA KİMSE ,HİÇBİR DEVLET BÜYÜĞÜ,BUNLAR İÇİN 'KARDEŞLERİMİZ'''' KELİMESİ KULLANMASIN..HİÇBİRİ BENİM KARDEŞİM DEĞİL...BENİM KAZANCIM ÜZERİNDEN GEÇİNEN ASALAKLAR,...İÇ KURULARI BUNLAR...!
Aybars Can
12.06.2019 21:10
Bizler vatandaş olarak istemiyoruz dedikçe ücretsiz okul servisi imkanı veriyorlar istemiyoruz dedikçe onlar misafir diyorlar resmen dokunulmazlık veriyorlar Misafir ise haddini bilecek isteyenlerde var haydi yetkililer varmısınız bir referanduma Halk istemiyor..
Didem
12.06.2019 20:56
Bayram harçlığı 3.000 lira hangi emekli aldı da siz bunlara bayram harçlığı verdiniz... Devlet suçlu polis ne yapsin? Yakalananlara 10 gün mühlet veriyorlar ülkesine dönsün diye adam dönmüyor bile. Boşversenize be adam asker olmamak için ülkesinden kaçıyor buraya geliyor savaştan kaçıyor buraya geliyor... Karısını çocuğunu yollasin kendi savaşsin ülke bıktı bunlardan. Bıçaklanan çocuğu unutmayın onu geçtim kent meydanındaki kavgalar kent parktaki kavgalar bunları unutmayın kendi şehrimizde yabancı olduk. Hele sapanca Arap dolu Arap!!!!!!!
Adadan54
12.06.2019 20:39
Vicdansızlar sürüsü.Her insan topluluğunda kötü ve hırlı hırsız var.belli bir kesimi geri gönderilmeli.şehirlerin yükü hafifletilmeli.Ama vicdan yoksunu gaddarlar eşi şehit olmuş kadınları sakat erkekleri yetim çocukları düşünmüyor.Gerçi size laf anlatılmaz kalpleri katılaşmış gözleri kör vicdanları kurumuş insan sürüsü olayları klavye başından okuyup sokaklardakilere önyargılarıyla karar verip buradan yaZı yazanlar istediğinizi yazın.Benim ceddim dünyada tüm mağdurlara sahip çıkmış bunları mı bırakacağız?Ayrıca ülke elden gidecek vs vs saçmalayanlar.... bu ülke o kadar zayıf değil korkmayın biz sizi de koruruz
mehmet54
12.06.2019 20:29
Bunları acilen sınırdışı etmeyen her yetkili vatan hainidir . gerçek beka sorunu Suriyelilerin ülkede bulunması , çoğalması ve yerleşmesidir.
SALTUK KAYI
12.06.2019 20:27
BUNLARA ÜMMET GÖZÜ İLE BAKAN HERKESE ŞEREFSİZ DİYWENE ÇOK ŞEREFLİ DİYEMEM.BU KAFA İNSAN GÖRÜNÜMLÜ MANEVİYATSIZ HAYVANDAN DAHA AŞAĞILIK YARATIKLARDA OLUR ANÇAK... AMA ALIMDA HATALAR VAR MI VAR..ÜLKE İÇİNE YAYILMALARI ZENGİNLERİNİN 3-5 10 AİLEYE İŞ AŞ VERMEK ZORUNLUĞU DİLENMELERİN YASAKLANMASI GİBİ
RECEP ARİF
12.06.2019 20:15
BAŞTAN YANLIŞ YAPILDI ÜLKENİN HER YERİNE DEĞİLDE DOĞUDA SINIRA YAKIN BÖLGELERDE TUTULMALIYDILAR.İŞ YERİ AÇABİLECEK ZENGİNLERİ NE İZİN VERİMELİYDİ.BUNLARDA FAKİRLERİNDEN 3-5 AİLEYİ GEÇİMLERİNE DEESTEK OLARAK YANLARINA ALABİLME İŞ VERME HAKKI VERİLMELİ İDİ. çözüm şart...zenginlerin kendi fakirlerine geçiminde destek olmaları için formül bulunmalı. Askerlik çağına gelenler ORDUMUZUN ORTAK SAVAŞTIĞI ÖSO ile anlaşılarak sınırdan onlara teslim edilmeli. Merhamet hırsızlığı yaparak sokaklarda cami önlerinde dilenen namahrem nedir bilmeyen rantçılara yasak gelmeli..
Sıkı(yorum)
12.06.2019 20:05
Süleyman soylu'nun dediğine göre, 15 temmuzda süriyeli kardeşleri de savunmuş ülkeyi. Şu bakanımız ne yer ne içer çok merak ettim doğrusu. :)
Şagil Fuzuli
12.06.2019 19:24
Ekrem imamoglu istanbulu kazanirsa ve istanbuldaki tüm mültecileri istanbuldan cikarirsa bundan sonra oyum chp ye
Port
12.06.2019 18:51
Reisinize söyleyin Bunları ülkelerine geri göndersin.
Sakar şakir
12.06.2019 18:40
https://www.facebook.com/644319682/posts/10157632223059683/?sfnsn=xmmo Gelinen son nokta.
%75 oy az bile
12.06.2019 17:52
Sandıkta oy verirken düşündeydiniz . Şimdi yaşayın suri gulu gulu nargile .
Gamze U.
12.06.2019 16:24
Birde kentpark ta denetimler artsa Sakarya lı kendine yapılan parka rahatça girebilse ailesiyle oturabilir çok iyi olacak parkın yanından geçmeye korkar olduk...
Yerli
12.06.2019 15:53
O yüzden oylar CHP ye adamların en azından vaatleri var hepsini kovacaz diye
Esnaf
12.06.2019 15:50
Misafirlerimiz bunlar lütfen yapmayın, ümmet kardeşlerimiz. Diyen şerefsizler birgün canınız yanacak ve üzdüğünüz kadar üzüleceksiniz bilginize...
ECZACI
12.06.2019 14:22
KARDEŞİM GEÇEN GÜN KENT PARKA ÇOCUKLARI GÖTÜREYİM DEDİM TAMAM EYVALLAH İSTİLA ETMİŞLER BUNU BİLİYORDUM LAKİN Bİ BAKARIM ELLERİNDE BICAKLAR BİRBİRLERİNE GÖSTERMELER FALAN GİTTİM BEKÇİ ARKADASLARA GÜVENLİK GÖREVLİLERİNE SÖYLEDİM BIKTIK BUNLARDAN DİYOR BU NEDİR YA EN SON BUNLARDAN GELECEK NE GELECEKSE BAŞIMIZA...
metin çaygı
12.06.2019 14:01
multecilerin kişi başı suç oranları tc vatandaslarindan cok daha dusuk, icisleri bakanligi açikladi
hasan ak
12.06.2019 13:37
biran once sepeti koluna herkez yoluna yol verın bu ..... gıtsınler burda genclık elden gıdıyor hepsi ...... bunlar cok rahat lar haa bırde cok erkekler hemen dıklenıyorlar 5 dakka oturun gar maydanında yanınıza hemen bır ..... gelıyor coguda pıslık hırsız tacızsı 14 15 yasında erkek coculara sulanıyorlar sahıt oldun ve mudalede ettım akp cok rahatlıkı verdı bunlara
DELİ MURTAZA :)
12.06.2019 13:33
ŞŞŞT OY VERİYORSAN ŞİKAYET ETMEYECEKSİN... DAHA BETER OLUN İNŞALLAH. YARIN TOPRAKLARINIZI ELLERİNİZDEN ALACAKLAR. BİR KİŞİNİN YÜZÜNDEN KOCA ÜLKENİN GELECEĞİ GÖZ GÖRE GÖRE KARANLIĞA GİDİYOR
Erdoğan
12.06.2019 13:29
Bunların hepsı birer canlı bomba artık sakaryada bacımız anamız rahat dolasamıyor oldu helekı kent park her tarafı rehın almışlar kanı bozuklar adiler...
yalan mı _?
12.06.2019 13:01
Bırakın denetımlerı felan yakaladıgını sınır dışı edebılıyomusun alnından operım ama yok ön kapıdan sokup arka kapıdan salıyosan gostermelık asayiş istemıyoruz
Yenicami
12.06.2019 12:50
Bırakın denetimi gönderin gitsinler be kardeşim yeter artık bıktık
sakar şakir
12.06.2019 12:21
Biz denetim istemiyoruz onların gitmesini istiyoruz. Biz onları müslüman kardeşlerimiz olarak kabul etmiştik ancak çogunun müslümanlıkla alakaları yok. biz yine çocuk, yaşlı ve kadınları alalım bakalım ama taşı sıksa suyunu çıkartacak zibidi kılıklı serseri mayın gibi ortalıklarda dolanarak ona buna staşmaya yer arayan kişileri istemiyoruz.
Arif
12.06.2019 12:12
Ya ilçeler buralardada sürüsüne Bereket...!! Iyi bir denetim yapılırsa sadece Akyazıda en az yüz kaçak cikar.. Ne hikmetse saldım çayıra mevlam Kayıra...jandarmamıza polisimize Büyük görev düşüyor..tabi halkı mizada görev düşüyor..
SAKARYALI
12.06.2019 12:09
Ne olacak koc gibi bırakılıyorlar bunlara rahatlık batıyor. 18-40 yaş arası ya cepheye savasmaya yada ülkesine gönderilsin. Taciz , gasp, hirsizlik bunlarda bizler kendi ulkemizde yabancı olduk.bunlar turkiye ye tatil yapmaya geldiler.parklar bahceler avm.ler caddeler bunlardan gecilmiyor.bir an once caresine bakılsın.
Vakkas
12.06.2019 11:51
Çark caddesine de bakaydiniz ya..
Adabazarlı
12.06.2019 11:45
sakaryadaki sığınmacıların büyük çoğunluğu kayıtsız bir şekilde aramızda dolaşıyor. hırlımı, hırsız mı, terörist mi, katilmi kimse bilmiyor. Bizi bunlara mahkum eden seçmenlerin hepsini Allaha havale ediyorum. Filistin gibi acınacak hale geldiğimizde o gözlerdeki perdeler kalkacak. ozamanda çok geç olacak!!!
Yesiltepeli
12.06.2019 11:44
Ellemeyinnnn kardeşlerimizi dovsunler bizimkileri rahat rahat
Vatandaş Rıza
12.06.2019 11:40
Meydanlar göz önünde bulunduğu için bilinen yerler.katlı pazarın arka tarafları küçük şam olmuş.haydut tipler dolu.tütüncüler ve bazı mülteci esnafın tezgah altı uyuşturucu madde sattığını gözlerimle gördüm.kenar mahalle aralarında kimbilir ne kadar kayıt dışı mülteci var? Kimbilir! Ve ne gibi olaylara karışacaklar ilerleyen günlerde göreceğiz.tehlike büyük.devletimiz denetimlerini arttırmalı ve mülteci politikasını tekrar gözden geçirmelidir.
Online Ziyaretçiler