Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Melih Gökçek'ten Acarlar Longozu yorumu

Ankara Büyükşehir Belediyesi eski belediye başkanı ve AK Parti'nin önemli isimlerinden Melih Gökçek Sakarya'nın dünyaca meşhur Acarlar Longozu'nu ziyaret etti.

20:23   |   12.06.2019
Haber Resmi

Ankara Büyükşehir Belediyesi eski belediye başkanı ve AK Parti'nin önemli isimlerinden Melih Gökçek Sakarya'nın dünyaca meşhur Acarlar Longozu'nu ziyaret etti.


 

Gökçek hayran kaldığı Acarlar Longozu ziyaretini sosyal medya hesabından da paylaştı.





 

Esprili bir dille paylaşım yapan Melih Gökçek: "BURASI KARASU ACARLAR LONGOZU... TAM BİR DOĞA HARİKASI... BU FOTOLAR DA EŞİM NEVİNDEN... NEVİN'İN FOTOSU HARİÇ" diye yazdı. Gökçek'in Acarlar Longozu paylaşımı sosyal medyada gündem oldu.

Mli




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 206138 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 16925 kere okundu
YORUMLAR 19 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Kenan arslan
13.06.2019 22:36
Nasıl can vereceksin merak ediyorum parselci kucakci fetocu
Rahmi
13.06.2019 09:52
Utanmadan hala insan içine çıkabilmeleri hayret verici... İnsanda biraz utanma duygusu olur...
Selocan
13.06.2019 09:46
SAKARYAMIZA HOŞ GELDİNİZ MELİH BAŞKAN KİM NE DERSE DESİN TÜRKİYEDE BELEDİYECİLİK DENDİĞİNDE İSMİ İLK BAŞLARDA YER ALANLARDAN BİRİDİR MELİH GÖKÇEK BU ÜLKENİN BAŞKENTİNİ ÜST ÜSTE UZUN BİR DÖNEM BAŞARIYLA YÖNETTİ KİM NE DERSE DESİN ELEŞTİRİ OLABİLİR SAYGI SINIRLARI İÇERİSİNDE AMA BAZILARI BEL ALTINA İNMEYE ÇALIŞIYO ALIŞKANLIK HALİNE GETİRMİŞLER NEYMİŞ FETÖCÜYMÜŞ ŞUCUYMUŞ BUCUYMUŞ ADETA HANGİSİ TUTARSA AYIP YAHU EDEP YAHU EĞER İDDİA ETTİKLERİNİZ DOĞRUYSA SUÇSA BAŞTA MUHALEFET ÇÖKERDİ ADAMIN ÜZERİNE KEŞKE SAKARYAMIZDA BAŞKAN OLSAYDIDA HER ALANDA GERİDE KALAN ŞEHRİMİZİ MARKA YAPARDI BELEDİYECİLİK NASIL YAPILIR GÖSTERİRDİ BAZI KIT BEYİNLİLERE NEYMİŞ ÇALMIŞ SATMIŞ ÇIRPMIŞ NERDE YAPMIŞ ANKARADA TABİ YERSEK KENDİNİZ İNANIYORMUSUNUZ SÖYLEDİKLERİNİZE
Alperen
13.06.2019 09:09
B.S.belediye sine danismanmi geliyor...
Tilki Franco
13.06.2019 08:55
Kız kardeşi yada ablası, kazımpaşada oturuyor zaten, gerçi şatosu satılık belkide satmışlardır.
FURKAN SARICA
13.06.2019 08:26
keşke gelmeseydi şim di bunu sakaryabüyük şehir belediyesinde iyi bir yere getirilerse mazallah longozuda parsel parsel satar bu parasını da oğlunun üzerinden mehmet cengizin özel jetiyle yurt dışına kaçırır mazallah.demedi demeyin
kertenkele
13.06.2019 02:53
KENDİ PARTİSİNDEN DAVA ARKADAŞI BÜLENT ARINÇ DAHİ KENDİSİNİN ANKARAYI PARSEL PARSEL SATTIĞINI İFŞA,İTİRAF EDER İKEN KİME-NEDEN-NASIL VEFA BORCUM OLACAK?..HAYDİ CANIM SİZ DE..!!!
kertenkele
13.06.2019 02:47
SAKARYA HALKI'NIN VEFA BORCU YOK BU ŞAHIS'A...NE KADAR VEFA BORÇLANMASI HEVESLİSİSİNİZ..?GÖNDERDİĞİ YARDIMLAR,DEVLET KAYNAKLARI İLE TEDARİK EDİLİP GÖNDERİLEN MALZEMELER VS DİR..CEBİNDEN 5 KURUŞ HARCAMIŞ DEĞİLDİR...BAŞKAN İKEN BİZE GÖNDERDİKLERİNİ VE BİZ HALK'IN,MİLLET'İN CEBİNDEN NELER GÖTÜRDÜKLERİNİ KIYASLAR,KENDİ OĞULUNA,YAKIN ÇEVRESİNE YAPTIĞI İHALE VB KIYAKLARI DÜŞÜNÜR İSEK KENDİSİ BİZE BORÇLU ÇIKAR...O YÜZDEN BENİM BORCUM VS OLAMAZ BU ADAMA...GEREKSİZ İNSANLARA HAK ETMEDİKLERİ VİCDANI GÖSTERMEK İNSANLIĞIN EVRENSELLİĞİNE AYKIRI BİR DURUM..GELENEKSEL VİCDAN ÇARESİZLERİN AVUNMASIDIR..SİZ GELENEKSEL VİCDAN YAPMAYA DEVAM EDİN...KUL HAKKI YİYENE VEFA BORCUM OLAMAZ...NOKTA...!..
Harbi sakaryalı
13.06.2019 01:22
SAKARYA HALKININ BU İNSANA VEFA BORCU VAR 17 ağvustos depreminde sakarya depremde gün agırdıgında deprem sabahı devlet daha ulasamamışken bu adam ankaradan otobuslerle ekmek yolladı cocugu olanlara süt getirdi nankörlük yapmayın hosgelmiş sefalar getirmiş melih bey
adali
13.06.2019 00:29
bunun ne isi var birda gene neye göz koyduda buralarda geziyo karasu halki dikkatli olun bu karasuyuda elinizden almasin
DeliOrmanli54
13.06.2019 00:08
Sayin Gokcege Ankara ile ilgili kim olumsuz bir sey sorsa verdigi cevap hep ayniydi" O BENDEN ONCEKI DONEM BASKANLARIN SUCU DERDI" yaaaa kardesim senden once ANKARADA KARASI BEYLIGI VARDI BE. Ben bildim bileli sen baskandin.Bu adamlari yillarca baskan diye koltukta oturttuk ve oturtuyoruz ya bu ayip milletce bize yeter. Bize her sey mubah. Longozu beyenmis dikkatli olmak gerek orayada kacak parsel parsel birseyler yapmasin.
Realist
12.06.2019 23:59
Melih Gökçek mi o hemen sınırdışı edilmeli gezmeye bile sakaryaya gelmesin
Sakaryali
12.06.2019 23:11
Longozu çok büyük bir kısmı Kaynarca sınırlarında. Nereden Karasu longozu oluyormuş. Yeni belediye başkanı bu konu üzerinde önemle durmalı ve yatırım yapmalı..
Alper
12.06.2019 22:48
Ankara?nın vE Türkiye?nin sayılı zenginlerinden ve fetö?ye en büyük hizmet ve katkı sağlayanlardan. Bu vE bunun gibiler hiç yüzleri kızarmadan vE utanmadan piyasada geziyorlar
Alper
12.06.2019 22:47
Ankara?nın vE Türkiye?nin sayılı zenginlerinden ve fetö?ye en büyük hizmet ve katkı sağlayanlardan. Bu vE bunun gibiler hiç yüzleri kızarmadan vE utanmadan piyasada geziyorlar
DELİ MURTAZA :)
12.06.2019 22:09
BUNUN GİBİLERİ AVRUPA'DA KAPICI YAPMAZLAR, BİZDE BAŞKENTİ YÖNETTİ :)
kertenkele
12.06.2019 21:52
İŞGÜÇ YOK..TUZU DA KURU..GEZİP DURUYOR...GEZ BAKALIM..!
send işçi
12.06.2019 21:24
parsel parsel anadolu turunda bugün sakaryadayız .d
kertenkele