Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Belediyeyi yerinde bulduğuma şükrediyorum!

31 Mart yerel seçimlerinde Karasu'ya başkan seçilen İshak Sarı, eski AKP'li başkanı eleştirdi. Sarı, belediyenin borçlarının fazlalığına dikkat çekerek, "Belediyeyi yerinde bulmamak da vardı. Ona da şükrediyorum" dedi

10:35   |   12.06.2019
Haber Resmi

 Yerel seçimlerde belediyeyi, AK Parti'li Mehmet İspiroğlu'ndan devralan Karasu İlçesi'nin AK Parti'li Belediye Başkanı İshak Sarı, eski yönetimi ve partili başkanını eleştirdi.

Sarı, partisinin İlçe Danışma Kurulu toplantısında yaptığı açıklamada şunları dedi
"Devraldığımız Ak Parti, belediyeciliği değildir. Son beş yılda sadece partimizin etiketi kullanıldı. Belediyeyi yerinde bulmamak da vardı. Ona da şükrediyorum. 387 personel ve üç aylık birikmiş 2.5 milyon maaş borcu var. Toplam devreden borç ise 130 milyon lira. Eşikten beşiğe adam başına 2 bin lira borç. Anadolu'nun birçok ilinden daha borçluyuz. Bu borçlar 5 yılda yapıldı. Peki bu ilçede ne yapıldı? Var mı bir şey? Ben göremiyorum. Karasu'da nereye dokunursanız orası patlak.  Bu tablo, ibret vericidir"





Sözcü'de yer alan habere göre, Sarı milyonlarca lira verilerek alınan araçların hurdaya döndüğünü de vurgulayarak, "Gavur olsa böyle kullanmaz. Hani Müslümanlık, hani ahlak" ifadelerini kullandı. 

Öte yandan Karasu Belediyesi'nin İller Bankası'ndan kullandığı 46 milyon liralık kredi için AKP'li eski başkan İspiroğlu hakkında ihaleye fesat karıştırmaktan dava açılmıştı.






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 233984 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 5877 kere okundu
YORUMLAR 16 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sahil gençlik
13.06.2019 12:58
Ya sen anlatıyorsunda Mehmet ispiroğlu Başka bir siyasi partininmi başkanıydı zarar verene göz yummak Çanak tutmak değil midir böyle yaparak bu partiye zarar veriyorsunuz
Falcı ali
13.06.2019 12:17
Futbol kulüpleri belediyeler bunların başkanları istediği gibi borç yapma hakkına nasıl sahip oluyorlar. Batirdiktan sonra ellerini kollarını sallayarak nasıl godebiliyorlar.yok hesap sorabilecek bir mercii. Şayet yoksa belediyelerde satilsin ozellestirilsin. Kendi malı olsa 1 kurusun peşine duserlerdi.ama nasılsa milletin parası. Devletin malı deniz yemeyen keriz felsefesi her hükümette olduğu gibi devam etmekte. Hz Ömer adaleti ezberletilmeli bence tüm belediye baskanlarina
Veteriner Mehmet
13.06.2019 11:30
Namaz niyaz abdest oruç anlatir durursunuz ama dedikodu giybet ve hasetten geri kalmazsiniz. Senin kotuledigin insan senin dava ve yol arkadasin degilmiydi? Bedavadan gundem olmak icin lagaluga yapma . Dinime kufreden musluman olsa. Yiyin birbirinizi bize bisey kalması. El pence durani belediye baskani yaparsan boyle olur ne tahsil var ne tahsilat. Bol keseden at at at. Hadi hayrli traşlar.
Çuvaldız
13.06.2019 11:01
Sanki Ak Parti belediyelerinde hersey günlük gülistanlık.Borç batağında hepsi.Sırf adamdan intikam almak icin sallama sallayacaksan adam gibi diger belediyeler hakkinda da konuş da göreyim seni...
turşucu kamil
13.06.2019 10:13
KAYIKÇI KAVGASI
bidost
13.06.2019 09:22
Sevgili Başkan, adama sorarlar; İspiroğlu belediyeyi yağma hasanın böreği gibi yağmalarken sen bu partinin ilçe başkanı değilmiydin, elin armuttu topluyordu. belediyede gavur malı gibi kullanıldıysa eski başkanla kolkola siz Ak Partililer birlkte yaptınız. günahı ve vebali sizinde boynunuzda
biyomedikalci
13.06.2019 08:44
Sana yemeye bişey bırakmadılar diye mi bu tepki? Arkadaşım sen ilçe başkanı iken yapıldı ne yapıldıysa senin de suçun yok mu? Niye denetlemediniz, niye göz yumdunuz adama sorarlar. Tabi o zaman sizin partinin belediye başkanıydı değil mi? Bırak yalandan ağlamayı.
Port
13.06.2019 07:51
Yeni başkan reisine şöyle sana hibe para göndersin.bize ağlama.
Karasulu
13.06.2019 07:40
Kendisi de çareyi çalışan işini hakkıyla yapan personeli işten çıkarmakta buldu seçimden önce siz vermişti işini yapan personele dokunmayacağım diye yalanın biri bin para adama sormazlarmı seçimden önce bu durumu biliyordun ilçe başkanıyken sesin niye çıkmadı müslümanlıktan bahsediyor Ramazan günü işten attığı personelin hesabını versin 5 sene çabuk geçer
Serdivan
13.06.2019 07:26
Akp bütün Belediyeleri yedi bitirdi ama sonuç yine hüsran yine onlara verdi bu millet akıllanmamış Bakalım sizi göreceğiz Mademki sonuç hüsran Adalet bakanlığı var verin mahkemeye dava açın sizin başınız bozuk yalan dolan hırsızlık v.s. Ama olan doğrucu vatandaşlara oluyor
nihat muriç baş
13.06.2019 07:07
lahanaya gelince katur kuturrrr. sapına gelince möööööö..... bir anda bu aklıma geldi ;)
metin çaygı
13.06.2019 03:01
yeni başkan haklı.. eski başkan enkaz bıraktı resmen
Hakan
13.06.2019 01:02
İyi de arkadaş sen nerdeydin. İlçe başkanı değil miydin?
send işçi
13.06.2019 00:32
ak partili borcu yapıp belediyeyi batırıyor halk yine ak partili adayı seçiyor .d söyleyeceklerim bu kadar
Ak karasulu
13.06.2019 00:31
Okulda öğrenciler olmayınca yönetmek ne kolay borçsuz belediye yönetmek öyle kolay olur ki...
Vatandaş
12.06.2019 23:58
Akpartili ve Akp li olmak bu işte..!!
Online Ziyaretçiler