Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sedat Peker'den CHP'li Engin Özkoç'a sert tepki

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç'a  sert cevaplar veren Sedat Peker'den tansiyonu yükseltecek yeni bir açıklama daha geldi.Kaynak: Sedat Peker'den CHP'li Özkoç'a sert yanıt!

09:47   |   12.06.2019
Haber Resmi

Sedat Peker, askerlerin kendisine gönderdiği selam videolarına tepki gösteren CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç hakkında açtı ağzını yumdu gözünü!

İşte Sedat Peker'in Engin Özkoç hakkında yaptığı sert açıklamasının tamamı;





KIYMETLİ DOSTLARIM,

Gebze'de DOWN Sendromlu evlatlarımızın gösterilerini izlemek için katıldığım organizasyonda programın sunucusu MUHAMMED TARIM kardeşimizin beni duygulandıran bu sözlerini sizlerle paylaşmak istedim. Şahsımla ilgili bu sözler düşmanlarımızı çıldırtırken siz dostlarımı ise mutlu edeceğini biliyorum.

Kıbrıs Rum Kesiminin Doğu Akdeniz'de petrol arayan görevlilerimiz hakkında tutuklama kararı çıkardığı bu günlerde Rusya'dan S-400 füzelerini aldığımız için Nato bloğu tarafından TÜRKİYENİN F-35 Savaş uçaklarıyla ilgili eğitim alan pilotlarının eğitiminin iptal edildiğinin açıklandığı bu zamanlarda Cumhuriyet Halk Partisi grup başkan vekili Engin Özkoç'un Milli Savunma Bakanı sayın HULUSİ AKAR'A 
SEDAT PEKER'E selam söyleyen askerlerle ilgili yönelttiği sorular inanın şahsımı çok şaşırttı.

Eskiler derler ya (mahalle yanarken o... halen daha saçını tararmış) diye. Bu olay bana nedense bu sözü hatırlattı. Düşmanlarımız tarafından ülkemiz yangın yerine çevrilmiş durumdayken. Onların merak ettiği ise asker kardeşlerimizin bana yolladıkları selam videoları. (YAZIK ÇOK YAZIK)

Engin Özkoç bey bana selam yollayan asker kardeşlerimizden iki tanesi dün şehit oldu. Bunu mutlaka duymuşsundur. 

Ben bu ayıbı yaptıktan sonra bir daha ADAPAZARI'ndan oy alabilir miyim diye de birazcık aklın varsa yakınlarına bu soruyu sormuşsundur.

BİR UMUTTUR YAŞAMAK
REİS SEDAT PEKER

Kaynak: Sedat Peker'den CHP'li Özkoç'a sert yanıt!


Sedat Peker Şehit Askeler






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 205142 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10698 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
sami samimi
20.06.2019 16:43
BİRİ VEKİL BİRİ ASİL. HERKES YERİNİ BİLECEK. ..VEKİLLİK YAPTIKLARINA GÖRE KONUŞACAK.
SERDİVANLI
18.06.2019 21:18
YAZIK ÜLKEMİZE GELİNEN DURUMA BAK BİR UMUTTUR YAŞAMAK NE DEMEK İSTİYOR ANLAYAN ANLADI
T.C
15.06.2019 10:55
TBMM İRADESİNLE SEÇİLEN VEKİLE AÇIK SORU KAMU ÖNÜNDE MEDYA VE İLETİŞİM FACE TWİTTİR GB ARAÇLARIYLA SÖYLEME ŞEKİL VE DÜZENLEME VERME GİRİŞİMİ YAPARAK BASKI OLUŞTURMA GAYRETİ İÇİNDE MENFAAT PEŞİNDE KOŞAN SAHISLARA ÖNEMLE DUYURULUR PAÇAN YİYORSA TBMM VEKİLLİK SEÇİMLERİNE GİRERSİN SORULARINI VEYA SORUNLARINI BU ULU ÇATI ALTINDA MİLLETE İFA EDERSİN.
Alper Kayısoy
14.06.2019 19:12
Her konuda ahkam kesen yorumlar yapmayı hoşlanan biri olarak lanse edilmesi kendi tarafından hoş görülmüyordur. Sanırım.. Kendine farklı bir misyon yüklemek racon kesmek.. Asıl olunması gereken erdemli insan vasfını zedeler. Vatanını bayrağını seven milli düşünen biri olarak güzel cevap vermiş. Kullandığı dil o safın düşünce sahiplerine yakışır. Varlığı nerden buldu. Devlet var onu bilir sakaryanın havasını koklamış aşını yemiş kardeşimiz
ercan
14.06.2019 10:51
anlamadığım şey sedat peker dış işleri bakanımı yoksa savunma bakanımı ki kendine yöneltilen eleştirilere ülke sorunlarıyla örnek veriyor. sanki hariçten ülkeyi yönetiyor.
Egemenbilge
14.06.2019 10:45
Cevabı vermiş Sedat reis . Terörist uzantılarıyla işbirliği yapanlar bide gelmişler laf yapmaya çalışıyorlar.
iyi partili
14.06.2019 10:18
Dağlarında BOZKURT dolaşmayan VATANI çakallar kaplar.Bu da bir TÜRK ÖZDEYİŞİ dir.Muhatabına!...
Port
13.06.2019 18:59
Sedat abi karagümrük girişine biz kaybedeceğimiz macı oynamayız diye pankart astıran nuri reisi ben reis olarak tanıyorum.sedat abi atasözü sana yakışmadı.
vural
13.06.2019 18:33
Adam olunmaz adam doğulur. sedat abi bu vatansızlara verilecek cevabım bile yok. parmaklarıma yazık. sadece ve sadece Allah yar ve yardımcımız olsun. Bu içimizdekilere karşı.
Altan
13.06.2019 18:18
Allah aşkına sayın Medyabar yetkilileri.Siz bu densiz ve ne olduğu belli olmayan adamın mafyabari tavırlarla vE akp?nin sözcülüğünü vE şakşakçılığını yapan adamı neden haber niteliğine koyarsınız? Lütfen ama lütfen herşeyi haber olarak değerlendirmeyin.
erol ercan ciğerci
13.06.2019 12:47
sedat pekeri tebrikediyorum güzelce cevap vermiş ben olsaydı ......... .......... ama yakışık almaz işte erdemlik bunu gerektirir chp de acaba vatanı sevmeyenlerin ........ var
mertt
13.06.2019 12:11
Sedat Peker in nasıl para kazandığını kimse bilmiyor ama nasıl harcadığını biliyor.. İyi insan mı kötü insan mı bilmiyorum, adaletin olmadığı ülkemizde mazlumun yanında oluyorsa bu kulağa hoş geliyor gibi ama ülkem için acı verici bir durum... Para dağıttı, yemek dağıttı vs sözler kulağa hoş geliyo ama ben dağıttığını helal yoldan kazandı mı ona bakarım..Birde Gençler maalesef sedat pekere çok özeniyor 15-16 yaşından başlıyorlar cahilce davranmaya.. Bana göre en iyi Baba, Evine helal yoldan kazandığı parayı dürüstçe götüren babadır, ben o kişilere Reis derim..
Ateşdağlı
13.06.2019 10:06
Sedat PEKER işadamı mıdır? bilmem.! ama ADAM'dır. yeni nesil tanımaz, deprem zamanı kendilerinin siyasi kimliği olan vekiller ortalıkta yokken Sedat PEKER vardı, Stadın orda kurdurduğu 7/24 aş evleri, giyecek, yardımlar vs... bilen bilir dedik ya..! her şehire lazım Sedat PEKER gibi insanlar. Sedat PEKER'i istemeyenler eski içişleri bakanı abdülkadir Aksu'nun oğlu murat Aksu'yu arzu edebilirler. ama Bizim topraklarımızın evladı olan SEDAT PEKER'e sahip çıkmak boynumuzun borcudur. bu arada ne Sedat PEKER beni tanır nede şahsen ben kendisini tanırım. önemli olan nasıl anıldığındır, nasıl anırdığın değil Bay kemalin kuklası Engin ÖZKOÇ. benim gözümde pkkhdp ile iş tutup yüzyüz bir şekilde bu milletin karşına çıkan VATAN HAİNLERİSİNİZ.
dusunen adam
13.06.2019 09:48
Peker e iş adamı derken insan az utanır, utanmıyorsa korkusundandır. Bu adama kimler yol veriyor? bu adamın yoluna kimler su serpiyor?
Emrah aydın
13.06.2019 08:48
Sedat peker kimki Hulusi akara. Soru soruyor.millet vekiline, ki hiç sevmem Hesap soruyor.vay be devlet bu kişilere kaldı ise vay. Halimize. O askerler başımızın tacı.şehidimiz var.ama bu asker üzerinden laf kalabaloğıma hiç gerek yok
Online Ziyaretçiler