Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kocaali'de dün gece neler yaşandı?

Kocaali ilçesinde bir grup ile Suriyeliler arasında çıkan tartışma kısa bir süre içerisinde kavgaya dönüşünce gergin anlar yaşanmıştı..

13:16   |   13.06.2019
Haber Resmi

  Alınan ilk bilgilere göre Kocaali İlçe merkezinde bir grup biinmeyen nedenle ilçede bulunan Suriyeli grupta bilinmeyen nedenle tartıştı. Tartışma büyüyünce kavgaya dönüştü.. Olaya ilçe polisi müdahale ederken, Suriyelilere tepki gösteren grup ilçe merkezinde toplanarak Suriyelilerin ilçeden gitmesi için sloganlar attılar..

 Gerginlik büyümüden önlendi ve öfkeli kalabalık dağıldı..





 medyabar.com dün gece  Kocaali'de neler yaşandığının sorusunun cevabını aradı.

 Edinilen bilgilere göre bazı gençler sosyal medyada Suriyelilerle ilgili olarak çıkan olumsuz haberler sonrasında ilçede yaşayan  Suriyelilerle önce ağız dalaşına girdiler. Az sayıdaki yerel genç ile Suriyeliler ilçe merkezinde kavga ettiler. Ancak ilçe emniyet müdürlüğüne bağlı ekipler yaşanabilecek olayların önüne geçti..

  Dün gece yaşanan bu olay sonrasında ilçeye tedbir amaçlı olarak çevik kuvvet ekibi gönderilmesi gündeme geldi. Ancak olayın yatışması nedeniyle bu gerçekleşmedi..






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 24962 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 19406 kere okundu
YORUMLAR 25 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
hakan Gür
14.06.2019 09:15
Ülkemizdeki bazi Sahil Beldelerinde Suriyelilerin Plajlara sokulmama kararı alındığında Bu Belediyeleri İnsan Hakları ihlali ve Irkçılıkla Suçlayan ARAP SEVİCİLER bu Şehirde çok fazla onu biliyorum..Onlardan tek bir ricam var...ANANIZI-KARINIZI-BACINIZI alın Suriyelilerin bulunduğu sahilde bi Denize girin..Bakalım hala aynı düşüncede olacakmısınız merak ediyorum
Adadan54
14.06.2019 09:15
Suriyelilerle alakalı tüm olumsuz haberleri iyice araştırmadan haber yapanların ve toplanalım grup halinde gezelim dövelim diye yazanların ve kendini bilmez suriyelilerin şehrimizi tehlikeli bir sürece sokmalarında payları büyük.Toplanın gidin kaymakama valiye belediye başkanına.Bu şekilde tepki çok yanlış.Allah korusun bir gencimize birşey olsa bu yazdıklarım hiç mi vicdan yapmayacak.Hadi hükümeti suçluyorsunuz,hadi hata yaptı.Ama gençlerimizi tehlikeye sokacak haber ve olaylar yerine sakin olup gerekli mercilere tehlikeyi göstermek lazım.Her ay şehirdeki suriyeli sayısını haber yapmakla, nefretle kavgayla bu iş çözülmez.
send işçi
14.06.2019 00:39
kocaalide yemez oradaki insanlarla biz türkçe ile anlaşamıyoruz suriyeliler nasıl anlaşsın .d
Husnu nemlendirici
13.06.2019 23:09
Bugün sakarya adliyesinde bir işm vardi en alt katta agir ceza mahkemelerinin oldugu yerde beklerken kapida asili olan listeler dikkatimi cekti. Bu listelerde mahkemesi olanlarin isimleri ve karsilarinda işlediklerisuclar yaziyordu. İnanin 10 davadan 7 tanesi tecavuz taciz cocuga cinsel istismar bunlardan kac tanesi acaba yabanci uyruklu. Burda yazmayacagim iftira atiyor gibi olmasin sizin yolunuz duserse bakin. Bi tanede gece cok kişiyle silahli yagma sucu vardi yani gasp bunlarin uyruklarida arap kokenliydi. Aramizda ensar bunlar diyen humanistler var. boyle dusunenlerden birisinin ailesinin basina boyle bir durum gelirse bakarsiniz nasil insanlar. Neymiş bizim milletimizde yapiyormus. Biz kendi icimizdeki suc oranini temizleyemedikdaha
Vatandaş
13.06.2019 21:27
Arkadaşlar, bunlar daha iyi günlerimiz.Surekli üreyen bu topluluk 3-5 sene sonra tam problem.Bunlari getirenlere ne demeli.Gecmiste Hendekte,Kocaali'de Adapazarı'nda..... Akşam üzeri Bulvarda Gar meydanında Kent parkta vs.her yerde bunlardan oturacak yer bulamazsın.Cozum bulunmalı ,son pişmanlık fayda etmez.
kertenkele
13.06.2019 21:25
SURİYELİLERİN VE DİĞER YABANCILARIN SAKARYA'DAN GİTMELERİ İÇİN ÖRGÜTLENİP İL GENELİNDE YÜRÜYÜŞLER ,MİTİNGLER DÜZENLENMELİ..AKSİ HALDE BU GİBİ GERGİNLİKLER ÖLÜMLÜ OLAYLAR İLE SONUÇLANACAK..BUNLAR ÇOK ŞIMARDILAR...KEDNİLERİNİ DOKUNULMAZ SANIYORLAR HERHALDE..DOKUNDUK MU TAM DOKUNURUZ..BİLSİNLER..
adali
13.06.2019 21:25
ya bunlar kocaalide ona bunana saldiriyorlar sizler armutmu topluyosunuz adadanmi gelelim illa uyuma kocaali uc bes capulcuyami biraktiniz kocaaliyi
Berkay
13.06.2019 21:15
Almanya hakkında atıp tutan arkadaşım azıcık araştırma yap, daha sonra yorum yap. Almanya hakkında belgesel izledim. Bu belgesel çeşitli kaynaklar tarafından farklı farklıydı. Genel olarak şöyle özetleyecek olursam, Almanlar 2. Dünya savaşının etkilerinden ötürü normal olarak sanayileşmeden geri kalmışlardır. Geri kalma nedenleri, çalıştıracak işçi bulamamasıdır. Bu sayede ülkeye Türkiye'den insan çağırmışlar, bu insanlar çeşitli teste tutulmuş, ve onları tarla gibi yerde bırakmışlar. Evlerin camları, kapıları pencereleri yok. Kendileri yuva yapmış, yatmışlar. Hepsi en az 2 vardiya belki 3 vardiya çalışmışlar. 2 3 saatlik uyku ile uyumuşlar. Yoksa Almanya bu insanlara bayıldığından bakmıyor. Yorum yaparken azıcık araştırın !
okan
13.06.2019 20:42
Olay duyduğum kadarıyla şöyle: Kocaali de yeni yapılan bir park var. suriyeliler buraya çöreklenmişler. Bizimkilerden pek giden olmuyor. Bu parka yetim bir çocuk gitmiş. suriyeliler bu çocuğa saldırmış. burnunu kırmışlar. Çocuk kaçarken bizimkiler görmüş ne olduğunu sormuşlar. Olayı öğrenince de suriyelilere saldırmışlar. birkaç suriyeliyi dövünce suriyeliler yine toplanıp geri dönmüşler. Bizimkilerde tekrar toplanıp suriyeli gruba saldırmış. Polis önlem alınca olay yatışmış. Tabiki şimdilik yatışmış. Kocaali metropol yer değil. Halk birbirini tanır. Daha önce de böyle bir olay olmuştu. Haberlere yansımamıştı. İleride büyük sıkıntı çıkar. İdareciler halkı yatıştırmaya çalışacağına suriyelileri gönderse daha isabetli olur.
Edit
13.06.2019 17:50
Haberi de Suriyelilere yazdırdınız galiba ?
Baydoktor
13.06.2019 16:03
Zirlamayin akp desyek veeceksin sonra zirlayacaksin suruyeliye kizanlat getiren zihniyete kizan yok birakin kocaliye araplara
Rahmi ÖZTÜRK
13.06.2019 15:20
Millet preste yaşıyor kimse nefes almakta rahat değil birde bu vatanını terk edip buralarda fink atan elemanlar türedi sonumuz hayır olsun bakalım ama müthiş bir gaz birikimi var bir kıvılcım herşeyi ayarlar havai fişek gösterisinş dünya seyredecek yakın gözüküyor
doğrucu
13.06.2019 12:29
ben kadını yaşlısı çoçuğunuda istemiyorum.kadınlarımız cepheye mermi taşırken öldü çoçuklarımız dağlarda donarak öldü bunlar ise arkalarına bizim devletimizi almış bize meydan okuyor.Defolsunlar artık yeter!!!!!
serkan
13.06.2019 12:12
biz ulkemizi sehit verdik de olduk oldurduk kurduk geldi yerlesti adamlar adam gelmis bide 5 cocuk yapmis bu ne rahatlik benim sehidim bu adam bu ulkeye gelip 5 cocuk yapsin vatandaslik alsin refah icinde yasasin diyemi can verdi bugun hangi gelismis ulkede boyle bir multeci anlayisi var
metin çaygı
13.06.2019 12:11
multecilerin kişi başı suç oranları biz tc vatandaslarindan dusuk.. suc isleyenler sınır dışı ediliyor zaten.. multecileri şeytanlastirmamak gerek.. almanya kendi dininden bile olmadigi halde nasil 3 milyon turke bakiyorsa biz de 3 milyon suriyeliye bakabiliriz
Yerlivemilli
13.06.2019 12:08
Ülkemin aşığı bir vatandaş olarak yazıyorum. Biz kadın,bebek,çocuk sığınmacıları kabul ediyoruz. Ülkede eli silah tutabilecek bir sürü zübbe tipli suriyeli geziyor, buna engel olun buna izin vermeyin , buna müdehale edin. Biz ülkemizde bu kadar rahat değilken krizle boğuşurken bu adamlar deniz kenarında, kent parkta, sapancada fink atıyor.
Kral
13.06.2019 12:01
Kendi ülkesini koruyamiyanin bize ne faydası olur bunlar korkakkkkkkk
Ahmet
13.06.2019 11:54
Burdan herşeyi halka sorarak nabız yoklayarak icraate gecirmeyi meslek edinmiş büyüklerimize sesleniyorum,halk istemiyor, adamlar bayramda seyranda ülkelerine gidebiliyor, senin nasıl bu çıkarın var da hala bunları besliyorsun, bu adamlarin deniz kenarında tatil yaparken benim askerimin şehit olması kanına dokunuyo, biz iki çocuğunuza nasıl bir gelecek hazırlarım diye düşünürken bunların beşer onar çoğalması kanıma dokunuyo, lütfen savaş mağduru sığınmacı demeyin, isteyen varsa evinde baksın İSTEMİYORUZ...
YETER
13.06.2019 11:04
I S T E M I Y O R U Z Z Z Z Z Z Z YETERRRRRR ARTIK.
Yunus E.
13.06.2019 11:02
Farkında mısınız ? Her gün Suriyeli haberi. İnsanlar bu durumdan memnun değil. ve iktidar da resmen görmemezlikten geliyor. Ya gün geçtikçe ülkeyi daha çok zarara sokuyorlar. Aksini iddaa eden de çıkmaz sanırım. Ya savaştan kaçan insanlar nasıl olurda uçkuruna bu kadar düşkün oluyor? bu kadar çok doğum yapmaları normal mi? Gerçi onlarda haklı ne yapacaklardı para geliyor yemek geliyor boş boş duracak halleri yok ya tek kale maç yapmaya devam;) bunların artık sınır dışı edilme zamanı geldi. hatta ve hatta ülkede ki bütün sığınmacıların da sınır dışı edilme vakti geldi. Ülkemde huzur istiyorum. vergimi verip sokağa çıkamıyorum her yerde rahatsızlık veriyorlar. Hele ki kent park ! resmen suriye park :))) sinirden gülüyorummmmmmm:))))))))))
ibrahim demir
13.06.2019 10:51
Buradan yetkililere sesleniyoruz, Ülkemizde bu insanları istemiyoruz,gelecekte daha büyük tehlike doğuracakları kesin.Şimdiden başladılar.Türk toplumunun genlerinin bozulmasına karşıyız.Derhal ülkelerine geri gönderilmeliler.1 Tane kalmayacak şekilde. Atalarımızın dedelerimizin kanlarıyla aldıkları bu topraklarda onların boş dolaşıp nargile içerek keyif sürmesini istemiyoruz......Elimizde olsa biz halk olarak çoktan göndermiştik.Siyasi irade Derhal ama Derhal göndermesi gerek bu insanları. Bırakın kendi vatanlarına sahip çıksınlar yararları olur belki.
SARP
13.06.2019 10:08
vatanımda kıstlanıyorum resmen onların yüzüne çoluk çoçuğumuzla gezemiyoruz istediğimiz yerlerde nereye gitsem ordalar rahatsızlık veriyorlar halkı sömürüyorlar resmen devleten aldıkları yetmiyormuş gibi o çoçukları karton toplananı ayrı, para istetip kendine geçim kaynağı edinmiş anneler babalar hiç rahatsız değiller. vatanlarına faydası olmamıs bizim ülkemize kaostan başka ne gibi birşeyleri olabilirki. istemiyorummmmmmmmm gitsinler geldikleri yere................
ykş
13.06.2019 08:28
vatanını satıp kardeşleri suriyede zulum altındayken burda eğlenip terbiyezilik yapan hainlere, haddini bildiren Kocaalili gençlere helal olsun ADAMSINIZ...
Sakaryanın Çocuğu
13.06.2019 07:43
Doğma büyüme Sakaryaliyiz . En önemlisi bu vatanın evleriyiz.. Topraklarını bırakıp kaçıp gelen serseri havasında her gün pislik kavga çıkaran bu malukatlara yapılan haddinden fazla ilgi yardim vallahi zorumuza gidiyor. Yaşlısına kadınına çocuğuna lafimiz yok ama sağda solda boş gezen kii kafa olarak boşlar ama ceplerinde bıçak eksik olmaz. Insan bi hayırdır diyor yani .. Unutmayalım ki bu vatansizlarin geldiği yerde bu vatan için şehitler veriyoruz . Allah bunların belasını vermediği surecede gidecekleri yok. O yüzden Allah belâlarını versede kurtulsak.
Süper b
13.06.2019 07:36
Sanırım bu yaşanan olaylar birilerinin hoşuna gidiyor INSANLARIN sinir sistemiyle oynuyorlar.. bu arada takip edenler iyi bilir amerika bir yandan israil bir yandan esad bir yandan suriyeyi bombardımana tutuyor.. birileride hala pembe tablo ciziyor yok tampon bolge yok suraya kadar girdik.. bu hukumet bunlari yillarca burda tutar hatta vatandaslik verir bizde cileden ciktigimizla kaliriz.. peki bana dürüstçe cevap verebilirlermi: bu adamlari ulkeye sokarken sicillerine bakmışlarmi madem bunlar müslüman neden arap ülkeleri kılını kipirdatmadi kadın ve çocuklara dahil, bizmiyiz duygu sömürüsüne kurban edilen huzuru bozulan öfkesi artan söyleyin ey ülkemizi yonetenler..
Online Ziyaretçiler