Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Belediyeyi kurtarmaya çalışıyoruz!!!

Karasu Belediye Başkanı İshak Sarı, son günlerde belediyece alınan kararların basın yolu ile halka yanlış anlatıldığını, belediyenin hayrına alınan tüm kararlarda Karasu halkının desteklerine ihtiyaç duyduklarını belirtti.

18:34   |   16.06.2019
Haber Resmi

Karasu Belediye Başkanı İshak Sarı'nın akşam saatlerinde basın kuruluşlarına gönderdiği metin şöyle; Son günlerde verdiğimiz idari kararları çarpıtarak, ilçe esnafımızı ve halkımızın haklarını koruyormuş görüntüsü altında siyaset yapılmakta, söylemler geliştirilmektedir. Bunlar basın adı altında habere dönüştürülmeye çalışılmaktadır.

İlçe halkımız gayet açık ve net 31 Mart Seçimlerinde ilçedeki düzensizlikten, adamcılıktan, ahbap-çavuş ilişkilerinden, bir gurubun, bir kesimin hakkını koruyup, diğerlerini yok saymaktan ve bunun sonucu olan hizmetsizlikten bıktığı, bunaldığı için bizi ve özlediği AK Parti belediyeciliğini tercih etmiştir. Bu minvalde, bizde seçildiğimiz günden beri adımlar atmaktayız. Biz ayrımcılık ve imtiyazcılıktan ziyade tüm ilçe halkımızın top yekûn hukukunu düşünmek ve korumak durumundayız. Bir kesimin/gurubun kazancını veya menfaatini düşünürken ilçe halkının şikâyetini, hakkını, hukukunu görmezden gelemeyiz. Bu yönde alacağımız kararların her kesimi düşünerek almaya çalıştığımızı ve bu kararlara uyulması konusunda hassasiyet gösterilmesi ilçemizin iyi bir nizama kavuşturulmasına katkı sunulmasının tüm ilçe halkımızın menfaatine olduğunun bilinmesini kamuoyunun bilgisine önemle arz ederim.









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 243276 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 5743 kere okundu
YORUMLAR 11 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sakry
17.06.2019 13:15
Kusura bakmayın ama 31 marttan buyana medyabarda karasu,akyazi ,belediyelerinin haberlerinden başka haber yokmu? Mademki çok borcu var niye aday oldunuz?yeter artık istifa edin o zaman artık baydı yani!!
Pupni
17.06.2019 12:43
Milleti bu kadar aptal yerine koymayın al birini vur ötekini sanki başka parti yönetmişyerken löp löp
secati
17.06.2019 10:25
ahahahahah...karasu daha önce de akp tarafından yönetiliyordu..sanki chp den kazanmışlar ilçeyi..bırakın milleti aptal yerine koymayı..belediyeyi kurtarmaya çalışıyorlarmış pehhhhh..yediniz yediniz bitirdiniz...
send işçi
16.06.2019 23:08
karasu başka bi devletten seçimle türkiyeye dahil oldu galiba .d yapan siz düzelten yine siz. neyin serzenişi bu .d
Adapazarlı54
16.06.2019 22:00
Siyasetden anlamam ama sadece bu ilçenin başkanı mantıklı ama bahanelerle açıklama yapıyorsa 5 yılı göremez.
kertenkele
16.06.2019 21:39
Vatandaş ak parti hizmetini özledi ve size oy verdi?..Sizden önceki yönetim ak parti yönetimi değil mi idi?. Göstermelik aldığınız idari kararlar ile çakma Robin Hood olmaya çalışmanız,sizin şeffaf ve niyetinizde samimi olduğunuz manası taşımaz..Bana göre sizin de ,sizden önceki belediye başkanından bir farkınız yok..Eğer gerçekten bu halk'ın hakkını koruma hususunda samimi ve iyi niyetli olsa idiniz,başkan seçildiğinizin ilk haftası,geçmiş yönetimin icraatlarını tek tek sorgulayıp belediyeyi kim zarara uğratıp borca soktu ise o kişi veya kişilerden hukuk yolu ile söke söke tahsil yoluna gitmeli idiniz.Ciddi işler ile mücadele ,ciddi yüz ifadesi ile fotoğraf vererek olmaz..Ciddi işler ile mücadele,CESARET ister,YÜREK İSTER,İNANÇ ister.!!!
murtaza
16.06.2019 21:38
sayın başkan peikeş çekilen park mesire alanı gibi halkın ücretsiz yerlerini geri almayacağınız kesinleşti, yol kenarlarına atılan sandalyelerede müdahale edilmeyeceği kesinleşti tamam yollara kaldırımlara ve pis dereyi temizlemeye parada yok gidnin batırıp gittiğini herkes biliyor işinde zor ama allah rızası için ilaç parasıda mı bulamıyorsun sivrisinekten oturamıyoruz çarşı merkezinde başkanım ilaçlayan bir arabın sesi geliyor kendi hiç gelmedi
Serdivan
16.06.2019 21:17
Siz kimi kötuluyorsunuz oda siz gibi akp li siz o zamanlar nerede ve ne iş yapardiniz sizin gibi oda akp li yidiniz bitirdiniz belediyeleri borç batağına soktunuz Belediyeleri ve ülkeyi. al birine vur ötekine sizilerin birbirinizden farkınız yok
Çuvaldız
16.06.2019 19:09
Şu aglanmayı birak artık kahraman olma hayalini de.Belediyeyi güya kurtarmaya çalışan adamın 2013 de el altından belediyenin elektriklerinin kesilmesini istediği dilekceyi sedaşa nasıl yazdığını da biliyoruz biz avukat bey!hizmeti var ya da yok;iyi veya kötü,yillardır İspiroğlunun altini nasıl oyduğunu da (!)
Vatandaş
16.06.2019 19:06
Ne olmuş Karasu Belediye'sinde de, kimden kurtarmaya çalışıyorsun? Sen AKP'li Belediye başkanı degilmisin? Gidende AKP'li idi.Demekki AKP'Lİ BELEDİYE BAŞKANI ÇALDI fakat Halk yine AKP'Lİ BELEDİYE BAŞKANI SEÇTİ. O zaman kimsenin şikayet etmeye hakkı yok. Sen şimdi kendi partisinin belediye başkanı na yolsuzluk yaptimi diyorsun? Giden AKP'Lİ, gelen AKP'Lİ.
Kazıkçı kabakci
16.06.2019 19:01
Başkan bizden al suriyelilere ver.olmadi ver al.olmadi devret reis başka birini bulur.
Online Ziyaretçiler