Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

ahaber'deki canlı yayında dikkatli gözlerden kaçmadı!

Türkiye'nin günlerdir merakla beklediği Ekrem İmamoğlu-Binali Yıldırım'ın bir araya geldiği canlı yayında Büyükşehir Belediyesi a haber'e 'Sakarya'nın' reklamını verdi..

23:03   |   16.06.2019
Haber Resmi

Türkiye'nin günlerdir merakla beklediği Ekrem İmamoğlu-Binali Yıldırım'ın bir araya geldiği canlı yayında moderatör İsmail Küçükkaya'nın açıklamalarıyla başladı.

 Tüm TV kanallarının canlı yayınladığı açık oturumu ahaberde takip edenler Sakarya Büyükşehir Belediyesinin yayınlanan reklamı dikkatlerden kaçmadı





 Sakarya Büyükşehir Belediyesi ahaber'de yayınlanan canlı yanına alt bant olarak 'Sakarya Turizm'ini tanıtan reklam yayınlandı..






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Medya

Medyabar.com bugun 192791 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 23536 kere okundu
YORUMLAR 31 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Kartal bey
17.06.2019 14:51
bu eyüp gibiler belliki bankamatik memuru, yoksa bu kadar kör olamaz bir insan.
eyüp
17.06.2019 14:39
Bikere modaratör tarafını yayın başında belli etti bile imamoğluda yalan söylemeye devam etti her zamanki gibi üç maymun ben görmedim etmedim hiç bilmem falan bırak Allah aşkına bir soru soruluyor hemen hali hazırda bulunan belgeleri kaldırıyor bu nasıl oluyorsa onada bir anlam veremedim doğrusu İstanbul açık farkla Binali beyi seçecek laf değil icraat yapıyor adamlar şer güçleri bile 23 haziranı ellerini ovuşturarak bekliyor peki adama sormazlarmı ey imamoğlu pkk ve feto sizin için niye bu kadar destek vererek oy istiyor hepsi hesaplı planlı bunların bu iş basit değil bir beka sorunudur haydi İstanbul 23 Haziranda Osmanlı tokadını bir kez daha vurun
Kartal bey
17.06.2019 13:42
Binali yildirim diyorki yol yaptik, acin bakin alanya yolu antalya yolu karadeniz yolu heyelan yazin nete bakin nasil yol yapilmis... orhangazi ve 3. Kopru avrasya ve diger otobanlar, hangisi devletin ? Hepsi yabancilarin ve gecis ucretleri tam bir soygun... yalanmi daha sayayimmi, ulkenin kozmik odasini tum verilerini fetoya altin tepside sunanlar kim di? Har vurup harman savrulan halkin vergileri kimlerin lux hayat yasamasi icin harcaniyor..? Akepeli Belediyelerin astronomik borclarini aciklayabikilecek kim var ? Dunya tarihinde boyle bir soygun ben ne gordum ne de duydum....!
AtillA
17.06.2019 12:32
Sakarya Büyükşehir neden A haber're reklam verir. Bizim paramızı kendi yandaş kanallarına finanse eder. Haram zıkkım olsun....
A.Alemdar
17.06.2019 12:03
Televizyonumun ve benim Sağlığım açısından Bu Malum kanalı kaldırdım...Sakarya büyükşehir dün merkezdeki yağışlar sebebiyle olan SU BASKINLARI na çare bulsa, Trafik ve park keşmekeşliğine çare bulsa, SAKARYASPOR yönetimsiz ONA çare bulsa, Ayrıca O turizmini tanıttığı yerlerin çoklu kirliliklerine ÇARE BULSA DİYE DÜŞÜNÜYORUM..
ECEM SUSKAN
17.06.2019 12:01
yorumları okuyorum da halkımız hala çok bilinçsiz. Ekrem İmamoğlunun somut delili yokmuş =) Adam bütün evrakları sundu daha ne olsun. Ama malesef ki Bir takım Binali beyi değilde başkasını destekleyen hatta ilahi yere göğe sığdıramayan insanların görüşleri hiç değişmiyor. ;Yazık gerçekten. Türkiye yansa bitse yine fikriniz değişemez malesef. Çünkü ön görü 0
Vatandaş
17.06.2019 11:44
Yayını izlerken dikkatimi çekti sözde tarafsiz moderatör İsmail bey soruyu bitirmeden bir baktım cvp vermek için anlatım kartonunu kaldırmış Ekrem bey ne kadar çalışmış değil mi:) bu davranışları beni çok etkiledi bu yüzden İstanbul?un sorunlarının çözümü için sözünü tutan adam bugüne kadar ne dediyse yapan tek adama oy verecem Binali Yıldırım;)))
Kerim
17.06.2019 11:00
Burs verecem diyor öğrencilere Ekrem bey ! Sizin teşkilatınız (CeHaPe) değilmiydi belediyeler tarafından verilen bursları iptal ettiren mahkeme tarafından? Ben mi yanlış biliyorum;)
Kerim
17.06.2019 10:56
Ekrem bey şahsen beni ikna etti oyum Binali başkana :)))
Tolga
17.06.2019 10:14
Binali fetoyu hiç tanimiyirmos buna kargalar bile güler iki kelimeyi bı araya getirsin önce sonra programa çıksın bence büfe isletemezki belediye isletsin hep iki dudakla biyere geldi oyla sandikla değil hazirci
Egemenbilge
17.06.2019 08:45
Ekrem dökülüyo , hiçbir somut bı şey söylemedi, uyduruk soyut laflar etti.burslari kaldıran Chp, Marmaray , köprülere karşı çıkan chp , Binali bey in yanında çok çömez ..
Aslan
17.06.2019 07:58
Bu saatten sonra.akp bedava altın dagitsa iktidar olamaz çünkü millet biliyorki arkası milletin boğazını sıkarak fazlasıyla geri almaktır soylunun hitap tarzı ve beratin iş takibi numaralarında israf Suriyeli sığınmacıların milletin üzerine oturmasıiyice insanları a bunaltti
mert saka
17.06.2019 07:58
bakıyorum burayı da aktroller basmış,burada böyle akape için atarlar tutarlar kahve köşelerinde geçim sıkıntısından bahsederler.tabi akp den nemalanan medyabarda muhalifleri yayınlayacağına bunları yayınlar.(hadi yayınla varmı cesaretin editör)beter olun diyecem ama olmuşsunuz zaten.
Mahmut Eyuplu
17.06.2019 07:37
Belediye , benden aldığı parayı ahabere mi vermiş? Hem de hiç gereği yokken. Seçim yok bir şey yok. Bayram değil, seyran değil. Neyin reklamı bu? Seçim dahi olsa belediyenin parası ile rekşam yapılamaz. Aday kendi cebinden vermeli. Kesinlikle helal etmiyorum. Hele ki ahaber gibi bir gereksiz kanala.
Keskin Dil
17.06.2019 07:24
Saldırgan AKP zihniyeti yine sahnedeydi.Panel'in şartları baştan belirlenmesine rağmen agresifleşen taraf Binali idi.Moderatör oturumun başında tarafların konuşmasına diğer tarafın sırası gelene kadar müdahale etmemesi kuralını hatırlattı.BİNALİ defalarca kere İMAMOĞLU'NUN sözünü kesti.BİNALİ bütün yandaş medya ve devlet imkanlarını arkasına alarak yapmaya çalıştığı ağır çekim konuşmasında nakavt oldu.İmamoğlu'nun sorularına kaçamak cevaplar verdi.Tartışmanın sonunda İ.Küçükkaya'nın her iki Belediye başkan adayına 'tarafsız moderatörlüğüden memnun olup olmadıklarını' sorduğunda İmamoğlu memnuniyetini belirtip teşekkür ederken,Binali'nin adeta memnun değilmiş gibi tavır alması karşısında Küçükkaya biraz bozuldu.Sonra zoraki teşekkür etti
KUŞÇU
17.06.2019 02:45
Kimsenin izlemediği bi kanala reklam versen nolur. bu kanalı izlersen Almanya bizi kıskanıyor
Talha
17.06.2019 02:17
Oooooo oyle mi olmuş cer mehteri ver ver hemen dışarı çıkıp din kardeşlerimle kutlamalıyım bunu
İstanbullu
17.06.2019 01:46
Ekrem bey şahsen beni ikna etti oyum Binali başkana :)))
Bu yaz çok sıcak olacak
17.06.2019 01:41
Binali Yıldırım:sn.ekrembey Beylikdüzü'nde 11 tane kreş vaadi vermişti sadece 1 tanesini yapabilmiş, önemli olan vermiş olduğun vaadi yerine getirmek #BYvsEİ şimdi ki vaadi 150 :))) Binali Yıldırım:"Particilik yapmayın" diyen İmamoğlu'na Yıldırım'dan muhteşem cevap! ?Ekrem Bey, İzmir?e gitsin bizim neler yaptığımızı görsün. İzban?ı, Konak Oteli?ni, İzmir Otoyolu?nu, Adnan Menderes Havalimanı?nı AK Parti yaptı:))) #BYvsEİ
Sporsever
17.06.2019 01:33
AK partinin %65 oy aldığı bir ilde bende vatandaş olarak bir daha seçimlerde Hüseyin Cumalı nın moderatörlüğünde büyükşehir aday adayların canlı yayında tartışmalarını istiyorum. Belki o zaman sakarya halkı için güzel sözler vermiş olurlar. En basiti suda indirim olabilir.
By Kuş
17.06.2019 01:26
Vallahi izlediğim en güzel aday konuşmasıydı birisi marmaray diyor diğeri izliyor biri tüp geçit diyor birisi hikaye anlatıyor birisi Boğaz köprüsü diyor diğeri ...vs..Neyse soru şu 17 yılda yapılanlar daha önce neden yapılmadı? Vergilerimizle yapıldı ya işi ne hükümetin;)))
Yıldırım gibi
17.06.2019 01:21
Kravatındaki bayramığımızın güzel rengi yeterli..
Danışman
17.06.2019 01:02
İki adayın münazarasında Ali İhsan Yavuz vekilimizden bahsedilmemiş olması çok büyük bir haksızlık olarak tarihe geçmiştir.
Fiko
17.06.2019 00:57
Vallahi ben yalan konuşmam sütte leke var bende yok !! antrikot yemem musakka yerim;))
Eslem
17.06.2019 00:54
#YildirimÇarpti Sanırım;)
Sapanca
17.06.2019 00:35
Sapanca turistik yer ama oradaki pis duraklarında reklamını yapsalardı bu insanlar nasıl pis duraklarda oturtuluyor belediye tarafından bütün Türkiyem görseydi Yazıklar olsun bizi bu pis örümcek ağı sarmış duraklarda oturtana
Vatandaş
17.06.2019 00:26
Dikkatimi çekti moderatör ekrembeye soru soruyor elindeki görsel kartlar her soruda sırasıyla kaldırıyor cvp veriyor çok iyi yerden çalışmış ki reklam kartlarından gemiş her sorusu ;)))
Pinokyo
17.06.2019 00:14
CHP İstanbul adayı gençlere burs dedi ama gençlere burs verilmesini CHP, Anayasa mahkemesine başvurarak iptal ettirdi..!!
Tam isabet
16.06.2019 23:49
İsabetli bir reklam çalışması olmuş. A Haber?den başka kanal pek izlenmiyor Sakarya?da..))
DELİ MURTAZA :)
16.06.2019 23:42
ATV İZLERSENİZ KOYUNDAN FARKINIZ KALMAZ :) TARAFSIZ KANALLAR İZLEYİN
send işçi