Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Lastik İş'ten ikinci duruşma açıklaması

Abdullah Karacan'ın ölümüyle ilgili yapılan ikinci duruşmadan sonra Genel Başkan Alaadin Sarı, yönetim kurulu adına açıklama yaptı.

15:47   |   20.06.2019
Haber Resmi


Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Alaaddin Sarı, Abdullah Karacan'ın ölmesiyle ilgili yapılan ikinci duruşmadan sonra açıklamada bulundu.


Genel Merkez Yönetim Kurulu adına yapılan açıklamada, Bilindiği gibi Genel Başkanımız Abdullah Karacan 13 Kasım 2018 tarihinde Adapazarı'nda menfur bir saldırı sonucu hayatını kaybetmişti. Genel Başkanımızın katledilmesine ilişkin dava işlemleri tamamlanarak iddianame hazırlanmıştı. İddianamenin mahkeme tarafından kabul edilmesi sonucunda davanın ilk duruşması 24 Nisan 2019 tarihinde yapılmıştı. Davanın ikinci duruşması Adapazarı 3.Ağır Ceza Mahkemesinde 19 Haziran 2019 tarihinde gerçekleşti.






Mahkemenin ikinci duruşması, yaşanan olayın gerçekleşmesine ilişkin oalrak daha önce belirttiğimiz noktaları doğrulayan bir nitelik taşımaktadır. Yapılan bu duruşmada tanık beyanları, merhum Genel Başkanımız Abdullah Karacan'ın yaşanan olaydaki masumiyetini doğrular niteliktedir. Genel Başkanımızın organize bir şekilde katledildiği bir kez daha açıkça görülmektedir. Alınan ifadelerin ardından davanın üçüncü duruşması Eylül ayına ertelenmiştir.


Yargılama sonucunda olayın arkasındaki karanlık güçler dahil bütün boyutlarıyla ortaya çıkarılmasına, Genel Başkanımıza ve sendikamıza yönelik saldırının cezasız kalmayacağına ve davanın adil bir şekilde yürütüleceğine olan inancımızı koruyoruz. Genel Başkanımız Abdullah Karacan'ı kaybetmiş olmanın ailesine ve sendikamız camiasına verdiği acıyı hafifletecek tek gelişme bu olacaktır.

Lastik-İş Sedikası olarak gelişmeleri kamuoyuna saygıyla duyururke, Genel Başkanımız Abdullah Karacan'a ve onun ölümsüz anısına sonsuza kadar sahip çıkacağımızı bir kez daha ifade ediyoruz." ifadeleri yer aldı.


 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 27058 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8609 kere okundu
YORUMLAR 31 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
adali halil
21.06.2019 15:13
0RGANİZE HAREKETLER BUNLAR.YORUMLARA BAKIN ANLARSINIZ.OLAN TETİKÇİ SEDATA OLDU,HAPİSLERDE ÇÜRÜMEYE,KATİL OLMAYA DEĞER MİYDİ.YAZIK.
Adige
21.06.2019 13:41
SARI sende suç yok, Sizi o fabrikaya sokan işçi arkadaşlar da tüm kabahat.
Adige
21.06.2019 13:39
Ulan Sn. Abdullah SARI, Cem yılmaz halt karıştırmış senin yanında. Açıklamanı okuyunca farklı organım ile gülmeye başladım. Komik şey
ulan sarı
21.06.2019 13:12
sarı Hangi semt ten Alıyorsun İçtiklerini Ne içiyorsan artık -:) hayal gücün baya Geniş -:) Nasıl Olsa kaale Alan Yok yakında Romayında Sedat Yaktı Dersen Şaşırmam -:) He bu Arada Mesaisi Bitmiş İşçileri zorla otobuslerle Mahkeme Salonuna Taşımayın Adamlar Dedıkodu Yapıyor -:) işimiz Var dı Bizi bu raya Ne getiriyorlar die Sarıcım
Oguz karabulut
21.06.2019 12:31
Sedat uzunlar cıkar bu sarı cezaya girer bu fırıldaklikla
Selami
21.06.2019 11:30
Işçi kardeş böyle hainleri siz getirdiniz siz göndereceksiniz.vurun k.....a tekmeyi.o fabrika sızın.siz sahip çıkacaksınız.size hainlik edenleri tel örgüden içeri sokmayın.Sakarya Sedatın yanında
Mühendis
21.06.2019 11:25
Sizden ala karanlık güç mü var ?
ulan sarı
21.06.2019 08:16
sarı Hangi semt ten Alıyorsun İçtiklerini Ne içiyorsan artık -:) hayal gücün baya Geniş -:) Nasıl Olsa kaale Alan Yok yakında Romayında Sedat Yaktı Dersen Şaşırmam -:) He bu Arada Mesaisi Bitmiş İşçileri zorla otobuslerle Mahkeme Salonuna Taşımayın Adamlar Dedıkodu Yapıyor -:) işimiz Var dı Bizi bu raya Ne getiriyorlar die Sarıcım
SENDİKASIZ
21.06.2019 08:00
BU ADAMIN ÇOCUKLUĞU ARAŞTIRILMALI EMİNİM Kİ GEÇMİŞİNDE TATSIZ BİR HADİSE YAŞAMIŞTIR...
Tatanga
21.06.2019 06:37
Yapılan yorumlar bu işin organize olduğunu zaten gösteriyor.Ama olan rahmetli Abdullah Karacana oldu.Bu dünyadada öbür dünyadada hesabınız çok ağır olacak ey katil ve şakşakçıları.
Gercekci
21.06.2019 04:03
Adama is arkadaslarinin karsisinda yandaslarinla kameralarin gozu onunde meydan dayagi attiriyorsun adam kacmaya calisiyor yakalatiyorsun zorla iceri sokuyorlar ve bu adam seni sana ait silahla vuruyor kusura bakmayinda demekki adama silah cektin elinden silahi kaptirdin baska izahi yok adama baska bir care birakmamissinizki bir sendika ve baskani bu yetkiyi kimden aliyor utanmadan bide bu olaya neden olanlari savunacaksin sora adamim diye gezeceksin
Karasulu
21.06.2019 02:44
Sn sarı organize şekilde işlenen Bi cinayet diyor fakat Sedat içeride yalnız SEndikacılar ve rahmetli genel başkan dahil 7-8 kişiler he bide şakşakçı adamları var good year dan kovulup brisa ya işe sokulan kalabalık olan taraf Sedat a saldırıyor ama Sedat organize şekilde rahmetli genel başkan İn silahıyla cinayet işliyor öyle mi buna kargalar bile güler Sn Sarı... Sendikanın imajını bu konuşmalarla yerle bir ediyorsun işçinin yanında dur ki yarın Bi gün fabrikaya geldiğinde yemekhanede zılgıt yiyip kaçma yine. Rahmetli Karacan geldiğinde tüm fabrika kapılara koşardı seni menfaati uğruna karakterini satanlar karşılıyor
İşçi
21.06.2019 02:33
Yemin ediyorum insanlardan tiskindim artık. Sizde hiçmi vicdan yok karakter yoksunları adam olun adam herkes işini yapsın işine baksın. Bu olaydan ders çıkaramıyorsanız beyniniz yok demektir.
Hukukçu
21.06.2019 01:07
Gülücük masum delikanlı ve ismini yazamayan cesur yürek bu 3 farklı isim 1 şahıs ve 13 Kasım da sendika binasında olan kişisin sen. 1.siDelikanlı olun samimi ikrar yapın az ceza alın. 2.si boğusmada tabanca ateş aldı herkesin elinde barut artığı var sedatın montu bina içinde olay sonrası mont bina dışında ceplerde barut artığı bulundu ve cebine kim parmak izi silinmiş bıçak koydu? Bunu hakim görmüyormu çok amatör is yaptınız finalde 15 yil görüyorum size. 3.sü çok merak ediyorum gerçekten vicdanınız rahat mı az delikanlı olun isminizi yazıp yorum yapın aynaya nasıl bakıyorsunuz? Eşinizin yanına nasıl yatıyonuz çocuğunuzu nasıl seviyorsunuz birileri size oğlum eşim ya da baba diyor ya işte onlara çok yazık Yalancısınız hainsiniz
Tarih Masumları Yazacak
21.06.2019 00:37
Ilk duruşmada bıçak benm diyen katil 2.duruşmada bıçağı cebime biri koydu diyor. Ilk ifadesinde 3 kişiyi vurdu 2.ifadede vurgun yaptı 3.ifade kim kimi vurdu bilmem 4.ifade ben oda da değildim diyecek nerdeyse. Avukatlar savunmayı bıraktı nerdeyse sendika grubunu savunacaklar. Sen önce yaşadığın olayı net anlat. Nasıl yalan söylesen nasıl iftira atsan da içerden çıksam derdine düştün eyy Katil Sedat. Tarih seni katil olarak yazacak. 2 mahkeme sonra hatirlanmayacaksin. Sonrasında isminin baş harfini hatırlamaz bu şakşakçıların. Zaten adam olsan doğruları anlatırsın. Adamım diye gezmen için önce silah değil yumruklarını konuşturman gerekirdi.silahli poz vermek adamlık değil.zaten ilk vukaatın değil. Silahla ev basmak tehdit etmek mesleğin.
EskiLastikçi
20.06.2019 23:32
Eeeey Alaaddin SARI... Hiç mi utanmazsın, hiç mi Allah korkun yok. Menfur bir saldırı demişsin. Bu milletin sana neresiyle güldüğünü söylemeyeyim istersen. Gerçi sizde utanma, adam olma duyguları ne gezer. Ulan bütün sendikacılar Sedat ın üzerine gidiyor, vuruyor. Kim kime saldırıyor zeka özürlü başkan. Birazcık haysiyetli olun. Susun da adam sansınlar bari. Olaya karışan sendikacılar, aranızda bir tane vicdan sahibi yok mu be ? Hala bunları destekleyen işçinin aklına şaşıyorum.
H.ibrahim
20.06.2019 22:19
Yorumları okuyorum sedatı savunan sendikayı eleştiren yorumların altına gevşek biri sürekli isim değiştirerek saçma sapan şeyler yazıyor kardeş sen hayırdır açıkça yazsana adını sedat adamdır bu şehrin gerçek çocukları onu yeterince tanır git yalakaligini sendika binasında yap burada değil herkes aynı görüntüleri izledi ve savunuyor sen ise gevşekliğinden ve bi yere yalayarak gelme isteğinden burada havliyorsun
Semiramis
20.06.2019 21:51
neyin ne olduğunu Gördük sarı. Milyonlarca geliri olan sendikanın kolduğundasın sende haklısın. Bu iş en çok sana yaradı para babası sendika ağası olma sırası sende. İşçiler fabrikanın iftarına katıldı diye işçilere nasıl baskı yaptığını anlatsana. Forsunuz bitti. Devlet lastik iş e kayyum atasın. Mafyalar sendikalaşmış devlet nerede ?
Velasil
20.06.2019 21:35
Adami ayagina cagriyosun 3 kisi dovuyon kendi silahinla oluyon organize diyon evet organize 3unuz bir olup organize sekilde sedatin basini yaktiniz
Sakarya
20.06.2019 21:10
Böğle bi basın açıklaması yapıp nasıl kendinizi komik duruma düşürürsünüz anlamıs değilim bırakında Organize bi saldırısı değilmi Yüce Türk Adaleti karar versin. ALGI oporasyonu yapmayın..
Vatandas
20.06.2019 20:26
Madem organize suc var ozaman sizde bu sucun içindesiniz baskan etrafındaki guidolar seni iyi yönlendiremiyor sanırım bu arada yargılanan sahısların milleti işe alcam diye 80 inliralardan kapı actığını biliyomusunuz son dönem kadroya kalanların bunların hepsine cep telefonu aldıgınfan haberiniz yok mu kaldıki işciden para alip kendinizi içcide. Korumak için neden koruma tuttunuz burdan fabrikada bulunan cakma goidolara sesleniyorum basaramiycaksınız
Semiramis
20.06.2019 20:17
neyin ne olduğunu Gördük sarı. Milyonlarca geliri olan sendikanın kolduğundasın sende haklısın. Bu iş en çok sana yaradı para babası sendika ağası olma sırası sende. İşçiler fabrikanın iftarına katıldı diye işçilere nasıl baskı yaptığını anlatsana. Forsunuz bitti. Devlet lastik iş e kayyum atasın. Mafyalar sendikalaşmış devlet nerede ?
hakan sahip
20.06.2019 20:16
sedat uzunlar kardeşim mahallemizin çocuğudur.öyle organize işleri bilmez yalakalık yapmaz.o işleri siz daha iyi biliyorsunuz başkan efendi.sedat sizin ve ölen başkanınızın otur konuşma yat kalk diyeceğiniz biri değildi?şimdi sen adam ol yalakalık yapmadan konuş.hepiniz bu kahpe düzenin adamısınız.fazla yazmak istemiyorum bilişim suçları diye bişey var başkansınız ya şimdi sizin en az ontane avukatınız vardır hemen dava açarsınız?heee şunuda söylemeden geçemicem sedat uzunlar bu şehirde sakaryam da başı dik gezecek.sizin gibiler.......??????????????? ........?
Lastikçi
20.06.2019 19:59
Alattin sarı umrumda değil. Adapazarı Goodyear fabrikasında çalışıyorum. Çok merak eden varsa ismimi de veririm. Organize suç tabiri başlı başına bir suçtur. Yargı buna karar vermemişken sen kimsin yargı dağıtıyorsun? Sana tavsiyem bırak bu kovulan ş...leri savunmayı da sözleşmene odaklan. Yoksa bu işçi seni ?satmasını? bilir. Bir tek Lastik-İş var sananlar noter orda bir imzayla başka sendikaya geçilir.
Sakaryalı
20.06.2019 19:22
Sarı sana daha farklı ieyler yazmak isterdim ama yayınlamazlar neyin organizesi lan adam tek kişi. Organize işlerini siz daha iyi yaparsınız. Bu ülkede en büyük agababaları bedavadan yaşayanlar sizlersiniz. Sanki senin çok umrunda karacan ölmüş tombaladan oturdun koltuga
Batı
20.06.2019 18:29
Kes o sersem sesini paranin bekcileri sizi rant icin konsursunuz ancak senin de tahtini sallarlar o koltuk sana da kalmaz organize olarak degil burasi adapazari olacak herkez akilli Tarih cesurlari yazcak
Sapsarı
20.06.2019 17:58
Sus artık Sarı geldiğin günden beri reklamının peşindesin işçilere süren baskıyı tahmin ediyoruz fabrika çalışanı kardeşlerimiz sizlerden korkuyor hakkılar bir düzenleri var aileleri çocukları ama gördük ki sizin o fabrikalarda alın teri döken kardeşlerimizin umurunuzda olmadığını çok iyi biliyoruz Sedat kardeşimiz yüce Türk adeleti karşısında bu olayda mağdur olduğuna yürekten inandığımız gibi tescilleneceğinden şüphemiz yok Sarııı bu işten nasıl bir prim yapmaya çalıştığından şüphemiz olmadığı gibi....
Ali Kara
20.06.2019 17:48
Efendim neymiş eski başkan katledilmiş.Demekki katlı vacipmiş.emekçinin sırtından geçinenler garibanı ezmeyecek.sonu karacaahmet.
Davut usta
20.06.2019 17:41
Şurası çok önemli .... organize bir şekilde. Demek ki mevcut genel başkan sari da m.s , ö.g.ü e.a, o.b. t.y. ve diğerlerinin eski başkanın da dediği gibi bu sanıkların yalan yanliş artık karacana ne diyip gaza getirdiler doldurdularsa karacan ani gaza gelip sinirlenip silah çekmiş ve katilleri tutuksuz yargılanan sanıklardır demiş resmen açıklamış. Bunu herkes biliyor görüyor sarı da bu açıklamayla okları üzerinden çekme çabasına girmiş belkide başarılı olacaktır. Sedat uzunlar tahliye edilmesi digerlerinin tutuklanması gerektiği 1 kez daha açıka kavuşmuştur. #tarihcesurlarıyazacak
Dadaş
20.06.2019 16:35
Sendikacı değilmisiniz işçinin sırtından geçinirsiniz altlarınızda işçiden kestiğiniz para ile son model arabalarla yanınızda 3-5 şakşakçıyla ora senin bura benim dolaşırsınız. Ama sorsak işçinin yanındasınız ve işçinin haklarını koruyup savunuyorsunuz. Emin olun ki; patronlar sendikalardan daha merhametli.
Hımm
20.06.2019 16:06
Komik şey seni.
Online Ziyaretçiler