Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Büyükşehir'de Ekrem Yüce kuralları

SBB Başkanı Ekrem Yüce, personelin kılık kıyafetlerini ve traşlarını bizzat kendisini kontrol ediyor...

14:22   |   21.06.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 
Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, göreve başladığı günden bu yana personelin çalışma şartlarına, yönetmeliklere dikkat etmesiyle biliniyor. 

Başkan Yüce, belediye personelinin 'Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik'te yazan kurallara göre hareket etmesini istedi. 





Personelin kılık ve kıyafetlerine de özen gösteren Başkan Yüce, sakal traşlarının düzenli yapılması, gömlek yaka ve manşet düğmelerinin kapalı olması, güneş gözlüğü takılmaması gibi konulara dikkat ediyor. 

Öyle ki Başkan Yüce'nin gerek Büyükşehir Belediye binası içinde, gerekse de Büyükşehir'e bağlı birimlere yaptığı ziyaretlerde personelin kılık kıyafet ve traşlarını bizzat kendisi inceliyor. 


TALİMAT DA GÖNDERİLDİ

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce imzası ile tüm birimler dağıtılan talimat ile belediye personeline "Kılık Kıyafet Yönetmeliği"ne uyulması yönünde talimat verildi.

Gönderilen talimatta personelin bu yönetmeliğe uymadığı ve bu yazının ardından talimata uyulması gerektiği açıkça ifade edildi. Talimatta: "​Belediyemizde çalışan bazı personellerin yönetmelikte yer alan hususlara riayet etmediği tespit edilmiştir" uyarısı da yapıldı. 

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce imzası ile İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı tarafından tüm birimlere iletilen talimatta şu ifadeler yer aldı.


Büyükşehir'de Tüm Birimlere İletilen Talimat Şu Şekilde: 

"Kolsuz ve çok açık yakalı gömlek, bluz veya elbise ile strech kot ve benzeri pantolonlar giyilmez. Etek boyu dizden yukarı ve yırtmaçlı olamaz. Terlik tipi (sandalet) ayakkabı giyilmez ", (b) fıkrasında erkek personeller için; "Elbiseler temiz, düzgün, ütülü ve sade; ayakkabılar kapalı, temiz ve boyalı giyilir. Sandalet veya atkılı ayakkabı giyilmez. Bina içinde ve görev mahallinde baş daima açık bulundurulur. Kulak ortasından aşağı favori bırakılmaz. Saçlar, kulağı kapatmayacak biçimde ve normal duruşta enseden gömlek yakasını aşmayacak şekilde uzatılabilir, temiz bakımlı ve taranmış olur.
Her gün sakal traşı olunur ve sakal bırakılmaz. Bıyık tabii olarak bırakılır, uzunluğu üst dudak boyunu geçemez. Üstten alınmaz, yanlar üst dudak hizasında olur, alt uçları dudak hizasından kesilir. Kravat takılır kravatı öretecek şekilde balıkçı yaka veya benzeri süveterler giyilmez. Hizmet gereğine uygun olarak verilmişse tek tip elbise giyilir. Bina içinde gömleksiz, kravatsız ve çorapsız dolaşılmaz. " denilmektedir.
Aynı yönetmeliğin 7. Maddesinde; "Sağlık, şantiye, arazi, atölye, maden ve benzeri yerlerde çalışanların çalışılan işin ve yerin özelliğine göre giyim eşyasının tipi, modeli ve rengi ilgili kurumca tespit edilir. " denilmektedir.
11. Maddesinde de; "Yaz döneminde personelin kılık, kıyafeti 15 Mayıs — 15 Eylül tarihleri arasında uygulanır. Yaz kıyafetleriyle ilgili hususlar bakanlık merkez teşkilatında ilgili Bakanlarca; illerde yapılan hizmetin mahiyeti ve çalışan yerin iklim ve coğrafik özellikleri göz önünde tutularak Valilerce tespit edilir. " denilmektedir.
Bu nedenle mezkur yönetmelikte belirtilen hususların tüm personele (memur, işçi, sözleşmeli ve şirket personeli) duyurularak uygulanması hususunda hassasiyet gösterilmesini rica ederim.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 182727 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11886 kere okundu
YORUMLAR 41 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Yorumcu
22.06.2019 00:17
Ekrem beyin kilik kiyafet kanununa uymasini destekliyor yorumlari okudukca cehapelilerin zirvalagini goruyorum ve guluyorum.Belediye halk plaji degil sehire yon veren biryer resmi kurumdur.Tabiki onca proje var ama ulkede krizde var butce yok yapilamiyor. Ayrica belediyede calisan memurlara senede 2 defa kislik ve yazlik olmak uzere kiyafet parasi ayakkabi parasi veriliyor.o para iş yerinde giyilmesi gereken kiyafetleri almak icin veriliyor bunlarida dikkate alalim. Saygilarimla
Net bet
21.06.2019 23:36
Sana bir daha oy verirmiyim acaba sen çalışanların motive etmeye çalışsana saskiyide belediyeyi de karıştırdın habire insanlar hizmet bekliyor
Ruhi Su
21.06.2019 22:50
Ihtiyar Heyeti ile karar alınmış sanırım :-)) baskan once dibinden ayrilmayan telefoncu gibi yapışkanlara baksın :-)))
Enstantane
21.06.2019 22:33
Sayın başkanım birde ocak ayından beri alamadığımız enflasyon farklarını bi el atsanizda çalışanın yüzü gülse..
Sakarya
21.06.2019 22:30
Ne oldu disiplin gelince huzurunuz kaçtı bence doğru bir karar belediyeye gelen bir vatandaş karşısında daha düzenli biriyle karşılaşır başkanımı tebrik ediyorum herkes kuralara uyacak uymak istemeyen kapı açık vesselam
Mustafa
21.06.2019 22:28
Arkadaşlar bu olumsuz yazıları yazan insanlar iş disiplini ve çalışmış oldugun yerin ciddiyetini bilmeyen insanlar sanırım dingonun ahirimi resmi kurumlar tabiki herkes kurallara uyacak bir önceki yıllarda alırsınız boş gezenin boş işlerine şimdi zor geliyor demi bitti artık o günler
Selim kanmaz
21.06.2019 22:19
Verdiğim oyu haram ediyorum. Bu nasıl bir zihniyet, seksen öncesine mi dönüyoruz? Tek tip insana dogru, geriye ve insanin aşağılandıgı gestapo rejimine mi? Kılık kıyafetle uğraşmak insan onuruna hakarettir. 10 yıl önce tarihin çöplüğüne gömdüğümüzü düşündügümüz zihniyeti, bizden oldugunu sandığımız insanlar hortlatıyor.
Zarife
21.06.2019 22:15
Kesin Ziya hocanın başının altından çıkmıştır bu uygulamalar. İmamhatipte de böyleymiş, saç kontrolü, kısa kollu gömlek giyince kızarmış. Belediyeyi de yaşlılar bakım evine çevirdiler iyice. Herkes 65 yaş üstü olunca ufukları bu kadar, napsınlar?
...
21.06.2019 22:14
Ekrem Bey'de seksenli yılların (zulüm, baskı ve adaletsizliğin kol gezdiği aynı zamanda insanlıktan uzak, otoriter ve totaliter rejimin hüküm sürdüğü darbe yıllarının) özlemini görüyoruz. Olmadı Ekrem Bey! Hem de hiç olmadı.O gömlek bu bedene sığmaz.
Mahmut
21.06.2019 22:14
EKREM başkanim ilk olarak büyükşehir ve Saski de araç konusuna el attınız ne kadarda başkan ve müdürler küsmüş olsada doğru bir karar devlet mali özel işlerde kullanmanın vebali var kılık kıyafetine ve millete hizmet için maaş alan personelin insanlara davranışlarına dikkat etmeleri konusunda gerekeni yapacağınıza inanıyorum
Selim kanmaz
21.06.2019 22:12
Verdiğim oyu haram ediyorum. Bu nasıl bir zihniyet, seksen öncesine mi dönüyoruz? Tek tip insana dogru, geriye ve insanin aşağılandıgı gestapo rejimine mi? Kılık kıyafetle uğraşmak insan onuruna hakarettir. 10 yıl önce tarihin çöplüğüne gömdüğümüzü düşündügümüz zihniyeti, bizden oldugunu sandığımız insanlar hortlatıyor.
Mesut
21.06.2019 22:06
Belediyelerin ve SASKiNİN işi millete hizmet etmek işini yapanlar korkmayın EKREM YÜCE hak,hukuk,adalet bilen bir insan ama beleşe alışmış kart basip çalışmayanlar işiniz zor beeee
Cemo
21.06.2019 22:01
Sayın EKREM başkanim kurallara karşı gelenler hazıra alışmış yatmaya alışmış disiplinsiz kişilerin işgüzarlıgi durmak yok yola devam allah yolunu açık etsin
Emre
21.06.2019 21:56
Ne oldu arkadaşlar disiplin geldi düzen geldi diye rahatsiz mi oluyorsunuz bence çok ıyi oldu kural her zaman iyidir EKREM YÜCE tebrik ediyorum
Ali KANDAZ
21.06.2019 21:46
Bu zihniyet elli senedir aynı kafada !.. Muhteremin beslendiği kaynak bu, ne yapsın?!. KÂMİL İNSAN olmanın bir AKIL, VİCDAN, MUHÂKEME, KABUL, RIZÂ VE GÖNÜL işi olduğunu anlatamadık, anlatamıyoruz. Her türlü melânetlerini görsel kamuflaj ile tolore edip, MELEĞİ ŞEYTAN, ŞEYTANI DA MELEK GÖSTERDİLER hep !!!.. Belli ki, hiçbirşey değişmemiş !. Allah ıslâh etsin !...
Akil
21.06.2019 21:06
DEĞİŞİM SADECE BAŞKANLARDA VE ADAY ADAYLARINA PAYLAŞTIRILAN KOLTUKLARDA OLDU. NE YENİKENT GATTINDAKİ OTOBÜSLERDE Kİ TEPE TEOE YOLCULUK PİS VE KLİMA AÇILMAMASI ÇARK CADDESİNİN PİS KOKUSU YOLLARDAKİ ÇUKURLAR DEĞİŞMEDİ BOL BOL AÇILIŞ KURDELE HE BİRDE İSTANBUL SEÇİMLERİNE DESTEK VAR MI BAŞKA GÖZE GÖRÜNEN .OTOBÜS OLAYINI SİZ BİR YOLCULUK YAPIN SİZDE HSK VERIRSİNİZ LÜKS ARAÇLARINUZDAN İNİNDE
kertenkele
21.06.2019 20:47
HERŞEY YAZILMIŞ,ÇİZİLMİŞ...DON RENGİ İLE İLGİLİ BİR ŞEY BELİRTİLMEMİŞ..UNUTULDU HERHALDE?...BİR ÖNEMLİ KONU DAHA...ŞİMDİ BU PERSONEL TATİL'E ÇIKACAK..DİZ ÜSTÜ ŞORT ,MAYO VE BİKİNİ GİYECEKLER...SONUÇTA BELEDİYEYİ TEMSİL EDİYORLAR...BU HUSUSTA DA ACİL ÖNLEM ALINMALI....YAHU VATANDAŞ HİZMET BEKLİYOR,..KIL TÜY İLE UĞRAŞMAYI BIRAKIN ARTIK...İNSANLAR NASIL GİYENECEĞİNİ BİLİRLER.....OLDU OLACAK ERKEKLERE ŞALVAR,KADINLARA BURKA DAĞITIN...
HAFIZ BURHAN
21.06.2019 20:47
Ekrem Yüce Kardesim. Kılık kiyafetten çok daha önemli şeylerde var.Mesela Yeşil Yeşil bakan ama can yakan tipler. Cevheri tükenmiş vede Cevhersiz tipler ile elinde çanta Sandık ile ile gezinen Sandıkçı tipleri etrafından ne kadar uzak tutarsan bu toplum seni çok daha fazla sevecek.Yola çıktıklarını bu yolda bulduklarına tercih edersen kafana ilâhî taş düşerse şaşırma. Yol arkadasın Recep Eroğlu nerde göremiyoruz. Yol arkadasin Malçok nerede onuda göremiyoruz. Cengaver arkadaşın Bilal Batman Hakkın Rahmetine mi kavuştu o da ortalıkta görünmüyor. Ercan Gunes yok. Naci İris yok Sinan Cileli yok. Hatadan geri dön başkan.Yalakaları tercih edersen hem kendini hem bizi üzersin.
İspitçi
21.06.2019 20:20
Sayın başkan sen merak etme talimata aykırı hareket edenlerin çaktırmadan fotolarını çekip size ileteceğim ona göre herkes dikkatli olsun. Uçuşa geçiyoruz inş. bu kararla...
MOLLA
21.06.2019 20:00
İKİ BUÇUK AYLIK İCRAAT FENA SAYILMAZ(!)...EĞER BUNLARA İCRAAT DENİRSE...
Duyarlı vatandaş
21.06.2019 19:30
Helal olsun başkana. Çalışanların disiplinli olması rahatsız mı etti acaba haberi beğenmeyenler dolmuş. Herkes kılık kıyafetine dikkat etmeli tabiiki. Kısacık etekle daracık taytlarla saç sakal karışmış olarak çalışma olmaz
Mete can
21.06.2019 18:58
Personeli sevmediği için olabilir semer değişsede eşşek aynı sn başkan
Hamdi Bozkaya
21.06.2019 18:52
3 aydır yaptığınız tek icraat bu millet hizmet bekliyor Sakarya'da tek sorun memurun kıyafetiymiş meğer. Durmak yok traşa devam!
yok artık
21.06.2019 18:09
Belediyenin başka işi yok mu? Personelin kılık kıyafeti ile ilgili sıkıntılar mı vardı? Bikiniyle işe gelen olmuş muydu? Bu kadar detaylar belirlerlenirken herhalde bir haylı görüş alış verişi, toplantılar yapılmıştır. Bu toplantılarda başka hangi başlıklar konuşuldu? Kumaş türleri gündeme geldi mi?
Yerelci
21.06.2019 17:57
bu başkan neyin peşinde böyle ya. 3 ay oldu ne doğru düzgün projelere başlandı ne de adam akıllı atamalar yapılıp düzgün ekip kuruldu. sadece gereksiz programlar ziyaretler baska bisey yok şehir icin boşa gecen günler. böyle boş işlerle ugrasacagına ekibini kur projeleri hayata geçir. vekillerle büyükşehirin arası kötü ilçe belediyelerin bir kısmı ile kötü bu durum şehir icin kayıp. dişlilerle ayhan sefer ustun gitti rahat edecez derken simdi de ekrem yüce basladı. büyükşehir belediye başkani boş işlerle ugrasmaz. şehirde ki birliği bütünlüğü sağlar bu şehir icin sinerji olusturup hizmetleri yapar. bu sehrin zamanını boşa harcamayın.
Adalı_54
21.06.2019 17:57
sizleri karaman mahallesine de bekleriz ekrem bey , kaldırımki yarı insan boyu olan otlara, her sokaktaki onlarca köpeğede çeki düzen verelim.
Magrib
21.06.2019 17:34
Memurun kılık kıyafeti düzelirse ekonomi düzelir, belediyenin borcu azalır, kamuda tasarruf başlar, en borçlu 3. Belediye olmaktan kurtuluruz. Ya haybeye niye eleştiriyoruz ki başkan çözümü bulmuş bakın burası çokomelli.
bay hendekli
21.06.2019 17:06
siz birde hendek belediyesine gidin utanmasalar pijama ile gelecekler, tişort kot spor ayakkabı bazı personeller şortla geliyor. 3 personelin 2 si berduş halde. turgut farkını ortaya koyamadı yazık yazık
sakaryalı
21.06.2019 16:50
Yıl 2019 uğraştığı şeylere bak, old school adamı getirirsen böyle olur, boş iş
Haktan
21.06.2019 16:34
Allah aşkına bu nedir ya. gerçekten yazık. ben bu yonetimden ekrem baskandan çok ümitliydim ama her geçen gün fiyasko üstüne fiyasko haberler çıkıyor. Sakarya ma yazık oldu bir 5 yıl daha boşa geçecek demek ki onu anladım. önceki yönetimi bu kadar çabuk arayacagımız hiç aklima gelmezdi.
Ali K
21.06.2019 16:24
Bu uygulama 28 şubatçıların yaptıklarını hatırlatıyor. Kılık kıyafet müdahalesi dönemi geride kaldı. Biri yöneticilere hatırlatmalı.
VATANDAŞ
21.06.2019 16:05
MİSAL PERSONEL ENSE TIRAŞSIZ GELDİ, KAPIDA BEKLEYİP İÇERİ Mİ ALMAYACAK ?? YADA PERSONELE BERBERE GİT SAKALINI ENSENİ KES Mİ DİYECEKLER.ZATEN KAMUDA ÇALIŞAN İNSANLAR BAZI ŞEYLERİN BİLİNCİNDEDİR. İNSANLAR KIYAFETLERİYLE KARŞILANIR,KONUŞMASIYLA AYIRLANIR,AHLAKIYLA UĞURLANIR.BİZ PERSONELİMİZİN KEŞKE ÖZVERİSİYLE, VERİMLİLİĞİYLE İLGİLENSEK,EĞİTİCİ PROGRAMLAR DÜZENLESEK ÖLÇÜTÜMÜZ BU YARGILAR OLSA KEŞKE,BEN OY VERDİĞİM BELEDİYEDE ADAMIN TIRAŞINI MERAK ETMİYORUM, HİZMET EDİYOR MU ONU MERAK EDİYORUM......
Arif
21.06.2019 16:01
Allah Allah.Hasbunallahu.. Ekrem başkan sen ne yapiyorsun.! Ey Allahım akıl fikir ver.. kılık Kiyafetle uğraşma devri kapandı.. Niye gundeme bu şekilde geliyor sun..Gündemi sen belirlemelisin. Bu gunleride mi görecektik..vah Vah..yazik yazik kime oy vermi siz..
Mülayim Sert
21.06.2019 15:48
-Hocam. -Buyur evladım. -Okunmuş sakalı kesmek caiz mi? - Runtime Error
Ense Bıyık Sakal
21.06.2019 15:46
Ense bıyık sakalcı abi tam iş yapacaktın yoksun piyasada :)
samet izibellisiz
21.06.2019 15:45
BAŞKAN EKREM YÜCE BEYİ SONUNA KADAR DESTEKLİYORUM KAMU KURULUŞLARI BU KONUDA ÇOK GEVŞEDİ KILIK KIYAFET SAKAL KRAVAT VE UYUM İÇİNDE OLMALI DİKKAT ETTİĞİ VE DENETLEDİĞİ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.
Yorumsuz
21.06.2019 15:38
Kamuda kılık kıyafet esnekliğini getiren bizzat cumhurbaşkanı Erdoğanın ta kendisidir. Sizin başka işiniz gücünüz yok mu Allah aşkına.her gün birbirinden komik haberler. Belediye kurumu milletin dilinde maskara oldu, herkesin dilinde... İcraat haberi var da biz mi bilmiyoruz...
Nihat Alın
21.06.2019 15:26
İnsanlar yaptıkları işlerde kendi çaplarını, kalibrelerini, kalitelerini gösterir. Bu beyfendide bu işlerle ilgilenip seviyesini göstermiştir. Sakarya Büyük Şehir değil, büyük köy dahi diyemiyoruz çünkü normalde köylerde de bir düzen vardır.Şehir maalesef yine sahipsiz . Bu gibi konularla israf edecek 1 saniyemiz dahi yok aslında.
Birisi
21.06.2019 15:11
ALLAHIM İNANAMIYORUM EKREM BAŞKANA BAK NE KADAR ÖNEMLİ BİR İŞ GERÇEKTEN KUTLUYORUM EKREM BEY PERSONELİN KILIK KIYAFETİ TRAŞI SENİN İŞİN DEĞİL ONLARIN AMİRLERİ VARDIR ONLAR BAKAR HANİ SEN MÜMKÜNSE ARTIK İSTANBUL ORDA BURDA GEZECEĞİNE SAKARYA YI SEL ALDI SOKAKLAR PİSLİK İÇİNDE MİLLET SANDALLA GEZİYOR ONLARLA İLGİLEN YEMİN EDERİM EKREM BAŞKANIN BELEDİYEYLE İLGİSİ YOK AMA ÜZÜLDÜM MÜ HAYIR DAHA BETER OLUN BAŞKA BİR ŞEY DEMİYORUM İCRAAT SIFIRR HA BU ARADA KATLI PAZARDA PİSLİK İÇİNDEEEEEE UMARIM HERKES ZEKİ TOÇOĞLUNU ARAMIYOR DUR
makber