Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sosyal medyada ‘Ali İhsan Yavuz' fırtınası

Ekrem İmamoğlu'nun yeniden İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı seçilmesinin ardından sosyal medyada AK Parti'li Ali İhsan Yavuz ile ilgili paylaşımlar yapıldı.

22:12   |   23.06.2019
Haber Resmi

Kısa sürede Türkiye gündeminin zirvesine yerleşen "Ali İhsan Yavuz" etiketinde kullanıcılar, Yavuz'un 31 Mart seçimine ilişkin "Sandıkta kesinlikle bir şeyler oldu" ifadesine göndermelerde bulunan paylaşım yaptı.


İşte sosyal medya kullanıcılarının Ali İhsan Yavuz paylaşımı:






Ali İhsan Yavuz: ''Olmasa bile kesin bir şeyler olmuş olabilir mi acaba?''


Ali İhsan Yavuz ne zaman sahne alacak yav kuruduk burda.

Ali İhsan Yavuz'dan açıklama: "Bir şeyler olacak gibi hissediyorum."




 

Islak imzalar ıslak değil nemliydi. Kesin bir şeyler oldu. Seçim yenilenmeli - Ali İhsan Yavuz


Resmi Twitter'da görüntüle


Hiç bir şey olmasa bile kesinlikle 800 bin fark oldu. -Ali İhsan Yavuz 😂


Resmi Twitter'da görüntüle


İki bayram arası seçim olmaz. Seçim yenilenmelidir. Ali İhsan Yavuz


Resmi Twitter'da görüntüle


Ali İhsan Yavuz abi bir şeyler oldu ama bu sefer bizde anlayamadık.Sen nerdesin abi?

Binali Yıldırım erken davrandı ve Ali İhsan Yavuz'a "şey" deme fırsatı vermedi.





CHP'DEN AKP'Lİ YAVUZ'A: BİR ŞEYLER HİSSEDEBİLİYOR MUSUN?

CHP milletvekili Haluk Koç, yenilenen İstanbul seçimlerini Ekrem İmamoğlu'nun kazanmasının ardından bir paylaşımda bulundu.

Haluk Koç, Twitter hesabından yaptığı açıklamada AKP'li Ali İhsan Yavuz'a göndermede bulunarak, "Bir şeyler hissedebiliyor musun? Hadi kolay gelsin!" dedi.

Koç'un paylaşımı şöyle:

 


Milletle zıtlaşmanın,sandığı tekmelemenin demokratik sonuçlarını siz de görüyorsunuz.
MİLLETİMİZ DEMOKRASİYE SAHİP ÇIKTI!lu






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 193098 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 29467 kere okundu
YORUMLAR 57 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Arif
24.06.2019 18:44
Bu milletin midesine hitap Edeceksin bu bir Verilen sözleri yerine getirecek sin (3600 gibi )bu iki. Kadro isteyen sözleşmelileri azar lamiyacaksin onların kalplerini Kırmayacaksin . Bu üç. Sırça köşklerde oturup ahkam kes miyeceksin.bu dört. Bu milleti soyan aracıları hesaba Çekeceksin.gostermelik bir iki de netimle değil gercek ve surekli denetimle milletin hakkini arama da bunlara gerekli ve caydırıcı Cezalari vereceksin..bu beş. Adam kayırmacılıgi partizancıligi Terkedip liyakat ve adaleti göze teceksin.bu altı. Kibir ve gururun şeytandan oldugu nu unutmayacaksın.bu yedi.. bu musibetin kendimizden hâsıl ol dugunu ve imtihan içinde olduğumu zu asla unutmayacağız..vesselam.
Sakarya54
24.06.2019 17:10
Sakarya milletvekili olarak Sakarya mıza bir hizmeti oldumu ki Istanbula olsun
Johny guitar
24.06.2019 16:08
Sizi reise kim tavsiye etti bilmem ama harbiden truva atı gibi partinin içine girip ...............Vallahi iyi iş çıkardınız tebrik ederim.İnşallah dahada geç kalmadan başta damat olmak üzere rte gerekeni yapacaktır.
Vatan
24.06.2019 16:05
Babasına faydası olmayan evlat misali Sakarya?ya ne faydası varda İst seçim kazandırcak
Zerrin
24.06.2019 14:48
At gözlüklerini kaynakçı gözlüklerini çıkarıp gerçeklerle yüzleşme zamanı gelmedi mi hala daha.. 16 milyonluk İstanbul uyandı 1 milyonluk Sakarya hala daha uyuyor çantada keklik olmaya eşek olup semer vurdurmaya devam ediyor hizmet sıfır sıfır. Bütün milletvekilleri uyuyor biri İstanbul derdine düşmüş diğeri motor yarışlarına diğerleri kafasını kuma sokmuş saklanıyor ne bekliyorsun Sakarya.
Vatandaş
24.06.2019 14:32
Kazananları tebrik etmek lazım HDP chp iyi parti ve Saadet Partisi büyük bir çalışmayla kazandılar..(Millet ittifakı)
Erkan TAN
24.06.2019 13:19
VER MEHTERİ VER MEHTERİ
Furkan
24.06.2019 13:07
HAK YERİNİ BULDU, HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLDU ! Güle Güle 1000Ali.
Turan
24.06.2019 12:56
Demekki ilk secimde 790 bin oyu bunlar çalmış
Mahoni
24.06.2019 12:53
Hocam camiye geri dön cemaat kalmadı. Düşün bu milletin yakasından artık. Yalan, iftira, dalaverelerinizi millet yemiyor artık. İlçelerin seçimini niye yenilemediniz?
Hüseyin
24.06.2019 12:48
Sakarya da, kim sayesinde Ekrem Başkan olduysa, İstanbulda da aynı kişi sayesinde Ekrem Başkan oldu.
Falcı ali
24.06.2019 12:20
Askere giden her erkek Sakarya'nın sakaryalinin Türkiye'deki ağırlığını bilir.ama bunun gibi adamlar Sakarya'nın itibarını zedelemekten başka bir şey yapmadı.
alfa
24.06.2019 12:16
çalınanları oy zannettiler milletin gönlünü çaldı...
hakan an
24.06.2019 12:15
Birdost
24.06.2019 12:10
Evet hala anlamayan anlamak istemeyen görmezden gelme siyaseti işi bu noktaya getirdi. Suriyeli sorunu ..askeri ücret sorunu..eyt sorunu..kapanan kamu fabrikalari. .gozgore göre yapılan musrif harcamalar. .ve Son günde yapılan Apo mektubu tuzu biberi oldu..bugün oy veren gariban en alt kesim bile oy vermiyor çünkü cebi boşadı. Hala vay efendim neler yapıldı edildi .evet yapıldı edildi de oy veren gariban ne o yoldan geçiyor ne köprüden geçebiliyor.artık bıçak kemiğe dayandı gariban da. Şimdi neden oy vermesini diye onlara kiziyorlar.bakın işinize daha çok kaybedersiniz. .memur oldu 5 bin öğretmen desen öyle askeri ücret zorla 2000 oda vergili. Görmezden gelme siyaseti Size daha çok kaybettirir.hendek uyarıyıy di istanbul noktayı koydu. .
Vah sakaryam vah
24.06.2019 12:04
Sakarya?da bile akp milletvekilleri ikiye bölünmüşken senin adamın benim adamım kavgası yıllardır duruyorken şimdide bu işin bir grubunun başını Ali İhsan yavuz çekerken vatandaş derdini anlatacağı ve cozum bulacağı oy verdiği kimselere ulaşamazsa milleti devletine Küstürürseniz genel seçim ve başkan seçimlerindede aynı netice olacaktır akp samimi liyakatlı cesaretli dürüst ve üretken bir yapıya taaa en üstten başlayıp en alttaki çalışanına kadar bürünmeden ilk seçimlerde ANAP gibi olur ama genede Sakarya bu işte reklamını Ali İhsan yavuz sayesınde yaptı beyanatları siyasi tarihe geçerek Türkiye sosyal medyasında fenomen oldu şükürler olsun
alperen
24.06.2019 12:01
En çok kahrolduğum MHP VE ÜLKÜCÜ KARDEŞLERİMİZDEN NEDEN BİR HAREKET OLMAZ.ADI DEVLET OLANIN DÜŞÜNCESİ,ZİHNİYETİNE NE OLDU? Yazıklar olsun Bebek katilinin mektubundan vE devletin kanalına çıkartarak Ne ümit ettiniz ve beklediniz. Gereğinde kendi koltuk vE canınız pahasına tüm gerçekliğiyle tepkinizi ve tavrınızı göstermeliydiniz. Sizlerde çok oy kaybedip gelecekte insanların yüzüne bakamayacaksınız
AK GENÇLİK
24.06.2019 11:59
Camii imamını getirir seçim işlerinden sorumlu genel başkan yardımcısı yaparsan sonuç bu olur REİS !
Çuvaldız
24.06.2019 11:57
Ali İhsan Yavuz'u düşünüyorum gözlerim kapalı, Anadolu ajansı geçiyor kaldırımlardan, Ali İhsan Yavuz'u düşünüyorum gözlerim kapaliii :)))
Berna
24.06.2019 11:57
Artık SAKARYA uyanmalı Türkiye de en fazla Akp?ye Oy verilmesine rağmen verilen ve görülen değer yok. Mevcut milletvekillerinin hiç bir katkısı yok. Şu bir gerçek.Artık hızla çöküşün vE gidişin başlangıcı gibi görünüyor AHİRETTE HERŞEY ÇOOOOK AMA ÇOOOOK GÜZEL OLACAK
Alican
24.06.2019 11:54
TÜRKİYE DİYANET VAKFI TÜM TÜRKİYEYE VE REİS-İ CUMHURA BİLGİ VERİP SALA VE GIYABI CENAZE NAMAZI KILINMALIDIR. Çünkü çok büyük kayıplar var
şeker mahalleli
24.06.2019 11:44
böyle adamları siyasetin içine sok sonra başarı bekle :)) nasıl büyük hata yaptıklarının farkında değiller ve asla da olamayacaklar.
Astala vista
24.06.2019 11:24
AFAD Ali Ihsan Bey'i Arama Çalışmalarına Başlamış
ada dan
24.06.2019 10:49
Sayın vekil,sakarya için bir şeyler düşünme ye başla. Şimdi bir şeyler oldu ama sen bunu düşünemezsin şimdi. HERŞEYGÜZELODU.
Tolga
24.06.2019 10:44
Bu duruma kendisi getirdi kendini emin olmadan bisiyler var evet evet bisiyler var ama yok gibi he badem bıyıklı al şimdi o iki valizi ceyizine sakla Allah'ın adaleti şaşmaz kazanan demokrasi oldu burdan yskyada kapak olsun bu iş
CesurKartal
24.06.2019 10:39
Almaz mazlumun ahını çıkar aheste aheste demişler. Terörist başı kimdir yaa sen onun mektubunu nasıl okutursun ??? Bu Vatan hainliğidir. Beka Beka dediniz şapkadan mektup çıktı. Oy için yaptığınıza bak Rezalet bu. Artık bu millet size inanmıyor . aşırı kibirlilik para hırsı eş dost atamaları ve en son ULUSOY faciası :)
Bakış acisi
24.06.2019 10:32
Başımıza bu gelenler çok az biz eşşek olursak semer vuran çok olur. Bu seçimlerde CHP kazanmadı bu seçimlerde DEMOKRASİ ve MILLET kazandı. AKP adayı %65 aldı sakaryayla alakası olmayan biri ve şiirlerini dinliyoruz ayağa kalk sakarya . Projesiz bir ekiple ayağa nasıl kalkacak. Cumhurbaşkanı dedi ki alın size ceket sbb başkanı alın size ceket milletvekilleri ben ne istersem o . Sakarya bu kadarını hakediyor çünkü. Uretim yapan fabrikamızı sattılar katara %65 oy aldı bence az bile yapiyorlar bize.
Alttire54
24.06.2019 10:25
AKP için sonun başlangıcı
hasan baba
24.06.2019 10:08
Otekılestırmeden dagıtmadan savurmadan siyaset yapamıyorsunuz.Cumhur ıttıfakına oy verenlerın Vatansever Mıllet ıttfakına oy verenlerın Vatan haını sayıldgı ulkede lutfen bu ayrımları yaparak ınsanları kutuplaştırmayın daha da cok kaybedeceksınız.Beebek katılı ve bırcok ŞEHİDİMİZİN katilini mektubunun okunmasına izin verılmemelıydı.Kabul edılır bırsey degıl bu.Surıyelıler meselesı bıktı ınsanlar bunlardan neden anlamıyorsunuz.Savunmasız kadın ve cocukarı sınır guvenlı bolgeye alırsın kontrol edersın.Diğerlerını yollarsın.Lutfen vatandasın cagrılarına kulak verın.Bu mantalıteyle daha çok kaybedersınız.
Rahmi
24.06.2019 10:00
Böyle ......... adamları sorumsuzca kaç dönem millet vekili seçtirirsen kendi koltuğu gitmesin diye ......... yaparken senin koltuğunu kaybetmene sebep olur... Artık akp nin bu yozlaşmış vasıfsız müsrif ve kibirli kadrolarını istemiyoruz kardeşim... Dünkü sinyalciler Müslümanlık kisvesi altında lüx içinde yüzüyor gariban halk asgari ücret ile açlık sınırının altında yaşıyor... MAYMUN GÖZÜNÜ AÇTI ARTIK
Serpil şensoy
24.06.2019 09:39
İnsanlar suriyeliler yüzünden tepki oyu verdi, getirdin bunları başımıza musallat ettin parkta bahçede malak gibi yatıp nargile içiyorlar. asgari ücret yüzünden tepki oyu verdi, vergiler yüzünden tepki oyu verdi, aldığın oyun büyük kısmı alt gelir gurubu vatandaş'dandı, ama en fazla mağdur olan ezilen bu kısım oldu,ev kiraları çok yüksek ev almak zaten bu şartlarda hayal oldu,kısacası keser döner sap döner gün gelir hesap döner
Ismail
24.06.2019 09:21
Ben hep merak ederdim Reis bunu eksik yaptı veya nasıl yaptı diye nasıl yanılttıyolar istanbul seçimlerinde anladım nasıl yaniltiliyo nasıl yanlış bilgi veriliyo demek aynen böyle oluyomuş istifa et hemde hemen
Gokhan bayrak
24.06.2019 09:15
Hayatında makam mevki sahibi olamayacak kişiler malesef burada oldular,çok temizlik yapılması gerekiyor ama artık çok geç
Ssssss
24.06.2019 09:09
Ötekileştirmenin bedeli çok ağır oldu.istanbul giderse türkiye gider diyenler.eserinizle övünün
Susam sokağı
24.06.2019 09:08
BİRŞEYLER OLMUŞTU EVET HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLDU OYLAR ÇALINMIŞTI EVET KİM YADA KİMLER ÇALMIŞ ORTAYA ÇIKTI
sakaryalı
24.06.2019 08:08
Bakalım Sakaryamız birdahaki seçimlerde ne yapacak
YERLİ
24.06.2019 08:04
İSTANBULDA EKREM İMAMOĞLU KAZANDI TASASI BİZİM EKREM BAŞKANA DÜŞTÜ. VERECEKLER İSTANBUL BÜYÜKŞEHİRDEKİ GÖREVDEN ALINACAK MEMURLARI AL SENİN BELEDİYEYE ÇALIŞTIR DİYECEKLER VERECEKLER LİSTEYİ . OALCAĞI BU İZLEYİN GÖRÜN
Yunus E.
24.06.2019 07:48
Ya arkadaşlar uyanmak istemeyen sadece sakarya halkı..bütün büyük şehirler uyandı. ve akp yönetiminden kaçıyor. Yaptık yapacaz yapıyoruz gibi söylemleri yüzünden insanlar büyük şehirlerde bıktı bunlardan. bizim burası aşırı sağcı... kesinlikle sol tarafa oy atmazlar. ama zannetmesinler ki bu devran böyle devam edecek. dün imamoğlu bunlara akp de kaybederi gösterdi. Bütün büyük şehirler neredeyse el değiştirdi. kafa kaldırma var artık umarım darısı sakaryanın başına olur. bu şehir de hala bitmeyen hastane ve yollar var. gidip kent meydanına 11,5 trilyon para gömmek var. ve bir türlü çözülemeyen suriyeli problemi var. bunların hepsi birike birike çığ olduğu zaman akp sakaryada da kaybedecek. İnanıyorum ki artık devirleri sonra buldu bunların
Sakaryalı54
24.06.2019 07:00
Bütün Türkiye yi kendinden nefret ettirdin be,saçma saçma konusmalarinla,ne olmuş şimdi anladinmi 800.000 oy çalınmış,kimin çaldığı çıktı ortaya.olan itibarına oldu,seni tanimayanlarda tanımış oldu.
Hasan
24.06.2019 06:36
Katil apodan bile medet umdunuz tarih sizleri affetmeyecek
ceberru
24.06.2019 04:11
ŞİMDİ DÜŞÜNÜYORUM A HABER ERKAN TAN ACABA MEHTERİ VERECEKMİ.. SAYIN EKREM İMAMOĞLUNA OĞLUM KELİMESİ KULLANAN MAHLUKAT ŞİMDİ EKREM BABA DERSİN YALAMA KÖPEK ERKAN TAN.!! MUSTAFA KEMAL ATATÜRK NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
Adadan54
24.06.2019 02:30
Arkadaş chp seçimi kaybetse de ak partili seçmene ve onun seçimine hakaret ediyor.Kazansa da ak partiliye ve onun seçimine hakaret ediyor.aynı sözü chp seçmenine hakaret eden ak partiliye de söylüyorum.hakaret sadece uzaklaştırır.kazandılar evet ama sakarya seçmenine ak partiyi tercihinden dolayı hakaret neyin nesi.? İsteyen istediği partiye verir.insan olalım önce.
Hasan korkmaz
24.06.2019 01:21
Arkadaşlar hak ettik şimardık koltuk ve para hırsı ağır bastı heryere 10. Larca korumayla gider son model arabalar yol kapatılmalar yaparsa bir ilçe belediye başkanı her gelende akrabasını insanların gözünün içine baka baka sözleşmeli memur yapar altına kiralık araba ve bir oda verirsen başka ne beklersin sayın zeki toçoğlu ve ayhan kardanın aldığı kişilere bir bakın hangisine ihtiyaç vardı birde memur yaptılar işe bile gitmiyollar duy ve uyan akparti
Sefer Yıldırım
24.06.2019 00:39
Veee A.İhsan Yavuz Sakarya'ya döner. Partililerince ve her ortamda İst.seçimleri ile ilgili çoooook soruya muhatap kalacak. Seçimi kaybetmenin üzüntünün mislisini bu sorularda yaşayacak. Tabi-ki sayın vekil Sakarya'ya hiç bir katma değer sağlamamış biri olarak bir dahaki dönemde de vekil olamayacağını bildiği için Sakarya'ya geri dönmez. Kalan vekillik günlerini Angara da geçirir.
Ali Asker
24.06.2019 00:04
Birşeyi yalnış anlamışsınız. Biz seçüm tekrarlansın hiçbir zaman demedik. Biz oylar yeniden sayılsın dedik çalınan ve iptal olanlar düzeltilsin dedik. Chp tekrarlansın dedi. Sonuçta rte de binali beyde kabul etmişti o zaman yenilgiyi. Ama chp için önemli olan Türkiye yavaşlasın dursun gelişmesin zarar etsin derdi bu.
Port
23.06.2019 23:41
Aliko şimdi yokol yıkıl karşımizdan. Bi daha seni buralarda görmek istemiyorum.
Birisi
23.06.2019 23:36
Bizim vekillerden Recep uncuoğlu ne iş yapıyor milletvekili seçimlerinden sonra hiç sesuni duymadık görmedik. Seçim dışında hiç göremiyiruz sakarya haberlerinde ismi hiç geçmiyor nerde bu adam bu nasıl vekillik? Diğer partilerin vekilleri ara ara görünüyo akp vekikkeri ortada yok.
Makasci
23.06.2019 23:30
insanlara tepeden bakmak gurur kibir adamcilik yaptırımlar kazanan Demokrasi oldu. Gururla söylüyorum NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE ....
Cans
23.06.2019 23:27
İstanbul akıllandı ama Sakarya akıllanmaz gereken dersi vermez şunlara köleliğe devam eder çantada kekliktir Sakarya
Sarı
23.06.2019 23:09
Yar Sacların Lülü Yavuz Sana Güle Güle Artık Kendi Kendinin Millet Vekililisin O Partiyle Ilişkin Bitmistir Bu Aksamdan Sonra Sende Kitap Okuma Baslarsin
Sakaryalı
23.06.2019 23:08
Sakarya?da bile doğru adayları düşünmeden hemşericilik yaptı. Hendek pamukovayı kaybettirdi. 6 belediye başkanını Trabzonlu hemşerisini yaptı Sakarya?da adam mı yoktu. ? İlçelerde ak partiye çok oy kaybettirdi
k.ural
23.06.2019 23:05
İstanbul doğruyu buldu. darası Sakarya'nın başına.
DELİ MURTAZA :)
23.06.2019 22:55
SN. YAVUZ KUSURA BAKMA AMA O KADAR İTİCİ VE O KADAR GÜVEN VERMEYEN BİRİSİN Kİ CHP'NİN EN BÜYÜK ŞANSI SEN OLDUN, ALLAH RAZI OLSUN :) İŞİ GÜCÜ BIRAKIP İMAMOĞLU KAYBETSİN DİYE UĞRAŞIRKEN ONUN NE KADAR SEMPATİK KENDİNİN İSE ANTİPATİK OLDUĞUNU ANLAYAMADIN. SADECE SEN DEĞİL SANA O GÖREVİ VERENLERDE BUNU GÖREMEDİ. SEN OLMASAN CHP BU KADAR FARK YAPAMAZDI. SADECE SAKARYALI'LARIN DEĞİL TÜM ÜLKENİN ANTİPATİSİNİ ÇEKTİN. SEN LİDER OLACAK, İNSANLARI İKNA EDEBİLECEK BİRİ DEĞİLSİN. SÖZLERİN, DURUŞUN KISACASI HİÇBİR ŞEYİN İNSANLAR TARAFINDAN SAMİMİ BULUNMUYOR. YETERLİ DONANIMA SAHİP DEĞİLSİN. ŞAHSIM ADINA BELİRTEYİM, SENİ SÜREKLİ HABER KANALLARINDA GÖRMEK İSTEMİYORUM. ŞUNU DA BİL: SAKARYALI'LAR SENDEN SIKILDI ARTIK. LÜTFEN ŞU MİLLETİN YAKASINI BIRAK ARTIK
Osman nuri
23.06.2019 22:53
Rahmetli Cevat Ayhan sonra gelen hiç bir vekil Sakaryaya hizmet etmemiştir NOKTA
Serdivan
23.06.2019 22:40
Sayın Sakarya vekili Ali İhsan Yavuz aranıyor ???? Bulana ödül verilecek miş Kimbilili hangi köşede bekliyor Maşa olmayı Yoksa beni kim kurtaracak diye bekliyor Ankara'dan yardım bekliyor Binalar çöktü Balkonlar yıkıldı Ampuller patlamış her yer karanlık
Sakaryalı
23.06.2019 22:40
Sayin vekilimiz biraz da Sakarya icin gundem olsa artik. Lakin Turkiyede en cok oyu veren 3. iliz Ak partiye. Hizmetleri hak ediyoruz ama Sakarya degilde baska yerlerde vekillerimiz genelde.
Kansav54
23.06.2019 22:27
Sakaryaya çivi çakmadın 1. Sıradan giriyon nasıl iş bu bee
Online Ziyaretçiler