Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

LGS Türkiye Birincisi İmam-Hatip'ten Çıktı

Adapazarı İmam-Hatip Ortaokulu Öğrencisi Ahmet Güven Alp, LGS Sınavında karşısına çıkan 90 soruya da doğru cevap vererek Türkiye Birincisi oldu

01:24   |   25.06.2019
Haber Resmi


Dün açıklanan sınavın sonuçlarına göre LGS Türkiye 1.'si, Adapazarı İmam-Hatip Ortaokulu öğrencisi Ahmet Güven Alp oldu.

Alp, LGS sınavında 90 sorunun tamamına cevap vererek yaklaşık 1 milyon ortaöğretim öğrencisini geride bıraktı ve Türkiye birinciliğini elde etti.





Okul Müdürü Ömer Bayraktar Türkiye Birincisinin Adapazarı İmam-Hatip Ortaokulu'ndan çıkmasından büyük bir onur duyduklarını söyledi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 27305 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 15641 kere okundu
YORUMLAR 17 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Samet yilmaz
25.06.2019 19:22
600 tane birinci var. Haber yapilacaksa sakarya dan bu 600 e kac kisi girmis, kimler girmis o sekilde yapin. Matematik te 10 da 3 ortalama yapilan sinavda 100bin birinci ciksa ne olur.
Zzzz
25.06.2019 17:52
3 birinci var ise 3 de haber yapılmalıydı çocuk bunlar gönül kırmak haramdır okudukları okulun ne önemi var.
Yorum
25.06.2019 10:56
Bu kardeşimizin kendi başarasıdır. Tebrik ediyorum kendisini. Hangi okula gönderirsen gönder bu kardeşimiz başarılı olur. Allah vergisi bir yetenegi var. Yalniz sakaryadaki diğer birincileri yazmamak, insanları bir birine düşürmektir. Yazık, yapmayın böyle şeyler.
BİROL
25.06.2019 10:45
DİĞER ÖĞRENCİLER İMAM HATİPLİ DEĞİLMİ HAKAN TURAN SEN BÖYLE GAZETECİLİK YAPMAZDIN ÇOCUK BUNLAYA YAPMAYIN ONLARIDA ONERET RESMİNİ KOY NE KAYBEDERSİN
Hayri Girdal
25.06.2019 10:39
600 tane 1. var Sakarya'da 3 tane var. Neden diğerlerinin okullari ve adı yok. a tabi imam hatipler pohpohlansın. imam hatiplerin genel basarisindan bahsedelim cogu bos is.
Sakarali
25.06.2019 10:21
Sakaryalı olarak gurur duydum merak ettigim için soruyorum 3 kardeşimiz ilk 550 ye girmişler 1 tanesi belli diğer 2 kardeşlerimiz hangi okuldan acaba onlarida merak ediyoruz ... allah bahtınızı açık etsin
melih
25.06.2019 08:49
Hay Allah, işe bak, Üzüldüm şimdi neden özel okullardan çıkmamış :)
K.BAŞ
25.06.2019 08:45
Sayın Medyabar haberi yayına veren Hakan TURHAN bey, Türkiye de 565 kişi birinci, bunların 3 tanesi Sakarya dan.. Neden diğer öğrenci kardeşlerimizi haber yapmıyorsunuz. Artık bu YANLI HABERCİLİKTEN VAZGEÇİN..
sopelili
25.06.2019 08:38
Bir eğitimci olarak öncelikle yetiştiren anne babaya bu neticeyi almasında emekleri olan öğretmen arkadaşlarıma canı gönülden tebrik ve teşekkür etmek istiyorum konuya bir eğitimci olmam hasebi ile bir kaç mevzudan temas etmek istiyorum bu evladımızın anne babası çok çok eminim ki evde sorumlulukları nisbetince ev işi yaptırmaktalar, evladımıza metanetin ne demek olduğunu anlatmışlar ve yine çok iyi şekilde sağlıklı bir iletişim dilleri olmuştur evlatları ile. Sosyal becerilerin yalnızca okulda kazanılamayacağından hareketle evlerinde de bu anlamda katkıları çok fazladır. Anne ve babası otorite yerine yetki insanıdır ki günümüz velilerinin ayırt edemediği bir olgu. Netice olarak anne babalar herşey sizsiziniz çuvaldız sizde
Lgs Birincisi
25.06.2019 08:20
Lütfen haberi düzeltin. Sakarya da 3 birinci var. Türkiye?de 565 birinci var. Medyarota haberi doğru geçti.
Semih YP
25.06.2019 08:20
Kardeşimizi tebrik ederim.. Umarım diğer kardeşlerimize de örnek tescil etmiştir. Yeni nesil de durumlar baya ciddi çünkü.
Bizde böyl
25.06.2019 08:18
Türkiye sonuncusu olsa herkes yorum atar imam hatipler şöyle böyle derdi. Birinci oldu ya kimseden ses soluk yok. TEBRİK EDERİM KARDEŞİM. BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.
K.BAŞ
25.06.2019 07:53
Öğrencimizi tebrik ediyor başarılar diliyoruz. Sakarya nin diğer şampiyonunu da haber yapın Sayın Medyabar gazetesi..
Serdar AYDIN
25.06.2019 07:38
Sakaryamda Hep can Sıkici seylerde olmasin birazda gurur Duyalim tesekkurler Evlat helal olsun ailene Hocalarina Rabbim zihin acikligi versin
DELİ MURTAZA :)
25.06.2019 07:27
TEBRİKLER, GERÇEKTEN BÜYÜK BAŞARI FAKAT ŞUNU DA BELİRTMEDEN GEÇMEYELİM LÜTFEN... TÜRKİYE'DE BU SINAVDA TÜM SORULARI DOĞRU CEVAPLAYAN TAM 565 ÖĞRENCİ VAR YANİ TÜRKİYE BİRİNCİSİ BİR TANE DEĞİL 565 TANE... BU ÖĞRENCİ DE ONLARDAN BİRİ VE TABİİ Kİ KÜÇÜMSENECEK ŞEY DEĞİL. BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM
SUSAMAYAN ADAM