Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Rüstem Keleş Maraş Büyükşehir Belediyesi'nde

SASKİ Genel müdürlüğünden ayrılan Rüstem Keleş, Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri oldu.

21:48   |   25.06.2019
Haber Resmi

Sakarya Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürü Dr. Rüstem Keleş'in izninin ardından bir kuruma atanacağı konuşuluyordu. Rüstem Keleş bugün itibariyle Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreterliği görevine atandı.

Rüstem Keleş, SASKİ'de görev yaptığı süre boyunca Akçay Barajı, Çamdağı Barajı ve Ballıkaya Barajı gibi şehrin geleceği adına büyük önem taşıyan çalışmaları hayata geçirdi.





11 İçmesuyu ve 6 atıksu arıtma tesisi inşa eden Keleş, Sapanca Gölü'nün korunması ile ilgili de ciddi yatırımlar gerçekleştirmişti. TÜPRAŞ davasını Sakarya adına büyük bir özveriyle takip etmişti.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 26035 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 15172 kere okundu
YORUMLAR 55 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hasan Hüseyin
26.06.2019 19:12
Naci bey o kurumun tek idareci olacak kişidir onun zamanındaki tertip yok düzen yok bı lackalik kurumsallık yok giriş çıkışlar rastgele bir tertip lazım herkesin görevini yapmasi için Naci bey bekleniyor
Beyefendi
26.06.2019 17:56
Bi defa Naci Beyin tuttuğu itler ithafı çok yanlış.Acaba bunları yazıp Rüstem Bey'i ayyuka çıkaranlar tutulmuş olmuyor mu o zaman?Ben it benzetmesi yapmayacağım çünkü hayvanlara hakaret olacak.Kişi kendinden bilirmiş işi.Naci Beyin görevini soruşturma bahane edilerek onaylanmadı doğru,konuyla ilgili mahkeme açıldı ve sonuçlanmayı bekliyor,er ya da geç soruşturma dosyasının ısmarlama olduğu ortaya çıkacak o zaman ne konuşacaksınız?Ayrıca Rüstem Beye yaptığı çalışmalardan dolayı teşekkürler. Yeni görevinde de ayrıca başarılar.O gitti diye barajlar kapanmaz,saski bitmez.İnsanlar geçici Devlet Bakidir.Sakarya'ya mı yoksa makama mı sevdalısınız bence çok belli.Bence siz birilerini parmaklarınızla işaret etmeden eliniz temiz mi onu kontrol edin.
Adnan sakarya
26.06.2019 16:03
Rüstem hocam sakarya ya vermiş olduğunuz hizmetlerinizden dolayı teşekkür eder yeni göreviniz hayırlara vesile olmasını temenni ederim saygılarımla
Johny guitar
26.06.2019 15:29
Arkadaşlar bu şehirde başka hangi bürakratları istemezsiniz ?
Vatandaş
26.06.2019 12:44
Biri ötekini, ayni cemaatten olmadigi icin görevden alıyor ( veya mobbing uyguluyor.). Öteki cemaat kendi adamına başka yerde makam veriyor. Buradaki boşalan makama kendi adamını getiriyor. Yaa bunlar nasıl kirli ilişkiler. Gitsin artık bunlar başımızdan. Rezillik resmen.
Molla ya cevap
26.06.2019 12:02
Molla anlaşılan Ekrem Yüce seninde kuyruğuna basmış. Belediyenin hangi kurumunda ki akrabanı veya arkadaşını görevden aldılar sen önce ona cevap ver. Şehrimizin gelişmesini istiyorsak makamlara Ak partilileri değil, liyakat sahibi, yetenekli insanları getirmeliyiz. Partisi önemli değil.
MOLLA
26.06.2019 11:04
SEVERSİNİZ-SEVMEZSİNİZ AYRI BİR KONU...ANCAK KELEŞ, BU ŞEHRE BÜYÜK HİZMETLER VE ESERLER KAZANDIRDI. E.YÜCE'Yİ ANLAMAK ZOR, AK PARTİYE DAHA ÖNCE SÖĞÜP SAYANLARA MAKAM VERİRKEN, DAVANIN ÖZ EVLATLARINI GÖRMEZDEN GELMESİ TARTIŞILACAK BİR KONU HALİNE GELDİ. YAZIK EDİYOR YETİŞMİŞ ELEMANLARA.
Saskici
26.06.2019 10:41
Mustafa isbtren sen bu işe karisma hacı sen koltuğuna sahip çık. Ay yüzlü şeyin doğrudan temin ile kimleri zengin ettiğini sen benden iyi biliyorsun. Derekoyluye gelince önce insan olacak kendini padişah sanmiyacak insanlara adam gibi davranicak.
vatantatatatan
26.06.2019 10:21
Bu şehirde bir liste vardı , kambur listesi ...... zararlı listesi ... İlk 5 ten 3 isim gitti darısı diğerlerinin başına inşallah ...Ekrem Yüce başkan doğru temiz dürüst idealist para pul derdi olmayan bu şehre bir şeyler katacak insanları bu ve getir , şehrin senden isteği budur ..
DOKUZKÖYDEN KOVULMUŞ
26.06.2019 10:12
Yalnız gidersen darılırım , lütfen avanelerini, bu şehire zarar veren dostlarını da yanına al öyle git , gidin orda ihale kovalayın biraz da Maraş'ı batırın bakalım.... Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar ..
Sevdalı Sakaryalı
26.06.2019 10:08
3. ishale hattı ihalesi, 1.3 milyar borç, kibir.. Yorumların başlıca kilit kavramları bunlar. Size de bir yerden tanıdık gelmiyor mu bu üslup? Bana direkt olarak fetoş medyasının Reis'e karşı yürüttüğü karalama ve iftira kampanyasının "çamur at izi kalsın" yöntemini hatırlattı. Defaatle, aynı ve farklı kimliklerle aşağıda yağdırılan yorumların aynı odaktan pompalandığı aşikar. Eğer doğruysa ve malum ....... kişi tarafından yapılıyorsa bu saldırı, Ekrem Başkan bunu görmeli. Zaten Ekrem Başkan gibi birinin bu......... neden yanına soktuğuna, ona neden itibar ettiğine hiçbir zaman anlam veremedim. Bu adam çok tehlikeli biridir. Bundan ........görmüşçesine kaçılmalıdır.
baskonus54
26.06.2019 09:58
Ülkemizdeki en büyük sıkıntının canlı örneği!!!! Koltuk sevdası, koltuk maraştada olsa gidip oturalım!!!! dünyalıkla işini bitirdiğiniz çok oldu sayın keleş, şimdi kimin dünyalığının peşindesiniz? allah sizin gibi insanlarla gün gelip hesaplaşacağımız günü bize gösterecek allahın izniyle! devletin her koltuğu geçicidir, ama mübarek size bunu kimse söylememiş herhalde
Banu
26.06.2019 09:35
İster beğen ister beğenme adam aldığı paraya bakar olumlu olumsuz yorumlar çokta umrundaydı sanki.. Gelen gideni herzaman aratmıştır
melih
26.06.2019 08:58
İsabet olmuş...
Serdivanli
26.06.2019 08:07
Maraslilarsimdi demeyeceklermi marasta bu görevi yapacak yokta yüzlerce km'den adam getiriyorlar. Yeni görevinde rütbe almış.
mevlüt
26.06.2019 08:02
MİLET İŞ BEKLİYOR KURUMLAR 35 YAŞ ŞARTI KOYARAK MİLLETİ DARBELİYOR.. MSB İŞÇİ MAZERET SINAVI TALEPLERİNE MEVZUATINDA İŞÇİ MAZERET SINAVI OLMADIGI İÇİN TALEPLERE CEVAP VERMİYOR
Hikmet
26.06.2019 03:28
Sakarya kurtuldu
Alper
26.06.2019 02:12
Sakarya?ya bu kadar baraj yapıldı,Sakarya nehri var en güzelinde SAPANCA var.Neden pahallı su içiyoruz vE pahallı su kullanıyoruz. Sizler ve sizin gibiler göz boyamayı iyi yapar sonra vatandaşın emdiği sütü burnundan getirirsiniz.Akp?nin tüm yaptıkları böyle. Memleketin hali ortada. Hani büyümede şöyle büyüdük,Avrupa?da şöyleyiz,İmf?ye para verecek durumdaydık.Hani ne oldu.Önce hizmet yaptı göründünüz,sonra yedikçe yediniz yedikçe bitiremediniz sonunda eller havaya Tüm belediyeleriniz borç batağında
Ali Kara
26.06.2019 01:44
Ne derseniz deyin en istikrarlı bürokrat.yolun açık olsun.elinden geldiği kadar bu şehre hizmet ettin.başındakilerle bu kadar olur.
Vatandaş
26.06.2019 01:32
Troller iş başında. Bilgisayar programı ile beğenilme ve beğenilmeme sayıları ile oynuyorlar. 15 dakikada olumsuz yorum yapanların beğenilmeme sayıları tavan yaptı. Olumlu yorum yapanların beğenilme sayısı ise kısa sürede 200 lere dayandı. İşiniz gücünüz fırıldak.
beyzade
26.06.2019 01:25
Ergün yılmaza cevap Saskide ki bir çok iş zaten iller bankası kredi ile çıkıyor, bir iş iller bankası tarafından ihale edilmiş olması o geçici kabulü yapılmadan kesin teminat mektuplarının serbest bırakılmasına göz yummak olmamalı.Gerçek bir idareci bunun sorumlularını bulup kamu zararının önüne geçmesi gerekirdir.
vatandas
26.06.2019 01:00
Üçüncü isale hattı ile ilgili suç duyurusunda bulunacağım bir vatandaş olarak.Sorumluları kimse yargılansın? Bu işin geçici kabulü olmadığı halde neden kesin teminat mektupları serbest bırakılıyor? Rüstem Keleş kaç yıldır bu dosya ile ilgili neden işlem yapmadığı için hesap verecek...Naci bey gibi bir insana yazık ettiniz bu konu maraşa kadar uzanacak...
Sakaryakoyarya
26.06.2019 00:57
Ey chp zihniyetiyle biraya boş boş konuşup mesaj yazanlar çok biliyonuzda geçin siz yapın ozaman bu görevleride bi görsünler bakalım ya yalandan boş yapmayın herkez işini yapıyo bakın işinize cahil kafalı insanlar
yazar
26.06.2019 00:48
bu şehirde 3 tane baraj yaptığını sanan kişi nerede bu barajlar neden göremiyoruz ipini tutanlara söyle saskinin bilançosunu açıklasınlar kendilerini çok başarılı görüyorlarsa
vatandaş
26.06.2019 00:45
üçüncü ishale hattı ile ilgili suç duyurusunda bulunacağım bir vatandaş olarak. Sorumluları kimse yargınasın! Bu işin geçici kabulü olmadığı halde neden kesi teminat mektupları serbest bırakılıyor? Rüstem keleş kaç yıldır bu dosya ile ilgili neden işlem yapmadığı için hesap verecek Naci bey gibi bir insana yazık ettiniz bu konu maraşa kadar uzanacak
AH SİYASET AH
26.06.2019 00:42
demekki bir belediyeden ayrılan hemen akp belediyelerine hemen goreve geliyor şimdi istanbul buyuk sehir belediyesi baska partiyr grcti acaba sakaryaya kac kişi gelecek bizim sakaryada bu belediyelerde gorev yapamayacak kadar geri zekalımı adaletiniz gitti kalkınmaya devam ediyorsunuz bu sehre sahip cıkın yoksa bu sehir size sahip cıkmayacaktır
yazık
26.06.2019 00:34
Ohh kurtulmuşuz daha bu yıl başında değilmiydi 11 milyon borcunu ödeyemeyip erteletme isteyen saski?? diğeride kayyum atanan diyarbakır belediyesi su işleriydi hadi onlar pkk ya destek çıktı batırdı siz kime destek çıkıp batırdınız. türkiyede borcunu ödeyemeyen 2 idareden biri biz diğeri diyarbakır sağolun.
Cahilsavar
26.06.2019 00:33
Olumsuz yorum atan adamlar, merak ediyorum ne vasfınız var da bir şeyin uzmanı gibi her şeyden anlarmışcasına yazıyorsunuz? Neyi becerdiniz bu hayatta, insanlığa ne faydanız oldu da bu eleştirileri yapabiliyorsunuz? Vasıfsız bi kaç kendini bilmez erdemlinin hakkını veresi değildir!! He bu arada ilk cümlede size, pardon adam demişim !!!
selamet
26.06.2019 00:30
1.3 milyar tl borç ne demek Rüstem açıkla bunu... Sakaryanın geleceğini kapatmışın, baraj neden su tutmuyor? Bütün bu borçları sakarya halkının sırtına sizin yüzünüzden yatırım yapılmayacak. Ben hakkımı helal etmiyorum.
mehmetcik
26.06.2019 00:23
bana biri şunu söylesin gelir olarak Türkiyenin en az bütçesini alan bir büyükşehir belediye borçta nasıl en borçlu 3. belediye olabilir birde bunun çuğunluğu saski de yapıldıysa?? para nerede? yaptığınız iş nerede? 1 baraj var 3 ü kaç yıldır neden bitmedi?
gerçekçi
26.06.2019 00:20
ya burakın rüsoyu savunmayı 1.3 milyar borç diyorlar bütçe 600 milyon 3-4 tane barajlamı yapıldı bu daha bu şehrin yağmur suyu sistemi yok içme suyu boruları eskidi allah kitap aşkına savunmayı bırakın hangi müteahhitleri zengin ettiniz onu söyleyin.
sakarya sevdalısı
26.06.2019 00:16
Baraj projesi neden iki kez ihale edildi? İlk müteaahid işi neden bitirmedi elinize yüzünüze bulaştırdınız bu paralar devletin parası yazıklar olsun.Naci beyi neden görevden aldığınız ortaya çıkmaya başladı.
SAMET
26.06.2019 00:12
arkadaşlar allah aşkına konuşun bir insana hırsız diosunuz saskiyi batırdı diyosunuz şüanda çalışması suren 4 baraj 1 aktif 3 yapılma aşamasında olan ve yeni hatlar ve kanal hat yenileme yapan bir kişi allah aşkına daha bunun gibi bussuru çalışmalar olup biten büssürü işler yani çalan bi indsan bunları yaparmı allah için konuşun he evet sevip sevmeme herkesin kendi düşüncesi bunu bişey sölenmez hakkımız yoktur ama hiç kimse bir kişinin ahlakını kirletmeye hakkı yoktur laf olsun diye konuşmayalım günahtır. son olarak diyeceyim ALLAH RAZI OLSUN sakaryaya çok güzel çalışmalar yaptı...
vatandas
26.06.2019 00:03
Türkiyenin en borçlu belediyesi haline getirmişin 1.3 milyar tl borç 1 milyonluk bir şehir için ne demek yazıklar olsun.Bu baraj niye bitmedi gerçekten 5 yıldır? Neden yap işlet devret modeli ile yapılmadı? Sakarya nın geleceğini kapatmışınız.Ekrem başkan bütün kadroları değiştirin bu millet size bunun için oy verdi unutmayın bunu...
Sakarya Aşığı
26.06.2019 00:01
Sakarya böylesi güzel bir insanı kaybetti. Altta yazılan yorumların hepsi anlaşılan Naci İris?in tuttuğu satılmışlar. Naci İris?in dosyası temiz olsa hadi o olsun saski başkanı, meydan ona kaldı.. Bırakın Allah aşkına. Rüstem Keleş Sakarya?nın başına gelmiş en başarılı ahlaklı adamdı ve kıymeti bilinemedi..
Osman Koç
25.06.2019 23:59
Yerel seçimler öncesinde belediye başkanı adaylıkları belirlenirken, yekta onu serdivan belediye başkanlığına getirmeye çalıştı, bu süre zarfında rüstem hiç bir yazıya kendi imzasını açtırmadı.. istifa etti ama işleme koydurmadı mı? Bunu açıklasınn..İzinli olmadığı halde onun imzası olmadan çıkan yazıların tarihleri incelensin..Naci İris?e iftira atıp bunun için operasyon çektiler.
necdet başoğlu
25.06.2019 23:56
Saski de şehrin 3.isale hattını yapıp dünyanın parasını harcayıp devreye alamayan ekibin başıdır rüstemm..Halen geçici kabulü yapılmamış bir dosya ama kesin teminat mektupları serbest bırakılmış milyonluk kamu zararı vardır.Nedense o dosyalar hep gizlendi çıksın o dosyayı açıklasın.Naci başkanı bunun için yediler..
erbakanyasar
25.06.2019 23:52
Sakarya?ya 1.3 milyar tl borç takıp giden adam, medya nedense bunu konuşmuyor?? Aşkımız oldu baraj hiç bitmesin Rüstemmm..Maraş?a da şimdiden geçmiş olsun...
ücüncüishale
25.06.2019 23:48
Halkın %65 oyunu almış bir belediye başkanı, yıllarca değişmeyen kadroları değiştirirken size mi soracak? Yoksa eski idarecilerle maddi çıkarınız varda onun için bu şekilde rahatsız oluyorsunuz? Belediye başkanı seçimle gelip seçimle gidiyorsa altındaki idarecilerde değişikliğe gitmek en büyük hakkı kimse bu şehirden büyük değildir.Ayrıca Saskinin 1.3 milyar tl borcu olduğunu biliyormusunuz?? Hadi bunu yazın eğer kendinizi gerçekten gazeteci olarak tanımlıyorsanız..Başkasının maşası olarak görmüyorsanız... Ayrıca o baraj projesi şuan para olmadığı için yarıda kalma durumu var 5 yıldır bitmeyen baraj...
Kaan Küçük
25.06.2019 23:41
Gerçek adım Naci İris. Eşim dostum da yazıyor altta, sağolsunlar.
Saskici
25.06.2019 23:32
Darısı Kıymetli Daire baskanımız Seyit Sakallıoğluna diyelim . Tabi bir de kamyon Şöförlüğünden Amirliğe geçen tek vasfı Dereköylü olan arkadaslara .. .
KÖROĞLU
25.06.2019 23:32
ÖDÜLÜNÜ ALMIŞ..! HAKKIMI HELAL ETMİYORUM...!
Mabud bilir
25.06.2019 23:26
Olumsuz mesaj yazanlarin çoğunun kuyruk acisi var anlasilan. Nankör olmayin, tesekkur edin en azindan. Bunca hizmetini yok sayamayiz.
Kaan küçük
25.06.2019 23:15
Bakıyorum da hayata geçmemiş masada duran projelerden sözde dolması beklenen akçay barajından olmayan suyun şehre kadar döşenen araba büyüklüğünde yere gömülen kaçıncı ishale olduğunu bilmediğimiz yatırımların hesabını kim verecek?
Kaan küçük
25.06.2019 23:14
Bakıyorum da hayata geçmemiş masada duran projelerden sözde dolması beklenen akçay barajından olmayan suyun şehre kadar döşenen araba büyüklüğünde yere gömülen kaçıncı ishale olduğunu bilmediğimiz yatırımların hesabını kim verecek?
Kaan küçük
25.06.2019 22:58
Sakarya bir hırsızdan kurtuldu Saski yi batırdı sıra Maraş?a geldi kibir abidesi koltuk meraklısı inşallah gidişin olur dönüşün olmaz
Kaan küçük
25.06.2019 22:55
Sakarya bir hırsızdan kurtuldu Saski yi batırdı sıra Maraş?a geldi kibir abidesi koltuk meraklısı inşallah gidişin olur dönüşün olmaz
Vatansever
25.06.2019 22:52
Maraş Maraş olalı böyle zulüm görmeyecek. Kibir abidesi, yanındaki herkesi kullanıp kenara fırlatan, adam kayırmacılığının nirvanası güle güle. Sakarya sınırlarına yaklaştığında yine medyada haber yaptır da; Sen buralardayken şehirden uzaklaşalım.
Sakarya
25.06.2019 22:39
Kibir abidesi sonunda gitti
Yıldıray çekkir
25.06.2019 22:31
Sakaryada hizmet eden tek adamdı adamin dibiydi bu adamda gittiyse vay sakaryanın haline
Ramazan olur
25.06.2019 22:27
Ölüp gideceksin be kardeşim yeter sevdaya bak
Dilmenli Tatanga
25.06.2019 22:23
Sulak bölgede yaşadığımız için suya zam yaptığını neden yazmadın yandaş medya?
sakarya54
25.06.2019 22:16
naci irisi yemeye çalıştı midesine oturdu sanırım...helalleşmeden gitmeyeydi bari....
Sabırlı
25.06.2019 22:09
Yaptığı işler öyle anlatılmış ki sanki kendi cebinden yapmış.
Enes Karaali
25.06.2019 22:07
Böylesine değerli bir yönetici Sakarya?ya fazla gelmiş anlaşılan. Kahramanmaraş kazandı, Sakarya hızla irtifa kaybediyor maalesef.
Online Ziyaretçiler