Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Pamukova'da işçi kıyımı!

Pamukova Belediyesi'nden 6 kişi işten çıkartılırken 9 Saadet Partili işe alındı.

06:10   |   27.06.2019
Haber Resmi

31 Mart Yerel Seçimleri öncesi meydanlarda 'Milli Görüş Belediyeciliğiyle hak, hukuk, adalet' sözü veren Pamukova Belediye Başkanı İbrahim Güven Övün, göreve başladıktan 3 ay sonra 6 kişiyi işten attı. Başkan Övün bununla da sınırlı kalmadı. İşten attığı 6 kişi yerine 9 kişiyi işe aldı.

Sakaryahalk Gazetesinden Hüseyin Cumalı'nın haberine göre; Geçen yerel seçim öncesiydi. Saadet Partisi Pamukova Belediye Başkan Adayı olan İbrahim Güven Övün, Pamukova halkından oy isterken sürekli 'Milli Görüş Belediyeciliği'nin anlatıp, mevcut iktidar gibi hareket etmeyeceklerini vaat ediyordu. Başkan Övün sık sık, "Efsane Milli Görüş Belediyeciliği ile ilçeyi yöneteceğiz. İktidar partisi gibi 'sözde' değil 'özde' hareket edeceğiz. Herkese eşit hak, hukuk, adalet sağlayacağız. Bunları yaparken de her zaman mütevazi olacağız" diyerek Pamukova meydanlarında oy istiyordu.





31 Mart Yerel Seçimleri'nde sandık halkın önüne kondu. Pamukova halkı hür iradesiyle İbrahim Güven Övün'ü Pamukova Belediye Başkanı seçti. Övün mazbatasını aldı ve seçim öncesi ballandıra ballandıra anlattığı efsane Milli Görüş Belediyeciliği'ne başladı. Ancak seçim öncesi verilen vaatlerin tersine işler ters gitmeye başladı. Göreve yeni gelen başkan arka arkaya 6 kişiyi işten çıkarttı. Göreve gelirken herkese "eşit hak, hukuk, adalet sağlayacağız" sözü veren Başkan Övün, insanları ekmeğinden ediyordu.

TAM BİR SAADET ZİNCİRİ

Pamukova'da seçim sonrasında yaşanan bu işçi kıyımı kamuoyunda gündeme geldiğinde Başkan Övün ve yakınları 'belediyede fazla işçi var' bahanesinin arkasına sığınıyorlardı. Ancak 'belediyede fazla işçi var' bahanesi tutmadı. Saadet Partisi'nden Pamukova Belediye Başkanı seçilen İbrahim Güven Övün, önce Saadet Partisi'nden Pamukova Belediyesi Meclis Adayı olan iki bayanı işe aldı. Göreve geldiği 3 ayda 6 kişiyi ekmeğinden eden Övün, bununla da yetinmedi. Saadet Partisi Pamukova İlçe Gençlik Kolları Başkanı Ahmet Bulut'u da işe aldı.


ŞİMDİ SIRADA KİMLER VAR!

Bitti mi! Elbette bitmedi. Seçim öncesi meydanlarda efsane Milli Görüş Belediyeciliği'ni ilçede hak, hukuk, adalet sağlayacağının altını kalın kalemle çizen Övün, işe aldığı bu 3 kişiden başka 6 kişiyi daha işe başlattı. Yeri geldi mi Saadet Partisi Lideri Temel Karamollaoğlu'nun "iktidar partisi yandaşlarını işe alıyor" çıkışlarını unutan Başkan Övün toplamda 9 kişiyi işe aldı. Pamukova Belediyesi'nde yaşanan işçi kıyımı ve yandaşları işe alma olaylarıyla birlikte tepkilerin odağı olan Övün'ün daha kaç kişiyi işten atıp, yerine yandaşları alacağı ise merak ediliyor.


İşte belediyeye alınanlar...


1-) Saadet Partisi'nden Pamukova Belediyesi Meclis Üyesi Adayı olan Neriman Öztürk, özel Kalem Müdürlüğü'ne...


2-) Saadet Partisi'nden Pamukova Belediyesi Meclis Üyesi Adayı olan Zehra Şenol, Beyaz Masa görevine...


3-) Saadet Partisi Pamukova İlçe Gençlik Kolları Başkanı Ahmet Bulut, başkan Övün danışmanlığına...


4-) Saadet Partisi'nden Pamukova Belediye Meclis Üyesi olan Muhittin Akın'ın damadı olan Mehmet Dal Pamukova Belediyesi Garaj Amirliği'ne...


5-) Sinan Kocaman, Pamukova Belediyesi Özel Kalem Müdürlüğü'ne,


6-) Özgür Santur, Pamukova Belediyesi Özel Kalem Müdürlüğü'ne...


7-) Fatih Sofular, Pamukova Zabıta Müdürlüğü'ne...


8-) Mevlüt Çelik, Pamukova Belediye Başkanlığı Makam Şoförlüğü'ne


9-) Sencer Kaya,  Pamukova Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü'ne...


İşte işten çıkartılanlar...


1-) Mehmet Köksal, Pamukova Belediyesi Zabıta Müdürlüğü...


2-) Nihat Öztürk, Pamukova Belediyesi Zabıta Müdürlüğü...


3-) Battal Gazi Canbaz, Pamukova Belediyesi Personeli...


4-) Kenan Kara, Pamukova Belediyesi Personeli...


5-) Semih Durak, Pamukova Belediyesi Personeli...


6-) Latif Tezcan, Pamukova Belediyesi Personeli...


Hüseyin Cumalı/ Sakarya Halk Gazetesi





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 26440 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11703 kere okundu
YORUMLAR 40 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Pamukovamı karasumu
27.06.2019 12:05
hakiş karasuda eylem yapar herhal baksan bissürü üyesi işten çıkarılıyo
barbaros
27.06.2019 10:18
burada etik ve doğru olmayan husus şudur. işçi sayısı fazla, fazla maaş ödeyemiyoruz diyerek 6 kişiyi işten atacaksın. sonra yandaş 9 kişiyi işe alacaksın. demek ki neymiş. bu işin A partisi B partisi yokmuş. Kim gelirse gelsin, çevresini ve yandaşını kayırıyor, besliyor ve şişmanlatıyor. İşin içine para, rant girince, alnı secdeye gidiyormuş, çok müslümanmış, laikmiş, dinsizmiş hiç fark etmiyor. Bizim millet olarak ilk önce bu hastalıktan ve marazdan kurtulmamız gerek. düşüncesi ne olursa olsun, işi ehline vermek gerek. kıyamet alametlerinden bir tanesi de işi ehline vermemektir.
sakayalı
27.06.2019 09:14
yalan konuşuyorsunuz! başkan dediğin ekibiyle gelir! ak partili ak partiliyi çıkarınca neden konuşmuyorsunuz?çünkü konuşulacak birşey yok! eğer işi ehil olandan alıp olmayana veriyorsa o zaman konuşun boş yere burada karalama kampanyası yapmayın... o gazeteci müsvettesi rüşvet mi yiyememiş de salyalarını akıtıyor sağa sola.. millet kimin ne olduğunu çok iyi biliyor...
Furkan genç
27.06.2019 00:45
Geç bile kaldı. Belediye imkanına milleti tehtit etmekle kullanan isimler var aralarında. Başkan kimseyi atmak için uğraşmadı. Onlar kendilerini kovdurdular çok aşikâr.
BOOLUM
27.06.2019 00:30
Eğer bir belediye çalışanı memur veya sözleşmeli personel devletin .çalışanı olduğunu unutup siyasi parti çalışanı gibi çalışırsa karşılığını görür. Ha zaten işini yaptıysa ve devletin memuru gibi çalıştıysa kimse ona dokunmaz. Zamanında Ak Parti geldiğinde kıyım yapmadı mı sanıyorsunuz ? Sadece medya bu kadar gösteremedi !
send işçi
26.06.2019 23:33
ölüm yok hesap yok sanıyorlar.
Gokhan bayrak
26.06.2019 23:05
kertenkeleyi gören duyan varmı?
Basri
26.06.2019 22:36
Kuran?ın üstüne yemin Etselerde inanmayın örnek Bolu belediye başkanı!!
Haberci
26.06.2019 22:31
Sözde Millet ittifakının kazandığı her belediye de kıyım var!!!
Haberci
26.06.2019 22:31
Sözde Millet ittifakının kazandığı her belediye de kıyım var!!!
Melih aslan
26.06.2019 22:24
Insan birlikte çalışacağı insanları seçmeye hakki yok mu. Bir belediye başkanı işleri daha hızlı yürümesi için kendi bildiği insanları alması gayet normal.
Emin’e Gül
26.06.2019 22:22
Yaşasın millet ittifakı işçi kıyımına devam bankamatik memuru almaya devam böylece herşey güzel olacak!!! Ey pamukovalı eserinle gurur duy emekçi insanları kim çıkar uğruna işten atıyor kim yandaş işe alıyor işte kanıtı!!işçi çıkar bankamatik memuru al Yazık.!!
Esra
26.06.2019 22:09
Masaya ayaklarını uzatın işten atta göreyim !!! Yazık çalışan emekçi kardeşlerimize!!
İsmet
26.06.2019 22:03
Hakka girdin övün yaptığınla yatacak yerin yok ahirette haberin ola..!!
Haydar
26.06.2019 21:55
İbrahimin güvensiz övünmesiz istifa.!!!!!!
Vatandaş
26.06.2019 21:51
Daha yeni başladı millet ittifakı kıyıma !!!! Allah cc yar ve yardımcısı olsun çalışanların.!!
Hasan amcanız
26.06.2019 21:38
Yazık sana güvenipte oy verdik :( işten atılan kardeşlerim hakkınızı helal edin :(
Özer kanci
26.06.2019 21:32
Guven övün saadetle başkan olmadi. Ismiyle dürüstlüğüyle başkan oldu Pamukova bunu iyi biliyor. Bir mudahele yaptıysa bildiği birşey vardir. Sabredin zaman verin sonra yorumlayin şimdiye kadar eski başkanın ne yaptığını gördük.sonucuda sakarya ilcelerindeki en büyük hezimet.Hatta Turkiyede. Pamukova başkanını seçti ve hak ettiği hizmeti alacak.ÖVÜNE GUVENIN
Deniz genc
26.06.2019 21:29
Bence baskan doğruyu yapmış... helal olsun... Ben akp liym... biz belediyeye almadılar...
Bahadır Altuna
26.06.2019 21:27
Ne bekliyordunuz ki. siz istanbul da kıyımı görün şimdi
Pamukçu
26.06.2019 21:18
Ey Pamukovalılar bunlar daha iyi günleriniz neydi sloganları herşey güzel güzel olacak;))))
Hacer sevinç
26.06.2019 20:51
daha kimse bişey görmedi bunlar iyi günler Kılıçdaroğlu da vermisti o sözleri kimse işinden olmayacak diye Bolu Belediyesi'nin işten çıkardığı okadar işçi işsiz kaldı olan halka oluyor bizlere oluyor koltuktakiler sefasini sürüyor al öbürünü vur ötekine hepsi aynı sonra oculuk buculuk millet birbirine giriyor.zaten birilerinin istedigide bu değil mi içten parçalamak oyunlara provakasyon lara gelmeyelim.
hakan
26.06.2019 20:44
Akyazı da işten cikarilan insanlar için niye ağzınızı açmıyorsunuz. ya da karasu da calismaya park bahçeye gönderilen kadinlari niye söylemiyorsunuz.büyükşehir erenler de adapazarı belediyelerinde kimler kimler ise alındı özel kalem müdürü oldu niye susuyorsunuz
Johny guitar
26.06.2019 20:19
Saymaya başlayın pamukovalılar bu sadece fragman biiir.Ah benim ellerim kırılsaydı diyeceksiniz:)
Orhan
26.06.2019 19:57
Haram olsun sana verdiğim oy güven efendi.!!
Serdar
26.06.2019 19:46
Bütün belediyelerde aynıdır. Başkanla gelen başkanla gider. Yatan elemanlar yollanır çalışan lazım tebrikler baskan
Kemal 54
26.06.2019 19:35
Medyabar seçim öncesi Pamukovada Güven Övün için Terörist diye bütün evlere bröşür dağıtan(hem de mesai saatinde) BELEDİYE PERSONELİNİ görevde bırakıp suçlamaları kabul mü etseydi Siz bunu biliyorsunuz Çünkü bu konuda daha önce açıklama yapıldı ama yine de bu olaylara değinmeden yayınlıyorsunuz Siz Medyabar olarak Provakatörlük yapıyorsunuz
Yusuf kurtulus
26.06.2019 19:22
Ak partili belediyeler bunu yaptiginda adam kayirma diyenler baska belediyede aynisi olunca neden normal karsiliyor.kendi adami yada degil.işi ehline vermedigin surece bu işler duzelmez.
Hamdi
26.06.2019 19:02
Ak partinin aldığı belediyelere bakın. Onlardada aynı şeyler oluyor. Herkes kendi takımını kuruyor. Bırakın çamur atmayı
mertt
26.06.2019 18:53
Yandaş haber olmuş, Maalesef her belediyede bu zihniyet varken neden Pamukova ve saadet partisi olunca mı haber değeri var..
cafer azakli
26.06.2019 18:35
selamunaleykum sayin cumali yazilarinizi cidfiye alarak takip ediyorum lakin bu yaziniza olumlu gozle bakamiyorum yenisecilen bir belediye baskaninin kendi kadrosunu kurma hakki yokmu yaptigi atamalarida yazmissin ozel kalem beyaz masa zabita bunlar belediyelerin onemli birimleri bu makamlar baskana secim kazandirir, kaybettirir isten cikartilan arkadaslar icin bir sey diyemeyecegim bu devirde issiz kalmak zor lakin bundan evvelki secimlerde soz verip ihtiyactan fazlasini belediyelere dolduran baskanlardan bunlarin hesabi sorulmasi lazim devlet dairelerinde yetim ve oksuzlerin hakki oldugi unutulmamasi lazimben bir YENIDEN REFAH PARTILI Olarak guven baskanin gidisatinin guzel olsuguna ve basarili olacagina inancim sonsuzdur saygilar
3454
26.06.2019 18:21
Iyi de sadece orada mi oluyor kıyım.. bu heryerde var ki.. sanki tek bir parti mi yapiyor..gelirken getirdiklerini , giderken goturuyorlar.. bu hep boyle malesef..kimsede itiraz yada inkar edemez. Atama ile gelenler kalicidir emekli olana kadar..
Vatandaş
26.06.2019 18:17
Ak partinin almış olduğu belediyeler de sanki çok farklı bir hava var. Kaç tane bankamatik memuru var diye söylenti çıktı bu kadar kapsamlı haber yapılmadı... yazıklar olsun
İLKER
26.06.2019 18:09
İyide aldığı adamlar kendi çalışma ekibi kalan yönetim ekibi ile mi devam edecek Bir takıma yeni teknik direktör gelir adam kendi sağlık ekibini kondisyoneri ni getirir ama stat görevlisi değişmez burada da benzer bir olay gözüküyor
enteresan
26.06.2019 18:05
Ne yazarsanız yazın,yıpratmak için ne kadar uğraşırsanız uğraşın.Güven başkanın sonuna kadar yanındayız.Boşa kürek sallıyorsunuz sayın cumalı boşa.....O boş yazan kaleminiz bugüne kadar niye yazmıyordu.Şimdi ne olduda Güven başkanı yıpratma girişimine başladınız.
Vatandaş
26.06.2019 17:54
Karasu Belediyesinde benimde içinde bulunduğum arkadaşlarım yaklaşık 70 kişi çıkarıldık doğru düzgün haber yapmadınız safınızı bu kadar belli etmeyin.
pamukovalı
26.06.2019 17:39
sayın başkan eski ilçe başkanlarının tetikçiliğini yaparsan devlet saadet maadet dinlemez adaletın varsa masaya ayaklarını uzatan ukela damadı at önce onun kayınpederini devlet fetodan incelemeye alsın bakalım himmetler audiler sigortacılık işlerinden nasıl birden zengin olmuş
Pamukova
26.06.2019 17:37
Sayın gazeteci bey elbette bazı değişiklikler yapacak eski elemanların bir kısmını değiştirmesi çok normal yalnız Dal beyin yaptıkları normal değil şımarıklık Arkasında ki Akın beyin çeki düzen vermesi lazım ?????
Emre
26.06.2019 17:31
Sayın övün millet ittifakı modasına uymuş devam durmak yok devam ..!! Ey vatandaş kimlere oy verdiğinize bakın ..patates soğan edebiyatı ile sizleri kandıranları görün!!!
Murat
26.06.2019 17:24
Bankamatik asalağı sadece 6 kişi miymiş?
Online Ziyaretçiler