Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Tank Palet devletin elinde kalıyor

Tank Palet Fabrikasında bu akşam sıcak saatler yaşandı. İşçilerle görüşen Genel Müdür Yardımcısı Amanvermez Paşa işçilerle konuşarak "Fabrika devletin elinde kalıyor" açıklamasında bulundu. BMC sadece Tank Palet'in üretileceği kısmı kiralayarak üretim yapacak.

21:57   |   26.06.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM Hakan TURHAN'ın haberi


Geçtiğimiz Aralık ayında özelleştirilme kapsamına alınan Tank ve Palet Fabrikasında bu akşam saatlerinde işçiler bir araya toplandı ve bir açıklama yapılacağı duyuruldu. 






Fabrikanın Genel Müdür Yardımcısı İsmail Amanvermez tarafından işçilere yapılan açıklamada fabrikanın devletin elinde kalacağı ve BMC firmasının sadece Altay Tankının üretileceği kısmı kiralayarak üretim yapacağı söylendi.


Genel Müdür Yardımcısı İsmail Amanvermez'in bu akşam 17:00 sularında işçilere yaptığı açıklamaya göre tüm işlemler Milli Savunma Bakanlığı'na bağlı Asfat Şirketi üzerinden yapılacak. BMC kiracı olacak.


Böylece işçiler MSB bünyesinde kalmaya devam edecek.


Amanvermezin yaptığı açıklamaya göre yarın 27.06.2019'da karara ilişkin resmi yazı işçilere iletilecek ve böylelikle Tank ve Palet Fabrikasının devletin elinde kaldığı resmileşmiş olacak.








Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 26375 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 25304 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Has adalı
27.06.2019 22:08
KPSS le girenler tayin isteye bilir haklarıdır ama kpss siz girenlerim öyle hakları zaten olmamalı kpss siz nasıl giriliyor onuda anlamış değilim.
S.Y.
27.06.2019 10:07
Değişen birşey olmadı yani emekliliği gelen emekli olacak gerisi perişan ...
Gerçekler
27.06.2019 08:07
Önemli olan fabrika arazisi ve makinaları değil önemli olan bu insanlar 30 senedir bir bilgi birikim oluşturarak tank yapabilme kapasitesine geldi. Sen bunu devam ettirmek , üstüne koymak yerine katar ortaklı ethem sancak denin adamlara peşkeş çekiyorsun. 30 sene burayı kullanacaklar sonra elinde ki bilgi birikim de gidecek , unutulacak devlete kalınca tekrar palet yapmaya devam edersiniz..
mehmet.y
27.06.2019 07:24
herkes işçinin aldığı parada yazık. hanginiz 35 tl ye AFRİNE K.IRAKA GABARA ERUHA AKTÜTÜNE DERECİKE gidersiniz acaba hanginiz bu işçilerin verdiği vergiyi veriyorsunuz.
send işçi
27.06.2019 03:49
reis ne diyosa o işinize geliyorsa .d
Teyfo
27.06.2019 00:51
Ölen yattığı yerden binlerce TL maaş almakla olmuyor biran önce özelleşsin asgari ücretle çalıştırsınlar Sakarya bunu hakediyor.. Asgari ücretle çalışmak istemeyene de versinler tazminatı bassınlar tekmeyi.. Asgari ücrete alınteriyle çalışacak muhtaç çok insan var.
Cvt kral
27.06.2019 00:11
Ben tankpalet calisaniyim 6 aydır bu konular medyaya düştüğünden ağzı olan konuşuyor bende bu konuşmalardan şunu çıkardım fabrika satilsin yada kiralnsin gö....ne kına yakacak çok Sakaryalı var
gölgesiz
26.06.2019 23:30
Yanlış ve eksik bilgi fabrika özelleşmiyor çünkü özelleşirse işçiye tayin vermek zorundalar amanvermez paşanın yaptığı açıklamada fabrikada bir tane bile subay astsubay ve memur kalmıycak şekilde bi söylemi olmuş bu üzücü onunla beraber ASFAT AŞ?nin isterse tüm haklarını bmcye devredebileceginide dile getirdiğini öğrendim operasyon bölgesindeki askerle bmcnin sivil yetkilileri muhatap olacak galiba buda canıyla uğraşan Mehmetçik için ayrı bi sıkıntı şimdi sorum şu bmcye fabrika verdik isçi verdik tezgah makine avadanlik verdik hersey adamların emrine âmade bu fabrikadan biz altay tankını satınmı alıcaz fırtına2 projemiz vardı o neoldu? özelleşme sürecini hayranlıkla takip ediyorum memleketi uçuruyorlar ahali
Port
26.06.2019 23:29
Secimi kaybedince ortaklıktan olay kiraciliga döndü.bir secim daha kaybedince millet zaten arapları ve isbirlikcilerini ordan kovar.
zırlamayın
26.06.2019 23:28
DAHA DÜNE KADAR BAŞIMIZDA ASKER İSTEMİYORUZ,BİZ ASKERDEN EMİR ALMAYIZ DİYENLER NE OLDU CANINIZMI YANDI ? DÜNE KADAR ÖZELLEŞSİN SİVİLLEŞSİN DİYE G....NÜ YIRTANLAR NE OLDU ŞİMDİ ETHEM AMCA GELDİ İŞTE.ZATEN ASKER KALMASIN DİYORDUMUZ KINA YAKIN ŞİMDİ.NE İÇİYOSUNUZ ALLAH AŞKINA BANADA VERİN ŞUNDAN.
Murat
26.06.2019 22:59
Bizler inandık sizde inanın pu ha ha ha ha
Maleesef...
26.06.2019 22:47
Sadece işçiler MSB nin kurmuş olduğu asfad aş. isimli şirkete bağlanıyor subay , astsubay memur fabrikadan tayin ediliyor. Asfad aş. De fabrikanın ve işçinin yönetim ve idaresini BMC ye devrediyor.. bir şey anlayan varmı ? ? Devlet bile ne yaptığını anlatamadı.. Hee dip not : işçi asfad aş. Kadrosuyla BMC de 5 yıl çalışabilecek, sonraa bilen yook...
Sarı
26.06.2019 22:42
Helal Olsun Sana Ümit Dikmayir Dedigini Yaptin Artik Hukümetin Milletvili Vekil Die Dolaşmasın Hepsi Sessiz Kaldi Bu Özellesmeye Dilsiz Şeytanlardan ALLAH Uzak Tutsun Bizi
Tüvasaşlı işçi
26.06.2019 22:34
İşçiler kadrosu alınmıyor bilmeyenler için bilgisi olsun!
Online Ziyaretçiler