Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kenan Sofuoğlu'ndan merak uyandıran paylaşım! "İzin istedim ama..."

Ak Parti Milletvekili Kenan Sofuoğlu'nun sosyal medyada yaptığı "Cumhurbaşkanımızdan izin istedim ama..." paylaşımı merak uyandırdı

12:43   |   27.06.2019
Haber Resmi

Dünya Supersport Şampiyonasında 5 kez şampiyon olan Ak Parti Sakarya Milletvekili Kenan Sofuoğlu, sosyal medya hesabından yine merak uyandıran bir paylaşım yaptı. 

Salı günü Ak Parti grup toplantısı sonrası Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile çekilen fotoğrafını paylaşan Sofuoğlu, "Sayın Cumbaşkanımızdan izin istedim ama alamadım..Sözümüz söz, saygımız sonsuz" ifadelerini yazdı. 





Sofuoğlu'nun bu paylaşımı merak uyandırdı. 

Dünya Şampiyonu Sofuoğlu bir süre önce yeniden yarışmak için Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan izin isteyeceğini açıklamıştı. 

Bazı çevreler, Sofuoğlu'nun Milletvekilliğinden istifa etmek için izin istediğini ileri sürdü. 


 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 185566 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12699 kere okundu
YORUMLAR 10 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
kertenkele
27.06.2019 22:52
ÇOCUKSU ''ÖRTMENİM ÇİŞİM GELDİ...TUVALET'E GİDEBLİR MİYİM?.''TAVIRLARI..:) .
Vatandaş vatandaş
27.06.2019 20:23
Aa kenan sofuoğlu milletvekili mi ??
Ramazan olur
27.06.2019 19:53
Millit vekilliğinden istafa mı edeceksin yada düm maaşı bağışlıyacakmısın
mertt
27.06.2019 16:32
Akp de Büyükşehirler elden gittikten sonra çöküş ve çözülme süreci başladı.. kaçan kendini kurtarır mantığıyla gemiden kaçıyorlar.. Asıl Ali Babacanın parti kurmasından sonra büyük kopmalar olacak..
Caddeli
27.06.2019 14:58
Gemi su alırken gidilmez , yapamıyorum diyip terkedilmez, şehrin siyasetçisi iseniz şehre hizmet için çalmadik kapı bırakmayın, çalışın çabalayın gerektiğinde kavga edin amacınız şehre hizmet olduğu sürece halk arkanizdadir sn Kenan Sofuoğlu. Her denilene evet diyerek bu iş yol alamaz, kimseyle kötü olmayayım diyerek yol almak mümkün değildir.
54adapazari
27.06.2019 14:50
AH Sakarya AH! Makul tarihini degistirecek bir vekil nasip olmayacak bu gidisle!
Analizci
27.06.2019 13:57
Yavv bırakın çocuğu işte görmüyormusumuz mutlu değil.faydalıda olamıyor zaten.
Murat Yılmaz
27.06.2019 13:46
Kenan Sofuoğlu'nun milletvekili olması ile olmaması arasında bence bur fark yok. Bu alanda bir katkısı yok ki.. Sofuoğlu, keşke sadece "şampiyon motorcu" olarak bilinseydi!
DELİ MURTAZA :)
27.06.2019 13:42
SENİN BU PAYLAŞIMLARINI BENİM 12 YAŞINDAKİ ERGEN YEĞENİM BİLE PAYLAŞMIYOR... YAHU ARKADAŞ KOCKOCA ÜLKENİN MİLLETVEKİLİ OLACAKSIN :) BAŞKA İŞİN YOK MU SENİN, LİSELİ ÇOCUK MUSUN :) ANLAMIYORUM Kİ. AMA SUÇ SENDE DEĞİL, SENİN GİBİ BİRİNİ VEKİL DİYE SEÇENLERDE. BU İNSANLARA AZ BİLE YAPIYORSUNUZ. AYNEN DEVAM
MEVLÜT
27.06.2019 12:57
İnsallah Msb mazeret işçi sınavınla ilgili istek söylemiştir. MSB 2018 1500 KİŞİLK İŞÇİ SINAVI HAFTA İÇİNE DENK GETİRDİĞİNDEN YÜZLERCE İŞÇİ SINAVA KATILAMADIgından magdur durumda.MSB den mazeret İŞÇİ sınavı BEKLİYORUZ MİLLET olarak..lakin MEVZUATLARINDA yokmuşşş darbe 1980 Dönemi MSB MEVZUATLARİ İŞTE..Günümüze uyarlanmamış İŞÇİ mevzuatlari.
Online Ziyaretçiler