Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Elektrik fiyatı 1 Temmuz itibarıyla yüzde 14.98 zamlanıyor

EPDK'nın bugün yaptığı toplantı neticesinde kamu ve özel sektör üretim şirketlerinin biriken maliyetlerinin tüketiciye yansıtılmasına karar verildi. BOTAŞ'ın da aynı tarihten geçerli olmak üzere doğalgaza "çift haneli"zam yapması bekleniyor.

18:47   |   27.06.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM-

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu, bugün milyonlarca aboneyi ilgilendiren önemli bir karar aldı. Kurul, elektrik fiyatlarının yüzde 14.98 artırılmasına karar verdi.





Enerji sektörünün artan maliyetleri elektriğe zam olarak yansıdı. Başta Elektrik Üretim AŞ (EÜAŞ) olmak üzere kamu ve özel sektör üretim şirketlerinin maliyet artışlarıyla ilgili talepleri bugün Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu'nda masaya yatırıldı.

Kurum, elektrikte biriken maliyetlerin bir kısmının tüketiciye yansıtılmasına karar verdi. Buna göre, 1 Temmuz'dan geçerli olmak üzere elektrik fiyatları konut, ticarethane ve sanayide ortalama yüzde 14.98 oranında artırıldı.

GAZA DA ZAM GÖRÜNDÜ

Doğalgaz fiyatlarını da BOTAŞ belirliyor. BOTAŞ'ın da 30 Haziran'a kadar 1 Temmuz'dan geçerli yeni tarifeleri belirlemesi gerekiyor. Şirketin doğalgaza, elektriğe yakında bir oranda "çift haneli" zam yapma olasılığı güçlendi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Ekonomi

Medyabar.com bugun 26631 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7473 kere okundu
YORUMLAR 29 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
mustafa u.
08.07.2019 05:15
artık gidin başımızdan kemer sıka sıka omur iliğe dayandı. yeter artık
Emekçi
30.06.2019 15:56
İyi güzel elektrik %15suya %10 vs vs devletimizde bu zamlara karşı asgari ücrete de %50 zam yapar insanlarda rahat rahat en az yemeğe birazda yağ tuz adar yaşar maaş eridi.
Tolga
30.06.2019 13:23
Memleket işi gönül işi devam mokara yakışır benim yandaşlarıma ohhhh missssssss
Sakarya büyükşehir köyü
30.06.2019 09:59
Vay be hani 2023 vizyonu vardı,hani o tarihte milli gelir 2 misli artıyordu,hani yerli otolor,nükleerler falan hani nerde?kaldı 4 yıl.milli gelir artacağına yarıyarıya azaldı.başkanlık sistemiyle ne vaatler verildi nerde hani?hayal mi dalga geçme mi?damat berat damat kushner e karşı yenildi sonuç bu.
esmeray
29.06.2019 11:00
23.6 da gelen elektirik sayicilari halen gelmedi yani temmuzda gelecekler ve gecmis zamsiz aylarida beraber zamli olarak cikacak fatura Allah sorsun size yiyin patlayin emi ben size oy vermem vermedimde ne mutlu bana
Bir hayır sevmez
28.06.2019 11:07
Kadın doğum hastanesi kantininde fiyatlar çok pahali gariban aileler sıkıntı yaşıyor.küçük su 1.5 lira Yetkilileri çözüm bulmaya davet ediyorum. Afrika değil burasi.şehrin 3 katına yetecek su var haberlerine ters bir durum.
MERTİNYOS54
28.06.2019 09:57
Hedef 2023'te %2023 zam :)))
helal olsun
28.06.2019 09:48
Ben oy vermedim vicdanım rahat.
Emrah aydın
28.06.2019 09:27
Zam değil, zamcık,levent kırca dediği gibi,bu nedir arkadaş Venezuela yı geçtik artık. Anlaşılan iktidar partisi benden bu kadar yeter artık diyor.iktidqr olmak istemiyor.
Onyekuru
28.06.2019 08:40
Ver mehteri veeeerrr!!!, Seçim kaybedildi, seçimlerin masrafları, ekonominin tüm yükü, israfın, yandaşlara peşkeşin faturası yine vatandaşa. Yapıştır mehteriii
ozgur
28.06.2019 04:23
DURMAK YOK KAÇAĞA DEVAMMMM.
Gökhan aydınlı
27.06.2019 23:43
En son sökecez o sayaçları,,musait bir alanınıza bırakacaz,,bu nedir kardeşim neyin maliyeti arttida zam yaptınız,,nasıl bir ülkede yaşıyoruz,,lafa gelince,,güzel olacak,daha güzel olacak,bu kurumlari denetleyip mali hesap cıkarabilecek bir kamu görevlisi yokmu yeterin artik zam zam zam milletin aldigi maas faturaya gidiyor,,bu insanlar nasıl geçim yapacak bu ne pervazsızlık gün geçmiyor zam haberi olmasın,bu ülke kominizm ile yönetilse yeminle eyvallah diyecem zaten iki yaka bir araya gelmiyor,,bari bunları dert etmeyiz,
send işçi
27.06.2019 23:29
heralde yakında güneş panelleri döşeyeceğiz çatılara .d hem sedaş sepaşdan da kurtulmuş oluruz .d
melih
27.06.2019 23:23
Millete enflasyonla mücadele et diyen siz değilmiydiniz. Bence sizle mücadele etsek daha iyi
Serdivan
27.06.2019 22:25
Bu millete az bilene yüzde 65 oy oranı verirken bunları düşünmediniz mi onların tuzu kuru bütün çocukları bir vakıfta hemde birkaç yerden maaş geliyor gelir çooook gider yooook çünkü Beştepe de herşey beleş ye iç yat elektrik bedava su bedava hava bedava gezmek dolaşmak araçlar bedava Allah bizlere sabırlar versin Bizlerde hakkımızı ahirette alacağız. Bu Dünya'nın öbür dünyasıda var.
ceberru
27.06.2019 21:17
EYYYY SAKARYA ESKİDEN ELEKTRİK Mİ VARDI BAKIN MUSLUKLARINIZDAN SICAK SU AKIYOR ELEKTRİK ZAM GELMİŞ ÇOKMU DOMATES SALATA PATLICAN SATAR YİNEDE ETKİLENMEYİZ
S.Y.
27.06.2019 21:00
Yazık günah millete az insaf edin bu ne herşeye zam zam elde yok zaten nasıl ödeyecek millet bunu
Arif
27.06.2019 20:43
Az bile biraz daha fiyat ayarlama sı..! Enflasyon düşuyor.! Yuh be yuh ki yuh..bize yuh..oy Verdiğimiz için,verdikleri sözle re Güvendiğimiz için.. Bir daha mı asla asla..ikinci defa elimizi ısıramayacaksınız..
Ada54
27.06.2019 20:13
Ne demişler eşek olana olmak isteyene semer vuran çok olur. Vurun semeri vurun kırbacı durmak yok hedef 2023
Erol a...
27.06.2019 20:13
Milletin uzerine bukadar yuk bindirilmez yeter artik biktik bi dur deyin artik çay kaşığıyla veriyorsunuz kepceyle aliyorsunuz hakkimi helal etmiyorum colugunuzdan cocugunuzdan ciksin inşallah
Emrah bırıncı
27.06.2019 20:09
Secımın tekrarlanmasını istiyoruz bi sarı kartta biz gösterelim
Kamill
27.06.2019 20:05
Bu saatten sonra kimse oy istemeye gelmesin ....................... kendi payına oy verenin Allah belanizi versin doğudan fatura parası alamıyoruz bize mi yasliyonuz Allah adama sorar
Sami GÜÇLÜ
27.06.2019 19:43
Başkanlık sistemine geçince uçacaktık evet uçuyoruz yetmez ama evet diyenler ses verin ses mazota yüzde 27 zam çaya yüzde 15 zam elektriğe yüzde 14 zam hadi bakalım ver mehteri.
Benjamin button
27.06.2019 19:22
Ver mehteri SAKARYA devam %99 ciksin insalllah ben vermiyorum vicdanen cok rahatim..
Timucin
27.06.2019 19:17
Allah sizi ıslah etsin.. Akepe ye verilen oylar haram olsun Ekonomi bitti...esnaf ciftci bitti..bizim basgan abd ye kafa atıyor..yassa beee ver mehteri ver
Sakaryalı
27.06.2019 19:09
Oh mis, durmak yok yola devam:)) Yoksa millet nasıl en lüks araclarla konvoy yapacak, nasıl köşklerde oturacak, bunların masrafını nasıl ödeyecek garipler yav tüketici ne güne duruyor:)
Rahmi
27.06.2019 19:08
Yehuuuuuu.... DURMAK YOK YOLA DEVAM.........
sangarius
27.06.2019 18:59
50 bin dolarlık çanta takan first ladylerin umurunda değildir oy verenler düşünsün.
Mavikalem
27.06.2019 18:55
Ver mehteri....
Online Ziyaretçiler