Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

AK Partili eski vekil Üstün'den çok konuşulacak sözler

AK Partili eski milletvekili Ayhan Sefer Üstün'den çok konuşulacak açıklamalar geldi. Üstün, "AK Parti de stratejik kararları artık bu paralel Pelikan çetesi alıyor ve uygulatıyor. Bu yapılanma metastaz yapmış bir kanser hücresi gibi Ak Partiyi sarmış durumdadır” dedi.

20:30   |   27.06.2019
Haber Resmi

AK Parti'de yönetim kadrolarında görev yapan, TBMM İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu eski Başkanı ve 4 dönem Sakarya eski Milletvekili Ayhan Sefer Üstün, "Partinin karar mekanizmaları dumura uğratılmış, istişare tamamen rafa kaldırılmış görünüyor. Paralel oluşumların en başında da Pelikan yapılanması geliyor. AK Parti de stratejik kararları artık bu paralel Pelikan çetesi alıyor ve uygulatıyor" dedi.


Pelikan yapılanmasının, 'metastaz yapmış bir kanser hücresi' gibi AK Partiyi sardığına dikkat çeken Üstün, isimlerini, mekanlarını, faaliyetlerini herkesin bildiği bu illefal yapılanmaya karşı, " Vicdanlı bir savcıdan önce, AK Parti içerisinde hala varlığına inandığım dava ehli vatansever kardeşlerimizin bu yapıyı deşifre edip, tasfiye etmesi gerekir" çağrısında bulundu.





Pelikan yapılanmasının en büyük saldırı ve operasyonu yüzde 49.5 gibi rekor bir oyla seçilmiş eski Başbakan Ahmet Davutoğlu'na karşı gerçekleştirdiğine dikkat çeken Üstün, Türkiye Gündemi'nin, (İllegal yapılanmaya karşı mücadele eden olmadı mı sorusuna), " Olmadı, olamazda. Çünkü parti içinde birileri bunları kendi şahsi çıkar ve hevesleri için kullanıyor. Kendilerine medya desteği de sağlayarak Pelikanı koruyor ve kolluyor" yanıtı verdi.

İstanbul seçimlerinden sonra AK Parti içinde varlığı uzun zamandır tartışma konusu olan paralel yapılanma da denilen 'Pelikan yapılanmaya' karşı çıkışlar dikkat çekiyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın eski metin yazarı ve AK Parti Ankara eski Milletvekili Aydın Ünal da, kısa bir süre önce "AK Parti'nin önündeki en büyük sorun, Pelikan adı verilen paralel örgüttür" demişti.

Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun geçtiğimiz Nisan ayında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 'tek adam' konumunu, muhaliflerin tutuklanması, hukuk ihlalleri, YSK'nın KHK ile ihraç edilen seçim galiplerine mazbata vermemesini de içeren manifestosuna destek veren isimlerden AK Partili eski milletvekili Ayhan Sefer Üstün, Pelikan yapılanması, nasıl ortaya çıktığı, nasıl ve nerede çalışma yaptıkları konusunda Türkiye Gündemi'nin sorularını yanıtladı ve çok özel açıklamalarda bulundu.

"Seçim muhasebesi ve Pelikan"

İstanbul seçimleri; seçim geldi ve geçti. Bundan sonra da periyodik şekilde yapılmaya devam edilecek. Seçim kaybedilir, kazanılır önemli olan bundan ders çıkarmak lazım hiçbir zaman ilkelerimizi, değerlerimizi, insanlığımızı kaybetmemiz gerekir.

İşte şimdi muhasebe yapma zamanı. Peki esaslı bir muhasebe yapılma ihtimali var mı diye sorarsanız; bu manada pek ümitli değilim. Usulüne uygun bir muhasebe yapmak için asgari üç unsurun olması gerekir. Birincisi muhasebeyi cesaretle, gönülden arzu eden, objektif değerlendirmeler yapacak aktörlerin olması gerekir. İkincisi herkesin özgürce fikrini beyan edebileceği bir zemin olması gerekir ancak böyle bir zeminin olmadığını görüyorum. Üçüncü unsur olarak, muhasebe yapacak aktörlerin uygun zeminde muhasebe süreçlerini başlatabilmesi gerekir. Böyle bir sürecin başlatılacağına da ihtimal vermiyorum. Bu itibarla kamuoyunun beklediği çerçevede esaslı bir muhasebenin yapılacağına yönelik beklentim çok düşük.

"AK Parti de stratejik kararları artık bu paralel Pelikan çetesi alıyor ve uygulatıyor"

AK Parti 17 yılda yapmadığı hataları maalesef 17 günde yaptı ve ağır bir sonuçla karşı karşıya kaldı. Seçim sürecinde tesadüfen dahi olsa doğru politikalar uygulanamadı. Yapılan hatalar günlerdir zikredildiğinden hataları tekrar buradan sıralamak istemiyorum.

Hataları saymamakla birlikte hataya sürükleyen en önemli sebeplerden birini zikretmekte fayda var. Bence en önemli sebep AK Parti'nin dışında, politikalar belirleyen paralel yapıların oluşması ve stratejik kararların burada alınıyor olmasıdır. Partinin karar mekanizmaları dumura uğratılmış, istişare tamamen rafa kaldırılmış görünüyor. Paralel oluşumların en başında da Pelikan yapılanması geliyor. AK Parti de stratejik kararları artık bu paralel Pelikan çetesi alıyor ve uygulatıyor. Bu yapılanma metastaz yapmış bir kanser hücresi gibi Ak Partiyi sarmış durumdadır.

"Sonradan AK partiye katılmış ve partide hızlıca yükselmek isteyen birine ulufe olarak devredildiler"

Önceleri AK Parti desteğiyle, sosyal medyada faaliyet gösterecek ve AK Partiye karşı yapılan saldırılara sosyal medyada karşılayabilecek bir yapı kurulmaya çalışıldı. Başlangıçta bu girişim iyiniyetli bir girişimdi. Fakat daha sonra bu yapılar kurucularının yönlendirmesi, talebi ve isteğiyle hareket etmeye başladılar. AK Partinin menfaatini gözetmektense kurucularının çıkarlarını gözetmeye başladılar.

Bunların bireysel olarak siyasi aktörlere fayda sağladığı görülünce, sonradan AK partiye katılmış ve partide hızlıca yükselmek isteyen birine ulufe olarak devredildiler. Bu devirden sonra artık bu yapının önemli bir bölümü AK Partinin tamamen dışına çıktı ve İstanbul'a yerleşti.

"Boğaz'da bir yalı tahsis edildi. Kamu kaynakları emirlerine verildi"

Yeni sahipleri tarafından bu yapıya olağanüstü imkanlar sunuldu. Bu yapıya içerik üretecek çok daha profesyonel ekip kuruldu, bu ekibe Boğaz'da bir yalı tahsis edildi. Kamu kaynakları emirlerine verildi. Artık bu sosyal medya ordusu ( troller) bu yalıda kendilerini Pelikan diye adlandırdıkları beyin takımından içerik ve talimat almaya başladılar.

"Bu yapı dışa dönük değil AK Parti içine yönelik çalışmaya başladı"

Bu yapı dışa dönük değil AK Parti içine yönelik çalışmaya başladı. Özellikle AK Parti'de kendilerince duruşunu beğenmedikleri, partiden uzaklaştırmak istedikleri siyasi aktörlere saldırmaya başladılar.

Metastaz yapıp kanser hücresine dönüştükleri için öncelikle sağlıklı yapılara saldırmaya başladılar. Yine en büyük saldırı ve operasyonu da %49,5 gibi rekor bir oyla seçilmiş Başbakana karşı gerçekleştirdiler(Pelikan bildirisi vs.). Kendilerine göre başardılar ve zafer sarhoşluğuna bürünen bu yapı artık durdurulamaz oldu. AK Partide paralel bir örgüt gibi çalışmaya başladılar. Partiye, vatandaşa karşı bir sorumlulukları olmamasına rağmen partiyi yönlendiren bir duruma geldiler.

Zaman zaman genel başkan yardımcılarına, milletvekillerine, bakanlara, meclis başkanlarına vs. ayar vermeye kadar uzanan hamleler yaptılar. Bunlara aynı zamanda kamu kaynaklarını da kullandırıldı. İstanbul seçimlerini de kendileri için bir beka sorunu haline getirdiler. AK Parti 17 yılda yapamadığı hatayı 17 günde bu paralel oluşumlar ve Pelikan çetesi etkisinde kalarak yaptı. Peki bunlar şimdi nerede, sorumluluğu üzerlerine alacaklar mı? Bir muhasebe yapılacaksa önce buradan başlanmalı.

"Çünkü parti içinde birileri bunları kendi şahsi çıkar ve hevesleri için kullanıyor".

(İllegal yapılanmaya karşı mücadele eden olmadı mı sorusuna) Olmadı, olamazda. Çünkü parti içinde birileri bunları kendi şahsi çıkar ve hevesleri için kullanıyor. Kendilerine medya desteği de sağlayarak Pelikanı koruyor ve kolluyor. O bakımdan AK Partide buraya bir neşter atılması şimdilik mümkün gözükmüyor. Bu yüzden Pelikan yapılanması tam manasıyla deşifre edilip yaptıkları ortaya konmadan ve bedeli ödetilmeden bu seçimin esaslı bir muhasebesi yapılamaz. Herkesin isimlerini, mekanlarını, faaliyetlerini bildiği illegal bir yapılanmadan bahsediyorum.

Vicdanlı bir savcıdan önce, Ak parti içerisinde hala varlığına inandığım dava ehli vatansever kardeşlerimizin bu yapıyı deşifre edip , tasfiye etmesi gerekir..

(Hülya Karabağlı / Medyafaresi.com Özel Haber) 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 183118 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 22182 kere okundu
YORUMLAR 53 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sabahattin koç
05.07.2019 02:04
Zavallı isyankar nankör zorba
Sabahattin koç
05.07.2019 02:04
Zavallı isyankar nankör zorba
Ahmet akta
01.07.2019 10:09
Danışman nickiyle yazan ZAT!senin kim olduğunu,kime hizmet ettiğini ne kadar açıkça belli etmişsin.buradaki herkes CAHİL bir tek SEN OKUMUŞSUN! Senin gibi olacağımıza CAHİL kalmayı tercih ederim.haa bu arada VEKİLİN görevini bu MİLLET iyi biliyor.SAKARYANIN SORUNLARI,YATIRIMLARLA ilgili HANGİ teklifleri vermiş ZATI MUHTEREM?Bak fazla DÜRTME hangi HAKSIZLIKLARI,YANLIŞLIKLARI bildiği halde KAYITSIZ kaldı kimleri kolları MİLLET başlar SIRALAMAYA akıllı ol.Adamsan biz seni biliyoruz İSMİNİ direk yaz.öyle kurumlardan yazarak olmaz bu işler!
semih ak
30.06.2019 17:48
VEFA ABİDESİ......ADAM GİBİ ADAM....SEN ESKİDEN DE BU İLİ TEMSİL EDERDİN Mİ?
sakaryam54
28.06.2019 16:18
Bu demec Sakaryamızın neden gelismediginin acik gostergesidir
şeref dinç
28.06.2019 16:18
sayın Ayhan Sefer Üstün neden bununla alakalı isimleri kamuoyu ile paylaşmıyor vatandaş bilsin ona göre hareket etsin.
Bolukbaşı
28.06.2019 15:30
Kifayetsiz muhteris, üç dönem vekilliği veya %49.5 luk oyları kendi hanenize yazıyorsunuz, kerametiniz kendinizden menkul; kaç kıratlık olduğunuz meydana çıkınca belli olacak. Madem bu yapı ve kişiler hakkında çok şeyler biliyordunuz, neden elinizde koca partinin tüm yetkileri varken bir cümlelik itirazınız ve bir gramlık mücadeleniz olmadı; koca partiyi onlara teslim ettiniz de; vurmanın kolay ve herkesin vurduğu dönemde şimdi bol keseden tenkide kalkışıyorsun?
adabazaar
28.06.2019 14:51
davutoğlunu yeme operasyonunun ilk hamlesi bildiriye imza atmayıp direnen tek adam ayhan sefer üstün.o gün demokrasiye sivil darbeye karşı çıkmıştı unuttunuzmu.
Sakaryali
28.06.2019 14:26
Sus da adam sansinlar konuştukça kokuyor Sakarya'da çakılı bir civinmi var .........
onnman
28.06.2019 12:36
Haha yine bir yapı çıkarttılar :D Elektriğe yüzde 15 zam yapıldı gençler. Buna odaklanın biraz.
bozkurt
28.06.2019 12:11
hee canım hee heee heee!
Kanadı kırık
28.06.2019 12:00
Akrep fıtratının gereğini yapmaktadır, Akparti olmasa bugün bu sitede yada gazetelerde anlattıklarınızın hiç bir önemi yoktu, eğer ağzınızdan çıkanlar haber oluyorsa bu Akparti sayesindedir
kabus
28.06.2019 11:47
sakaryanın seçtiği vekillere bakar mısınız: hiçbir işten anlamayan, sürekli saçma sapan şeylerle gündeme gelen. vatana millete memlekete hayrı olmayan boş adamlar. sonra sakarya niye ilerlemiyor. niye olacak kenan sofuoglu gibi sefer üstün gibi ali ihsan Yavuz gibi adamların vekil olduğu şehir bu kadar olur. Ama suç vatandaşın önüne kimi koyarlarsa koysunlar oy garanti kasmaya gerek yok
kanser
28.06.2019 11:25
Akparti sayesinde vekil vs. olup, Akparti sayesinde makam mevki elde edip işi bitinde Akpartiyi sırtından vuranlar oldukça bu parti kahrından tabi kanser olur... anlayanlar beğendi bile :)
şef 54
28.06.2019 10:46
Ben buna korkaklık diyorum eleştiri yapmasına değil bu eleştiriyi partinin dışında kalınca yaptığı için korkak olduğunu söylüyorum.bu sebeple senden bu şehre fayda gelmez.
Kıllanan Adam
28.06.2019 10:39
Adam haklı da, eksik söylemiş biraz. Akepeyi sadece pelikan değil, kokuşmuşluk ve yozlaşma bitiriyor, kimse de kral çıplak demiyor. Kenara çekildiklerinde diyecekleri şey karikatürdeki gibi; iyi yedik, ama iyi yedik, hakkaten iyi yedik olacaktır. Oydu buydu vatandaş ses etmedi. Lakin ateş mutfağa düştü beyler, vatandaş bakar-körlükten çıktı. Görüyor yolsuzluklarınızı, tüyü bitmemiş çocuğa yüklediğiniz astronomik borçları. Şaşaa ve debdebe içinde geçen hayatınız, yazlık kışlık saraylardaki lüksünüz artık rahatsız ediyor milleti. Pelikanın ne olduğunu bilmeyenler balıkçıl bir kuş olduğunu düşünmeye devam etsin. Ama merak edenler için söyleyeyim. Damat Beratın trol çetesidir. İstişare kültüründen aile yönetimine geçiştendir yakınmalar....
KUZEYLİ
28.06.2019 10:09
ÇOK DOĞRU SÖYLERSİN A SEFER PARALEL ÇETENİN BİR PARÇASI SİZLER OLMAYASINIZ YANLIŞLAMA BU MİLLET YEMEZ BU ÜLKEYİ SİZLERE TESLİM ETMEYECEĞİZ SAYINIZ RENGİNİZ ZİHNİYETİNİZ BELLİDİR 4 DÖNEM BU MİLLET SANA VEKİLLİK VERDİ ŞEHRİN İÇİN BİR DİKİLİ AĞACIN VARMI ACABA BAS GİT AMERİKAYA FETONUN AĞLAMA DUVARINDA MASAL ANLAT YEMEZ PAŞAM?
hasan ali özçelik
28.06.2019 09:38
davutoğlunu methediyor.sadece suriye politikası ve AB ülkeleriyle yaptığı kayseri pazarlığı bile bi halttan anlamadığını ama anlıyor diye bize yutturulduğunu gösteriyor.ikile.bir tane rus uçağı düşürdük yanlışlama onda bile perişan olduk domatesler elimizde kaldı diye.
Emrah aydın
28.06.2019 09:35
Doğrudan cumhurbaşkanı hatalı diyemiyor, dolaylı yoldan yanlış yönlendiriliyor, diyor.neden bu insanlar her görevden ayrılınca konuşuyor. Şimdi konuşmanın hiç bir değeri yok,boş konuşuyor.ayak yapıyorlar yeni parti kurmak için
Emrah aydın
28.06.2019 09:33
Doğrudan cumhurbaşkanı hatalı diyemiyor, dolaylı yoldan yanlış yönlendiriliyor, diyor.neden bu insanlar her görevden ayrılınca konuşuyor. Şimdi konuşmanın hiç bir değeri yok,boş konuşuyor.ayak yapıyorlar yeni parti kurmak için
RECEP ARİF
28.06.2019 09:13
Bu yapılanmaları varsa REİS inşallah. Vekil sayısını artırması devletin sırtından ayrıcalıklık yaşayan kaymak tabakanın sayısını artırdı. Adil paylaşım için adil ücret sistemi gecikti. Enflasyon nerde maaşlar nerde.Kendilerine yaptığı yüzdelik artışlar ,memur ve işçiye yaptığını geçmeyecekti.Memleket in soğan ekmeğe razı halk gücendi. mülteci OLAYININI İYİ YÖNETMEDİLER..ELİ SİLAH TUTAN ASKERE ALINMALIYDI.ÜLKENİN HERYERİNE YAYILMALIYDI. BİZİM ÇOCUKLAR ŞEHİT OLURKEN PARKLAR SOKAKLAR PLAJLAR VE UYUMSUZ DAVRANIŞLAR İÇE SİNMEDİ.MİLLET Acaba reiste mi dedi. Sizin gibi sonradan dili uzayan saltanatta yüzerken yalakalık yapan danışman seçerken ilkokul mezunu en yakınını layık gören zihniyet çoğaldı. iyi niyetli isen isim vermen lazım..
EYÜP BAKIR
28.06.2019 09:06
AKPARTİ İSTANBUL SEÇİMLERİNİ KAYBEDİNCE [KAYBEDEN İSTANBULDUR] CESARETMİ GELDİ SANA AYHAN SEFER ÜSTÜN.....
baskonus54
28.06.2019 09:03
Boş boş konuşayım, dikkatleri üzerime çekeyim. ben çok yiyemedim, memleketime bi iş yapamadan yolu verdiler.... hıııı bizim mahalledede kertenkele çetesi var, pelikanlara tuzak kuruyorlar... pelikanlarda taTANGA iguanasına haber verip kertenkelenin kedi abisini dövüyor... kedinin kankası akpartili baykuş chpli tavşanları kovalamış, çıkar dünyası
Adalı
28.06.2019 08:53
Oğlum bak git.
Gurbetçi Hendekli
28.06.2019 08:13
Yıllar seni hiç değiştirmedi. Çok şey anlat ama karşıdaki bir şey anlamasın.
ss54
28.06.2019 08:09
Ali Kandaz arkadaş ağzına sağlık senin yorumunun üstüne çok da söyleyecek şey kalmamış ama yine de sormak lazım sayın Üstün'e, dört dönem vekillik yaptığın Sakarya'ya iz bıraktığın hangi hizmet var ? Rekor oyla seçilen Davutoğlu kurar partisini girer seçime bir rekor daha kırar.Siz de Sakarya'dan aday olur kendi rekorunuzu kırarsınız değil mi....
Müdür
28.06.2019 07:48
İsımlerinide kamuoyuna açıklasanıza sayın Üstün. Kim bunlar?
Kamil Maden
28.06.2019 07:44
Sayın medyabar,bunun haberlerini yapmaman için kaç para verelim? Biz millet olarak bu parayı toplarız. Lütfen yardımcı ol bize.
Sakaryalı
28.06.2019 02:10
Bu zevata sakaryadan 10 oy çıkarsa ben bişe bilmiyorum
Hadi Oradan
28.06.2019 00:57
HABERİ OKUYOAN ARKADAŞLAR ADAM DAVUTOĞLU % 49.5 OY ALDI DİYOR BU HALK BU IYLARI TAYYİP ERDOĞAN İÇİN VERİYOR BUNUDA HERKES BİLİR.AYHAN SEFER BÖYLE VEKİK DAVUTOĞLUDA ATNI ŞEKİLDE BAŞBAKAN OLABİLDİ.DAVUTOĞLU BAĞIZ ADAT OLSUN KONYADAN ÇIKAMAZ.ATALARIMIZIN BU DURUMA VEFASIZLIK DERDİ BİZ ŞİMDİ NE DİYECEĞİZ BU AÇIKLAMALARA.DİĞER KONULAR DEVLETİN İŞİDİR BİZİ AŞAR BEN SADECE BU YALANA ELEŞTİRİ YAPIYORUM..
Hamdi
28.06.2019 00:20
Adam hakli bence. Reisin sonunu bu pelikancilar getirdi. Bunlara inanilmaz musamaha gosterildi. Fetoyle mucadele ederken bu teroristlerin eli guclendirildi.
Hakan
27.06.2019 23:58
Ne pelikan çetesi, ne AKP de ki yapılaşma. Size kaybeetireni vatandaşa sormuyursunuz. 1.suriyeliler 2. Damat Berat gerisi hikâye...
CHİVASSO LOUNGE
27.06.2019 23:45
Recep tayyip erdogan sayesinde 4 donem milletvekilligi yaptin sakarya icin yaptigin bir icraat yok sen bize CHİVASSO CAFEDEN bahset biraz
Objektif
27.06.2019 23:44
Samimi değilsiniz sayın eski vekil. Samimi olmanız için bu ve bundan önceki açıklamaları vekil olduğunuz dönemde yapmanız gerekirdi. Sizin de koltuk sevdalısı olduğunuz koltuk elden gidince ortaya çıktı. Sakarya'nın kronikleşmiş hangi sorununu çözdünüz çok merak ediyorum. Bir Sakaryalı olarak bu şehre katkınız ne olmuştur???
Çuvaldız
27.06.2019 23:36
Bu pelikanların Sakaryadaki temsilcisi Ali İhsan Yavuz mu :)) Ayrıca iyi,güzel konuşmuşsun da;seni de milletvekili olduğun yıllarda bir faydanı göremedi bu şehir A.Sefer Üstün Bey! Bildiğin ceket milletvekiliydin vesselâm...
Maltepeli
27.06.2019 23:32
Fare deliğe sığmamış, bir de kuyruğuna kabak bağlamış.
Murtaza Adıgüzel
27.06.2019 23:08
Hiçbir şey olmasa bile birşeyler oluyor olmuş olabilir de olmayabilir de. Ama oluyorsa oluyordur, olmuyorsa olmuyordur. Kahveci Mustafa abiyi milletvekili yapalım.
Ali KANDAZ
27.06.2019 23:03
Sayın SEFERÜSTÜN'e sormak isteriz; Yüzdesi çok önemli olmamakla birlikte, SEÇİLMİŞ BAŞBAKAN sıfatı ile yaka paça alaşağı edildiği gün DAVUTOĞLU'na ''BU BİR PELİKAN OPERASYONUDUR, DİK DURURSANIZ MİLLET ARKANIZDA DURUR'' demek hiç aklınızdan geçmedi mi ? Böyle bir tarihî sorumluluğu, o gün milletten neden esirgediniz de bugün nasıl bir aydınlanma yaşıyorsunuz ve bu kadar cesur konuşuyorsunuz ?. Millete izâh etmeniz gereken neler oldu bu ülkede de; BUGÜN UMUTLARINIZ, O GÜNKÜ KORKULARINIZA GÂLİP GELDİ ?!. O gün sayın DAVUTOĞLU, ''GİTMİYORUM!'' deseydi, daha kötü, en fazla ne olurdu bir anlatsanıza sayın SEFERÜSTÜN ?!..
Balkanlı
27.06.2019 22:58
Sayın eski milletvekili Ak parti içinde pelikan çetesinden bahsediyorsunuz cesaretinizi toplayıp isim isim açıklayın ki bu zararlı dediğiniz kişileri vatandaş gereğini yapsın.Öyle kriptolu sözlere yok açıklayın.Gerçekten iddia ettiğiniz meseleler konusunda kararlı iseniz bu ülkeyede faydanız olur.
kertenkele
27.06.2019 22:57
ŞU GÜZELİM ÜLKEYİ DÜŞÜNEN BİR ADAM GİBİ SİYASETÇİ OLSA ŞAŞIRACAĞIM...HEPSİNİN DERDİ MAKAM MEVKİ KOLTUK..DÜNE KADAR KOL KOLA İDİ..AK PARTİ NİN DEĞİRMENİNE SU TAŞIDI...ŞİMDİ UTANMADAN BOK ATIYOR..MADEM PELİKAN GURUBU İŞLERİ GÖTÜRÜYOR SEN KUKLA MI İDİN KENDİNİ PELİKAN GRUBUNA KULLANDIRDIN?..DEMEK İSTYEN SENİ İSTEDİĞİ GİBİ KULLANABİLİR...SANA DEVLET MAKAMI EMANET EDİLEBİLİR Mİ?..
KÖROĞLU
27.06.2019 22:54
İYİ DİYE YAZAN BİR TANE DOSTUN YOK....ALLAHAŞKINA ÇEKİL KÖŞENE ORTALIKTA GÖZÜKME...BARİ KEM SÖZ DUYMAZSIN..AYIP YA...BUNCA HAKARETVARİ SÖZÜ DUYMAK HOŞUNAMI GİDİYOR..?
Osman Nuri yazıcı
27.06.2019 22:49
Yediğiniz kaba nankörlük etmeyin RECEP TAYYİP ERDOĞAN olmasa bir hiçsiniz çekilin bir köşede sessizce oturun
Balkanlı
27.06.2019 22:47
Sayın tombaladan çıkmış eski milletvekili insan bu kadar vefasız olur mu şimdiçıkmış ak parti içindeki eksik ve yanlışları eleştiriyorsunuz, nerede ayrılma kararını verdikten sonra bu nasıl dava adamlığı biz siz ak parti içinde milletvekili iken hiç böyle sesli eleştirinizi görmedik.Şimdi size bir akıl vereyim sayın eski milletvekili bu yeni oluşum diğer nankör abilerinizin kurdukları parti dükkanlarını kapatıp Chp veya diğer partilere geçip Tayyip Erdoğan düşmanlığı yaparak geçinir gidersiniz.Söylemedi deme abisinin
Safet KIZMAZ
27.06.2019 22:30
27 Haziran da aldığı % 40 lık sonucu söylemiyorda,1 Kasım da Tayyip Erdoğan'ın müdahalesiyle tekrarlanan 1 Kasım da alınan % 49,5 luk seçimi söylüyor.Tayyip Erdoğan müdahale etmeseydi az daha CHP ile koalisyon kuracaktı Davutoğlu.Ama şunu doğru söylüyor AKP birilerinin işgali altında neden çünkü 2002 ruhu kalmadı da ondan bu gidişle 2023 tehlikeye girebilir.
Abdulbaki yilmaz
27.06.2019 22:25
Bu tiplere kisaca nankor diyoruz nokta. Ha boarada hayatim boyunca ak partiye oy vermedim ama bu kisileri cok iyi tanirim biraz isik gorsun cark eder
Yusuf Alemdar
27.06.2019 22:12
Yazıklar olsun sana ulan seni kim tanırdı.adamyerine.koydular kaç dönem vekillik yaptımnAnkaranin yolunu bulamazsın ya şimdi de Masal anlatıyor sun
Ömer Bayram
27.06.2019 22:06
Ya pelikancılardan ve ahlaktan en son yakınacak sensin! Bir sürü yalan dolan ile yapıp Ankara?ya gönderdiğin dosyalar Birgün karşına çıkar elbet!!!
Sıttır
27.06.2019 21:47
Sadece ha-s.....
Yoğlu
27.06.2019 21:39
1-3 dönem vekillik yaptın Sakarya ya hangi hizmeti getirdin? 2-Neden M.V olduğun dönemde şu anlattıklarını dile getirmedin?Demek sende hanisin o zaman bu anlattıklarından bu çıkıyor. 3-Vekillik bitikten sonra kimin emrine girdin ki yıllardır içinde olduğun oluşuma cephe aldın? 4-Sağdığın ineğin sütümü kesildi ASÜ? Yazılanları okumadım bile çünkü senin şuan kimin ................ belli değil. AKP hatalıysa 16 yıldır sende bu oluşumun içerisindeydin sende suçlusun be senin değiminle sende hainsin
Atila sari
27.06.2019 21:24
Yeryüzünde yaşayan 6 milyar insanin pisliklerini toplasan, bunun yaydigi pislik kadar olmaz. 3 dönemden sonrami aklina geldi, butun bunlar
Bulent
27.06.2019 21:19
Hadi onlar pelikanci siz necisiniz bu sehre ne verdiniz ne is yaptiniz.?
Paşalı paşa
27.06.2019 21:19
Bi ise yaramadığını anladılar kapı dışarı ettiler seni de,sende yaranacak yeni bi kapı buldun ÜSTÜN Efendi simdi eski yagladiklarini karalamaya çalış bakalım. SAKARYA halkı hâlâ sana ve dediğin boş sözlere itibar edecekmi gorecegiz
kamil turna
27.06.2019 21:04
AKPLİ, DEĞİLİM AMA TAYYİP ERDOĞAN OLMASA HALA KÖY AVUKATIYDINIZ.
Online Ziyaretçiler