Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Davut Güloğlu'nun oğlu Büyükşehir'de işe başladı!

Sık sık ilimize gelerek Ekrem Yüce ile bir araya gelen şarkıcı Davut Güloğlu'nun oğlu Cengizhan Güloğlu, Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nde işe başladı

16:22   |   04.07.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 
Rizeli ünlü şarkıcı Davut Güloğlu ile Ekrem Yüce'nin dostluğu çok eskiye dayanıyor. 
Yüce'nin Çaykur Genel Müdürlüğü yaptığı Rize'de sık sık bir araya gelen ikili, son olarak 16 Mayıs'ta Büyükşehir Belediyesi'nde fotoğraf vermişti. 

Seçim öncesi Yüce'ye destek olan şarkıcı Davut Güloğlu, Ekrem Yüce'yi başkanlık makamında ziyaret etmişti. 






Güloğlu'nun hediye verdiği Başkan Yüce fotoğraflarını "Sayın Davut Güloğlu'na verdiği desteklerden ve hayırlı olsun ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Rabbim dostluğumuzu baki kılsın" ifadeleriyle paylaşmıştı. 


Davut Güloğlu, o akşam Başkan Yüce'ye TÜVASAŞ'ın iftar davetinde de eşlik etmişti. 


OĞLU BÜYÜKŞEHİR'DE...
Şarkıcı Davut Güloğlu'nun oğlu Cengizhan Güloğlu, geçtiğimiz günlerde sosyal medya hesabından Büyükşehir Belediyesi önünde çekilen fotoğrafını "Bismillah" ifadesiyle paylaştı. 

Cengizhan Güloğlu'nun Özel Kalem Müdür Yardımcısı olarak görev yapacağı öğrenildi. 


BU HABERLE İLGİLİ





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 194504 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 70166 kere okundu
YORUMLAR 212 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Tarık
06.07.2019 09:28
İşe besmeleyle başladığı iyi olmuş, yedikleri hakları bir besmeleyle kurtarıyorlar değil mi? Kelimeler kifayetsiz. Lanet olsun bu düzene
tuncay
05.07.2019 16:25
yiyin efendiler yiyin aksırıncaya tıksırıncaya kadar yiyin döneminiz bitti uzatmaları oynuyorsunuz..
Güven
05.07.2019 16:22
ÖZEL KALEM GÜVENİLİR OLMALI SAKYADA GÜVENECEĞİ KİMSE YOK HER HALDE DIŞRIDAN GELİYOR AMA BİZ EKREM YÜCEYE GÜVENMİŞ İDİK HATA ETMİŞİZ
Güven
05.07.2019 16:22
ÖZEL KALEM GÜVENİLİR OLMALI SAKYADA GÜVENECEĞİ KİMSE YOK HER HALDE DIŞRIDAN GELİYOR AMA BİZ EKREM YÜCEYE GÜVENMİŞ İDİK HATA ETMİŞİZ
Umut
05.07.2019 16:09
Kapılar arkasında neler dönüyor bilmiyoruz vebalede girmek istemiyorum ama en ufak bir kul hakkı varsa şahsım adına hesabı ahirete kalmasın diyorum. Haberi gördüğümde önce inanmak istemedim sonra Davut Güloğlunun açıklamasını görünce dahada üzüldüm ve elim ayağım titredi. Nokta aday denilen bir adayın böyle bir konuda kesinlikle çıkıp açıklama yapması gerekiyor. Bir adam çıkıp oğlum çok donanımlı o yüzden işe alındı demekte nedir tüm Sakarya halkına hakarettir bu Allah korkunuz yoksa kuldan utanın ve konuyla alakalı açıklama yapın. Seçimler biter bitmez bu olay artı Akyazıda çıkartılan işçiler yeri yeni alınan işçiler deli olmamak içten değil. Hani fazla oldukları için çıkartılmışlardı neden başkaları alındı? kimler alındı? kim aldı?
5460
05.07.2019 16:07
ahhh ahh güzel sakaryam.Zeki Beyi arar olduk
Sıkı(yorum)
05.07.2019 15:56
%65az daha fazla oy verin. Sakarya'da daha iyi gençler var. Ama kimin umrunda. Davut beyden şarki rica ediyorum. Güleyirum haline katula katula parçası mümkünse.
d.yalçın
05.07.2019 15:45
Oy veripte şimdi hayıflananlar bu iş 25 yıldır böle niye kızıyosunuzki . Aklıma geldi Kahramanmaraş a giden sakaryalılar için ne diyodurlar . Efendim aynı bu yorumlar işte . Hiç kızmayın adamlar çılgın gibi adalet dağıtyo işte :)
haydaaa
05.07.2019 15:08
eee buna ne diyeceksiniz baksanıza yoruma gençlerden A takımı varmıs ve Belpası yönetenler ise girislerden personeli calısma sekillerine kadar belirleyen gencler vay bee eger dogruysa assadaki yazılan o A takımindaki belpasın beyzadelerine sesleniyorum okuyosunuzdur bunları benim oglan iki ünive bitirdi yüksek lisans tamam doktoraya baslıyacak garson lazimmı yolluyayımda ise alın ne diyeyim yahuuu sizde saltanat sürün Belpasın Beyzadeleri diyorum
ortamahalleli
05.07.2019 15:04
her halk yaşadığı gibi yönetilir...
ortamahalleli
05.07.2019 15:03
Sakarya'ya az bile :))) oyna devam
Donanimli hacizci
05.07.2019 14:30
Baba ogul borc odemeyip haciz den kacma konusunda donanimlilar.. google a adini soyadini yazin gorun.. Ali ihsan yavuz dan sonra donanimli bir hukukcu daha geliyor zakarya...
AK AKYAZILI
05.07.2019 14:18
ABİLERİM ABLALARIM KARDEŞLERİM SAKİN OLUN LÜTFEN BU ARKADAŞ ORADA GEÇİÇİ 6 AY SONRA MEMURİYET HAKEDECEK ZATEN İSTİFA EDECEK SONRA ŞARK GÖREVİ GÖRMEKSİZİN İŞTEDİĞİ KURUMA ATANACAK TAKMAYIN KAFANIZA BÖYLE ŞEYLERİ LÜTFEN AMA YA ÜZMEYİN KENDİNİZİ... NE DİYORDUK HAYIRLAYIN YETMEZ AMA EVET VER MEHTERİ ÇATLASIN CEHAPE VER MEHTERİ KISKANSIN ELALEM
Urfalı
05.07.2019 14:14
Sabredin BMC 10 bin kisi alacak sakaryada işsiz kalmicak
Urfalı
05.07.2019 14:14
Sabredin BMC 10 bin kisi alacak sakaryada işsiz kalmicak
mert saka
05.07.2019 13:55
babaoğul koştursunlar biri iş takibi yapar diğeri ne koşturur artık bilmem.sakaryaya o kadar iyi oluyor ki,oylar nereye gidiyor ortada.sonun başlangıcı bunlar
Şaşkın
05.07.2019 12:29
Boşverin 1 aya unutulur seçim yaklastimi bir milli silah bir mehter ver gazı al gazı yüzde 80 olur ...
Buna ne diyeceksiniz
05.07.2019 12:20
Arkadaslar Cengizhan alınmıssa da normaldir gecen bir ortamda yan masada konusulurken duydum adamlar anlatıyordu ekip belli A takımındaki genc ekip giris islemlerini yaptırırken personelde kim yanındaydı görevli personele talimat söyle böyle diyen isimler kimdi acaba diye konusuyolardı A takımındaki gençler adeta arka planda söz sahipleri istedikleri herseyi istedikleri gibi yönlendiriyorlar cok sık degisik mekanlarda istisare toplantıları yapip orada aldıkları kararları uygulatıyolarmıs toplamda 6 7 kisilik bir ekip var diye konusuyodular Belpasda personel alımından yapılacak yatirimlara kadar hangi tesise ne yapılması lazim kim nerde calısacak bunları belirleyen A takımından iki kiside orayı yönetenlerden
mym54
05.07.2019 12:12
Akp'ye %80 oy çıksaydı belki böyle olmazdı.Birdahaki seçime daha çok oy atacağız o zaman düzelecek inşallah
CAN KARATAY
05.07.2019 12:04
ÖZEL KALEM YARDIMCISI. KALEMİN UCUNDAN TUT YAZAMIYORUM.! YAZIK.
mehmet54
05.07.2019 11:58
Koskoca Sakarya vilayetini rizenin ilçesi yaptınız , oy verenler vicdanınız rahatmı ? çocuğunuzun , torununuzun geleceğini sattınız
sakaryalı
05.07.2019 11:44
Diyecek hiç bir şey bulamıyorum Ak partiye gönül vermiş biri olarak oğlumun işe ihtiyacı olmasına rağmen gidip bir ricada bulunmadım ki yandaşlarını işe alıyorlar denmesin diye ama malesef bu durum karşısında diyecek tek bir şey var yakışmadı Başkanım Sakarya da hiçmi bu işi yapacak genç yok
ohhhh ohhh
05.07.2019 11:27
neden Ülkemizin şehirlerinde kaybedıyosunuz bılıyormusunuz ? Biz vatandaş olarak adamcılıktan hemşericilikten yandaşlıktan bıktık yaa ? ALLAH aşkına koca Sakaryamızda hıc mı yukseklısans yapmıs master yapmıs doktora yapmış bılgı bırıkımı genız vızyonu genıs Beledıyemıze etkı edecek bır deger katacak gençler yok yazık ya ALLAH aşkına yapmayın ?
Stil o 54
05.07.2019 11:26
Hakkimin bir kurusunu dahi helal etmiyorum.ki torpille bir yere gelecegime ac kalirimda adamligimi satmam.akp nin son demleri bunlar.yakinda sakaryada gidecek elden.masallah topca kavsagi ve ust gecit hayirli olsun diyo sayin baskan.heralde daha oradan gecmedi.üstü basmane alti şişhane.
BERKCAN CAN
05.07.2019 11:13
İnadına reis dediysek .Rizeli kutsal demedik.. Umutlarımız darbe yedi.. ADRES YENİDEN REFAH PARTİSİ. SEÇTİKLERİNİ ATADIKLARINI DENETLEMEYEN LİDER HALKA KARŞI SAMİMİYETSİZDİR.
Vatandaş
05.07.2019 11:13
Ne mızmızlanıyorsunuz. Millet bahçesi yapılıyor işte, daha ne istiyorsunuz.
Yasin gülhan
05.07.2019 11:09
YA NE BEKLİYODUNUZ EKREM YÜCEDEN RİZELİ ALACAK TABİ SAKARYALIYI NABSIN ADAM YÜKSEK MAŞTAN EMEKLİ SON DEMLERİNDE AKPYE HİZMETLERİNDEN DOLAYI ONURA ETTİLER ADAMI SAKARYA BAŞKAN SEÇMEDİKİ SAKARYADA BAŞKAN SEÇECEK HALK YOK ZATEN ATAMAYLA GELENE RAZI OLUCAK ÇIKIPTA BU MEYDANA 11 MİLYONLUK NE YAPTINIZ DİYE SORAMIYOSAN ŞU AN ZEKİ TOÇ OGLU YARGILANMIYOSA ZİHNİYET AYNIDIR BUDA VOLEYİ VURUR GİDER GELEN AKPLİ BAŞKAN YÜZDE 85 ALIR BU SEFER ALIŞTI MİLLET ARTIK GENE ATAR SIKINTI YOK SAKARYA KÖYÜ
Bıktık
05.07.2019 11:02
Zehir gibi gençlerde belediyelere falan filan işe girebilmek için uğraşsın dursun. Torpilin yoksa işsizliğe mahkumsun. Bilginin sınırının bi önemi yok.
mert tan
05.07.2019 10:57
Adapazarlı yokmuydu gariban bir önce adapazarlı olmalıydı
Alpcan
05.07.2019 10:54
Sayın Yüce!Sakaryada hiç bu işi yapacak gençlerimiz yokmu? Tabiki balık baştan kokar.Ekrem Yüce birilerinin yolundan vE izinden gitmekte haklı. Tüm Akp belediyelerinin taktiği bu zaten. Önce birkaç gün eleştiriler olur.Sonra unutulur.Seçim zamanında da tulum çıkartılır. Şu çok acı bir gerçek.Hiç ölmeyecekmiş gibi devletin tüm imkanlarını kendilerine ve yandaşlarına kullananların sonu çok büyük hüsran olacak.Artık daha önce haram dedikleri ve gördüklerini helal görür oldular.Çok yazık.
hakan an
05.07.2019 10:44
sakaryaya ıyı oluyor alı ıhsan yavuz ................ bu mıllet sectı tank paletı seker fabrıkalarını satan akp zıhnıyetını %65 oyla devam dedı ıkı donem erenlerde beledıye başkanlığı yapıp erenlere hıcbı katkısı olmayan caykur u batıran bı turlu mılletvekılı sıralamaında yer alamayan yuceyı bu sehre beledıye başkanı sectınız sırf saraya ............ dolayı alın başınıza calın şımdı
Adapazarli
05.07.2019 10:44
Allah kalbimi dirayetimi biliyor bu yönetime hic oy atmadim mhp bu yonetime yandaslik yapinca onada atmadim. Şimdi işşiz kalsam asla onlarin kapilarindan iş dilenmem Allahta düşürmesin bu insanlarin eline.oy haktir bu tur insanlarin avucuna kardeşlerimizi dusurmekte kul hakkidir eyyy dindar kesim. Dini tersten yaşamayın
genç AKPARTİLİ
05.07.2019 10:27
YETER ARTIK SABRIMIZI TAŞIRDIN EKREM YÜCE....SAYIN CUMHURBAŞKANIMA SESLENİYORUM,EKREM YÜCE GİBİ ADAMLAR YÜZÜNDEN PARTİMİZE KÜSTÜK,BİZ BAYRAK ASARKEN,MİTİNG MİTİNG DOLAŞIRKEN,CEBİMİZDE PARAMIZ YOKKEN,ARABA KİRALAYIP,KONVOYLARA KATILIRKEN,ALDIĞINIZ GENÇLER NERDEYDİ?BİZ BOŞUNAMI SİZİN İÇİN KAVGALAR ETTİK?MADEM DAMADINIZ VE KAYINÇONUZ GÖTÜRECEKTİ BU İŞLERİ NEDEN BİZİ KULLANDINIZ?ALLAH BÜYÜK ,BENİ ALMA EN AZINDAN DAVAMIZA EMEĞİ GEÇEN ,SAKARYALI BİRİLERİNİ AL İŞE.ÇOK KIZDIRDIN İNSANLARI,BU KADAR KISA SÜREDE BU KADAR İNSAN KIZDIRILMAZ,KENDİ EKİBİN BİLE SANA BİLENİYOR.MADEM RİZEDEN BELEDİYE BAŞKANI OLSAYDIN,NEDEN YAZIK ETTİN BİZİ BU ŞEHRİ...
Serrdivan
05.07.2019 10:21
Eminim liyakat sahibidir. Muhtemelen kent yönetimi hakkında projeleri olan, yüksek mühendisliğini tamamlamış, bir kaç dil bilen, yurt dışını gezmiş görmüş güzelliklerini alan ve buraya uygulamaya çalışacak, fen bilimlerine yatkın etkili bir gençtir
Karaosman
05.07.2019 10:20
yazıklar olsun giden yiyor gelen yiyor.adapazarında delikankı bittimi madaem oraya adam lazım şehirden al
Recep Arif
05.07.2019 10:09
Bu ne cüret.Ekrem çık konuş. Sana emri veren mi. Son dönemi partinin.Cep doldurma dönemi başladı.partinin ihtiyarlar çok fakirleşti arpalılara üşüştü. Yazıklar olsun. Sürekli destek verdik.bu vebali nasıl alıyorsunuz. İnancınız da mı sahte. Bunun bir geniş açıklaması olmalı. VEKİLLER DEN HİÇ Mİ HELAL SÜTLÜ YOK.
KORUCUK
05.07.2019 10:09
Ne bekliyorduk ki ilk defa olan bir olay mı AKP nin olduğu heryerde olan olaylar bu ülkede AKP liler ve araplar dışında makbul insan yok anlayalım artık en bilgili en donanımlı insanlar onlar
Ömer CARATLI
05.07.2019 10:03
Şeker Fabrikası, Tank Palet, Sakarya Büyükşehir Basketbol, Sakaryaspor, Kaderine ve araplara terk edilen Sapanca vs., muhteşem belediye hizmetleri !!!. Hiç bir şeyler olmasa bile kesin bir şeyler oldu Sakaryamıza. Bir şehrin vizyonu ve geleceği için daha ne istenir bilmem ki. Nankörlük yapma Sakarya, önümüzdeki ilk seçimde en az % 75 oy oranı hedef yapılmalı.
karasunun Çocuğu
05.07.2019 10:00
rizeden gelen başkana %65 oy verenler şimdi danışmanına mı takıldılar :D beter olun :D
Hey taksi
05.07.2019 10:00
Yaw kardeşim adamın bi bildiği varda almıştır. Akp?de artık torpil kalmadı. Belediye kadrolarının hepsi işini yapanlar ile dolu. Likayat sahibi bir gençtir. Yapılan tüm atamalar sakaryanın güzelliği içindir.
Ömer
05.07.2019 09:58
Bir insanın şöhretine ve görünüşüne aldanma namaz ve niyazına bakma aklına ve doğruluğuna bak. Hz.Ömer
BORANİ
05.07.2019 09:58
gönül belediyeciliği dedikleri bu.Ekrem başkanın tanıtım afişlerinde böyle yazıyodu.İşte bu gönül belediyeciliği. Gönlü ne isterse onu yapmak:).Kızmayın yüzde 65 oran gönül belediyeciliği ve tevazuya verdi. Proje önemli değil.Gönül çok önemli:)
MURAT
05.07.2019 09:55
CENGİZHAN'NINI DA AL GİT EKREM YÜCE BİZE SAKARYALI ADAM LAZIM
kara boşnak
05.07.2019 09:51
dolma kalem müdürlüğü de nedir, yaaaaa? buna oy verenlere inat ben ce ekrem yüce MENTAL yorgunluk deyip İSTAFA etsin. yerine de cengizhan güloğlu nu SAKARYA BÜYÜKŞEHİR BAŞKAN ı atasın ...... ben ce en iyisi
Liyakat
05.07.2019 09:32
Kişiler değişiyor ama zihniyet hala aynı,yazık.
Çılgın
05.07.2019 09:32
Sayın Ekrem yüce bey sakarya halkı size rizeden adam atayın diyemi oy verdi yoksa sakarya yı sakaryalıar yönetim daha iyi anlayanlardı artık birdaki seçimde Rizede belediye başkanı olursunuz
deliveli
05.07.2019 09:05
ohh iyi yapmış helal olsun sen verdiğin oylarla bunu hakettin sakaryalı hiçç yırtınma otur oturduğun yerde
panama sorumlusu
05.07.2019 09:05
İyi verin oyları işte, sizin çocuğunuz asgari ücretle orda burda çalışsın, dışardan gelen bu tiplerde otursun klimalı odada en az 7-8 bin maaşla salla başı al maaşı yapsın. Kendi kendinize yapıyorsunuz kimse sızlanmasın
Tüzün
05.07.2019 09:02
Yahu Kaybettiğiniz şehirlerden hiçmi akıllanmazsınız.....
YYY
05.07.2019 08:46
YAPANLAR BAŞARIR YAPMAYANLAR DÜŞÜNÜR YAPAMAYANLAR ÇAMUR ATAR (MEDYABAR OKUYUCULARI)
serhat aydoğan
05.07.2019 08:41
davut güloğlunun oğlu cengizhan güloğlu hangi üniversiteden hangi bölümden mezun olduğunuda yazsaydınız özel kalem müdür yardımcılığı için genç gözüküyorda vergilerimizi eş dost çocuklarına masa başlarında yüksek maaş veresiniz diye vermiyoruz yaptığınız üst geçitten bir geçin sıfır asfalt kullanarak stabilize yol yapıldığını sizden öğrendik.
Gercek
05.07.2019 08:38
Valla çok yazık inandık güvendik sana yüce Sakarya'da adam kalmadı öylemi madem bu kadar seviliyorsun madem bukadar cevren var sakaryaspora niye sponsor bulamıyorsun ?? Teşke oy vermeseydim.
Abhaz
05.07.2019 08:36
Sakaryalı bile olmayan adam kafadan inme kuruma giriyor iyiymiş ak partiyi ismini değiştirin ne de olsa sizden başka kimseye ekmek yok.
Hasan
05.07.2019 08:35
Demek ki neymiş kişiler değişir ama mantık aynı
uqur_54
05.07.2019 08:35
Yazık çok yazık. Biz oy atalım sana bu şehirden değil de başka il den yanına adam getir. Çok yazık, sayın D.Güloğlu ve evladı Güloğlu paylaşımları kaldırmış sanırım bi taraflardan bir uyarı gelmiş.Yazık, fakat bir daha ki seçim bulursunuz oy, gerçekten sizleri cezalandırmak gerekip başka bir tarafa oy atmak gerekiyormuş. Çok yazık bu şehre ayıp ediyorsunuz...
Mert Yazar
05.07.2019 08:33
sakarya üniversitesi mezunuyum doğma büyüme 3 kuşaktırda Sakaryalıyız.2 yıldır iş arıyorum sakaryada ama akp gençlik kollarına üye olmadığım için düzgün hiç bir işe alınmıyorum.Belediyeler CV mi kabul bile etmiyorlar.Benden KPSS puanı ingilizce istenirken yandaşlar , tanıdıklar hiç bir şart olmadan hiç bir liyakatı olmadan hemen işe giriyorlar.Eğer varsa hakkım bu sisteme göz yumanlarada bunlara destek olanlarada ülkeyi bu hale getirenlerede hakkımı helal etmiyorum.Haksızlığa karşı susan kör şeytantır Sakarya halkı...
Edims
05.07.2019 08:25
Edims
05.07.2019 08:23
Duzenbazlar
05.07.2019 08:15
Birileri çıkmış yine haklı olan tüm yorumlara eksi işareti basıp geçmiş.sorsan millet ne yazmış eminim okumadan basmış geçmiş.uyumayin alooo KANDIRILIYORUZ.
akyazılı
05.07.2019 08:10
yazlığın orda asfalt atmaz sağda solda kim zenginse onu yandaş yancı olarak alır. Ekrem Ekrem azizde aynısı yaptı ama bak sokoğa çıkamıyor.!!!!
nihat muriç baş
05.07.2019 07:27
ne diyecem ne yazacam vallahi bilemiyorum. başkasına yazıyorum siliyorum . keşke oyumuda böyle geri alabilseydim .
Öz sskaryalı
05.07.2019 07:17
HAK ADAKET LİYAKAT HEMŞERİCİLİK OLACAKTI İNSNDIK GĞVENDİK FAKAT YOKMUŞ FARKINIZ RİYAKARLIK YAPABKARLRDAN SEÇŞMKERDE BELEDIYEYİ RİZELİLER YÖNETECEK İNANMADIK AMA HAKLILARMIŞ SAKRYA BUNUN HESABINI SORMALI AMA NRDEEE
Sakaryalı
05.07.2019 04:03
Bence işe gelmesine gerek yok rizeden burayı idare eder
Ekşioğlu
05.07.2019 02:17
Sizin gibi menfaatçi ve hak yiyenler yüzünden memleketimizden utanır hale geldik yazık.
Sabahattin koç
05.07.2019 02:09
Bir garibanı alsaydınız ekmek sahibi olsaydı ? Yakışmıyor zenginlerin çocukları belediyede masa başında garibanlar ın çocukları çöpte lağımda
Sabahattin koç
05.07.2019 02:09
Bir garibanı alsaydınız ekmek sahibi olsaydı ? Yakışmıyor zenginlerin çocukları belediyede masa başında garibanlar ın çocukları çöpte lağımda
Sabit Haberalhaberal
05.07.2019 01:57
Aşşalık akp zihniyeti bir şeyleri görmek için gözünüze sokmaya gerek yok sadece biraz araştırın millete reis agam demeyi çok seviyoruz halk olarak her kez en çok babasına güveniyor sözüm iktidarı babası gören ve menfaatsiz sadece oy verenlere güvenilen babanında kime ne yaptığını yazmaya gerek yok.
Ülkücü
05.07.2019 01:54
Ne bekliyordunuz sizin oğlunuzu kızınızımı işe alıcak zannettiniz. Ülke zıvanadan çıktı yetim hakki kul hakki bunların hesabı büyük olur. Öteki tarafta bulaşık yıkatmıyorlar. Haberin olsun ekrem bey.
Duzenbazlar
05.07.2019 01:25
Birileri çıkmış yine haklı olan tüm yorumlara eksi işareti basıp geçmiş.sorsan millet ne yazmış eminim okumadan basmış geçmiş.uyumayin alooo KANDIRILIYORUZ.
Mehmet
05.07.2019 01:20
Ayıp kardesim ya. Belediye personel alimini halaa torpillemi yapiyor. Cok yazik. Yokki bir Dayımız bizi de alsin belediye ye.
Umutsuz Sakarya
05.07.2019 01:11
gerçekten yazık bu şehre. seçimden önce 3 ay sonrasında 3 ay oldu 6 ay ama belediye de yönetim kadrosunu bi türlü oluşturamadı. hala kocaelinden birilerine teklif ediyormus. gercekten yazık oldu bize be. 5 yıl boşa gececek. bu adamın bu şehire katacağı tek bir fayda yok bence. damadı ile kayıncosuna yaradı bu 5 yıl. şehir hic bisey beklemesin. tabi birde davut güloğlu na fısfıs ismail e ismail türüt e yaradı.
tolga
05.07.2019 00:47
hizmet bekleyenler alın size hizmet.... tipik türkiye gerçeği...
Hımm
05.07.2019 00:37
Satılık troller çıkmış meydane herbiri birbirinden pervane..
Sakaryalii
05.07.2019 00:05
Ahhhhhhh ahhhhhhh, ne desek ne anlatsak boş dostlar boş, hayat böyle birşey işte...
Trollsavar
05.07.2019 00:04
Vay vay vaayy! Birilerinin kulağına bir şey fısıldanmış, birileri bir eksileme timi oluşturmuş, birileri de buradaki haklı yorumları habire eksilemeye başlamış. Troll geleneği devam ediyor. İyi geceler Sakarya, her nerede uyutuluyor ve trolleniyorsan.
Alirızatek
05.07.2019 00:04
Sayın yüce,seçimlerde hastanede yatıyordum,izin alıp kendi imkanlarımla mahalleme gidip size oy attım,bu şehrin çocuklarında adam mı bulamadınız...haram zıkkım olsun...bi daha size oy atarmıyım ben....
Hıhı
05.07.2019 00:03
Ne bekliyordunuz!! Cok sasirmis gibisiniz!! ilk mi oldu sizin icin!! Hayy Allah ya uzuldunuzmu!!! Hayal kirikligimi yasiyosunuz!! Yillardir bu isleri hep boyle yapmadilar mi arkadasss!?! Ama tabi artik daha cok batmaya basladi yanlislar.. Gercekten kandirilmis hissediyosunuz. Biktiniz usandiniz. Artik savunamiyorsunuzda. Ben bu olay(lar)dan cok destek verenlere uzuluyorum. Rabbim sonumuzu hayirli etsin.
AHMET ASLAN
04.07.2019 23:57
ÇOK İYİ YAPMIŞ ELİNE SAĞLIK BAŞKAN..KOYUNLAR SİZ OY VERMEYE DEVAM EDİN..YOLLAR DELİK DEŞİK
Ahmet Akdemir
04.07.2019 23:54
HASBUNALLAHİ VE NİMEL VEKİL...
c4rş1
04.07.2019 23:49
İyi uykular Semti Sakarya..
c4rş1
04.07.2019 23:47
İyi uykular Semti Sakarya..
Ceylo
04.07.2019 23:45
Niye ankara buyuksehirdeki istanbuldaki atamalara niye bisey demiyorsunuz.bi araştırın bakayım kimlermis
Pupni
04.07.2019 23:34
Verdiğim oylar haram zıkkım olsun benim oğlum elektrik mühendisi ama gurbette çalışıyor Allah cezanızı versin ak partili olmaktanutanıyorum sizin amacınız ne intikam için geldi başkan
Ssssss
04.07.2019 23:28
Size ne kardesim.istedigini atar.siz degilmiydiniz bunlari basimiza getirip 5 yil boyunca yonetsin diyenler.az bile yapmis.yakisir ekrem abime
Kul hakkı
04.07.2019 23:17
Benim kardeşim mühendislik okudu geçen sene mezun oldu kpss puanıda yüksek iş bulamıyor bu iş bulamayan gençlerin vebâli hepimizin biz göz yumduk olan bitene , şimdi parti gözetmeksizin elinizi vicdanınıza koyarak düşünün cevap verin yapılanları içinize sindiriyormusunuz
Murat Akyıldız
04.07.2019 23:09
Mehmet Akyıldız amcam olur. Bir ziyaret etse "Hiç bir şey olmasa bile birşeyler olabilir mi ? :)))))
Esinti
04.07.2019 23:04
Bu millet size niye %65 oy verdi böyle yapın diye mi başkan senin ve senin gibilerin hep yaptığı bu işte vebalinden nasıl hesap verceksiniz sakarya da bu işleri yapacak bir delikanlı yokmuyduda ithal ediyorsunuz rizeden gönül belediyeciligi dediginiz bu olsa gerek gönlümüz kimi isterse belediyeciligi...
Esinti
04.07.2019 23:02
Bu millet size niye %65 oy verdi böyle yapın diye mi başkan senin ve senin gibilerin hep yaptığı bu işte vebalinden nasıl hesap verceksiniz sakarya da bu işleri yapacak bir delikanlı yokmuyduda ithal ediyorsunuz rizeden gönül belediyeciligi dediginiz bu olsa gerek gönlümüz kimi isterse belediyeciligi...
Adapazarlı
04.07.2019 23:01
Haram zıkkım olsun yazıklar olsun ben asgari ücrete it gibi çalışayım eşimide dersaneye göndereyim kpss puanı olmasına rağmen atanamasın iş bulamasın bunlar torpille havadan 5 bin maaşlık yere otursun yazıklar olsun size
zarif
04.07.2019 22:58
Ekreme kızıyorsunuz ama aynısını zeki de yaptı. Zekinin yeğeni, zaferin gelini, fevzinin kızı hep belediyede personeli oldular.. Zeki aday olarak açıklanmayınca 2 ayda birsürü adam doldurdu belediyeye..
Hasan
04.07.2019 22:55
Siz zeki başkanı çok arayacaksınız bunlar iyi gunler ver mehteri
Mesut
04.07.2019 22:50
Chpli belediye başkanı var diyelim o adam kendi tanıdıklarını torpille işe almıcak mı ?
Port
04.07.2019 22:50
Kpss girmeden memur olmanın en kolay yolu belediyede özel kalem müdür vs kadroları.zaten bu haberden sonra çoktan ankarada müşavir olmuştur.buralari kpss sırasına girmeden ekmek alma yolu.
ARİFİYES
04.07.2019 22:50
Sakarya büyükşehir yapıyosun bu sporu yarında acunun kızını mali işler müdürü yap hadiseyide saski genel müdür yardımcısı ama işçinin oğlunuda KPSS sormadan işe alma olurmu ????
Predator
04.07.2019 22:47
Burada eleştirmenin hiçbir faydası olmaz . Akparti üyesi 4-5 bin kişi yarın gidip istifa dilekçesi versin şu dünuadn haberi olmayan etliye sütlüye karışmayan parti teşkilatı belki !!!biraz neoluyor ya diye hareket yapar .
Emre DOĞRU
04.07.2019 22:44
İlk defa medyabar da bu kadar fazla yorum gördüm.Reaksiyon güzel ama hafıza zayıf.Tahminimce bir sonraki seçimde %10-15 oy arttırır Akp Sakarya?da.Size yemin ediyorum ki Türkiye?nin en perişan illerinden biriyiz.Hiçbir ilimizde bu kadar çok çukur,rögar kapağı ve kasis yok.Böylesine saçma kavşaklar yok.Raylı sistemin üretilip kullanılmadığı şehir yok.Vallahi billahi bu şehir siyasilerin rant kapısı olmaktan hizmet alamıyor.İstanbulun dibinde.Marmara denizine,Karadeniz?e göllere sanayi ve büyük yerleşim birimlerine bu kadar yakın olupta bu kadar kaderine terkedilmiş bir şehir yok.Nefret ten geçtim artık üzülüyorum.ZERRE KADAR ALLAHTAN korksalar böyle davranamazlar.Heryerde radar,yayalara eğitim yerine cezalar.Hizmet yapın be
Çuvaldız
04.07.2019 22:44
Dansın
04.07.2019 22:36
140 yorumdan 130 u ak çı. Hala ağlıyorlar birde. Daha çok ağlarsınız eşek olana semer vuran kırbaç vuran çok olur ağla Sakarya ağla.. Acıyan namerttir. Yüzüstü çok süründün ayağa kalkma dahada sürün. Mandal I aday gösterseler yine seçecek insanlar var hala goygoy yapıyorsunuz
Ffyo
04.07.2019 22:31
2200 maaş alan adam Akp ye oy verir.Bu sayede tanınmış eski bir şarkıcınin çocuğu 5000 tl.maaş ile işe başlar....iyi uyumalar Türkiye.
Kamil yilmaz
04.07.2019 22:27
%65 oy ile Sakarya akp ye en fazla oy veren illerin başında geliyor o nedenle bunları hakediyor istanbul ankara gibi muhalefete oy verilseydi su fiyatları ve ulaşım fiyatları düşer halk az da olsa biraz rahatlardi, %65 oy verildi akp ve yandaşları rahatladı
Ahmet
04.07.2019 22:18
Oyy ekremum ekremum gurbandir sağa canum.nededinde yapmadum gelsena gelsena gelsena bı sarulayim.
Serdarr
04.07.2019 22:15
Rize buyuksehir belediyesine bagli sakarya ilcesi hakkinda bir atama, siz sadece seyredin
Oğuzhanoğlu
04.07.2019 22:06
AKP BELEDİYECİLİĞİNİN KISA BİR ÖZETI.SAKARYA'YA HAYIRLI OLSUN.
Rizeli
04.07.2019 22:06
Dansöz ASENA da rizeli.onuda sosyal işler daire başkanı görmek istiyoruz.sakarya şenlensin
Serdarr
04.07.2019 22:05
Sakarya halki 3 gun sonra unutur, hicbirsey olmaz yine secimde oy verir
Adnan
04.07.2019 22:04
Yavv hele bi bakın rizeye trabzona kıyıda köşede birileri kalmasın belediyelerde boş kadro var sonra hizmette kusur kalmasın mazallah halimiz nice olur
Sefa LATA
04.07.2019 21:57
Yazıklar olsun bu adamlara oy atıpta güzelim şehrimizi satanlara. Böyle karşılığını alırsınız işte buradan karasulu hemşerilerime sesleniyorum geçen sene fındık dallarında ki yapraklar dökülünce fiyat zor açıklandı siz yine gittiniz ilçemizi AKPlilere teslim ettiniz yazıklar olsun. İnşallah 2023 yılında aklınız başınıza gelir.
Halim
04.07.2019 21:56
Güleyirum haluna katula katulaaaa...
Yazıklar olsun
04.07.2019 21:52
Bu kadarı pes diyorum hepinizi allaha havale ediyorum sakaryada bu yapacak adam kalmamış da buna mi düştünüz yazıklar olsun
yetiş ya hızır
04.07.2019 21:34
2 dönemdir bu sebeplerden dolayı oy vermiyordum ama bizim halkımıza müstahaktır bu bir dahaki seçimde reyimmmmm akpyeeeee
Vakkas
04.07.2019 21:33
Sen 1 kalori bile etmeyesun be ekremcim...
Vatandaş Sait
04.07.2019 21:25
Ne güzel dünya be. Ekrem yüce, resmen gelmiş 5 sene boyunca kendisi, ekibi ve damadı ne götürürüz derdinde. Kendini başkan yapan is adamlarını anlaşılan daha fazla zengin etmeye çalışacak. Serdivan ekibi gitti geldi Erenler ekibi. Ağaçtaki YEŞİLLER soyup sokup gidecek. Yapılan atamalar alınan adamlar tam anlamıyla felaket. 5 sene sonra kimsenin suratlarına bakmayacağı bir ekip oluşuyor. Hey gidi AK Parti eriyip gidiyorsun...
FURKAN CEBECİ
04.07.2019 21:17
AKP Belediyeciliğinin en net örneği hala bunları savunan ağzı açlıktan kokan çoluğu çocuğu orada burada asgari ücrete çalışan atanamayan cahil akpliler var.
Sakaryalı
04.07.2019 21:15
Güleyrum halıniza katıla katıla diye bi şarkısı vardı:)) Ver mehteri verr:) Bir dahaki seçimde ben de oy verecem bu akepeye:) Bu halka çok iyi yapıyor :))
Murtaza
04.07.2019 21:08
Akparti bir daha oy alamazsın. Bana müstehak bu. Allah ıslah etsin hepinizi
Semih Türk
04.07.2019 21:03
Yokmuydu Sakarya da bu işin ehli yazıklar olsun sizin zihniyetinize bide Ekrem başkan adamcı değil diyolardı hepiniz aynısınız zıkkım olsun
Sedat54
04.07.2019 20:59
Zeki başkanı bize mumla aratacaksın gibime geliyo Ekrem Başkanım Sakarya?da adammı kalmadı
Metin çalışkan
04.07.2019 20:52
Medyabar ı tebrik ediyorum bu haberi atlamadı diye başka yerde bu haberi görmedim büyük ses getirdi GERCEKTEN AKP LI OLDUĞUMA UTANDIM SEN KOCA SAKARYADAN BIR ÖZEL KALEM MÜDÜR YARDIMCISI BULMA ALLAHTAN KI RIZE DIYE BIR SEHIR VAR VEDE DAVUT GULOGLUNUN OĞLU VAR YOKSA OZEL KALEM MÜDÜR YARDIMCISI OLMAZDI EKREM YÜCE BEYIN SADECE BU KADARINA PESSSS DERIM INSANDA BIR UTANMA OLUR INŞALLAH KISA ZAMANDA ISTIFA EDER
sedalet
04.07.2019 20:51
hay maşallah sakaryada yaşayan bizler ve çocuklarımız cilalı taş devrinde yaşıyorduk sayın başkanım zahmet buyurdular 21. yüz yılın dahisini sakaryamıza getirdiler ve çağ atlayacağız sağ olasın başkanım teşekkürler. siz merak buyurmayınız biz chp ezan yasaklıdı avrupa bizi istemiyor, hainn dolu etrafımız ümmetin .çocukları falan oyalanırız biz bir kez daha minnattarız sayın başkanım
eren
04.07.2019 20:46
üniversite okuduğum için günden güne pişman oluyorum. Yıllardır kpss sınavına hazırlanıp atanamayan binlerce arkadaşimiz var.Bunun gibi torpil uygulamaları şehir dişindan adam getirip 6 ay sonra ankaradan müdürlüğü onaylanıp memur olarak devam etmekteler. Nerde kaldı okul okumanın faydası adamın yoksa ....
Gokhan bayrak
04.07.2019 20:41
Sayın ekrem yüce,şu anda büyük töhmet altındasınız,ilgili biriminizin eğer (TORPİL)yoksa ki ben torpil olduğuna inanmıyorum derhal delilleriyle açıklama yapmak zorundasınız.Bu adam hakederekmi girdi,yoksa sizin insiyatifinizlemi girdi,benden söylemesi yoksa bu iş çok uzar.
Halim
04.07.2019 20:38
Güleyirum haluna katula katulaaaa...
Patlasın torpiller
04.07.2019 20:32
Alacağın maaşına bir kuruşum nasip olursa haram zıkkım olsun.
Oflak Oflaz
04.07.2019 20:31
Uyan sakarya,ateşini yak odunun, Yeter kükre,saf çocuğu anadolunun... YDuy Reis!umutlara saplandı bıçak, Şu BÖLGECİLİK,Ateş oldu yakacak.
Asgari ücret
04.07.2019 20:26
Oy atan arkadaşlar bu sözüm size ; HEPİNİZE MÜSTEHAK
Asgari ücret
04.07.2019 20:25
Oy atan arkadaşlar bu sözüm size ; HEPİNİZE MÜSTEHAK
FATİH KOPÇA KIRAN
04.07.2019 20:13
TORPİL BÖYLE BİRŞEY İŞTE SAKARYANIN ÇOCUKLARI İŞSİZKEN RİZEDEN AKILLI TRANSFER YAPTIK BELEDİYELERİ DENETLEYEN BİR SİSTEM YOK SONU YE İLE BİTEN HERŞEYİ YİYORLAR.
ASIL
04.07.2019 20:07
O RIZELI O KADRODA 2 3 AY KALACAK MEMUR OLCAK SINAVSIZ BSKIN TAKIP EDIN ERENLER BELEDLYESLNDE VE MERKEZDEKI SABAN DISLI NIN YEGENLERI GIBI MEMUR OLACAKLAR KUL HAKKI YIYECEKLER YALANMI TAKIP EDIN GORUN O VEKIL YEGENLERIDE YALANSA YALAN BUZ KUL.HAKKI YEMIYIRUZ DESINLER GORELIM.VARMU YUZLARI
Saddam
04.07.2019 20:05
Sana verdiğimiz oylar haram olsun Ekrem Yüce. Ulan bu kadarmı milletle dalga geçilir yaaa. Haram olsun haraaam. Geldiğinden beri millete peşkeş çekmekten başka bir işe yaramadın ve yeter bırak istifa et. Ben Ak partiliyim ama sana bir daha oy verirsem Şerefsizim. Başkan oldun devletin memurunu karına şöför yaptın önüne gelene peşkeş yeter ya yeter. Reis artık buna dur desin yeter
SAMET
04.07.2019 19:56
SAKARYADA O KADAR İŞSİZ İNSAN VARKEN , RİZE İLİNDEN GELEN BİR BİREYE DOSTLUK ADI ALTINDA DEVLEK MAKAMINDA GÖREV VERİLEMEZ!!!! HİÇBİR HAKKIMI HELAL ETMİYORUM , BU KONUYU CİMER SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZA KADAR YAZACAĞIM......
Rifat
04.07.2019 19:47
Ins.ilerde belediya baskani olur yolun acik olsun guloglu...
Faruk Doğan
04.07.2019 19:39
Ben issizim 1 yıldır
YOKLUK FELAKETTİR
04.07.2019 19:38
Degerli Başkan Ekrem Yüce.Sizden ricam lütfen Erbakan Kardeşe bir görev verin. Bu gidişle pek çok kişi birbirine girecek. Ölçüsüz sataşmaya varan hakarete varan paylaşımlar var.Yoksa siz bu insanlara seni işe alacam diye bir söz verdiniz mi?
Doğrucu
04.07.2019 19:30
İyide sizlerin babasının sesi güzelmi?
Adam
04.07.2019 19:26
%80 yapmamız gerekiyor. Bi dahakine
Sakaryali
04.07.2019 19:26
Ak parti intihar ediyo bu kadar olmaz
Adalet
04.07.2019 19:20
Bu daha başlangıç. Buz dağının görünen Kısmı. Ahhh Sakaryam ahh. Kimlerin eline kaldık.
Fatih
04.07.2019 19:19
yakışmadı ekrem bey
Kul hakkı
04.07.2019 19:15
BEN KPSS YE GİRİP 93 PUAN ALDIM SIRALAMAYA GIRDİM MÜLAKAT DENİLEN HURSIZLIK SİSTEMİNDE ELENDİM KUL HAKKI BU HELAL ETMIYORUM EN BAŞTA KİM VARSA HEPSİNE EN TEPEDEKİ DEVLETİN BAŞI DAN EN ALTINA BUNA GÖZ YUMUYORSA AHİRETTE ELLERİM YAKALARINDA KUL HAKKINI İYİ BİLİRLER ONLAR SAKRYLININ YERİNE YABANCI ALANLARDANDA KUL HAKKIM VAR SINAVSIZ ALIYORLAR ALLAH NASIL BİLİYORSA ÖYLE YAPSIN HER İKİ TARAFIN YÜZÜ GÜLMESİN BUNA HERKES AMİİİİN DER İNANIYORUM MAZLUMUN BEDDUSSI TUTAR
Kul hakkı
04.07.2019 19:15
BEN KPSS YE GİRİP 93 PUAN ALDIM SIRALAMAYA GIRDİM MÜLAKAT DENİLEN HURSIZLIK SİSTEMİNDE ELENDİM KUL HAKKI BU HELAL ETMIYORUM EN BAŞTA KİM VARSA HEPSİNE EN TEPEDEKİ DEVLETİN BAŞI DAN EN ALTINA BUNA GÖZ YUMUYORSA AHİRETTE ELLERİM YAKALARINDA KUL HAKKINI İYİ BİLİRLER ONLAR SAKRYLININ YERİNE YABANCI ALANLARDANDA KUL HAKKIM VAR SINAVSIZ ALIYORLAR ALLAH NASIL BİLİYORSA ÖYLE YAPSIN HER İKİ TARAFIN YÜZÜ GÜLMESİN BUNA HERKES AMİİİİN DER İNANIYORUM MAZLUMUN BEDDUSSI TUTAR
sami altın
04.07.2019 19:14
Teşekkürler %65 .. Sakarya sen herşeye MÜSTEHAKSIN
ozgür
04.07.2019 19:09
işte yıllardır bahsettiğim bu işte bunların müslümanlık anlayışı ve ADALETİ bu kadar.
ali ordu
04.07.2019 19:07
bizde üniversite bitirip iş bulamayıp kpss çalışırız .belki bi kaç yere adamınızı koymayı unutursunuzda HAKKIMIZLA işe girme sırası bize gelir.
Adapazarli
04.07.2019 19:06
Bende işsizin bende o yarın belediye binasinin onunde eylem yapmazsam iki olayım bu ne lahana ne perhiz arkadaş Sakarya'nın çocukları issiz medyabar sende orda ol bütün ıssız Sakarya çocukları gelsin yarın bu ne ve bu ne adalet
Ryakar
04.07.2019 19:06
BU DURUMA İL TEŞKİLATI NE DİYOR ACABA DİYECEĞİM AMA ORASIDA TRABZONLU RİZELİ DOLU ONLARIN İŞİNE GELİYOR GARİP ASIL SAKARYALI ENAYİ YERİNE KONUYOR İKİ YÜZLÜLÜK VAR HER KESTE YAZIK HARAM OLSUN EMEKLERİMİZ SAKARYSLININ YÜZÜNE NASIL BAKACAKDINIZ
Adam
04.07.2019 19:05
Hemde Bismillah demiş. Hımm vay be neyse Bi mehter açıp dinleyelim bari
Faruk Doğan
04.07.2019 18:57
Ben issizim 1 yıldır
Serdivan
04.07.2019 18:55
Allah ıslah etsin sizi.onca genç var,yuva kurmak için trım trım iş arayan.ama alllah buyuk gün gelir devran döner.
#herseycoguzelolacak#
04.07.2019 18:52
Allah auzi bildii gibi yapsın emi ... ulan bi halt yapılmadan dahada üstüne rant kapılarının birini kapayıp digerini acan bi zihniyete ait beyinin biri gitti digeri geldi.Bunca dangalaklığa halkından %65 oy alan şehrin halkını koyun yerine koyarlar işte böyle. Akp artık sonlara yakalsıyor "adalet ve kalkınma" nın yerini " alayını kaldır" zihniyeti coktaaan almış durumda ve bu gidişat sadece sakaryamızı değil tum ülkemizi cok yakacak neyazıkki
ADAPAZARLI
04.07.2019 18:47
Bunun vebalini nasıl ödeyeceksiniz.Resmen sakaryada teşkilatçılığı baltalıyor ekrem bey yazıktır günahtır seçim dönemi bu şehrin çocukları dolaştı kapı kapı hemde sizin için ama boşa emek verilmiş artık çalışmalara rizeden trabzondan eleman getirirsiniz. Nede olsa bu şehrin çocukları bir işe yaramıyor sizin gözünüzde ama hesap veremiyeceksiniz
Arjantin
04.07.2019 18:34
Başkan bu memleketin çocukları işsiz geziyor sen ne yapıyorsun unutma seçimler bir kere yapılmıyor
GaribanHalk
04.07.2019 18:34
Uyanın artık vatandaş.bitmedi şu memlekette torpil ile adam yerleştirmek.sarkicinin oğlunun ne işi var burda.gitsin rize belediyesinde çalışsın madem rizeli.disarda onlarca genç var issiz güçsüz bi dünya üniversite mezunu var yazıklar olsun.4 seçimdir oy vermiyorum vermemde.cunki adalet yok adalet.
Alperen SERDAROĞLU
04.07.2019 18:31
1 milyonluk şehirde özel kalem müdür yardımcılığı yapacak, yetenek beceri ve liyakat sahibi 1 kisi bile yok demek ki.. bir gün akillanacaz ama ne zaman.. yazık..
ADAPAZARLI
04.07.2019 18:30
Bunun vebalini nasıl ödeyeceksiniz.Resmen sakaryada teşkilatçılığı baltalıyor ekrem bey yazıktır günahtır seçim dönemi bu şehrin çocukları dolaştı kapı kapı hemde sizin için ama boşa emek verilmiş artık çalışmalara rizeden trabzondan eleman getirirsiniz. Nede olsa bu şehrin çocukları bir işe yaramıyor sizin gözünüzde ama hesap veremiyeceksiniz hatta can bile veremeyeceksin bu veballerden
şaşkın
04.07.2019 18:24
şaşırmaya gerek yok .bugün en fazla oy veren iller arasında rekor kırıyoruz.bir de şu var büyük şehire oy veren ilçeler e bakın oralarda bile rekor oy alıyor.örnek hendek .rekor oyla babaoğlu kazandı .büyük şehir oylarına bakın rekor oyla yine fark yedi.diğer ilçelere bakın büyükşehir oyları fark la alıyor.bu nedemek ilçeler ve onlara bağlı köyler merkez büyükşehirden haberi yok .yok tayinler oluyormuş yok tank palet gidiyormuş yok ortalık yanıyormuş..vesselam sonuç bu şaşırmamak lazım değişmez.yine rekor oy alır..
mehmet54
04.07.2019 18:20
Ey sakaryalı , makarnanı ,kömürünü al otur aşağı , çocuğum işsiz ve aç diye sızlanma sakın , hakediyorsun bu sıkıntıları
DELİ MURTAZA :)
04.07.2019 18:16
BU ÜLKEDE ATANAMADIĞI İÇİN İNTİHAR EDEN ÖĞRETMENLER VAR... SİZ BU İNSANLARI BAŞA GETİRDİNİZ VE BİLİN Kİ SIRTINIZDA İŞSİZLİKTEN KENDİNİ ÖLDÜREN GENÇLERİN VEBALİ VAR, KUL HAKKI VAR...
ak partili
04.07.2019 18:15
2023 te giresun ordu antalya rizeden oy alırsınız.
Abdullah Ersöz
04.07.2019 18:14
Söylenecek söz yok.Peki bu alımı yaparken neye göre aldınız kpss mi ? Bizler bunca çabalarken bir yerlere gelmek için sırf tanıdık sıfatı ile nasıl böyle bir alım yapılabiliyor acaba.Sadece şunu düşünün o mevkiyi hak edecek onca okumuş bilgili insan varken böyle bir hamle ile alınacak maaş haram mıdır helal midir ? Vicdanınız ile baş başa bırakıyorum sizi empati yapıp tanıdığı 'dayısı' olmayanların neler hissettiğini oralara gelmek için nasıl çabaladığını belki anlarsınız.Bu işin tek bu dünyası yok öbürki dünya asıl olan bunu hiç bir vakit unutmayalım.
Sacid Selim CAN
04.07.2019 18:12
Ekrem kardeşim bir tek ön lisans mezunu oğlum var. Bekar evlense işi yok. Mecbur kirada. Baba 65 yaş bekler. mecbur. Maaştan başka hiç bir geliri yok, bir daireden başka taşınmazım arabası yok. Böyle eşi dostu tuzu kuruları işe almak Müslümana yakışır mı? Rabbim rezil edecek. İnançlı insanlar dedik umduk adil olurlar dedik. Yazıklar olsun. Dar gelirli çocukları aç kalsın. kapitalist sisteme taşeronluğa devam. Sizi denetlemeyen iktidara da yuh olsun. Doğru tepede 65v 765v yaşındakiler kurul üyesi 18 bin maaş emekli vekil 20 daha bu ne güzel düzen. Sahi Fetö de dinle kandırmıştı milleti.. sahi nasıl hakkımı helal edeyim ki!
mertt
04.07.2019 18:09
Evet sayın seyirciler binlerce kpss çalışan Aday Çalışmayı bırakıp, Davut Güloğlunun nufüsüna geçmek için çalışma başlattı... Yiyin efendiler yiyin aksırıncaya tıksırıncaya kadar yiyin..
hendekli
04.07.2019 18:07
Ak parti klasiği şaşırdık mı hayır, ahbap çavuş ilişkisi, adam kayırma, sebepsiz zenginleşme furyası aldı başını gidiyor. Hal böyleyken bizler hala koşa koşa bu partiye oy veriyoruz ya Sakarya halkı olarak her şey müstehak bizlere... Hak adalet diyerek geldiler sayelerinde adaleti, hakkı, hukuku mumla arar olduk..!
Haram olsun!!!
04.07.2019 18:03
Biz gencler okul okuyoruz ve istedigimiz hakkimiz olan birimlere bile giremezken siz rant ugruna birilerine kadrolari peskes cekiyorsunuz!!! Rabbim bunun hesabini sizden ve tum kadrolarinizdan sorsun sayin baskan bizi artik kaybettiniz!!!
Necip
04.07.2019 18:03
Bu çeşit icraatlar bu zatın kalitesini, ahlakını ve önümüzdeki dönem ile ilgili şehrin nereye gideceğini çok kolay bir şekilde anlamamızı sağlıyor. Kimi koyarsam seçilir bölgesi olan Sakaryamıza bir kez daha geçmiş olsun. Tabiki insan düşünmeden geçemiyor, nasıl olsa bu zatı dahi koyduğunuzda seçilebileceğini biliyorsunuz, neden liyakat sahibi, şehirden almayacak! , şehre verecek, vizyon katacak ve işte hasret kaldığınız adaletli, doğru ve dürüst yönetim budur diyecek bir kişiyi aday göstermiyorlar???
Biri
04.07.2019 18:02
SEÇİM ZAMANI DİNDEN DÜRÜSTLĞKTEN ADALETTEN SAKARYSYI BERABER YÖNETECEĞİZ DEMİŞTİNİZ KANDIRMAK KOLAY TABİKİ İNSAN DEDİĞİNİ YUTARMI FAKAT SİZE VERİLEN LİSTEYİ DEVREYE SOKUYORSUNUZ SİZDE HAKLISINIZ
ada günlüğü
04.07.2019 17:59
Eğer haber doğru ise; Sayın YÜCE'ye oy veren sakaryalı hemşehriler nasılsınız iyimisiiniz? AKP 'ye adayınına % 60-70 oy verenler,sakarya da isşiz kimse olmadığından il dışından transfer edilmiştir.Hayırlı olsun diyecekler...................
Sakaryalı
04.07.2019 17:53
SAKARYALI OY VERDİ SAKARYANIN İŞSİZİ TAŞMI YESİN VEYA BAŞKA BİRŞEYMİ BUNE KARDEŞİM ADALET DŞYEREK OY ALDINIZ SİZİN ADALETİNİZ RİZE TRABZONLULARA MI OYLARIMIZI İNANARAK VERDİK AMA HELAL ETMİYORUZ BU SAKARYALIYI ENAYİ YERİNE KOYMANIZ DOKUNUYOR BIZE
İsmal
04.07.2019 17:52
DAHA İSTANBULDAN COKKK GELEN OLUR RAHAT OLUN .ORDAN BOŞALAN BURAYA GELİR .
Selim yildiz
04.07.2019 17:46
Arkadaş yapmayın sonra millet niye Ak partiye oy vermiyor bunların vekilide aynı belediye başkanı da aynı benim vergimle verilen maaşlar haramda zikkim olsun sen nerden gel nereye ise gir sakarya da adam mi kalmadı sanki atık su kanal işine adam aliyon bide özel kalem sekreteri diyon alırım Ekrem yüce sende bir daha oy sana oy moy yok bir daha tabi haber doğruysa doğru değilse yazanlar a dir hakatetlerim
Recep
04.07.2019 17:45
Ak parti iflas etmiştir. Ilk genel secimde gidecektir
Recep
04.07.2019 17:45
Ak parti iflas etmiştir. Ilk genel secimde gidecektir
landmesser
04.07.2019 17:37
hayatım boyunca hiçbir sağ partiye oy vermedim vermemde. bu durumu eleştirmesi gereken kişiler ekrem yüce'ye oy vermeyenler olmalıdır. oy verenler neyi eleştiriyor anlamıyorum. bu adamların özünde liyakatsizlik yatar. sakarya'da devletine milletine kamuya fayda sağlayacak onca teknik ve mesleki eleman, üniversite mezunu işsizler varken böyle insanlar belediyelerde işe girer işte. bakın işinize. he bir daha ki seçimde de tıpış tıpış gidip akp'ye oy vermeyi unutmayın.
Nadirbaki
04.07.2019 17:32
Bende bir Sakaryalı olarak Sakarya?nın emekçisi bu şehrin vatandaşı olarak düşünüyorum ki acaba çöp kamyonunun arkasına dikilsek işe flan alırlarmı sigortamız ödenirmi diye düşünüyorum. Vay nurcanım nurcanım
Çaybaşılı reisçi
04.07.2019 17:28
Biz ak partimizin ve Ekrem beyin başarısı ve seçilmesi için gece gündüz demeden koşturalım.İttifakın diğer ortağı MHPliler koştursun etsin. ama işe tek marifeti Ekrem beyin yakını Rizeli Davut beyin oğlu olmak olan arkadaş başlasın.Ne diyelim Allah herşeyi hakkıyla gözetendir.
Murat kocabey
04.07.2019 17:24
Yazıklar olsun bir daha ki seçiminde yüzde 75 oy versin sakarya halki.bu kadar olmaz ya
Erbakan yasar
04.07.2019 17:19
Fazilet sahipleri dururken, liyakatsizlerin yükselmesine şaşma.. Dünyadır bu, bak denize ibret al; Çer-çöp üstte , inci dipte. Iyi uykular SAKARYAM..
Karabalina54
04.07.2019 17:15
Istanbul.ankara.adana.antalya.bolu.bilecik ve diger illerden akp elinden alinan belediyelede daha temizlik baslamadi.hazir olun ordaki bankamatikci yan gelip yAtanlar. Ne kadar yanci varsa sakarya izmit konya kayseri belediyelerine postu atmaya geliyorlar.BENIM IYI YUREKLI APKLI VATANDASIM SIZ BEKLEMEYIN COLUK COCUGUNUZA Cay.makarna.komur yeter size
Sakaryalııı
04.07.2019 17:12
gerçekten yazık benim eşim 4 yıllık kamu işletmesi mezunu 5 senedir atanamıyor adam torpille direk işe alıyor bu kadar emek veriliyor ama torpil işte bakalım bu kadar insanın vebalini nasıl vereceksiniz ahirette . bu dünyada kazanın kazanın ak partiye oy yok oy yokk
Sakry
04.07.2019 17:12
Niye bu kadar şaşırdınızki?bunda birşey yokki her belediye başkanı kadrosunu kuracak ve maça çıkacak.şu an herkes kadro kuruyor amca oğlu,dayıoğlu,hala oğlu,hemşerih,vs vs iki yıl.dolmadan kaçmazlar inşallah erenlerde olduğu gibi!
Erbakan yasar
04.07.2019 17:11
Bana yapilan haksizlik ve iftira universite ogrencisi mustafa kardesime de ayni seyler yapildi.. ekrem yuce sakarya ya hic bisey katamicak bunu yazin bi kenara sadece damadinin arkadasini ve cevresini kayincosunun arkadaslarini ve kendi yakinlarini belediyeye alacak hizmetmi oda ne hic bisey yapmayacak.arkadaslar 5 sene dua edin ins ben yanilirim ins ben haksiz cikarim ama zaman bize herseyi gosterecek.. sakarya da işsiz gencler cok ve EKREM yuce yuzunden isini kaybeden de cok isini kaybedene vefa yapacagi yerde şarkıcı davutguloglunu ise alirsin birde guzel yere yerlestirirsin.. neyse ZEKI BEYI BU SAKARYA MUMLA ARAYACAK VE BU YAZDIKLARIMI OKUYANLAR BI KAC SENE SONRA ERBAKAN HAKLIYMIS DIYECEK IYI UYUMALAR SAKARYAM..
baskonus54
04.07.2019 17:11
Vallahi helal billahi helal!!!! liyakat??? yazıklar olsun!!!! serdivancı zeki gitti, erenlerci ekrem geldi! aynı tas aynı terane... geldiğinden beri ne işe el attın ekrem bey? yazıklar olsun...
Erbakan YAŞAR
04.07.2019 17:07
Yaaa herkez bisey yazmis ne kadar ayip hic hos degil böyle laflar. tebrik edin baskan sen en iyisini bilirsiniz deyin siz ne yaparsaniz superini yaparsiniz deyin ne o oyle yaziklar olsun size yakismadi neya.yaa ben ekrem yuceyle bir fiil 1,5 ay sabah 8 gece 2 3 de evine gittim dolastim kendisini cok iyi bilirim tanirim. Beni sepetledi hatta iftira attilar bana dahi sormadi boyle bisey varmi diye. ekrem beyde iftiraya inandi önemli mi vallah billah benim icin önemli degil benim gibi ben hem kendisini yillardir tanidigimdan hemde davam icin gece gunduz calistim. Neyse kisacasi ekrem yuceden cok sey beklemeyin hic bisey yapmacak..
Anlatsakarya
04.07.2019 17:07
Bende işsizim kaç aydır iş arıyorum bize niye iş yok eve lazım olan camiye haramdır başkan
katula katula
04.07.2019 17:05
Çok şükür ak parti ye oy atmadığım için ne şaşırdım ne de üzüldüm . yüzde 70 otursun izlesin şimdi Ekrem başkanları nı
ADAPAZARLİ
04.07.2019 17:04
Yüzde 65 az bir daha ki seçimde yüzde 100 oy vermek için elimizden ne geliyorsa yapalim
YÜKSEL SONGUR
04.07.2019 17:04
RAHMETLİ TURGUT ÖZAL İN MEŞHUR BİR LAFI VARDIR Kİ BAL TUTAN PARMAĞINI YALAR İŞİNİZE GELİRSE BUNLAR BİRŞEY DEĞİL DAHA GÖRÜN SEÇİM KAYBETMEYE BAŞLADIKLARI SÜRECE BÖYLE ŞEYLER DEVAM EDECEK BİR DAHA İKTİDARA GELEMEYECEKLERİNİ ANLADILAR MI GERÇEK YÜZLERİNİ GÖSTERİRLER TAKİP ETMEYE DEVAM EDİN
Eyyy edepsizler
04.07.2019 17:02
Be bekliyordunuz kardeşlerim Erenler Belediye Başkanı şoförünü özel kalem müdürü yapıyor da koskoca sanatçının oğlu sizin zorunuza mı gidiyor. Ekrem abim den iyi mi Bileceksiniz. Zaten geçici Burada burada makam görev alıp başka yere iyi bir yere tayin olacak. Hayaldi gerçek oldu
doğrucu
04.07.2019 17:00
kim kimi kopardığı belli değil bu hükemet ne hallere geldi yazıklar olsun alıdğınız oylara bır dahakı secimde bu hükümeti istemiyoruz sakaryada
Sakaryalı
04.07.2019 16:57
bu nedir yazıklar olsun! liyakat liyakat liyakat diye bağırıyoruz günlerdir. 80 milyonun hakkı var o koltuklarda nasıl vereceğiz bunun hesabını!
Ahmet gün
04.07.2019 16:57
Oy veren arkadaşlar buda size kapak olsun durun pardon siz şimdi bunuda savunursunuz çocuk belediye için 10 yıl üniversite okumuştur o yüzden başlamıştır işe değilmi ne güzel memleket be çiftlik yeminle nokta.
Pamukova
04.07.2019 16:56
Evet ben bir zamanlar secımden sonra bu Medyabar sayfalarında yazmıştım bu başkan Erenler'i bırakıp gitti Karadeniz bölgesi ne şimdi buda oralardaki yandaşlarını getiriyor. Sayın Başkan siz Sakarya Geyve dogumlusunuz neden hep dışarıdan adam getiriyorsunuz buradaki insanları tanıniyorsunuz çünkü sizde olmuşsunuz yabancı. Ben sizi Pamukova ortaokulu okurkenden tanıyorum size bunları yakıştıramadım. Bizim Sakarya ilinde iş yapacak insan yok demektir. Ama size Sakarya'lı seçmen oy verdiler benzaten vermedim verenler de artık çok pişman onlarda size değil Tayyip'in partisi diye verdiler. Ama iş işten geçti. Sakarya İlimiz hizmet verin artık. Eyy yüzde 65 oy oranı haram zıkkım olsun.
Gerçek sakaryalı
04.07.2019 16:56
Sakaryamizda o kadar genç varken adam rizeden kalkıp gelip özel kalem müdürü oluyor haksızlık karşısında duran dilsiz şeytandır Ekrem yüce sana oy vermedim vermemde!!!
Cehennem atesi
04.07.2019 16:55
Bir iki yil kalem isleri ordan hooop devlet memurlugu.... yiyin efendiler yiyin... Allah kimseyi cocuklari icin namerde el actirmasin, yaltaklandirmasin.. cehennem atesi tum Gunahlari paklar...
Edepsiz
04.07.2019 16:52
Başkanım Allah razı olsun umarım daha çok eşe dosta akrabaya kadro verirsin çünkü bu şehir daha fazlasını hak ediyor. Saygılarımla..
makber
04.07.2019 16:50
İhtiyacı olan bir arkadaşımıza iş gitmiş çok ta üzülmeyin. Ben kendi adıma üzülmüyorum cunku oy vermedım ıcım rahat. Bir dahakı secım de de oy oranları %75 olacaktır.
Liyakat
04.07.2019 16:48
Büyükşehir Belediyesi?nde yaşananlara yorumum: ?Güleyirum haline katula katula!!!?
sakaryalı
04.07.2019 16:47
ne güzell memleket ya intihar eden üniversiteli işssizler bir taraftada bedava makam mevki, ALLAH sorar hesabını..
SS SS
04.07.2019 16:46
bu ülkede iş bulamadığı için intihar eden, atanamadığı için hayatına son veren bir sürü genç öğretmen var, yazık.
E.Kurt
04.07.2019 16:46
Sakarya'nın gençlerinin suyu mu çıktı? Binlerce işsiz genç var Sakarya'da ama nedense hep bana hep bana. Allah büyük, onun da bir adaleti var.
Sakaryalı
04.07.2019 16:43
Koskoca Sakarya ne hallere düşmüş. Sen ki koca ülkede Akpartinin en çok oy almış şehirlerinden birisin sen ki parti oluşumu olarak halkı arkasına alan en iyi şehirlerden birisin kalk git hiç bilinmeyen daha deneyimsiz birini özel kalem müdürü yap. Dışarda o kadar seçim sürecinde seninle omuz omuza yürüyen gençler nerede nerede şehrin gençleri ithal adam çalıştırmak nedir her geçen gün iyice soğudum bizim ilk vakitlerde yola çıktığımız dava bu değildi siz ki daha şehrinizden adamlara sahip çıkamıyorsunuz yokmuydu şehirde ilan verdin de gençler mi başvurmadı bu arkadaş hangi deneyimle oturdu yazık çok yazık Sakarya sağlam bir ders almalı ....
Aslan
04.07.2019 16:43
Akpartili biri olarak utandım. Bu atamanın kokusunu hiçbir tuz bastıramaz.
Danışman
04.07.2019 16:43
Hay maşallah kendi de oğlu kadar genç
Yazıklar olsun be
04.07.2019 16:43
İnanmıyorum böyle birşey olamaz eğer doğru ise yazıklar olsun oy moy yokkkkk
Sucumurat
04.07.2019 16:43
Ye kürküm ye. Arkası olan tepeden inip koltuğa otursun olmayanda biryerlere gelebilmek için didinip dursun. Selda Bağcan dan adaletin bu mu dünya parçası tüm didinip duranlara gelsin....
Sakaryalı
04.07.2019 16:42
Koskoca Sakarya ne hallere düşmüş. Sen ki koca ülkede Akpartinin en çok oy almış şehirlerinden birisin sen ki parti oluşumu olarak halkı arkasına alan en iyi şehirlerden birisin kalk git hiç bilinmeyen daha deneyimsiz birini özel kalem müdürü yap. Dışarda o kadar seçim sürecinde seninle omuz omuza yürüyen gençler nerede nerede şehrin gençleri ithal adam çalıştırmak nedir her geçen gün iyice soğudum bizim ilk vakitlerde yola çıktığımız dava bu değildi siz ki daha şehrinizden adamlara sahip çıkamıyorsunuz yokmuydu şehirde ilan verdin de gençler mi başvurmadı bu arkadaş hangi deneyimle oturdu yazık çok yazık Sakarya sağlam bir ders almalı ....
Namık doğrucu
04.07.2019 16:41
Adapazarı çocuklarına kıran mı girdi, babası müteahhit bu arkadaşın biliyorsunuz dimi Adapazarlılar uyanık olun
yorumcu
04.07.2019 16:40
yazıklar olsun verilen bunca emeği hiçe saydınız. yazıklar olsun yazıklar olsun... şimdi istediğinizi yapın bunun sonrasını da unutmayın. ALLAH VAR ALLAH. UNUTMAYIN..!
eski toprak
04.07.2019 16:37
hayırlı işler!!!
VATANDAŞ
04.07.2019 16:37
Nasıl bir yorum yapsak şaşırdık Allah 'a havale edelim en iyisi
onnman
04.07.2019 16:36
Kesinlikle hakkıyla , torpilsiz, iş bilen biri olarak göreve başlamıştır. Sizin içiniz fesat hiç akp belediyelerinde böyle şey olur mu ? hak hukuk öncelikleridir :) tabii yersen. :))
Teknik54
04.07.2019 16:32
EYYYY SAKARYA HALKI İNŞALLAH BİR SONRAKİ SEÇİMDE %100 AKP YE OY ÇIKAR....SİZİN ÇOCUKLARINIZ İŞSİZ GEZSİN. BAŞKA İLLERDEN ADAM GELSİN TANIDIK KAYIRMA İLE İŞE GİRSİN...... ELHAMDÜLİLLAH MÜSLÜMANIZ??????
Ahali
04.07.2019 16:30
Sakaryalı gençler de asgari ücretle iş bulabilmek için 40 takla atsın birileri de dışardan gelip kaymağını yesin. Ohhh ne güzel dünya! Yakışmadı Ekrem başkan yakışmadı. Dostluk başka hizmet başka
Online Ziyaretçiler