Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Davut Güloğlu'ndan Medyabar'a açıklama!

Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nde işe başlayan Cengizhan Güloğlu hakkında Davut Güloğlu Medyabar'a özel açıklamalarda bulundu.

11:41   |   05.07.2019
Haber Resmi

ÖZEL MEDYABAR.COM

Medyabar'ın özel haberiyle gündeme gelen 'Davut Güloğlu'nun oğlu Büyükşehir Belediyesi'nde işe başladı' haberi sonrası Rizeli sanatçı özel açıklamalarda bulundu.






Ekrem Yüce ile olan bağlarının ticaretten çok dostluk üzerine kurulduğunu ifade eden Güloğlu,"Ekrem bey doğru insanları doğru yerlere koyan bir insan. Cengizhan'da aynı şekilde. Oğlum olduğu için değil ama çok dolu bir insan. Uzun süredir AK Parti'de İl Gençlik kollarında aktif olarak görev yaptı. Üniversitede Hukuk Fakültesi ni bitirdi ve oldukça donanımlı bir insan. Biz Cengizhan iş bulamadığı için Sakarya'ya yollamadık. Ekrem Yüce ihtiyaç duyduğu için Sakarya'ya geldi." ifadelerini kullandı. 


Sakarya ile olan bağlarınıda anlatan Güloğlu, "Bizim Sakarya'yla bağlarımız oldukçada kuvvetlidir. Benim eşim Geyveli. Cengizhan'da küçüklüğünden beri sürekli gelir. Ben oğlumun Ekrem beyin yanında olduğu için mutluluk duyuyorum. Durum torpil gibi görünüyor ama uzaktan yakından alakası yok. Benim Sakarya'da ticari işlerimde var ayrıca. Orada 5 dükkanım var nasip olursa 6'nci bayimizide açacağız."dedi. 


Güloğlu yapılan haberle ilgili olarak ise "Bana buradaki bir kaç basından arkadaş arayarak söyledi. Yapılan haberde zaten bir yanlışlık yok. Tek kırıldığımız nokta yapılan kırıcı yorumlar. O da insanların Cengizhan'ı sadece benim oğlum olarak gördüğü ve tanımadığı için."dedi. 
 

BU HABERLE İLGİLİ






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 74552 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 42081 kere okundu
YORUMLAR 142 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
vatandaş
06.07.2019 11:46
sakaryada herkez donanımsız bir senin oğlun donanımlı yalan söylerken yüzleri bile kızarmıyor yıllarca atama bekleyip vatana hizmet için hakkariye giden öğretmenler varken senin oğln ne hikmetse en yakın dostun olan ekrem beyin yanında.kimse kimseye masal anlatmasın herkes herşeyin farkında....
BIRBILEN
06.07.2019 09:16
EKREM YUCE SAKARYALININ OYUNU ALDIYSA DEMOKRASININ GEREGI BU TOPLUMA HESAP VERMELI ZATEN HESAP SORULUR CE VERILIR OLACAGIZ DEMISTI. CIKIP BEN SUNU BU VASIFLARINDAN DOLAYI ALDIM SAKARYALILARI NIYE ALMADIM BELESIYEYI NICIN KAYINCIM KAYINPEDERIM VE DAMADIM YONETIYOR BUNLARI BASINA ACIKLASINDA MILLET YORUM YAZMAKTAN BIKTI SIS DAGILSIN TAKKE DUSSUN KEL GOZUKSUN BIZI NASIL KANDUIRDIKLARINI ACIKLASINLAR
tebrikler
06.07.2019 08:56
TEBRİK ETMEK LAZIM DEMEKKİ HAK ETMİŞ VE İŞİNİN BAŞINDA YENİ GÖREVİNDE BU KARDEŞİMİZE VE SAYIN BAŞKANIMIZA BAŞARILAR DİLERİM
hakan soydan
06.07.2019 08:52
bu davaya ervahi ezelden beri bir çok hizmet etmiş olan insanlar var amma velakin bırakın bu hizmet etmiş olan insanlaraı siz gidin hiç bu davayla lakası olmayan ve şarkıcı biri diye şöhret biri diye ahpap çavuş ilişkisi belediyeye davut güloğlunun oğlunu işe alıyorsunun ekrem yüce bu memlektte çok insan var işsiz ve güçsüz olan üniversite mezunları ve donanımlı olanlar var yazık yazık çok yazık ne günlere kaldık oy nurcanım nurcanım takula takula davut güloğlundan şarkılar sayın sakaryalılar dinleyin son albümü
Şeker Mahallesi
06.07.2019 08:44
Bana reisini söyle sana belediye başkanını söyleyeyim
ADALI
06.07.2019 08:32
sakaryalı olarak donanımsız ve safız anlaşılan rizeden ısmarlama gelmiş ekrem beye, boşuna okutuyoruz cocuklarımızı akp genclık kollarına üye yap yeterlı cok dolu oluyorlar.bu arada medyabarda sevınıyor güloğlu vesılesyle tıklanmıs yoksa 3-5 yenı haber dısında hepsi gecmıs ayların haberlerı
İbrahim bey
06.07.2019 01:34
Liyakata evet, diğerlerine hayır.
Sakarya
06.07.2019 01:12
Arkadaşlar niçin olumsuz yorum yapıyorsunuz bir baba oğluna iş bulmuş Sayın Ekrem beyi Rize?den tanıyor Sayın Güloğlu Sakaryalı sendikacılar (kızlarını çocuklarını) aynı yollarla KPS ye girmeden memur yaptı müslümanlar secdeye gidince çocuklarının geleceklerini görüyorlar. Biz müslümanların niçin bu halde olduğumuza siz karar verin saygılarımla.
BY_MEÇHUL
06.07.2019 00:51
Gerçekten ünlü olmak zor oğlun işe girer niye buraya girdi lokantada çalışır oğluna bakmıyor olur eskiden millet gurbete gider çalışırdı kimse kimseye niye gitti demezdi şimdi ünlünün oğlu diye yakıp yıkın ortalığı iş nerdeyse karnın nerde doyuyorsa nasibin orasıdır bırakın milletin emeğine çomak sokmayıda kendinizle uğraşın. her şey bitti bu uşak buraya niye girdi bitirdiniz insanlığı sonrada o hükümet böyle şu hükümet böyle bırakın herkez işini yapsın sen insanlığını siyasetci siyasetini sanatcı sanatını milleti lekelemekten karalamaktan vazgeçin artık zaman birlik olma zamanı ne siyaset ne başka bişey önemli olan anlayış hoş görü dostluktur bundanda anlamıyorsanız artık kimse size birşey anlatamaz geşmiş olsun o zaman hepinize...
Emre
06.07.2019 00:44
Bizlerde çok donanımlı genç'iz ama nedense hep sizin çocuklarınız bizden daha donanımlı ben anlamıyorum bunları neyle besliyorsunuz da donanımlı oluyorlar acaba torpil yokta bu işte neden sayın ekrem yüce beni veya bir başkasını bulmadı da sizin oğlunuzu tercih etti o kadar çok insan varki sakarya da sizin oğlunuzdan daha donanımlı ama gören yok maalesef bu hep böyle oluyor zaten bu zaman kadar değişmedi ki şimdi değişecek zeki toçoğlu görev yaparkende aynısı yaşandı şimdi de aynısı yaşanıyor sizler bu milletin hakkına giriyorsunuz bunun hesabı çok büyük olacak elbet bu devran bir gün dönecek allah sizi ve sizin gibi zihniyette olanları ıslah etsin
ARİFİYES
06.07.2019 00:27
Dayı bizde oğluna bişi demiyoruz oğlun gibi keşfedilecek insan var ama bizim baba fazla ünlü değil bakmıyolar bize
Vatands
06.07.2019 00:22
Sakaryanin buyuksehir belediye baskanin rizeden gelmesine şaşırmadınız buna mi sasiriyorsunuz. Bence %65 oy verenler sasirmayin onumuzde 4 sene var daha neler göreceğiz ( bak ulusal basinda guloglunun ogluna icra gelmis mal yokmus babasi 6 inci subesini açıyormuş sagli sollu maşaallah)
Seda Rüya Yıldırım
06.07.2019 00:22
Sakaryamıza hoş geldiniz. Biz misafirperver sakaryalılarız, burda suriyeli müslüman kardeşlerimize işte var yuvada var, böyle donanımlı rizeli kardeşlerimizede iş var. Ak partide başarısı tartışılmaz, hakettiği yere atandı. Sakarya olarak bir dahaki seçime %89 oy vereceğiz. Selamlar davut beye.
murat
06.07.2019 00:10
Sayın davut güloğlu yorumları okumanıza sevindim. Açıklamanızda oğlunuzun donanımlı oluşundan ve akparti gençlik kollarında görev almasından bahsetmissiniz. Ne kadar güzel... Bende size bir şey den bahsedeceğim. Ben asgari ücretten biraz yüksek alan bir vatandaşım eşim 4 yıllık ekonomi ve anasınıfı öğretmenliği olmak üzere 2 üniversite mezunu. 17 yıldır genel ve yerel seçimlerin tamamında ak partiye oy verip çalıştık. Geçtiğimiz aylarda işkur a başvuru yaptık ve eşim için bize geçici olarak 6 aylık valilik bünyesinde temizlikçi olarak iş bulduklarını söylediler. 2 üniversite mezunu bir anneye... vicdan size ait
kinali
06.07.2019 00:06
ALLAH aşkına senin oğlun bulunmayan hint kumaşımı kimse masal anlatmasın burda yapılan bir haksızlık var bende bir ak partili olarak birdaha oy vermeyi düşünmüyorum Verdiğim oyu Hakkınıda helal etmiyorum
Dononim
06.07.2019 00:01
Oyle donanima ancak Donatim da is bulmasi gerekir...
Theree
05.07.2019 23:45
Yorumlar rahatsız ettiyse ve 6. Dükkanınızı açacaksanızve oğkunuz avukatsa ihtiyacı yok demektir. Gel oğlum yanıma bırak deyin ve mesele kökten çözülsün.
Yakup
05.07.2019 23:39
Güller bunlara dikenler vatandaşa kenap işler bunlara işsizlik vatandaşa ölümde var unutmayın eyy yönetenler
Birbey
05.07.2019 23:34
Sende çok dolusun canim maşallah daha gecen gun haberlerde izledim az insani dolandirmamışsın hepinizin yatacak yeri yok
Yasin gulhan
05.07.2019 23:14
He he sakaryalı yer anlat sen dinliyo seni millet yorumlara üzülmüş anla işte millet ne halde çek oglunu sakaryadan istenmiyo sakaryada herkes donalımlı sen merak etme
icimiz disimiz
05.07.2019 23:06
Hiç kimse alınıp darılmasın ama; hayat tecrübelerime göre belediye çalışanlarının çoğu öyle yada böyle referanslı(torpilli) ya pattiden ya ideolojik gruptan, ya dayısından , ya iş dünyasından....ambulan şöförlüğünden belediye de çöpçülüğe kadar... davutoğluyla gün yüzüne çıkan toplum olarak kokuşmuşluğumuzdur. İçimizde ne varsa dışımıza o sızıyor. Yillardir nice mahluklar belediye kalemliginden memurluga ataniyor, Belediye kadrilarindaki herkes diplomalarini irtaya koysunlar,gecenlerde istanbul brlediyesindeki genel mudurlerin izgecmisleri aciklandi, çogu çöp, adam teknoloji ve bilisimin basinda diplomasi pamukkale bilgisayar... sana gelene kadar ne kadar donanimli bilgisayarci var biliyomusun? Nasil zipladin oraya?
Esnaf
05.07.2019 22:36
Ya sayın başkan Allah aşkına Sakarya?da 1 milyon insan varken ne ( yorumunuz hakaret vb içerdiği için kısıtlanmıştır) İşi var rizelinin Sakarya?da herkes mi salak beyinsiz bu adamın yaptığı işi yapamayacak kapasitede ya yeter artık size beddua o kumak dan ben yoruldum ....... ( yorumunuz hakaret vb içerdiği için kısıtlanmıştır)
Ahmet Türk
05.07.2019 22:28
Şimdi anladınız mı Beka sorununu, Belediyeler giderse Beka (Belediye Kasası) gidecek, İstanbul için niye bu kadar gürültü yapıldı, şimdi hiç sızlanmayın, ben bu sayfadan daha önce de yazdım, Sakarya da hiç bir cacık olmaz
Sabır
05.07.2019 22:15
Gerçekten AK Partiye gönül vermiş, bizlerin sokağa çıkacak sizi savunacak yüzleri kalmadı. Teşkilatların mütaahhit odalarından farkı kalmadı. Allah'a havale ediyorum hepinizi.
Son söz
05.07.2019 22:09
?Bir kısım insanlar, Allâh?ın mülkünden haksız bir sûrette mal elde etmeye girişirler. Hâlbuki bu, kıyâmet günü onlara bir ateştir, başka bir şey değil.? (Buhârî, Humus, 7) Bir milyon Sakaryalının hakkını kimler, nasıl ödeyecek ? 3 gündür takip ettiğim haberde Başkanın o çoçuğun istifasını açıklamasını bekledim... Gözümde hiçsiniz artık.
Enes enes
05.07.2019 21:24
Biraz öz eleştiri yapmak gerekirse yahu eleştirelim,yerden yere vuralım,yanlışa yanlış diyelim ama şu hakkım VARSA haram olsun diyenleri anlamıyorum bu nasıl bir kafa yapısı ki vergi ödememek için kırk takla atanlar nasıl bir haktan bahsediyor komik olmayın arkadaş
Onur İnan sorana adres te verebilirim
05.07.2019 20:40
Güvenipte oy atan Ellerimiz kırılsın Yazıklar OLSUN Oylar AKP ye DURMAK YOK YOLA DEVAM Sakaryalı sürünür Rize li götürür
Falcı ali
05.07.2019 20:33
O.kadar donanımlı madem kendi ticari işlerinde iş versene Davut bey abicim..Sakarya'da senin oğlunun yapacağı işi yapacak adam cikmiyorsa bırakın surunelim zaten.1 milyon nüfus var Sakarya'da kendi cocuklarimiz issiz ama ihtiyaç dışardan ne güzel dunyaaa be
Necip Fazıl
05.07.2019 20:22
Yüzüstü çok süründün Daha çoook sürünürsün SAKARYA
c4rş1
05.07.2019 20:17
Özrünüz kabahatinizden büyük gönlünüzce rahat olduğunuzu düşünmeye devam edin. Allah var Allah.
Adabazaar
05.07.2019 20:17
Ne demiş Ekrem başgan ; Sakarya için hizmet vakti :) kimse ağlamasın oyları ver sonra niye Rizeli geldi?? gelir tabi ne bekliyordun Sakarya!
Zafer
05.07.2019 20:04
En ufak bir hakkım var ise zehir zıkkım olsun.sakarya?da adam mı bitti de Rize den adam ithal ediliyor.
Ali asaf
05.07.2019 19:54
Ben hakkımı helal etmiyorum yazıklar olsun böyle sisteme böyle düzene Allahım huzurunda emeği yenen insanların hakkını nasıl ödeyeceksiniz yazık milyonlarca garibanın çocuğuna.
Hüseyin
05.07.2019 19:41
Bu ülkede sade vatandaşsan resmi kurumlara girme şansın çok zor kurumlara yerleşenlere ve atamalara bakın hep siyasete ve siyasetticilere yakın insanlar yazıklar olsun
ŞAKİR
05.07.2019 19:36
Almayalım şehrimizde donanımlı avukat olarak A İhsan Yavuz var bu arkadaşa gerrk yok
Hikmet
05.07.2019 19:27
Eminim bu üstün donanımlarıyla SAKARYA da birçok başarıya imza atıp SAKARYA yı uçuşa geçirecektir. Eğilin kanatları çarpmasın.
Çark
05.07.2019 19:26
17 yılda öğrendiğim bunlarda ALLAH korkusu yok biraz kul hakkını düşünseler bu işlere girmezler
Nazım
05.07.2019 19:15
Yahu bu kadar donanımlı bu çocuğu özel kalemde ziyan etmişsiniz. Keşke YİK te yada AKPM de değerlendirseydiniz Burda körelir bu çocuk
HAVALE
05.07.2019 19:14
Sıktınız ama siyasetçilerin çocuklarını yerleştirdiniz bide başımıza şarkıcı çocukları mı çıktı babasının dümeni iyiymiş neden oğluna pardon donanımla avukat oğluna avukatlık bürosu sömıyor
Yasin
05.07.2019 19:12
1 milyon sakaryalı akılsız, gerizekalı, malız biz. Bizim içimizden bir tane bile cengizhan gibi adam çıkmadı, ekrem başkan da ne yapsın? Gitti ilimin ve bilimin kaynağı karadenizden üstün zekalı birine ihtiyaç duydu, onu alıp özel kalem müdürü yaptı. Yazıklar olsun! Bu ülkeye ihanet ediyorsunuz! Bu memlekete ihanet ediyorsunuz!
KUZEYLİ
05.07.2019 18:45
SAYIN BAŞKAN KUL HAKKINA SAKARYALI HEMŞERLERİNE HAKSIZLIK YAPIYORSUN SAKARYA SİZE 0/65 OY ORANI İLE BAŞKAN YAPTIYSA 2024 TE MEHTER MARŞIYLA İADELİ TAAHHÜTLÜ PASPAS EDER BU MİLLET ZEKİ BAŞKANI İSTEMİYORDU ŞİMDİ HİÇ SİTEM ETMEYİN KARADENİZ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İNŞA EDİLİYOR HAYIRLI OLSUN
MOLLA
05.07.2019 18:45
SANKİ BİZDE HUKUK BİTİREN GENÇ YOKMUŞ GİBİ...EKREM, NE YAZIK Kİ; ŞAŞKIN ÖRDEĞİ OYNAYARAK HEM PARTİYE,HEM DE KENDİSİNE YAZIK EDİYOR.
BİLGE
05.07.2019 18:24
Sayın Güloğlu demiş ki :Ekrem Yüce ile ticaretten çok dostluğa dayalı ilişkimiz var. Cengizhan iş bulamadığı için değil, Ekrem Yüce ihtiyaç duyduğu için Sakarya ya geldi. ( Resmen şaka gibi, bizim de bir daha ki seçim de Sayın Yüce ye ihtiyacımız kalmayacak Haberi olsun.)
Hendekli
05.07.2019 18:19
Bizde yedik... Afiyet olsun Sakaryam
Çuvaldız
05.07.2019 18:18
23 yaşinda bulunmaz hint kumaşı mı senin oğlun taa Sakarya'ya gönderiyosun.Madem burda ticari işlerin 6 tane bayin-dükkanın var koy onların başına sana faydası olsun.senin oğlun pirlanta olabilir,doğrudur ancak;burda tepki ceker olmaz Sakarya da hukuk mezunu donanımlı çok genç var çoook.Bu haberin tepki cekmesi cok normal katlanacaksın.Ama naparsin bu iş klasik Ekrem Yüce tarzi.Ceket başkan.O kadar dil döktük ama yok iyi insan,yok mülayim adam.Buyrun mülayim mülayim seyredin belediyenizi...
Fatih Özay
05.07.2019 17:42
"Gençler eğleniyor muyuz? " geçen hafta bu sitede yayınlanan bir habere yazılan bu yorumu tuttum.
İlker
05.07.2019 17:29
SAKARYA da il teşkilında veya SAKARYALI deneyimli bir hukukçu yokmuş açıklama dan anlamadığım kadar
AVUKAT
05.07.2019 17:10
Hukuk bölümü mezunu adam avukatlık yapar özel kalemde çalışmaz ama hayvanat bahçesi müdürünü TÜBİTAK ın başına getiren zihniyetten ne beklenir Allah tan partinin isminde adalet var ama uygulamalarda bütün adaletsizlikler mevcut
Sakry
05.07.2019 16:54
Zaten partinin gençlik kolları,ıhtiyar kolları, bayan kolları maşallah ne kolları varmış be kollara 1yil takıl hemen iş sahibi olursun yeterki yalakaliği ve yağdanlık işleri yapabilmektir bunlar gibi ama bu dünyanın üstü varsa altıda var .zeki tocogluda yaptı ama şu an çay bahçesinde tek başına oturuyor!anlayana.
Sakry
05.07.2019 16:54
Zaten partinin gençlik kolları,ıhtiyar kolları, bayan kolları maşallah ne kolları varmış be kollara 1yil takıl hemen iş sahibi olursun yeterki yalakaliği ve yağdanlık işleri yapabilmektir bunlar gibi ama bu dünyanın üstü varsa altıda var .zeki tocogluda yaptı ama şu an çay bahçesinde tek başına oturuyor!anlayana.
baskonus54
05.07.2019 16:46
özrü kabahatinden beter tabirinin tam karşılığı bir açıklama. benim çocuğum hukuk mezunu olsun, belediyede işi ne kardeşim? donanımlı çocuk ne anlar belediye işlerinden? git oğluna bi hukuk bürosu aç!!! Sayın Yüce, 5 yıl sonra gidecek olduğunuz bir göreve neden bu kadar yatırım yapıyorsunuz? ne zaman şehrin sorunları için bir çalışma göreceğiz sizden? allah sizi, sizin çanak tuttuklarınızı ıslah etsin!!!!! yazıklar olsun... bitmediniz, bitmeyeceksiniz!!!!
özgür kartal
05.07.2019 16:45
Bir nebze olsun ak partili okupta bu olaya kızan kardeşlerimizin gazını almış helal olsun bu işte 82 milyon vatavdas içinde aranan kan bulundu
Seyfi
05.07.2019 16:39
Önümüzdeki seneler Belediye başkanı için Suriyeli birini aday gösterecekler ve Sakarya yine üstüne düşeni yapacak Suriyeli adayı seçerek başkan yapacak. Baştakiler gelecek miting yapacak Suriyeli kardeşimi seçin diyecek ve Sakarya buna bile kanacak... Akıllanmaz adam olmazlar eşek olana semeri vuracan.
Fahri Sakaryalı
05.07.2019 16:36
Belediyede çalışan herkes sakaryalı olacak diye bişey yok. Sakaryada iş yapan esnafın sanayicinin olmak zorunda olmadığı gibi... Ama akepeden hala liyakat ile iş yapmasını bekleyenlere acımalı mı gülmeli miyim bilemiyorum. Balık kokmuş, hem de baştan kokmuş, ama toz konduramıyorlar. İşte kişileri böyle kutsallaştırırsanız, kral çıplak diyemezsiniz. Allah akıl ve iz'an versin ben dahil herkese ...
cenk kurt
05.07.2019 16:33
ŞU DURUMU EKREM YÜCE DEĞİLDE EKREM İMAMOĞLU YAPSA TÜRKİYE AYAĞA KALKARDI EKREM YÜCE BANADA Bİ İŞ BAK ORDA MAİL ADRESİM VAR
Sabahattin koç
05.07.2019 16:28
Sakarya da gençmi yok başkanım kovun onu
hasan zan
05.07.2019 16:25
DUA EDİN SURİYELİ ALMADI İŞE
sabayattin
05.07.2019 16:22
akp de görev almalı yeterli zaten. akp li değilde digger partililerimi alacaz? işi bilmesi çok önemlide değil zaten, akp li olması bence en büyük kriter
hazan zan
05.07.2019 16:20
burası çok önemli
murat
05.07.2019 16:19
Herkese göre herkesin kendi oğlu dolodur davut bey. Burası Sakarya. Gönül isterdi ki Sayın Ekre yüce Sakarya da ki dolu insnaları değerlendirsin..Sizin oğlunuz Rizede evde her akşam iş ararken Rize belediye başkanı Sakarya dan bir kalem müdürü bulsa zorunuza gitmez mi. Kusura bakmayın.Eleştrilere açık olun. Bir AKP li bir Recep Tayyip Erdoğan sevdalısı olarak bu hareketin çok yanlış olduğunu söylemek istiyorum.
SADACE SAKARYALILAR
05.07.2019 16:18
PİŞMANIM VERDĞİM OYA 10 senedir gençlik yönetim dahil görev aldım ben böle bir saçma acıklama görmedim yakışmadı syn. Güloğlu yok gençlikte orda burda o zaman al rizeye orda hizmeti verdi burda yok doğru adamları doğru yere getircekseler iyi baksınlar fabrikalarda bile kural var önce sakarya içi diye bu ne perhiz ne lahana turşusu Verdiğim oy haram olsun sakaryayı sakaryanın cocukları yönetmeli
adalet
05.07.2019 16:17
SAKARYA YA KAPAK OLSUN BU ŞARKI KATULA KATULA GÜLEYRUM.
Bi Bitmediniz .......
05.07.2019 16:17
Torpil değil bu düpedüz adam kayırma güç makam kullanmaktır eksik söyledin Güloğlu ama olsun bu dünyanın üstü varsa unutmayın ki altıda var orada hesabını verirsiniz .1 kuruş bile benim vergimle belediyeye odedigim paradalarla tarafınıza geçer ise haram zıkkım olsun.insallah tez zamanda çıkar sizlerden.o kadar insan varken kariyer sahibi okumuş kpss den yüksek puan alan gidip bı şarkıcının oğlunu hemde 6.dukkani açacak olan adamın oğlunu getirdiniz helal olsun
nihat muriç baş
05.07.2019 16:10
donanım olarak neyi var yazarsanız belki bizim çoçuklar bir tık üzrindeyse senin oğlunun yerine bizim sakaryalı çoçuklarsan biri girsin. en azından 6 dükkan kesin yoktur bizim çoçuklarda
SsSs
05.07.2019 16:08
Güloğlu'nun oğlu niye bu kadar abartıldı bilemedim. Yorumları yazanların çoğunun Sakaryalı olmadığı, ama Sakarya'nın ekmeğini yediğini tahmin ediyorum. Ortada gayrimeşru bir şey de yok. Herkesin hakkı olduğu gibi ilgili kişinin de çalışma hakkı var bence. Ayrıca belediyede çalışanların da çetelesini tutmak gerek memleketleri hakkında?
Yusuf Çav.
05.07.2019 16:06
Özrü kabahatinden beter ... bu durum önümüzdeki dönemin nasıl geçeceğinin sinyalini vermiştir ... teşekkürler SAKAARYA !!!
Gokhan bayrak
05.07.2019 15:50
Ekrem bey siparişle haber yaptırma,senden açıklama bekleniyor.
doğrucu
05.07.2019 15:45
yemezler.. ticaret yapacaksa heryerde yaparsın. belediye de çalışmaya gerek yok. yok donanımlıymış, yok hukuk mezunuymuş. kendisi de biliyor ki bi sakatlık var açıklama yapılmış. ekrem yüce den de bi açıklama bekliyor kamuoyu. aferin. akıllanmadınız diğer şehirleri başka partilere kaptırınca. sakarya yı da verelim diyorsunuz. davası olan partilileri kırıp, parası olanlara daha çok para kazandırın. durmak yok , devam
Mert korkmaz
05.07.2019 15:42
Davut ekreme söylesene benim oğlumda donanımlı almanca,fransızca ingilizce biliyor,galatasaray lisesi mezunu,universiteyi kanada da okudu,orman muhendisi kendisi anlıyacağın tam donanımlı boş geziyor,ekreme söylede bi el atsın.
Net bet
05.07.2019 15:42
Veee gelen gideni aratır..
Sefer seçer
05.07.2019 15:37
Eee Türkülerini Sakarya ya artık bedava okursun...
TYPli
05.07.2019 15:33
bende donanımlıyım ama iş bulamadığımdan işkur TYP programında 6 aylık çalışıyorum hemde 2020 tl yemek ve yol parası cebimden gittiği halde sıcakta çalışıyorum. madem 6 dükkanın var ozaman o gravatlı donanımlı oğlunu koy onların başına. rüzgar yapma....
Senbirakbuisleri
05.07.2019 15:33
Sakaryada donanımlı adammı kalmadı de get allah aşkına ya torpil yokmuş ekrem yücenin ihtiyacı varmış..
Oflak Oflaz
05.07.2019 15:18
Tuzun kuru ise çek oğlunu yanına.Partine zarar verme desem. ÇIKAR için particilik oynayan ne anlar hak adaletten.. Ekrem baban dar gelirli işsiz eline baktın mı hiç.. Gül oğlu kadar mı mağdur. Bu yaşta vicdan p kadar kör ve kara ise öteler zor..
Oğuzhanoğlu
05.07.2019 15:18
AKP GENÇLIK KOLLARI,KADIN KOLLARI,BAŞKANLARI VE ÖNDE GELENLERİ GEÇİMLERİNİ NASIL SAĞLIYORLAR?
Sakaryalı
05.07.2019 15:09
Sayın Davut bey siz İstanbul?da 4 yıldır bitmeyen binayı daire sahiplerine teslim ettiniz mi şuyum var buyum var demekle olmuyor insanları mağdur etmek Müslünamana yakışır mı ...???
Hamili yakinimdir
05.07.2019 15:07
Hamili yakinimdir cilesi bitmez bu memleketin... Memurluga sinavsiz ziplamak icin birkac ay beledite kalem isleri, sonra hoop bakanlik, memurluk.. bi hancerde cmhurbaskanina hediye ederler..
Ali ordu
05.07.2019 15:04
Sen şimdi buna inandın He senin oğlun olmasaydı kesin girerdi belediyeye kimi kandırıyorsunuz siz bide açıklama yapıyor durmak yok kpss ye devam
Sacid Alp Duru
05.07.2019 15:02
Duy Reis Uyan Sakarya! yak ateşini odunun, Kükre!sen saf çocuğusun Anadolu?nun. Duy Reis! Umutlara saplandı bıçak, Şu BÖLGECİLİK, Ateş oldu yakacak. Azalır sandık! çoğaldı haram arpalık, Bizi de çürüttü, torpil denen hastalık. Söylemde dindar çok, çıkarda ederiz çark, Bu ne hal! Ağlayan hocadan kalmadı fark. Kaymak tabaka, azalmaz çoğalır hala, Sokamadık şu kapitalizmi çuvala. HAKÇA paylaşmayın, yeni sistem neyime, İnsan odaklı isen, saygı duy reyime. Yol ver makamda kimyası bozuk çapsız'a! Sık denetle, dur de arsıza hırsıza. Akibeti zorlayan güçlü düşman var, Unutma!davaya kurban müslümanda var, Duy Reis!peşinde yürüyen beşeri! Haydi Reis! yara ölümcül vur neşteri.
Abdullah Ersöz
05.07.2019 15:00
İnsanların aklı ile oynamak ne kadar kolay ya , biz defalarca başvuru yapalım günlerce aylarca çabalayalım birşey olmasın peki cengizhan sizin evladınız olmasa bu kadar kolay oraya gelebilecekmiydi yoksa bizim gibi çabalayacak ve sonunda başarısızlığı tadacakmıydı cevabı çok basit evet aynı bizim gibi olacaktı . Torpil gibi algılanıyor diyorsunuz evet tamda o şekilde algılanıyor başka izahı yok çünkü 6.dükkanınıza açın 7 yi de ama torpil olayından sonra bu konuya girmeniz zaten birazda sayfayı doldurmak gibi birşey olmuş.Saygılarımla.
uqur_54
05.07.2019 14:58
Bunun hesabı burada değil, öbür tarafta görüşeceğiz nasipse...
Recep Arif
05.07.2019 14:56
Maşallah kıskanan yok. 5- 6 işyerin var. Oğlunun ihtiyacı yok.Hukuk bitirme ile allame olunmuyor. İş hazır değil Sakarya?da bir çok dar gelirli çocuğu işsiz yuva kuramıyor. DEVLET İŞİ KPSS İLE. merhameti olan böyle konuşmaz. AKP ak parti olamayacaksa.. Biter.
Neco
05.07.2019 14:55
Şehrine fransız olan bir başkan taaa rizeli ve fransız lisesi mezunu bir kişiye ihtiyacı olduğunu düşünüyor ve istihdam etmek için ısrar ediyor. Nasıl bir bilgi ve yeteneğe sahip bu kişi!!! ki sbb nin başı işe başlasın diye ısrar ediyor. YERSEN. Bu olaydan dolayı bile sbbnin başının bugün hemen istifa edip şehre daha çok zarar vermeden köşesine çekilip emekliliğinin tadını çıkarması gerekir. Ahhhhh be Reis, kime emanet ettin güzeli Sakaryamızı
Hasan d
05.07.2019 14:49
Yav bide demez mi 5 dükkan var 6.bayimizi açacaz. Gitsin kendi işlerinn başında dursun kardeşim. Başka ihtiyacı olanlar çalışsın böyle yerlerde. Bide ........
merda
05.07.2019 14:44
YEMİN EDİYORUM 8 AYDAN BERİ MSB MAZERET İŞÇİ SINAVI AÇIN DİYE YAZMADIGIM NE BİMERİ KALDI NE TBMM KALDI NE CİMERİ KALDI TASERON KÖLELİKTEN İŞ YÜKÜNDEN TASERON ŞİRKET MSB İŞÇİLİK SINAVI AÇ AÇ AÇ DİYE YAZA YAZA SAÇLARIMA AKLAR DÜŞTÜ MSB MEVZUATTLARI FETOŞ 2008 İŞÇİ ALIM MEVZUATLRINI GÜNÜMÜZE REVİZE ETMEDİĞİNDEN MAZERET İŞÇİ SINAVI BULUNMADIGINDAN YAPILCAK BİŞEY YOK DEYE CVP VERİYOR AMA DİĞER KURUMLAR YANDAŞ GARDAŞ NE KADAR ADAMI VARSA DOLDURUYOR BİZE YAZIK GÜNAH DEĞİLMİ YAA ÜLKE NE HALE GETİRDİLER BÖYLE . MEVZUATINDA MAZERET İŞÇİ SINAVI YOKSA 2008 DE ALSAYDIN YA İŞÇİ Yİ VEYA 2018 MEVZUAT YAPIP İŞÇİ MAZERET SINAVI EKLEMELİYDİN KURUM OLARAK MAZERET YASAM AKIŞINDA İNSAN HAKKI DEĞİLMİDİR ???
makber
05.07.2019 14:39
özyeğin üniversitesinden mezun olmuş işe atanan arkadaş. Yani bir KOÇ,BİLKENT,BOĞAZİÇİ YADA ODTÜ den mezun olsa diyeceğiz ki evet donanımlı. Barajı geçen ve aprası olan herkes o bölümleri okuyabilir. Fakat ne kadar tepki verilirse verilsin değişen bir sey olmayacak . Herkes her şeyi unutacak ve %75 ile tekrar seçim kazanılacak
Cincır
05.07.2019 14:38
Bizim çocuklarımız .... mı da ithal personel getiriliyor. 25 yaşında donanımlı he? Akşam haberlerde çıkarız bide öyle rezil oluruz :)
Sabahattin Koç
05.07.2019 14:19
Yakışmadı Sakarya nın evlatlarını alın işe işçi veya yönetici lazımsa Başkanım kov onu Sakarya nın evlatlarına ihanettir bu 2 şarkı söyler göloğu
hasan doğru
05.07.2019 14:18
Oy nurcinum Nurcinum
SAF
05.07.2019 14:16
REİS NİÇİN ANADOLUNUN SAF ÇOCUĞU DEDİĞİ BELLİ OLDU SAF SEÇMEN SAF YÖNETİCİLER SAF BAŞKANLAR OLDUĞU MÜDDETÇE DAHA ÇOK KULLANILMAYA MÜSAİTİZ SAFLIĞIMIZDAN OLUYOR BU RİZEYE GİTSİN OLMAZ SAFLIK VAR BURADA
send işçi
05.07.2019 14:13
ben şaşırmıyorum sizde bence artık şaşırmayı bırakın gülün geçin .d
gül gül öl
05.07.2019 14:10
ekrem yüce nerden biliyormuş senin oglunda okadar donanım oldugunuı medyabar soramadınızmı ekrem yüce senin oglunu nerden tanıyo diye yada sakaryalı oldukları şimdiye kadar niye akıllarınıa gelmemiş
Mehmet
05.07.2019 14:10
benim çocuğum sakarya 1. olsa yinede almazlar. TORPİL gibi gözükmüyor davut kardeşim alenen torpil hatta adam kayırma diyebiliriz. yazıklar olsun
zakir
05.07.2019 14:08
yüzünüzdemi kızarmıyor bunu yazarken ve bunu alırken sakaryalının yüzüne nasıl bakacaksınız Allah aşlkına birez yüz olur insanda
SAKARYALI
05.07.2019 14:06
RİZE BELEDİYESİNE İŞE BAŞLASAYDI MADEM OKADAR DONANIMLI NİYE KPSS DEN GİRMEDİ MEMUR OLSAYDI HAKSIZ KUL HAKKI YİYEREK GELDİ HARAM PARA ALACAK ÖMRÜ BOYUNCA BENDEN YANA HARAM OLSUN
Paşalı paşa
05.07.2019 14:06
Sakarya da hic donanımlı insan kalmamıştı, ithal donanımlı gencler getiriliyor. Gelen gideni aratmaz inşallah EKREM bey. Bu milletvekilleri ve bu düşüncelerle dört sene sonrasını düşünemiyorum. AKP şu ana kadar sakaryaya hayal kırıklığı uğratmaya maalesef devam ediyor. Özellikle hic bir ise yaramayan SAKARYA MİLLETVEKİLLERİNİ KINIYORUM...........
asya
05.07.2019 14:00
24 yaşında baba parasıyla donanım kazanan bir sakaryalı olmadığı için ekrem yüce de doğal olarak kendi çevresinden takım kurmuş bu takım hizmet için değil yatarak para kazanmanın takımı siz milleti aptal sanıyorsunuz herhalde yatıp kalkıp ah ediyoruz haberiniz olsun size yazık olsun demeyeceğiz asıl size oy verene yani bize yazık olsun o oylar recep tayyip erdoğana verildi ama reis sende artık aç gözünü ne olur yoksa seni gerçekten seven bu milleti de kaybedeceksin bu adamlar yüzünden. aklınıza gelmeyen ölüm var ölüm ölüm unutmayın o sadece cümlede kalmış tüyü bitmemiş yetim hakkı sizi bekliyor ötede
genç SAKARYALI
05.07.2019 13:59
ÖZRÜNÜZ KABAHATİNİZDEN BÜYÜK :( VALLAHİ YETER VATANDAŞI İSYAN ETTİRDİNİZ AZ Bİ GİDİN ÖTEDE OYNAYIN..SAKARYANIN SİNİR SİSTEMİNİ BOZDUNUZ...BİZ ÖNCEDEN ZEKİ TOÇOĞLUNUN ÖDÜLLERİNİ OKURDUK ONDAN SIKILIRDIK.ALLAHIN TOKADI YOK ŞİMDİ NELERİ OKUYORUZ :(
Sefa a
05.07.2019 13:51
Arkadaş o kadar donanımlıki Sakarya da tek ti allah tan gelmiş yoksa sbb batacaktı. Bırakın bu işleri Allah yedirmesin kendi payım haram olsun yandaşçılara
adalı54
05.07.2019 13:43
Tabi tabi, Muhakkak öyledir.
KAFALARCA
05.07.2019 13:43
Burda yorum yapan herkes niyeyse çiftlik banka para kaptıran dolandırılan vatandaş gibi yorum yapıyor azıcık işiniz olsunda buralarda oyalanmayın işiniz düştümü belediyeye Tıpış Tıpış gidersiniz. Trabzondan gelen Ekrem imamoğlunu niye desteklediniz ozaman Doğma büyüme İstanbullu değildi Chp niye İstanbullu bi aday çıkarmadı diye ağlamadınız ? Kimin ne işine gelirseeeeee.
fehmi yüce
05.07.2019 13:38
Doğru sakaryada bu görevi yapacak hiç kimse yok o yüzden senin oğlunu göreve aldılar çok şeffaf bir davranış ekrem beyin yaptığı . kesinlikle torpil yok gene her zaman olduğu gibi belediyede ahbap çavuş ilişkisi devam etmekte zihniyet değişmediği yerde kimi başkan yaparsanız yapın nafile.
Ülkücü
05.07.2019 13:31
Güleyirum haline katula katula.
kamil sert
05.07.2019 13:26
önce BŞB de iş başlasın sonra nakil ile daha yukarılara..ohh ne ala..Vatan millet diye boşuna bağırmamış Davut Güloğlu demokrasi meydanında.
Avare
05.07.2019 13:23
Vay be. Çocuk ne donanımlı bir çocukmuş böyle. Sakaryada işe ihtiyacı yokmuş. Sakaryanın bu çocuğa ihtiyacı varmış. Lütfedip gelmis ilimize. Hem de istisnai memurluk. Yani kpss ye girmeden memur oldu. 6 ay geçtikten sonra devlet kurumlarından istediklerine kurumlar arası geçişle zıplatabilecekler . Hayırlı işler.
Esinti
05.07.2019 13:19
Madem 5 dükkan var ticaret var işinin başına gitsin herkez işini yapsın olmazmiydi
Asya
05.07.2019 13:18
Özrü kabahatinden büyük tam da bu işte insanın aklıyla dalga geçiyor sunuz oğlu donanımlı imiş ülkeye hiçbir hayrınız yok ak partililere yalaka deniyor ya o sizlersiniz işte ekrem yüce ye de 2 çift lafım var o oylar size değil reise idi ama suç sizi izin verende o kadar kızdım elim 1 kere başka partiye gitmedi ama artık yeter gerçekten yeter
ADALI 54
05.07.2019 13:10
Sayın Davut bey madem maddi durumunuz iyi niye gerek duydunuz oğlunuzu siyasi kurumda çalıştırmaya verin bir bayilik oğlunuza ticaret yapsın veya mesleğini yapsın torpil değilde ne oluyor bu işbaşı yapmak ne nice insanların haklarına girmiş oluyorsunuz Ekrem başkan Karadenize niye belediye başkanı olmadınız?
Patlasın torpiller
05.07.2019 13:07
Adam bu olayda absürt olan tek şey yapılan yorumlar demiş ya la.
Baba rahman
05.07.2019 13:07
Benimde eşim geyveli, benmde oğlum hukuk bitirdi... bilmem anlatabildim mi?
Hmt54
05.07.2019 13:03
Bizde müdür kalmamıştı koskoca Sakarya?da kalmadı çok şükür ithal ile getirdik yazıklar olsun bize tabi bu sadece medyaya düşen ithal müdür birde düşmeyenler vardır..
Sofuoğlu
05.07.2019 13:01
Uzun süre görev yaptı dedigin ne kadar uzun olabilir kardeşim. Çocuk kaç yaşında. Ne görevi biz niye duymadık o kadar teskilattayiz da. Genclik kolları bitecek bitecek bitecek..
Sofuoğlu
05.07.2019 12:58
Gençlik kollarında siyaset yapıp hukuk mezunu sakaryalı gençler de var. Yapılan her açıklama sizi bataklığa sürüklüyor. 6 ay 1 sene gibi sürede istifa edip gideceği belli. Kirasını odeyemeyip evinden kaçan çocuktan özel kalem müdürü falan olmaz kardeşim olmaz. Yapmayın bu şehrin çocuklarına bunları yapmayın. Bu gençleri bi yerlere getirin artik. Eş dostunuzu degil
korkut adalı
05.07.2019 12:54
Ben bu olayı külliyenin önünde çadır kuracam ; gerekirse kendimi tutuklatacam ama mutlaka Başkan R,Tayyip Erdoğanın duymasıni sağlıyacam ,görsel ve yazılı basında tüm Türkiyenin duymasını sağlıyacam yzık günah Allah'tan korkun
Mustafa
05.07.2019 12:51
Madem çok donanımlı daha önce nerede çalışıyordu. Madem öyle neden adını internette arattığında haciz haberleri geliyor. Yazık konuştukça saçmalıyor.
Mustafa
05.07.2019 12:46
Madem çok donanımlı daha önce nerede çalışıyordu. Madem öyle neden adını internette arattığında haciz haberleri geliyor. Yazık konuştukça saçmalıyor.
Adapazarlı
05.07.2019 12:40
Benim hanımda 2 üniversite bitirdi ama evde çocuk bakıyor sizin gibi torpilliler sayesinde davut bey bu nasıl olcak bnde asgari ücrete ...gibi çalışıyorum sizde rizeden gelip belediyeye masa başı işe konuyorsunuz hani adalet
Süper b
05.07.2019 12:39
Evet sayın seyirciler sakarya ordudan gelen müdürle bir gol yemişken ikinci golü rizeden gelen bir zat-ı muhteremden yedi.. sakarya vilayeti istila edilmiş durumda 3 üncü gol arayışlarında suriyelilerden tam saha pres uygulanıyor sakarya adeta çökmüş durumda defans dagildi goller arka arkaya irak ve afganlarda orta sahada top dolaştırıyor.. bu sonuçlara bakıldığında SAKARYANIN KÜME DÜŞMESİ KACINILMAZ.. ( vah benim sakaryamin haline...) bu sehrin yerlileri neredeler gerçekten merak ediyorum.. yerin altindami yaşıyorlar.. UYAN ARTIK EY SAKARYA UYAN, SAKARYALIYIM DIYORSUN EKMEGINI RIZELIYE ORDULUYA ONA BUNA KAPTIRIYORSUN.. YAZIK ÇOK YAZIK.. DEMEKKI NEYMIS SAKARYA HALKI KENDI KALBINE HANCERI SAPLAMIŞ..AND JUSTICE FOR ALL..
Yasin
05.07.2019 12:38
Sayın Davutoğlu sizin çocuğunuzdan kat be kat daha donanımlı, bu işe sizin çocuğunuzdan daha çok ihtiyacı olan yüzlerce genç vardır Sakarya?da bunu bilmenizi isterim. Sadece sizin oğlunuz ve AKP yandaşı olduğu için bu işe girdiğini herkes biliyorken sizin bu açıklamayı yapmanız gerçekten trajikomik olmuş.
GULEYİRUM KATULA KATULA
05.07.2019 12:38
SAYIN DAVUT BEY EĞER OĞLUNUZ ÇOK DONANIMLI İSE SAKARYAYA AÇACAĞINIZ 6. İŞYERİNİN BAŞINA CEO OLARAK YERLEŞTİREBİLİRSİNİZ,
Baba rahman
05.07.2019 12:37
Benimde eşim geyveli, benmde oğlum hukuk bitirdi... bilmem anlatabildim mi?
Tüy dikme
05.07.2019 12:36
Adam resmen aciklamaya calisarak onceden yaptiginin uzerine tüy dikmis... Guleyirum katula katula, Sakarya nin tek ihtiyaci olan sey senin guzel sesinle sarki soylerken dans etmendir... Turkucusun sen turkucu kal...giy dedi body atletleri...
Mustafa K.
05.07.2019 12:36
Yaaaa bırakın bu işleri belediyede avukat olarak başlasaydı da görseydik sonra müdür olurdu. Sakarya?nın kayanan yarasına parmak basmaya geldi. Çok ihtiyacımız vardı. Allah razı olsun başkandan. Hala hikaye anlatıyorsun Güloğlu bence sus batıyorsun
Şaşkın
05.07.2019 12:34
Sıkıntı yok biz alıştık. Kim varsa gelsin girsin. .sende şubeleri 10 à cikart sakarya da. Sonuç aynı yüzde 80 olur inmez. .neden insan ki bu haberi Karasu'nun hendegin geyvenin köyündeki ninem Teyze lerim bilmiyo rüyada bile görmez. Seçim geldimi ben tayyip é atarım deyip geçiyor. Cumhurbaşkanı sayesinde istediğiniz yere girin çıkın. Yeterki bir hesap olduğunu unutmayın
AYHAN
05.07.2019 12:33
Yapılan kırıcı yorumlara kırılmış Sayın Güloğlu. Özrü kabahatinden büyük. Vay ki vay!!! Ne bekliyordunuz, vatandaşın sizi tebrik etmesini mi? Haber altındaki yorumlarda size, oğlunuz Cengizhan'a, ailenize, kariyerinize laf edildiğini görmedim ben. Oğlunuzun donanımına, eğitimine ses eden de yok. O habere tepki gösteren insanlar, Sakarya'da eğitimi en az Cengizhan kadar olan binlerce, on binlerce işsiz Cengizhan, Zeynep, Ali, Ayşe, Ahmet... vs. için gösterdiler tepkilerini. Siz bu topa girmeyin Sayın Güloğlu, siz susun ses etmeyin. Anladık ki mantıklı bir açıklamanız yok, bari iyice sıvamayın.
6. Dükkanıda alcakmış
05.07.2019 12:32
Sadece gülüyorum
adalı
05.07.2019 12:31
Bende bi hançer getirsem ekrem başkan bizede bi ekmek kapısı cıkar mı ?
fısıltıss
05.07.2019 12:30
Beledıyede çalışmamız ıcın Oncelık ılla partıden mı olmamız lazım ?
Donanim li
05.07.2019 12:30
O kadar donanimli olsa hangi universiteden mezun oldugunu ozellikle belitrirdi, belli ki marmara , ankara istanbul hukuk degil,parayla ozel uniden filan mezun , guguk mezunu..
Mehmet
05.07.2019 12:28
Sakarya da adam mı kalmadı o gelen kişi Sakarya?da kaç kişiyi tanıyor acaba
Adnan
05.07.2019 12:28
Çok merak ediyorum ekrem yüce ve avanesi is yerimize geldiyinde yaşlı bir amca oğluyla gelmiş ekrem yüceye başkanım oğlumla hergittiginiz yere geliyom demişti acaba o çocuğa bir masa ayırabildimi
HALK
05.07.2019 12:22
Kabul ya hep sizin çocuklar 10 numara dolu insanlar bizimkiler sıradan benim oğlum Yıldız Teknik Üniversitesi mezunu 2 yıl Almanya da okudu 2 yabancı dili var ama yetersiz işte daha ne yapmamız gerek çocuklarımızın dolu ve yeterli olması için yapacak birşeyim yok ki sesimde kötü yalakada değilim
Onur öksüz
05.07.2019 12:22
Tebrik ederim Hem Ak parti gençlik kollarında uzun yıllar çalıştı diyeceksin hem geyve den eşim diyeceksin bir de çok donanımlı hukukçu olduğunu dile getireceksin ( Sakarya da Sakaryalı donanımlı hukukçu yok sanki ) hemide Rizeli olduğunu beyan edip Torpil olmadığını söyliyeceksiniz Sayın Davutoğlu bu iş biraz yani bal gibi torpil kokuyor işte niye alınıyorsunuz ki alınmanıza gerek yok zaten sistem böyle işliyor bu gün Rizeli yarın Malatyalı diğer gün Diyarbakırlılar işlerini yapar hayırlısı olsun
Vatanddas
05.07.2019 12:19
Sayin guloglu bu yapilan mikromilliyetciliktir biz sakaryalilar olarak buna kiziyoruz.rizeli trabzonlu dolu tum belediyeler ve devlete ait kurumlar biz sakaryanin yerlileri ikinci sinif vatandas olduk . Her yere sirf rizeli diye trabzonlu diye adam dolduruyorlar. Bizse kpss diye ugrasiyoruz 4. Yabanci dili bilen adam bile giremiyor belediyeye bu yuzden
Astala vista
05.07.2019 12:19
Kaç kere Geldin Sakarya'ya da Açıklama Yapıyorsun.Davut
Auuuuuuuuu
05.07.2019 12:16
Güleyirum haluna katula katula
DELİ MURTAZA :)
05.07.2019 12:15
YAW HE HEE... NE SİZ MİLLETİ SALAK YERİNE KOYMAYA DOYDUNUZ, NE MİLLET SALAK YERİNE KONULMAYA DOYDU
KAAN
05.07.2019 12:15
vah vah koca sakaryada donanımlı kalmamış yani yazık sakaryaya yazık birde açıklama yapmışlar yazık yazık
Tetris
05.07.2019 12:14
Bu şehrin gönlünü almak Sakaryaspor dan geçer..okadar işyerin varsa Sakaryaspor a destek ol herkesin gönlünü kazanırsın zaten. D partili taraflı cumhurbaşkanı bile mitinge gelince ey Sakaryaspor bu ligleri haketmiyorsun diyor 5 seneyi garantiliyor seçimi kazanıyor hesabını sen yap. Sakarya da aday olarak mandal koy 2 cümlen ile seçim kazanırsın.. Sana ipucu davut. Hadi görelim.
s.ışık
05.07.2019 12:11
sizi Allah bildiği gibi yapsın... söylenecek çok şey var fakat en kısa ve özü bu sanırım.
Zenci
05.07.2019 12:09
Güleyuruz size katula katula davut bey!! Bu millet size ve bu ayrimciligi yapan kisilere gereken cevabi 2023 secimlerinde verecektirr!!!
şenol dağlı
05.07.2019 12:00
katula, katula güleyrum
Online Ziyaretçiler