Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Adasu Enerji yönetim kuruluna iki sürpriz atama kararı

Sakarya Su Kanalizasyon İdarisi (SASKİ)nin şirketi oLan ADASU Enerji yönetim kuruluna iki sürpriz isim ataması yapıldı

22:50   |   06.07.2019
Haber Resmi

Erhan KAYTANBAY'ın haberi
MEDYABAR.COM:
-Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce'nin göreve başlamasının ardından başlayan değişimler sürüyor.
  Sakarya Su Kanalizasyon İdaresi'nin şirketi olan ADASU Enerji yönetim kurulunda değişiklik yapıldı ve yönetim kuruluna iki isim atandı.
 Ticaret Sicil gazetesinde yayınlanan karar ile Ankara ve Sakarya'da yatırımları bulunan müteahhit Ethem Yıldırım ile Türk Dünyası Mühendisler ve Mimarlar Birliği kurucu başkanı ve Genel Sekreteri İlyas Demirci, yönetim kurulu üyeliklerine getirildi.

ADASU yönetiminin başkanlığını  Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce yapıyor.
ADASU Enerjinin yeni yönetim kurulu üyeleri İlyas  Demirci'nin kulislerde adı SASKİ Genel Müdürlüğü içinde dolaşıyor.
İlyas Demirci geçtiğimiz günlerde büyükşehir belediyesi tarafından ilimizde düzenlenen Türk Dünyası Mühendislik, Mimarlık ve Şehircilik Zirvesi  etkinliklerinde ilimize de gelmişti..









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 77346 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7343 kere okundu
YORUMLAR 13 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Alaaddin Tarımçok
10.07.2019 15:01
Tarım şirketlerinin yönetimine kabiliyetli insanlar atansa, sakarya tarımı gelişse bu şeklide olmazmı. bu kabiliyetli arkadaşlar. öyle ya üç tane tarım şirketi dururken... ama buradan enerji almak lazım...
Hamdi Kılıç
09.07.2019 10:55
hayırdır etem bey işler kötü galiba. şimdi de adasu enerji mi? hesabınız ne? ekremde sende altında kalırsınız.
Ankaralı Metin
08.07.2019 18:19
Ankaralının işi gücü zaten makam kovalamaktı.ekrem aradığını verecek saskide.
Faruk Yeni
08.07.2019 18:13
Bir müteahhidin Adasu enerji şirketine huzur hakkı için girmesi mi? Başka hesaplar mı? Ne kadar garip ve ayıp!!! Ankaralının bombası patlar yakında zaten...
Börekçi Ramiz
07.07.2019 16:23
Yahu akıl var mantık var,Sakarya yı Sakaryalı yi tanımayan adam nasıl olur da özel kaleme verilir? Ekremin danışmanları yokmu? Yada kendisi mi danismiyor yada danımsa ihtiyacı duymuyor?
Hasan Tambasan
07.07.2019 15:20
Sayin Başkan. Fakir yada garibanlari ne zaman sevmeyi düşünüyorsunuz. Yönetim kurulu üyesi yaptığınız kişi zaten iş adamı.Yani diyorsunuz ki iş adamı daha çok kazanması gerekir.Fakir fukaraya ne zaman sıra gelecek. Gariban ölsün mü?Senin bu kadar zengin sevdalısı olduğunu bilmiyordum. Yazık birde sana oy vermiştim.
Cem oooo
07.07.2019 13:10
Atamalar güzel ancak genel müdürlük Sakarya'nın öz evladı Naci İris e yakışır
Mesut Üzgün
07.07.2019 13:07
Bu iki ismi tanıyan varmı? Yönetim kurulu üyesi ne demek. Allah Adapazarlilira sabir versin diyorum. Bence Rizeden daha çok adam gelmesi lazım
Şemsi Polahko
07.07.2019 12:52
Adapazarlı ve Sakaryalı ya bu nefret niye?Niçin dışarıdan gelen adamlara ihtiyaç var da? Sakaryalı ya yok? Yoksa bizler adam değilmiyiz?Tayyip Erdogan duy Sakaryalı nin sesini ızdırabini.Sakaryada Adapazarlı ya ekmek yok
Sangarius
07.07.2019 12:37
Bu iki isim de şehrimize yararlı olacak isim. önemli katkılar vereceklerine eminim.
hemşinli
07.07.2019 09:43
hayırlı olsun bu isimler işinin ehli SAKARYA LI itizar etmez bu iki isme ama davutun oğlu nedir ya Sakaryada hiçmi kimse yoktu
Adalı
07.07.2019 07:45
Hayırlı olsun inşallah. Lakin biz çizgisini bozmayan çalışkanlığı, beyefendiliği dürüstlüğüyle tanıdığımız mesleğinde tecrübeli Naci İris beyin hak ettiği gibi önünün açılmasını adetin tecelli edilmesi için umut ediyorum.
DOST ACI SÖYLER
07.07.2019 02:56
Bu doğru ise sayın Başkana Hakkımızı helal etmemiz çok zor olacak. Eski dostların fikirlerini sormayip onlarla istişareyi terk edenlerin başarıyı yakalaması çok çok çok zordur. Danışan dağları aştı danışmayan da düz yolda şaşıp kaldı.Sakarya Halkının nefretini kazanmak için daha başka hangi atamalar icraatlar gerekiyor. Yazık yazık AK Parti her geçen gün mum gibi erimeye mahkum.
Online Ziyaretçiler