Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yıldırım 'Benimle çalışmak istemediklerini ilettiler. Hayırlısı dedim'

Sakaryaspor Teknik Direktörü Şaban Yıldırım görevden ayrılmasıyla ilgili Erkan Sezgin'in kendisini arayıp ‘Hocam sizinle çalışmak istemiyoruz' diye söylediğini açıkladı

13:25   |   07.07.2019
Haber Resmi

Sakaryaspor'un Sakaryalı teknik Direktörü Şaban Yıldırım ayrılık süreciyle ilgili olarak spor264.com Editörüne açıklamalarda bulundu.

Yıldırım, spor264.com editörünün 'Sakaryaspor'da ayrılacağınız konuşuluyor' sorusuna ' Evet öyle bir şey var. Gelecek yönetim benimle çalışmak istemediklerini söyledi. 'diyerek şunları söyledi.






'Gelecek yönetim benimle çalışmak istemediğini bana iletti. Erkan Sezgin arayarak bunun yönetim kurulunun kararı olduğunu söyledi. Tamam dedim. 2 yıllık daha sözleşmem var. Sözleşme şartlarımda yazılı. Ancak ben işi  Sakaryaspor konu olduğu için yokuşa sürmek istemiyorum. Sakaryaspor'a bunu zaten yapmam. Sadece İsmail beyle birlikte çalışırken gelen iki yardımcımın içeride maaş alacakları var.'


 Yıldırım İbrahim Nalbant yönetimine mevcut takımla ilgili olarak ta rapor verdiğini söyleyerek şunları söyledi


 'Bu takımın bu kadronun tutulması gerektiğini söyledim. Zaten transfer engeli bulunuyor. Eğer bu yapılmazsa sorun daha da büyük ve transfer takım PAF takıma kalır Ama onların kafalarında nasıl senaryolar var ne düşünüyorlar bilemiyorum. Ama ben Sakaryaspor'un Teknik Direktörü olarak yapılması gerekenleri ve olası tehlikeye dikkatlerini çektim. Neler yapılması gerektiğini Sakaryalı bir teknik direktör olarak söyledim. Artık karar onların'
 Sakaryaspor'un kadrosundaki futbolcularla ilgili kongre öncesinde görüştüğünü söyleyen Yıldırım ' O zaman devam ediyordum. Futbolcularla görüşmemizde sözleşmeleri olduğundan dolayı kalacaklarını bana söylemişlerdi. Ancak daha sonrakı gelişmelerden sonra Oğuz Kocabal Manisa'ya gitti bazı futbolcularında takımlarla görüşmeler yaptığını biliyorum..Sakarya ve Sakaryaspor için hayırlısı olsun'





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 26104 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11105 kere okundu
YORUMLAR 39 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Bulent
09.07.2019 11:08
Cumhur genç başkan sakaryaspor şampiyon.
TÜRK 54
08.07.2019 14:28
takım bu kadar sıkıntının içindeyken yapılmaması gereken hoca değişikliğini yapmak isteyen yeni yönetim bana göre başarılı olamaz kardeşim başka işiniz gücünüz yokmu sizin şaban hocayı neden değiştiriyorsunuz takımı iyi tanıyan bu kentin hocasını durduk yere ne diye değiştiriyorsunuz
Kinali
08.07.2019 13:01
Şaban hoca çok efendi çokta tecrübeli bir teknik direktör Finalde nasip olmadı çıkmak Şaban hoca Şehri biliyor taraftarların ne istediğini biliyor şaban hocayı göndermek 1.0 maglup başlamak Sizden hiç bisey olmaz
Adalı
08.07.2019 11:11
Şaban Yıldırım?ı istemezseniz tabi çünkü 3 liralık futbolcuya 30 yazdırmaz sizin dümeninizi bozar telefoncu menejer ve ekibi...hocam adam gibi adamdır Sakaryasporludur trübünlerin sevgilisi şaban Yıldırım?ı yollayarak büyük risk aldın sn nalbant .ama haklısın seni ve Erkan sezginide aşıyor bazı şeyler değilmi.
Çuvaldız
08.07.2019 11:04
Ne demek kulupten alacak istememek!Bu kadar borc batağinda transfer bile açılamazken sanki senden iyisini bulacakmış gibi anlamsızca teknik drektör değişıkliğine gidiyorsa yeni yönetim sen de sözleşmende ne yazıyorsa tazminatını söke söke alacaksın Hocaaa!Bu köyün delisi sen misin Hocaaa!.Ara hakkiniiii
Yunus E.
08.07.2019 10:25
Şahıslar ne zamandır takımın önüne geçer oldu? Şaban yıldırımı çok seven alsın takım kursun başına getirtsin. Duygusal davrana davrana takım 2 sezondur finalin kapısından döndü. korkak futbolla kupa kazanılmaz. Elindeki kadroyu en iyi şekilde değerlendireceksin. işine de gelmiyorsa kabul etmeyecektin. Gelecek olan yönetim başarılı olur da hepinizin hayallerini suya düşürürse ben o zaman göreceğim... Bu kadar eyyam yapanlar ? gerek var mı sizce? Nalbant'ın yönetimi sizin istediğiniz gibi başarısız olmayacak. başarılı olacak ! ben buna inanıyorum! önceden sallamak kolay... Cumhur u savunanlar madem o kadar sevdalısıydı takımın ne diye transferi açmadı? 3milyonu var mış :D 3 kuruşu yoktur... ;)
E.S. Sakaryalı
08.07.2019 09:05
Yönetimin önüne geçen kendi başına hareket eden Teknik Direktör istemiyoruz. Bu şehirin makamına önce saygı duymayı öğreneceksin. Burası senin babanın yeri değil. Şaban hoca yı istemiyorum. Final de teknik kararları yanlıştı. bu hoca bizi Şampiyon yapamaz. Ben Taraftar olarak Oyuncu üzerinde etkisi olan teknik direktör istiyorum.
Müdür
08.07.2019 07:40
Cumhur bey lise arkadaşın olarak sana bir tavsiye ne yap ne et muhammet kıratlı yı yanına al ve seçimi kazan. Adamlar daha yönetime gelmeden ilk icraatı şaban hocayı görevden almaksa sakaryaspor un hali ne olacak. Şunuda unutmasınlar şanlı taraftarımız çokda sabırlı olmaz başarısızlıklara unutmasınlar.
Çuvaldız
08.07.2019 06:39
Buraya da Ekrem Yüce birini atayacak galiba.Bu sefer ismail türütün oğlu mu;fıs fıs ismailin mi
Hasan Hüseyin
08.07.2019 02:22
Sakaryasporumuza baskan olacak tipsiz biyikli adamlar istemiyoruz. Sehirde at kalmadigina göre nalbant ne ise yarar! Nalbantcilik 50 sene önceydi.
Bahadır
08.07.2019 01:42
Ekrem başkan çimento fabrikası imzalandı diyorlar doğru mu? 10 sene önce Bülent uygun ve hakan şükür e zeki Toçoğlu imzalamamıştı.şimdi bu iş bitti Sakaryaspor?la makyaj yapılacak deniyor doğrumu sn başkan!!!!!!!!! Telefoncu menejer ve ekibi beklendiği gibi iyi çalışıyor önce hocayı gönderdiler şimdi takımı dağıtıyorlar..kendileri yenilerini almak için bu takım bunların elinde amatöre kadar gider kimse de kurtaramaz
Filozof
08.07.2019 00:46
Saban hoca yoksa sakaryaspor da yoktur bu yönetim neyin kafasında Tek kelime ile rezalet
Recep Hızal
08.07.2019 00:19
Bu yüzden bu takımdan birşey olmaz şaban hoca sadece ufak bi yüzdesi bu takım çok kişinin ahını aldı o yüzden buralardan başka yere çıkamaz bu takım! olan taraftara ve gerçekten kulübü sevenlere oluyor.. Taşıma su ile değirmen dönmez
Komisyoncu
07.07.2019 23:22
Saban hoca gibi kaliteli bir hocayi takimin basinda istemeyen yonetim ya art niyetlidir, yada bu isten anlamiyordur. Saban hoca gibi baska hocayi nereden bulacaksinjz insafsizlar??? Mutlaka kongrede yonetime alternatif çıkmalı, bu takimi cakallara emanet edip batirtmayalim.
2.lig
07.07.2019 22:49
sampiyonlugu kacirmamizin en buyuk sebebi yedek kulübesinde oyuna girebilcek oyuncuların bizim hali saha takimiyla eş olması Ibrahim bizi kandırıyor olabilir fakat cumhur ilk yarı devresinde açsaydı transferi şampiyonduk 15 günde 3 milyonu bulmuş ya hani neyse kafalar karıştı keşke bu kafa karışması passoligi nasıl alıcaz nasıl kullanıcaz gibi sorularla olsaydı ama hayırlısı diyelim...
KATI SAKARYALI
07.07.2019 22:44
Takimi en başından beri izleyenler bilir.. Sayın İsmail ERTEKİN döneminde SAKARYASPOR'un pili 60-70 dk. sonra bitiyordu! Şaban YILDIRIM'ın gelmesiyle takımın kondisyonu arttı ve takim 90 dakika da da basmaya başladı. Şaban hoca bir tek final maçında basarili olamadı. Berk ÜNSAL efendi kafasına gelen topu tribünlere değil de boş kaleye atsaydı şimdi Türkiye Şaban Hocayı konuşuyor olurdu. NALBANT yönetimi eğer Şaban Hocayı gözden çıkardıysa ve yerine abuk-subuk birini düşünüyorsa vizyonlarının ne kadar küçük olduğunun göstergesidir bu.Sayın Ekrem YÜCE nasıl böyle bir hataya girdi aklım-fikrim almıyor? Eğer bu sene başarısız olursak, seçime direk müdahele ettigi icin tüm hesap Ekrem YÜCE' ye sorulacak. Umarım kendisi de bunun farkındadır??!!!
Serdar garip
07.07.2019 22:30
Cumhur abi kongrede bir laf konuştu dünya yansa bu saatten sonra artık dönmez.Ama lütfen birileri ortaya çıksın kongrede Sakaryaspor?u nalbant uygun ikilisine teslim etmeyelim.sn Ekrem yüce düzelt bu işi Allah korusun iki sene sonra Sakaryaspor diye bir şey kalmaz ortada. Bunların niyeti kötü
Hasan doğru
07.07.2019 21:19
Fikret yilmazi istemiyoruz
Naci
07.07.2019 21:06
Şaban hocayı beğenmeyen zihniyetin aklına şaşarım bir çift sözüm de sana Şaban hoca bunlardan paranın tamamını olmazsan sen de adam değilsin kendini enayi yerine koyma Sakaryaspor gelince inşallah 5 lige düşersin yazıklar olsun size yöneticiler siz sskarya sevdalisi deyil reklam pesindesiniz yap sunlarara bir supriz sayin cumhur genç
Yusuf Ç.
07.07.2019 20:32
Sakaryasporun en başarılı dönemleri son 15 yıl içindeki Şaban hoca yönetiminde yaşanmıştır. Ancak vasıfsız ve terbiyesiler yöneticiler bu dönemde Şaban hocaya en büyük vefasızlık örneklerini göstermiş , hadlerini aşan söz ve harejetlerde bulunmuşlardır,aslında direk burdan isimlerini vererekten sövüp söylemek istediğim o kadar çok igeçmiş dönem yöneticisi ve yerel yönetimlerden sorumlu başkan varki ama Ya Sabır deyip Allaha havale ediyorum bu şehrin bu yüz karalarını.Anlaşılan o ki Sakaryasporumuzu da maalesef kötü günler bekliyor ...
ozkan tora teknik ögretmen
07.07.2019 20:29
hangi zihniyet şaban hocayi takimla calismak.istemedigini belirtir.fulbolun f harfinden anlamayanlar yonetime girmesin mumkunse..adam zaten hic bir zaman bastan sona ligde kalamadi.size.dipnot sakarya.dusemesi kesinlesmesi 7 hafta kala saban hoca takima geldiginde ust duzey otoriteler bu takim.nasil ligden duser super top oynuyorlar derken o zaman takimin basinda saban hoca vardi.cok buyuk hata yaparsiniz olacaklardan siz sorumlu olursunuz yonetime msjim taraftar olarak...
Eski maraton
07.07.2019 17:13
Benim kanaatimce cumhur genç yanına bir kaç dinamik yönetici ile beraber güçlü bir yönetim ile baskılara rağmen aday olmasıdır Saban hoca konusuna gelince bu takım ne zaman zora girse kapısı çalınmış serecesi başarılı olan bir hoca dir. Fikret yılmaz gittiği hangi takım da ne başarısı olmuş ki şimdi onun takımın başına getiriliyor. Mevcut hoca gittiği veya gönderildiği zaman gelecek olan hoca onun 5 gömlek üstü olması lazım
Hangi Sakaryaspor
07.07.2019 16:58
Paranı son kuruşuna kadar almazsan bu yönetimden sende adam değilsin.
Hangi Sakaryaspor
07.07.2019 16:58
Paranı son kuruşuna kadar almazsan bu yönetimden sende adam değilsin.
Sakaryaspor
07.07.2019 16:44
Eyyyy Ekrem Yüce eğer bu takım senin yüzünden rezil rüsva olursa,tek sorumlu sensin,ne filmler çeviriyorsunuz?Ne yapıyorsunuz belli değil!Bu şehrin insanını utanmadan birde telefonla görevden el çektiren zihniyete bu cesareti kim veriyor?Burak Yılmazın babası kimdir,ne başarısı var bu adamın?,takımı bilmez,şehri bilmez.
Ali Kara
07.07.2019 16:43
Yeni yönetim ne zaman atandıda hoca gönderiyor futbolcu satıyor.topçu almaya gelince o yeni seçilecek yönetimin işi deyip kıvırıyorlar.anlaşıldı bu sezonda takımda hayır yök.kıvırcıklar siz gene takımdan nemalanın.alın yanınıza otobüsçüyü kendi kendinize deplasmana gidersiniz.kafile başkanıda ekrem YÜCE olur.
Serkan
07.07.2019 16:04
Sevgili medyabar , 3 gün geriden geliyorsunuz..Haber eskidi.
Bahadır
07.07.2019 15:17
Ekrem başkan çimento fabrikası imzalandı diyorlar doğru mu? 10 sene önce Bülent uygun ve hakan şükür e zeki Toçoğlu imzalamamıştı.şimdi bu iş bitti Sakaryaspor?la makyaj yapılacak deniyor doğrumu sn başkan!!!!!!!!! Telefoncu menejer ve ekibi beklendiği gibi iyi çalışıyor önce hocayı gönderdiler şimdi takımı dağıtıyorlar..kendileri yenilerini almak için bu takım bunların elinde amatöre kadar gider kimse de kurtaramaz
Gercek
07.07.2019 15:06
Fatih terimimi getirceniz ?? Yazıklar olsun bu adama Sakaryaspor hep yanlış yapiyo pes Şaban hoca ver sende TFF yaziktirya bundan iyisi kim??
Secati
07.07.2019 15:03
Burak yılmazın babasını getiriyorlar. T. Direktör olarak.. Bir sürü topçunun iç transferde anlaşmaması için yokuş yapıyorlar.. Bir çok eski alacaklıdan muvaffakatname alıp borcu öteleyerek transferi açacaklar. Borç üstüne borç yığıp klüp üzerinden nemalanacakkar.. Alt yapıda 3tane hoca var 6yaş grubuna ve futbol okuluna bakıyorlar.onlarlada da çalışmak istemiyorlarmış.. Kahve eşrafından kendi adamlarından 6-7 hoca toplayıp alt yapıya getirecekler.. Maaşlar Ekrem yüceden.. Demedi demeyin 3vwkte kalmaz klubün kapısına kilit vurdurur bunlar. Tüm bunları yapmaya engel gördükleri şabandan başladılar işe.. Ekrem Yüce ihaleyi sana bırakır bu simsar lar. Zeki toçoğluyu çok arayacak bu şehir galiba..
özgür kartal
07.07.2019 14:53
Sen olursan hocam onlar rahat yiğemezler bu futbol sevdalısı ili sen varken somuremezlerr o yüzdendir 3 lig dussede bitse bu rezillik
Seyfi esergin
07.07.2019 14:51
Insallah cumhur genc son dk. Suprizi yapıp aday olur, kulup nalbant - bulent uygun ekibine bırakılmamalı
S-S
07.07.2019 14:34
Şaban Yıldırım kadar Sakaryaspor'u düşünen hoca mı var ? Menajerlere para yedirecek teknik direktör istemiyoruz. Şaban hoca kalmalı. Bunun vebali ağır olur.
Selim54
07.07.2019 14:24
Şaban Yıldırımla çalışmasınız tabi biliyorsunuz ki Şaban hoca sizin transferde yapacağınız usulsüzlüklere göz yummaz çünkü Sakaryasporu ve sakarya yı düşünür..Bülent uygun ve ekibi bucaspora 26 transfer yaprak bal ligine düşürdün Gaziantep senden sonra kapandı Eskişehir yıllarca transferi açamadı Elazığspor aynı !! .aynı kaderi Sakaryaspor?a yaşatmayalım lütfen tüm şehir uyanık olsun aynı senaryo işliyor tıkır tıkır yazık olur koca Sakaryaspor?a .daha Nisan Ayında açıklama yaptı bülent uygun Sayın Ekrem yüce ile görüştük güçlü bir Sakaryaspor düşünüyoruz diye..sn Ekrem yüce olaylı kongreden sonra bu sorumluluk sana kalır bu şehirde. Çimento fabrikası onaylanmış diye konuşuluyor şehirde
Rıdvan Arıcan
07.07.2019 14:00
Bu ligte saban Yıldırım?dan ıyısı varmı Sakarya?yı bılen benımseyen Sakaryaspor?u karıyerınde 50 maç olan adama bırakmayın eger saban hoca gıdıyorsa coşkun demırbakanı getır Yılmaz vuralla görüş İsmail ertekınle görüş ama Burak yılmazın babasını getırme hersey Sakaryaspor ıcınse tabı
Bulent
07.07.2019 13:59
Sakaryayi sakaryasporu tanimayan birini getirecekler ilk 5 hfata basarsiz sonuclar gelecek sonra saban hoca gel bizi kurtar diyecekler.Hep ayni seneryo biktık artik boyle plansiz programsiz yoneticilerden Takimlar kampa baslayacak biz daha yonetim sececegiz.Yazik bu sehre , sakaryasporu yonetmek garajlar taç sporu,adapazari sporu yonetmeye benzemez.
grkm
07.07.2019 13:58
Bu anlayışlı daha çok finallerden boynu bükük döneriz. Kardeşim kadroyu korumak istiyorsun aynı topçularla final oynayan hocayı gönderiyorsun.
Muhammet aydın
07.07.2019 13:45
Hayırlısı morinho ile anlaşmak üzereylermiş olmazsa yan seçenek zidan
Muhammet aydın