Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Eğitimci Tuncay Kabil Boğaziçi Kolejinde

SAÜ Vakfı Özel Anadolu Lisesi Müdürü Tuncay Kabil, Yeni Eğitim-Öğretim Yılından İtibaren Boğaziçi Kolejinde..

13:04   |   08.07.2019
Haber Resmi

İlimizde 1995 yılından bu yana eğitimin içinde olan , farklı kurumlarda öğretmenlik ve  idarecilik yapmış Tuncay Kabil,2012 yılından bu yana Sakarya Üniversitesi Vakfı Özel Anadolu Lisesinde eğitime hizmet vermekteydi.
Kuruma Coğrafya Öğretmeni olarak giren Kabil ,tecrübesiyle kurum içinde kısa sürede ön plana çıkmış ;önce müdür yardımcılığı ardından müdürlük göreviyle çalışmalarına devam etmişti.2019-2020 eğitim-öğretim yılı için Vakıf Kolejiyle yollarını ayıran Kabil, Boğaziçi Kolejiyle anlaştığını ifade etti.

  Kabil, Boğaziçi Kolejinde kurum müdürü görevinde bulunacak










Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Yaşam

Medyabar.com bugun 186571 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 1605 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Esnaf
15.07.2019 01:07
Geçen sene Hakan bey ayrıldı,bu sene Tuncay bey ayrıldı.Acaba ayrılması gereken bu arkadaşlarmı yoksa tepedeki Lord mu..Üzücü olan ayrılmak zorunda kalan değerli eğitimciler Sakarya?nın insanları olması.Onları gönderenlerin ise Sakarya İLE hiç alakası olmayan tepeden indirilen bir insan olması.Vakıf kolejinin Sakarya İLE artık hiçbir bağı kalmadı.Bari adını değiştirip İstanbul Üniversitesi Vakıf Koleji koyun.!!! Biz Sakaryalılar çok cahiliz ya İSTANBULdan bizi eğitmeye adamlar getirin.!!!
Özcan Özden
09.07.2019 00:54
Ben de bir eğitimciyim tüm çocuklarımızın güzel bir eğitim alması için yıllarımı verdim.İdealleri olan yöneticilerin çok şey değiştirebileceğini Tuncay beyde bir kez daha gördüğüm için çocuğumu güvenle emanet ettim.Müdürümüze yapılan bu haksız uygulama çocuklarımızı da olumsuz etkilemiştir.Ne yaparsanız yapın güneşi balçıkla sıvayamazsınız,Tuncay Bey ışık saçmaya devam edeceksiniz saygılarımla.
G.kaya
08.07.2019 21:12
Tuncay bey Vakıf kolleji ve öğrencilerimiz için büyük bir değerdi. Öğretmende olmasi gereken disiplin sevgi ve saygıyı bir arada bulunduran, Idareci olarak öğrencileri icin başarılı hedeflere imza atan, Çocuklarımız icin büyük kayıp Mevlam yolunu açık etsin Yeni okulu hayirli olsun..
Ömer ASLITÜRK
08.07.2019 17:23
sizi yerinizden eden SAÜ REKTÖRLÜĞÜNÜ şiddetle kınıyorum. yıl gelmiş 2019 a Üniversite de yeni nesli yetiştiren yönetim. dolduruluşa getirilip İdealist eğitimciler yerinden ediliyor. 15 temmuz da gördük bu tek düzen içten pazarlıklı ilişkileri... yazıklar olsun size...örnek davranışlar yöntemler yönetmelikler beklediğimiz bir kapıdan çıkanlara bakın... Tuncay bey gibi mücevher gittiği her yere değer katacaktır. siz oturduğunuz koltukların hakkını verebiliyor musunuz.. bence bir düşünün... sadece eğitimle değil ekmekle de oynamak değil midir. bu.... konuşunca karşıt oluyoruz. konuşmayınca hakkımız yeniyor.... nedir bu ya böyle.. o koltuklara hakkınız olduğu için oturuyorsunuz.. hakkının hakkını hakkı ya da verin...
Desire
08.07.2019 17:13
Sau Vakfi Ozel Okulları çok büyük bir kayıp yaşadı. Tuncay hocamızın evlatlarımız üzerinde emekleri çok büyük. Hakkı yendi. Yeni görevinde çok büyük basarilara imza atacağına eminim. Allah utandirmasin.Hayirli olsun...
Gülten YILMAZ
08.07.2019 16:38
hayırlı olsun Tuncay bey
Ömer KIRIM
08.07.2019 16:36
TUNCAY BEY HAYIRLI OLSUN. BENDE DAHA DÜN ÖĞRENDİM AYRILMIŞ OLDUĞUNUZU. ÜZÜLDÜM GENÇ ÖĞRETMENLERİMİZİN YERİ DE AYRI AMA. SİZ BİR BAŞKA CAN ALICI NOKTAYDINIZ BİZİM İÇİN. SİZDEN EMİNİZ. YENİ YERİNİZ DE SİZİN KADAR İYİDİR UMARIM. HAYIRLI GÜNLER .
Ahmet YANARDAĞ
08.07.2019 16:32
Tuncay Bey, hayırlı olsun. sizin gibi kendini eğitime adamış idealist eğitimcilere çok ihtiyacımız var. bir sene sonra 3 numara da size emanet inşallah. tekrar hayırlı olmasını temenni ederim.
Nazlıcan Özden
08.07.2019 16:27
Bizlerle kendi öz çocuğuymuş gibi ilgilenen çok değerli müdürüm. Biz öğrenciler ve Vakıf koleji için çok büyük bir kayıp oldu.
Nazlıcan Özden
08.07.2019 16:22
Bizlerle kendi öz çocuğuymuş gibi ilgilenen çok değerli müdürüm. Biz öğrenciler ve Vakıf koleji için çok büyük bir kayıp oldu.
Zehra Barış
08.07.2019 16:20
Vakıf Kolejine üstün gayretlerle hizmet edip değer katan sayın müdürümüz Tuncay Kabil 'in kıymetini bilmeyen üniversite rektörlüğü iyi ve güzel olan her şeye karşı olduğunu bir kez daha gösterdi. Tuncay Müdürümüz yeni görevinde de fark yaratacaktır. Kendisine başarılar dilerim.
Emine YALÇIN
08.07.2019 15:28
hayırlı olsun Tuncay hocam..
Suzan Sultan
08.07.2019 15:26
Tuncay bey hayırlı olsun. Emeğiniz çok bizde En yakın zamanda ziyaretinize geleceğim. Suzan, Erol SULTAN.
Nuray ALDİNÇ
08.07.2019 15:13
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ VAKFI OKULLARI İÇİN BÜYÜK KAYIP OLMUŞ... Tuncay Hocam, yeni görev yerinizde başarılar dilerim... Bulunduğunuz yere büyük faydalar sağlayacağınıza yeni renkler katacağına eminim..... saygılarımla,
Online Ziyaretçiler