Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Güloğlu'ndan 'İşe başlamadım' açıklaması!

Şarkıcı Davut Güloğlu'nun oğlu Cengizhan Güloğlu, geçtiğimiz hafta önünde fotoğraf çekilerek "Bismillah" paylaşımı yaptığı Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nde işe başlamadığını açıkladı.

15:37   |   08.07.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 
Rizeli ünlü şarkıcı Davut Güloğlu'nun oğlu Cengizhan Güloğlu, geçtiğimiz hafta başında Büyükşehir Belediyesi önünde çekildiği fotoğrafını "Bismillah" diyerek sosyal medyada paylaştı. 
Medyabar editörleri Cengizhan Güloğlu'nun SBB'de 'Özel Kalem Müdür Yardımcısı' olarak görev yapacağını öğrendi ve haber yaptı. 


Bu haber kamuoyunda yankı uyandırırken, Davut Güloğlu da Medyabar'a yaptığı açıklamada, oğlunun donanımlı bir kişi olduğunu belirtirken; "Biz Cengizhan iş bulamadığı için Sakarya'ya yollamadık. Ekrem Yüce ihtiyaç duyduğu için Sakarya'ya geldi" ifadelerini kullanmıştı. 






Cengizhan Güloğlu, bugün basın kuruluşlarına açıklama göndererek yapılan haberlerin kendisini ve ailesini ciddi anlamda rencide ettiğini söyledi. 

Güloğlu, "...Büyükşehir Belediyesinde çalışmaya başlamam gibi bir durum söz konusu değildir" ifadelerini kullandı. 


Güloğlu'nun twitter hesabındaki "Bismillah" paylaşımını da kaldırdığı görüldü. 


Cengizhan Güloğlu'nun açıklamasının tamamı şu şekilde: 


Bir kısım medya organlarında şahsım ve ailemle ilgili bir takım haberler çıkmıştır. Bu haberler gerek şahsımı ve gerek ailemi ciddi anlamda rencide etmiştir.
Bahsi geçen haberlerde belirtildiği gibi Sakarya Büyükşehir Belediyesinde özel kalem müdür yardımcılığı gibi bir kadro bulunmadığı gibi Sakarya Büyükşehir Belediyesinde çalışmaya başlamam gibi bir durum da söz konusu değildir. 
Aile olarak Sakarya'da kökenimizin de bulunması hasebiyle Sakarya 'nın gerek benim şahsımda ve gerekse ailemde ayrı ve müstesna bir yeri vardır.
Aile olarak daha evveliyatından da tanıdığımız ve bizim için mümtaz bir yeri bulunan Sayın Ekrem YÜCE Bey 'in Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevine gelmesi münasebetiyle siyasi geçmişim ve birikimime katkı sağlamam amacıyla tecrübe ve görüşlerinden istifade etmek için kendisi ile yapılan bir takım görüşmelerin iş başvurusu olarak basına yansıması bizi ziyadesiyle üzmüştür. Böyle bir durum söz konusu değildir. 
Gelecek planlamamda önemli bir yere sahip Sakarya hakkında yukarıda da ifade ettiğim gibi Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı olan Sayın Ekrem YÜCE Bey 'in görüş ve önerilerinden istifade etmek amaçlanmıştır. Bunun dışında bir anlam yüklenmesine itibar edilmemesini ve bu doğrultuda kamuoyunun doğru ve sağlıklı bilgilendirilmesi adına saygıyla duyururum.

                                    Cengizhan GÜLOĞLU 


BU HABERLE İLGİLİ






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 68667 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 20211 kere okundu
YORUMLAR 52 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
tuncay
11.07.2019 15:56
1 milyonluk şehirde bu görevi layıkıyla yapacak bilgi birikim tecrübede insan yok mu da rizeden personel ithal ediyoruz ? her toplum hakettiği gibi yönetilir çok doğru bir söz
kertenkele
09.07.2019 22:34
Büyümüş de basın açıklaması yapıyor...Kimsin sen yahu? Sn Yüce ,sakarya'da donanımlıı adam yok mu idi? Resmen işsizmiş,iş verilmiş..Burunundan kıl aldırmıyor beyzade..Madem çok donanımlısın,Sakarya büyükşehir belediyesi kadrosuna mı kaldın? Yok mu kıymetini bilen bir büyük holding vs..? ..De get ya..Çocuk..:)))
Port
09.07.2019 14:18
Işe başlamamış belki de bankamatigini alıp izne ayrılmıştır.belge istiyoruz.lafa karnımız tok.ayrica açıklama yapicak kişi ekrem yüce.onun ağzından teyit edilsin istiyoruz.
Mert korkmaz
09.07.2019 12:20
Bir kaç gün öncede yazdım,benim oğlum galatasaray lisesi mezunu,üniversiteyi kanada da okudu,kendisi orman mühendisi,fransızca ve ingilizceyi ana dili gibi hatasız kullanıyor,almancası fena değil,şimdi bu çocuk kendi branşında doğru dürüst iş bulamıyor,tercümanlık yapıyor,davut un oğlu donanımlıysa ve bu sayede işe alınıyorsa benim çocuk iddaa ediyorum buna on basar diyecek çok şey var ama neyse,böyle adamlar Recep Tayyip Erdoğan ı halkın gözünden düşürmek için ellerinden geleni yapıyor reis bunlara nasıl tahammül ediyor veya haberimi yok acaba,al birini vur ötekine bu kadar emeğe gerçekten çok yazık.
baskonus54
09.07.2019 10:55
anam anam anam, büyümüşte açıklama yapma gereği duymuşmuş... ya arkadaşım, tamam hepimiz makam mevki sahibi olmak isteriz, babanıda anlıyorum, evladı için uğraşıyor ama, sen kimsiniz acaba? sen sakarya'nın nesi var nesi yok biliyor musunuz acaba? sen iş çıkışı saatinde hangi kavşakların sıkıştığını biliyor musunuz acaba? sen ve baban dükkanlarınızı işletseniz, sende bi şubenin başına geçsen, 1 hafta önce babanın açıklamasıyla senin açıklaman çelişmezse daha iyi olmaz mı acaba? anam anam anam, donanımlı ilimizin kurtarıcısı, çana ihtiyaçımız vay bizim yahu... çekil abim çekil, kenarda dur sen olur mu
adalı
09.07.2019 10:18
Ekrem YÜCE'nin ihtiyacı mı varmış davut güloğlunun evladına binlerce kpss ye girip kapıda bekleyen adam var dışarıda boş boş konusmasın herkes !
Umut onal
09.07.2019 10:04
Hıc aglanmayın sakaryalılar bu metal yorgununu sız sectınız cekeceksınız daha bu ıyı gunlerınız bence kıyrmetını bılın
Yunus E.
09.07.2019 09:50
Niye kızıyorsunuz ? Fabrikada çalışan ali ustanın oğlu mu atanacak özel kalem için? Tabi kide, Davut'un biricik oğlu olacak özel kalem ! Ben bunlara takılmıyorum. Benim anlamadığım, o kadar kötü durumda ki ülke, medyanın meşgul olduğu konulara bak.. Ya arkadaşlar, işsizlik faiz aldı başını gidiyor. insanlar artık birbirlerinden utandığı için borç isteyemiyor. Bırak ay sonunu ay başında bile para kalmıyor. bunlar ne istiyor bu halktan? Aralık ayından beri zarar tablosuna göz gezdirdiniz mi ülkenin? kaç KATRİLYON zarar etmiş ülke ! fakat hiç bir şey yokmuş gibi hala görevde sayın damat! pardon sayın bakan!!! Ekrem yüce, rize büyük şehir belediyesi olarak değiştirirsin tabelayı artık zamanla :)
Umut
09.07.2019 09:05
Sizin memlekette girdiğin her kurumun kapısında fotoğraf çekilip yayınlamak moda mı? Hiç bir hatadan dönüldüğünü düşünmüyoruz insanların gözünün içine baka baka hala akıllarıyla alay etmeye devam ediyorlar. Açıklama isterkende bundan sonra yapılacak her açıklamada işlerin dahada komik hale geleceğini biliyorduk. Yazık çok yazık. İşe başlamadığından babanın haberi yok galiba haber ver de sana iş ayarlamak için bir kaç tane daha hediye kılıç almak zorunda kalmasın. Babanın yaptığı açıklamada potansiyellerinden dolayı işe başlatıldığından falan bahsediyordu gerçekten potansiyel varmış bence kitap yazmalısın diksiyon ve kullandığın türkçe çok iyi.
sakaryanıngenci
09.07.2019 08:56
Bu şimdilik böyle kalsın. Herkes bu durumun takipçisi olsun. Sakarya'nın gençleri bitti, ahbap çocuklarına mı sıra geldi. Başkan önce şehrin işsiz gençlerine iş bulsun !!!!!
Pukay
09.07.2019 08:46
ama cehape camileri ahır yaptıı... :D
makber
09.07.2019 08:20
Halkın öfkesi geçene kadar rafa kaldırılmıştır. Sonra tekrar gönül belediyeciliğine devam :)
Tarık
09.07.2019 07:26
O zaman buda bankamatik memuru olarak giriş yapıp gitmiştir maaştan maaşa bankamatiğe gider
Tarafsızdınızhani
09.07.2019 03:29
Medyabar her zaman tarafını belli ediyorsun senin ne olduğun zaten belli ha fox izlemişim ha senin siteyi. Medyabar editörü açık mı kolluyor doğru zamanı nasıl da güzel yakalamış ama ben kalıbımı basarim iktidar senin hangi tarafta olduğuna ama neyse sözde tarafsız medya olarak göz boyamaya devam edin.
YÜKSEL SONGUR
08.07.2019 22:49
BİSMİLLAH DİYE YAZMA SAYDI KİMSENİN RUTU DUYMAZDI İŞE BAŞLAMIŞTI TAKİP EDİN SESSİZ SEDASIZ BAŞKA BÜYÜK ŞEHİRDE İLE BAŞLAYACAK
Ffyo
08.07.2019 21:38
Bence halktan ummadığı bir tepki geldiği için ,bu iş apar ,topar rafa kaldırıldı.
Abdestsiz
08.07.2019 21:13
Galiba abdestsiz bismillah demis; isler ters yuz oldu, yada cok samimi bismillah dedi, kader eliyle haram riZıktan kurtuldu..
Mert korkmaz
08.07.2019 20:55
Sayın belediye başkanı ekrem bey sizler truva atının içine gizlenmiş Recep Tayyip Erdoğanı bitirmek için milletin tepkisini çekmek suretiyle bir şarkıcının oğlunu işe alıyorsunuz benim aklıma başka bir şey gelmiyor lütfen kendinize gelin.
Falcı ali
08.07.2019 20:33
Maaş baglansinda calismasada olur bence...
karaboşnak
08.07.2019 20:32
peki baban niye öyle bir açıklama yaptı acaba hayırdır afızzzz??????????? sen bizi enayi sandın......
Sabit Haberal
08.07.2019 20:14
ÖYLE VEYA BÖYLE YANLIŞTAN DÖNÜLMÜŞTÜR DAHA FAZLA ÜSTÜNE GİDİLMESİNE GEREK YOK KEŞKE YAPILAN HER YANLIŞA KARŞI BU ŞEKİLDE BİR OLUP SESİMİZİ ÇIKARSAYDIK BELKİ O ZAMAN DOĞRULAR DAHA ÇABUK YEŞERİRDİ.
Ali takoz
08.07.2019 20:12
Bugün belediyenin bahçesinde gördüm kendisini yalan yok özel kalemde değildi sanırım çalışmıyor...
Emrah aydı
08.07.2019 20:12
Olay basına yansiyinca, değişti, telefon acarakta, danışabilirsin,ama bu ve bunun gibi olaylar insanları akp den soğuttu, yok danışacakmışta yok iş için gelmemişte.gecin bunlari
Emrah aydı
08.07.2019 20:12
Olay basına yansiyinca, değişti, telefon acarakta, danışabilirsin,ama bu ve bunun gibi olaylar insanları akp den soğuttu, yok danışacakmışta yok iş için gelmemişte.gecin bunlari
Sucumurat
08.07.2019 19:10
Daha önce "Selda Bağcan'dan adaletin bu mu dünya" parçası bir yerlere gelebilmek için didinip duranlara gelsin demiştim. Şimdi de babandan "Güleyirum haluna katula katula " parcasi sana gelsin cengizhan.Baban çok donanımlı olduğundan bahsetmiş ti ama bu açıklamanla babanı ters köşeye yatıriyorsun. YEMEZLER....
ali can
08.07.2019 18:57
bizimde evveliyatımız burada doğma büyüme buralıyız sizin gibi istanbul da orda burda yaşayıp tatil günlerinde ziyaret ettiğiniz sakarya lı olmanız mümükün değil BİZDE BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNDEN GÖREVE BEKLİYORUZ KALEM MÜDÜRLÜĞÜ OLUR TEMİZLİK OLUR HİÇ FARKETMEZ
erbakan yasar
08.07.2019 18:49
Kim yalan soyluyor buraya bakalim.. babasi aradimi aradi ne dedigine bakalim.. sonra oglu cikip ne dedigine bakalim.. anlasildi sayin başkan bu kadar yogun bi tepkiyi kaldiramadi ve ogul gulogluna kusura bakma dedi ve yolladi.ey guzel ALLAH im sen biz kullarina daha neler gostereceksin izleyelim.. kardes dert etme baska yerde baska sefere guzel noktalara gelirsin.. burdan ekmek cikmadi.. ama bu olaylar ankaranin kulağına gitti acaba ankarami dur dedi bu olaya..
Fatih54
08.07.2019 18:41
Çevir kazı yanmasın.Simdi bu kendini akıllı sanan ufaklık tüm Sakarya halkinı salak yerine koyup bide utanmadan işe başlamadım diyor.Sen başlamadın değil Sakarya halkimın haksızlığa tepkisinden baslayamadın. Bunu iyi bil ufaklık.Senden daha donanimlı,sakaryanin sorunlarini senden daha iyi bilen binlerce donamımlı evladımız var bizim.Bu tepkilerde Ekrem Yücenin kulağına küpe olsun ayrıca...
Fatih54
08.07.2019 18:35
Çevir kazı yanmasın.Simdi bu kendini akıllı sanan ufaklık tüm Sakarya halkinı salak yerine koyup bide utanmadan işe başlamadım diyor.Sen başlamadın değil Sakarya halkimın haksızlığa tepkisinden baslayamadın. Bunu iyi bil ufaklık.Senden daha donanimlı,sakaryanin sorunlarini senden daha iyi bilen binlerce donamımlı evladımız var bizim.Bu tepkilerde Ekrem Yücenin kulağına küpe olsun ayrıca...
Sakaryalı
08.07.2019 18:28
Öncelikle burası Sakarya senin nasıl ve ne zaman siyasi bir geçmişin oldu kardeşim .Sakarya için planlama yapma git baban gibi İstanbul?da inşaat yap orda zarar ver insanlara burda çok var senden hadi kardeşim başına iş almadan evine dön saygılar
Çuvaldız
08.07.2019 18:25
İşte her tepki böyle yanlış işlere geri vites yaptirsa...Bu çok güzel oldu.Biz ne,nasıl,nerde, ne amacla olduğunu çok iyi biliyoruz Cengizhan Bey.Sonuçta vatandaşın gösterdiği tepki çok güzel ve dogru bir U dönüşe vesile oldu :)
Ali Okan
08.07.2019 18:14
Şimdi babanmı yalan atıyor senmi bu ne çelişki böyle baban neden böyle Bi açıklama yapmadı
Can
08.07.2019 18:10
Ya baban yalancı yada sen yalancısın cengo, baban başka konuşuyor sen başka kime inanalım?
Astala vista
08.07.2019 18:01
At Yalanı izi kalsın.....
Serhat
08.07.2019 17:49
Sayin medyabar ya siz yanlis haber yaptiniz ya da dogru ama cocuk böyle bisey yok diyor siz delilinizi ispatlayin medyabar işe giris belgesini gösterin o zaman çocuk hakkında gercek bilgi ortaya cıkar kim hakli kim haksiz bakalim
galaksi
08.07.2019 17:32
HADİ KARDEŞ BAŞKA KAPIYA 22 YAŞINDA HEMŞİRE OĞLUM VAR EVDE YATIYOR 25 YILDIR REFAH ARTI AK PARTİ OY ATIYORUZ BELEDİYE BAŞKANI MECLİS ÜYESİ BİRSÜRÜ TANIDIĞIMIZ AK PARTİLİ VAR AMA SADECE SW GETİR BIRAK DİYORLAR Bİ HALT OLMUYOR ONUN İÇİN SÜR EŞŞEĞİ NİĞDEYE SAKARYANIN SANA FALAN İHTİYACI YOK MERAK ETME ÜZÜLME BİZE BİŞİİİ OLMAZ SEN HUZRLA UYU EKREM BAŞKAN SENDE BÖYLE ŞEYLERLE GÜNDEM OLACAĞINA BİR AN ÖNCE ÇALIŞMAYA BAŞLA ESKİŞEHİR KOCAELİ PARİS OLDU BİZ HALA KÖYÜZ ZEKİ SAOLSUN Bİ TEK OTURDUĞU SERDİVANA HİZMET ETTİ ADAPAZARINA Bİ TEK ÇİVİ BİLE ÇAKMADI BİR TEK MEYDANI SÖKÜP TAKTI YAAA NE DİYEYİM
egemen
08.07.2019 17:22
bu şehirde bu gibi olayların alası oldu.bizim küçük havuz medyası istediği aday belediye başkanı olsaydı böyle mi davranacaktı.tabiki hayır.
Karabalina54
08.07.2019 17:18
Bos ver ise baslama.zaten ne is yapacagini sende biliyorsun. BANKAMATIK KARTINI AL. MAASINI CEK..YAN GEL YAT.3
adalım
08.07.2019 17:13
Sana inanırsak baban yalancı omuş olacak bu seferde. Bende şaşırdım kime inanacağıma :)))
c4rş1
08.07.2019 16:52
Halkın vicdanı her zaman doğru karar verir, verdirir..
murat
08.07.2019 16:49
İlla belediyeye personel lazımsa İstanbul büyükşehirse kadroda olan Birçok sakaryalı işini layıkıyla yapacak tecrübeli personelimiz var.Bunlar değerlendirilebilir Sayın başkan?
avukatta mı sorun var babasında mı?
08.07.2019 16:32
Şimdi bu açıklamaya göre sayın Davaut GÜLOĞLU Sakarya halkına yanlış ve ger.eğe aykırı bilgi vermiş oluyor. Yok eğer Davut GÜLOĞLU'nun dediği doğruysa oğlu Cengizhan GÜLOĞLU'nun yukarıda ki beyanları gerçeğe aykırı oluyor. Baba oğul açıklamaları birbirini yalanlıyor resmen. İşin güzel tarafı Sakarya halkı %60 küsür oy verdiği başkanınından ortaya konulan tiyatroyu ön koltuktan inceleme şansına nail oluyor. Demek ki bunlara layığız yapacak bir şey yok.
s.tever
08.07.2019 16:31
Arkadaş milleti salak mı zannediyorsun sen? birikimin donanımın sana kalsın, Ekrem Yüce sana ihtiyaç duymuşmuş, çok donanımlıymış yok bilmem ne. bu millet yutmaz senin yalanını genç. torpiliniz elinizde patladı sağ olsun MEDYABAR. bundan sonra millet ayağını denk alsın, herkes hakkına razı olsun hakkı olmayana tanıdık eş dost vesilesiyle göz dikmesin. on binlerce sakaryalı çok donanımlı genç işsiz gezerken sana buradan bişey düşmez güloğulları
size ne
08.07.2019 16:12
MEDYABAR ! SORUNUN NEDİR SENİN ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜ İSTİSNAİ BİR KADRODUR. 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu hükümlerine göre atama yapılmaktadır. KANUNSUZ BİR DURUM GİBİ GÜNDEM YAPMAKLA AMACINIZ NEDİR..
Tornistan
08.07.2019 16:06
Sakarya nin sana ihtitaci var,birakma bizi;hukukta kuraldir; ne soylersen soyle tutarli ol,senin soyledigin babani yalanci cikarmasin. Sen hukuk egitimini tekear gozden gecir.
burak
08.07.2019 16:04
SAKARYADA ÜNİVERSİTE OKUMUS SENIN OĞLUNDAN AKILLI ADAMMI KALMAMIS? SAKARYANIN SENIN OGLUNAMI IHTIYACI VARMIS 1MİLYON LUK NÜFUSTA BU COCUKTAN AKILLISI YOKMUYMUS VAYBEEEEEE
zeki kurt
08.07.2019 16:02
MEDYABAR YETER ARTIK NE ADAMMIŞ YAHU GÜNLERDİR ÇÖZEMEDİN REKLAMMI YAPIYOSUN NAPIYOSUN
Hebele hubele
08.07.2019 15:55
Donanimli gencler icin donanimli hukukcu Ali Ihsan bey sakarya ilimizdeler; sen ona gorun,hic birsey yapmasada kesinlikler birseyler yapip seni adam eder... Bu arada baban ayri sen ayri telden caliyorsunuz... ......... ittifak etseydiniz bari...
Mehmet54
08.07.2019 15:52
Basarili bir U donusu gibi gorunuyor.tepkiler hakliymis demekki, biz sehir olarak rencide olacagimiza sen rencide ol
Matkap54
08.07.2019 15:48
kimi kandırıyorsunuz? baban Ekrem Yüce ihtiyaç duyduğu için Sakarya'ya geldi diyor. sen tecrübelerinden faydalanmak istediğim için geldim diyorsun. yoksa linç edildiğin için böyle bir yolu seçip başlamadım mı diyorsun? ahh ahh. neyse...
send işçi
08.07.2019 15:45
Babası ayrı oğlu ayrı konuşuyor. Tepkilerden sonra vazgeçtik desenize ya
Battikca batiyorsunuz
08.07.2019 15:43
Aciklamaya calisiyorsunuz ama iyice batiyorsunuz;)))
Online Ziyaretçiler