Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yarışa 2 hafta kala görevden alındı

Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı kürek takımının antrenörü Kadir Mehmet Biricik, 20 Temmuz'da yapılacak Türkiye Şampiyonası öncesinde görevden alındı.

12:52   |   09.07.2019
Haber Resmi
SPOR264.COM:-
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı kürek takımının antrenörü Kadir Mehmet Biricik, 20 Temmuz'da yapılacak olann Türkiye Şampiyonası öncesinde görevinden alındı. 
 
Gençlik ve Spor İl Müdürü Arif Özsoy tarafından alınan bu karar sporcu velileri tarafından tepkiyle karşılandı. Veliler bugün saat 09.00'da Gençlik ve Spor İl Müdürü Arif Özsoy ile bu durumdan vazgeçilmesi için görüşme gerçekleştirdi fakat karardan geri dönülmedi. 
 
Medyabar.com WhatsApp ihbar hattımıza (0533 615 02 24) gelen şikayette yarış öncesi alınan bu kararın sporcuların psikolojilerinin bozulduğu söylenildi.
 
Konuyla ilgili Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nden ise yapılan açıklamada, "Adı geçen antrenör kurumda il spor merkezleri yönergesine göre istihdam edilmektedir. Yönerge o branşla ilgili kadrolu antrenör olmadığı takdirde bu yola başvurulmasına cevaz vermektedir. Mevcut bu branşta kadrolu antrenör istihdam edildiği için tasarruf tedbirleri çerçevesinde ve kamu zararına sebebiyet vermemek için ayrıca adı geçen antrenörle ilgili şikayetler dikkate alındığı için yapılan arştırmalar neticesinde antrenörün meslek etiğine mugayyir tutumu ve mesleki formasyona uygun davranışlarda bulunmadığı için adı geçen şahısla çalışılmayacaği kendisine lisanı hal ile tebliğ edilmiş olup bu karar mevcut antrenörümüzden de daha efektif verim almaya mütealliktir." denildi.




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 78664 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 5751 kere okundu
YORUMLAR 19 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
kürek kafalı
11.07.2019 09:23
Kürek ruhumuz lu kişi saçmalamış :) sporun siyaseti olmaz. İnsanlara iftara atmak ne kolay ...o kayıkhaneyi Mehmet Hoca kendi elleri ile yaptı. İnanmıyorsanız Gençlik Spor Genel Müdürlüğünde Ankara da Ömer Beye sorun. Türkiye Kürek Federasyonuna Sorun , siyasi iktidar yalakalığı ile kadro almış adamlara bakmayın. Mehmet Hocanın kürek çekmeyi bilmiyor diye iftara atmak tam bir saçmalık, Kendi gözlerimle gördüm, birlikte çektik :) Dinden söz ediyor bu kürek ruhumuzlu arkadaş ama iftara atmayı , yalan söylemeyi biliyor , o kayıkhanede çalışan bazı kişilerin ağzı ile yazmayın.. Yalan Konuşmayın.
Kürek
10.07.2019 22:40
Müdür bey aldığı kararda kesinlikle HAKLIDIR. bu adamın gerçek yüzünü geç de olsak öğrendik. Duyduklarımiza inanamadık. Şahitler de vardı. Diğer hocalarımız pırlanta gibiler. Senelerce milli takıma hizmet etmiş. Beden eğitimi okumuş formasyon eğitimi almış öğretmenlik egitmenlik yapmış dolu dolu antrenör var orada.Bu şehre Sakaryalı çocukların muhafazakar Sakaryanin dilinden anlayan hoca lazım o hoca da şu an orda mevcut. Siyasi görüşü bize uyan dik duruşu şehirde tanınan bilinen hoca var orada. Biz çocuklarımızı ona emanet ettik. Kürek çekmeyi bilmeyen hocadan hoca olmaz zaten. Kafasına takılan her türlü soruya cevap almak isteyen kim varsa kayıkhaneye gitsin hocalarla şahitler eşliğinde konuşsun.
10.07.2019 11:55
arif bey bu şehrin görüp göremeyeceği en iyi müdürlerden biridir. kısa sürede yaptıkları da ortada dadır. bahse konu antrenörün görevini yerine getiren hali hazırda birçok kadrolu antrenör mevcut. karar doğrudur.
Mehmet Hoca Haklı
10.07.2019 10:34
Mehmet Hoca bu şehre kürek sporunu en üst sevilere getirmiş insandır. İl Spor Müdürü bu şehre ne vermiş. Göl tesislerini emanet etmişler 2/3 çocuğa gölü deki tesisler olmuş harabe. Bu şehrin milletvekilleri bu duruma müdahale etmeli il spor müdürü değişmeli . Sakarya da sporun önü açılmalı. Mehmet Hoca rahat ol seni Tüm Türkiye tanıyor . Onlar kim , 3-5 çocuk.
Serkan karaca
09.07.2019 23:42
Mehmet biricik hocamın eski sporcularından biri olarak yıllarını bu spora adamış hep bir tık daha ileri taşımaya çalışmış bir hocaya bu yapılan haksızlığı kınıyorum.elbet hak adalet yerini bulur.kıymet bilmek emeğe saygı göstermek makam ve mevki sahipleri için çok görilen bir durum değil genelde kibir ve egolarına hakim olamıyorlar!!!Mehmet hoca tekrar dan bu sporu birilerine hem sevdirecek ve öğreticek siz çok bilmiş müdür müsfetteleri buna şahit olıcaksınız!sakarya kürek ihtisas eski sporcularına selam olsun mehmet abicim ellerinden öperim.
Serkan karaca
09.07.2019 23:42
Mehmet biricik hocamın eski sporcularından biri olarak yıllarını bu spora adamış hep bir tık daha ileri taşımaya çalışmış bir hocaya bu yapılan haksızlığı kınıyorum.elbet hak adalet yerini bulur.kıymet bilmek emeğe saygı göstermek makam ve mevki sahipleri için çok görilen bir durum değil genelde kibir ve egolarına hakim olamıyorlar!!!Mehmet hoca tekrar dan bu sporu birilerine hem sevdirecek ve öğreticek siz çok bilmiş müdür müsfetteleri buna şahit olıcaksınız!sakarya kürek ihtisas eski sporcularına selam olsun mehmet abicim ellerinden öperim.
Serkan karaca
09.07.2019 23:39
Mehmet biricik hocamın eski sporcularından biri olarak yıllarını bu spora adamış hep bir tık daha ileri taşımaya çalışmış bir hocaya bu yapılan haksızlığı kınıyorum.elbet hak adalet yerini bulur.kıymet bilmek emeğe saygı göstermek makam ve mevki sahipleri için çok görilen bir durum değil genelde kibir ve egolarına hakim olamıyorlar!!!Mehmet hoca tekrar dan bu sporu birilerine hem sevdirecek ve öğreticek siz çok bilmiş müdür müsfetteleri buna şahit olıcaksınız!sakarya kürek ihtisas eski sporcularına selam olsun mehmet abicim ellerinden öperim.
Barış Baylav
09.07.2019 18:49
Mehmet Hocanın , Mehmet Biriciğin Sakarya Kürekteki ilk öğrencilerindenim. 1991 yılında kulübün ne sancılarla ve imkansızlıklarla kurulduğunun birebir şahidiyim. Mehmet Hoca hergün Herekeden gelir , akşam Herekeye döner ve kulübü ayakta tutardı. Bizleri hayata iyi bireyler olarak hazırladı, spor ahlakını ve ekip ruhunu aşıladı bizlere. Hocamla 7 yıl çalıştım , Sakarya küreğe neler kazandırdığını çok iyi bilirim. Mehmet Hoca Sakarya için büyük bir şanstır, sonuna kadar arkasındayız. Hocamın yeni gençleri eğitmesine engel olunmamalı, hatadan bir an evvel dönülmelidir. Karar merciinde ki kişilerin egolarını bir kenara koyup, işi ehline geri vereceklerine inancım tam.
Çuvaldız
09.07.2019 18:23
Serkan Tek burda da Tek'sin.Benim kürek sporunu ve nasil ne sartlarda Sakarya da canlandiğini senden iyi bildigim bir gercek!Antrenmanlarin ve bu ise gönül verenlerin zorluklarina da şahidim.Sporcu sikayetci degil,aileler hocalarini geri istiyor.Peki bu adam kime nerde uygunsuz hareket yapmis?Bu adamdan kim şikayetciymis?Sanirim rahatsiz olanlari görnek icin İl spor müdurlügü yetkililerinden bazilarina bakmak lazim.Birileri icin cok klasik bir "adam yeme" operasyonu...Bu arada Mehmet Hoca icin bir sikinti olacagini sanmiyorum onun size ihtiyaci yok ona her yerde iş var.sikinti sizin sizin zihniyetiniz.
Esra
09.07.2019 18:18
Mehmet hoca son derece işini seven ve başarılı sporcular yetiştirmiş ve yetiştiren bir insandır. Hocalarin hocasidir. Esi ve evlatlari cok degerli insanlardir. Cok uzuldum. Turk sporu bir kez daha kaybetti. Benim kizimda milli kurekciydi ve Mehmet hocanin yetistirdigi eski milli sporcu Ümmet hocanın öğrencisiydi.o yüzden hocaların hocasıdır. 2013 de Adana dan Sakarya ya geldiğimizde Mehmet hoca yoktu.o zamanin Ismi lazım olmayan antrenorleri benim kızıma lisans çıkartmadı ve sahip çıkmadı. Neymiş kız takımı yokmuş. Yarışlara 15 gün varken kızımı fenerbahceye goturdum. Ümmet hoca aldı ve kızım o sezon milli takıma girdi. Insan harcamak bu kadar kolay. Yazık.
falconaga
09.07.2019 18:07
uygunsuz davranış acaba nedir alkolmu aldıki gençlikspor il müdürüne bakınca aklıma başka bişey gelmiyor.
meral cetin
09.07.2019 17:43
sayın medya bar mehmet hocanın sakaryada küreği kurduğu tarih 1992 yılıdır şimdi sakaryada yaşayan kim varsa kim kürek sporunu konuşuyorsa onun sayesindedir.o zamanlar portakalda vitamin bile olmayanlar şimdi kürek sporu konuşup ??? ahkam kesiyorlar kim bunlar.Sadece sakaryada deyil şişecam cayırova/körfez hereke sümer sporda ve yetişdirdiği sporcularla üstün başarılı hizmetler vermiştir.il spor müdürlüğü diyorki hakkında şikayetler var??? ama onunla calışan sporcular ve aileler .biz hocamızı geri istiyoruz.kim kimi şikayet etmiş kim kimden şikayetci peki soruyorum il müdürlüğünece mehmet hocaya senin hakkında şikayetler var hal ve hareketlerine dikkat et denmişmi ikaz edilmişmi bence hayır .anlaşılan düzmece asperagas la işten atıldı
serkan tek
09.07.2019 17:23
Bakıyorum herkes her şeyi biliyor beklentilerin çok dışında kaldığından işine son verilmiştir.skarya kaybetmedi kazandı şu anki hoca iyi olduğu kadar başarlı ve şampiyonlakları olan bir hocadır geleni kimse konuşmuyor gideni konuşuyor bu yolda iyi yerlere gelmiştir gelmeye devam edecektir.ama kürek sporunun ne kadar zor şartlarda devam ettiğini bilmeyen yorumculara sadece gülüyorum ve çıraklığını yapmadığınız işin yorumunu dahi yapmayın.ÇUVALYILDIZ bilmediğin görmediğin için sadece sus.Gitmesi sakarya için çok önemli bir o kadarda değerdir.Gönderenlerden bir sefer daha teşekkür ederim.
doğrular
09.07.2019 16:07
ARİF bey kamu zararını çok mu düşünüyor. Gazete ler de resim çekilmek için 2 adet devlet in arabası ile gazeteleri gezerken, maç için yurt müdürleri ile bursa ya devlet in arabası ile giderken ,evine devlet in arabası ile giderken ,özel işlerini devletin arabası ile yaptırırken ,çay içmeye bile devletin arabası giderken ,makamın da çayını kapıya kadar getiren bayan içeri götüren başka bir görevli varken kamu zararını düşünmeyen ARİF bey nasıl oldu da bir antrenörün ekmeği konu olunca kamu zararını düşündü. Arif bey
GERÇEKLER BİLİYORUZ
09.07.2019 16:01
Sayın Medya Bar; Mehmet Hoca hakkında yazılan şeylerin hepsi yalan ; Mehmet Hoca dürüst , çalışkan , Sakarya da Kürek sporunu canlandıran insandır. İl Spor Müdürü denilen bayın sporla yakından uzaktan ilişkisi yoktur. Bizler İl spor Müdüründen şikâyetçiyiz yoksa Sakarya da bu memur yüzünden spor bitecek , Sayın Vali , il Spor Müdürünü görevden almalı. Mehmet Hoca Türkiye'nin her yerinde iş bulur ama Sakarya kaybetti. Devletin kürek tesislerini devletten maaş alan teknik adamlar gölde Galatasaray gibi büyük takımlara çalışıyor ve Galatasaraydan da maaş alıyor o nasıl olacak peki :)
Çuvaldız
09.07.2019 15:08
Mehmet Hocayı tanırım.Gecen seneye kaar bizzat antrenmanlarini da takip ettim.Genclik ve spor müdürlüğünün yaptığı açıklamada uygunsuz davranışlarda bulunduğu suclamasını görünce şok oldum.Yalan kocaman bir iftira.Ben ne bir yanlişini ve ne bir uygunsuz davranisini gördüm.Sporcularin da antrenmanin ağirliği haricinde bir sıkayetlerine rastlamadim.İnsani suclamak ve yillarini vermis bir spor adamina bu suclamayi atmak ne kadar kolay.Kamu zarariymis.Kamunun anasini ağlattiniz be yillarca.İsine son verdik deyin bitsin niye iftira atip hikaye anlatiyosunuz.ayip be AYIPPP
cino
09.07.2019 14:52
sadece kürek antrenörümü görevden alınan sakarya daki tüm tesislerin yapılmasında büyük emeği olan tesisler şube müd. CİHAT SANCAK ı bile sebepsizce görevden aldılar asaleten müd olan yere vekaleten atama yaptı il müd. Sakarya sporu bitirmek içim sonuna kadar uğraşıyorlar .
Sporcu
09.07.2019 13:56
Spor il müdürü gerçekten mükemmel insan,tabiki çalışacağı yöneticileri kendi belirlemesi gerekir .sporcu çalışmışsa zaten başarılı olur.
Tekçi Şaban
09.07.2019 13:29
Arif bu şehirde fazla kaldı. Bir türlü sevilmedi
Online Ziyaretçiler