Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İbrahim Nalbant Sakaryaspor başkanı oluyor

Sakaryaspor'da olağanüstü genel bugün saat 14.00'de Rüstemler Tesislerinde yapılacak. Kongreye İbrahim Nalbant'ın tek aday olarak katılması ve başkan seçilmesi bekleniyor

08:28   |   11.07.2019
Haber Resmi

Kamuoyunu bir aydır meşgul eden Sakaryaspor kongresi bugün sona eriyor. Sakaryaspor'un Rüstemler Tesislerinde  yapılacak genel kurul ile tek aday olarak kongreye katılacak olan İbrahim Nalbant ve ekibi görevi teslim alacak.
Bugün saat 14.00'de yapılacak kongrede Nalbant dışında başka bir aday çıkması beklenmiyor. İbrahim Nalbant ve ekibi, bugün seçilerek Sakaryaspor mesaisine başlayacak. Sakaryaspor'da 600 kongre üyesi bulunuyor.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 191076 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6106 kere okundu
YORUMLAR 19 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
YÜKSEL ÖZ
12.07.2019 14:25
İsme takılmayın ,İcraata bakın...KİMSE SAKARYASPORDAN BÜYÜK DEĞİLDİR.ONEMLİ OLAN BAŞKAN DEĞİL .BAŞKAN SEÇİLECEK KİŞİNİN İCRAATLARIDIR.CIKARTIN ARTIK YETER.HERSENE SİYASİ FİLMLER.BU ARADA KARAGÜMRÜĞÜ DE HARBİDEN TEBRİK EDERİM.ONLARA OY ICIN OTOBUS VEREN YALANDAN ATKI ACANLARA OY VERMEDİLER.HELAL OLSUN.BU SEHRIN HAKKINI AHIRETTE ODEYEMEYECEKSINIZ.
Stil o 54
11.07.2019 14:34
Sıra bundami.kürkte tüğ kalmadi.
YÜKSEL ÖZ
11.07.2019 13:17
İsme takılmayın ,İcraata bakın...KİMSE SAKARYASPORDAN BÜYÜK DEĞİLDİR.ONEMLİ OLAN BAŞKAN DEĞİL .BAŞKAN SEÇİLECEK KİŞİNİN İCRAATLARIDIR.CIKARTIN ARTIK YETER.HERSENE SİYASİ FİLMLER.BU ARADA KARAGÜMRÜĞÜ DE HARBİDEN TEBRİK EDERİM.ONLARA OY ICIN OTOBUS VEREN YALANDAN ATKI ACANLARA OY VERMEDİLER.HELAL OLSUN.BU SEHRIN HAKKINI AHIRETTE ODEYEMEYECEKSINIZ.
Mehmet Fırat
11.07.2019 11:53
Mahir Ferhat Ramazan sözleşme yapanlar ortada yok, kaçtılar ve ibra olması ayrı komedi... Suç duyurusunda bulun hesap sor kacamazlar kanun var bunu yapabilirler,bir üye gidecek hesap soracak mahkemeye ver bir dilekçe bu klubun borca sokan keyif yapamaz,hesap sor bu hakkın var üyeler neden neden hesap sormuyorsunuz?hesap sorun
Murat
11.07.2019 11:44
SON ZAMANLARIN EN GÜZEL YÖNETİMİ OLUYO KİMSE ....ATMASIN ADAMA SAKARYA SPORU RANT KAPISI YAPMIŞLAR ....O .... ATANLAR DİLAVERİN SÖZLEŞMESİNE BAKSINLAR DİLAVERİN GECEN SENEKİ ALACAGI BİR TİRİLYON YÜZELLİ BİNLİRA BU SENE HARİÇ YAZIKTIR GÜNAHTIR ARKADAŞ .
SilÇek
11.07.2019 11:33
şaban hoca ile yolları ayırmak büyük bir hata olur, bide çekebileceğimiz en iyi kurayı çektik bu gruptan yürüyerek çıkmamız lazım direk ...
Bilal bulak
11.07.2019 11:03
Ramazan sal Mahir sağlık yapılan sözleşmeler kulubu tıkanmıştır.ferhat yıllık 950 bin TL el insaf bunlar nasıl sözleşme yapmışlar. Hesap soran yok ahkemeye veren yok suç duyurusunda bulunan yok nasıl ibra ediliyor Sakaryaspor üyeleri neden sessiz gidin hesap sorun
Hasan doğru
11.07.2019 10:59
Sakaryaspor başkan adayı yok düştüğümüz durumlara bakın eldeki tek aday nalbant ona da haksız eleştiriler yapılıyor. Soruyorum var mı başka başkan adayı yok? Kimse bu kulübe başkan olmayı istemiyor, bari olanı destekleyelim. İnsanları küstürmede çok iyiyiz. Bu millet kayyuma kalmasını istiyor herhalde. Kayyumda mutlu olacak bu taraftar. Buyurun kalsın kayyuma. Yok olsun Sakaryaspor . Aynı Malatyaspor erzurumspor Mersin spor gibi olsun insanlarda mutlu olacak bu mu derdiniz, İsmail Gürses bu kulübe büyük kazık atmıştır kimse bunu konuşmuyor kimse o borçları sorgulamıyor. Bu borcu yapanlar kaçamaz hesap sorulmalı icra başlatmali mahkemeye gidilmeli,
Sezci
11.07.2019 10:42
Sımdıden Kendısını tebrık ederım hayırlı olsun.Ama masanın uzerıne koydugu para ıle fotografı knedısının dıs hekımı ve ayrıca Sakaryaspor Klüp başkanına yakısmayacak etik olmayan bır durum kınıyorum kendısını cunku bu sosyal medyada Sakayaporumuzu takıp eden küçük çocuklarımızda var.
Tepekum
11.07.2019 10:32
SAKARYASPOR BAŞKANLIK MAKAMI KİMSEDEN İCAZET ALMAZ
Gel beriye gel beri
11.07.2019 10:29
Bu Seçimin Adil Olmama Sebebi Sensin Ekrem Yüce
Astala vista
11.07.2019 10:28
Yönetim kuruluna bakıyorum bir tane elle tutulan insan yok nerede işe yaramaz insanlar varsa yönetime girmiş Yazık bu günleri çok ararız
Adilll
11.07.2019 09:58
Bu insanlara bu şehirde hiç güven yok 20 senedir kulübün hiçbir yerinde olmayan forma almayan mazisi hep karışık bülent uygun perde arkasında!!! İbrahim nalbant ve yanındakiler bir çoğu şehirde karşılığı olmayana insanlar..bu sebeple herkes Sakaryaspor?a zarar vermelerinden çekiniyor.inşallah başarılı olurlarda Sakaryaspor?umuz zarar görmez bu işin artısı da eksi side ekrem yücenin bu saatten sonra bukadar arkalarında durduğuna göre bir bildiği vardır sn yüce nin
Sakarya
11.07.2019 09:48
Saçma sapan işlere el atacaklar,takımı elimizde tutamazsak işimiz çok zor,elindeki para ile bu iş çok zor görünüyor,Ekrem Yüce'de bu adamlara milletin parasıyla destek verecek anlaşılan,ama çok fazla umudunuz olmasın,5-6 milyonla ancak borç ödersin,transfer yapamazsın!İyi futbolcu bile artık bu lig için senelik 1 milyon TL istiyor,nerede bu para?
YENİKENTLİ
11.07.2019 09:32
PARAYI MASAYA KOYAN DEĞİLMİYDİ
Hayırlı Olsun
11.07.2019 09:24
ADAMLARA GEREKSİZ BİR SALDIRI SÖZ KONUSU.ŞAYAN DURUM BELLİ MEVCUT YÖNETİM PARAMIZ GOK DİYOR YENİ LİGE BAŞLAYAMIYORUZ BİLE HAYAT DURDU YANİ..KİM ÇIKIP BEN TRANSFERLERİ AÇIYORUM BORCU KAPATIYORUM DESE ALKIŞLAMAK MOTVE ETMEK DÜŞER.İKİ LİSTE OLUR BİİRİNİ ELEŞTİRİP ÖBÜRÜNÜ SEÇELİM BUDA YOK ŞUAN..NEDEN SALDIRI VAR TALİP OLANA ANLAŞIKIR DEĞİLDİR.GELİR YAPAMAZ AÇAMAZ TRANSFERİ ÖDEYEMEZ TAAHHÜDÜNÜ O ZAMAN LİNÇ EDELİM AN İTİBARİYLE ZATEN BEN VARIM DİYEN YOK BEN HAYIRLI OLSUN ŞİMDİDEN DİYORUM.
KANGELE
11.07.2019 09:19
Şaban hoca olayından sonra pek bir umudum kalmadı ama belli olmaz bu sene grup biraz kolay gibi geldi..En azından küme düşmeyiz :D
Sakry
11.07.2019 09:18
Ibrahim beyin yönetiminde engin sipahi diye bir yönetici var inşallah o giremez yönetime daha dünkü çoluk çocuk yaşındakiler sakaryaspora ne verebilir? lütfen işin ehli kişiler girsin yönetim kadrosuna!bu sene 'de hüsran olmasın.
Çuvaldız
11.07.2019 09:00
Umarım sen ve yanindakiler Sakaryasporu bazi emellerinize alet olarak kullanmazsiniz.pek ümidim yok ama
Online Ziyaretçiler