Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Abdullah Ercan, Sakaryaspor'un başına geçiyor

Sakaryaspor'da başkanlığa seçilen İbrahim Nalbant'ın takımı Abdullah Ercan'a emanet edeceği ifade ediliyor.

15:29   |   11.07.2019
Haber Resmi

Şaban Yıldırım'la yola devam etmek istemediklerini açık açık söyleyen İbrahim Nalbant, Abdullah Ercan'ı göreve getireceklerinin sinyallerini verdi. Ercan'la görüşme halinde olan İbrahim Nalbant ve ekibi, 47 yaşındaki teknik adamla son detayları konuştuğu öğrenildi.

Trabzonspor, Fenerbahçe ve Galatasaray'da uzun yıllar futbol oynadıktan sonra Gaziantepspor ve U21 Milli takımını çalıştıran Abdullah Ercan, Türk futbolunun önemli figürlerinden biri.









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 74362 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9138 kere okundu
YORUMLAR 20 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Mehmet berk
14.07.2019 12:06
Eski hocalara göre yeni ve dinamik isim...başarılar abdullah ercan hoca
kertenkele
13.07.2019 00:02
Andullah Ercan A milli takım çalıştırmamıştır..Saçma sapan yorum yapmayın..A Milli takım t.direktörü olmak başka,A milli takım 2.3.yardımcı antrenörü olmak başka şeydir..Bir tek G.Antep kulubünü çalıştırmış olması tecrübeli olduğu manası taşımaz..Amaç işsiz olan Abdullah Ercan'a iş vermiş olmak..?Kulube beş parasız gelen ne kadar beceriksiz var ise zengin olup gidiyor..
Selami muhtar
12.07.2019 13:20
ABDULLAH ERCAN YAKIŞIR YEŞİL SİYAHLI KULÜBE..HOŞGELDİNİZ
ercan
12.07.2019 09:25
Şaban hocayı gönderiyorsunuz madem.Madem gözünüz bukadar kara. Amerikayı yenıden keşfetmeye gerek yok. İSMAİL ERTEKİN bu adam bu koltuğu hakkıyla dolduruyordu.Hangi tarihte bukadar seri şekilde galibiyetler aldı.İsmail hoca ile bu iş olur diye düşünenlerdenim.
Mesut bayrak
12.07.2019 08:53
Yarışırken üreten bir takım olacağımızı düşünüyorum ABDULLAH ERCAN hoca ile...
Sakaryalı murat
12.07.2019 08:49
Sakaryasporumuza yakışacak gibi duruyor Abdullah ercan...şehrimize ve kulübümüze heyecan katacaktır..süper lig çalışmış..A milli takım ve ümit milli takım çalıştırmış..hayırlı olsun..sakaryasporlu murat
adalıhalil
12.07.2019 08:03
Kendisi tecrubesiz ve vizyonu yok, sakaryasporda basarılı olamaz,, bosuna vakit harcanmasın
kertenkele
12.07.2019 00:27
Şaka gibi...Amtrenörlük hayatında G.antep harici bir takım çalıştırmamış biri...(U21 takımdan saymıyorum..U21 de kimse senden kısa süreli başarı beklemez..Normal kulup değildir..). Tecrübesiz bir futbolcu eskisine tskım emanet edilmez...Çok para ödemeseler bari...Başarı beklenmez..8-10 maçlık bir ömürü olur...Bu takım bu yönetim ile ilk 5 e girerse büyük başarı olur..Play off bile unutun...Yine paralar havaya gitti..
Ssspor
12.07.2019 00:05
Engin ipekoğlu. Nokta
Kerim D.
11.07.2019 18:53
Şaban Hocayla devam edilmeliydi. Illa hoca değişikliği olacaksa Coskun Demirbakan gelmeli. Abdullah Ercan eşittir Ahmet Yıldırım, macera aramaya gerek yok.
Türk54
11.07.2019 18:11
Ercan iyi bir seçim keşke anlaşma olsa başarılı olur
Tatanga salim
11.07.2019 17:55
Abdullah ercan Sakaryasporda çok başarılı olur.. Hem takımı iyi yere getirir taktik olarak...hemde eski günlerdeki gibi oyuncu çıkar kulübümüzden
Murat Şahin
11.07.2019 17:33
Tam bir fiyasko olur, kim bu adamı ortaya attı ne alaka anlamadım.Bu ligde mücadele etmiş, ligi tanıyan bir hoca ile çalışmakta fayda var.
Meşeli
11.07.2019 16:31
Abdullah ercanın yıllar önce kornerden bize attığı golle küme düşüşümüz geldi aklıma. Golu attı biz düştük bursa kümede kaldı. Sene 1999....Yanlışlıkla atmıştı ama bizi küme düşürdü. Şimdi de macera arayıp böyle birini getirme sayın yönetim. Zaten her maç sizi istifaya davet edecek şakşakçılar pusuda bekliyolar. Coşkun demirbakanı getirirseniz kimse sesini çıkarmaz.geçen seneki hatayı yapma başkan
Süper b
11.07.2019 16:22
Ben başkan olsaydım ilk teklif yapacağım insan suat kaya olurdu.. menemeni tam bir kolej takımı yapıp 1. Lige cikardi.. deneyimli akıllı taktik ustası bir hoca.. vizyon denen şey önemli bastonluk hocaları, deneyimsiz hocaları artık bir kenara bırakın.. bu kafayla gidersek bu ligte daha çok manzara izleriz.. ve bu arada samsun takımı inanilmaz paralar harcıyor neredeyse ibrahim nalbantin yönetimine yakın parayı atabey çiçeğe verdiler.. 2 milyon oyuncuya 1 milyon basaksehire.. ınanılır gibi değil.. 2.lig değil mübarek şampiyonlar ligi takımı sanki.. korkunç bütçeler dönüyor.. umarım kolej havasında olan yarışmacı bir takım kurarlar.. kalın sağlıcakla..
ALP GÖR
11.07.2019 16:11
Abdullah Hoca geçen ay Menemen Bld Sporla sözleşme imzaladı bu nasıl habercilik
grkm
11.07.2019 16:01
Hiç gerek yok. Ya tutarsa yapacak durumda değiliz. Ligi bilen biriyle anlaş geç.
Sade Vatandaş
11.07.2019 15:59
Abdullah Bey gelirse şimdiden geçmiş olsun.İnşallah gelmez.
Bahattin Küçük
11.07.2019 15:56
Coşkun Demirbakan, hocamız olmalı.Sakaryamizi ve SAKARYASPOR'umuzu çok iyi tanıyan bir Hocamizdir Abdullah Ercan hoca SAKARYASPOR'umuza bir gömlek dar gelir.Ahmet Yıldırım hatasını tekrarlamiyalim.
Yunus E.
11.07.2019 15:53
başarılı olur mu olmaz mı bilemem. fakat gençlerin önü açılır. gençlere her zaman önem veriyor abdullah hoca...
Online Ziyaretçiler