Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Annesine sorduğu soru iğrenç olayı ortaya çıkardı!

8 yaşındaki kız çocuğu annesine, "Senin babandan sakladığın bir sır var mı?" diye sordu, bu sorunun altından iğrenç olaylar zinciri çıktı...

16:35   |   11.07.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 
Aziz GÜVENER'in haberi 

İddialara göre Serdivan'da yaşayan 8 yaşındaki kız çocugu akşam yemeğinde annesine "Senin babandan sakladığın bir sır var mı?" diye sordu. 
        Anne, "Babaya karşı sır olmaz. Her şeyi anlatmalısın" diye cevap verince küçük kız amcasının oğluyla aralarında bir sır olduğunu söyleyerek başına gelen iğrenç olayları anlatmaya başladı. 






Küçük kız, 32 Evler Mahallesinde yaşayan amcasının oğlu olan 14 yaşındaki Ö.Y'nin onlara gittiklerinde kendisini oyun oynamaya bahanesiyle odaya götürdüğünü ve cinsel istismarda bulunduğunu söyledi. 
Küçük kız bu olayın defalarca yaşandığını söyledi. 

Çocuğunun anlatıklarıyla şoke olan anne, "Sana bu şekilde başka dokunan oldu mu?" diye sorunca küçük kız acı bir olayı daha anlattı. 


BAYRAMDA ŞEKER ALMAYA GİTMİŞ 
Aynı mahallede oturdukları babaannesinin komşusu olan 62 yaşındaki D.Ş'ye bayramda şeker almaya gittiğinde onun da kendisine istismarda bulunduğunu söyleyen küçük kız, babaannesine gittikleri başka bir zaman da yaşlı adamın kendisini evin arkasındaki ormanlık alana götürerek yine istismarda bulunduğunu anlattı. 


Aile duydukları karşısında şaşkınlık yaşarken Asayiş Şube Müdürlüğüne bağlı  Ahlak Büro Amirliği'ne giderek D.Ş (62) ve Ö.Y'den (14) şikayetçi oldu. 
Psikolog eşliğinde ifadesi alınan küçük kızın anlattığı ayrıntılar kan dondurdu. 


D.Ş ve Ö.Y polis tarafından yakalandıktan sonra adli makamlara sevk edildi. 

D.Ş tutuklanarak cezaevine gönderilirken, Ö.Y ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 76533 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 28610 kere okundu
YORUMLAR 26 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Enes şeker
17.07.2019 09:02
Sayın medya bar şu isimleri açık yazsanızda insanlarımız ona göre hareket etse
Ozan boy
12.07.2019 14:45
Pisliklerin sır diye susturdukları yavrumuzu ALLAHA kul arasında sır olmaz annenin sır diye sorması tesadüf mü sizce ALLAH kimin yanindaysa o kazanır....
Ozan boy
12.07.2019 14:30
Ceza evinde yatan nice abilerimiz var aslında halka vereceksiniz bunları bu pislikler yüzünden çocuklarımız evden dışarı çıkaramıyoruz asılsın artık bunlar gar meydanında...
Abdullah
12.07.2019 14:18
Bu ilk okuduğunuz haber mi ? Hayır. Son okuyacağınız haber mi? Hayır. Biz burada yazar geçeriz ah vah eder geçeriz. Unuturuz yine başımıza gelir yine unuturuz. Cezalar ceza olmalı ki kimse unutmasın. Hee bir de işin gerçek alemdeki cezası var işte oradaki adalet insanların uyduruk adalet sistemi gibi değil...
birisiii
12.07.2019 13:52
bu ahlaksızlar şeref yoksunu haysiyetsizler yüzünden boynumuz bükük gezer olduk,çocukları sevemez gülemez hale geldik kendi öz yeğenimizde dahil artık insanlar diken üstünde. çocuk görünce yolumuzu değiştirir olduk aman saçını okşarızda başka bişey zannederler diye. Allah sonumuzu hayır etsin, bu yaşananlara okuyarak bile şahit oluyoruz
vedat can
12.07.2019 10:58
Allah için ne bekliyorsunuz idam için ya. şeker toplarken diyor ya. çocukluğunu bayramını yaşarken diyor ya. yok arkadaş ne idam gelicek ne bu olaylar son bulacak
ercan
12.07.2019 09:33
çocuğun söylediklerini doğru kabul ederek yazıyorum, cezaevinde tecavüzcülerin gördüğü muameleyi duyuyoruz. siz de sorun araştırın. böyle olaylar karşısında cezaevinde yatanlardan medet umuyoruz. öfkemiz başka türlü yatışmıyor. herkesin çocuğu olabilirdi o. kimse 24 saat gözetim altında tutamaz çocuğunu. ''oyun oynamaya'' , ''bayramda şeker almaya gittiğimde'' diyor çocuk. en azından kimyasal hadım gelmeli. yoksa bu insanlar yüzünden çocuğu olanlar paronoyak olacak.
Rifat
12.07.2019 01:16
Hersey bitmis dahada bisey bekliyorum bu hayattan ne evliligi evlensen nolacak cocugun olsa dibinden ayrilamazsin sanma onlarin basina geldi bugun onlara yarin bizlere.yazik gunah bitmis hersey.hakikaten kopsun artik kiyamet arkadasin dedigi gibi.cok cok kotu gunler...
Vatandaşın Birisi
11.07.2019 22:50
ALLAH'IM KIYAMET KOPSUN ARTIK !!!!
Hendekli
11.07.2019 22:20
Allah belalarını versin. Kansızlar. Bu nasıl bir nefistir idrak edemiyorum.böyle kanı bozukları kör bıçakla dilim dilim kesmek lazım. Allahım sen insanlığı ıslah eyle.
Karabalina54
11.07.2019 21:54
Bu nasil ana..evladini hicmi hal tavir hareketlerinden anlamadi.ustunu basini yikarken nasil anlamaz..tabiii.gunduz muge anli .gelinim mutfakta..aksam telefonda sosyal medya..yazik evladimiza..
DELİ MURTAZA :)
11.07.2019 19:20
BU OLAYA ŞAHİT OLSAM, ASLA İZİN VERMEZDİM VE BENİM BUNU ENGELLEYEBİLECEK GÜCÜM OLSAYDI NE OLURSA OLSUN ENGELLERDİM...
Yazıklar olsun
11.07.2019 18:29
Yazıklar olsun Allahım bin beter etsin sizi içeride. Ahlaksız aşağılıklar ne biçim nefsiniz var sizin. Nasıl (insan demeye bin şahit )insanlar olduk biz ya nerde ahlak, haya,namus Tühhh sizin gibilere Nasıl o masum küçük! Kıza kıyabilirsiniz. Allah korkusu bilmez, utanmaya yüz olmayan ahlaksız zihniyetler Bin perişan olun.
Alparslan
11.07.2019 18:27
Böyle insanları asacaksin yada hadım ediceksin şerefsizler
Port
11.07.2019 17:51
14 yasindakini yatili kursa verin.abileri cezasını keser.
Vatandaş
11.07.2019 17:46
Adli kontrol şartıyla ne demek ya? Hakim efendi o çocuk senin çocuğun ya da torunun da olabilirdi. O zamanda o soysuzu Salacak misin? Allah sizin adaletinizi yerin dibine batirsin. Cehennem sizler için var zaten.
Adam
11.07.2019 17:30
Soyunuz kurusun İnşallah. Arsız pislikler bu çocuğun vebali içinizi çürütsün İnşallah.
MURAT
11.07.2019 17:28
söylenecek o kadar çok şey var ki yazsam yayınlanmaz biliyorum.Empatiyle yaklaşırsam Benim de iki kızım var ben dokunmaya kıyamıyorum ama olur da biri dokunursa en büyük acısı ben olurum herhalde.
Tanju
11.07.2019 17:24
Halkım isterse idamı getiririz diyenler nerede sesleri çıkmıyor hani idam gelecekti hani hepsi yalanmıydı bu halkı kandırdığınız seçimlere alet ettiğiniz yeter. İdam gelsin bu soysuzlara
Kenan
11.07.2019 17:16
Ne denir ki bilmiyorum? Gölgene bile güvenmeyeceksin bu devirde. Öyle vahim ki durum...
Birsen
11.07.2019 17:14
O küçük bedene bu şekilde davranan ahlaksizlara idam cezası verilmeli.
ykş
11.07.2019 17:14
ceza olarak hadım yada idamı getirmediğin sürece bu iğrenç ötesi olayların sonu gelmez... bir an önce hükümet eğitim sisteminde gün tarih yıl düzenlemesi yapacağına müfredatı baştan aşağı inceleyip ahlak dersini ön plan çıkartsın ve tv dizilerinin %90 yasaklanması lazım hep şiddet cinsellik aldatma toplum yapısına bozan konular ... kız erkek okulları üniversite dahil ayrı olmalı bilinçli aile çocuklarını sosyal medyada serbest bırakmamalı ...
Maden
11.07.2019 17:09
Ulan böylelerini yaşatmayacaksın. Biz el kadar kuşa kediye köpeğe kıyamazken sen çocuklara nasıl dokunabilirsin. Allah yaşatmasın kimseye, şikayetçi olursam namerdim bu itlere kendi cezamı kendim veririm
Anlatsakarya
11.07.2019 17:04
ALLAH belasını versin bu iğrenç insanların nasıl bir vicdan bu yapilirmilan o..... 8 yaşında melek lan obilmem ne evlatları piskolejesi bozulur insanın be medya bar bu insanların ta...... yayınla bunu
fatih
11.07.2019 16:43
O KÜÇÜCÜK BEDENLERE DOKUNANLARIN ALLAH BİN TÜRLÜ BELASINI VERSİN. ACI ÇEKEREK ÖLMEYİ BEKLESİNLER AMA ÖLEMESİNLER. TOPLUMA BAK NE HALE GELDİ. BAŞIMIZA TAŞ YAĞSA YERİDİR YA.
Cadde esnafı
11.07.2019 16:43
Nasıl bir insansiniz ya. Allah belanizı versin. Ar namus kalmamış sizde, lan ufacik kız. umarım içerde de sana aynısını yaparlar...
Online Ziyaretçiler