Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Dilaver' Şimdi çıkıpta beni kimse taraftarların önüne atmasın'

Sakaryaspor'un Manisa Büyükşehir ile anlaştığını açıkladığı Dilaver Güçlü ‘Beni 5 gün önce arayarak çalışmayacaklarını söyleyince bende kendime takım baktım'dedi

21:16   |   11.07.2019
Haber Resmi

Serhat YILMAZ'ın haberi

MEDYABAR.COM:- Sakaryaspor'da İbrahim Nalbant yönetimi ilk gününde Dilaver  Güçlü kriziyle geçirdi. Başkanlığa seçilen  İbrahim Nalbant'ın 'Anlaştık' dediği ve alacağının 80 bin lirasını gönderdiği Dilaver Güçlü, Manisa  Büyükşehir Belediyespor ile anlaştığı ortaya çıkmıştı.






Sakaryaspor'un bu transfer sonrasında 'Samimiyetsizlikle' suçladığı Dilaver Güçlü önceliğinin her zaman Sakaryaspor olduğunu açıkladı.


Güçlü, 'Beni kimse Sakaryaspor taraftarlarının önüne atmasın' diyerek, 'Bana 5 gün önce benimle çalışmayacaklarını bildirdiler. Bende bunun üzerine kendime takım baktım ve Manisa Büyükşehir Belediyespor ile anlaştık. Bugünde beni arayıp benimle çalışmak istediklerini söyleyince bende durumu anlattım. Kimse kusura bakmasın ama 5 gün önce beni arayıp çalışmayacaklarını söylediler. Bende yapmam gerekeni yaptım ve kendime takım buldum. Şimdi çıkıpta beni taraftarların önüne atmasınlar'





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 73512 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 15810 kere okundu
YORUMLAR 36 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
54TATANGA54
13.07.2019 14:24
Tatagalar unutmaz dilaver efendi ekrem yüce soyunma odasına geldiğinde sıra sende başkan dediğini final maçında ayağına top deydirmediğini unutmadık hesap bizede dönecek sen ve senin gibi oyuncuların onurlu şerefli yüce sakarya sporda işi yok hadi toplayın pıınızı pırtınızı manisaya
Haktan bilgic
12.07.2019 11:49
Sende kimin kayığına bindiysen yeni yönetımı taraftarın önüne atmaya çalıştın para budalası hayin seni soyunma odasında para para diye kudurmanıda unutmaz bu memleket taraftara saygın olsa taraftarsız takıma gitmezdin
Senbirakbuisleri
12.07.2019 11:01
Ilk dort bes hafta kotu oynayip tribunlerin senin futboluna tepkisine ragmen sorumluluk alip Burak bekaroglunun kaptanlik bantini attigi manisa macinda ferhat ve takimin abisi ayagi yapan ilyas cakmagin onunde tribunlere gidip duzelecegiz bize sabredin demistin o zaman iyi bir goruntu cizip tribunlerin sempatisini kazanmistin maalesef zamanla bunu aleyhine cevirdin.. inisli cikisli performans sakatliklar playofflarda soyunma odasinda ekrem yuce ile yaptigin prim tezahurati final macindaki rezil futbolun ve bu son transfer olayi seni bu taraftarin gozunde bitirdi..sende berk ismailde zahitte gumushanede bitik batarya iken bu taraftar size tekrar futbol oynatti zirve yaptirdi ferhatida alin manisaya bakin isinize..bursada kahretti taraftar..
HALDUN YILDIZ
12.07.2019 10:41
Final maçında pirim pirim diye bir tarafınızı yırtarken, 35'LİK Karagümrüklü Erkan SEZGİN sahada sizle fare gibi oynadı.. Şu para konusunda yaptığınız çalımları sahada yapsaydınız şimdi adımızı çoktan 1.Lige yazdırmıştık. Berk Ünsal ve Ferhat da sizin kafadan umarım hiç biriniz bir daha ekmek yiyemez bu kulüpten. Bize Kaleci Oguz, Berkay Can, Ümit Aslan, Canberk gibi vs.. karakter sahibi oyuncular lazım. Parayi her zaman kazanırsın ama ahlaki değerleri bir yitirdin mi çok şey kaybedersin. Bir gün Adapazarına tekrar yolun düştüğünde tribünlerin ıslıklarına 30 dakika dayanamazsın haberin olsun!
adem rıza
12.07.2019 10:27
Yenı gelen yonetımı tebrık ederım.Suan futbol sube sorumlusu kım ? basın sözcüsü kim ? şuan Sakaryaspor'un mevcut kadrosuyla gıdecek ve gelecekler ıle ılıgılı bır basın acıklaması ve yesıl sıyah renklere gonul vermıs kısılerı bılgılendırse kötü mü olur ?
baskonus54
12.07.2019 10:24
koca sakarya taTANGA'lı taraftarı ile 3. lige el sallamaya başladı... sahipsiz takım, sahipsiz şehir, bu yeni başganın amacı belli az adımız duyulsun, sonra ne olursa olsun... adiossss
Sakaryalı
12.07.2019 10:15
Yeni yönetimi iyi tufaya getirmişler,önce paralarını almışlar sonra kaçmışlar olay budur!Ferhat'ta derhal gönderilsin.
Sakaryaspor
12.07.2019 09:54
Eğer bu yönetim Ferhat Yazgan ve Zahit'i de göndermezse maça filan gitmem arkadaş,insanın asabı bozukuyor bu ikisini görünce...beceriksiz futbolcularla işimiz yok bizim,hep diyoruz bşze pire gibi,hızlı çabuk oyuncular lazım,bir tarafını bile kaldırmaktan aciz topçuları sallayın gitsin.Dilaver hayırlı olsun kardeşim,iyi kandırmışsın bizim iş bilmezleri...yönetim işleri telefonla hallediyor ve ne yaptıkları belli değil,para yok pul yok,Ekrem yüce ne derse o olacak anlaşılan.
ercan
12.07.2019 09:06
Ferhat ile çalışılmayacağını yönetim bildirmeli.Sakaryaspor resmen 10 kişi oynuyor.Ferhat derhal başka takıma gitmeli
Ünal AYARTÜRK
12.07.2019 08:06
Basın önünde Belediye Başkanından Pirim istemek neydi, bize karakterli futbolcular lazım. Sen Sakaryasporu Bursadaki finalde bırakmıştın zaten, inşallah Ferhatıda yanına alırsın.
KUL
12.07.2019 08:03
BEŞİKTAŞ FORMALI KİM İSE BU NEBİÇİM VÜCUT KARDEŞİM YAZIK GÜNAH DEĞİLMİ BU KADAR DÖVMEYE NE GEREK VAR GÜZEL DEĞİL DAHA ÇİRKİN OLUYORSUNUZ BÖYLE
Namık doğrucu
12.07.2019 01:49
Uyanıklık yapmış alenen, yönetim parasını vermemeliydi hemen bu dümeni nasıl yedin erkan sezgin hayret doğrusu
Ekremcan
12.07.2019 01:17
Sahtekar futbolunda sahteydi zaten herkes seni överken ben sahtekar futbol oynadığını söylerdim kızarlardı.zahitle berk ismailide aldirmissin manisa ya şirket tamamlanmış vay manisanın haline
Ömer hafız
12.07.2019 00:34
Prim sağlam heralde anında yürüdün ..
Yasin
12.07.2019 00:25
BU DİLEVER GECEN SEZON BİR TRİLYON YÜZ ELLİBİN TL ALDI ARKADAŞ BU NASIL BİR ANLAŞMAYDI BU SEZON KİM BİLİR KAÇ PARA İSTEDİ
Yasin
12.07.2019 00:24
BU DİLEVER GECEN SEZON BİR TRİLYON YÜZ ELLİBİN TL ALDI ARKADAŞ BU NASIL BİR ANLAŞMAYDI BU SEZON KİM BİLİR KAÇ PARA İSTEDİ
Sabahattin koç
11.07.2019 23:55
Süper Ligde ilken kulübü soyuyorlar diyorlardı fitneciler Kimseye yaranamazsınız İstanbul seçimlerinde de daha aynısı oldu metrolara Avrasya ya Marmaray ı 3?köprü üstgeçitleri kullanırlar utanmadan başka partiye oy verirler
Sopelili
11.07.2019 23:49
Trasi kes Dilaver derdine dustugun kağıt gibi 3 kuruşluk adamsin
Sakaryalı
11.07.2019 23:34
Yallah Manisa'ya dilaver.. İşte her sene bir gereksizi böyle şişirirse taraftar o gereksiz de böyle çakar size.. Geçen sene de beykanla batuhan çakmıştı..!! Tatangalar'a iyi oldu bu. İmam imam diyip kulelere çıkartıyordunuz.. Çıkartın şimdide hadi... Takım bi yalakadan kurtuldu, şimdi sıra o senelerdir Sakaryasporumuzun parasını sömürüp 0 katkıda bulunan Ferhatta.. Eğer bu sene de bizde kalırsa yüzde bir milyon eminim ki şampiyon falan olamayız.. FERHATI'DA GÖNDER YÖNETİİİMM....!!!
Bünyamin
11.07.2019 23:30
Dilaver Allah askina yanina Ferhatı da al yediniz bitirdiniz bizi!
SEMT-İ DAĞDİBİ
11.07.2019 23:21
Heyyy gidi heyyy Dilo Gumushanesporda esamen okunmuyordu hayrola? Sakarya sayesinde nam yaptin,ün kazandin bumu karsiligi aslanim? Adin pirimciye cikmis ne guzel degil mi? Bak sosyal medyada senin icin neler neler diyorlar......! Okumani tavsiye etmem ama sana baska bir tavsiyem var. Para hastaligini bir sekilde yen!
Ali okan
11.07.2019 23:04
Bursada oynamayanlar bizi satanlar bunlar değilmiydi gol yedikten sonra 5 dakka oynadı Dilaver çokta kasmayın yollayın gitsin gençlerle oynayalım bunlara kalmayalım
Mert
11.07.2019 22:52
Vay sahtekarlar.Taraftarın önüne atmayınız mış.Mertlik bu mudur.Sana teklif edileni begenmedin ve gittin başka takım.Kimi kandırdığınızı sanıyorsunuz.Bir şekilde sakaryaya gelipte karılaşırsak yüzlerinize tükürmek şart oldu.Sizde vefa neyin yok topçu bozuntuları.Sözünüzde durmadan defolup gittiniz.Kimseye yar olmazsınız siz.
Ada54
11.07.2019 22:51
Bu almancıların hepsini postalayacaksın tek kuruş vermeyeceksin.. Ferhat denilen kişi senelerdir aldığı paraların hakkını vermedin o paralar karşılığında bu sene bedavaya oynaman lazımdı yazıklar olsun sende git senin gibilerinden kurtulsun bu takım
Hakan
11.07.2019 22:47
1 dilaver gider diğeri gelir geçen sene çok öne çıktığı için 1 milyon istiyor 1milona hem sağ kanat hem sol kanattan 2 dilaver alırız Zahit te gitti zaten
Kurka
11.07.2019 22:34
Oguz caliskan kalmis.helal olsun kaleciye.bu taraftar senide unutmaz oguz kardesim adam gibi adamsin.dilaver zahit ferhat 3 lusunude unutmaz.ferhatta manisaya giderse sasirmayin.bunlar ayrilmaz 3lu.
Bilal bulak
11.07.2019 22:32
Koca Sakaryaspor Dilavere mi kaldı yapmayin?zahit gitsin?bu tribünlere oynamak herkese nasip olmaz,5 veya6 nokta transferle sampiyon oluruz,kadroyu koruyalım bundan sonrası için?Ferhat sende gidebilirsin?
Yunus E.
11.07.2019 22:25
Sadece şunu belirtmek istiyorum. Sakaryaspor UNUTMAZ. Primci dilaver, elbet bir gün tekrar karşılacağız o gün gelene kadar iyi bak kendine! Bu şehiri satıp gidenlerin sonu ortadadır. Geçmiş olsun !
Memduh / Adapazarı
11.07.2019 22:14
Dilaver Efendi: Her final maci öncesi soyunma odasında para para diye tutturdun! Sen gitde yüregiyle oynayan, sizi sahada paçavraya çeviren Karagümrüklü Erkan Sezgin'den bir seyler öğren. Parayi her zaman kazanirsin fakat, bu büyük taraftari bir daha bulamazsın! Yaziklar olsun
Kurka
11.07.2019 22:14
Dilaver kelime kurnazligi yapma.defol.bugun hesabina para gelecegini sen bilmiyodun mu.sana sormadan mi gonderdi bu yonetim 80.000 i.ne kurtarirsam kar hesabi.dilaver seni ferhati zahiti 3 unuzu alan yonetim basta hata yapar. 3 unuzde defolun gidin.birdaha da bu sehire gelmeyin.
Gerçeksoru
11.07.2019 22:07
Resman Komedi!!!!! Sayın Nalbant Dilaver'le anlaştık Demişti aklıma şu soru geldi!!! Acaba sayın Nalbant başkan secildikten 2 saat sonra MANİSA BÜYÜKŞEHİR'le başkanlık için transfer olup anlaşmış olabilirmi??? Son Dakika bilgisi...... Yeni sezonda İbrahim Nalbant Manisa Büyükşehir'de başkanlık yapacakmış...
Yesil siyah
11.07.2019 21:56
Bu nasil bi sahipsizlik 5 gun once ariyan kim bugun arayan kim 5 gun once gitmesine kim karar verdi yonetim secilmemisken
Xjjs
11.07.2019 21:55
Yol yakınken dönün bu işten çare CG!
KATI SAKARYALI
11.07.2019 21:51
Dilaver GÜÇLÜ; Bana 5 Gün Önce Benimle Çalışmak İstemediklerini Belirttiler Bende Manisa BBSK İle Anlaştım. Bugün Benimle Çalışmak İstediklerini Söylediler Bende Kimse Kusura Bakmasın Dedim. İbrahim NALBANT; Borcumu ödeyin indirim yapıp takımda kalacağım dedi. Borcu ödendikten sonra da Manisa BB ile sözleşme imzaladı.
Sakaryalı
11.07.2019 21:45
Bu adam gibi topçuyu nahhhhh bulursunuzgeçmiş olsun
Ahmet ay