Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Berk İsmail de Manisa'ya gitti. Organize işler gibi!

Sakaryaspor'da önce Dilaver sonra Zahit şimdi de Berk İsmail Manisa Büyükşehir ekibiyle anlaşmaları 'Acaba' dedirtti!

00:31   |   12.07.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM: -Sakaryaspor'da bugün seçilen İbrahim Nalbant yönetiminde seçildiklerinin ilk saatlerinde önce Dilaver Güçlü, sonra Zahit Fındık son olarak ta Berk İsmail'in Manisa ekibi Büyükşehir Spor Kulübü ile anlaşmaları moralleri bozdu..


Özellikle başkan Nalbant'ın genel kurulda 'Dilaver ile anlaştık.' açıklaması sonrasında üç futbolcunun Manisa ekibine transfer olmaları kafalarda soru işaretlerine neden oldu.






Şimdi merak edilen Dilaver Güçlü, Zahit Fındık ve Berk İsmail'in Manisa ekibine transferde zamanlamaları..


Yeşil siyahlı ekibimizde kongrenin olduğu gün bu üç ismin takımdan ayrılıp aynı ekibe Manisa temsilcisine transferler olmaları daha önce planlanmış oldugu izlenimine neden oldu..


Manisa temsilcisine transfer olan Dilaver Güçlü, Zahit Fındık ve Berk İsmail Play off maçlarında oynadıkları futbolla dikkatleri de çekmişlerdi.. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 71137 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9786 kere okundu
YORUMLAR 25 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Murat
15.07.2019 10:20
bir samsunlu olarak böyle ..... futbulcuları almadığımız için mutluyum. İnşallah bu sene el ele 1. lige çıkarız. Tarihi başarılarla dolu bu iki güzide kulüp buraları haketmiyor. Başarılar sakarya-samsun.
Emre sener
13.07.2019 13:54
3 ligde Ferhata bu imzaları attıran yönetim anlaşmayı yaptı borçları bu gelen yönetimler ödemek zorunda kalıyor 3 ligde 750 bin TL ile başlayıp her yıl artarak 950 bin TL ye geldi şimdi soruyorum,,İsmail Gürses nerde gitti imza attırdı gocekte tatilde neden denetim kurulu denetlemek,itiraz etmez neden üyelerden biri cikipta ya bu ligin fiyatı 200- 500 arası bu paralar ne böyle diye suç duyurusunda bulunmaz,verin mahkemeye bakın ozaman Gürses attığı imzanın arkasında olacak,yeni yönetime sesleniyorum Mahir Ferhat Ramazan dosyalarını mahkemeye taşıyın klüp bunların yükünü çekmez o yönetim ve kurulları odesinler bu kadar basit,nalbant takipçisi ol Türkiye'ye örnek bir. Adım atarsın kimse cesaret edemez artık bol sifirli sözleşmelere, saygılar
Türk54
12.07.2019 20:39
Yahu bu Berk ismail Samsunspor a gitmişti baba yurdum dediği samsunu ne çabuk unuttu
ömer ü....
12.07.2019 15:17
bıktık .......... topçulardan dilavermiş beykanmış adam akıllı satış yapmayacak topçu getirin. süper lig ekiplerinin kullanmadığı gençleri kiralayın. en kötü kadroyu kursanız bile bu taraftar takımı play offlara bi şekilde sokuyor zaten!
Serdar Tatlı
12.07.2019 13:31
Ekrem Yüce nin müdahil olup istemediği yönetim kadroyu tutacam nalbant yönetimi transfer yapacam dedi.Tutmak isteselerdi kulüp çalışıyordu Erkan Sezgin görüşmeleri yapıp anlaşabiliyordu kendisi çıkıp görüşmedim diyebilirmi? Sen topçulara şaban hocaya dediğin gibi seni düşünmüyoruz dersen kulüp bulana sövme hakkımız yok.Sen daha iyilerini alacaksındır o da yeni yönetimin bileceği iş.Sonuçta şampiyonluk için niyetliler.80 bin lira ile resim çekilip kazayla :)) servis edip reklam yapılacağına FISILTI peşinde koşacağına işini yap 2 aydır listemiz hazır paramız hazır dediniz şimdi icraat zamanı Öyle üçüncü beşin lafı olmaz koca fabrika izni çıktıysa
Bulent
12.07.2019 11:58
Memlekette topçu mu kalmadı dilaver yaş 33 geçen sene 2. yarı hiç top oynamadı zahit desen ezdiği topların haddi hesabı yok bi tarafını kaldıracakta 2 hareket yapacak.Boş verin bize tabanca gibi adamalar lazım.Dilaveri zahiti alana ferhat yazganıda verin olsun bitsin.
Kamill
12.07.2019 11:39
Giden gitti el sallamak lazım şimdi önümüze bakalım transferi açsın bakalım nalbant bey öyle bol.keseden atmaya benzemez zaten alamazsa.amatore kadar duseriz.gazamiz mübarek olsun
Metinn
12.07.2019 11:08
Bu oyunculara Sakaryaspor?da istenmediğini bizzat yönetim söyledi.ve hepsi gidince şimdi timsah gözyaşları yemez arkadaşlar burası Sakarya.zaten amacınız takımı tamamen gönderip yeni takım yapmak en başından beri herkes biliyor.şaban hocada bu yüzden gönderildi karşı çıktığı için. Ne kadar çok oyuncu transferi okadar para içduygum öyle söylüyor
Timsal
12.07.2019 10:52
Yeni yönetim bu arkadaşlarla çalışmak istememiş, yoksa 3?üde kalmayı istiyordu, yoksa bugüne kadar 50 kere imzalarlardı başka takımlarla, bedava sallamayın adamlara
Tufan keçeci
12.07.2019 10:49
Ferhat bu takımdan gönderilirse, önümüzdeki sezonun paradı ödenmek zorunda, 950 bin garanti alacağı var, başka takıma gitse dahi alıcak bu parayı, iyi düşünmek lazım, şampiyonluk maçı öncesi bütün belediyelerin toplam 600 bin toplayabildiğini, sakaryadporun tüm localarının yaklaşık 800 bin gelir getirdiğini düşünürsek ne kadar önemli olduğunu anlarız
Sapancalı
12.07.2019 10:45
Ya arkadaşlar bu adamlar profesyonel futbolcu, meslekleri bu, ayrıca sakaryaspor yönetimi tutmak isteseydi tutardı bu arkadaşları, defalarca iletişime geçilmiş erkan sezgin ile, sallamışlar hep bu oyuncuları açıkçası, buranın düzenine alışmış ve başarılı çocuklardı bunlar, yeni macera aramaya hiç gerek yoktu
Kurka
12.07.2019 10:44
Rahat olun ferhatta gidecek.aksam dedim ferhatta manisaya giderse sasirmayin.defolun gidin.birdaha bu sehire girmeyin
Ahmet ay
12.07.2019 10:36
Hayırdır ya? Bu ne karamsarlık futbolcu kıtlığı mi var,bunlar gittin mi Sakaryaspor yok mu oluyor?kim bunları vitrine çıkaran bu klüp bakın size söylüyorum müthiş bir takım kuruluyor tüyo benden size öyle taransfer isimleri varki stad full tribün olacak?bekleyin.....Dilaver ve diğerleri unutulur hemen!!? sıkıntı yok bekle gör?
yaser
12.07.2019 10:28
Eyvallah arkadaşlar profesyonelsiniz geleceğinizi düşünmek zorundasınız.tabiki paranızı almak içinde mücadele vereceksiniz.Ama bu mücadeleyi keşke final maçında büyük sakarya taraftarı kadar sizde verseydiniz.siz taraftarın bilet almak için verdiği mücadelinin yarısını vermediniz zaten maçta burnumuza başka şeylerin kokusu geldi.Büyük bir ihtimalle yeni yönetim gelince kaçtınız.Olsun sakaryaya topçumu yok.Başarılar dilemeyeceğim size paragözler.
yilmaz
12.07.2019 09:43
Ferhatıda yanında hediye olarak verin..
ercan
12.07.2019 09:15
Ferhat yazganıda alsınlar acil koduyla hemen gitsin.Takımın ahenkini bozuyor.
Sawyer
12.07.2019 09:00
Ferhat Yazgan da gitsin önümüz açılsın kimse bu sene Ferhat?ı takımda görmek istemiyor iki sene üst üste play-off finallerinde sahada gezdi üstelik kaptan olduğu halde.
Yunus E.
12.07.2019 08:52
Ne kadar itici geliyorsunuz bizlere şimdi biliyor musunuz ? İnşallah bir gün bu stada yolunuz düşer de güzelce misafir ederiz sizleri :)))) Kara listeye girerek ne kadar da karakterli futbolcular olduğunuzu gösterdiniz. Para için yapılmaz ! Birileri bu futbolcuları dolduruşa getirmiş belli ! Yani o kişinin kim olduğunu da herkes çok iyi biliyor. Bu futbolcular başkanlık seçiminin olduğu gün kaçarcasına başka takıma gidiyor. Düğmeye basıyor birisi belli... E sakaryaspor bunu da unutmaz ! Sakaryasporu satan kendini satmıştır. Bu kulübü hiç bir zaman hafife almayın ! Zira alanların hali ortada ! ALLAH ım bu mübarek cuma günün hatrına bu takıma şampiyon olmayı nasip et ! Et ki düşmanları çatlasın. kaçanlar çatlasın !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
furkan
12.07.2019 08:17
Ferhat Yazganı'da Alın kesin şampiyon olursunuz Manisa..
Taner
12.07.2019 05:12
Teşkilat yerini bulmuş,biz amed deplasmanı öncesi yaşananları unutmadık. Önce para alamıyoruz deyip idmana çıkmadınız eyvallah çıkmayabilirsiniz!! Sonrası bizim tepkimiz taraftara dediniz onada eyvallah dedik kardeşim sizin karşınızda çocuk yok sizin ne olduğunuzu biz o zaman çok iyi anladık. Bunca yaşanan olumsuzluklara birde inanmış gibi yaparak sizin peşinizden gelen saatlerce bilet kuyruğunda yağmurda bekleyen bursada 25 bin üzeri bir taraftarı hiç ama hiç umursamadınız, sizde yürek olsa o maçı 90 dakika susmayan hani tepki gösterdiğiniz taraftar için oynardınız şimdi çıkıp masal anlatma dilaver. Bu taraftar bunu asla unutmaz. Yaşanan bu olaylarda üçünüzün ne karakterde bir adam olduğunu Manisaya imza atarak bize gösterdiniz.
Hasan GÜÇLÜ
12.07.2019 04:44
Ferhat'ı da yollayın Manisa'ya takım bu papazlar dan ve maddi külfetten kurtulsun. Onların aldıkları paraların yarısına çok daha genç ve kaliteli adamlar alınır.
Anlatsakarya
12.07.2019 04:13
Bu taraftarı kaç para için sattınız önünüzde böyle bir taraftar göremezsiniz biz inanmıştık ama rahat olun biz adam satmayız çünkü biz bir aileyiz omuz omuza yeri geldi üzüldük yeri geldi sevindik ama karekterim miz tertemizdi saygılar sakarya Spor
Nadirbaki
12.07.2019 04:06
Manisa direk çıkıyor bu sene sizde görün. Yazın bir kenara herkez izlesin.
Sarı
12.07.2019 02:22
Bizler sizin gibi sahte sakarya sporlu değiliz final maçında gördük top bile oynayamadiniz forma aşkı memleket aşkı bilmeyen bu formanin hakkını veremez gidişiniz olsun mümkünse sakaryaya bir daha dönmeyin sattınız bu takımı bu şehrin yüzüne bakmaya yüzünüz kaldımi haysiyetsizler
sakaryalı