Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Tabela vergisini ödeyemeyene şok üstüne şok!

Büyükşehir Belediyesi tarafından tabela vergisini ödemedikleri gerekçesi ile aralarında Ticaret Borsası gibi kurumlarında bulunduğu bir çok esnaf icra davaları açıldı, hesaplarına bloke konuldu.

18:59   |   12.07.2019
Haber Resmi

"Sevgili Medyabar zahmet olmazsa büyükşehir belediyesinin Tabela vergileri için kimseye tebliğ yapmadan hesaplarına icra koymalarınıda haber yapın. ufak tefek rakamlar için blokelenen banka hesapları..

Ticaret borsasına bile icra açarak banka hesaplarına bloke koydular.





Sebebinide 15 Temmuz'da yapılacak Organizasyon için paraları olmaması olarak söylüyorlar..

AYIP...."


Medyabar.com okuyucu yorumlarında öne çıkan bu yorum sonrasında bir dizi araştırma yapan editörlerimiz ilginç bir sonuca ulaştı.


İl genelindeki birçok esnafın ekonomik sıkıntı içinde zor günler yaşadıkları gerçeğini göz ardı eden Sakarya Büyükşehir Belediyesinin, tabela vergilerini ödemekte sıkıntı yaşayan birçok esnaf için icra takibi başlattığı ortaya çıktı.


Birçok esnafın 400-500 TL gibi bedeller için icraya verilmesi bankalarla çalışan esnafı çok daha fazla zarara uğrattı. Öyle ki 300-400 TL için başlatılan icra takibi nedeniyle birçok esnaf bankaların kara listesine girmiş oldu.


İcra takibi sonucunda esnaf, kredi kullandığı bankaların kara listesine girdi, hiçbir kredi borcu bulunmamasına rağmen yıllarca çalıştığı bankalardan kredi alamayacak hale geldi.


Birçok esnafın ise bankalarda bulunan ve her gün onlarca işlemin yapıldığı hesapları başlatılan icra takibi nedeniyle bloke oldu.


Ödemelerini ve günlük ihtiyaçlarını karşılamak için banka kartlarını kullanmak isteyen esnaf hesapları bloke olunca adeta şok yaşadı.


Büyükşehir Belediyesi'nin yaptığı bu uygulama ile hesapları bir anda bloke olan bir çok esnaf ise hafta başından itibaren borçlarını ödeyerek hesaplarına uygulanan blokenin kaldırılması için işlem başlatmaya hazırlanıyor.






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 74544 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8598 kere okundu
YORUMLAR 16 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
murat
18.07.2019 13:53
Arkadaş bu vergileri bile bile açmadın mı o dükkanı. Hangi verginin hangi ayda ödeyeceğini biliyorsun.Bunu haber yapmak bile saçma
vatandaş
16.07.2019 12:29
sen önce belediye olarak o AÇIK VERDİĞİNİZ BÜTÇENİN HESABINI VER NASIL TALAN ETTİĞİNİZİN HESABINI unattanmadan para lazım oldumu ufak esnafa saldırın nasıl olsa güçü yok ,lakin bu zülümlerin hesabını soraçak tek merçi olan rabbim var o hesap günü görüşürüz sizin ile
hıhı
13.07.2019 16:25
tabela vergisi ne demek yahu !! işyeri aç vergi-kuruluş harçları vs para ! belediye işyeri açma ruhsatı al para !! çtv-emlak !! dağıtım bedelleri !! otopark peşkeşleri !!sonra git tabelaya para!! başka türlü türlü vergiler harçlar vsvs... ne demek arkadaş tabela vergisi !! senin evinin kapısındaki zilde ADIN SOYADIN yazıyo !! git onada vergini versene :)))
Rifat
13.07.2019 16:24
Gecen bi parca alacam nette 0.50 kurus gittim esnafa 10 tl istedi musluk alacam gittim esnafa 20 tl istedi tahtakaleden 10 tl ye aldim kaziklanmayin kaziklanmayin buyuk yerlerden alisveris yapmaya bakin akbaba gibi soyguncular var dikkat edin.
Ali kara
13.07.2019 11:39
Vergi ödemek istemeyen türkçe tabelaları arapçaya cevirsin.suriyeliler vergi veriyormu.zaten vatandaşın en az yarısı bunlarin sayesinde arapçada öğrendi.
Port
13.07.2019 10:17
15 temmuz kutlaması için para yokmus lafı sadece hainler söyler.hain borcunu öde.
manav m
13.07.2019 08:35
yorumlari yazan arkadaşlar işin iç yüzünü bilmeden sallamış resmen. Belediye tebligat bile göndermeden , hatta bi taraftan yıllardır borclu oldugu firmalara dahi haciz yollamış. Kimse borcunu ödememe derdinde değil, habersizce ve sinsice yapılması sorun oldu.
kertenkele
13.07.2019 00:30
Aracının bandrolünü ,emlak vergini vs ne zaman ödeyeceğini unutmuyor isen tabela vergini de ödemeyi unutmayacaksın..Ama "boşver..belediye'ye takalım..birşey olmaz" gibi bir düşünceye sahip isen böyle sıkıntı yaşarsın..Çok para ödemek istemiyorsan ;1-tabelanı küçült...2- tabelan ışıklı ise ışıksız tabela olarak küçük ve orta ebatlarda değiştir..Hiç para ödemek istemiyor isen;1- tabelanı tamamen kaldır....
Herhangibiri
12.07.2019 23:51
Bu ülkenin bir vatandaşı olarak o vergide benim de hakkım var. Belediye benim hakkımı korumuş,işini hakkıyla yapmaya çalışıyor. Sorun ne ben anayamadım.
Hayret
12.07.2019 23:42
Ey medyabar madem yorumları haber yapıyorsunuz siz sakarya vilayetinin medyası degilmisiniz?? Bugün amedsporu kim ağırlamış makamında kim destek sözü vermiş onu da yayınlasaniza. Binali yıldırım 'ın 50 otobüsünü haber yaptınız imamoglunun amedspora desteğini neden haber yapmiyorsunuz??
Sakaryalı Vatandaş
12.07.2019 22:35
Yahu Ne Sallıyorsunuz Siz Bizde Esnafız Niye Bize Gelmedi.. Bide 15 Temmuz organizayonu icin demisler hahahahahaha organizasyonu Cumhurbaşkanlığı bünyesinde olan VALİLİK yapiyor.. Arastirmadan Yorumda yapmayin haberde...
Serkan
12.07.2019 22:01
Editör kardeş; sen Marsta?mı yaşıyorsun, icra takibi nedir bilmiyormusun..İcra borcu tahsil etmek için yapılır, sen borcunu ödemezsen elbette alacaklı hesabına bloke koyar parasını almaya bakar,şahıs olmuş belediye olmuş fark etmez.400 Lira?yı ödememenin kurnazlığını yaparsan 400 lira için hesabına bloke koyarlar.
Arif
12.07.2019 21:39
Ödesenize hem tabela vergisini Ödeme birde kalmış yavuz hırsız Evsahibini bastırır gibi utanma dan yorum yap..birde dükkanının Önüne bir araba park etmeye gör sun hemen horozlanir..sanki tapulamış gibi..ödeyin kardeşim..
Atila sari
12.07.2019 21:38
Son günlerde Belediyeye biraz fazla çaktığıniza göre " mama " kesilmiş herhalde. Eee.. basın md. Değisti. Zeki abimizde artik yok. Sizde haklısınız.
Hendekli
12.07.2019 21:02
%65 yetmez %70 olsunki daha rahat hareket etsinler. Daha durun sırada Sakaryaspor için toplanacak para var.
Hasan Tambasan
12.07.2019 20:52
Degerli Başkanım. İsraf önlense çok rahat edersiniz. Makam aracı saltanatı henüz ideal seviyede değil.Kişiye özel müdürlük vede ünvanlar duyimlara göre maalesef az da olsa var gibi.Eskiden Saski de Ersoy Koral diye bir arkadas vardı düz bir amir idi. Vede tek başına neler başardı neler. Hem sevilen sayılan bir insandı. Şimdi ise aynı yerde müdürlük vede kadroların da kurulmasına rağmen maalesef eski verim vede eski samimiyet kalmadı.Güvenlik kulübesinde iki kırık sandalyeyi bile çok gören anlayış maalesef hâlâ aktif konumda. .Bizi iktidar yapan anlayışla bağdaşmayan hak vede hukuka uymayan uygulamalar maalesef devam ediyor. Bu konulardaki hassasiyetinizi biliyoruz. Sadece bilginiz olsun istedik.
Online Ziyaretçiler