02 Eylül 2014 Salı
IMKB 100 : 80.825 %(0,00)
Dolar : 2,1655 TL
Euro : 2,8405 TL
26 Ocak 2011 Çarşamba Saat: 23:32

Özel okulda şiddet araştırması!

Adapazarı Özel Doğa Kolejinde bir ögretmenin, ögrenciye psikolojik baskı ve şiddet uyguladığı iddiası araştırma konusu oldu..


Adapazarı'nın saygın okullarından biri olan Özel Doğa Kolejinin adı daha düne kadar sosyal etkinliklerle gündeme gelirdi

Ancak okulun adı bugünlerde bir velinin şikayeti üzerine yapılan müfettiş incelemesi ile gündemde...

İddia bir hayli çarpıcı...

Öğrenci velisinin Milli Eğitim Bakanlığına başvurmasıyla ortaya çıkan idddiaya göre Doğa Koleji bugünlerde okulda bir öğretmenin, öğrencisine şiddet uyguladığı öne sürülüyor.

Bu iddia sonrasında da Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından soruşturma başlatıldı ve okula gelen müfettişler kapsamlı araştırmaya başladılar..

Okulun 4. sınıf öğrencisinin velisinin Başbakanlığa kadar ulaştırdığı şikayetin ardından, Milli Eğitim Müfettişleri'nce açılan soruşturma sürüyormuş.

Okulda şiddet sonrasında gündeme gelen iddialarda bir hayli çarpıçı..
Çocuğuna şiddet uyguladığını öne sürerek şikayette bulunan veli veli çocuğunu okuldan alıp, başka bir özel okula verirken, çocuğunun notlarının da inat eder gibi hepsinin ‘1' olduğunu görünce şoke olmuş..

Veli okul idaresinin yaşanan bu olaylardan sonra duygusal davrandığını belirterek bu konuda da şikayette bulundu..

Şimdi merak edilen öğrenciye psikolojik baskı ile başlayan ve Milli Eğitim Bakanlığına kadar uzanan bu şikayetin nasıl sonuçlanacağı...
Bu arada iddiaların odağındaki özel okuldan gelecek iddialarla ilgili açıklamayı da yayınlayacağımızı belirtelim...



Yayına Veren: Editör

Medyabar.com bugun 75509 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 1421 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

Merhaba.Benimde oğlumun başına kısa bir süre önce başka bir özel okulda 1.sınıfta böyle bir olay geldi.Hem şiddet,hem psikolojik baskı hemde bunlar yapıldığında çocuğumu hasta bir şekilde öğretmenine teslim etmiştim.Aklıma geldikçe çıldıracak gibi oluyorum.Sınıf değiştirdik fakat ben dava açmaya hazırlanıyorum.Merak ettiğm doğa kolejindeki dava nasıl sonuçlandı bizi bilgilendirirmisiniz?Bu arada yorum yazan arkadaşlar başınıza gelmeden bilemezsiniz ben bi anne olarak mahvoldum.Diğer aileye geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...
2 0
Meldademir @ 21.06.2013 14:48:54
Değerli veliler kıymatli yorumcular... iddialar üzerine okulda başlayan inceleme süreci devam etmektedir. İddialar konu olan öğretmen hakkında sadece bir veli değil birçok veliden de şikayet geliyordu. asıl mesele iddiadan bu kadar rahatsız olan yorumcular. bu yorumcular büyük ihtimalle okuldaki yönetim kadrosunu oluşturmakta. bu nedenle de iddialar ortadayken, araştırma sürerken hemen yalan deyip konuyu kapatmaya çalışıyorlar. unutmayın eski dönem yok artık bir suç varsa mutlaka suçu işleyenler en ağır şekilde cezalandırılacaktır.
2 0
murat yazgıcı @ 20.02.2011 17:56:23
Sakarya ya bu kadar kaliteli eğitim veren çocuklarımızın sadece akademik değil sosyal yönlerini de önemseyen bu güzel kurumun adını böyle yazılarda görmek bile biz velileri üzüyor.Doğa koleji öğrencilerinin ders işlediklerini bile anlamadan faliyetlerle yani çoklu zeka kuramlarını kullanarak ders işlediklerini bilmenizi isterim.Bu haberin yalan olduğu doğanın sloganında bile açıkça ortada.MUTLU ÇOCUK ÖĞRENİR
1 1
hüseyin sarıoğlu @ 05.02.2011 02:19:54
Böyle nadide nezih bir eğitim yuvasında birkaç kişinin yorumu onun menfaatına halel geldiğinden kaynaklanmaktadır.Yoksa çoğunluğun sesi çok çok olumlu bunu kimse görmemezlikden gelmemelidir. Takdir. Diğer velilerindir. Saygılarımla!
0 0
Savaş ÇABUK @ 31.01.2011 19:01:15
%100 katılıyorum.Kendini bilmezler utansın.Doğa bütün heryerde tanınmakta zaten böyle inandırıcı olmayan ve çamur atma amaçlı bir İFTİRA doğa kolejini zedeleyemez
0 1
selen yaman @ 28.01.2011 21:46:53
Sadece tabelanın değiştiğini düşünen şahıs git gör okulda neler oluyor doğa koleji türkiyeyi nerelerde temsil ediyor bi öğren oturduğun yerden yorum yapma ve bu sorunlu veliler öğrencilerini burslu ve cüzi rakamlara okutabilmek için kapı kapı dolaşıyolarsa ve doğa koleji devlet okullarındaki öğrenci sayıları üzerinden kıyaslanıyorsa oralarda okutsunlar.BU ÜLKENİN MİLLİ EĞİTİM BAKANININ KIZI DOĞA OKULLARINDA OKUYOR !!!! ey kendini bilmezler.
0 1
mustafa cumhur @ 28.01.2011 17:38:45
Ben o çamur attığınız öğretmenin öğrencisiydim.ilkokulu onunla bitirdim eski okuluma oranla başarım olması gerektiğinden fazla arttı.öğretmenim o kadar özverili ve o kadar kendinden ödün veren bir öğretmen ki beni bu zamanlara getirdi.kendisine minnet borcum var.her insanın uydurduğuna kanarsanız ve okulu suçlarsanız bunun sonucunda bu korkuyla çocuğunuzu okula göndermezsiniz buyrun okul burada bunu çıkaran kişiyi her durumda DOĞA KOLEJİNE bekliyorum.Ayrıca okulun adının değişmesiyle kadronun yenilenmesinin hiçbir alakası yok çünkü hem ÖSEK te hem de DOĞA KOLEJİNDE profesyonel öğretmenler görev almaktadır.Ayrıca müfettiş olayını o kadar önemsiyorsanız bırakın da o karar milli eğitime kalsın.
0 1
selen yaman @ 28.01.2011 16:55:23
YAZILAN TÜM YORUMLARI OKUYORUM DA GERCEKTEN BANA İLGİNÇ GELDİ.NE OKULU NE VELİYİ TANIMIYORUM ANCAK BURADA İSMİNİ AÇIKCA BELİRTMİS VELİLERE BAKILIRSA OKULDAN EGİTİMDEN BİR ŞİKAYET SÖZ KONUSU DEGİL AMA 1. SINIFTA SEMRA HN. OGLUNU 1 HAFTA DA ALMIŞ SONRA 2 SINIFTA BİRİ KIZINI 3. SINIFTA NURAY HN. OGLUNU 4. SINIFTA DA BU ŞİKAYET EDEN BAYAN ÇOCUGUNU ALMIŞ VE BAŞKA ÖZEL OKULLARA GİTMİŞLER ANLAYAMADIGIM BU SINIFLAR KAÇ KİŞİLİK? 24 SE EGER KAÇ ÇOCUK KALDI GERİYE. OKULDA 4.SINIF ŞUBESİ ÇOK OLMALI Kİ İDARE BU ÖGRETMENE MÜDAHALE ETMEMİŞ..
0 0
seyfi @ 28.01.2011 15:10:03
doğa okulları türkiyenin her yerinde sayısız kampusüyle türkiyenin en büyük eğitim sektörüdür..20 bine yakın öğrencisiyle 5 bin çalışanıyla saygın bir kurumdur.böyle gereksiz ve okula karşı suçlamalar tmamman doğa okullarına atılan bir iftiradır.böyle haberlere halkın inmamamsı lazım.doğa koleji böyle yalan haberlerle değil sosyal sorumluluk projeleri yardım kampanyaları ağitim başarısıyla kendini her zaman göstermiştir.haberin hepsi yalandır.
0 2
kutay korkmaz @ 28.01.2011 14:12:53
Yapılan bu haberin hangi kaynaktan bilgi alınarak yapıldığını bilmiyorum ! Ama şunu belirtmek isterim ki ben bahsettiğiniz okulun öğrencisiyim ve bu haberi gördüğümde şok oldum . Bizim okulumuzda bu tarz şeyler olmuyor . Eğer böyle bir haber yapılıyorsa kanıtlarınızı en yakın zamanda okulumuza ulaştırmınızı istiyorum .Çünkü bu hiç de hoş olmayan bir suçlamadır . Ben okulumuzda medya ve iletişim başkanıyım bu tarzda olayların incelemesini ben yapıyorum ve bundan dolayı en yakın zaman da bu haberi neye dayanarak yaptığınızı bana bildirmenizi istiyorum ...
0 0
MELİSA BÜLBÜL @ 28.01.2011 13:34:46
bende doğa koleji velisi olarak bu yorumları şiddetle kınıyorum.kızımız 3 yıldır okula gidiyor bu sene doğa koleji öğrencisi oldu ve değişimi tamamen pozitif okuldaki eğitim sistemi süpeeeeer...bunları yazanlar okulu hiç tanımıyorlar.öğrencilerini mutlu etmek için her yolu deneyen öğretmenler var okulda bu kadar başarıyı çekemiyolar bence
0 1
hüseyin sarıoğlu @ 28.01.2011 12:03:24
şimdide özel okulda çalışıyor biraz kendini dinlendirsin arkada öğretmen olarak çalışmak üzere bekleyen genç ve sabırlı öğretmenleriumize yer açılsın
0 0
semra koçdemir @ 28.01.2011 00:53:57
yorumların tümünü okudum ve öğretmeni tanıyorum bundan 4 yıl öncede ben çocuğumu o öğretmenimize vermek istedim 1 hafta sonra çocugumun hareketli olduğu için okutamayacağını söylediler ve ben şikayetçi olan arkadaş kadar cesur davranıp şikayette bulunmadım burda önemli olan başarılı ,sakin bir çocuğu okutmak kolay önemli olan sorunlu çocuğu okutup ortaya benim eserim diye çıkara bilmekte öğretmenimizin bir takım sağlık sorunlurı olduğunuda biliyorum eğer 20 öğrenciyle uğraşamıyorsa çalıyşmasın devlet okullurında bulunan öğretmenlerimiz ne yapsın onlar 34-40 kişiyle uğraşıyorlar ve velilere çok önemli olmadıkca sorunları iletmiyorlar benim burda demek istediğim öğretmenimiz senelerce devlet okulunda çalışmış emekli olmuş şimdide özel o
1 0
semra koçdemir @ 28.01.2011 00:52:02
Sikayetci olan velinin hiç sesi cıkmıyor yapmıs sikayetini bekliyor sahte isimlerle hiç kimse kimseyi savunmasın veya karalamasın Bu veli haklı olmasa Basbakanlıga kadar sikayet edip ugrasmaz veya memnun oldugu okuldan almaz mutlaka bir zarar gördü kimse hiç kendini yormasın müfettisler gerekli incelemeyi yaparak haklı haksısız ortaya koyacaktır..
1 0
gamze @ 27.01.2011 22:15:33
Bence soruşturmanın sonucunu bekleyin. Müfettiş kararı olumsuz çıkarsa Doğa bu konuda ne yapacak merak ediyorum. Bu arada okulun değişen tek yönü tabelası. Herşey aynı :))
0 0
birbilen @ 27.01.2011 22:11:05
okulu karalama kampanyası olarak çok başarılı olamayacaksınız herkes herşeyi biliyor bu okulda 400 veli varda bir tek sizmisiniz doğrucu diğer veliler çocuklarını düşünmüyorda sessizmi kalıyorlar.demekki sorun siz ve çocuğunuzda önce siz psilojik yardım alın sonra dava açın derim..
0 0
aylin kuru @ 27.01.2011 20:35:25
Yorumların tamamını okuduğunuzda kasıtlı olarak bu haberin çıkarıldığı açıkça belli olmuyormu? 40 yılını eğitim uğruna harçamış nice doktorlar nice mühendisler yetiştirmiş bir öğretmen için kullanılan o çirkin kelimeleri kullananların akli dengelerinin yerinde olmadığı açıkça görülüyor.kimse bu veli ve benzerlerine itibar etmesin. Eğer gerçeği öğrenmek istiyorsanız okul orda gidin görün ortamı. Bu veliye İNANMAYIN.
0 0
mustafa cumhur @ 27.01.2011 20:14:50
Funda Hanım ve Nuray Hanım. Her ikinizi de tanıyorum.Çocuklarınızın bizim çocuklarımıza zarar verdiğini biliyor musunuz.Siz öncelikle kendi çocuklarınızla ilgilenin.Eğitim önce ailede başlar bunu bilin Funda Hanım siz çocuğunuzu tanımıyormusunuz Siz neden başka bir ÖZELokuldan ÖSEK'E GELDİNİZ. Bunu buradan açıklayınız herkes doğruyu görür.
0 0
İftira atmak çok kolay @ 27.01.2011 20:04:05
Bir öğretmen olarak bu tip velileri nefretle kınıyorum.kimbilir kaç yıldır o öğrenciyle birlikte nice eğitim ve öğretim sezonları geçirirken farketmedinizde şimdimi böyle bi olay yaşandı diye yaygara kopuyor.40 küsür yılını öğrencilerine adamış bi öğretmen suçlanıyor ve kamuoyu yanlış yönlendiriliyor.Evet öğretmenlik bu kadar nankörlüğe gebe bir meslek neden 4 yılın güzel günlerini medyaya yansıtmamış veli? yada 4 yıl neden beklemiş? ayıptır günahtır ve bilinçli okuyucular lütfen inanmasınlar bu haberlere.Kimse sanmasın ki medya güçünü kullanıp herkesi yanlış bilgilendirip yıpratma politikaları ile kendi suçlarını örtebilecekler.Soruyorum şimdi tüm vicdan sahiplerine , bu veli çocuğuyla yakından ilgileniyorsa neden 4 yıl bekledi NEDEN?
0 1
mustafa cumhur @ 27.01.2011 20:03:40
eğer haber doğruysa çok üzücü bu sadece özel okullarda olmuyo devlet okullarında oluyo benim kızım da sözlü şiddete maruz kaldı 3 aydır okula gönderemiyoruz perişan olduk bende şikayetçi oldum ama maalesef bi sonuç alamadık 3 aydır bekliyoruz yaşamayan bilmez onun için bilip bilmeden yorum yapmamak lazım
0 0
elifyıldırım @ 27.01.2011 16:55:21
Yaşanan durum karşısında öğretmeni suçlamak ve sanki sorun ondaymış gibi davranmak ne kadar doğru veli-okul idaresinin hiçmi sucu yok,ayrıca doğa kolejinin çok iyi bir okul olduğunu söyleyenlere okulun sadece isminin değiştiğini eğitimi kadrosunun aynı kaldığını belirtmek isterim.Bana görede de hiçbir başarısı yok ne eğitim alanında ne diğer alanlarda....
0 0
volkanQ @ 27.01.2011 15:26:22
nuray hanım bence siz tamamen fırsatçılık yapıyorsunuz doğru veya değil kendinize bir dayanak buldunuz onun arkasına sığınıp saldırıyorsunuz.ama bu iddianın doğru olduğunu nerden biliyorsunuz sadece sizin iddianıza destek olduğu için ve inanmak istediğiniz için inanıyorsunuz.ben ve kuzenlerim o okuldan mezun olduk.ben orada anaokulu dahil 13 yıl okudum artık okul ile aile gibi olduk.ne ben ne kuzenlerim ne de sınıf veya okul arkadaşlarımdan böyle birşey ne duydum ne de gördüm.herkes okuldan ayrılmak isteyebilir ama her okuldan ayrılmak isteyen de kendine geçerli bir mazeret bulmaya çalışmaz.işte şimdi siz kendinize kılıf uydurmaya çalışıyorsunuz bence
0 0
selen @ 27.01.2011 15:22:20
gamze hanım okuldaki öğretmenin kaç yaşında olduğunu bilmiyorum ama eğer söylediğiniz gibi 60 yasında ise de hiç kimse oyastaki birine bunamış deme hakkını size vermez.çok büyük bir terbiyesizliktir bu.eğer öyle ise o yaşa kadar eğitime hizmet etmiş biri bence bu lafınızı haketmiyor.biraz daha adil olun bence
0 0
şükriye altun @ 27.01.2011 15:13:29
Yasemin hanım ben yorum yapmıyorum.Gerçekten o öğretmende çocuğumun başına gelenleri yazıyorum.Okula 1 ay kala çocuğumu öğretmeni yüzünden almak zorunda kaldım.Başka okul almak istemedi çocuğu görmek istedi çocuk okuldan problemim yok branş öğretmenimden problemim yok arkadaşlarımdan problemim yok sadece sınıf öğretmenimin davranış bozukluğu var o yüzden okuldan ayrılmak istiyorum dedi.Başka özel okul kabul etti.Hala çocuğumun psikolojisiyle uğraşıyorum.Bütün öğretmenlerin bağırıp çağıran rencide eden öğretmen olmadığını öğretmeye çalışıyoruz.Şimdiki öğretmenin gayretleri ile düzeltmeye çalışıyoruz.Artık çocuğum okula mutlu gidiyor.Başırısı %100 arttı. 15 yanlış yaparken şimd 4 yanlış yapıyor.Bu yazdıklarım yanlışsa idare yalan desin.
0 0
Nuray @ 27.01.2011 13:48:09
Doğa Koleji ülke içinde isim yapmış bir aile. Okulla iletişim olan herkes bu iddiaların saçma olduğunu bilir.Sakarya'mıza da iyi bir eğitim kazandırdı. Meyve veren ağaç herzaman taşlanır. Okulda çocuğum var. Bazı ailelerde sorunlu olabiliyor. Bilmeden iftira atmak kimseye yakışmaz.
0 0
nazmiye kandemir @ 27.01.2011 13:45:53
kapatın okulu cokta iyi okul degil zaten
0 0
doga @ 27.01.2011 13:05:00
Bence yorum yapanlar içeriği bilmeden hareket ediyorlar. sonuçta bu okul adı ve başarıları olan bir okul. insanları suçlamak çok kolay bence öğretmeni ve öğrenciyi tanımadan yorum yapmak hiç hoş değil sonuç herşey bir iddadan oluşmuyor mu?
0 0
yasemin acar @ 27.01.2011 12:42:10
Bende çocuğumu geçen yıl okulların kapanmasına 1 ay kala aynı nedenlerle aldım.Neden acaba 1 ay daha dayanamadım.3 yıl alıştığı okulundan arkadaşlarından ayrılmak kolaymı,öğretmenden gördüğü davranış onu kendine güvensiz hale getirdi,davranışları değişti,okula gitme isteği kalmadı,karne tatilinden sonra alacaktım.Ama çocuğum isyan etti.Fiziksel şiddet kulak çekmeden ibaretti.Ama psikolojik şiddetin hala izlerini taşıyor.'Anne ben artık gili gizli ağlamıyorum okulda'diye daha 3 gün önce söyledi.Okuldan memnundum 3 yıl okudu alış sebebim tamamen aynı öğretmen yüzünden.Ancak idareye durumu bildirdim geriye dönmediler,veliye inanmadılar demekki sorun çıkaran biz değilmişiz başkalarında başına geldiyse sorun kimde belli oldu.
1 0
nuray @ 27.01.2011 12:41:44
kesinlikle yalan haber.çamur at izi kalsın.adapazarının saygın okullarından birinde böyle bir şey olacağına inanmıyorum
0 1
ayşe yılmaz @ 27.01.2011 12:01:26
kardesim halen o okulda okuyor.4.sınıfta ve öğretmenimizden son derece memnunuz,4 yıldır hiç böyle birşey yaşamadık da duymadık da.bence veli kasıtlı olarak okula ve öğretmene zarar verdirmek için böyle şeyleri uyduruyor
0 1
ahmet @ 27.01.2011 11:59:43
önce soruşturmanın sonuçlanmasını beklemek gerekmiyor mu.ya eğer iddia edildiği gibi bir durum ortada yoksa o kuruma ve öğretmenine ayıp değil mi?ülkede herkes hakim mi oldu da karar veriyor?
2 0
murat @ 27.01.2011 11:45:29
Diger egitimcilerin ve okulunda hakkını yememek gerek ama söz konusu 9 yasında bir cocuk.Çocugu ve aileyi tanıyorum o cocuk yarı burslu okudugu için ögretmen ve idare cocugu gözden cıkarabiliyor Gecen sene karnesi ve bütün dersleri 5 idi sınav kagıtlarını da gördüm Su anda sadece sınıf ögretmenlerinin dersleri hırstan 1 verilmis ingilizcesi ve brans ögretmenlerinin dersleri 5 olan ögrenciye kasıt yapıldıgı belli
2 0
gamze @ 27.01.2011 10:24:36
Yazının başında psikolojik baskı deyip kocaman el göstermek, sanki psikolojik baskı değil, tokat atılmış gibi gösterilmeye çalışılmış yazar tarafından.Dayak atılmış iması verilmiş okul hakkında.Çocuğum orada okuyor. Hiç böyle birşey yok. Bunu herkes biliyor.
0 1
hava kan @ 27.01.2011 09:51:25
Şimdiki sistemde öğrencinin notlarınen değişmesi mümkün değil.Öğrenci çok çalışkan ama okul 1 mi vermiş.Yoksa ailenin mi çocuğun durumundan haberi yok.Bir de acaba bu haberi yorumlarıyla yazan kişinin çocuğu varmı ve varsa hangi okula gidiyor
0 0
fatma arslan @ 27.01.2011 09:33:51
helal olsun şikayetci olan veliye biz daha 2. sınıftayken 60 yasındaki o ögretmenin artık ...... oldugunu fark ettik ve kızımızı aldık. Okuldan memnun olmamıza ragmen idareye ögretmenin garip tavırlarını anlatmamıza ragmen kulak ardı edilmişti Yarının büyükleri olacak bu çocukların psikolojilerini kimsenin bozmaya hakkı yok.
1 0
gamze @ 27.01.2011 08:54:42
Siz hep öğretmenlerden ve öğrenciye aypıla şiddetten(!) bahsediyorsunuz.
Hiç saldırıya maruz kalan öğretmenlerden haberiniz olmuyor galiba.
.....!
0 1
54 @ 27.01.2011 08:54:34