01 Ağustos 2014 Cuma
IMKB 100 : 82.157 %(0,00)
Dolar : 2,1438 TL
Euro : 2,8697 TL
03 Mayıs 2013 Cuma Saat: 16:15

CHP'nin Büyükşehir Belediye başkan adayı!

Büyükşehir Belediyesi'ne iddialı bir aday arayan Cumhuriyet Halk Partisi'nin (CHP) aradığı o ismi bulduğu ileri sürülüyor.


Parti kulislerine düşen habere göre 2011 milletvekili seçimlerinde aday adayı olan Raşit Dünya'nın Büyükşehir adayı yapılacağı kaydediliyor.

Hatta Dünya'nın Ankara'ya giderek bizzat Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile görüştüğü ve söz aldığı belirtiliyor.

Raşit Dünya ismine Milletvekili Engin Özkoç ile İl Başkanı Ecevit Keleş'in de olumlu baktığı söyleniyor.

İl örgütünün genel merkezin de onayını aldıktan sonra Raşit Dünya'nın adaylığını temmuz ayı içerisinde ilan etmesi bekleniyor



Yayına Veren: Editör

Medyabar.com bugun 46688 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 2935 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

kendisine sorum açıklamma şu
0 0
sakarya @ 06.05.2013 19:04:23
NİKOTİN.....SENDE MANAV HAZIMSIZLIĞIMI VAR......SAKARYADA YILARDIR RİZELİLER ÇALIP SÖYLÜYOR...İKİ MANAV KÖYÜ DEDİĞİN SAKARYANIN TEMEL TAŞLARI....SEN DÜNYADA YOK İKEN O İKİ MANAV KÖYÜ VARDI SAKARYADA..SEN BİR YEREL KÜLTÜR DERNEĞİNİ Bİ GİT...NE ADANIM DİPLERİ VAR ORDA GÖR EMİ...
0 0
MAVAIN DİBİ. @ 06.05.2013 08:58:40
Buldun da bunadın nicotin.
Dünyaları yanınıza alacağınızdan ne kadar eminsin.Sen partinin %1 de kalması için çalışıyorsun ama avucunu yalayacaksın CHP ne yapacağını maalesef senden öğrenmeyecek. Birde bu kuyruk acısını bi açıklasan da sakarya öğrense???
0 0
Manav @ 05.05.2013 01:10:19
CHP Sayın Dünyayı müşahit yapmayacaksa %10 bile çok nicotin.Siz körler ile sağırlar ağırlayın bakalım biribirinizi.AKP nin ekmeğine yağ sürdüğün apaçık ortada.Raşit Dünya ve diğerlerini CHP de istemiyorsan ya CHP ye ihanet edyor yada CHP nin karşısında çalışıyorsun Allah sana selamet versin.
0 0
salih @ 05.05.2013 01:07:31
Vah zavallı nicotin,
Kimin talimatıyla yorumu yaptın seni tatmin edebildiyse ne mutlu sana.CHP nin kazanmasından anlaşılan epeyce korkmuşsun.Raşit Dünyadan başka kazanabilecek adayın mı var söyle o zaman maval okumaya gerek yok.Kus ta görsün Sakarya
0 0
sakaryalı @ 05.05.2013 01:03:05
0 0
TÜRK @ 05.05.2013 00:33:54
bu efendi genel seçimlerde aday olmak için o kadar çaba harcayan ve sonunda aldığı sırayı beğenmeyip verin misketlerimi ben sizinle oynamam diyen oyun bozan raşit dünya değil mi ? Vah garibim vah ne hayaller kuruyor büyükşehir belediye başkan adayı olacakmış CHP değil belediye başkan adayı sandık müşahidi bile yapmaz bu dönek efendiyi sakarya büyükşehir belediyesini bir iki manav köyünün oyu ile kazanabileceğini düşünmek ne kadar ahmakça bir hayal kaldıki manav köyü dedikleri yerleride kürtlere lazlara sattılar gülüp geçmek lazım kendini fasülyeden nimet sananlara ciddi bir haber değeri bile yok
0 0
nickotin @ 04.05.2013 01:25:19
Evet Genel Başkan Sarıgül olsa Türkiye'deki siyasi hareket değişir Raşit Dünyaya yazık olur bu genel başkan varken hiçbir şey olmaz ancak yaptığı masrafla kalır saygılarımlaaaaaaaaaaa
0 0
Sarıgül @ 04.05.2013 00:07:16
CHP önce birbirini yemekten ve çok bilmişlikten vazgeçsin SARI GÜL denen adamı partisinin başına getirsin bak görsün neler oluyor ama onlarad bu inat ve ......lık varken büyük şehir,mehir HİKAYE sadece nal toplarlar
0 0
Menekşe @ 03.05.2013 23:17:38
raşit dünya nerdeyse biz ordayız.
0 0
cüneyt @ 03.05.2013 22:19:47
hayırlı ugurlu olsun mevlam cıktıgın yolda utandırmasın rasıt abı her zaman yanındayız
0 0
tuncay denız @ 03.05.2013 21:33:01
Büyükşehir için en iyi aday CHP İl Başkanı Ecevit Keleş'tir...Başka aday aramaya da gerek yoktur. Genel Merkez ve Engin Özkoç Ecevit Keleş'in adaylığına destek vereceklerdir..
0 0
Metin @ 03.05.2013 19:59:56
sakaryada akp mhp çekişir gerisi hikaye hiç kimse bedava masraf yapmasın
0 0
armanadnan @ 03.05.2013 18:39:56
Kim yaptırıyo bu haberi... Ne işi olur Dünyaların artık CHP ile.....
0 0
Meşeli @ 03.05.2013 17:33:37
GAZ VERMEYİN ADAMA.
DÜNYALAR DERSİNİ ALDI M.V. SEÇİMİNDE, KILIÇDAROĞLU DİRSEK ATTI ONLARA.
OLSA İYİ OLUR AMA,
ADAY OLMAZLAR ARTIK.
0 0
ADALI @ 03.05.2013 16:40:08