Akşam : 20:31 | İftara kadar : 
21 Temmuz 2013 Pazar Saat: 14:20

Vahşi cinayet için bu yorumlar geldi..

Adapazarı'nda 23 yaşındaki Birkan A.yı öldürüp yaktıktan sonra kemiklerini Sakarya Nehrine attıkları iddiasıyla gözaltına alınıp adli kontrolle serbest kalan şüphelilerden Ercan Ş. rumuzuyla medyabar.com'a bu yorumlar geldi..


ADAPAZARI'nda bir ay önce ortadan kaybolan Birkan Avcı'nın (23) tabancayla vurularak öldürüldükten sonra üzerine benzin dökülüp yakıldığı ve ceset parçalarının Sakarya Nehrine atıldığı iddiasıyla gözaltına alınan şüphelilerden Mesut K. tutuklanırken arkadaşları Ercan Ş. (34), Ömer F.(32) adli kontrol cezasıyla serbest bırakıldı.

Adapazarı'nda 23 yaşındaki Birkan Avcı'nın öldürüldüğü iddiasıyla gözetim altına alınan Mesut K. arkadaşları Ercan Ş. (34), Ömer F.(32) emniyet müdürlüğündeki sorgulamaları sonrasında 'Kişiyi hürriyetinden yoksun bırakmak, adam öldürmek,kötü muamelede bulunmak, suç delillerini yok etmek 6136 sayılı kanuna muhalefet, suç ve suçluyu saklamak'' suçlarından Sakarya Adliyesine sevk edildiler

Cumhuriyet Savcılığındaki sorguları sonrası mahkemeye sevk edilen Mesut K. tutuklanırken arkadaşları Ercan Ş. (34), Ömer F.(32) adli kontrol cezasıyla serbest bırakıldı

HABERİN ALTINA YORUM
Cinayet soruşturması şüphelilerinden Ercan Ş. rumuzuyla medyabar.com'da yayınlanan 'Vahşi Cinayette tartışılan karar' başlıklı habere iki ayrı yorum geldi..

Yorumda Ercan Ş, Her kafadan ses çıkıyor' diyerek şunları yazdı..


Ben ERCAN Ş.. .. Her kafadan bir ses çıkıyor arkadaşlar.Ne biliyorsunuz da bilip bilmeden anlatıyorsunuz.Olay anında olay yerinde miydiniz,olayın nasıl olduğunu gördünüzmüde konuşuyorsunuz.Ben oradaydım olan biteni ben yaşadım gördüm kimse bedava anlatmasın.Basında bişeyler yazıp çiziyor hiçbirinin yazdıgı diğerinin yazdığını tutmuyor.Olay anında ben olayın oldugu arabada bile değildim olayın bile nasıl oldugunu görmedim.Ey sizler siz yoksa o arabada mıydınız da bilir gibi konuşuyorsunuz.Ölene Allahtan rahmet geride kalan sevdiklerine de başsağlığı taziyelerimi gönderiyorum.Allah rahmet eylesin.
Ercan Ş... @ 20.07.2013 19:29:40


Cemil kardeş bişey bildiğin yok fazla gevezelik yapma. bilmediğin hakkındada birdaha yorum yapma tamammı.
Ercan Ş.. @ 20.07.2013 19:31:55

medyabar.com

BU HABERLE İLGİLİ VİDEOLAR

Sağlık kontrolüne böyle sevk edilmişlerdi



Sakarya Nehrinde arama çalışmaları



Yayına Veren: Editör

Medyabar.com bugun 93201 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7818 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

bu ercan ımsek okuyup anladıma gore ıyı bırı degıl onu dıbe vuranlarda var onu dıpten kurtarmak ısteyenlerde var onun ıcın urda kendenı kabadayı sanan cok sahte kabadayı var
0 0
hakan taner @ 25.01.2014 00:06:20
Her ne Olursa Olsun Sonuçta İnsan öldürdüler RABBİM ıslah eylesin
3 0
draj_54 @ 22.09.2013 14:41:25
HE HERKES BÖYLE ANLATIYOR AMA ERCAN ŞİMŞEKE KARŞI KUYRUK ACISI OLANLAR DA OLABİLİR. ADAPAZARI HERKES ŞEREFSİZ OLMUŞ ARTIK. ERCAN ŞİMŞEK SUÇLU DEMİYORUM YA DA BİR BAŞKASI BUNU BİZ BİLEMEYİZ BUNU ADALET ÇÖZER ANCAK AMA SUÇLU KİMSE CEZASINI BULSUN. HERKES HER KAFADAN Bİ ŞEYLER ANLATIYOR. BELKİ DE ERCAN ŞİMŞEK SUÇSUZ GÜNAHSIZ BÖYLE SÖYLENTİLER YÜZÜNDEN ADAMI DA SUÇLUYOR OLABİLİR İNSANLAR. O YÜZDEN TEKRAR SÖYLÜYORUM KİMSE BEDAVA ANLATMASIN. ADALETİN ÇÖZEMEYECEĞİ HİÇ BİR ŞEY YOK.
4 2
BEDAVA ANLATMAYIN @ 22.08.2013 14:32:00
ERCAN ŞİMŞEK BEDAVA ANLATMAYIN DİYOR AMA KENDİSİ DE BEDAVA ANLATIYOR. BÜTÜN ADAPAZARI OLAYI ERCAN ŞİMŞEKİN İŞLEDİĞİNİ BİLİYOR HER YERDE HERKES ERCAN ŞİMŞEK CİNAYET İŞLEDİ SUÇU BAŞKASI ÜSTLENDİ DİYOR VE BUNU DİYENLERİN HEPSİ ERCAN ŞİMŞEKİ YAKINDAN TANIYANLAR. BU NASIL OLCAK KARDEŞ? ŞİMDİ KİM NEYİ ANLATIYOR BAKALIM? HERKES BAKSIN İŞİNE. YÜCE ADALETİM BU OLAYI ELBET ÇÖZECEKTİR. ALLAH GÖRÜYOR HER ŞEYİ KİMSENİN YANINA BIRAKMAZ. BU SUÇU İŞLEYLENLER CEZALARINI ELBET ÇEKECEKTİR. HADİ ALLAH' A EMANETSİNİZ.
4 1
BEDAVA ANLATMAYIN @ 22.08.2013 14:30:04
Ama Öğrenilen Kaynaklara Göre Gerçekten Cinayet İşlendiği An Ercan Şimşek Arabanın İçinde Değilmiş Büfeden Bira Almaya İnmişler o Arada Cinayet Olmuş Anlatılan lar Bunu Doğruluyor Ondan sonrası malum RABBİM Ölenin Günahlarını Affetsin Kalanlarıda Islah Eylesin...
4 0
draj_54 @ 25.07.2013 15:51:03
Benim Yüce ALLAH hariç Hiç kimseden korkum yok dayı Sadece Belki olayla harbiden alakası yoktur diye kelime hatası vardır diyerekten daha düzgün açıklamasını istedim Zaten kim ne yaparsa kendine yapar Her şeyin Hesabını ALLAH öder bir gün....
2 0
draj_54 @ 25.07.2013 00:03:52
Peygamberimizin "Bir cesede yapılan eziyet, canlıya yapılmış gibidir." "Bir ölünün kemiğini kırmak, canlıyken kemiğini kırmak gibidir." hadisine göre cesedi yakmanın, canlı bir insanı yapmaktan hiçbir farkı yoktur. Bu, açıklaması imkansız bir vahşilik örneğidir.
3 0
Eziyet @ 24.07.2013 18:48:55
Uyuşturucu madde satarak gençlerimizi zehirleyenlere cezayı ancak emniyet organları polis veya jandarma vasıtasıyla yüce adaletimiz verir. Bu tarz kişi veya kişiler hakkında bilgi sahibi olanlar lütfen emniyet birimlerineihbar etsinler. Allah bu tür maddelerin üretimini, ticaretini, kullanımını hatta ticari nakliyesini bile yasaklamıştır. Ama bir ceza verilecekse dünyada devlet vermeli, ahirette zaten Rabb'imiz en ince hesabı yapacaktır. O her şeyi bilendir, görendir. Fazla söze gerek yok, aldatan ancak kendini aldatmıştır, yüce Allah'ımızı aldatmaya çalışmak en büyük günahtır.
4 0
Sakarya @ 24.07.2013 02:31:32
benım anlayamadıgım ömer f denıen sahısta eskı torbacı madem torbacıara savas actınız o gece neden ömer t bırlıkteydınız ercan sımsek demekkı bı cıkarınız var verırseer ıyıler vermeseler ınfaz nasıl adelet bu ben bunu anlayamadım
3 1
sakaryalı @ 23.07.2013 02:10:20
VATANDAŞ VE DRAJ_54 RUMUZLU ARKADAŞLAR SİZ NEYİN PEŞİNDESİNİZ ??? KLAVYE DE AĞALIK YAPMAK KOLAY TABİİ E.Ş Yİ TANIYAN TANIMAYAN KALMADI SİZ KENDİ POZİSYONUNUZDA KALIN BENCE SIKINTI YAŞAMAYIN SONRA BİLMEDİĞİNİZ KONU HAKKINDA SANKİ OLAYIN İÇİNDEYMİŞİNİZ GİBİ DAVRANIP YORUM YAPMAYIN NE KADAR ZEHİR TACİRİ VARSA BU İŞTEN ÇOLUĞUNA ÇOCUGUNA EKMEK YEDİRİYORSA HEPSİNİN KUYRUK ACILARI VARDIR Kİ KONUŞUYORLAR YOKSA ÖLEN RAHMETLİYE MAL MI VERMİŞTİN SATMASI İÇİN ÖLÜNCE MALLAR GÜME GİTTİ :))??? HÜKÜMETİMİZ ÇALIŞIYOR AKLA KARA BELLİ OLUR SİZLER MERAK ETMEYİN! YORUMLARINIZA BAKILINCA CANINIZI ÇOK YAKMIŞ Kİ İHALEYİ YIKMAK İSTİYOSUNUZ E.Ş NİN ÜZERİNE... HERKEZ KENDİ İŞİNE BAKSIN !!
2 1
Yunus ŞİMŞEK @ 23.07.2013 01:30:55
ercan şimşek torbacılıktan dosyalarınız var hapisane yattınız işler uymadı torbacılarımı koparıyosunuz. .
3 1
vatandaş @ 22.07.2013 22:08:56
Ercan Şimşek'in Burda Yazmış olduğu yazıda çok çelişki ifade ediyor hem ordaydım hem orda değildim diyor bu konuya aydunlık getirirse kendi adına daha iyi olur....
1 2
Draj_54 @ 22.07.2013 17:35:24
KİMSE ERCAN ŞİMŞEK' İ TANIMADAN KONU HAKKINDA YALAN YANLIŞ SACMA SAPAN YORUMLAR YAPMASIN...

BEN YAPARIM EDERİM DİYEN BABAYİĞİTLER VARSA DA BUYURSUN YAPSIN AMA ADRESLERİNİ BELİRTSİNLER ERKEK OLSUNLAR, BİRAZ DELİKANLI OLSUNLAR LAF KALABALIĞI YAPMASINLAR BOŞUNA SANAL ALEMDE ATIP TUTMASINLAR HODRI MEYDAN !
1 0
CERRAH @ 22.07.2013 16:46:09
HERKES KAFASINA GÖRE YORUM YAPIYOR ANLATIYOR AMA ERCAN Ş NİN DEDİĞİ GİBİ KİMSE BANA MARTAVAL OKUMASIN UYUSTURUCU TACIRLERI GENÇ YAŞTA TÜREMİŞ GENÇLERİ ZEHİRLEMEKDEN BASKA BISEY YAPMIYOR BEN BUNA İLAHİ ADALET DİYORUM
1 0
OTTOMAN OTEL @ 22.07.2013 16:11:49
selam kardesım benden bsıey almadı artı ben torbacı falanda degılım sadece gordum ama aldıgını evet hacıoglundan bırınden aldı ve aldıgı gecede bız ordaydık gozlerımlede gordum olay bu neyse onur basaran bız ercanıda tanırız sakaryayıda sakaryada bızı ıyı tanır kardesım bızım nıyetınımız burda ercan sımsege atılan bı ıftırayı aydıtlatmaya calısıyoruz yeterkı herkes ercan sımsek olsa ama nerde herkose basında herkes bsıeyler satıyo mademkı karsısın uyusturucuya buyur kardesım sana acık adres yunus emre parkı gıt 10 dakıka otur efrafı kes bakalım kım ne yapıyo kım ne satıyo bak gozlerınle gor mantar gıbı turedı bu torbacılar buyur bı adres daha sana caddenın basındakı sımıt sarayı gır cvık otur gor kım ne yapıyo yapmıyo
1 0
selam @ 22.07.2013 15:44:51
Admin neden yayınlamıyorsun paylaşımımı kötü bir içerik yoktu ki !..Yanlı davranıyorsunuz yazık size !...
1 0
Dost Doğru Dost... @ 22.07.2013 14:29:28
Selam rumuzlu kardeşe yanıtımdır.E.Ş senden beleş ne aldı açıklar mısın?
Aldıysada eminim ki senden başlayarak gençliği Bonzai ve Extacy ile zehirleyen elebaşlarına ulaşabilmektir amacı.
2 0
Dost Doğru Dost... @ 22.07.2013 13:19:37
Yaşar Yaşamaz rumuzlu arkadaşım olayın detayları şuan adaletin elinde ben sadece yorumlarda özet geçtim kardeşim.Olay gecesi tabiki oradaydım fakat olay anında o aracın içinde değildim demek istedim tam oku öyle yorum at lütfen.Çelişkili bir durum olsaydı zaten şuan bu yazıyı sana yazıyor olamazdım değilmi..Adaletin kestiği parmak acımaz ...
3 3
Ercan ŞİMŞEK @ 22.07.2013 13:01:26
SELAM RUMUZLU KARDEŞİM BELEŞ MELEŞ DERKEN BAKKALDAN EKMEK Mİ ALMIS TA PARASINI VERMEMİŞ VEYAHUT Bİ YERDE YEMEK Mİ YEMİŞ ÖDEMİYORUM DEMİŞ?? SEN ŞİMDİ NEYİN DERDİNDESİN?? YAZDIKLARINDAN ŞİMŞEĞİ TANIDIĞIN KESİN YOKSA Bİ YARAN MI VAR? VARSA Bİ YARAN VEYA HAKLI OLDUGUN KONUN YAZ İSMİNİ BİLELİM.EGER HAKLIYSAN MADURİYETİNİ BEN KARSILIYCAM BAK BENIM ADIM DA SOYADIM DA YAZIYO.
4 0
ONUR BAŞARAN @ 22.07.2013 04:08:09
selam arkadaslar ercan sımsek tanıyan tanır kımse bedavadan bısey anlatmasın onur kardesım torbacıara mucadele edıyo evet ercan sımsek ama bıde kendısıne soralımmı o torbacıdan bu torbacıdan beles uyusturucu aldıgınıda soyleyın barıde oyal aydınlık olsun
0 1
selam @ 22.07.2013 02:21:10
Reyting için bu adamları haber yapıp durmayın haberin kendisini ön plana çıkarın ..... karakterleri buralara taşırsanız Medyabar ismine zarar verirsiniz okuyan akliselimlerden olursunuz haberleri bu tiplerin reklamına dönüştürmeyin bu uyarımıda dikkate alın lütfen.
1 1
Dost @ 22.07.2013 01:47:42
Çok ilginçtir ki "Ercan Ş..." rumuzlu yorumcu, aynı yorumunda hem olayı göredüğünü hem de görmediğini belirtiyor. "Ben oradaydım olan biteni ben yaşadım gördüm kimse bedava anlatmasın." diyen Ercan Ş..., bir cümle sonra da "Olay anında ben olayın oldugu arabada bile değildim olayın bile nasıl oldugunu görmedim." diyor. Ne yaman çelişki...
1 1
yaşar yaşamaz @ 22.07.2013 00:41:36
BU HABERİ YAPMA MAKSATINIZ NEDIR ANLAYAMADIM MEDYABAR NEYİN PEŞİNDESİNİZ?? BENİM BİLDİĞİM MEDYA OLAYLARI ABARTIR YALAN YANLIS TA YAZAR FAKAT İNSANLARI TAHRİK EDİCİ KIŞKIRTMALAR YAPMAZ.BU HABER ÇOK GEREKSİZ VE AYNI ZAMANDA YAKISI KALMAYAN BI DAVRANISTIR.YAPACAK HABER BULAMADIYSANIZ GELİN KARDESIM BEN SIZE BÜSSÜRÜ HABER MALZEMESİ SUNUCAM.E Ş Yİ TANITMANIN PEŞİNDEYSEN HİÇ UGRASMA ZATEN HERKEZ TANIR.O ZAMAN BU GÜNE KADAR SAKARYADA GENCLERİ ZEHIRLEYEN TORBACILARA NE YAPTIGINI DA YAZACAKSIN VARSA YÜREĞİN BU YORUMUDA YAYINLARSIN MEDYABAR
1 1
ONUR BAŞARAN @ 21.07.2013 19:56:01
admin ercan kardesimizin yazilarini bir baska sayfaya yazmakla bu olayi sabote ediyorsun olmuyor boyle,giden gitmis biten bitmistir,yasayan saglar bizimdir.
1 0
erol tas @ 21.07.2013 18:46:40