18 Aralık 2014 Perşembe
IMKB 100 : 83.226 %(2,98)
Dolar : 2,3175 TL
Euro : 2,8455 TL
21 Temmuz 2013 Pazar Saat: 15:00

Sedat Peker cezaevinden ona bir hediye gönderdi

Silivri Cezaevi'nde yatan Sedat Peker Kaynarca İlçesinde Kafe işletmeciliği yapan Samet Yüce'ye 14 ayar altın tespih gönderdi.


Hayranı olduğu Sedat Peker ismini arabasına yazdıran ve 5 yıldır Sedat Peker ile mektuplaştığını anlatan Samet Yüce Peker'in kendisine jest yaparak altın tespih gönderdiğini söyledi.

"Ağabeyimizin bu hediyesini ömür boyu saklayacağım" diyen Yüce, Sedat Peker'in daha önce de farklı hediyeler gönderdiğini ifade ederek, "Yüce Reisimiz bizlere değer veriyor inşallah tez zamanda bulunduğu yerden çıkar ve elini öpmek nasip olur. Reisime gönderdiği hediyeler için çok teşekkür eder en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde Ailesine, evlatlarına ve biz sevenlerine kavuşmasını yüce Allah'tan dilerim" dedi.

İHA



Yayına Veren: Editör

Medyabar.com bugun 184880 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7493 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

KARDEŞ sen kimsenin dediğine bakma bende çok sevgi sayarım REİSİMİZE öyle diyenler utansın keşke bende hediyesin alıpta evimin baş köşesine koyabilsem öyle konuşanlar reisimiZi çekemiyenlerdir o konuşan adam gibi adam görmediğinden Çevresinde cene çalıyo a.e.o maltepeli murat şahin
0 0
Murat şajin @ 18.10.2014 22:33:40
Şerafettin İçli Bey Efendi,
Biz Sayın Sedat PEKER'in Hayata Bakış Açısını Seviyoruz Karakterini Ve Dik Duruşunu Örnek Alıyoruz İşlediği Suçları Hiç Bir Aklı Başında İnsan Örnek Almaz Zaten, İç Dünyasında Kendisini Tanımış Olsaydınız Az Çok Beni Sizde Burda Bu Yorumları Yazan Arkadaşlarımda Anlardı .
Bana Gönderilen Bir Tesbihin Bu Kadar Yankı Uyandırmasıda Bi Garip Doğrusu, Moderatör Kardeşim Haberi Sayfadan Kaldırırsan Biz Çok Bahtiyar Olucaz Ailemize Kadar Dil Uzatıldı Siz İşinizi Yapıyorsunuz Tamam Ama Ben Bu Durumdan Rahatsızım Dava Açmak Zorunda Kalmayalım Sizlerede ...
2 1
Samet YÜCE @ 22.07.2013 19:38:58
İyi de Sametciğim Sedat Peker bizim bildiğimiz çek senet tahsil eden defalarca suça bulaşmış yer altı dünyasının adamlarından biri şimdi bunu örnek almak da neyin nesi.
0 3
Şerafettin İçli @ 22.07.2013 16:33:22
Kardeşimizin yanımızda çok güzel bi yeri vardır kimsenin ayağa kalkıp yer vermesine gerek yoktur o zaten saygı duyulacak biridir Sametimin sevenleri ona yeter Sedat peker gibi biri onu sevmiş kardeşi bilmiş hediye göndermiş ne kadar terbiyesiz varsa burda toplanmış çocuğa resmen hakaret ediyorsunuz siz bi kendi yaşantınıza aile düzeninize bakın Samet annesi ve kardeşi için her türlü fedakarlığı yapmış bi delikanlıdır
3 0
anıl @ 22.07.2013 13:57:07
Samet YÜCE bu tesbihe herkes sahip olamaz değerini iyi bil kardeş.
4 0
Ahmet Yakup TAN @ 22.07.2013 13:49:58
İmamlar duymasın hafız :)


Yorumlara bakıyorumda hiç biriniz tebrik etmiyor rencide ediyorsunuz. Ne güzel işte bir hediye almış.
1 1
Kemal YİĞİTOĞLU @ 22.07.2013 12:37:22
Tamam haber haber niteliği taşımıyorda arkadaşa bi hediye geldi diye sizde söylemedik laf bırakmamışsınız demekki kıskanan çok var. ben kendisini tanımam etmem burdakilerde tanımıyordur muhtemelen ama burda çocuğun bi kabahati yok bu haberi yapana söylemek gerek
2 0
Vildan Vildan @ 22.07.2013 12:04:35
Samet kardeşimize kimsenin yer vermesine gerek yoktur onun zaten abilerinin yanında güzel bi yeri vardır burdan bedava yorum yazmak kolay siz bu çocuğun ne mücadeleler verdiğini biliyomusunuz?
kimse kimseye leke atmasın Sedat reis sevmiş kardeşine bir hediye göndermiş siz çocuğu yerin dibine soktunuz yazıklar olsun size!
2 0
erkan karaçam @ 22.07.2013 11:52:02
Samet YÜCEyi tanıyan tanır burda yorum yazanlar ya tanımıyor yada fesatlığından böyle yorumlar yazıyor abimiz senelerdir çalışıp işiyle gücüyle mücadele ediyor o yüzden tatilinde yaşantınında en kralını hak eder kimse karalamaya çalışmasın. kimseye bi kabadayılık yaptığıda yoktur heleki sedat pekerin adını hiç bir yerde anmaz siz ne biliyosunuzda ne konuşuyosunuz?
0 0
Serhat @ 22.07.2013 11:48:20
Şimdi Bize Cevap Hakkı Doğmuştur !

1- Yüce Reis Değil YÜCE Benim Soy Adım Arkadaşlar,
2- Özenmiyoruz Sayın Reisimizi Kendimize Örnek Alıyoruz .
3- Özel Hayatımızla Ailemizin Ne Alakası Var ?
Annemizle Birlikte Bizde Çalışıyoruz Kim Ne Biliyorda Böyle Yorumlar Yazıyor,
4- Biz Kabadayılık Yapacak İnsanlar Değil Ekmeğimizin Peşinde Koşan İnsanlarız Bizi Bilen Bilir Bilmeyende Kimliksiz Yorum Yazar Yinede Herkesin Görüşüne Düşüncesine Sayımız Var ;)
0 0
Samet YÜCE @ 22.07.2013 11:31:36
!! ULA KAYNARCALİLAR AKİLLİ OLUN ŞİMDİ BU UŞAK DA ARTUK KABADAYİ.
-eee REFERANSUNA BAKACAKSUNUZ.SEDAT AĞABEYU VAR ONUN.
-Hemida TESBİH YOLLAMUŞ UŞAĞAA
-GİRDUĞU KAHVEDE YER VERUN OĞA
-YOLDA YAN BAKMAYUN YAMULURSUNUZ yada YAMULTUR AĞABEYLERU

Moderatöre bir lafım yok. O kalitesini göstermiş zaten bu haberi yaparak :))
1 0
Buradan Çıkarılacak Ders @ 22.07.2013 09:49:13
BU KADAR MI HABER BULAMAMA SORUNU YAŞIYORSUN SAYIN MEDYABAR.YAZIKLAR OLSUN.BİRAZ GERÇEK HAYATA DÖNSENİZ...
1 0
SAKARYALI @ 22.07.2013 09:19:21
Arkadaşlar bu yorumları yapanları bu ramazan günü şevk kırıcı içerikli yazılar yazdıkları için kınıyorum ... Kimliksiz yapılmamalı eleştiri ben inanmıyorum da o yorumların Samet'i düzeltmek için yapıldığına o yüzden kimliksiz yada anonim yapılmış hiçbir yorumun önemi yok ... Çoğumuzun anası hepimizden çok tarlada bağda bahçede çalışmıştır o nasıl olacak ...
0 1
bedrisafakaymak @ 22.07.2013 08:43:09
Medyabar pes diyorum artık seni bir daha asla takip etmiyorum yazıklar olsun bu kadar ayaklar altına dustunuz
0 1
ilk yorumum @ 22.07.2013 04:40:54
Sizi ilgilendirmiyorki moderötörün ne yaptığı Sedat abimiz tez zamanda çıkar inş
0 0
Önemsiz @ 21.07.2013 22:04:17
yav arkadaşım başka haber mi bulamadınız ya yazıklar olsun size....
0 0
Gereksiz @ 21.07.2013 17:14:47
ANANIZ ÇALIŞSIN SİZ PİYASA DA GEZİP TOZUN HİÇ OLMUYOR GENÇLER.
1 0
özgür @ 21.07.2013 17:08:05
kaynarcadan boyle özenti çıkmaz idi ne oldi adam yüce reis diyi. uşak kendini havaya sokmuş ne edek.....
0 0
kaynarcalı @ 21.07.2013 17:05:34
yüce reisin elini öpecekmiş sen önce köydeki dedenin elini öp ondan sonra kimin nesini öpersen öp özenti.... anneniz gece gündüz çalışıyor siz oh ne ala
2 1
mozart @ 21.07.2013 17:02:06
yau sayın editör bunu da haber yapıp sitene koydun,ya tebrikler sana çok önemli bir haberi paylaşmışsın.
1 1
senol şener @ 21.07.2013 16:11:19