24 Ekim 2014 Cuma
IMKB 100 : 79.526 %(0,04)
Dolar : 2,2365 TL
Euro : 2,8285 TL
23 Ekim 2013 Çarşamba Saat: 15:01

Başkan Süleyman Dişli başvurusunu yaptı

Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli, üçüncü dönem belediye başkanlığı için başvurusunu yaptı.


Başkan Dişli, başvuru formunu ilçe başkanlığında Adapazarı İlçe Başkanı Mustafa Ak'a teslim etti.

İlçe başkanlığında gerçekleşen başvuruya AK Parti Milletvekili Şaban Dişli, Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, Söğütlü Belediye Başkanı Ertuğrul Özcan, Hendek Belediye Başkanı Ali İnci, Kaynarca Belediye Başkanı Zeynur Özel, Geyve Belediye Başkanı Murat Kaya, Sakarya Muhtarlar Derneği Başkanı Erdal Erdem, Sakarya Sebzeciler ve Meyveciler Odası Başkanı Muzaffer Kabacan, Türkiye Muhtarlar Derneği Adapazarı Şubesi Başkanı Bedri Aslan, Sakarya Rizeliler Derneği Başkanı Hasan Dişli, Adapazarı Kent Konseyi Başkanı Necdet Tömekçe,mahalle muhtarları, mahalle temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

İLK KEZ KONUŞTU

Başvuru formunu teslim ettikten sonra bir konuşma yapan Başkan Dişli, "Partime belediye başkanlığı için başvurumu yapıyorum. Hepinizin bildiği gibi AK Parti ailesi çok büyük bir ailedir. Yerel seçimlerin yaklaşması nedeniyle aday adaylık başvuruları başlamıştır.

Bizde gerekeni yapıyoruz. Sizlere bugüne kadar hiç paylaşmadığım birkaç noktayı açıklamak istiyorum. Devlette yapılan işlerde ciddiyet çok önemlidir. İki dönemdir belediye başkanlığı görevini sürdürmeye çalışıyorum. Bu dönem bana sürekli aday olacak mısın diye sorular soruldu.

Belediyedeki çalışmalarımız ve devam eden projelerimizin aksamaması ve belediye personelinin motivasyonunun bozulmaması için tüm soruları yanıtsız bıraktım. Bunun nedeni partimizin ilgili organları ile görüşmek suretiyle, eğer şahsıma izin verilirse bu dönemde belediye başkanlığı görevimi sonlandıracaktım ve partimizin aday göstereceği arkadaşıma her türlü desteği verecektim."dedi.

YANIMDA OLSUNLAR

Başkan Dişli, geçmiş haftalarda yaşadığı sıkıntılı süreçle ilgili de açıklama yaparak, "Sizin de bildiğiniz gibi geçen haftalarda yaşamış olduğumuz ve hiçbirimizin hak etmediği durumlarla karşı karşıya geldik. Bu bağlamda da adaylığım şart oldu. Şunun da altını çizmek istiyorum. AK Parti büyük bir ailedir. Aday olacak tüm arkadaşlara tavsiyem şudur; Böyle zamanlarda daha çok dayanışma içinde olmamız, daha çok birbirimize destek olmamız lazım. Bu nedenlerle tavsiyem, aday olmayıp benim yanımda yer almalarıdır.

Ama demokratik ortamda aday olabilirler. Aday olmasınlar diye bir talebim olamaz. Böyle dönemlerde eğer dayanışma içersinde olunursa halkımız ve partimde yer alan insanlar nezdinde çok daha fazla itibar kazanırlar diye düşünüyorum. Allah hayırlı uzun ömür verir İnşallah. İlerde onlar için de büyük fırsatlar çıkar kanaatindeyim. Bu duygu ve düşüncelerle birlikte yeni süreçle ilgili

müracaatımızı yapıyoruz. Çalışmalarımıza kesintisiz devam ediyoruz. Allah hayırlı eder inşallah."diye konuştu.

HAYIRLI OLSUN

AK Parti Adapazarı İlçe Başkanı Mustafa Ak ise; "AK Parti büyük bir aile.Birçok muhalefet parti aday adayı bulmakta zorlanırken bizim hepsi birbirinden değerli aday adaylarımız müracaatlarını yapıyor.Adaylıkları hayırlı olsun.AK Parti'ye yakışır bir şekilde seçim süreci geçireceklerine inanıyorum"diye konuştu.



Yayına Veren: İlhan Okşil

Medyabar.com bugun 56390 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 3715 kere okundu
UYARI: Kullanıcıların sitede beyan edeceği her türlü fikir ve düşünce tamamen kendi kişisel görüşüdür ve sadece kendisini bağlar. Yorumda yasal sorumluluk yorum yapan kişinin görüşleridir ve yorum yapan kişi yasal sorumludur. Medyabar Multi medya haber hizmetleri yapılan yorumlardan yasal sorumlu değildir. Suç teşkil edecek, hakaret içerikli yorumlar hakkında yorum gönderen muhataplarına dava açılabilmektedir. Yorum şikayet konusu olduğunda ,yazılı talep halinde adli makamlara bu yorumların IP adresleri verilmektedir.

Bu habere yapılan yorumlar Yorum Yaz

SENİN DAHA NE İŞİN VAR BAŞKANLIKLA GİT ÇİFTLİGİNE .
1 1
ela düzlem @ 07.11.2013 18:14:08
0 0
Fatma kara @ 07.11.2013 18:09:35
Ya sizdehic utanmak yok mu. Sangarius meselesinin dogru olduguna mi inaniyorsunuz. Insan bir haber duyunca haberin kaynagini arastirmali ondan sonra karar vermeli . Baskanin calismalarini basarili buluyorum . 3. Doneminin hayirlara vesile olmasini diliyorum
2 1
033 @ 27.10.2013 17:55:06
cafer rumuzlu arkadaş,, eczacı dediğiniz kişi sayın metin kurtuluş ak parti merkez ilçe teşkilatında skm yani (seçim kooride merkezi başkanı) görevi ilçe başkan adayları, belediye meclis üyesi adaylarının başvurusunu kabul eden bu teşkilata yıllarca hizmet etmiş teşkilatta görevli kişi bir nevi ev sahibi yani bilginiz olsun...
2 3
meraklısına @ 24.10.2013 16:44:00
Rıdvan Özüm çıkmamış fotolarda. Bu ne cürret. Siz onu yok sayamazsınız. Hiçkimse onu yok sayamaz.
5 1
Antalya KAŞ canım @ 24.10.2013 14:26:26
muhteşem sülü,gerçekten muhteşemsin.çok güzel,doğru yazmışsın.
4 1
mehmet @ 24.10.2013 13:54:33
Ya artik dus su milletin yakasindan. Neyin inadi bu anlamadim sen su an yolsuzluktan yargilanan bir belediye baskanisin ve bu sifatla tarihe gececeksin. Yok bu surecte yanimda olsunlar demissin. Oldu baska istegin? Korktugunu belli etme. Ben Ak Parti sevdalisi bir vatandasim ve ikamet ettigim bolgede yaklasik 300 kisi soyledigim partiye oy atti. Allah a sukur belli bir nufusumuz mevcut. Ancak eger sen aday olursan herkesin huzurunda yemin ederim ben ve beraberimdekiler bu partiye oy vermeyiz. Hadi eyvallah...
7 1
gebe @ 24.10.2013 12:34:09
rabbım senı ve yonetımını en kısa zamanda bu beldeden kurtarsın.sen diğerlerinin yanında ol nıye onlar olsun kac yıldır yapıyorsun baska ınsanlara bırak koltuk sevdası yazık olumu dusunun biraz
11 3
YAKUP @ 24.10.2013 12:14:03
Aday olmayacaktım ancak, özüm, aydın vs. gelip abi sen gidersen biz ne yapacağız dediler. Bende kıramadım. Ayrıca bu yargı sistemini canı cehenneme, Ayrıca, belediye benim kimseye vermem. Ayrıca, herkese söylüyorum hayalimde imam olmak yoktu. Ayrıca başbakana görünmemem lazım yoksa beni oyacak. Ayrıca Dededen akrabama teşekkür ederim. O olmasaydı bu akp liler genel merkezin balkonundan atarlardı beni. Bir akrabam daha varmış camia da, onunla da başvurum esnasında tanıştık. Bundan sonra ona da güvenim sonsuz. Ayrıca diğer aday adayları çekilsin ben onları muhtar yaparım söz. Ayrıca bu incinin ne işi var burda geçen belediye seçimlerinde birbirimizi oyacaktık. Son olarakta önemli olan yarışmaktı. Sağolun sağolun.
12 5
Muhteşem Sülü @ 24.10.2013 12:09:04
İnsanda biraz
utanma olur
7 6
gül günce @ 24.10.2013 11:55:54
Yazmayacaktım ama yazayım! Pazar yerleri haricinde 10 senede işe yarar yaptığınız bir icraat gösterin bu millete. Koltuğa talip oluyorsanız hakkını verin efendiler , Büyük Hesap Gününü unutmuş gibisiniz.
11 4
hilal kara @ 24.10.2013 11:49:53
OLMAYACAKTIM ANCAK ÇAREM KALMADDI.... ne demek sen olmazsan adapazarı olmazmı yani küçük ........
12 5
davut @ 24.10.2013 11:07:02
Sayın Süleyman Bey; 40 yıllık bir Adapazarlı olarak bence: artık misyonunu tamamlamıştır. Artık görevi yeni bir arkadaşa devrederek bu görevini iyi bir noktada bırakmalıdır.Adapazarı hakettiği yere gelebilmesi için misyonu ile vizyonu ile uzman kadrosu ile işin uzmanı bir ekibe devredilmelidir.Bu ekibinde hazır olduğunu Mutlu bir Adapazarlı olarak görmekten dolayı çok umutluyum.ALLAH bu memlekete hizmet edecek olan arkadaşlara yar ve yardımcısı olsun...
13 5
KADİR KORKMAZ @ 24.10.2013 10:30:33
sayın başkan ve ekibine bir sorum olacak.
dörtyolda itfahiyenin karşısında karayollarına ait duvarları yıktınız neden o şekil bıraktınız.orda yönetim zaafiyeti yaşandı mı yaşanmadı mı.kaynak israfı oldu mu olmadı mı ?orda benim vergilerim çöpe gitti mi gitmedi mi?
7 3
meraklı @ 24.10.2013 10:07:17
ADAY OLMAYACAKTIM ANCAK ... İZİN VERMEDİ :) külahıma anlat.sangurıus un hesabını ver.belki şahsi olarak hatan artniyetin yok tu ama ekibini düzgün yönetecektin.orda benim ve tüyü bitmemiş yetimlerin milyonların hakkı va.ben hakkımı helal etmiyorum.
9 4
5454 @ 24.10.2013 09:59:31
offff yeter be yeter rumuzlu arkadaş biz senin gibileri çok yakından gördük bu adam benim karşıma çıkmaz ki diyorsunuz ama çıkınca da ağam,paşam,başkanım da başkanım yapmakta sınır tanımıyorsunuz. siz ve diğer yorum yapan arkadaşlara gelince de hepiniz eleştirilerinizde kendinizce haklı olabilirsiniz, sıkıntılarınız, olmasını istediğiniz, görmek istediğiniz şeyler olabilir elbette ama bu üslup bence kimseye yakışmıyor. sonuçta hala bir ilçenin belediye başkanlığı görevini yürüten kişiden bahsediyorsunuz. sıkıntınız neyse keşke gerçekten karşınıza çıktığında söyleyebilseniz. başkan zaten dürüst olan herkese açık ve eğer kaybettiği şeyler varsa da etrafında buraya yorum yazabilenler gibi içten iş çevirenler olduğundandır.
5 5
gerçekler !.. @ 24.10.2013 09:41:59
vıcık vıcık yag kokuyo bu haber.bence adapazarı beledıyesı kaldırılmalı ne yanı buyuksehır beledıyesı yapıyor zaten her seyı bunlar orda kukla gıbı oturuyorlar. zaten dişli ailesi adapazarının her yerınd ebı kosede
3 6
momoli @ 24.10.2013 09:09:06
ya insanları bu kadar aptal yerine koymakta olmaz be kardeşim .neymiş projeleri var mışta yarım kalmasın diye aday olmuş etrafındada bir sürü ikiyüzlü insanlar hep çıkar hep menfaat.Süleyman bey, sakarya nehri üzerinde kurulan hes projesi aziz duranın projesiydi geldi zeki toçoğlu tamamladı 3.irsaliye hattı yeni açılan bulvarların bir çoğu da aziz duranın projesiydi zeki toçoğlu tamamladı.kendini bu kadar üstün görüp milleti geri zekalı yerine mi koyma senin yerine kim gelrse gelsin projeler eğer akıllı makul ve vatandaşın yararına ise hiç merak etme tek tek gerçekleşir.kendinizi bu kadar bulunmaz hint kumaşı moduna sokmayın be kardeşim hayret bir şey yaa millet azizden de bıkmıştı bak çekildi kenarı saygınlığı arttı örnek al örnek.
8 3
yemezler dişli @ 24.10.2013 09:05:32
sayın dişli ye başarılar.allahın izniyle bidahaki dönemde adapazarını o temsıl edecek
4 7
kaan. @ 24.10.2013 08:14:57
resimlere bakıyorum da süleyman dişlinin etrafında aday adaylığı başvurusunda yok oranın belediye başkanı yok şuranın belediye başkanı yok bilmem ne dernek ,oda başkanı,bu süleyman dişliye oy verecek vatandaşlar nerde????? sayın süleyman dişli seni belediye başkanı yapacak olanlar etrafındakiler değil adapazarlı vatandaşlar.sen daha baştan kaybettin malesef be kardeşşşşşşşşş
9 2
objektif sakaryalı @ 24.10.2013 07:56:40
Sana KORUCUK TAN KENDİ ADIMA ALLAHIN SUYU YOK.KORUCUK OLDU SETALTI ROMAN MAHALESİ
8 2
mehmet @ 24.10.2013 06:28:37
yorumlarda başkanı yerden yere vurmuşlar acaba ben başka bir ildemi yaşıyorum çöpte bu il türkiye 3.sü oldu bu yaz birçok mahallenin sokakları asfaltlandı kapalıpazar yerleri yapıldıki buralarda yorumları yazanların içinde kurban kesen olmuştur veya cemiyet yapan.karamanda harika bir spor kompleksi orhan camiinin karşısında kültür merkezi daha birsürü hizmet lütfen bardağın dolu tarafınıda görelim bu kadar yerden yere vurmayalım hatırlatmak istedim ben adapazarında yaşiyorum bunları görüyorum herkeze SAYGILAR.
6 6
ati @ 24.10.2013 03:12:59
Adapazarı için değişim şart başkan da artık bırakıp koltuğu gençlere yer vermeli... Aslan gibi adamlar var orda teşkilatın istediği koltuğunu onlara bırakmalı mağlup olmadan zirvede bırakmalı yanlış yaptı...
7 4
Bayram H @ 24.10.2013 01:48:42
ohoo görüyorum ki yorumlar ayaklar altında seviye yerlerde hayır tamam yazarsın, herkesin hakkı, yaz da bari kendini yok vatandaş yok millet yok halk yok esnaf falan diye tanıtıp azına aldığın kelimeyi içeren kitleyi kendi çirkinliğine dahil etme. Başkanımıza başarılar diler yolunun açık alnının ak davasında muaffak olmasını dilerim yaptığın işlerinden, kişiliğinden, karakterinden ödünvermeden 2. dönemini bitirecek 3. dönemide aynı şekilde olur umarım, yolunuz açık olsun...
4 6
HAYDAR HAYDAR @ 24.10.2013 01:14:37
0 0
eti puf @ 23.10.2013 22:59:41
Kesinlikle, Yılmaz adıyla yorum yapan arkadaşa sonuna kadar katılıyorum. Şu Ak Partiye sırf başbakan için oy veriyorum. Eğer bu adam bir daha aday olursa ne ailem ne akrabalarım kimseye oy verdirtmem. Yeter artık ya. Babasının malımıdır bu belediye. Sokakları çöp götürüyor. Yollar çarık çürük. Tek sosyal aktivitemiz çark caddesi. Bu adam benim sokakta karşıma çıkmaz ki ahh ah. Bu sayede herkes duysun. Bu adam varsa oy moy unutun sayın yetkililer.
18 12
offff yeter be yeter @ 23.10.2013 22:37:46
Suleyman Baskanimiz icin hayirlisi olsun.Aday gosterilmese bile Allaha tevekkul edecek adam gibi adamdir.Itler istedi diye atlar olmez...
15 18
ricardo @ 23.10.2013 22:34:54
baskanım allah yolunu acık etsın insallah allah utandırmaz sunu da yazmak zorundayım allah ınsallah nasıp ederde secılırsen caloşma arkadaşlarını etrafındakılerı ıyısec allah bfırsat vermesın hemen canlı canlı mezara gomerler anlamazsın allah yar ve yardımcın olsun
6 12
turanayar @ 23.10.2013 22:34:42
Süleyman bey ve ekibi şehircilik anlamanında maalesef çok yetersiz tabi bu başkan yardımcıları arasından Aydın Tercanı ayrı kefeye koymak lazım gerçekten kimsenin gelmek istemediği ve özellikle Ersin Kılıçtan sonra kangren olan teknik işleri çok iyi idare ediyor. Süleyman beyin 3. Dönem başkanlık yapma girişimini çok gereksiz buluyorum sadece güzel hitabet belediye başkanı olmak için yetersizdir. Ama aday adaylığını ilan ederek tabiki en güçlü adaydır. O aşamayı geçincede ak parti her türlü destek verecek ve seçimi alacaktır. Sayın başkan koltuğunuzun hesabını verebilecek misiniz? 3 günlük dünya idarecilk önce aileyi yönetmekte başlar sizce bunu layıkıyla başarabiliyor musunuz? Aileniz sizden razı mı?
14 5
Mehmet YIlmaz @ 23.10.2013 22:24:41
cafer rumuzlu arkadaşım sen önce insanlara nasıl hitap edeceğini öğren bu adam dediğin metin başkanımızdan bahsediyosan kendisi ilçe başkan yardımıcısıdır ve on numara insandır 70 yaşındaki birine nasıl davranıyosa 7 yaşındaki birinede aynı şekilde davranır zerre kibir zerre büyüklük taslamaz verilen selamı aynı güzellikte alır çekemiyosan kalabalıkta yapma adam gibi eleştirini yap....
3 1
halil ibrahim kars @ 23.10.2013 20:31:07
Eğer Dişli tekrar AKP'nin tek adayı olarak seçime katılırsa ''KESİNLİKLE AKP'YE BEN, AİLEM VE AKRABALARIM OY VERMEYECEĞİZ'' Bu böyle biline...
19 5
Yılmaz @ 23.10.2013 20:25:57
SÜLEYMAN BEYE TÜM KALBİMLE BAŞARILAR DİLİYORUM,ZORLU DÖNEMLER GEÇİRDİ.AMA TÜM YIPRATMA ÇABALARINA RAĞMEN DİK DURDU,ONA DESTEK OLAN TÜM PARTİLİLERE TEŞEKKÜR EDERİM.NERDE BİR HAYIR İŞİ OLSA SÜLEYMAN BEY ORDA,CEMİYETLERDE, CENAZELERDE,NAMAZ SAFLARINDA,DİNİ SOHBETLERDE,HATTA YAYLA SOHBETİNDE,YARDIMA İHTİYACI OLANIN YANINDA,DAHA BENİM İÇİN NE OLSUN, DİNİ BÜTÜN,MÜSLÜMAN ,ALNI SECDE GÖREN MUHTEREM BİRİ,BENİM İÇİN BU YETERLİ,BU KARAKTERDE BİR İNSAN...KENDİSİNİ DESTEKLİYORUM.
11 17
kamil @ 23.10.2013 20:01:20
BIRAK KENDİ YANSA İYİ HERKEZİ YAKACAK...
9 4
mert kayanarca @ 23.10.2013 19:35:20
sayın başkan bu dönem nöbet değişimleri olacak eline yüzüne zaten bukaştırdın keşke kardeşhane olarak hiç bulaşmasaydın vatandaş değişimden yana aynı fotoğrafları göre göre sıktınız halkı allah yardımcın olsun saygılar
27 9
HEMŞERİ 5461 @ 23.10.2013 18:54:56
sayın başkan bırak belediye başkanlığını sen imam lık yap. biz sayın başbakan tayyip erdoğanın aşkıyla bu partiye oy veriyoruz.bu partiye zarar verdiğiniz yeter
27 11
selim kurt @ 23.10.2013 18:48:26
Bak yaaa .. Bu eczacı yine orda. Her başvuruda resmi var. Ne iş yapar bu adam orda.
14 8
cafer @ 23.10.2013 18:41:30
komedi gibiler maşallah..reklam veya gövde gösterisi yapacağınıza iş yapın iş.
20 6
sebo @ 23.10.2013 18:17:46
....bir daha mı aday oluyorsun yazıklar olsun.Ama aydın.özüm.erol vesayreler seni bırakırlarsa ortada kalacalar veriyorlar gazı...Başvuruya katılanlara bak be yazık çok yazıkk.Bindiniz başbakanın sırtına bedavadan iki dönem yaşadınız ama yeter artık....Yerel yönetimlerde mevcut adaylarla yola devam edilecek ise bir akpartili olarak oy vermeyeceğimi beyan ediyorum..
26 8
Niyazi CERRAHOĞLU @ 23.10.2013 17:23:57
Bırakın şimdi dişliyi de Mustafa Ak abim belediye başkan adaylığını koyması lazım. Duruşu akıyor resmen.
8 11
Bırakın şimdi @ 23.10.2013 17:12:45
Bir merkez ilçe belediye başkanı kendini icraatleriyle gösteremiyorsa,.... Hayır kızdığım mesele, çıkıpta kabara kabara nasıl konuşma yapıyor. Toplamış birde saz arkadaşlarını. Klarneti de ben getireyim de tam olsun.
18 5
Fatma @ 23.10.2013 17:11:32
Benim vergimi reklamına kullanma da ne yaparsan yap sayın dişli.
16 6
vatandaş @ 23.10.2013 17:08:19
Siyasette akraba faktörünün ne kadar güçlü olduğunun bariz örneğidir Süleyman Dişli.
14 6
hüseyin @ 23.10.2013 17:06:38
Arkadaşların motivasyonu düşmesin diye sessiz kaldım demiş. Motivasyonumuz düşeceği kadar düştü zaten. Keşke hep sussaydın.
16 5
Çalışan @ 23.10.2013 17:04:45
hepsinin derdi para mal mülk ne adapazarını ne milleti düşünen bir kişi yok aralarında siyasete girmeden önceki mal varlıklarına bakın birde şimdiki anlarsınız nereye çalıştıklarını
10 6
ahmet hamdi @ 23.10.2013 16:35:55
....
3 1
furkan doğan @ 23.10.2013 16:21:53
Allah askına elını vıcdanına koy suleyman efendı naptın Adapazarı ıcın.hendek,sapanca,serdıvan senden daha calıskan
17 6
Gökhan ELMAS @ 23.10.2013 16:21:06
Herkes işini yapiyor sen konuşuyorsun, biz siyaset yapiyoruz ! Senin Adapazarı belediyesini aldığında sifir borcu varken suan ne halde oldugu belli ve basbakan geldiğinde neden hic bir mitingi ne katılmadığinizi öğrenebiliryiz veya o donemlerde neden hep yurt disina seyhate kactiginizi dava hakkinda hala utanmadan ve sikilmadan bizim sucumuz yok demeniz sasirtici etrafinizdaki kisiler bu sekilde hic konusmuyor sn Disli...adaylar yanimda olsun diye bir kelime etmisiniz bu caresizliginizi ve nekadar umutsuz oldugunuzun göstergesidir keske gururlu bir şekilde birakip gitseydiniz kaybeden oldugunuzu herkese belli etmeden..
30 14
mussa sow @ 23.10.2013 16:07:52
Herkes işini yapiyor sen konuşuyorsun, biz siyaset yapiyoruz ! Senin Adapazarı belediyesini aldığında sifir borcu varken suan ne halde oldugu belli ve basbakan geldiğinde neden hic bir mitingi ne katılmadığinizi öğrenebiliryiz veya o donemlerde neden hep yurt disina seyhate kactiginizi dava hakkinda hala utanmadan ve sikilmadan bizim sucumuz yok demeniz sasirtici etrafinizdaki kisiler bu sekilde hic konusmuyor sn Disli...adaylar yanimda olsun diye bir kelime etmisiniz bu caresizliginizi ve nekadar umutsuz oldugunuzun göstergesidir keske gururlu bir şekilde birakip gitseydiniz kaybeden oldugunuzu herkese belli etmeden..
9 5
mussa sow @ 23.10.2013 16:07:50
Adapazarı Belediye başkanlığı görevini yerine getiremeyen başarısız, soruşturma geçiren, imar iskan ve yapı kontrol'de bir dünya yanlışı olan VE İNŞALLAH aday dahi olsa kazamayacak sayın mecvut başkan'ın aday adaylığı hayırlı olsun!
25 6
Halil Aydın @ 23.10.2013 15:56:02
Ne yani AKPli başkan yargıdan mı şikayetçi.Ne yani seninle ilgili gayri hukuki belden aşağı vurmalar mı var hem de Şaban Dişliye rağmen öylemi...sen bir gün belediyecilik yaptın mı be
32 14
hüseyin @ 23.10.2013 15:41:46
Tekrar aday adayı olmanız ve yeniden seçilmek ile sonuçlanacak bu yol hakkınız da hayırlara vesile olsun başkanım ,
Selam ve dua ile , mevlam yar ve yardımcınız olsun...
20 33
Murat BALABAN @ 23.10.2013 15:36:19
Süleyman abime:

şöförlerin çok agresif,
arabada miden bulanmıyor mu,
bakışların çok yerde,
gönlün daralmıyor mu,
günde üç bardak içmeli sırma su.

not: kusura bakma şiirde, vatandaşlığım kadar iyi değilim.
not2: abi umumi tuvalet için çok teşekkür ederim.
not3: inci dişli seni kurtaramaz be abi.
45 18
makul vatandaş @ 23.10.2013 15:21:56