• Anasayfa/
  • Anketler/
  • Sakaryalılar, büyükşehir belediyesinin NostaljikTramvay projesi için sizlerin görüşü nedir?

Anket

Sakaryalılar, büyükşehir belediyesinin NostaljikTramvay projesi için sizlerin görüşü nedir?

Anketimiz aşağıdaki şekilde sonuçlanmıştır.

  • 649
    %17.7
  • 464
    %12.6
  • 1654
    %45.0
  • 464
    %12.6
  • 46
    %1.3
  • 364
    %9.9
  • 31
    %0.8
Toplam Katılım 3672

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

95

BOŞ İŞ - Eskiye rağbet olsaydı bit pazarına nur yağardı

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 07 Ocak 16:17
93

sado - suyun kaynagi biziz ama pahali iciyoruz.adapazari kuculuyo insanlar artik binalar arasinda betonlar icinde yasiyo.dolmus sorununu cozdunuzde tramvaymi kaldi.2 arac zor gidiyo yan yana siz neden bahsediyonuz

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 07 Ocak 13:19
92

Kaan Ayhan - Adamin vizyonuna bakin ya, sakarya ihracata da Türkiye genelinde en ön siralarda gelen iller arasinda, avrupanin her illeri gelen ihracata yönelik sehirlerde rayli sistemler kurulmus, bizim basimizdaki adamda nostaljik tramvaydan bahsediyor, kardesim sen biz sakaryalilarla dalga mi geciyorsun ya. Ne nostaljik tramvayi adam gibi rayli sistemi insa et de bizde seni sakaryalilar olarak alkisliyalim, bu milletin akliyla alay etmeyi birakin artik. Yakamizdan düsün artik.

Yanıtla . 23Beğen . 1Beğenme 07 Ocak 12:41
89

Sakarya5454 - Ekrem yüce yi nereye şikayet edebiliriz diye düşünüyorum hergun ,artık yeter böyle saçma işlerle uğraşan başkanlar istemiyoruz.artik şehrimizde n midemiz bunaldı.nostalji tramvay nedir Allah aşkına adama bakın gerekirse borç alacakmış yazık gerçekten emek harcamadan hazır borç parayla herkes yapar .sonra da biz yaptık diye göğsünüzu gere gere dolaşıyorsunuz.Allah sizi ıslah etsin nediyim.

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 07 Ocak 00:29
88

Rasim - 1000 yıl sonra tarih bizden bahsederken " o zamanki insanlar işi o kadar abartmış ki birsürü ihtiyacı olan insan varken yöneticiler ortak gelirleri hic düşünmeden yollara sererlermiş" diyecek.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 23:17
87

YÜRÜ-YORUM - ORDAN ORAYA YÜRÜRÜZ NEDİR 2KM YOL MU :D MİNYATÜR MÜ YAPIYOLAR

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 18:16
86

King Naked - Şaka mı ? Önce Yazlık ve Tunatan kavşaklarına çare bulun !

Yanıtla . 21Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 17:40
84

Sakaryalı - herşeyi merkeze sokuşturmanın ne anlamı var biraz genişleyin trafik aldı başını gidiyor

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 17:19
94

Adabazrlı - @Sakaryalı 84 nolu yoruma cevabı: olurmu önce merkezdeki rantlar ile ceplerini doldurmaları lazım sonra etraflıca genişletecekler yiye yiye doymadılar yıllardır bana kimse sakaryada hizmet yapılıyor demesin 1999 dan itibaren şehir merkezi yolları bu sene ancak tamamlandı 20 senedir ne iş yapmış bu büyükşehir belediyesi bana biri açıklasın ben hiç bir şey göremiyorum

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 07 Ocak 15:42
83

Yunus DEMİR - Allah akıl versin nostaljik adında yapılacak treni istanbuldaki gibi tüm şehirlerde oldugu gibi eskişehir gibi 500bin kişi yaşayan yerde bile metrolar varken 1 milyon üstü nüfüslü sakaryada neden yok ? şimdi burdan karasuya ve sapanca tarafına giden metro olsa güzel olmazmıydı sakaryaspor topcularına vericeginiz paraylada bu işlemleri etseniz ya boş para harcamaya birebir yönetim anlayışını kınıyorum

Yanıtla . 27Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 17:15
82

Fikret - Mükemmel projenin tek sıkıntısı güzergah sıkıntılı kısa ve başlangıç ve bitiş noktası yanlış

Yanıtla . 1Beğen . 22Beğenme 06 Ocak 16:14
81

Merve - sanki başka ihtiyaç yokmuş gibi tramvay kalmıştı. şehir için gerekli diyen kişileri gerçekten merak ediyorum . biraz mantıklı düşünelim az para değil ve ihtiyaç olan bir çok şey varken.

Yanıtla . 19Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 14:48
80

Emre - Hafif raylı sistem şuan sakarya için fizıbıl değil.Karaman korucuk tarafında şuan genel ağırlıklı memurlar oturuyor diğer sakinlerde genellikle çarşıya haftasonu gidip geliyor.Zarar eder.Anca ikinci üniversite kurulunca orada ciddi bir öğrenci sirkülasyonu olunca anca kendini döndürebilir hale geliyor.

Yanıtla . 4Beğen . 25Beğenme 06 Ocak 13:52
91

Ercan - @Emre 80 nolu yoruma cevabı: sakaryada o kadar memur mu var? hiç gittinmi korucuk taraflarına, gidersen evlere bir bak

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 07 Ocak 08:36
79

Ademoğlu - İzmit gibi bir yerde adamlar bu tramvayı yapabiliyorsa bizim şehirde fazlasıyla olur geçenlerde binme fırsatım oldu gerçekten geçtiği bölgelere sınıf atlatmış hem hızlı hemde ekonomik, adamlar bir senede 11 milyon yolcu taşımızlar cok büyük bir rakam biz ise hala günde 1500 kişi taşınacak diye milyonlarca para gömüyoruz şu oyuncağa yazık günah harcanan paraya.

Yanıtla . 21Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 13:11
78

Dolphinbey - sakaryamızda zaten trafik sıkışık sırf birileri hatıraları canlansın diye nostaljik tranvay gereksiz sakaryayı baştan başa gidecek bir proje olursa oda bir sıra evi kaldıracan ondan sonra yada yer altından metro yada bırakın böyle kalsın.

Yanıtla . 18Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 12:37
77

Zopa - Eskişehir'e gidip bir baksın sayın yöneticiler.. adam gibi her yere tramvay hattı yapın. Korucuk Karaman dahil..

Yanıtla . 28Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 12:03
76

Ahmet - Tramvaydan önce metro olması gerekir adaray geri gelmeli

Yanıtla . 19Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 12:00
75

çokbilen - Sakarya gibi düz bir mevkide gelişmiş şehirde toplu taşıma aracı olarak hala tramvay olmaması bana çok ilginç geliyor.yani bu kolaylığı bir çok şehir yakalamışken ve coğrafi yapılarını da zorlayarak devreye sokmuşken neden bu şehirde hala bekleniyor?Gerçi onun cevabını az çok bu şehirde yaşayan herkes biliyor.En yakın örneği hindistanda olan kırmızı minibüs taşıma sistemi acilen terk edilmeli...

Yanıtla . 18Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 11:43
74

Çok Gereksiz - böyle saçma anket olmaz anket dediğinde 3 seçenek olur destekliyorum / desteklemiyorum / kararsızım diye burada 1 tane destekliyorum 5 tane desteklemiyorum 1 tanede görüşüm yok var o yüzden çok farklı sonuçlar çıkıyor. BENİM GÖRÜŞÜM KESİNLİKLE DESTEKLEMİYORUM ÇOK GEREKSİZ ORAYA HARCANACAK PARA VATANDAŞ İÇİN DAHA İŞE YARAR PROJELERDE KULLANILABİLİR. Ayrıca çarşının pazarın altını üstüne getirecekler mahvolacak yollar kaldırımlar

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 11:08
70

Muharrem Erdoğan - BURADA AMAÇ TOPLU TAŞIMA OLMALI,ÇARE NOSTALJİ VAGONU DEĞİLKİ BURADA ADAPAZARI MERKEZLE SERDİVAN'I VE ERENLER'İ AYRI TUTAMASSINIZ ZATEN YOĞUNLUK SERDİVAN AVM ile ERENLER'de AVM'ye kadar, nostaljik vagonla çark caddesi kentpark kadar düşünülmüş yazık masrafa, kesinlikle Serdivanda CADDE 54 Erenlerdede Avm ye kadar hafif raylı gelmeli şehrin nostalji ile vakit kaybedecek zamanı yok yetkililer görmüyormu çarşıdan Serdivan 20 dakika sürüyor hafif raylıyla bu süre 7-8 dk düşecek neticesinde Çark caddesindeki araç yoğunluğu düşerek rahatlama meydana gelecektir.

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 10:37
69

Sakaryalı - kadroya geçirdip deyip çalışanın maaşını % 20 aşağıya çektinız ikramiye ve enflosyon farkınıda vermiyorsumuz önce çalışanın hakkını verin

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 09:54
68

Vatandaş - Şeker fabrikasından korucuga yapsınlar 3-5 tane de durak koysunlar karaman camili gibi. hem bölgedeki ögrenciler rahatlar. hem serdivandaki ögrenci yogunlugunu rahatlatır. Bölgede kiralar merkeze göre ucuz , ögrenciler tercih edecektir ulaşım raylı sistemle daha hızlı olunca . kimse otobüs şöförünün keyfini beklemek zorunda kalmaz

Yanıtla . 15Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 09:42
65

Yavuz Koç - Başka köklu sorunlar ele alınmalı bu işin espirisi yok sacma

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 05:14
64

Tezgel Melo - Ya medya bar sen ne yapmaya çalışıyorsun yapılan herşey güzel olur ne bu yani buzamana kadar sakaryanın proje gördüğü yoktu Ekrem başkanımız geldi sakarya proje gördü şimdi gelmişsin yok gereklimi degilmi anket yapıyorsun böyle haberler geçen dönem neden yoktu? Sen bilirsin işini başkanım daima yanındayız.

Yanıtla . 4Beğen . 45Beğenme 06 Ocak 00:53
90

KERİM - @Tezgel Melo 64 nolu yoruma cevabı: öncelikle haklısın ne gerek var ankete böle saçma sapan bir mesele için milletin vaktını almaya,geçen dönem derken gecen dönem hangi parti vardı neyın anketi yapılacaktı seçim zamanı peşinde koşup sonra işe alındın diye başkanın yanında olman lazım dibinden ayrılma sende bilirsin işini.şehrin anası ağlamış ne yol var ne kanal binbir çile içindeyken derdi nostalji birazdaha nostaljiye gidersek ünal ozanı bile cok arayacak bu şehir son zamanda gelenlerin hepsi biribirinden beter biraz başka illeri dolaşsınlar anlayacaklar beceriksiz olduklarını

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 07 Ocak 08:24
67

furkan - @Tezgel Melo 64 nolu yoruma cevabı: çıkarın var yanındasın tabi bankamatik memuru seni

Yanıtla . 15Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 08:50
66

Şoför - @Tezgel Melo 64 nolu yoruma cevabı: Ekrem başkan gelmiş sakarya proje görmüş bak bakk at yalanı sevsinler inananı lan hıyar hangi proje geldi veya daha topçadaki çalışma bitmedi. Adamın canını sıkmayın yalakalar sizi

Yanıtla . 15Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 06:10
63

Ismail - Inanılır gibi değil komedi o kadar eksik varken fantaziye ne gerek var

Yanıtla . 27Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 00:39
62

Misafir50 - Nostalji işi boş. Ada avmden -şemsiyeli parka bir hat, çark caddesinden mavi durağa bir hat öncelikle oluşturulup daha sonra üzerine eklemeler yapılarak geliştirme yapılabilir.

Yanıtla . 19Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 00:13
61

Basin - Tanıtım videosunda vatandaşa sorduk videosu vardı hepsi çok iyi olur yapılsın diyordu. Burda neden böle oldu anlamadım. Hayret doğrusu Allah Allah.

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 00:02
59

Sakaryalı - Başka proje bulamamışlar buna projemi denir belediyeler bu yüzden batıyor Bırakın bu işleri sayın yüce biz istemiyoruz her şeyde rant var

Yanıtla . 20Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 21:56
58

Ayanov - Maglev treni iyi olur sağlam ve dayanıklı yüksek teknoloji topu topu 750 milyon $ cık tutar Sakaryamada bu yakışır

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 21:21
57

Kartal - Çok gereksiz bir yatırım olur ilk başta sakaryadaki yolları doğru düzgün bir yapsınlar insanlar yolda çukurlara girmemek için bir oyana bir bu yana arabalarıyla kaçar oldu.Yol medeniyettir diyorsunuz büyüklerimiz olarak ama demek ki çok medeniyetten uzağız yazık.Bu projeye harcanan para ile bir tesis kurun işçi alın işsizliği azaltın yararlı bir iş yapmış olursunuz

Yanıtla . 18Beğen . 2Beğenme 05 Ocak 21:11
56

Mühendis - Ülkemizde şu an işsizlik rekor seviyedeyken bu tarz bir girişimiin olması çok yanlış trafiğe hiç bir katkısı olacağını düşünmüyorum bu projeye harcanacak para ile topluma daha yararlı bir iş alanı açılabilir

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 05 Ocak 21:02
53

Doktor - Suriyelileri bir yerden bir yere götürür sadece bırakın spor yapsınlar sağlıklı kalsınlar birde sağlık masraflarını ödemeyelim

Yanıtla . 24Beğen . 5Beğenme 05 Ocak 19:52
52

luna54 - nostaljik tramvay ulaşıma katkı sağlamaz, lunapark treni gibi olur....bir aşağı ,bir yukarı gider gelirsinizi, istanbul da var çünkü orada eskiden beri tramvay var....hatırası için yapılmıştır.burada öylemi?yapılacaksa normal raylı sistem olmalı.o da şüpheli çünkü yollar müsait değil.olursa da en uygun karaman- merkez arası olabilir.

Yanıtla . 33Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 18:36
51

Sakaryalı - yorumlara ve ankete bakarsak %5 oy almış sanırız başkanı ve partisini.%70 oy alıyorlar bi yerde sıkıntı var ama ????

Yanıtla . 27Beğen . 0Beğenme 05 Ocak 18:36
60

Umum - @Korucuklu 50 nolu yoruma cevabı: Daha otobüs koyamıyorlar ama hedefini beğendim :)

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 05 Ocak 23:52
54

Alidayı - @Korucuklu 50 nolu yoruma cevabı: O güzergaha raylı sistem getirilmeli tramvay kesmez onu

Yanıtla . 17Beğen . 0Beğenme 05 Ocak 20:02
49

Hüseyin Avni Bayrak - Eskişehir y da Izmitte olduğu gibi Hafif raylı sistem olmalı. 70 yıldîr Adapazarında tranvay vardı da biz mi görmedik. O nedenle nostaljik tranvaya harcanacak para israftır.

Yanıtla . 39Beğen . 0Beğenme 05 Ocak 18:24
48

5461 - Önce yolları yapın köstebek yuvası gibi herkes aynı şeritte bi metre içinde 5logar kapağı var. ROTBALANCILAR ZENGİN OLDU SANAYİYE KOPMAKTAN BIKTIK KİMSE SAKARYA ARABASI ALMAK İSTEMİYORUM. İşinize gelmeyen biri o yolları yapsa yemin ediyorum burnundan fitil fitil getirirseniz yok olmamış diye iflas edene kadar tekrar tekrar yaptirirsiniz.

Yanıtla . 20Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 16:36
47

5461 - Olmayan seçenek : türkiyede 81 vilayet içinde en büyük 4 çü borç lu belediye olarak birşeyler göstermelik olması lazım elbette.

Yanıtla . 19Beğen . 0Beğenme 05 Ocak 16:32
46

cemil - aynı anketi Atatürk İlkolu mu otopark mı diye de bekleriz yürüme mesafesindeki Dr Nuri Bayar mı otopark olsun yaya ağırlıklı bir bölge olan Atatürk İlkokulu çevresi iyice işin içinden çıkılamayacak trafik yoğunluğuna mı ulaştırılsın Dr Nuri Bayar a Park edilse Şal Sokak trafiği rahatlamaz mı bu iki okul arası 300 metre bu halk bu mesafeyi yürümez mi

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 05 Ocak 13:10
45

Kamile - Hala soyle olsa boyle hat yapin diyen gariplerim var. Ya adanlarin gayesi hizmet degil kalan son paralari carcur etmek oradan kendilerine ve yakinlarina rant saglamak. O dandik tranway oyuncagina harcanan parayla altyapi yapsalar yollardaki cukurlari kapatsalar hizmet bu olur. Bir onceki park bahce yapiyordu bu ne yapacagini bile bilmiyor. Allah askina artik mesleki yeterliligi olan bir baskan gelsin su memlekete.

Yanıtla . 35Beğen . 0Beğenme 05 Ocak 13:04
55

Tebrikler - @Kamile 45 nolu yoruma cevabı: Sitede okuduğum en mantıklı yorum. Ama gel gelelim mevcut yönetimin malum okumamış bir baltaya sap olamamış yeğeni akrabası bitmiyor ki başımıza okumuş ilimli insan gelsin :)

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 05 Ocak 20:42
44

Send Isci - anlamazlar boşuna uğraşıyorsunuz. buradan şu sonuç çıkıyor. ak parti artık halkın taleplerinden uzaklaşmış halkın kendisinden uzaklaşmış.

Yanıtla . 25Beğen . 0Beğenme 05 Ocak 13:02
41

Selim diymeci - Sakarya alanı kücük bir yer ne gerek var buna ewet yapılsa cok güzel olur ama sakaryanın daha iyi seyler var bunlar yapılsa daha iyi olur heryer yeşil alan oldu ot yicek bu millet ot ama gözü acılmıyor ki bu millledin

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 05 Ocak 12:54
40

Sakaryalı.m - Terminalden korucuya, erenlerden serdivana (bursa -eskişehir-izmir vs gibi) raylı sistem (metro)sakarya nın çözümüdür. Nostaljik tramvay güzellik, görsellik katar.

Yanıtla . 21Beğen . 2Beğenme 05 Ocak 12:34
39

Ss - Artık bu şehir için bir misyon yüklenilmeli ve iyi bir Vizyon oluşturulması gerekiyor canım sakaryam arka bahçe yakıştırmasından kurtulmalı artık kalıcı çehresini değiştirecek projeler üretilmeli ve uygulanmalı buna tüm sakaryalılar katkı sağlamalı geç kalınmış hiç bir proje yoktur yeterki uygulansın termal kaynaklarımızı tarımda kullanabiliriz çark deremizi bi porsuk çayı gibi işletebiliriz doğa sporlarında dünyaya açılacak doğal kaynak ve mekanlara sahipiz pazarlamayı her koşulda ve her platformda yapabiliriz ve bunun gibi aslında gözümüzün önünde olan ve farkına varamadığımız kaynaklarımız değerlerimiz var ! sakarya bir sanayii şehrimidir sakarya bir tarım şehrimidir sakarya bir turizm şehrimidir nedir sakaryam ?

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 12:25
38

Semih Yurdaeriş - Hizmet ne olursa olsun yapilsin. Ama bu şehrin yolu yok yazlıkta yaşıyoruz yolumuz yok kaldırım yok adapazarida aynı dünyanın en güzel sehrindeyiz deniz göl akarsu yayla orman bereketli toprak hepsi var ama hizmet sıfır .tarım arazileri imara açıldı karasu plajları sapanca gölü kenari şehirde yol yok yani geçmiş baskanlar in ödeyeceği hesap büyük

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 12:05
42

Sedat - @Semih Yurdaeriş 38 nolu yoruma cevabı: Yazlık ta oturanlar olarak evimize misafir çağırmaya utanır olduk. sabah işe gidiyoruz ayaklarımız çamur artık dalga geçiyorlar arkadaşlar.Çocuklarımız ayrı mağdur kaç sefer talepte bulunduk ama sonuç yok. Bisiklet yolunun asfaltı daha önemli olmalı ki bütün yatırım oraya yapıldı.

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 05 Ocak 13:00
36

Murat56 - Şehiriçi trafiğe alternatif özellikle tek çıkışı ve sakarbaba bosna cd yoğunluğunu azaltıcak hızırtepe tüneli projesi değerlendirilebilir hem atıl durumda olan eski terminal cddesi ramadaya kadar duble yol olarak kullanılır ve raylı sistemde eklenirse hendekten geyve tarafından gelen hat yenikente karasuya aktarılır istasyonda donatıma yapıldımı aha çözdüm şehrin tüm sorunlarını :))

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 05 Ocak 12:01
35

Faruk - yapıcı olalım neyin fesi nostalci raylı sisteme gecin

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 05 Ocak 11:42
34

Kemal - Sakaryanın alt yapısı bakımından en pis caddesi köprülü kavşağın oradan başlayıp tepekum kavşağına kadar olan caddeyi önce düzenleme yapın birde patates halinin beyhekim hisar sok turan caddesinin elektrik direklerinin kaldırılıp yeraltına alınıp diğer caddeler gibi led ışıklandırılmasının yapılması öncelikli olması gerekir bence nostalji tramvay ölü yatırım şehrimize en yakışır komşumuz koceeli gibi hafif raylı sistemin yapılması büyüyen şehrimiz için en yakışanıdır.

Yanıtla . 15Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 11:35
33

Beton Ahmet - Rayların üstüne beton ve asfalt dökmek zorunda kalacaksınız o yüzden aklınızdan geçmesin bile. Olan yine bizim vergilerimize olacak ona yanarım.

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 11:33
32

Didalamaca - Günden güne sakarya trafiği artmaya devam ediyor, insanları toplu taşımaya yönlendirin raylı taşımacılık genel olarak yaygınlaşsın minibüsler kalksın !

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 11:17
30

Ali ö - Öncelikle Sakaryada nostaljimi kaldı bak çark mesireye yok bu şehrin çocuklarının akşamları ailesiyle beraber gideceği bir lunaparkı bile yok raylı ne gerek var bizim insamız dalgındır çocuğu bırakır elini caddede yürütür raylarda heba olur o yavrular bi nostaljimiz çark caddesi kaldı orayı büyütün yeni dükkanlar iş merkezleri bunlar bu şehrin ekonomisini geliştirir işsizlere iş olur nediyelim hakkımızda hayırlısı

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 10:40
29

Sedat - Kapımın önünün çamuru 2 senedir asfaltlanmadi boşverin başka işleri gelin yazlığı kurtarın

Yanıtla . 27Beğen . 0Beğenme 05 Ocak 10:10
28

Kalmil Tan - Sakarya mizin büyük sorunları var, deprem,ulaşım otopark şehir bolunmuslugu, cadde sokak bakımı ,kanalizasyon gibi. Önce altyapı yapılmış yerlerde belki hafif raylı sistem olabilir ama gönül ister ki heryere hafif raylı sistem kurulsun kimbilir belki bugün olur

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 05 Ocak 10:06
27

yks - sakaryanın bir an önce isminin önünde ki büyük kelimesini hakenden bir görünüme geçmesi gerekiyor akp li belediyeler arasında en geride kalan şehiriz malesef., Terminalden Yenikente ve çarşıya giden tramway mutlaka olmalı çok geç kalınmış bir hizmet millet parkı değil millet ulaşım hatları yapılmalı.

Yanıtla . 25Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 09:43
26

Sakaryalii - Öncelik trafik sorunudur,çarşı merkez bu yoğunluğu kaldıramıyor özellikle iş çıkış saatleri ve hafta sonlari

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 08:10
31

Sakarya - @Sakaryalii 26 nolu yoruma cevabı: Yav kardeşim iş çıkışı diyorsun iyi misin her şehirde her ülkede olan sıkıntı çözüm bulamazaın

Yanıtla . 2Beğen . 9Beğenme 05 Ocak 11:02
25

Adabazar - Millet bahcesinde degilde mavi durak tarafına kadar uzanırsa dahagüzel olur diye düşünüyorum mesafe kısa oldugunu bende düşünüuorum

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 05:02
24

Eses - Düzceye 2 yıl önce yapıldı hiç bir işlevsselipi olmadı ve yaya güvenliği tehlikeye grdi şuan kaldırıldı gereksiz masraf otogar merkez korucuk bağlayan bir sistem mükemmel olur

Yanıtla . 18Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 02:21
23

Kuzey54 - Bir sakaryalı olarak sakaryanın sorunu bellidir otapark ulaşım ve entegrasyonu şehir içi başta olmak kaydı ile sonrası şehir merkezinden uzak olan yerler ve halkın yoğun ilgi gösterdiği yerlerdeki otopark sorunları ulaşım sorunu ve çalışan araçların entegrasyon sorunudur tabi anket yapılan tramvay duyduğum kadarı ile yenicamiden başlayıp eski stadta son bulacak ama bu proje yapılacağına sakaryada şehir içi trafiği rahatlatacak bir şekilde bir kaç bölge için tranway projesi düşünülse daha iyi olur bence örnek akşam serdivan avm den istediğiniz 1saatte çıktınız yazlık yada evrenköye araçınız yok nasıl gidersiniz tabi buna havanın yağışlı olduğu zamanlarıda düşünmemiz gerekmektedir 2.olarak sigorta kavşağından serdivan avmye gideceksiniz alternatif 1 belediyenin o bölgeye giden hatta çalışan araçı birde serdivan 3 numara başka türlü gitmek isterseniz çarşıya gidip ordan serdivan arabasına binmeniz gerekir bu da o bölgede oturanlar açısından bedava zaman fazladan para yada belli saatlere göre gitme zorunluluğu anlamına gelir bence çoğu bölgeye tranway hatları yapılmalı ve bunların son noktaları ve merkeze dönüş noktaları merkezi diğer alternatif hatlara yakın olmalı bana göre 1 . eski stad son durak başlayıp ordan en son durak doruk kent olacak bir tranvay 2 . ağa cami yakınından başlayıp yazlık köprü kanal üzerinde çalışıp son durak kalıcı konut alt bölgesi olmalı 3. yene eski stadtan başlayıp kampüs 4. eski stad yağcılar bölgesi olmalı çünkü bu bölgeler yıllardır şehre katılamadı ve bunun gibi bir çok daha yapılsa bence çok güzel olur bu benim fikirlerim belki okuyan insanlar uçmuş bu diyebilir ama keşke yapılsa birde bu arada trafiği etkileyen araç sayısı değil yeni yapılan yada yapılcak dükkanların yada sitelerin orda yaşayan yada gelecek orda çalışan kişiler yada ev sahiplerinin araçlarına göre otopark şartı getirilmeli bence herkeze hayırlı akşamlar

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 00:44
22

Yazar - Yorumları ve anketi gören Ekrem Yüce gereken açıklamaları yapıp projeyi askıya aldığını açıklamalı ona yakışan budur.

Yanıtla . 41Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 00:38
20

Vatandaş - Saçma sapan yol kavşak kaldirimlar ilk önce trafiği sakinlestirilecek şekilde yapılmalı yazliktaki kavşak nedir öyle günah günah ondan sonra hafif raylı sistem tabiki hafifletir ama dolmuş minibüs hatlarınin mesafesinde kisaltilmali trafikte çok yogunlar.

Yanıtla . 21Beğen . 4Beğenme 05 Ocak 00:23
19

Mahmut - Ekrem başkanın açıklamalarından halkı düşünmediği ve halkı esnafa tercih ettiğini anlamak zor değil. Her attığı adımda esnaf zarar görür mü diye bakarsan halkın taleplerini gerçekleştiremezsin. Projeyi yaparken ilk önce halkım ne der kaç kişi olumlu etkilenir fayda maliyet analizi yapılır. Bu şehirde kim başkan olduysa ilk toplu taşıma esnafının kaygılarına esir olup umumun menfaati hep göz ardı edildi. Bize cesur başkanlar lazım ve o cesareti göstermenin tam zamanı seçime yakın olmaz zaten. Büyükşehirler esnafa gül dağıtarak toplu taşıma dönüşümünü yapmadılar hepsi rest çekerek yaptı ve halk kazandı. Çare cesaret.

Yanıtla . 27Beğen . 2Beğenme 05 Ocak 00:20
18

Ulaşım Uzmanı - Trafiğin çözümü yol ve kavşak yapmak değildir çözüm toplu taşımadır. Gerçek bir imza atmak isteyen başkan toplu taşımada dönüşüm yapıp ulaşım sorununu çözebilir. En basitinden yenikentin sorununu 10 otobüs çözer ama esnaf kaygısından halkın menfaati göz ardı ediliyor.

Yanıtla . 27Beğen . 2Beğenme 05 Ocak 00:14
17

Kemal - Medyabara anket çalışmasından dolayı teşekkür etmek lazım sorumlu medya anlayışı budur. Şehrin kaderini değiştirecek yüksek maliyetli yatırımların ankete dönüşmesi güzel. Yerel idarenin yapması gerekeni medyabar yapmış tebrik ederim. Ben de nostaljik tramvayın bu şehir için öncelik olmadığı kanaatindeyim. Cadde esnafı ve Sakarya halkı için caddeye yakın bir katlı otopark yapılması çok daha öncelikli olmalıdır.

Yanıtla . 22Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 00:09
15

Geyveli - Nostaljik tramvay, her şey çözülür de zevkine yapılır. Sakarya'nın hangi ulaşım sorunu çözüldü de böylesine keyfi bir harcama yapılıyor. Kim başkanın önüne getirdi bunu ve başkan hangi akla hizmet kabul etti. Bir de törenlerle açıklıyor.

Sokağa saçılacak paramız çok sanırım? Yazık, günah Sakarya halkına!

Yanıtla . 30Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 00:00
14

Peki Pepe - Ben oy verirken %17 nostaljik tren gerekli demiş Allah aşkına bulvarda tapulu yeriniz varda kamulaştırma mı yapılacak be zalımlar. Neyine gerekli bi proje bu ?

Yanıtla . 26Beğen . 1Beğenme 04 Ocak 23:59
13

Yener Engin - Nostaljik tramvay raylı sistem ulaşımını tamamen çözmüş şehirlerde toplu taşıma kültürünün ulaştığı seviyeyi göstermek için yapılan turistik amaçlı, kar elde etmeyen zarar eden bir raylı sistemdir. Hedef kitle turistlerdir, padtanın üstündeki çilektir yani. Sakarya'nın neyine nostaljik tramvay. Yazık

Yanıtla . 34Beğen . 1Beğenme 04 Ocak 23:53
12

Eren - Ne gereksiz bir masraf.Yazık günah.Korucukta oturuyorum.İşe gidiş geliş saatlerinde gidip gelmek işkence.Raylı sisteme para harcayacaksanız bari işe yarasın.Korucuk çarşı arasına yapında millet rahatça işine okuluna gitsin.İzmitten örnek alın.

Yanıtla . 36Beğen . 1Beğenme 04 Ocak 23:46
11

Çıracılar - Kardeşim Başkan hizmet etmek istiyor hemen karşısına bu olmazı Sakarya spora yardım ediyor hemen bir grup neden yardım ettin bence Başkan iyi şeyler yapsada yapmasana bir grup rahatsız oluyor başkanın sen Sakarya’nın öz evladısın bence yaptığın proje çok Sakarya için hayelerin var Allah yolunu açık etsin

Yanıtla . 2Beğen . 35Beğenme 04 Ocak 23:43
16

Eren - @Çıracılar 11 nolu yoruma cevabı: Kardeşim şaka mısın.Yapılan iyi işlere neden karşı çıkılsın.Sosyal gelişim merkezi olsun Samek olsun ,iyi işleri herkes takdir eder.Tramvaya gelirsek tam bi saçmalık.Bu masrafa ne gerek var.Zaten yollar daracık.Milletin tam gezip alışveriş yaptığı yer.Kım binecek.Zararına bir iş...

Yanıtla . 20Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 00:08
10

Sopelili - Öncelikle çark caddesi etrafındaki trafiği rahatlatmak amacı ile ataturk lisesi ve Nuri bayarin en kısa sürede yıkılarak o geniş mekana otopark yapılması lazım proje başladı fakat kısa sürede bitirmek lazım çark caddesi olarak bilinen Serdivan belediyesine kadar olan cadde yenilenerek daha güzel planlanabilir şehrimize nostaljik tramvay değil raylı sistem yapilmalidir guzergahda millet bahçesinden yazlık caddesin yazlık kavşağı üzerinden sağlanmalıdır zira trafik açısından hem daha uygun hem Yenikent için oradan güzergah oluşturmak daha isabetli olur

Yanıtla . 9Beğen . 4Beğenme 04 Ocak 23:40
43

cemil - @Sopelili 10 nolu yoruma cevabı: evet arkadaşa katılıyorum eski imam hatip yerine Atatürk Lisesi ile Dr Nuri Bayar Orta okulu taşınır Çark Caddesinin bu kesimide yaya ağırlıklı hale getirilir bu yıkılan yer alternatif meydan ve altı otopark olur Atatürk İlkokulu yenilenir

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 13:01
09

Sakaraya Sevdadır - Bence çok güzel olmuş Başkanım devam etmesi gerekiyor Sakarya yeniliğe ihtiyacı var

Yanıtla . 4Beğen . 31Beğenme 04 Ocak 23:22
08

Mhnds - Sayın belediye başkanı imaj olsun diye açıklama yapmış. Tramvay imaj yaratacak bir araç değildir. Bu proje tam bir ölü yatırım. Halk olarak artık ölü yatırım değil; ayakları yere basan, istihdam yaratabilecek, kültür ve sanatta gelişebilecek projeler görmek istiyoruz. AFA hala yıkık vaziyette duruyor. Tramvayın katacağı tek şey kışın güzel fotoğraflardır. (Oluşacak trafik ve park problemini saymıyorum bile.) Herkesten ricam CİMER aracılığıyla belediyeye bu konuda fikirlerinizi paylaşmanız. Ülkenin boşa gidecek parası artık yok

Yanıtla . 41Beğen . 2Beğenme 04 Ocak 23:04
07

Site Sakini - Sayın başkanımız nostalji tramvay en güzel örneği komşumuz Düzce dir. Hüsranla sonuçlandı. Lütfen daha başlamadan baz geçin bu sevdadan paranız varsa düz tramvay yapın geçin Sakarya'yı ele güne güldürmeyin. İzmitte tramvay modeli varken neden macera aranıyor anlamadım

Yanıtla . 37Beğen . 2Beğenme 04 Ocak 22:50
06

Mir Polat - Gereksiz nokta! Hatta raylı sistem sakarya ya şuan çok fazla en az 5 6 sene daha beklemek lazım. O sürede başka şeyler yapılsın

Yanıtla . 11Beğen . 14Beğenme 04 Ocak 22:43
04

Şahin - Sakaryaya nostaljik tren gereksiz bir yatırım lakin onun yerine hafif raylısistem olabilir skodanın şuan pilli tramvayları var böylelikle dar olan caddelerimiz kataner direklerinden dolayı daralmalar yaşanmaz

Yanıtla . 17Beğen . 2Beğenme 04 Ocak 22:15
03

ŞABAN - BİZ BOŞŞŞŞTALJİK ULAŞIM İSTİYORUZ BALIK İSTİFİ ULAŞIM YAHUUUU BALIK ...

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 04 Ocak 22:13
02

Sakarya - Sayın Başkan bizlerin bir sürü derdi var ki sizler boş işlerle uğraşmayın. Dışarıya çıkınca vatandaşlar la dertleşin nelere ihtiyacı var sorun ????????

Yanıtla . 25Beğen . 1Beğenme 04 Ocak 22:04
01

Mayki - Güzel sakaryamiza tramvaydan önce daha büyüyü lazım her yere gidebilen korucuk camili ozanlar erenler yazlık Serdivan gibi . Bizim izmitten neyimiz eksik orda varken güzel şehrimizde yok . İzmitin yolları daha dar ve orda hafif raylı sistem var bizim yollarımız geniş ama yok . Bundan hariç eglenebilecegimiz hiç bı yer yok fuar alanı mesire alanı hayvanat bahçesi gibi bunlar olursa Sakarya'nın ekonomiside düzelir millette rahatlar yapiyoniz hep yeşillik yok neymiş millet bahcesiymis onu iti kopuya yer . Bunu yapana kadar oraya hayvanat bahçesi darıca gibi lunapark izmit fuar gibi yapılabilirdi hep orayı söylüyorum çünkü bizden daha gelismisler bizim bu Sakarya yetkililerinden bı gram akıl yok siz yapın hep Suriyelilere yer ...

Yanıtla . 35Beğen . 3Beğenme 04 Ocak 22:00