• Anasayfa/
  • Anketler/
  • Sakarya'daki sağlık hizmetlerini yeterli buluyor musunuz ?

Anket

Sakarya'daki sağlık hizmetlerini yeterli buluyor musunuz ?

Anketimize katıldığınız için teşekkür ederiz.

  • 4808
    %48.6
  • 4974
    %50.2
  • 117
    %1.2
Toplam Katılım 9899

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

239

Melek - Tabi ki yetersiz özellikle çocuk sağlığı doktorları

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 12 Mart 21:14
235

Sağlık Çok Önemsenmeli - Sakarya’nın merkezi olan eğitim ve araştırma hastanesi o kadar yetersiz ki kelimeler yetmez bunu anlatmaya bunun sebebi hastane imkanları değil aslında bunun sebebi orda çalışan bağzı doktorlar yada kendini doktor sananlar hastalarla ilgilenmek yerine sadece bekleyin diyerek ağrılar içinde sedye yok diyerek 2 saat ayakta bekleten hekimler yüzünden tek dileğim var yüce rabbim onlara da yaşatsın dert versin derman buldurmasın ama hakkını yemiyeyim bağzı doktorlar var ki o hastanede çalışan kendini paralayan ve bilmediği konularda hemen uzman hekimlere danışan ve siz ne söylerseniz söyleyin sizin ordan çıkmanıza izin vermeyen yüreği temiz helal süt emmiş doktorlarda var rabbim onlara güç kudred versin ve yolları hep açık olsun bizim milletimize bizim vatanımıza böyle hekimler yetiştirsin rabbim hep

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 25 Şubat 00:12
233

SEDAT DAGKESEN - 20 SENE EVVEL HATANELERIN DURUMU ICLER ACISIYDI SUANDA HERSEY GUZEL DIYENLER !!! 20 SENE EVVEL KARAAGACDIBINDE KIRIKCI SALIH KIRIKCI PALPAZ VARDI ALLAH ASKINA NEDEN 20 SEN EVVELI ILE BUGUNU KARISTIRIYORSUNUZ ??? ULAN DEPREM OLDU O GUN AMELIYAT OLDUM SIGORTA HASTANESINI 3 KISI ILE TUM HASTALARI BIZ CIKARTTIK BEN O GUNKU SAGLIK SEKTORUNUDE IYI BILIYORUM BUGUNKUNUDE !!!

20 SENE EVVEL BUKADAR VARGI ALINMIYORDU !

20 SENE EVVEL BILGISAYAR TEKNOLOJISI SIFIRDI !

20 SENE EVVEL DEVLETTE BUKADAR IMKAN YOKTU !

20 SENE EVVEL TIP BUKADAR GELISMEMISTI !

20 SENE EVVEL BUKADAR DOKTOR YOKTU...

OKADAR GELIR VAR...EYT LIYE BUTCE YOK...OKULLARA BUTCE YOK HEE MUHALEFET OLMASAYDI TANK PALETI NASIL OKUTTULAR,OKULLARIN YENILENME KONUSUDA ES DOST MUTEAHHITLERDE GEZIP DURACAK O ONA BU BUNA SATIP DURACAKLARDI... AMA CAMI YAPILACAK TAMAM HOCAM SEN CUMA GUNLERI SADAKA KUTULARINI AC NE TOPLANIRSA GERISINI BIZ HALLEDICEZ EEE SONRA TEMELI ATILIYOR CAMI 10 SENEDE BITIYOR :) ULAN MIMAR SINAN BILE ESKI TEKNOLOJI ILE DAHA CABUK BITIRIRDI BEYAAA ASLAAAA KARSI DEGILIM AMA YETERINCE CAMI VAR BIRAZDA OKUL YAPIN OKULLL O YUZDEN GERIYIZ..HEE CAMI VAR DEDIM YALANMI ? SIMDIDE BIRKAC FANATIK BANA DINSIZ DER :)) CAMILERE KARSI DER :) AMA TAM TERSI ASLINDA ANLAYAN ANLADI...INSANLARI ZAYIF YONLERI ILE OYNATIYORLAR...

KONU SIYASET DEGIL KONU AKP DEGIL AMA SUNU COK MERAK EDIYORUM.MILLET BIRSEYLERDEN MEMNUN DEGIL ( SUANKI HUKUMETE OY VERENLER GENELDE ) AMA NEDENSE HER ONUNE GELEN MUHALEFETI ELESTIRIYOR :)))

"""" MUHALEFET OLMAZSA DONUNUZA KADAR SATARLAR HABERINIZ OLMAZ !!! """"

HAYIR DIYENLER YANLISSIN DEYIP YORUMUMU BEGENMEYEN VATANDASLAR BEN SIZI MAYIS AYINDAN SONRA BMC TANK PALETTEKI ISCILERE ZULM ETMEYE BASLADIKTAN SONRA VE VERILEN TANK SOZU YERINE GETIRILMEYINCE GORUCEM...ISTE OZAMANDA ISIMSIZ YORUMLARLA HAKARET ETMEYE DEVAM EDERSINIZ...

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 24 Şubat 23:23
232

Selocan - Geçmiş yıllarda yada anlayacağınız dilde muz hükümetleriyle yönetilirken hastanelerin sağlık sektörünün durumu rezaletti bilinçsiz yorum yapan zevatlar var eski ssk hastanelerini bilmezler sabahın köründe ucube yapılarda 2 kişiyle muayene sırası ve ilaç almaya çalışırdık bilenler bilir kaldıki art niyetlilere bir şey anlatmaya gerek yok zira beyinleri insani ve vicdani çalışmıyo ŞİMDİKİ SİSTEM MUAAZZAM AKSAKLIKLAR OLABİLİR AMA MEVCUT GÜZELLİK DEĞİŞMEZ HÜKÜMETİN EN BAŞARILI OLDUĞU ALAN BUDUR BELKİDE SONUÇ İTİBARİYLE SAĞLIK PERSONELİNDEN DOKTORLARDAN ALLAH RAZI OLSUN HEPSİ İYİLER BAZEN BİZDEN BAZEN ONLARDAN KAYNAKLI SIKINTILAR OLUŞUYOR AMA VERİLEN HİZMETLET MUAAZZAM VE BAŞARILI

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 24 Şubat 22:21
234

SEDAT DAGKESEN - @Selocan 232 nolu yoruma cevabı: YAPACAKLAR TABIKI OY ISTERKEN IYI...20 SENE EVVELI ILE BU ZAMANI KARISTIRMAYALIM CEP TELEFONU BILE OZAMANLARDA KAC KISIDE VARDI ??? INSALLAH BASINA BIRSEY GELIRDE DUSERSIN HASTANELERE ISTE OZAMAN ANLARSIN SU DURUMU...HASTANEYE GIDIYORSUN SANA TIBBI SEKRETER BILE OLMAYAN AMA TEMIZLIK FIRMASININ ELEMANINI RACONUNU CEKIYORSUN VARMI OYLE BIR DUNYA ? ANLATMA BOSUNA...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 24 Şubat 23:28
230

Mrdn - Bu gün göz için iğne verildi sadeçe iğneyi yapmaları için 2 saat 48 dakika bekledik siz kara verin yeterlimi.???

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 24 Şubat 21:50
227

Mehmet - Ya ben Ameliyat olmam gerekiyor devlet hastanesi deki doktor diyorki bana devlet karşılamıyor paran varsa yaparız diyor paran yoksa öl diyor. Allah cc kimseyi muhtaç etmesin inşallah

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 24 Şubat 16:46
231

SEDAT DAGKESEN - @Mehmet 227 nolu yoruma cevabı: MEHMET KARDES...ACILSE KOCAELI ARASTIRMA UMUTTEPEYE GIT.HANGI AMELIYATI OLACAKSAN O DALDAKI PROFESORDEN "" OZEL RANDEVU "" AL...OZEL RANDEVU ALMAK ICIN ISE

0262 303 75 00 numaralı telefonu arayarak 2'yi tuşladığınızda karşınıza çıkan sekreterlerden yada "hastane.kocaeli.edu.tr" internet adresinden "Online Randevuyu" tıklayarak öğretim üyesi hocalarımızdan randevu alabilirsiniz.

OZEL RANDEVU SAATI GENELDE OGLEDEN SONRA SIRA VERIYORLAR TUM TAHLILLERIN FILMLERIN VS YANINA ALIYORSUN HERSEY HAZIR OLURSA DAHA IYI OLUR...RANDEVU SAATINDEN 1-2 SAAT EVVEL GIDIYORSUN VEZNEYE ENSON 100 LIRAYDI YATIRIYORSUN BEKLIYORSUN...DIREKT PROFESOR ILE ARKADAS GIBI BASBASA KONUSUYORSUN EGER ACILIYETIN VARSA DOKTOR ZATEN ANLIYOR EGER ACILIYETIN YOKSA VE PARANDA VARSA SIKINTI YOK EGER PARAN YOKSA DURUMUNU IZAH EDIYORSUN...TAVSIYE EDERIM...DENE...

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 24 Şubat 22:18
223

Hakan Eren - Yeterli buluyorum diyen akp yalakasıdır. zaten sakaryanın %70 i öyle

Yanıtla . 31Beğen . 10Beğenme 24 Şubat 14:55
225

seru - @Hakan Eren 223 nolu yoruma cevabı: ben akp li olduğum halde yeterli değil diyorum çünkü öyle. partiye nasıl bağladın şimdi özürlü

Yanıtla . 12Beğen . 7Beğenme 24 Şubat 15:50
221

Pascal - Kadın Doğum ve Çocuk hastanesi bu kadar rezil haldeyken Sakarya da sağlık hizmetlerimden memnunum demek tamamen siyasi bir cevaptır..insanları yalana örgütlemek çok acı.. Ama gereçek..

Yanıtla . 25Beğen . 1Beğenme 24 Şubat 14:48
220

Lütfi̇ Alemdar - HAYIR BULMUYORUM BÜTÜN POLİKİLİNİKLERDEN SIRA ALAMIYORUZ EN ERKEN 20 GÜN BİR AY ALSAKDA SAĞLIK PERSONELİ SANKİ KARŞISINDAKİNİ HAKİR GÖRME ANLAYIŞI VE TAVRINDAN VAZGEÇMEDİĞİ SÜRECE BU BÖYLE DEVAM EDEGELECEKTİR SEBEP HASTA VE DOKTOR İLİŞKİSİNİ VE O PSİKOLOJİYİ İYİ ANLAMAMIZ KARŞILIKLI SAYGI VE ANLAYIŞ ÇERÇEVESİNDE ÇÖZÜLEBİLİR BEN GEÇENDE TOYOTA ACİLE GİTTİM İNANIN SIRA BEKLEME YERLERİNDE OTURACAK BİR ŞEY YOK İNSANLAR ZATEN ACİL OLARAK GELMİŞ AYAKTA DURACAK HALİ YOK AYAKTA SAATLERCE SIRA BEKLİYOR YAŞLISI VAR ÇOCUĞU VAR BAYANI VAR AYAKTA DURACAK HALİ OLMAYAN HASTA VAR HER TARAF PİS PERSONEL EVLERE ŞENLİK GİDİP GÖRÜN KARARI SONRA VERİRSİNİZ DAHA YAZACAK ÇOK ŞEY VARDA ALLAHA HEPİMİZİN YARDICISI OLSUN SAYI İL SAĞLIK MÜDÜRÜM HİÇ Mİ YOLUN TOYOTA ACİLE UĞRAMIYORSUN SAYGILARIMLA

Yanıtla . 17Beğen . 3Beğenme 24 Şubat 14:34
218

Simge - Allah kimseyi düşürmesin hamileyken hastalıktan geberiyorum acile gittim 3saat sıra bekledim ayrıca doktorlar suratimiza bile bakmıyorlar soru dahi soramiyorsun yine hamileyken kadın doğum Hastanesi'ne gittim kontrole doktorun beni bı dovmedigi kaldı içeriden aglarayak çıktım hakkımı helal etmiyorum bundan 2sene önceydi Rabbim bi daha oralara düşürmesin hiç kimseyi şikayet ettim bütün mercilere ama sonuç negatif Allah ıslah etsin hepsini çok ama çok yetersiz

Yanıtla . 25Beğen . 3Beğenme 24 Şubat 13:33
217

Başına Gelmeyen Bilmez - evet yeterli diyenler kucağında çocuğu ateşler içindeyken çocuk acile bir gidin bakalım.

Yanıtla . 29Beğen . 1Beğenme 24 Şubat 12:33
214

Hakan - Aile hekimi herzaman bana rapor yazdı hakkını yiyemem.Hayır yeterli degil diyenleri 20sene öncesine götüreceksin ozaman miyavlarlar.şimdi nazlı çiçekler onlar üzülmeye gelmez

Yanıtla . 6Beğen . 31Beğenme 24 Şubat 11:47
224

Aykut Erdem - @Hakan 214 nolu yoruma cevabı: senin memnuniyetin aldığın rapora göre..sana kim beleş rapor veririse seversin..beleş kömür,beleş çay..biz sizi biliyoruz...

Yanıtla . 15Beğen . 5Beğenme 24 Şubat 15:07
222

Pascal - @Hakan 214 nolu yoruma cevabı: Aile Hekiminin sana rapor veriyor olması il genel sağlık hizmetini nasıl etkiliyor? Bir bitmediniz be..

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 24 Şubat 14:52
213

Kartal Bey - GAYET YETERLİ DİYENLERİN ALAYI AKEPELİ AÇIK VE NET. İNŞALLAH ETTİĞİNİZİ BULURSUNUZ AMİİİİİİİİİİİİİİİİNNNN.

Yanıtla . 21Beğen . 7Beğenme 24 Şubat 11:32
215

hakan - @Kartal Bey 213 nolu yoruma cevabı: belki yeterli degil ama yetersizde değil 20sene öncesine göre sil baştan sistem gayet refah içinde

Yanıtla . 7Beğen . 19Beğenme 24 Şubat 11:51
212

Şeyma... - Şimdi 4517 Kişi Evet gayet yeterli diyerek ankete katılmış. Neye göre kime göre gayet yeterli??? ... Ben söyleyeyim yalaka olan tiplere göre gayet yeterli. Sakarya'daki bütün Devlet hastanelerinin hiçbiri yeterli değil.. Doğum evine gittiniz mi hiç? Oradaki pisliğe şahit oldunuz mu? Peki Doğum evinde bulunan Çocuk servisini gördünüz mü? Hasta olan çocuk ve bebeklerin konakladıkları odaların pisliklerine ve hemşirelerin nasıl yaklaştığına şahit oldunuz mu? Eğitim ve Araştırma Hastanesindeki doktorların hepsinin saatim gelsinde defolup evime gideyim tavırlarını gördünüz mü? Önüne gelen herkese belirlemiş oldukları standart ilaçları verip yolladıklarını gördünüz mü? Acil servislerinin vahim durumlarına girersek hele hiç çıkamayız o konudan.. Şimdi bir X Partili birisi çıkıp diyecek ki işte bilmem şu kadar yıl önce sabahın köründe hastanenin önüne gidiyordun sıra alabilmek için muayene olabilmek için şimdi ise telefonla sıra alıyorsun günün geldiğinde gidiyorsun saatinde muayene oluyorsun. Keşke bilmem şu kadar yıl önceye geri gitsek en azından anında müdahale ediliyordu. Şimdi bir sıra almaya kalkıyorsun 1 ay sonraya verıyor sıranı yani kısacası HALKIN ÖLMESİNİ BEKLİYORLAR... Bence birazcık aklınız varsa iyi düşünün derim...

Yanıtla . 30Beğen . 3Beğenme 24 Şubat 10:53
226

Ak Parti - @Şeyma... 212 nolu yoruma cevabı: Tacettin güven gruba mesaj attı olumlu oy ver verin diye aktifsene üye olundiyen Tacettin bak yapış koltuga tacettin

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 24 Şubat 16:38
216

hakan - @Şeyma... 212 nolu yoruma cevabı: ağlanmayan kadın görmedim zaten.

Yanıtla . 3Beğen . 9Beğenme 24 Şubat 11:52
210

muhammed - GAYET YETERLİ DİYENLER AMELİYAT İÇİN 3 AY SONRASINA GÜN ALMAMIŞLAR BELLİKİ

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 24 Şubat 10:48
208

Hasan Terbasan - 1_Bir sistem kurulmuş.vatandaş memnun değil.nüfusun %80 yakını orta alt gelir gurubu,.

Ozel e gidemiyor.ozel lerin ücret politikası şüpheli.devlet hastahanelerine yığılma sıra bulamam git gel geldiğinde bulamama vatandaşı geriyor.sağlıkta şiddet..H ekimde sistemden şikayetçi hasta yi bilimi gerekli ilgiyi gosterememe muayeneye firsat bulamadan tetkik filim v.s lale teşhis koyma ücret politikası idari kadrolarda liyakati bakilmadan hatır gönül tayinler doktorlarida geriyor,,yanıtı iki kesimde sistemden şikayetçi.sistem kurucu ellerini oluşturarak bu duruma seyirci olamaz.aile hekimleri ne film ne tetkik ne görüntüleme imkanı olmadan topa girmek istemeyebilir.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 24 Şubat 10:07
207

Erturul kardeş - Kendinden menkul herşeyi çok iyi bildiğini söyleyen iktidarı konuda sınıfta kaldı. En küçük özel birime nöbetçi dr uygulanması koyan zihniyet korucuk kampüsüne acil koyamıyor. (Sağlık md. Dediği gibi hamurunda var ne yapalım)olacağı bulaç bir mini klinik dna testi dahi isterler,bakın altınova hast. Durumuna size herşeyi izah eder

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 24 Şubat 09:40
206

ss54 - Yüksek tansiyon hastasıyım raporlu olarak ilaç kullanıyorum.Rapor süresi bitmeden (rapor süresi 3 ay) 1 ay önce randevu almak için internetten,telefondan uğraşıyorum bir türlü randevu alamıyorum.Doktora randevusuz gittik mi doktor da bir sürü afra tafra randevusuz bakmayacağım bir dahaki sefere falan filan.Doktor bey bir aydır uğraşıyoruz alamıyoruz dediğimde alanlar nasıl alıyor diye cevap veriyor resmen sinir harbi yaşıyoruz.Burada sağlık hizmeti yeterli diye oy kullanan arkadaşlar nerede yaşıyorlar merak ediyorum.

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 24 Şubat 09:12
205

Yenikentli - ÖZEL HASTANELERİN ACİLLERİ GAYET BOŞ SAĞLIK HİZMETİ DİYOR DEVLET HASTANELİRİ DEMİYOR HAİNLİK YAPMAYIN..!

Yanıtla . 6Beğen . 14Beğenme 24 Şubat 08:33
238

TATANGAN - @Yenikentli 205 nolu yoruma cevabı: ADAMIM SERDİVAN KONAK HASTANESİNE ŞİDDETLİ BÖBREK AĞRISI İLE GİRDİM HEMEN ULTRASON DEDİLER 200 TL ALMADAN ULTRASONA GİREMEZSİNİZ DEDİ ARKADAŞLAR SONRASINDA ACIM ÇOK PARA SORUN DEĞİL DESEMDE ÖNCE PARA DEDİLER BENDE ORADAN ÇIKTIM GİTTİM BU ARADA ÇIKARKEN 120 TL ÜCRETİ ALMADAN ÇIKAMAZSINIZ DEDİLER HİÇ BAKMADAN MUAYENE ÜCRETİ İSTEDİLER VERDİM ERTESİ GÜN SAĞLIK BAKANLIĞI ŞİKAYET HATTINI ARADIM HASTANE HASTA HAKLARINI ARA DEDİLER ONLARDA DEDİ Kİ BİZ ÖZEL HASTANEYİZ FİYAT POLİTİKASI BİZİ BAĞLAR SİZ ÖDEMEK ZORUNDASINIZ... ULAN ŞİMDİ BURAYA YAZARSAM YAYINLAMAZLAR DİYE YAZMICAM OKUYANLAR ANLAYACAK SÖYLEMEK İSTEDİKLERİMİ SİZİN ÖZEL HASTANELERİNİZEDE KAMU HASTANELERİNİZEDE. YANİ YENİKENTLİ YALANCIYI. NEYSE SEN SANIRIM KÜÇÜKSÜN... ABİSİ SİYASET YAPAN YALAN SÖYLEYEN VATANA İHANET EDEN KİM VARSA HAKKIM HARAM OLSUN... BU YAZDIKLARIM BAKANLIĞIN KAYITLARINDA VAR CİMERE ŞİKAYET ETTİM ONLARDA ÖZELLERE BAKMIYORUZ GİBİ YAZDILAR HELAL OLSUN SAĞLIKTA ÇAĞ ATLADIK AMA 100 YIL GERİYE...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 26 Şubat 10:53
211

muhammed - @Yenikentli 205 nolu yoruma cevabı: BİR YAKINIM YOĞUN BAKIMDA YER YOK DİYE ÖZELE SEVK EDİLDİ, NE DESELER BEĞENİRSİN YATIŞ ÜCRETİ... SİZİN GİBİ İKTİDAR YALAKALARI VARKEN DAHA İSRAİLE AMERİKAYA NE HACET

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 24 Şubat 10:50
204

Yetersi̇zsi̇ni̇z! - Ya allah aşkına yeterli diyenler neyin kafasını yaşıyor. Dış hastanesine kim ihtiyacı olduğu zaman gidebildi. Kim acile gittiğinde saatlerce beklemedi? Insaf be!

Yanıtla . 29Beğen . 3Beğenme 23 Şubat 23:48
202

M.kuz - SADECE TEK BİR ÖRNEK BİLE YETERLİ SANIRIM:ACİLE GİDİYORSUNUZ, 150-200 KİŞİ VAR ÖNÜNÜZDE... DR. KESİNLİKLE ALDIĞINIZ RANDEVU SAATİNDE SİZİ MUAYENE ETMİYOR. MUTLAKA GEÇ ALIYOR MUAYENEYE.İÇERİ GİRİP ÇIKANIN HADDİ HESABI YOK... SAĞLIKTA ÇAĞ ATLIYORUZ, YANLIŞ ANLAŞILMASIN.

Yanıtla . 32Beğen . 0Beğenme 23 Şubat 22:21
201

Tolga can - Çok şükür müthiş bir hizmet var Avrupa bile bizi kıskanıyor diyebilirim daha ne olsun nefes bile alıp verebiliyoruz

Yanıtla . 27Beğen . 4Beğenme 23 Şubat 20:53
200

Sakaryali54 - Yeterli diyenler herhalde yoğun bakımda hastası olmamış hiç yer yok diyip yalova bolu gibi farklı illere sevk ediliyor yoğun bakım hastaları acile gidiyorsun 200 kişi sıra bekliyorsun...

Yanıtla . 31Beğen . 3Beğenme 23 Şubat 20:35
199

Göktuğ - O KADAR YETERLİ Kİ HASTALAR SIRF HAVA ALSIN DİYE SANIRIM (MR CİHAZI BOZULMASI KAYNAKLI DEĞİL ) HASTANELER ARASI MR İÇİN MEKİK DOKUYORLAR . ÇALIŞANLAR İLE İLGİLİ HİÇ BİR ŞEY SÖYLEMEYE GEREK YOK SANKİ VATANDAŞ ÖZLÜK HAKLARINI ELLERİNDEN ALIYOR MOBİNG UYGULUYOR GİDİN SİZE KİM ZORLUK ÇIKARIYORSA ONA YAPIN YAPACAĞINIZI MİLLET ZATEN HASTA DAHA FAZLA HASTA ETMEYİN

Yanıtla . 24Beğen . 4Beğenme 23 Şubat 18:09
198

Herşeyortada - Allah şifa versin sağlığın üst düzey idarecilerinin ve ailelerinin rahatsızlıkları nedeniyle tercih ettiği illeri veya özel hastaneleri düşününce zaten kendileri yetersizliğin altına imzayı atmış oluyorlar

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 23 Şubat 17:18
196

Reel Bakın - Hastane de sorunlar olabilir ama anketin ayrı ayrı değerlendirilmesi gerekir. Bir kısım otopark demiş belediye neden yardım etmiyor bir kısım randevu demiş yoğun hastaneler herkes hasta yoğunluğun %10 u Suriyeliler devlet politikası değerlendirme de herkes yorumu devlet hastaneleri için yapmış özel hastane desteği kocaeline göre sıfır nerdeyse vekillerin teşvik edip özel hastane açtırması gerekmezmi? Memnuniyetsizlik personel mi veya diğer nedenler mi? Yatak yokluğu mesela bir neden yoğun bakım yatak yokluğu bir neden vs vs Sağlıksen atamaları doğrudur sağlık üzerinden çok etkililer insanlar çalışmada iş yapma da zorlanıyor sağlık sen yüzünden. Personel gece gündüz nöbet tutuyor el insaf insanlar hayatlarının çoğunu hastane de geçiriyor . Yemekten poşet çıkmış deniyor doğru biri bedel ödemeli ama olumsuzluklar da kimse istifa etmeyi düşünmüyor. Hastalar açısından herkes işim hızlı olsun profesör işlerimi takip etsin derdinde o yüzden süeah bitik durumda diğer hastanelerde çalışıyor oraları tercih edin

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 23 Şubat 16:34
195

Hakan Türkoğlu - Şu üst sıradaki bir şahsın yaptığı yorumu anlayan varsa ona 1 paket gofret hediye edeceğim,ben 10 kere okudum hiç bir anlam veremedim.Yazık ya bu millete ve devlete,doğru dürüst cümle kurmaktan aciz bu zart kişi hangi koltuğu işgal ediyordur Allah bilir?

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 23 Şubat 16:23
197

Hakan Türkoğlu - @Hakan Türkoğlu 195 nolu yoruma cevabı: Soyadı tavuk mudur hindi midir ne haltsa onadır lafım, başkaları üstüne alınmasın.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Şubat 16:52
194

Hakan Türkoğlu - Nice insanlar gördüm üstünde giysi yok, nice giysiler gördüm içinde insan yok.(Mevlana)

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 23 Şubat 15:47
190

Hayvan Sever - yorumların %99 sağlık hizmetlerinden memnun değil ama anket oyunda yeterli memnun olduklarını belirtmiş sağlık müdürlüğü hastane personelleri torpilli girdikleri iş yerlerini övmüşler keşke sağlık personellerinin oy kullanma hakkı olmasaymış, sıra alınmıyor hizmet yetersiz bunu tüm sakarya biliyor siz hala koltuk sevdasındasınız

Yanıtla . 21Beğen . 2Beğenme 23 Şubat 13:36
192

Yozgatlı Sefer Tavut - @Hayvan Sever 190 nolu yoruma cevabı: efede sahaya inmiş belli müdür yardimcılıgından alınıp diş hastanesine memur yapılan idari ve mali işler gerektiren işlerde çalıştırılmaması ile tayini çıkartılan bir efenin eline müdür tarafından tüm yetkileri verilen bu kişinin fuat oktayı var bekir bozdagı var cimerde hemşerisi var hiç satın almaya imza atmaz neden acaba gebereceksin Amerika demişti rahmetli Erbakan

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 23 Şubat 13:55
191

işletme - @Hayvan Sever 190 nolu yoruma cevabı: doğru tespit katılıyorum sağlık sen seferberlik ilan etmiş anlaşılan tabii normal fetocu kankaları rakip çıkmasın diye yerleştirdi makamlara gebereceksin Amerika çaren yok

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 23 Şubat 13:46
189

Serhat Alemdar - Randevu bir alabilsek hizmet iyi ya da kötü diyeceğiz

Yanıtla . 18Beğen . 0Beğenme 23 Şubat 12:57
188

Denemesi Bedava - Randevu alamadiginiz herhangi bir bölüm için Kocaeli yi deneyin yeter.

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 23 Şubat 11:57
187

Sakaryalı - Eksik olan hizmetler illaki vardır...personel ve araç eksikliği vardır...Yapılan hizmetleri gözardı etmemek lazım...

Yanıtla . 3Beğen . 17Beğenme 23 Şubat 11:12
186

Alengirliişler - Bi saat önce gördüm bin fark vardı arada memnun değilim diyenler fazlaydı şimdi bakıyorum fark kapanmış enteresan işler..?

Yanıtla . 18Beğen . 2Beğenme 23 Şubat 00:58
185

Gereksız Işler - Hastanenın yemeğinden poset cıkıyo bıde kalkıp anket yapıp soruyosunuz hızmet yeterlımı dıye yazık yaaa

Yanıtla . 21Beğen . 7Beğenme 22 Şubat 23:56
184

Yemci̇ - Bu ankete evet yeterli diyenler hiç hastanenin önünden bile geçmemiş birisi demekki kesinlikle yetersiz hatta cimere bile yazdım

Yanıtla . 30Beğen . 6Beğenme 22 Şubat 22:50
183

Herşeyinizbatık - İnanılacak şey değil il sağlık personeline olumlu oy versinler diye mesajlar atılmış sizin çocuğunuz yok mu vicdanınız yok mu hiç mi utanma duygunuz yok.Tek derdiniz o koltuklarda kalıp o maaşları almaya devam etmek.Ama ağzınızdan düşürmediğiniz oAllah çook büyük ve vaad ettiği günü bekler..

Yanıtla . 22Beğen . 7Beğenme 22 Şubat 22:30
180

Murat D. - Bu ''evet gayet yeterli'' yazan arkadaşlar bırak hastaneye girmeyi, hastahane önünden geçerken park bulamayan araçları da mı görmüyor. Hükümete (devlete değil) laf gelmesin diye mi işaretlediniz. Çocuklar için bir özel hashanane var mı mesela ? ilimizde kaç tane çocuk doktoru var ?

Yanıtla . 29Beğen . 1Beğenme 22 Şubat 19:35
179

Hastane - Neyi yeterli en son ne zaman hastaneye gittiniz

Yanıtla . 25Beğen . 3Beğenme 22 Şubat 18:00
175

Hgn - Haraket etmeye başlayınca göz kararmalarım var sakaryadaki tüm branşlardaki doktorlara gitmeme rağmen hepside benimle bir ilgisi yok dedi. Sizin anlayacağınız bu göz kararması ile yaşamayı öğrenmeye çalışıyorum.

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 22 Şubat 14:21
173

Çaresiz - Randevu alabilsek yeterli yetersiz diye yorum yapacağız.Yeterli diyenler ne içiyorsa ben de ondan istiyorum. Çünkü bir çok branşta personel yetersiz.Acilen personel takviyesi lazım.Ne göz ne diş en erken 15 gün oda randevuyu yakalayabilirsen.

Yanıtla . 42Beğen . 0Beğenme 22 Şubat 11:11
167

Sakaryali54 - Siz bunu iktidar partisinin Sakarya m.vekillerine sorun bakalım,cevap verebilecek yüzleri var mı,vali bile özeleştiri yapmisken..

Yanıtla . 30Beğen . 0Beğenme 22 Şubat 10:41
166

Tunahan - Vallah ben size biğşey demiyom h hastane diyonuz açıyolar siz ise ne yapıyonuz sağlık hizmeti kötü diyonuz 2. çocuk ve doğum hastanesi açılıyo 1000 yataklı hastane açılıyo asıl siz ALLAH tan korkun ya vallah herkez çıldırmış Sakaryada sağlık hizmeti çok iyi

Yanıtla . 4Beğen . 54Beğenme 22 Şubat 10:41
181

Murat D. - @Tunahan 166 nolu yoruma cevabı: Bugün hastahanedeydim, kadın -doğum -çocuk hastahanesine girilmiyor kalabalıktan , adatıp hakeza, Medarda 1.30 saat bekledim . Klavye basından sallamak kolay değil mi? he he sağlık hizmetleri çok iyi , bi de çay al yanına , kuruyemiş ile oku haberleri ve yorumları

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 22 Şubat 19:39
174

123 - @Tunahan 166 nolu yoruma cevabı: Çocuk hastanesi ve 1000 yatakli sehir hastanesi açılsın ve yeterli personel getirilsin ondan sonra siz bu hastaneleri övün açılmamış açılsa bile personeli yeterli olmayan hic bi devlet kurumunun bizlere faydası yoktur

Yanıtla . 26Beğen . 0Beğenme 22 Şubat 13:13
165

Vatandaş - YETERLİ DİYENLER ALLAHTAN KORKUN YAZIK GÜNAH

Yanıtla . 38Beğen . 1Beğenme 22 Şubat 10:02
164

AKSAKALLILAR - gayet yeterli diyenlerin ne yiyip ne içtiklerini bu millete de yazmalarını,ona göre milletin de relax olmasını sağlamalarını bekliyorum.Allah akıl fikir versin.

Yanıtla . 26Beğen . 4Beğenme 22 Şubat 09:46
161

Uyumsuz - BENCE SAĞLIK HİZMETLERİ GAYET YETERLİ AMA TURİSTLERDEN BİZ SIRA BULAMIYORUZ...

Yanıtla . 5Beğen . 25Beğenme 22 Şubat 00:20
158

Halil Turan - Bu Evet diyenler ya hiç başka şehire gitmemiş yada tamamen siyasi olarak cevap vermişler.

Yanıtla . 44Beğen . 5Beğenme 21 Şubat 23:24
156

İl Özel İdaresi Müdürü - Bu anketin yayınlandığı sıralarda sağlığın başındaki kişi göreve yeni başlayan özel bir hastanenin müdürüne hayırlı olsun ziyaretinde bulunuyordu. (Yakında görevden alınacağı söylentileri ayyuka çıktığı için yeni iş görüşmelerinde bulunuyordu galiba) Bu kişi özel hastanelerin ayağına giderken kamudaki idarecilerin kendisine ulaşması imkansıza yakın. Hatta öyleki ildeki bazı idareciler bakanlıktaki yetkililerle daha kolay görüştüğü için meseleleri direkt onlara açıp bazı yanlış kararların alınmasını önlüyor.Siz ister yeterli bulun ister yetersiz bulun. Sakaryada sağlığın şu andaki özeti budur.

Yanıtla . 16Beğen . 12Beğenme 21 Şubat 22:43
169

Yalan Haber - @İl Özel İdaresi Müdürü 156 nolu yoruma cevabı: sizin gibi insanlardan midem bulanıyor insanlıktan soğutuyorsun böyle bir iftira böyle bir yalanla milleti pravokasyon yaparak saçma saçma şeyler yazıyorsunuz.

Yanıtla . 6Beğen . 9Beğenme 22 Şubat 10:48
155

işletme - troller işbaşı yapmış rahmetli erbakanın meclisteki konuşması aklıma geldi (çare yok gebereceksin Amerika)o koltuklar neler gördü esameleri okunmuyor şimdi korkunun ecele faydası yok mahkemelerde avukatlara baskı yapma müdür bey

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 21 Şubat 21:41
154

işletme - troller iş başında bakanlık ta biz anketlerden birinci çıktık çalışması rahmetli erbakanın meclisteki konuşması aklıma geldi (çare yok gebereceksin Amerika )

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 21 Şubat 21:37
153

işletme - koltukta kalmak için yapılmış anket troller iş başında bakanlığa bakın bizim anketimiz diyecekler korkunun ecele faydası yok rahmetli Erbakan ın bir sözü vardı mecliste kürsüden söylemişti aklıma geldi gebereceksin amerika

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 21:32
149

Şef - Ağustos ayında Yenikent hastanesi ortopedi de bir ameliyat yaşadık, ne para soran oldu ne pul..beşinci kontrole gittik ve her gidişte filim çekildi Allah razı olsun ,hizmeti yapan ve sunanlardan...2001yılında da başka bir ilde bir ameliyat yaşamıştım ama ilk kontrole gittiğimde neler yaşadığım bende kalsın.

Yanıtla . 4Beğen . 15Beğenme 21 Şubat 21:05
147

Geyve-alandüzü Hattı - Duyumlara göre sağlık müdürlüğü personeline ankete olumlu oy vermesini sağlamak için kampanya başlatmış. Resmi yazı eksik kalmış ama. Olumlu yorum yapılması hususunda gereğini de rica etselermiş bir de. Buradaki anketin amacını tamamen saptıran bir durum bu. Sağlık Müdürlüğü enerjisini bu işlere harcayacağına biraz doğru ve adil yönetmeye kul hakkı yemeyeye harcasa zaten bu anketin sonuçları ezici olarak "evet memnunuz" olurdu. Personel bıkmış durumda. Sebebi: KÖTÜ YÖNETİM

Yanıtla . 27Beğen . 8Beğenme 21 Şubat 20:36
160

Adana Köprübaşı Hatti - @Geyve-alandüzü Hattı 147 nolu yoruma cevabı: :)))) EBYS den mi :)))

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 21 Şubat 23:29
159

Adana Köprübaşı Hatti - @Geyve-alandüzü Hattı 147 nolu yoruma cevabı: :))))) :)))))) :)))))

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 21 Şubat 23:28
152

işletme - @Geyve-alandüzü Hattı 147 nolu yoruma cevabı: yorumuna yüzde yüz katılmakla beraber Süleymancıların fetocuların efelerin at oynattığı kurum diyede yazsaydın mutlu olurduk bu yorumu yazan arkadaş başkasının rumuzlarını kullanarak yorum yazma kendi rumuzu kullan geyve alandüzü hattı seni sıkıntıya sokar

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 21 Şubat 21:25
145

Gly - yeterli diyen vatandaşlarımız neye göre yeterli dedi merak ediyorum.Kıyas noktaları ne oldu acaba? sapancada kolunuz kırılıyor gece devlet hastanesine gidiyorsunuz, röntgen çekecek personel yok.Bir röntgen çektirmek için gecenin bir vakti sakarya eğitim araştırmaya gitmek zorundasınız.Sapanca devlet hastanesi acil kısmı normal poliklinik yapıyor başka bir şey değil.

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 19:22
144

Sakarya54 - Saçımda kepek oluyor diye acile başvurursan. Aciller yetersiz olur tabi. Biraz anlayış. Biz yeterlimiyiz. Ben acil değilim aile hekimime gideyim acili meşgul etmeyelim diyen kaç kişi var.

Yanıtla . 25Beğen . 13Beğenme 21 Şubat 18:11
148

A.sakaryalıyız Biz. - @Sakarya54 144 nolu yoruma cevabı: aynen de öyle aile hekimine gitmiyor doğru gece mece acilde oh ne ala ya sen önce aile hekimine git ilgilenmzse bildir bak noluyo gör yok öle eskisi gibi salla maaşı al maaşı ha eğer becerebilrisen çek görüntüyü yolla medya bara bak noluyo kayytaran personel

Yanıtla . 2Beğen . 8Beğenme 21 Şubat 20:37
143

Sakaryalii - BU EVET DİYEN ARKADAŞLAR KONAK HASTANESİNE GİDENLER GALİBA...AKŞAM BİR EĞİTİM ARAŞTIRMAYA GİDİN BAKALIM NE KADAR YETERLİ.SAĞLIK MEMURU TİPLER BİLE İNSANA TEPEDEN BAKIYOR HİZMET SIFIRRR.

Yanıtla . 35Beğen . 6Beğenme 21 Şubat 17:19
170

Haberci̇x - @Sakaryalii 143 nolu yoruma cevabı: KONAK MI KALDI SEN ÖNCE SAKARYADAKİ HASTANELERİN ADINI ÖĞREN ÖYLE YORUM YAP KARDEŞ.

Yanıtla . 0Beğen . 7Beğenme 22 Şubat 10:55
142

Simar - EVET lere bakarsak;bu şehrin neden bu durumda olduğunun ispatıdır.NOKTA

Yanıtla . 29Beğen . 5Beğenme 21 Şubat 17:10
138

Süleyman Topuz - SAUEH'de en erken kaç güne doktordan randevu alabiliyorsunuz "Evet" diyenler bi cevap versin.

Yanıtla . 33Beğen . 5Beğenme 21 Şubat 16:19
168

5454 - @Süleyman Topuz 138 nolu yoruma cevabı: bulamıyonuz nedeni herkez ise ufacık bi durumda hastaneye gidiyonuz tabi ilaç meraklıları ya herkez ya ilça daha zararlı yani şuan düşünmeden yazan çok var

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 22 Şubat 10:47
140

sosyolog - @Süleyman Topuz 138 nolu yoruma cevabı: Merak edip biraz inceleme yaptım bu konuyla ilgili; Sakarya ilinde 1.029.000 kişinin yaşadığı ve yıllık yaklaşık 10.000.000 hastanın muayene edildiği bir şehirde, hangi hekim hangi hastaya yetsin. Nüfusun on katı hastaya hizmet veriliyor ortalama, birazda tüm işimizi eğitim araştırmada çözme merakımızdan kaynaklanıyor gibi bu yoğunluk. Gereksiz binlerce hastanın olduğunu veriler gösteriyor. Geçenlerde bir hekim arkadaşla konuşuyordum hastalardan grip olacam galiba doktor bey deyip hastaneye müracaat eden hastalar olduğunu söyleyen insanlar varmış enterasan değil mi? Grip için eğitim araştırmaya dünyada hiç bir ülke hasta kabul etmez. Ben hasta olacam galiba şüphesiyle hastaneleri dolduran vatandaşlarımız biraz daha uygun sağlık tesislerine (örneğin aile hekimlikleri diğer hastaneler vb) yönelirse sanırım bazı sorunlar azalacak. Eleştirmek en kolay iş işin diğer tarafında olmayı eminim hiç istemezdiniz. Yıllardır bu ilde hizmet veren milyonlarca hastanın derdiyle hemhal olan sağlık çalışanlarına yüklenmek ne derece doğru. Randevu sistemi dünya standartlarının üzerinde avrupa dediğiniz yerde uzman hekime ulaşım süresi minumum 3 ay. el insaf biraz....

Yanıtla . 11Beğen . 13Beğenme 21 Şubat 17:02
137

5454 - İnsanların daha iyisini isteme özgürlüğünü dahi elinden almak isteyen yandaşlar var iktidara iliklerine kadar bağlılıkları cıvık cıvık menfaat kokuyor kimse layık olduğunu düşündüğü hizmeti talep edemiyor 80 li yıllarla günümüzü kıyaslama yapma hastalığından kurtulmamız gerek bizim geldiğimiz seviyeye dikkat çekenler Avrupa'ya kıyaslasın yada Suriye Irak'a bakarak şükrederek kendini kandırsın

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 21 Şubat 16:12
135

send isci - saueah da tam 1 yıl sonrasına sıra verdiler. ameliyat sırası. 0 şaka. bende başta şaka sandım. ama kimse benim şakama gülmedi.

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 21 Şubat 15:35
133

Çağdaş - ben yorum yaptım ama medyabar yayınlamadı bumu basın

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 15:04
130

Rte54 - İnşaAllah, bu hizmetler daha da iyi olacak. Mesela hep 2 şerit diye dalga geçilen Adapazarı Tem yoluna alternatif ne yapılıyor? Kuzey Marmara Otoyolu.. Yollarımız hastanalerimizi beğenmeyenlere karne ile muayene olunmak için sabahtan akşama sıra beklenen günleri hatırlatırım

Yanıtla . 6Beğen . 29Beğenme 21 Şubat 14:29
129

Şakir - LÜTFEN KARASUYA BİR BAKIN. 15 SENE EVVELKİ DOĞUM VE AMELİYAT KAÇ TANE ,,ŞİMDİ KAÇ TANE...

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 21 Şubat 14:29
125

Huseyin - Hayır kesinlikle yeterli değil eko için 1 nisan a tarih verildi bu nedir arkdaş

Yanıtla . 20Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 13:17
124

Frequency54 - Yapılan iyi şeyler ve imkanlar dahilinde yapılamayan hizmetler....bardağın boş tarafına bakıp dolu tarafınıza unutmamak gerek...tabiki eksikler vardır...verilen emek ve çaba da görmezlikten gelinmemeli...

Yanıtla . 14Beğen . 9Beğenme 21 Şubat 12:37
176

Sakarya54 - @Laz ziya 122 nolu yoruma cevabı: Bir silâh aldım rus kırması :))))

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 22 Şubat 14:44
172

Sakarya Sevdalisi - @Laz ziya 122 nolu yoruma cevabı: BENDE SENİN TAAA

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 22 Şubat 10:59
157

Kökten Sakaryalı - @Laz ziya 122 nolu yoruma cevabı: Git trabzona o zaman burda ne işin var

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 23:19
121

Selim54 - YANİBAŞİMİZDAKİ DÜZCENİN HEM HASTANESİ BİZİMKİNDEN BÜYÜK HEMDE SAGLİK CALİSANLARİ BİZİMKİLERE TAŞ ÇİKARİR.SAKARYA NUFUSU DÜZCENİN 10 KATİ AMA HASTANESİ DAHA UFAK??

Yanıtla . 24Beğen . 3Beğenme 21 Şubat 12:07
132

Bir Dost - @Selim54 121 nolu yoruma cevabı: o zaman düzece de yaşayabilrisin

Yanıtla . 5Beğen . 22Beğenme 21 Şubat 14:41
128

Kurt - @Selim54 121 nolu yoruma cevabı: O YÜZDEN Mİ DÜZCEDEN SAKARYA YA GÖNDERİLİYO HASTALAR.

Yanıtla . 5Beğen . 9Beğenme 21 Şubat 14:13
120

Kemal erin - Ankete. GAYET YETERLİ diyen arkadaşlar galiba özel hastaneler de muayene oluyor.. DOKTOR larimiza Allah kolaylık versin işleri çok zor.ama ye ti şe mi yor larrrr

Yanıtla . 19Beğen . 3Beğenme 21 Şubat 11:44
119

hırt - eskiden insanlar hastahane önünde sıra bekliyormuş şimdi artık günlerce evinde sıra bekliyor he bir de sistemden randevu sırası alamayıp hastahaneye hiç gidemeyenler var kimse ağlamasın

Yanıtla . 18Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 11:40
116

Afray - Onlarca doktor olmasına rağmen diş hastanesinde randevu bulamıyorum iğrenç

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 11:14
115

Günaydın derler - Prof.Dr. ye günlerce bekliyorsun sıra alıyorsun. Muayene olmaya gittiğinde hoca yok karşında intör olduğunu söyleyen bir çocuk. O intör'ün yaptığı polikliniklerin döner sermaye parasıda hocalara gidiyor. Haram zehir zıkkım olsun. Sakaryada bunuda düzeltecek biri çıkmıyor.

Yanıtla . 22Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 11:00
114

okan - "Evet gayet yeterli diyen" diyen arkadaşlar Annem 8 aydır göz ameliyatı sırası bekliyor. Fakat halen daha gün belli değil. Bu arkadaşlar bize yardımcı olabilirler mi? Hangi hastane yeterliyse oradan sıra alalım. Sıra beklediğimiz hastane yenikent.

Yanıtla . 28Beğen . 4Beğenme 21 Şubat 10:53
118

Ensar - @okan 114 nolu yoruma cevabı: OZEL GOZ HAST OL KUCUK BIR MIKTAR FARK VER VEREMIYORSAN IBAN AT BAŞI AĞRIYAN HASTANEYE GİDERSE GEZMEYE BOYLE OLUR

Yanıtla . 5Beğen . 22Beğenme 21 Şubat 11:32
113

Filiz - Kanser tedavisi görüyorum ve Işın almak için birbuçuk ay İzmit e gittim geldim, çünkü korucuktaki Işın radyoloji kapalı. Komşu da maşallah iki hastanede var. Güya Büyükşehir'sin ama bi bölümü açık tutamıyoruz. Sadece bir caddenin çiçeklendirmesine harcadıkları parayı ayırsalar yeter ama nerdee çiçekler geçim kapısı kemoterapi tedavisi ni bilen bilir vücudunuz o kadarhalsiz kalıyor ki o yol size işkence geliyor. Sosyal medya hesaplarından msj lar da atmaya çalıştım milletvekillerine , ama bi geriye dönüpte derdin ne diyen olmadı.. tek benim derdim de diil aslında yarın senin derdin olabilir.

Yanıtla . 35Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 10:43
112

Knn - bi sistem bi uzman bi pratisyen mi varda neye göre kime göre yorum yapacaksınız milyarlar harcandı araştırma hastanesine gidiyorsun acile ana baba günü kim kime dum dum a 20 yaşında pratisyen sana bi bakıyo tamm vurun novalgin nikosilin devam pratisyen aşağıda kendini göstermek amacıyla bi öteye bi beriye koşuyo doktor yukarda yatıyo pratisyen filmi doktora telefondan yolluyo ALLAHTAN watsap diye bişey varda hemen gidiyor doktor bakıyor ona göre tedavi ediyor birde mail attığını düşünün ozaman ztn sen tedavi olana kadar HAKKIN rahmetine kavusuyorsun eeee peki sormazlarmı biz neden ssk bağkur primi ödüyoruz burezilliği çekene kadar gider özelde yaptırırım tedavimi diye

Yanıtla . 19Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 10:40
127

Saglikci - @Knn 112 nolu yoruma cevabı: Ne işin var eğt arst acil de.musluman aile hekimine git dicem.anlamiycan

Yanıtla . 0Beğen . 5Beğenme 21 Şubat 13:44
111

Sapancali - Sapanca hastahanesi yetersiz, hastane boş icine biraz alet hedevat ve doktor koyun ki insanlar basit testler egitim arastirma hastanesine gitmek zorunda kalmasin, sapanca artik buyudu, gripten baska hastaligin tedavisi sapancada yapilamiyor...

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 21 Şubat 10:23
110

Sakarya Sever - Öncelikle şunu belirteyim evet yeterli diyenlere saygım sonsuz ama nasıl yeterli diyorlar. Çocuk hastanesinin durumu belli , acil servislerdeki doktorların yetersizlikleri ve ilgisizlikleri herkes tarafından biliniyor, yoğun bakımda yer yok diye başka şehir hastanelerine gönderilen hastaları duyuyoruz, 15 gün sonraya verilen polikinlik randevusu çok yeterli bir hizmet mi ? Hastane binasını güzel yapmakla bu işler olmuyor. Güzel şehrimin güzel insanlarına böyle bir sağlık hizmeti hiç yakışmıyor.

Yanıtla . 17Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 10:20
109

Şükür - İlimizdeki sağlık hizmetleri gayet yeterlidir yurt dışında ki tedavi ücretlerinden ve hizmetlerden habersiz olanlar yeterli değil diyorlar hiçbir hasta geri çevrilmiyor herkese ücretsiz kapsamlı şekilde bakılıyor. Kusur aramaya çalışılırsa en mükemmel yapılan hizmette de olsa bulunur genel değerlendirmek gerekmez mi geçmişteki insanların sınıflandırılarak hastanelere gitmesi sıra için gün bile aydınlanmadan gidip akşama kadar bekleyip tedavi olamadan döndükleri zamanlar çok uzak zamanlar değil.

Yanıtla . 6Beğen . 23Beğenme 21 Şubat 10:09
126

Nesi Yeterliymiş - @Şükür 109 nolu yoruma cevabı: hıc hastaneye yolunuz dusmedı demek uzaktan yeterlı demekte bu kadar kolay olsa gerek. hıc bır polıklınıge 15 gun onceden randevu alınamıyor neyin yeteri bu allah aşkına ? He paran varsa evet özel hastanelerdeki hizmetlerde gelişme oldu onlar yeterli onunla karıstırıyorsun sanırım sen

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 21 Şubat 13:32
117

Yonca - @Şükür 109 nolu yoruma cevabı: muayeneler ücretsiz değil eczanede takır takır alıyorlar sizde bir araştırın isterseniz.

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 11:30
108

Emrullah aktaş - Acil servis doktorları ve personel yeterli değil şuanda Sakarya eğitim ve araştırma hastanesinde

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 09:51
136

Sakaryalı - @Emrullah aktaş 108 nolu yoruma cevabı: Kesinlikle doğru. Sıra almak istendiğinde zorlanıyoruz. ister doktor ister emar ister kanser tedavileri.. Ben gencim fakat yaşlı babaannem için koşturduğum günleri hatırlıyorum 1 sene önce doktor doktor gezdim hastanedeki bütün kapıları çaldım yoksa aylar sonrasına ameliyat kemoterapi günleri veriyorlardı izin vermedim buna. osman hoca onkoloji uzmanı Allah ondan razı olsun bize çok yardımcı olmuştu. Eskiye nazaran iyi evet ama hızlı değil çünkü sakarya artık kalabalık eski sakarya değil. Hastalıklar çoğaldığı için herkes hastanede. Evimde nane limon yapayım yada aile sağlık ocağına gideyim diyen yok. çünkü aile hekimliği de ufacık bişeyde yönlendiriyor. o yüzden insanlar soluğu araştıma hastanesinde alıyor. Benim özel tamamlayıcı sağlık sigortam var sebebi de eğer bi gün bilmediğim acil teşhis koyulması gereken bi hastalığım çıkarsa tahlil süreçleri uzamasın. Randevu sorunu, kemoterapi veya diğer tedaviler için daha erken hareket etmek istiyorum.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 21 Şubat 15:42
107

Şehrin Abisi 54 - Geçen gün hastalanan bir arkadaşımı acil servise götürdüm. Ateşler içerisinde yanıyordu ve ilk olarak ateşini ölçtüler 40 derece çıktı. Korona virisü olduğundan şüphe ediyorduk. Yaklaşık 2 saat sıra bekledikten sonra doktor hastanın suratına bile bakmadan 1 adet parol verip 2 saat beklemesini söyledi. Toplamda 4 saatin sonunda ateşi 39 dereceye düştü eve geri gönderdiler.

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 09:51
131

RTE54 - @Şehrin Abisi 54 107 nolu yoruma cevabı: Parol ilaç değil mi hafız??

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 21 Şubat 14:40
106

Ak Ofis - Suriyeli kardeşlerimiz gelene kadar yeterliydi şuan yeterli değil. Acilde ve normal kliniklerde sıra beklerken Suriyeli mültecilere öncelik verilmesi kendi vatandaşlarımıza verilen hizmet kalitesinin düşmesine neden oluyor.

Yanıtla . 19Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 09:41
139

RTE54 - @Ak Ofis 106 nolu yoruma cevabı: Komşumuz, düşkün kardeşlerimiz ihtiyaç sahibi iken onlarla imkanlarımızı paylaşmak bize yakışandır Elhamdülillah.. Zamanla şartlarımız da şüphesiz iyileşecektir. Hayırlı Cuma'lar.

Yanıtla . 0Beğen . 7Beğenme 21 Şubat 16:48
104

garib - Ben ankete KESİNLİKLE YETERLİ DEĞİL dedim.Yaşım 60.Eskiden hastanelerde neler çektik.ne hakaretler gördük. Ameliyatlarda ne sakatlıklar yaşadık.Ameliyatlarımda doktorların istedikleri para (dolar bazında) yatmadığı için (halbuki devlet memuruyum devlet zaten ödüyor) ameliyat yapmak istemeyen dosyamızı yerlere atan Cerrahpaşa gibi hastanede tuvalete bile pislikten girmek mümkün değilken 8 kişilik odada kadın erkek birlikte yatarken hizmetler sıfır iken ameliyatlar olmak zorunda kaldım.İlaçlar bulunmaz sadece anlaşmalı ecz. alabilirdik.Şimdi her türlü hizmet ayağımızda.Sanki Hastaneye gitmiyoruz 5 yıldızlı oteldeyiz.Bu kadar konfor var. Ancak Sakarya'da bina ve personel çok eksik.Ayrıca At sahibine göre yürür.Ben Her Yenikent hastanesine gittiğimde dr ve personle yaptıkları hizmet karşılığında çıkışırım. Neden diye sorduklarında o kadar güzel hizmet alıyorum ki bir ÇAY VEYA KAHVE İKRAMINIZ EKSİK diyorum.Bu ilgi ve alakayı Araştırma ve özel hastanelerinde göremiyorum.Halbuki Sakarya'da yeterli personel ve bina, park yeri sağlansa hastane yöneticileri de tüm personele gerekli destek ve ikazları yapsalar Sakarya Sağlıkta uçar.Zaten İstanbul'dan çok hasta Sakarya'da tedaviye geliyor.

Yanıtla . 5Beğen . 10Beğenme 21 Şubat 09:29
103

Yes - SAĞLIKTA SAKARYA GÜVEN VERMİYOR. EĞİTİM ARAŞTIRMA HAST. UZAKTAN BAKARAK DOKTORLUKTA ÇAĞ ATLAMIŞ.HASTAYA TEMAS ETME , DOKUNARAK TEŞHİS YOK. HASTA ANLATABİLDİĞİ KADARI İLE TEDAVİ OLMAKTA....

Yanıtla . 23Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 09:27
102

Sakarya - evet yeterli diyenler hangi kafadalar acaba devlet hastanesi yerine özel hastaneye giden tayfa sanırım evet diyenler evet özel hastaneler şuan sakaryanın devlet hastanelerinden daha iyi hizmet veriyor ama ne yazıkkı devlet hastaneleri tam rezalet....

Yanıtla . 17Beğen . 5Beğenme 21 Şubat 09:23
100

Sakaryalı - PARAMIZLA ADETA REZİL OLUYORUZ.

KAYIT YAPTIRIYORUZ DR. BEKLİYORUZ AMA BEYEFENDİLER HANIMEFENDİLER KAHVESİNİ SABAH İÇMEDEN HASTA BAKMIYOR.

Yanıtla . 13Beğen . 7Beğenme 21 Şubat 09:10
99

Beceriksiz Idare - Bence sorun personelden ziyade düzgün planlama yapamayan idarecilerde.Geyveye Karasuya trilyon yatırım yapıldı yoğun bakıma içinde doktor yok,Yenikent’te o yok Toyota da o var bu yok.İlçede hastaneye gidiyorsun sürekli sevk.Elindeki kaynakları doğru ve planlı kullanamayan koltukların (pardon idarecilerin)yapacağı iş bu.Yine geliyoruz aynı noktaya..Liyakat.

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 21 Şubat 09:10
98

Sakaryalı - ÖNCE ÖZEL HASTANELERİN KATILIM PAYLARINA Bİ AYAR VERSİNLER MALUM HASTANE ONU DA HERKES BİLİR.

ADETA SÖVÜŞLÜYOR.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 09:09
97

Onyekuru - "Evet gayet yeterli" diyenler kesinlikle doktor, hemşire, sağlık personeli ve yakınlarıdır. Yoksa şuanda ilimizde sağlık hizmetlerinden memnun olan biri olacağını sanmıyorum.

Yanıtla . 16Beğen . 9Beğenme 21 Şubat 08:54
96

Bilinçlendirilsin - Dışarıda ayağı kırılan bir hasta içeride kırıklığım var diyen hastayı bekliyor...

Bu durumda biz hastane yetersizliğini mi konuşacağız?

Hakikaten şu durum çok daha acil.

Toplumun bilinçlendirilmesi lazım, gerekirse aile hekimleri sorumlu olduğu kişileri tek tek çağırsın eğitimler yapılsın.

Ney acil ne değil bilmiyoruz.

Sağlıksız besleniyoruz.

Düzensiz yaşıyoruz...

Bunu haber yapın bunu konuşun hizmet alanları talep edeblerş BİLİNÇLENDİRİN.

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 08:51
95

Vatan Sever - hastane altın kaplama olsa ne olur içinde dr ve personel yok

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 21 Şubat 08:37
94

Port - Bedavadan ambulans verdiği için devlete teşekkür ederim.haksiz olsamda haklisin deyip hep alttan alan bashekimlere teşekkür ederim.hir çıkarınca her işimi halleden hasta hakları personeline cimerden iftira atmama rağmen beni affeden doktora hemşireye teşekkür ederim.boyle devam edin.ben çok mutluyum.bi de eczanede ilaç alırken 80 tl borç çıkmasa iyiydi.ama o parayı bana acıyıp veren doktoruma teşekkür ederim.o parayla ne fındıklar kırıyorum.

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 21 Şubat 08:33
90

Haci - GEÇEN HABERLERDE BAHSEDİLİYORDU HASTANIN AMELİYETTINDA GAZLI BEZ UNUTULMUŞ.HANGİ YÜZYILDA YAŞIYORUZ.ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.

HASTANELERİMİZDEKİ BAKIŞ AÇISI ŞU: KAYIT AÇTIR ( DÖNER SERMAYE PARA GİRSİN : )

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 21 Şubat 07:09
89

Halk Doğru Söylüyor - Sadece hastane ve sağlık kuruluşu binaları yapmak yeterli değil.. Yeni kadrolar üretip bunların içini doldurmakta önemli... Sakarya da sağlık binası sorunu yok bence... Sağlık personeli açığı var.. Önce bu kapatılmalı.. Sakarya sağlık çalışanları için cazip hale getirilmeli..Yoksa sağlık personelinin İzmit ve İstanbul a kaçmasını durduramayiz..

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 05:56
88

G54 - Bir çok kişi demişki doktorlar iyi vs ya anlamıyoruz ya da beynimiz yenmiş hizmet yeterli mi denmiş ki kesinlikle yetersiz gerek personel gerek doktor sayısı yetersiz hemen hee poliklinikte sekteteeliklerdeki peesonel çay içme derdinde işlem yapacaksın yüzüne bakmıyorlar saüeah ameliyat oldum kontrol için gittim sabah sekizden akşam dörde kadar bekledim ameliyatlı bir hasta olarak sağlıkta devrim yaptık sıra beklemek yok diyoruz 1 tam günümüz sadece kontrol için beklemek ile geçiyor oda polikliniğe randevu bulabilirseniz bulamazsanız zaten sıra beklemiyorsunuz

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 04:52
87

Kral Çıplak - Eskiden sıra bekleniyordu ya şimdi daha beter sıra bekliyoruz. Kılıçdar kusura bakma sana haksızlık etmişiz.

Yanıtla . 6Beğen . 7Beğenme 21 Şubat 02:58
86

Akyazılı - 2003 yılında oğlumun ameliyat olması gerekiyordu kanı düşük olduğu için kan ilaçları kullanıyor du ve 6 ay boyunca devamlı tahlil yaptırmam gerekiyordu ben sabahın 6 sında kan alma sırasına giriyordum oğlum ise sadece iki buçuk yaşındaydı açıktım deyip ağlıyodu şimdi ise kan alma sırası diye bişey yok bu sadece küçük bir örnekti biz bunları yaşayan olarak sağlıkta gelinen bu noktaya tabiki şükrediyoruz geçmişi bilip ona göre yorum yapmak lazım.

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 21 Şubat 02:25
85

Emre - 2002 öncesinde çok daha iyiydi. Güya sağlıkta devrim yaptılar ücretsiz yaptılar yersen. Lafla olmuyor bu işler sen gidip acilde 3 saat bekliyorsan yer olmadığı için yoğun bakıma alınmıyorsan ve memnunsan herşey müstehak.

Yanıtla . 19Beğen . 10Beğenme 21 Şubat 01:50
83

A.sakaryalıyız Biz. - aynen katılıyorum en azından il sağlık müdürü ve tüm ekipleri ellerinden gelen gayreti esirgemiyorlar özellikle 112 leri süperler helal olsun diyorum,dr larıda ellerinden geleni yapıyorlar özellikle korucuk göz servisi ve tüm personeli harika insanlar dr Nilgünhanım Dilara hanım dr ve sorumlu hemşireleri şahane insanlar

Yanıtla . 7Beğen . 10Beğenme 21 Şubat 00:59
101

işletme - @A.sakaryalıyız Biz. 83 nolu yoruma cevabı: ha ha ha ha

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 09:13
91

METİN - @A.sakaryalıyız Biz. 83 nolu yoruma cevabı: sorun kişilerde değil sistemde 1 anestezi için 3 ay sonraya gün verildi seah de

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 07:59
82

Sapancalı - İnsanların hayatı bu kadar ucuz olmamalı çalışanların ekstra yorgunlu var sadece uzman doktor eksikliği bu kadar yoğun bir ilçede giderilemez bir problem olmamalı..

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 21 Şubat 00:26
80

Adapazari Genclik - Yav arkadaş hastanelerdeki personeller iyi de acile gittiğinde 2 saat beklemek mi sağlık hizmetinin iyiliği 50 yorumdan 48 tanesi şükür etmiş neye şükür ediyorsunuz 2 saat beklemeye mi yoksa dişçiye cildiyeye gitmek için 2 hafta beklemeye mi? hastane sayısı yetersiz açık ara hala buna da şükür diyorsunuz sanki devlet babasının hayrına yapıyor bunca şeyi devlet biziz neyi anlamıyorsunuz hizmet alıcaksın tabi karşılığında senin vergilerin benim vergilerim hastane olarak dönecek tabi ne olarak dönecek yazlık saray kışlık saraylamı?

Yanıtla . 15Beğen . 4Beğenme 21 Şubat 00:22
79

Sapancalı - Kesinlikle yeterli bulmuyorum.Geçenlerden devlet hastanesine gittik randevumuz olmasına rağmen size bakamam 5 bucuktan sonra yandaki dr baksın dendi, dışarıdaki danışmayla konuştuğumuz zaman içeri alındık ama muayne bile yapılmadı.Ertesi gün özel hastaneye gitmek zorunda kaldık ve orada çözüm bulduk. Allah devlet hastanesinin eline düşürmesin kimseyi, yada işini helaliyle yapan doktorlarla karşılaştırsın bizleri, mesaisinin bitmesini bekliyenlerle değil!!!!

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 21 Şubat 00:21
78

Doğrucu - Meselenin Devlet ile Zeval ile ne ilgisi var..?Hoş bunları yazanların vatandaş değil koltuk kaygısına düşmüş yalakalar olduğu çok belli..

Beceriksizlik varsa hile hurda varsa devlete de millete de zeval getirir.Kötü yönetiliyorsa kötüdür arkadaş herşey ortada işte laf kalabalığının anlamı yok durum berbat

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 21 Şubat 00:03
77

Rumuzsuz - Evde sağlık hizmetleri tabiki iyi hastanedeki gibi muamele görmüyorsunuz. Güzel yorum yapan arkadaşlar objektif bakıpta siz hiç doğum evine gittiniz mi çocuğun ve sizin suratınıza bakmayan doktorlar öncelikleri farklı olduğu için grip diyip geçiştiren doktorlar kan alıp 40 derece ateş olmasına rağmen bişey yok diyip eve gönderen doktorlar ilgisizliklerinden havale geçiren çocuklar doğruyu söyleyip ilgilenilmediği için kızan ama suçlu olan aile fertleriyle dolu

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 00:02
76

Sakaryalı - Geçenlerde rhatsızlık geçirdim uzman doktorun tedavi etmesi gereken hastalıktı tam bir ay bekledim randevum gelene kadar

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 21 Şubat 00:00
75

Sinan54 - BAŞKA İLLERDEKİ HASTANELERE GİTTİM BİLİYORUM. SAKARYA SEAH ÇOK DAHA İYİ VE DÜZENLİ

Yanıtla . 5Beğen . 8Beğenme 20 Şubat 23:33
74

Hepileri - Sağlık sistemi içinde bulunan bir çalışan olarak tamamı ile yetersizdir. Tek doğru çalışan kurum yorumlarda da belli olduğu gibi 112dir. Onun dışında hastahane,yatak ve uzman eksikliği başlı başlına bitikliğin sembolüdür. Yetti diye bir şey yok, geçmişe göre iyi doğrudur ama her zaman daha iyiye...

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 20 Şubat 23:27
92

Port - @Hepileri 74 nolu yoruma cevabı: Sevgili 112 çalışanı.gunde kaç hasta için çalışıyorsunuz.en fazla 10.peki kaç gün çalışıp kac gun dinleniyorsunuz. 1 gün çalışıp 3 gün yatıyorsunuz.112 çok iyi çalışıyor bence de.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 08:23
73

Tehlike Çemberi - İllaki her dr iyi olacak diye birşey yok fakat hastanede çok iyi dr var işini severek yapan yara bakım doktru işinin hakkını veriyor evde sağlık personeli güler yüzlü ve çözüm üreten bir birim polikilinik teki doktorlar hastayı kapıda bırakıp çıkıp gitmiyor elinden geldiği kadar hasta bakıyor gayet iyi yetersiz olan otopark sorunu...çok yoğun bir hastane ama bu da bizden kaynaklanıyor o kadar boşa giden kişi varki hele acil .....

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 20 Şubat 23:10
72

Erdem Y - Arkadaşlar bölgemizde hastaneler %100 kapasite ile çalışıyor Şimdi acilde insanlar yıgılıyor

Ne şikayetin var diyor doktor sırtım ağrıyor diyor ne zamandır diye soruyor 3 aydır diyor arkadaşlar 3 ay boyunca insanlar neden gitmiyor doktora da o yoğunluğa yoğunluk katıyor neden aile hekimliklerine önem verilmiyor ama hastaneleri suçlamak doktor ve kurum kata çamur atmak daha kolay

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 20 Şubat 22:42
70

Sakarya54 - Kim ne derse desin allah devletimize zeval vermesin sağlıkçı arkadaşları başımızdan eksik etmesin sağlıkla ilgili çikan olumsuz haberler malesef bize zarar vermekten başka bir şeye yaramıyor gerçekten iyi durumdayız çok şükür bin şükür yoğunluk her yerde var

Yanıtla . 13Beğen . 26Beğenme 20 Şubat 22:07
68

Vatandaş - Bu anketi size kim yaptiriyor sağliktaki eksik hizmet eksiği degildir hekim ve yatak sağlikci eksigidir.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 20 Şubat 21:53
67

reşat - Sakarya da sağlığın kötü görünmesinin sebebi SAÜEAH tır böyle olmasının sebebi de bu hastanenin yönetimindedir. Sağlık sadece eğitim araştırma değil ki mesela Aile sağlığı merkezleri mesela evde sağlık hizmetleri mesela KETEM mesela Halk Sağlığı Labaratuvarı mesela Göçmen Sağlığı Merkezi mükemmel şekilde görevlerini yapıyorlar. Eğitim Araştırmanın yönetimi değiştiğinde ordaki sorunların da çözüleceğini düşünenlerdenim.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 20 Şubat 21:52
64

Hamdi kılıç - Yeterli, Türkiye deki imkanlar ölçüsünde yeterli. Başka illerde de aynı. Hatta daha kötü iller var.

Yanıtla . 13Beğen . 18Beğenme 20 Şubat 21:47
63

Yıkık Kentli 54 - Sabah beri yorum yapıyoruz yayımlamıyorsunuz. Medyabar yorumları seçerek yayına alıyorsunuz sanırım. Yada bakış açımizimı begenmiyosunuz ? Allah zeval vermesin bu devlete ve bu devletin bütün kurumlarina. Alo diyosun merkezde max 10dk kırsalda max 30dk ambulans kapıda. Hastaneye gidiyosun zengin fakir paralı parasız soran yok daha ne istiyosun. Eski ssk hastahanelerinde gece 4 te sıra alabilmek için kuyruğa girmeyi ne zaman unuttuk.

Yanıtla . 22Beğen . 21Beğenme 20 Şubat 21:36
84

A.sakaryalıyız Biz. - @Yıkık Kentli 54 63 nolu yoruma cevabı: aynen katılıyorum yıkık kentli 54 teşekkürler gelsin sana

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 21 Şubat 01:01
81

Doktor Sapanca - @Yıkık Kentli 54 63 nolu yoruma cevabı: Bak hemen nasıl yayınladılar, kardeş aşırı eleştirince medyabar ın yapay zekası engelliyor??

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Şubat 00:25
61

Bir Tane Dahi Olsa.. - Sağlık sektöründe hata yapma ,yanlış plan yapma şansınız “1”dir.Olayı istediğiniz kadar futbol takımı taraftarı toplama ya çevirip biz yendik havası yaratmaya çalışsanız bile faydası yok çünkü siz o “1”i binlerce kat aştınız.Sakarya da sağlık yönetimi bitiktir.

Yanıtla . 16Beğen . 9Beğenme 20 Şubat 21:32
60

Adapazarlı 54 - Allah devletimize zeval vermesin vatandaşın ayağına kadar hizmet gönderiyor mükemmel bi hizmet allah düşünenden çalışanından razı olsun

Yanıtla . 15Beğen . 12Beğenme 20 Şubat 21:28
93

Yıkık Kentli 54 - @Adapazarlı 54 60 nolu yoruma cevabı: Ağzına yüreğine sağlık

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Şubat 08:25
59

54 sakarya 54 - Mükemmel Allah razı olsun devletimizden

Yanıtla . 12Beğen . 16Beğenme 20 Şubat 21:23
58

Yıkık Kentli 54 - Allah devletimize zeval vermesin. 112/ evde sağlık hizmetleri vızır vızır ambulanslar dönüyo. Gece gündüz bu millete hizmet veriliyo. Avrupanın bir çok ülkesinde bu hizmet yok. Gece hasta olsan eğer ciddi bi rahatsızlığın yoksa avrupada cezai işlem uygulaniyo. Hastaneyi gereksiz meşgul etmekten. Ama bizim hastanelerde maşallah haplanan alkol alan hastaneyi rehin almaya kalkiyo. Nerde ceza nerde edep nerde saygı.

Yanıtla . 15Beğen . 13Beğenme 20 Şubat 21:20
56

Halktan Biri54 - Evde sağlık hizmetlerinden çok memnunuz...Emeği geçen herkesten Allah razı olsun..Ancak kendimiz için sıra alamıyoruz...yoğunluk çok fazla

Yanıtla . 16Beğen . 8Beğenme 20 Şubat 21:04
55

Gözlemci - Bizler için gecesini gündüzüne katan bütün sağlık çalışanlarına teşekkür ederim kimse hizmetleri inkar etmesin

Yanıtla . 17Beğen . 12Beğenme 20 Şubat 21:04
54

Akyazili54 - Sakarya nin Genelini bilmem ama Akyazı bir ilçe hastanesi olmasına rağmen bir çok ilde olmayan imkanlar ve cihazlar var. Ayrıca benim hastam yatalak evde sağlık hizmeti kapsamında her türlü imkanlardan ücretsiz yararlaniyoruz. Doktorundan hemşiresine şoförlerine kadar sonsuz teşekkür ediyorum. Allah razı olsun. Nereden nereye geldik. İYİ Kİ VARSINIZ SAĞLIK ÇALIŞANLARI

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 20 Şubat 20:58
53

Vatandaş - Evde sağlık hizmetlerin de çalışan seyrek saçlı çocuk ailemizin ambulansçısı iyiki varsın

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 20 Şubat 20:58
69

Mrdream54 - @Vatandaş 53 nolu yoruma cevabı: Evet evet kesinlikle haklısın kardeşim hele o gözlüklerle çok karizma görünüyor??

Seah evde sağlık ekibini özellikle seviyoruz???

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 20 Şubat 22:03
52

Mrdream54 - Tüm Sakarya Sağlık personeline canı gönülden teşekkürlerimi sunuyorum iyiki varsınız??

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 20 Şubat 20:56
51

Abdullah Dursun - Doktorlar ve çalışanlar elinden geleni yapıyorlar.

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 20 Şubat 20:55
50

Saint Joseph Mezunu - Yeterli mi yetersiz mi? Kime göre neye göre? Siz bir lokantaya gitseniz ve lokanta baş garsonu dese ki "Ben burda yemek yemiyorum karşıdaki lokantayı tercih ediyorum dese ne düşünürsünüz"? İşin başındaki adam kendi sağlık sorunlarını şehrin özel hastanesinde hallediyorsa böyle bir anket yapmaya lüzum var mı ki? Aleme yedirir talkını kendi yutar salkımı. Sağlıkta öyle rezil bir noktadayız ki görevi devralacakların Allah yardımcısı olsun

Yanıtla . 21Beğen . 10Beğenme 20 Şubat 20:49
62

Çok Doğru - @Saint Joseph Mezunu 50 nolu yoruma cevabı: Kesinlikle katılıyorum

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 20 Şubat 21:33
47

Sakaryalı - Hastanelerin donanım ve doktor kalitesi bakımından çok eksiği var küçük bir örnek vermek gerekirse koskoca seah merkez hastanesinde katater takacak insan yok altınovaya katater takmaya gönderiyorlar hastayı birde araştırma hastanesi olmasından dolayı insanları kobay olarak görmesinler ne olur sapasağlam kendi ayaklarıyla giden 55 yaşındaki annemin morgdan ölüsünü aldık Allah kimseye yaşatmasın daha da başka sözüm yok

Yanıtla . 15Beğen . 8Beğenme 20 Şubat 20:30
71

Haydar Heybedar - @Sakaryalı 47 nolu yoruma cevabı: Altınovada katater takanlarda o hastanenin çalışanı. Binada yeterli alan olmadığı için mecburen orda çalışıyorlar. Biz gittiğimizde çok ilgililerdi ve işlerinden çok memnun kaldık. Anneniz için üzüldüm başınız sağolsun.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 20 Şubat 22:26
46

Vatandaş - SAKARYA EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ allah sizden razı olsun siz olmasınız ne yapardık görevinizi en mükemmel şekilde yapıyorsunuz başarılarınızın devamını dilerim

Yanıtla . 29Beğen . 3Beğenme 20 Şubat 20:25
45

Frequency54 - Çok memnunum...Allah razı olsun emeği gecenlerden

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 20 Şubat 20:13
44

Sakarya54 - Ben memnunum. Özellere on çeker. Allah başımızdan eksik etmesin.

Yanıtla . 26Beğen . 6Beğenme 20 Şubat 19:43
43

Snr - Allah devlete zeval vermesin neydi o eski rezaletler

Yanıtla . 23Beğen . 8Beğenme 20 Şubat 19:39
41

Behzat S - Yahu Medyabar Ekibi gün aşırı Sağlık ile ilgili pravakasyon yapıyorsun ben sağlıktan memnunum kardeşim kim nederse desin oradaki Dr ve sağlık ekipleride insan ateşi çıkan hastaneye ağrısı olan hastaneye aile hekimleri bomboş yahu vatandaş ilk teşhis aile hekimi ilk reçete aile hekimi o cozemesse uzman Dr yahu silsile diye bir şey var tabiki bazı sorunlar var inşallah çözülür Sakaryadaki Gazete portallarini herkesi takip ederim Medyabar kadar sağlık la alakalı saçma sapan haber yapan yok yazık ben tüm Dr larimiza Allah razı olsun diyorum yiyorsa gidin özele de bı fatura yazsınlar görürüm ben

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 20 Şubat 19:37
39

Hgnayman - Ani tansiyon düşmelerim var gitmediğim doktor kalmadı (kardiyoloji. Kalp ve damar cerrahi. Kulak burun boğaz. Nöroloji. Dahiliye) daha birkaç doktor daha hepside benimle ilgisi yok dedi bende derdime yaşamaya ve buna alışmaya çalışıyorum.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 20 Şubat 19:18
65

Hasta - @Hgnayman 39 nolu yoruma cevabı: Eğer gerçekten varsa allah şifa versin yok da böyle yazıyorsan allah gerçekten verir inşallah

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 20 Şubat 21:47
38

Hatice - Dedemi acile götürdim 6 saat sonra muayene ettirebildim. Doktorlar ilgisiz. Yatış verildi 4 gun sonra yatak bulabildik. Yatağımızdaki idrarlı çarşaflar 4 saat sonra degistirildi.

Yanıtla . 18Beğen . 20Beğenme 20 Şubat 19:07
66

Hasta - @Hatice 38 nolu yoruma cevabı: Bende bir kere babaannemi götürdüm 8 saat sonra muayene ettiler 22 gün sonra yatak buldular 90 gün sonra ameliyat ettiler ama ölmedi :))))

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Şubat 21:51
37

Duyarlı Vatandaş - Evet hayır olarak kısır döngü yerine birkaç şık ekliyetek insanların nelerden şikayetçi olduğu ve neleri eksik gördüğü ile sıkıntıların giderilmesi yönünde yapıcı anket olsa çok daha iyi olurdu.

Mesela, Hendek hastahanesi nde yeterli doktor yok ki otoban ve E-5 arasında olan bir hastanenin çok daha yeterli hale getirilmesi gerekirken aksine

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 20 Şubat 19:01
36

Nazım - hastaneler ana baba günü ayakta dikilmekten bıkkınlık bezginlik

Yanıtla . 12Beğen . 5Beğenme 20 Şubat 18:58
35

Güneş - bir yakınıma yoğun bakımda yatak bulmak için yaşadıklarımı bir gün gayet yeterli diyenlere bir gün anlatayım. Ya da ağız ve dişten randevu almak için beklemen gereken ayları bir gün anlatayım. ya da korucuk a nasıl ambulans gelmediğini, insanların nasıl perişan olduğunu, bunun için açıklama yapan memurları dinlemeyi, ya da hasta inlerken hasta bakıcıların televizyon izleyip sen bak ben bakamam şimdi diyip serilip yatmalarını dehşetle izlediğim anılarımı anlatayım. ya da kadın doğuma ziyaret saati dışında camdan nasıl adam girdiğini dinlemek isterseniz, onu da anlatabilirim. Bu arada ben hastaneye tedavi için bir ya da iki kere gitmişimdir, sevmem hastaneleri, bunların çoğu ziyaret için gittiklerim de gözlerimle gördüklerim.

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 20 Şubat 18:56
34

Ahmet - saat başı olumsuz sağlık haberi yapmakta neyın nesıdır. apaçık bilerek isteyerek kişi ya da kurumları hedef gösteriyorsunuz.

Yanıtla . 13Beğen . 11Beğenme 20 Şubat 18:42
33

send isci - bi ankette ekrem yücenin yönetimindwn memnun mısunuz olursa süper olur .d

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Şubat 18:19
30

MUHİTTİN D. - Bence bu ankette hiçbirşey olmasa bile kesin bir şey olmuş. Gayet yerterli diyenlerin oyları bir anda nasıl yükseldi merak ediyorum? Bu soruyu sormaya nasıl cüret gösterdim acaba inşallah evime polis gelmez. Dediklerimi geri alıyorum. Asıl düşüncem şudur: Durmak yok yola devam şahlanan Türkiye'yi kıskanıyorlar. İskandinav ülkeleri bizi kıskanıyor. Trump bizi kıskanıyor. Hatta uzaylılar bile bizi kıskanıyor.

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 20 Şubat 18:06
28

Saglikçi - Bu bir anket midir? Bu memlekette sen gazete diye çıkıyorsan, hastaneler hakikaten harika!!!

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 20 Şubat 17:57
24

Kara - Yeterli diyenlere; merak ediyorum neye istinaden yeterli dediler.

Yanıtla . 25Beğen . 10Beğenme 20 Şubat 17:27
40

Mustafa Y. - @Kara 24 nolu yoruma cevabı: Daha geçen hafta beyinde damar tıkanıklığından 4 gün yattım ve ilgi alaka mükemmeldi, memnun olmayanlara şaşıyorum resmen resmen bilinçsizce yapılan yorumlar.

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 20 Şubat 19:31
27

Mühendis - @Kara 24 nolu yoruma cevabı: 1 hafta önce eğitim araştırmada böbrek nakli oldum ve şuan çok sağlıklıyım

Yanıtla . 18Beğen . 12Beğenme 20 Şubat 17:49
23

Adapazarli 54 - HASTANELERİN HİÇ BİR POLIKLINIKTEN ERKEN RANDEVU ALINMIYOR 10-15 GÜN SONRA YA GÜN VERİLİYOR ODA RANDEVU OLUŞURSA YAZIK BİRDE ESKİYİ KIYASLIYORLAR.

Yanıtla . 23Beğen . 5Beğenme 20 Şubat 17:22
32

Sema - @Adapazarli 54 23 nolu yoruma cevabı: Tamam da adam zorla araya mı sıkıştırsın seni kardeşim. Allah Allah yaa.

Yanıtla . 6Beğen . 9Beğenme 20 Şubat 18:16
22

Adalı - Kesinlikle yeterli değil. Özellikle personellerin çalışma alanları çok dar,hijyen yok.izmit Umuttepe Hastanesi'nin yanında Sakarya hastaneleri , Afrika ülkesi gibi kalıyor.

Yanıtla . 23Beğen . 5Beğenme 20 Şubat 17:18
21

Tatanga - Bölge genelinde olmayan birçok birim ilimize son dönemlerde kazandırılmasına rağmen hunharca sağlık teşkilatına yüklenmek ne etik değerlere nede vicdana sığıyor el insaf yahu ...

Yanıtla . 10Beğen . 14Beğenme 20 Şubat 17:14
20

Ali̇ Veli̇ - Aaaaaaaaaa medyabar bende diyordum ki yaklaşık iki saattir sağlıkla ilgili niye haber yok . Çok şükür şaşırtmadınız beni...

Yanıtla . 18Beğen . 5Beğenme 20 Şubat 17:10
19

Doktor Sapanca - Sapanca'da kadın doğum uzmanı yok ama gebe eğitimi sınıfımız çok şükür var, alçak ve yüksek basınç etkisinde yaşayan bir iklimde Psikiyatri doktorunu ne yapacaz. Sapanca'lı demir adam ya kırık çıkık zaten olmuyor Ortapedi yerine ordünaryus gönderin, bizim yediğimiz boğazımızdan girmiyor, burnumuz kaf dağında değil, kulaklarımızda bir tek jet sesinden etkilendiği için KBB de istemiyoruz, gözümüz zaten bir tek yeşil-mavi görüyor ne gerek var göz doktoruna, hele kardiolog hiç lazım değil o kadar sağlıklı besleniyoruz ki kalp damarlarımız tıkanmıyor, kalp krizinden ölen amcalarımız sevdiklerimiz omuyor bizim, ama çok şükür hacamat yaptırabiliyoruz, sülük tedaviside var, kendilerinin emdikleri yetmiyor sülükle yaptırıyorlar bide :D

biz iyiyiz siz Sakarya'ya şehir hastanesi yapın, sayenizde Sapanca'lı kendi kendini tedavi etmeyi öğrendi. Sağlıkla sağlıcakla kalın biz salıncakta mutluyuz. Hem bizim yakında teleferiğimizde olacak (telef olacak o kadar erik) siz o zaman görün :))))))

Yanıtla . 27Beğen . 6Beğenme 20 Şubat 17:10
18

Rüstem - Bizler sade vatandaş oy kullanıyoruz ama maalesef son dakikada siteniz istediğiniz gibi değiştireceksiniz. Bu ilde hiç mi iyi şeyler yapılmıyor.

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 20 Şubat 17:07
17

Senatör - Bir Fikrim Yok demeyi çok istediğim bir anket. Ancak 1 Fikrim var. Binalar, odalar, ameliyathaneler, yoğun bakımlar, servisler, aciller koca koca ama içleri bom boş. fiziki olarak yeterli olabilecek hastaneler ne yazık ki yeterli değil. Bugün yandal muayenelerinin Türkiye çapında en çok olması gereken şehir konumunda iken yandal hekimi bir elin parmakları kadar. sadece yandal değil. çocuklarımız hep kıymetli, Şifa olsunda neredesi önemli değil ama kendi ilimde büyük binalar bana ve benim gibilere yetmiyorsa içi ne yazık ki boş oluyor. En son gittiğim il Eskişehir idi bu arada.

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 20 Şubat 17:03
16

Sulu kar - Bu anketten bir şey çıkmaz.Sonuca göre büyük çoğunluk yetersiz buluyorum diyor ama bugün seçim olsa kim kazanır sizce..

Yanıtla . 19Beğen . 3Beğenme 20 Şubat 17:02
14

Vatandaş - SURİYELİLERDEN SIRA GELMİYOR DOKTORLAR YETERLİ DEĞİL DOĞUMEVİ DESEN REZİLLİK PAÇADAN AKIYOR HASTA GİRİP ÖLÜN ÇIKAR VELHASIL BİZİM SİYASETÇİLER Bİ İŞE YARAMAZ SADECE YALAN DOLAN ÇİNDE 3 GÜNDE KOCAMAN HASTANE YAPILDI SAKARYADA 17 SENEDE BİR DOĞUMEVİ YAPILMADI DEVLET HASTANESİDE YETERSİZ 3 AY SONRAYA AMELİYAT SIRASIMI OLUR ONDAN SONRA SAĞLIKTA DEVRİM YAPTIK NE DEVRİMİ YHA HİKAYE ZATEN YAPTIKLARI MUAYENE PARASINI ECZANEDE ALIYORLAR BİZ NİYE SİGORTA YATIRIYORUZKİ?SURİYELİLERE HERŞEY BELEŞ SIRA ALMAYA KALKSAN 15 GÜNDEN ÖNCE SIRA YOK NERDE HİZMET?

Yanıtla . 24Beğen . 2Beğenme 20 Şubat 16:59
13

Necip Künk - Sağlık geniş bir alan, sağlıkta memnuniyet dünya genelinde anket yapsan evet çıkmaz. Medyabar'dan ricam madem böyle konularla ilgili anket yapıyorsunuz İlimizdeki Milli Eğitim hizmetlerinden, Adliye'den, Emniyetten, Jandarmadan, şu belediyeden bu partiden falan devam. Son olarak Büyükşehirden, Valilikten memnun musunuz? Diye devam edin. Bekliyorum sabırsızlıkla sonuçlar ne çıkar diye :)

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 20 Şubat 16:45
29

Benseno - @Necip Künk 13 nolu yoruma cevabı: adliyeden, emniyetten, jandarmadan, belediyeden, partiden memnun musunuz diye anket yapacak öyle mi maçası yiyorsa yapsın da görelim:)))

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 20 Şubat 17:58
26

haydabrepehlivan - @Necip Künk 13 nolu yoruma cevabı: helal olsun hocam amaçları üzüm yemek değil zaten amaç belli diyecek o kadar şey var ki medyabar' dan memnun musunuz diye neden anket yapılmıyor. sağlık şöyle sağlık böyle yetti be sıktınız artık

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 20 Şubat 17:48
12

Çiğdem - Kesinlikle bulmuyoruz. Ameliyat sirasi için aylarca beklenir mi ?

Yanıtla . 15Beğen . 4Beğenme 20 Şubat 16:43
11

Adalı - Yeterli yoğun bakım üniteleri olmalı hastalarımız Eğitim Araştırma Hastanesi'den başka illere sevke gerek olmadan il sınırımız içerisinde tedaviye alınmalı. Durumu olan var olmayan var şehir dışına sevklerde hasta yakınları da maddi manevi sıkıntıya düşüyor.Yoğun bakıma sevkli gidince ücret alınmıyor ama hasta yakınları kalacak yer,yeme içme yol.Burası bir büyükşehir bu konu da eksiklik büyük.

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 20 Şubat 16:43
09

dr - ahaaa bu ilde sağlık hizmeti mi varmışş ? hayret hizmeti hiç hissetmedik ya.!

Yanıtla . 22Beğen . 9Beğenme 20 Şubat 16:37
08

cabir - Adamlar japonyada 15 günde hastane dikti doğum evi 5 yıldır bitmiyor bu nasıl gelişmiş ülke ? varın hastanede dönen usulsüzlükleri siz düşünün aptal olmayın bir hastane 5 yılda nasıl bitmez göz göre göre oy vermeyin tüyü bitmemis yetimin hakkına girmeyin

Yanıtla . 19Beğen . 4Beğenme 20 Şubat 16:24
15

Kamil Tartan Yan - @cabir 08 nolu yoruma cevabı: Çinlidir o , japon olsa ağrıdan duramazdın.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 20 Şubat 17:02
07

Tuna By - KESİNLİKLE YETERSİZ

ŞAHSEN BİR BOŞLUK AĞRIM VAR DEDİM TAM 3 AY GİTTİM GELDİM ORDAN ORAYA KOŞTURMACA KİME GİTSEM 1 AY SIRA YİNEDE SONUÇ ALAMADIM HERKES BAŞINDAN SAVDI ANLIYACAĞINIZ

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 20 Şubat 16:23
06

Hastam Var - Korucuk Onkolojinin hali içler acısı.. 1i asistan 3ü uzman olmak üzere toplam 4 tane doktor koymuşlar. Uzmanlar çoğu zaman öğleden sonra eğitim toplantı gibi faaliyetler nedeniyle yok.. Doktor sayısı yetersiz. Her gün mutlaka tartışma yaşanıyor. Randevulu gidiyorsun 2-3 saat sonra anca girebiliyorsun.

Merkez Eğitim Araştırmayı anlatmaya hiç gerek yok zaten.. 3 ay Sakaryada yaşamış adam bilir orayı...

Yanıtla . 20Beğen . 7Beğenme 20 Şubat 16:19
05

Hasan Tahsin - Yeterli bulan arkadaşların tedavileri için yardımcı olabilirim.

Yanıtla . 15Beğen . 5Beğenme 20 Şubat 16:06
04

Sosyolog - Gereksiz bir anket düzenlemesi gibi duruyor, sorular yetersiz üçten soruyla durum tespiti yapılamaz. neye göre yeterli ve neye göre yetersiz. siz şimdi bu verilere göre yeterli veya değil mi diyeceksiniz. mevcut durum analizi yapılmadan sorular özenle seçilmeden anket düzenlenmesi insanları yanlış bir bilgilendirmeye götürür. baktığınız ve değerlendirdiğiniz alanları belirlemeniz gerekiyor. bazı alanlarda Türkiye'nin en iyisi iken, bazı alanlarda

yetersiz olabilirsin. Siz Medayabar için bu anketin yapıldığını düşünün aynı soruları sizin için soralım millete yeterli mi yetersiz mi. Maça baştan yenik başlamak buna denir. ilimizde üniversite gibi bir kurum var bırakın herkes işini yapsın. Bizim ülkemizde gazetecilerin her şeyden anlaması ve her şeye yorum yapma teki ve selahiyeti nereden geliyor anlamış değilim.

oh ne ala anketi yaptım kararı verdim mi olacak....

yanlış yanlış yanlış.....

Yanıtla . 11Beğen . 11Beğenme 20 Şubat 16:04
03

Sss - Bu aýin 9 unda arkadasim muayene icin kocaeli devlet hastanesine muracat etti.ve dün yani ayın 19 unda ameliyat gerceklesti.bu arkadasim 1 yil boyunca sakarya egitim arastirma hastanesine gitti geldi sonuc alamadi.yani diyecegim sakaryadaki hastane ve doktorlar yetersiz.ayrica doktorlar cok bilincsiz..allah sakaryadaki hastalarin yardimcisi olsun

Yanıtla . 36Beğen . 11Beğenme 20 Şubat 15:50
02

Taki̇pçi̇ - BİR GERİATRİ HASTANESİ OLMALI.ŞEHİR HASTANESİ DEĞİL. HER HASTANEDE KADIN DOĞUM VE COCUK DOKTORU OLMALI.MERKEZE TOPLAMAK YANLIŞTI.EN ZOR ŞEY MERKEZE GİRİP HASTANEYE ULAŞMAK. ARAÇ ÇEKECEK Bİ YERİ BİLE YOK.HASTANELER MERKEZDE DEĞİL DIŞARDA OLMALI.

Yanıtla . 28Beğen . 6Beğenme 20 Şubat 15:35
01

Sakarya - İÇLER ACISI Bİ TAPLO KARŞISINDA BÜTÜN YETKİLİLER SUSKUN HALKIMIZDA GAYET MEMNUNMUŞ GİBİ TAVIR SERGİLEDİĞİ SÜRECE BU BÖYLE DEVAM EDİP GİDECEK

Yanıtla . 35Beğen . 8Beğenme 20 Şubat 15:30