• Anasayfa/
  • Anketler/
  • Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?

Anket

Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?

  • 302
    %56.6
  • 26
    %4.9
  • 3
    %0.6
  • 82
    %15.4
  • 17
    %3.2
  • 20
    %3.7
  • 53
    %9.9
  • 18
    %3.4
  • 13
    %2.4
Toplam Katılım 534

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

90

Laylaylom - ''KAŞINIYORUM '' diye bir seçenek olmalıymış

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 17 Eylül 11:31
97

Keskin Dil - @Laylaylom 90 nolu yoruma cevabı: Kaşınmak mı önemli,yoksa ölmemek mi?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 28 Eylül 10:25
85

Sakaryalı - Aşı olan yengem fenalaştı hastaneye kaldırdık beyine pıhtı attı SONRA ciğere arttı iki ay yaşam mücadelesi verdi sonra vefat etti tanıdık Bir çok kişi aynı olunca aşı tereddütlerim arttı insan hakları diyoruz aşıya verdikleri baskı yı maske ye verselerdi vakalar çoktan düşmüştü Bizim sokakta yüzde beş maskeli insan görürsünüz

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 12 Eylül 18:24
88

Serhat - @Sakaryalı 85 nolu yoruma cevabı: Yok öyle bişey insanlara zehir veriyor lar, öldürmek için zaten Japonya'da alman asisinda yabancı madde tespit etmişler.kuzey Kore bütün aşıları geri yollamış, Japonya'da aşılama durduruldu bunlar hala insanları öldürmeye uğraşıyor lar.nano teknolojisi ile üretilmiş ilaç .inanmayin bunlara boş bunlar

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 21:53
82

Bir Denek - Bilimsel Gerçekleri Sorugulayanlara çok bilimsel bir link:

https://medyabar.com/haber/7740125/olumu-asi-karsitlari-ve-yanlilarini-karsi-karsiya-getirdi

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 05 Eylül 21:33
93

Bir Denek - @Bir Denek 80 nolu yoruma cevabı: Önemli bilgi yayalım

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 22 Eylül 19:55
91

Fındık Kıran 54 - @Bir Denek 80 nolu yoruma cevabı: İnsanlar da bir hayvandır.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 17 Eylül 18:23
78

Yorum - insanalara birşey yapmak isteseler bu işi aşıya bırakmazlar beni şahsi fikrim.yediğin içtiğin,soluduğun hava ile bile seni etkisiz hale veya istedikleri hale getirebilirler.

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 03 Eylül 16:17
96

Biyokimya Uzmani - @Yorum 78 nolu yoruma cevabı: Hava ile yapamazlar en kolay ve hizli yolu aşıdır. Zaten yiyeceklerle milyonlarca insani öldürdüler (gdo )işlenmiş gidalar. Ama pratik ve hizli çözüm aşıdır.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 26 Eylül 02:37
89

İnsan - @Yorum 78 nolu yoruma cevabı: Herkes aynı şeyi mi yiyor?

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 16 Eylül 21:09
75

Xxx - Ben henüz aşı olmadım. Aşı karşıtı bir insan da değilim. Dünyada ortaya çıkan tüm salgınlar aşı ile durdurulmuşturç Aşı olmayın işe yaramıyor demiyorum. Ancak birkaç yıl sonra ortaya çıkabilecek yan etkileri henüz belli değil. Tüm çalışmalar sona erip aşının kalıcı bir yan etki yapmadığı tespit edildiğinde gidip aşımı olacağım. Kronik bir rahatsızlığım olsa direkt yaptırırdım o ayrı.

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 31 Ağustos 13:53
92

Fındık Kıran 54 - @Xxx 75 nolu yoruma cevabı: Herhangi bir halk yasak ile yola gelmez. Bunun en yakın örneği maske takmak zorunluyken maskesiz gezen halkımızdır. Bundan kaynaklı bırakalım dileyen dilediğini yapsın ve sonunda iyi olan kalsın.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 17 Eylül 18:30
83

Caner - @Xxx 75 nolu yoruma cevabı: Bu iş aşıyla bitmez,yasak gelmeli

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 06 Eylül 19:48
74

Tırtıl - üreticisinin dahi sorumluluk almadığı, sağlık bakanlığı tarafından millete kobay olacaksınız diye dayatılan, sağlık bakanlığının da sorumluluk almadığı, üreticisinin dahi uzun vade yan etkilerinin ne olduğunu bilmediği bir aşıya neden kobay olayım? bu işin sonu yok arkadaşlar bu bir sektör oldu artık. 2 doz aşı olanları aşısız sayıyorlar 10 doz aşı olunca ölümsüz olmayacaksınız

Yanıtla . 18Beğen . 0Beğenme 30 Ağustos 12:28
72

özgür - Ben bu sıvıya güvenmiyorum yakın çevremde MRNA olup kalp krizi geçiren 3 kişi, 1 de beyin kanaması geçiren oldu. Olmak isteyen olsun olmayana da ahkam kesmesinler. Sağlık bakanı 2020 yılı aralık ayında biz o kadar aciz miyiz yan etkilerini bilmediğimiz Mrna aşılarını milletimize yapacağız diyordu tv ekranlarında. 6 ayda ne değişti de biranda güvenilir oldu bu aşılar? Ayrıca mutasyon geçiren bir virüse hala aynı aşı ne kadar etkili olabilir?

Yanıtla . 18Beğen . 2Beğenme 24 Ağustos 10:34
71

Sakarya - kardeşim olmuyosanız olmayın niye insanları kışkırtıynuz ölümlerden çıkarınızmı var aşıdan önce haftalık doktorlar hemşireler ölüyodu şimdi ölmüyor sebebi ne acaba ölenler 100/80 aşı olmayanlar siz görmek istediğiniz gibi bakıyonuz olaya evet aşı olup ölende var koah kalp tansiyon gibi kronik hastalıkları olanlarda fazla etkili olmuyor belli

Yanıtla . 6Beğen . 10Beğenme 24 Ağustos 10:24
87

sakarya - @Sakarya 71 nolu yoruma cevabı: sen olma kardeşim kişmseyi zorlamıyolar zaten senide yoğun bakımda bulurlar gidecek vaktin olursa

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 14:37
86

sakarya - @Sakarya 71 nolu yoruma cevabı: dedim işte görmek istediğin gibi bakıyon aşı olana bulaşmayacak diye bişe yok hafif atlatacak coranayı

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 14:34
79

Abdullah - @Sakarya 71 nolu yoruma cevabı: Korku paranoyası olabilir mıydı acaba bize gösterdikleri. Madem o kadar etkili neden bulası önlemiyor ve hala hızla virüs yayılıyor

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 03 Eylül 20:34
73

Çin Gribi - @Sakarya 71 nolu yoruma cevabı: Geçen yılın ağustos ayına bak kardeşim. Ölümler on kat. Sağlık çalışanları artık Çin gribinden değil kalp krizinden ölüyor. Evlerinde ölü bulunuyor. Dünyadan haberiniz yok.

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 28 Ağustos 23:53
69

Carizmaboy54 - neden olayım kardeşim yerli aşıya güvenirim sadece öleceksek de yerliden ölelim aşı için araştırmalar yetersiz erken ölüme neden olacak 50 yasından sonra hastalıklarla bas edemeyecek vucut

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 24 Ağustos 02:56
84

Seferihisar - @Yoz66 68 nolu yoruma cevabı: Aynen olursam yerli yoksa olmaz insallh

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 06 Eylül 20:31
65

Sakaryalı - Ben iki aşımıda oldum. Ne olmuş neymiş temalı kişiyle bulunduğum için on dörtgün karantina dediler ben bu iki aşıyıda neden oldum ya bu nasıl iş anlamadım keşke olmasaydım.

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 23 Ağustos 15:12
64

A.k. - %90 ı itiraf edemesede bir çocuk gibi iğneden korktukları için birkaç uydurma bilimsel verilerden bahsedip duruyorlar . Yazık

Yanıtla . 6Beğen . 23Beğenme 23 Ağustos 14:48
70

Sarp Deniz K - @A.k. 64 nolu yoruma cevabı: İmza atarken okudun mu ... ne yazdığını !!!

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 24 Ağustos 04:18
66

Sakarya - @A.k. 64 nolu yoruma cevabı: aynen katılıyorum

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 23 Ağustos 16:02
63

saten - ciddden tek ses çıksa can feda profluk ise profluk bilim ise bilimsellik her iki taraftan titreler birbiri ile yarışıyor herkesin haklı gerekçeleri var insanlarda doğal tercih ediyor insan olmanın gereği

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 23 Ağustos 14:33
60

Martı Eti - 10 tane doktor arkadaşım var samimi olduğum onlar bile hala coronayla ilgili bilgileri 0 aşıyıda bilmiyoz dediler bence sanayideki ustalar bilir Türkiyede işi

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 23 Ağustos 09:59
81

Bir Denek - @Martı Eti 60 nolu yoruma cevabı: Çok Bilimsel Bir gerçek:

https://medyabar.com/haber/7740125/olumu-asi-karsitlari-ve-yanlilarini-karsi-karsiya-getirdi

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 05 Eylül 21:31
59

Lee54 - Aşı olmaktan korkanlar için aşı karşıtlığı iyi bir bahane. Korkmak her insanda farklı tepki verebilen bir güdüdür. Korkuyorum demekten utanan "Lan bundan da korkulur mu?" gibi alaycı ifadelere maruz kalmak istemeyenler: Kimseden çekinmeyin. Korkmak, utanılacak bişey değildir.

Yanıtla . 5Beğen . 16Beğenme 23 Ağustos 09:25
55

Şerbetli - Büyüklerim zamanında AŞI olurken bize Çin AŞI yaptılar meğer kendileri ozaman Alaman aşısı olmuşlar birdi iki oldu üç dendi şimdilerde dört konuşuluyor Allah aşkına bu covit19 yüzünden emekli oldum covit19 dan korkmayan bürokratlar hala göreve devam Bilim kurulu kararını bakmaz genelge dinlemez sonrada bilbortlara maske mesafe temizlik diye yazar

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 21 Ağustos 14:36
50

Hiç Düşünmez Misiniz - Ben aşı olmamış olanların gözünde cahil biriyim sadece insanlardan şunu istiyorum daha öncede biz bu filmi gördük domuz gribi çıktığında aşılar yapıldı sonradan DSÖ bu bir salgın değilmiş aşı kartellerin oyununa geldik diye açıklama yaptı herkes bı düşünsün derim yarın böyle bir açıklama yapıldığı vakit o aşı olanlar olduğu ile kalır biz bu virüs yok demiyoruz madem 14 kuluçka süresi var devlete aşıdan daha az yük olur evlerinde 14 kapatarak lakin bizimki gibi kapanma değil gerçektende 14 evden dışarı kimse çıkmayacak alın size aşısız yöntem ...artı aşı olanlar aşısızlardan niye korkuyor bu virüs aşı olanada olmayanada bulaşabilir koyun olmayın

Yanıtla . 35Beğen . 5Beğenme 21 Ağustos 07:46
56

Akyazı - @Gezgin 49 nolu yoruma cevabı: Hoca pamuk takacağına çip taksınlar

Yanıtla . 9Beğen . 10Beğenme 21 Ağustos 15:54
48

Talep - Firma ve Devlet aşı sonrası için sorumluluk alsın, o zaman tamam.

Yanıtla . 42Beğen . 4Beğenme 20 Ağustos 23:43
57

Zır Cahilim - @Talep 48 nolu yoruma cevabı: Sen de sorumluluk al, aşı olmaz da yogunbakimlik olursam beni kimse tedavi etmesin diyerek

Yanıtla . 12Beğen . 22Beğenme 21 Ağustos 21:34
47

Adige - Ne zaman aşı olacağımız zaman "sorumluluk bize ait' yazısını imzalatmazlarsa o zaman olacağım. Sorumluluk neden benim oluyor??

Yanıtla . 52Beğen . 6Beğenme 20 Ağustos 21:55
46

Adige - Geçen sene bugün aşı yokken vaka ve ölü sayısına bakın, bir de bugün vaka ve ölü sayısına bakın sorduğunuz sorunun cevabını bulursunuz.

Yanıtla . 38Beğen . 4Beğenme 20 Ağustos 21:53
45

Biri - @Bi̇ri̇ 40 nolu yoruma cevabı: 3 doz oldum ben ve ailem orada anlatılmak istenen başka:)

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 20 Ağustos 21:47
43

Sakarya - @Bi̇ri̇ 40 nolu yoruma cevabı: ne beyinsizsiniz adamların işi yok senin gibilere çip takacaklar o çipin fiyatını bi araştır sen çipi bilmem ama corana olurda yoğun bakıma yatarsan ne takarlar bilmem

Yanıtla . 17Beğen . 7Beğenme 20 Ağustos 17:05
38

Sakarya - aşı karşıtı arkadaşlar bi sıkıntı kalmadı 2 günde bir PCR testi vereceksiniz sağlıklı olduğunuzu ıspatlayacaksınız bukadar basit yeni kararlar bu yönde

Yanıtla . 15Beğen . 33Beğenme 20 Ağustos 09:22
67

Sakarya - @Sakarya 38 nolu yoruma cevabı: kapıyor 100/90 hafif atlatıyor

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 23 Ağustos 16:12
54

Rumuz - @Sakarya 38 nolu yoruma cevabı: Aşı olan virüs kapmıyor mu

Yanıtla . 21Beğen . 3Beğenme 21 Ağustos 11:26
37

Goncagül - Aşımı oldum ve 3 dozu da olacam neden bukadar temkinli davraniyosunuz insanları bazıları öyle bir yanlış yönlendiriyor ki kulak dan doğma sözlerle adam bı laf söylüyor herkes inanıyor fakat olmadım aşımı korena oldum demiyor gidin olun asinizi ne var yani bunda yok çip takı tırlar yok bilmem ne bukadar cahillik olmaz yok çip yapıyorlar da nerde olduğu bu bulacaklar

Yanıtla . 12Beğen . 22Beğenme 20 Ağustos 06:24
94

Hakan 5422 - @Goncagül 37 nolu yoruma cevabı: GONCAGÜL ANAOKULUNDAN TERK GALİBA,CÜMLE KURMA BECERİSİ SIFIR.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Eylül 15:07
76

Semihcik - @Goncagül 37 nolu yoruma cevabı: Mervecim sağlık için 3 doz vurdurur 4 de seni ilgilendirecek bir durum yok burda istediği gibi sağlık için milletimiz aşı olmakta ve bu durum aşı karşıtı insanlar bir gün pişman olacağına eminim pvr testleri devamke size.

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 02 Eylül 00:35
62

Merve - @Goncagül 37 nolu yoruma cevabı: Koyundan farkın yok senin 3 doz nedir kuduz mu oldun ?

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 23 Ağustos 12:06
52

Yaban Gülü - @Goncagül 37 nolu yoruma cevabı: Sen başkalarına cahil diyeceğine türkçe ni düzelt ..! Türkçe katili...

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 21 Ağustos 10:09
36

Paranoya - Paranoya olabilir.sanki pazardan marketten aldıkları gıdalarda içilen suda risk yok.o zaman içtiğiniz sudan aldiginiz havadan şüphe edin.kullanilan ilaçlar haplar çok mu güvenilir , hayat zaten risk.yasadigi hayatta her türlü riskli kusurlu hareketi yapan insanın asilara bu kadar muhalif olması anlaşılmaz.sadece paranoya , aşıya muhalif olduğunda sanki ayrıcalıklı, zeki gorunecekler.

Yanıtla . 11Beğen . 21Beğenme 20 Ağustos 00:28
53

Sormak Gerek - @Paranoya 36 nolu yoruma cevabı: pazardan marketten aldığın, içtiğin su için imza alırlarsa o zaman oturup düşünürsün tabiki, hayatın kendisi risk ise, aşı olmayan da kendi riskini alıyor,diğerleri neden bu kadar dertleniyor, aşı olduğunuzda bulaştırıcılık azalmıyor. çarşıdan aldığımız torbaları yıkıyoruk, kapı kollarını tutmuyorduk şimdi ne değişti. bu aşıya muhaliflik değil, sadece biraz sorgulmakta fayda var. tabiki üreticisinin, sağlık bakanlığının arkasında durduğu bir aşıyı olmakta sorun yok.Ama bunların neden olmadığını sormak ve cevap almak gerekli...

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 21 Ağustos 10:57
35

Sakaryalı - Ankette asıl sormanız gereken soruyu neden sormadiniz niçin aşı olurken sorumluluk bizim neden bunu yaptirmamiz için bizi zora sokan çözümü bulduk diyen devletin yada sağlık bakanlığının değilde sorumluluk bizim

Yanıtla . 43Beğen . 7Beğenme 19 Ağustos 21:05
33

... - Ben kasım 2020 de rahatsızlandım. O kdr zor geçti ki aşı vaktim geldiğinde de hemen oldum. Şimdi babam ve bir çok akrabam yaklandı. Bende fazlasıyla temas halindeydim onlarla. Korona olmamam imkansızzzzz!! Gün sayıyorum. Bugün 11.günüm eğer rahatsızlanmazsam ömrümün sonuna kdr her sene aşı olurum!! Bu arada benim için aşı sadece biontech tir. Sinovac vurulanlar yine sıkıntı çekti. Aşı karşıtı eniştemde hastanede yatıyor. Gün gelecek herkes koşarak gidecek aşı olmaya. Herkese şifa versin Rabbim.

Yanıtla . 18Beğen . 32Beğenme 19 Ağustos 19:27
31

Nasil - bir seçenek daha olmalı bence

- rahatlık batıyor

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 19 Ağustos 18:12
29

Manav - Yanlış yönlendirme yapmak istemiyor ve vebal altına girmek istemiyorum.ama sağlık bakanlığı neden o zaman 3.doz 4.doz ve yarınlarda 5 6 7 demeyeceği meçhul.elbet bilim insanları daha iyi bilir amma onlar da kendi içlerinde bölünmüş durumda.ben şu an covid hastasıyım evde öksürük atakları içindeyim.ciğerlerime inmiş.kötüye gider mi Allah bilir.ikinci doz sinovac 18 haziranda oldum.uzmanlar aşı hastalığı engellemez ağırlaşmayı engeller diyor.Bakalım görücez neler olucak

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 19 Ağustos 16:32
39

... - @Manav 29 nolu yoruma cevabı: Çok geçmiş olsun. Çevremde sınovac olupta hastanelik olanlar var. Ama biontech de daha denk gelmedim.

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 20 Ağustos 09:40
28

Mustafa - yorumları okudum aşı olanalarla olmayanlar birbirlerini cahillikle suçluyorlar herkes bilimadamı olmuş sanki. ben aşı olmadım sebebi bu salgını kafamda bir yere oturtamadım bakın eğer avrupa amerika bu salgından kırılıyorsa afrika tamamen yok olması gerekirdi temizlik hiyjen ilaç hastane doktor hiçbir şeyin olmadığı ülkeler bunlar yoksa bu ülkeler yok olduda bizemi söylemiyorlar.ikincisi emperyalist ülkeler hiçbir şeyi bedava vermezken aşı olmak için para verenler ceza vermeye kalkanlar bir garip durum var. herşeyi geçtim tv lerde bazen aşı olunmasını savunan akademisyenler boy gösteriyor ama internettede videolarla aşı karşıtı akedemisyenler var alın karşı karşıya bunları bilimsel olarak karşılıklı günlerce tartışılsın bizde doğruları görmüş olalım şüphelerden uzaklaşalım doğrusu neyse onu yapalım.birde anlamadığım aşı aşı olanları koruyorsa niye aşı olmayanlara yükleniyorsunuz bırakın onlar öleceklerse kendi tercikleri doğrusunda ölsünle çokmu düşünüyorsunuz bizleri anlamadım aşını oluşma süresi vardır birde aşı derdiğin sıvı yanlış kişilerin elinde olursa ciddi bir biyolojik silahtır ve istediğin toplumu imha edebilirsin bence herkes birbirine saygı göstermeli niye birbirinize saldırıyor hakaret ediyorsunuz ki sonuçta birşey değişmeyecek sen ona cahil falan deyince gidip aşı mı olacak yıllar sonra aşının iyi olmadığını anladığında ben cahilim mi diyeceksin herkesin düşüncelerine saygı duyulup toplum önünde akademisyenlerin karşılıklı tezlerinin sonunda çıkacak doğru bence doğru sayılabilecektir...

Yanıtla . 41Beğen . 4Beğenme 19 Ağustos 16:22
34

Muharrem Sonermaskekol - @Mustafa 28 nolu yoruma cevabı: Bir asinin bilimsel olarak uygulanmasi 3 yil surer

O halde kazanc oldu asi isi onay aldi nasil guveneyim

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 19 Ağustos 20:52
21

Adsiz1212 - ÇOK MERAK EDİYORUM, COVİT GEÇİRMİŞ BAĞIŞIKLIK KAZANMIS BİR İNSAN NEDEN AŞI VURULMAK ZORUNDA

Yanıtla . 40Beğen . 4Beğenme 19 Ağustos 11:12
61

Derbeder - @Adsiz1212 21 nolu yoruma cevabı: aşı daha güçlü bağışıklık yanıtı ortaya çıkarıyor hastalığı geçirmen seni 3-4 ay korur ama aşı olursan 3 yıla kadar güvende olursun

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 23 Ağustos 11:34
20

yks - Bir kere başlık yanlış aşı karşıtı değil insanlar aşının tedavi ettiğine dair bir bilimsel net bilgi olmadığı gibi birde zorlamalar ve aşı olana hediye verme girişimleri aşıya karşı olan şüpheleri daha çok arttırıyor yani aşıya ikna etmek için yapılan çalışmalar insanları aşıdan daha çok kaçırıyor ... dsö denilen örgüt kendi yazdığı yalanlarla dünyayı elinde oynatıyor kendini bu devrin hakimi zannediyor ve müthiş bir para trafiği dönüyür... ayrıca şuda var vatan için dahi birleşmeyen meclisteki hdp dahil tüm partiler aşı için birleştiler bir kere sırf bu bile aşıya karşı şüphe duymak için yeterli

Yanıtla . 35Beğen . 3Beğenme 19 Ağustos 11:04
19

Gerçekçi Olun ? - Sadece SAGLİK BAKANLİGİ cıkıp tüm sorumluluklar bizde ası nedeniyle ölüm ler sakat kalmalar tazminat hakkına sahiptir diye görün aşı patlamasını ekran karsisında igne vurulmak güven vermiyo vitamin ignesi dir diyenler cok aşı vurulana vurulmayana saygım var

Yanıtla . 23Beğen . 4Beğenme 19 Ağustos 10:59
51

Gerçekçi Olun ? - @Gerçekçi Olun ? 19 nolu yoruma cevabı: Hastane de yapılan her islemin hata hata sokakta yurumenin bile riski vardır ama tek sorumlu ben olamam dimi şöyle dusun sokakta yururken tek sorumlu sensin sana alkolu surucu carptımi sorumluluk sendemi olcak tek hastane de kocaman tabela var hasta hakları diye hic mi okumadın tek sorumlulugu vatandaşa yıkmamıslar bunu diyorum

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 21 Ağustos 09:18
41

Bi̇ri̇ - @Gerçekçi Olun ? 19 nolu yoruma cevabı: hastanelerde her yapılan işlemin riski vardır ve bunun için sizden imza alınır ki o işlemde ölürseniz sorumluluk size kalır. gerçekçi olun

Yanıtla . 1Beğen . 7Beğenme 20 Ağustos 16:56
27

Gerçekçi Olun ? - @Gerçekçi Olun ? 19 nolu yoruma cevabı: Evet garantisini vermiyo ilac firmaları ama orda recete vermiş şekeri böbrek yetmezli olanlar aile hekimine danişın diye dimi bu igne de varmı şunun yan etkileri bunlar sunlar olabilir diye yok at imzayi olur sa gel

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 19 Ağustos 14:05
23

...................... - @Gerçekçi Olun ? 19 nolu yoruma cevabı: neden sağlık bakanlığı böyle bişey için tazminat ödesinki?hangi ilacın insan vücudunda nasıl bir etki göstereceğinin garantisini tabiki veremez.her içtiğiniz ağrı kesici ilaçlarda da var aynı risk.

Yanıtla . 3Beğen . 11Beğenme 19 Ağustos 11:20
17

Vaccine - Tüm dünyada 2,5 milyar insan aşı oluyor, hepsi aptal, bir siz akıllısınız.

Yanıtla . 15Beğen . 30Beğenme 19 Ağustos 10:31
42

Bi̇ri̇ - @Vaccine 17 nolu yoruma cevabı: murat bi tur at da aşı bulamayan insanları da araştır

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 20 Ağustos 16:56
30

Murat Erdoğan - @Vaccine 17 nolu yoruma cevabı: Vaccineee rumuzlu dallama dünya nüfusu 7.5 milyar.Aşımılan 2.5 olmayan 5 milyar insan.İnsan kendi bendine de böyle hakaret etmez:))))))

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 19 Ağustos 18:11
18

Prof - @Vaccine 17 nolu yoruma cevabı: dünyanın sayısına bak olmayanların sayısna bak aptal kim görürsün değişik aşiyı sözde yapan adam kendı olmuyo sen neyın kafasını yasıyoın

Yanıtla . 12Beğen . 5Beğenme 19 Ağustos 10:38
12

Sakarya - gebermek için aşı olmuyolar başka açıklaması yok kimse gençliğine güvenmesin 23 yaşa kadar indi coronadan ölüm her gün doktorlar hemşireler ölüyordu aşı olduktan sonra ölümler durdu faydası olmasa ölümler devam ederdi

Yanıtla . 9Beğen . 24Beğenme 19 Ağustos 09:18
25

Sakarya - @Sakarya 12 nolu yoruma cevabı: çakma prof haber takip ediyosan ölenlerin çoğu senin gibi inat edenler aşı olan ölmüyormu evet kronik hastaysa koah kalp tansiyon gibi aşı fazla işe yaramıyor olmasan olma ama hastalığa yakalanınca yalvaracaksın kurtarın diye sonraki pişmalık fayda etmeyecek vefat edenlerin çoğu senin gibi olanlar yolunuz açık olsun

Yanıtla . 2Beğen . 8Beğenme 19 Ağustos 11:23
22

Sakarya - @Sakarya 12 nolu yoruma cevabı: sen defol git kimi nerden kovuyon barzo ortalık kapanınca kına yakarsın müsait yerine

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 19 Ağustos 11:17
16

Prof - @Sakarya 12 nolu yoruma cevabı: pardon aşı olan senin dilinle gebermiyormu ya ne cahılller var

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 19 Ağustos 09:41
15

REZALET - @Sakarya 12 nolu yoruma cevabı: SANANE BARZO SANANE

SEN OLDUYSAN OLDUN BİZENE

BİZDEN SANANE

DEFOL GİT ŞURDAN

Yanıtla . 9Beğen . 4Beğenme 19 Ağustos 09:41
11

Akıl Ve Beyi̇n - Yazacak uzun satırlar olsada, Şahsen ben aşıya karşı değilim, Aşı olarak insanlara enjekte edilen bu sıvıya karşıyım.

Japon Nobel Ödüllü Tasuku Honjo, Coronavirüsün labratuvarda suni olarak üretildiğini,

Eğer aksi ispatlanırsa Nobel ödülünü geri vereceğini açıklamıştır.

Teknik konulara fazla girmeyeyim.

Aşı denen bu sıvı insanlara bir panik havasıyla oldu bittiyle korkutularak , şimdide maalesef eğitim için bu şart yoksa eğitim olmaz dayatmasıyla, fabrikada çalışan işçilere baskıyla, esnafa baskıyla bı sıvılar enjekte ediliyor.

Güzel halkım, uzaklara gitmeye gerek yok. kendi çevrenizden bu hastalıkla ilgili durumları gözlemleyin ve kendiniz bir muhakeme edin.

Televizyonlardan kulaklarınıza yüksek sesle söylenen eyvah aşı olun yoksa sözlerini bir an için yok sayarak bir muhakeme yapın.

Kendinize sorun bu neyin nesi , nerden çıktı bu, bütün devletler neden onarmal bi baskı yapıyor. Siyasetçiler politikacılar esnaf odası başkanları , tıpçı bilimci olmadıkları halde profesörmüş gibi çeşitli hediyelerle insanları ikna etmeye çalışıyor.

Bir muhakeme edin lütfen.

Güzel halkım.

Yanıtla . 37Beğen . 4Beğenme 19 Ağustos 08:12
24

Aşinizi Olun - @Akıl Ve Beyi̇n 11 nolu yoruma cevabı: ZEVZEK ZEVZEK YAZMIŞSIN ASLINDA SENİN GİBİLERE CİNAYETE AZMETTİRMEKTEN DAVA AÇIP İÇERİ TIKMAK LAZIM BU KADAR İNSAN KORANAVİRÜSTEN ÖLÜYO İLGİLİ BİLİM İNSANLARI BAR BAR BAĞIRIYO AŞI OLMAZSA OLMAZ DİYE sen tutturmuşsun yok japon olmayın demiş insanları öldürecekler demiş geyik muhabbet i yapıyon CAHİL kelimesi bile senin gibi değişik mahluklara az

BIRAKIN İNSANLARIN KAFALARINI KARIŞTIRMAYI İNSANLAR AŞILARINI OLSUNLAR

Yanıtla . 3Beğen . 24Beğenme 19 Ağustos 11:21
09

Sapancalı - sokakta ruhsatsız arabayla gezmek yasak ama ruhsatı olmayan asıyı vurdurmak serbes hemde vurdurana çeşitli hediyeler veriyorlar kafamda cok soru işaretleri var

Yanıtla . 35Beğen . 6Beğenme 19 Ağustos 01:17
08

Şakirrrrr - sayın editörüm yakışıklım. inş erkeksindir bu yazdıklarım yayınlanmayabilir içimi dökeyim dedim uğur akkuşa hacizmiş banane bi haber değeri yok karısı düşünsün uğur akkuş birdaha köfte yemeye bile gelmez adaya.bunları haber yapıp popişleri kaldırmayın reklamın kötüsü olmaz anladın sen onu.güzel vatanımda o kadar yer yandı medyaya bakıyorum tavşanın biri 1.5kg lik yangın söndürücü almış yangını söndürecek bide itfaiyeciye silah çekiyor niye yansın demiş len o adam sana bu şarkı olmamış diyebiliyormu?demekki bi bildiği var adam hergün yangında. senin arkadaşın gece aradığında ortam nası dediğinde yanıyor abiiiii. değil bu harbi. herkes işini yapacak reklam isteyen basacak parayı reklamını yapacak. daha çok varda bunu yayınlarsan sendeyim her daim.hee unutmadan bu vatanın yavrukurtları olarak kimsenin yalandan yardımı lazım değil bi kamyon su gönder üstüne adını yaz lan su parası nakliyeden ucuz kamyonda bedava yardım gidiyo diye hendek tırcılar koop(atıyorum)bedava verdi kamyonu.bu milletin imanıda var lazım olduğunda İBAN ıda var öptüm

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 18 Ağustos 22:21
13

Sakarya - @Şakirrrrr 08 nolu yoruma cevabı: yok pudra şekeri

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 19 Ağustos 09:20
10

Başkkkkkan - @Şakirrrrr 08 nolu yoruma cevabı: BONZAYIIIIIIIIII

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 19 Ağustos 07:38
07

Ebru Aydin - ayrıca şunuda belirtmeliyim 1. dereceden yakınlarım testi pozitif çıktı ,inanılmaz bir ilaç yüklemesi yapıldı , nerdeyse tek kardeşimi kaybediyordum ortak kararla hemen bıraktı ,ertesi gün hariyakaydı, üzerinden 10 ay geçti , o dehşeti unutamıyoruz. tanıdıklarımızan covid nedeniyle öldüğü iddia edilenler oldu, birisi 30 yıllık böbrek hastası , diğeri uzun süredir kalp hastası olan kişilerdi , bir tanıdık covid teşhisi kondu ,tedavi aldı , iyice kötüleşti, daha sonra tüberküloz olduğu anlaşıldı , eşinin gözyaşlarını unutamıyorum şimdi bu yaşadıklarımla ben nelere inanmalıyım

Yanıtla . 26Beğen . 2Beğenme 18 Ağustos 22:15
06

Ebru Aydin - sorular doğru hazırlanmış çok beğendim. yaklaşık 20 yıldır sürdürülen tuhaf bir hastalık yaygarası var, tek merkezden başlatılıyor , kampanya şeklinde. Kuş gribi , deli dana hastalığı, domuz gribi, sars , ebola ve corona yaygara yönteminin hepsi benzer. yıllar önce yine sanıyorum 15 yıl gibi bir süre geçti üzerinden ,aşı kampanyası başlatıldı . hatırladığım kadarı ile o dönem Dünya sağlık örgütü içinde bir grup doktor ve araştırmacıya soruşturma açıldı , sonra birşeyler kapatıldı ve unutuldu . aşıların içeriği ve önceden hazırlanarak ve hastalık uydurularak piyasa sürülmesi tartışıldı. Ben şimdi bir rüya mı gördüm , geçmişte yaşananlar neden hatırlanmıyor, çok şaşkınım , neden sorgulacı bir yaklaşımla olaylara bakamıyoruz. Bilim adına ve bilime duyulan güven .saygı kullanılarak bir yönlendirmenin iiçindeyiz sanki. gerçekten çok üzgünüm

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 18 Ağustos 22:05
04

Şakirrrrr - olay gayet basit bir aşının oluşumu yıllar sürüyor normalde ama bu anormal bir durum. acilen üretilen bir şey ve olmayanlar haklı olabilir bunu sosyal medyada malzeme yapıp ottur boktur şeyler satan bazı sözüm ona fenomen diyorlar hatta doktorlar bile var birde bişey var aşı olmazsın istemezsin banane ben oldum sanane.bunu sosyal medyada aman ha sakın ha bu ne lan.sözün özü aslında iş aşı değil erdoğan olayı aşı olanlar tayyibin koyunları muhabbeti bence yazık annesini babasını öpemeden saramadan defneden insanlar böyle düşünmez düşünemez ateş düşmemiş bir düşsün o zaman görürüz o dün sizin sitedeki ablayı.çokda merak ediyorum ne iş yapıyor acaba hiçmi bir yakını komşusu uzaktan tanıdığı ölmemiş bu virüsten çok yadırgadım normal biri gibi gelmedi bana.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 21:36
26

Yeterin Artık - @Şakirrrrr 04 nolu yoruma cevabı: yıllarrrrrr yıllarrrrrrrr önce aşının bulunması yıllar sürüyodu.artık teknoloji çağındayız

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 19 Ağustos 11:23
03

Osman - Aşı karşıtı değiliz sadece covid aşısı olmuyoruz!

Siz hiç köpek ısırınca kuduz aşısı oldunuz da evrağa sorumluluk imzası attınız mı hayır bu aşıda o form başlı basına suç zaten

Yanıtla . 30Beğen . 2Beğenme 18 Ağustos 19:52
02

Mert Ali - ben ''Faz 3 dahil olup kobay olmayı reddediyorum'' dedim ama aşı karşıtı değilim ve aşı karşıtı olanların ilerde de inatlaşması sorun oluşturacağı için toplumdan dışlanması gerektiğini düşünüyorum. Turkovac netleşince vurulacağım. 8 gün hastanede tedavi gördüm nefes alamamanın ne demek olduğunu hasta olunca anlamayın.

Yanıtla . 5Beğen . 11Beğenme 18 Ağustos 17:48
01

Bir Okur - .

Ben size söyleyeyim. Aşı karşıtlarının çok büyük bir bölümü bunu sosyal medyada yayınlayıp ilgi çekmeye takipçi toplamaya çalışan cahil tipler. Zaten salgını da böyle cahil tipler yüzünden engelleyemiyoruz.

Hiç aşı olmayan ama "aşı olmak istemiyorum bu benim sorunum" diyerek bunu sadece çevresindekilerle sözlü olarak paylaşanı gördünüz mü? Göremezsiniz, çünkü hepsi bunu sosyal medyada duyurup ilgi, beğeni ve takipçi toplama derdinde.

Cehalet salgından daha büyük bir tehlikedir.

Yanıtla . 4Beğen . 40Beğenme 18 Ağustos 17:44
58

Sakaryalı. - @Bir Okur 01 nolu yoruma cevabı: Sayın Bir Okur. Çok konuşmuşsun ama boş konuşmuşsun. Size yapılan aşılar bulaşı engelledi de bizimmi haberimiz yok acaba ? Aşı olanlara saygım sonsuz , ama bir zahmet aşı olmak istemeyenlere de sizin saygınız olsun. Siz aşı olup kendinizi zaten garantiye almışsınız. Olmayan insanlardan size ne bre CAHİL...

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 22 Ağustos 00:41
32

Murat Erdoğan - @Bir Okur 01 nolu yoruma cevabı: Sakarya rumuzlu sen kardiyomiyopati nedir bilirmisin.Bilmiyorsan önce bak nedir sonra kalp krizi geçiren yok de.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 19 Ağustos 18:15
14

Sakarya - @Bir Okur 01 nolu yoruma cevabı: aşıdan kalp krizi geçiren yok aşı olmadan yoğun bakıma düşmiyecen kronik hastalığnda varsa geçmiş olsun

Yanıtla . 0Beğen . 6Beğenme 19 Ağustos 09:24
05

Dilsiz - @Bir Okur 01 nolu yoruma cevabı: Önyargılarınızı kenara bırakın. Sizin cehalet dediginiz kişilerin ya bir yakını aşıdan sonra vefat etmiş ya kalp krizi geçirmiş yada bunlara yakinen şahit olmuşlardır. İnsanların yaşadıklarıylarıyla aldığı kararlara saygı duyun.

Yanıtla . 17Beğen . 5Beğenme 18 Ağustos 21:44