Sakarya Üniversitesi'nin paylaşımına akıl almaz tepkiler!

Sakarya Üniversitesi Ramazan Bayramı'nda evine gidemeyen yabancı öğrencilerinin bayramlaşmasını sosyal medyada paylaşması bazı sayfalar ve kullanıcılar tarafından eleştiri yağmuruna tutuldu.

+2
Haber albümü için resme tıklayın

MEDYABAR.COM/

Son zamanlarda ülkede gündem olan yabancı sığınmacılar gündemdeki yerini korumaya devam ediyor.  Sakarya Üniversitesi Ramazan Bayramı nedeniyle memleketlerine gidemeyen bir grup öğrenci için kampüste bayramlaşma programı hazırladı.

Memleketlerine gidemeyen yabancı öğrenciler ülkelerinin kültürel kıyafetleri ile bayramlaşma programına katıldı. O anları sosyal medyada paylaşan Sakarya Üniversitesi'ne akıl almaz tepkiler geldi.

Sosyal medyada tepkilerin odağı olan Sakarya Üniversitesi'nin bu paylaşımlarına siyasal İslam yakıştırması yapıldı. Sosyal medyada aktif olan bir kullanıcı ise  ''Fotoğraflara bakınca Kabil falan sanabilirsiniz ama değil, burası Sakarya Üniversitesi...'' ifadelerini kullandı.

Sayısı az olan ve öğrenci olarak Sakarya'da oturan yabancı öğrencilerin bu bayramlaşma programına neden tepki verildiği ise henüz anlaşılamadı.

02 May 2022 - 13:43 - Arka Kapı

medyabar.com son bir ayda 3.649.105 kez ziyaret edildi.



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

180

Kimsesiz Baba - kim nereli olur din dil ırk bayaramı ayırmaz özgürce insanca ayrımcı olmadan yaşamak için el.ele olalım sen siyah en beyaz olmaz peki başka ülke millet olursa ses çıkmaz ise bayaramı kutlamak sakıncamı olur içindekini içinde tut gardaşım paylaşalım ....beraberce mutlu huzurlu günlere sakaryam.....

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 17 Mayıs 11:23
175

Dogrumali - Boş boş konuşuyorlar, orda İngiliz, Alman, Rus olsa rahatsız olmazdınız.

Yanıtla . 9Beğen . 8Beğenme 11 Mayıs 08:56
176

Hayyam - @Dogrumali 175 nolu yoruma cevabı: evet olmazdık

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 11 Mayıs 11:22
173

Unutmaz - Siz unuttunuz galiba bu üniversiteden FETÖNÜN DARBE İMAMI çıktı. Kimse görevden alınmadı terfi aldı. Sakarya üniversitesi yuva yaptılar Dinlerin hoşgörüsü altında neler dönüyor neler...

Yanıtla . 22Beğen . 4Beğenme 06 Mayıs 01:38
181

Park 20 - @Unutmaz 173 nolu yoruma cevabı: mesele neler dönüyor koçum. Dökül de bilelim

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 19 Mayıs 23:31
171

Dilara - Atatürkçü bir Türk genci olarak üniversitemi ve üniversitemin yönetimini seviyorum. Bize üniversitemizce değer verildiğini biliyorum. Sunulan tüm hizmetler için sayım rektörümüze de ayrıca teşekkür ederim.

Yanıtla . 8Beğen . 18Beğenme 05 Mayıs 18:57
170

Manav - ulan amma ırkçısınız beee oğuzhan atsız senin dedenler nereli

Yanıtla . 11Beğen . 16Beğenme 05 Mayıs 17:12
169

Tekin - Tarikat örgütlerinin yerleştiği alan burası Müslümanlık la alakası yok zaman gelir cumhuriyeti yıkma amaçları açığa çıkar. Mısır olayı yaşanır yazık millete.

Yanıtla . 22Beğen . 15Beğenme 05 Mayıs 14:36
172

Rıza - @Tekin 169 nolu yoruma cevabı: Sana mama veymediler mi? Vah vah. Tüh tüh.

Yanıtla . 5Beğen . 15Beğenme 05 Mayıs 22:52
164

Semiha Yıldırım - Ukraynali ya da Rus olsa sorun olmazdi degil mi ? Irkçılık yapa durun bakalim hepsinin var bir hesabi. Almanya'da vs bir suru ülkede de Turklere karşı yapilan ırkçılık var hem de asiri derecede sizde onlardan farkli değilsiniz... Kardeşçe yaşayamadık!!!

Yanıtla . 37Beğen . 31Beğenme 05 Mayıs 10:29
178

Yunus - @Semiha Yıldırım 164 nolu yoruma cevabı: YUHHH.

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 19:28
177

Hayyam - @Semiha Yıldırım 164 nolu yoruma cevabı: evet olmazdı

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 11:23
174

Bi Sus - @Semiha Yıldırım 164 nolu yoruma cevabı: İzin verseler ukraynada erkek kalmaz belli yaş aralığındaki erkeklerin çıkışı yasak sorbakalım istediğindenmi savunuyor vatanını zorlamı ne hikmetse bir tane kraynalı vatandaşın yorumuna denk gelemedik bizi yaktın zelinski diyen ne hikmetse

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 08 Mayıs 23:15
166

Emekli - @Semiha Yıldırım 164 nolu yoruma cevabı: Semiha yıldırım ukranyalıyı örnek gösteriyorsunuz ukranyali gençler kaçıp gelmedi ırkçılık la hiç alakası yok bu mültecilere karşı olmanın hatta gerçek vatanperverlik bunlara karşı olmakdır ülkesini savunmayan eğer vatan haini diyorsak bunlarda vatan hainidir birileri istiyor diye bu ülkenin batmasına vatanını seven karşı olmalıdır

Yanıtla . 26Beğen . 5Beğenme 05 Mayıs 11:53
163

Sakaryali - Ne güzel de yapmışlar. Kendilerini evde gibi hissetsinler. Sonuçta Müslüman olarak müslüman bayramını kutlamak en doğal hakkınızdır. Rahatsız olanları anlayamıyorum. Farklı zihniyet ve amaçları olduğunu düşünüyorum.

Yanıtla . 37Beğen . 25Beğenme 05 Mayıs 09:02
168

Cumhur ittifakı - @Sakaryali 163 nolu yoruma cevabı: Yeni zelandada katliyam yapan seti katille aynı ruhu taşıyan bir çok insan var malesef,geneldede edirne ötesindekiler çok zıplıyor bu işe

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 05 Mayıs 13:16
162

Hakan - Açık saçık giyinseler tayt giyseler böyle yadirgamazdiniz herhalde . toplum hayvandan daha beter oldu edep haya kalmadi

Yanıtla . 38Beğen . 32Beğenme 05 Mayıs 06:39
165

Ahmet - @Hakan 162 nolu yoruma cevabı: Böyle giyinince edeplimi oluyorlar

Yanıtla . 24Beğen . 9Beğenme 05 Mayıs 11:32
161

Irkcıdegilvatansever - Öğrencilerin bir sucu yok ama ulkedeki pakistanli,suriyeli,afgan "erkek" akimindan insanlardan herkese nefretle bakmaya basladi. 8-10 kisilik erkek grubuyla turkiye nin en guzel yerlerinde dolasip kadinlari, cocuklari rahatsiz ediyorlar. Bunlari gormezden gelip "din kardesiyiz" diyenler bunun dinle bir alakasi yok. Cok guveniyorsan kardesine al evinde besle, ikinci gun sana da goz koymazsa evin erkegi olarak ben de bir sey bilmiyorum. Bu kadar basi bos, suclu mu sucsuz mu, katil mi degil mi bilmedigimiz erkegi ulkeye almak normal degil. Hicbir ulke buna izin vermez.

Almanya'daki turkler onlarin dillerini konusuyor en basta. Sen napiyorsun utanmasan sen arapca ogreneceksin yakinda. İste bu noktadayiz.

Yanıtla . 38Beğen . 12Beğenme 05 Mayıs 03:30
157

Mpower - Türkiyede yabancı düşmanlığı ve ırkçılık suriyeli ve afganlar üzerinden körükleniyor. Almanyada türklere yapılınca kızıyoruz ama.

Yanıtla . 36Beğen . 30Beğenme 04 Mayıs 15:31
159

Kartal - @Mpower 157 nolu yoruma cevabı: Almanya ile bu durum aynı mı? Biraz düşünürsen aynı olmadığını görürsünüz. K

Yanıtla . 30Beğen . 12Beğenme 04 Mayıs 15:58
158

Noctiferz - @Mpower 157 nolu yoruma cevabı: Ben kızmıyorum almanyada yaşayan türklerin çoğunun buradaki cahillerden farkı yok

Yanıtla . 19Beğen . 7Beğenme 04 Mayıs 15:58
156

Topal Pire - Eğitim için ülkemize gelen herkese teşekkür ederim burada yaşarken türk anane ve geleneklerine uygun yaşaması ve davranmasının gerekliliğini bildiririm..

Yanıtla . 12Beğen . 13Beğenme 04 Mayıs 15:25
160

Rumuz - @Abdullah 153 nolu yoruma cevabı: bencede ne var bunda fitne çıkarmak için her şeyi bahane ediyorlar ama Amerika lı yada İngiliz gibi başka ülkelerden gelen olsa hiç sesleri çık

mıyor

Yanıtla . 19Beğen . 12Beğenme 04 Mayıs 18:10
152

Namık Kemal - Aydın ve Kemalist bir Türk vatandaşı olarak üniversitemle gurur duyuyorum. Bilime ve öğrenciye bu denli değer veren rektörlüğümüz olduğu için kendimi şanslı sayıyorum. Uluslararası öğrenci arkadaşlarımdan rahatsızlık duymuyorum. Kültürler arası etkileşim bizler için büyük bir zenginlik.

Yanıtla . 34Beğen . 8Beğenme 04 Mayıs 12:27
179

:d - @Namık Kemal 152 nolu yoruma cevabı: Namık Kemal'in bir sözü daha var bilir misin?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 09:38
150

Bir Öğrenci Yorumu - Türkiye'de yabancı uyruklu bir öğrenci olarak yapılan tepkiyi kınıyorum. Türkiye' de iyi kötü insanlarla karşılaştım. Bizim amacımız okumak fakat, bize niye kimi kitleden ırkçılık yapıldığını anlamıyorum. Türkiye'ye geldeğimde bana sorulan sorulardan; Türkler ırkçı mı? Asla öyle bir şey yok dedim çünkü o zamana kadar sadece iyilerle karşılaştım. Yabancılardan rahatsız oluyorsunuz hakkınız var ama lütfen öğrencileri rahat bırakın bize psikolojik baskı uygulamayın. Burdan gideceğimiz gün gelecek Türkiye' yi güzel hatırlayalım. Türkiye 'de karşılaştığım iyi insanların bayramını kutlarım. SAÜ Rektörümüze Teşekkür ederim.

Yanıtla . 46Beğen . 8Beğenme 04 Mayıs 11:28
149

[email protected] - Sakarya üniversitesi de vakıf koleji de tam bir cemaat yapılaşmasına dönüştü vakıf kolejini kuranlar vakfınıza sahip çıkın okul bilimden uzaklaştı cemaat dergah yapılanmasına dönüştü vakıf imam hatip okulları Atatürk öğretmenler gelecek nesil sizin eseriniz olacak demişti ama bu öğretmenlerle gelecek nesile şekil verilirse geleceğimiz karanlık lütfen biri çıkıp dur desin

Yanıtla . 16Beğen . 30Beğenme 04 Mayıs 11:00
151

Mustafa Baş - @[email protected] 149 nolu yoruma cevabı: Yıllardır islamı dışladınız manokyana tepkiniz olmadı o sizin çağdaş gördüğünüz vergi rekortmeni ödül verdiğiniz baş velinizdi

Atatürk'ü kötü zihniyetinize alet etmeyin

Yanıtla . 14Beğen . 11Beğenme 04 Mayıs 12:22
145

Çerkez Abhaz Arnavut - "Sayısı az olan" demişsiniz. Sahi sayısını sizde bilmiyorsunuz degil mi? İşte bütün problem de burada, sayısının bilinmemesi. Ayrıca eski sakarya mezununun araçla okul içinden geçmesine izin verilmiyor ama kayıtsız sığınmacı olursa verirler, neden verirler? Çünkü onları savunan medyabar gibi bir medya desteği var arkalarında.

Yanıtla . 17Beğen . 9Beğenme 04 Mayıs 10:17
144

Tekin 41 - COK DUSUK PUANLARLA PARA KARSİLİGİ BURADA OKUYAN OGRENCİDİR BUNLAR..

Yanıtla . 9Beğen . 12Beğenme 04 Mayıs 10:14
143

M.kaygusuz - Hani demokrasi ve hoşgörü anlayışı

. Bu öğrenciler batıdan, hollanda, kanada vb ülkelerden olsaydı benzer olumsuz yorumlar yapılır mıydı? Hani, din, dil, ırk, giyim kuşam farkı gözetmeden insanlara insan muamelisi yapmak. Sakarya üniversitesi yönetimini tebrik ediyorum.

Yanıtla . 27Beğen . 12Beğenme 04 Mayıs 09:36
141

Turkiye Vatandasi - 130 sana yorumum dal ustunde saksagan saga yok sola git bazi bazi bu nasil bir lacivert sizin elestiriniz aynen boyle . Ben universite ogrencilerin elestirilecek bir tablo goremiyorum.

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 04 Mayıs 02:39
139

Vatansever - Bu olumsuz yorumları yapmak limitsiz ego tatmini mi yaşatıyor? İnsanoğlu ne kadar da bencil olabiliyor! Bu şekilcilik nereden, neden kaynaklanıyor bilinen basit bir olgu. Asl olan bilim değil mi? Bilim nasıl gelişir? (Tek-Tip şekle bürünmek mi bu kafaları rahatlatıyor) Doğrusu öz kimliğini tanımaya mecâli olmayan kültürlü, akıllı geçinenler ne kadar zavallılar neye hizmet ettiklerini fark etmiyorlar bile...

Yanıtla . 14Beğen . 5Beğenme 03 Mayıs 23:25
135

Kaval Adnan - Bu kötü Yorumlari yapan haindir bu cocuklar okula gelmis sırtlan herifler isinize bakın

Yanıtla . 32Beğen . 13Beğenme 03 Mayıs 21:49
136

Adem pala - @Kaval Adnan 135 nolu yoruma cevabı: Biravuu

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 03 Mayıs 22:16
133

Melih - Yabancı öğrencilerin çoğuna bir sözüm yok da hükümet öyle ya da böyle gidecek :)

Yanıtla . 22Beğen . 35Beğenme 03 Mayıs 20:58
167

Aga 61 - @Melih 133 nolu yoruma cevabı: ac tavuk ruuasinda kendini bugday harmaninda gorurmis ?

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 05 Mayıs 12:08
154

Melih - @Melih 133 nolu yoruma cevabı: Boş kalsın koltuk daha iyi abicim :)

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 04 Mayıs 14:40
137

Bozkurt Aşkına - @Melih 133 nolu yoruma cevabı: Kimlecek senmi

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 03 Mayıs 22:17
132

Cemşid-i Hurşit - Yaratılanı severiz Yaradan'dan ötürü siyah beyaz müslüman hristiyan Türk Kürt ayrımı yapmadan bu gibi kutuplaştırmalar bizi hiç bir yere götürmez hoş gör ki hoş görülesin insanlar arasına nifak tohumları ekmeye çalışanlara fırsat vermeyelim ne diyor Nazım Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşcesine, bu hasret bizim… iyi bayramlar diliyorum

Yanıtla . 29Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 20:58
130

Mkg - Hükümetin uygulamış olduğu adaletsiz ve yanlış politikaları nedeniyle halkımız yabancılara artık nefretle bakıyor. Bu nefret tohumları, ülkemizin içine gelişigüzel doldurulan yabancılara karşı bir çatışma ortamı oluşturulmak isteniyor. Bunun tüm sorumlusu bu hükümettir.

Yanıtla . 35Beğen . 24Beğenme 03 Mayıs 19:03
142

Çaybaşılı - @Mkg 130 nolu yoruma cevabı: Bu yorumu beğenmeyen arkadaşlardada var bence bir vatan hainliği

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 04 Mayıs 02:53
131

Salih Koton Çaybaşı - @Mkg 130 nolu yoruma cevabı: Mübarek bayram günü kötü bir şey yazmak istemiyorum yalnız kusuruma bakma bu mesaj yazan arkadaş biraz ağır olacak belki ama insanlıktan nasibini almamışsın Allah'ın yarattığı her insan saygıdeğerdir yani böyle davranman doğru değil onun için biraz daha merhametli düşünmeni tavsiye ederim Kal sağlıcakla

Yanıtla . 19Beğen . 15Beğenme 03 Mayıs 19:47
129

Misafir - Yöresel kıyafetlerle gelen turistler kimseye batmıyorda ,ülkemizde eğitim gören öğrenciler acaba hangi kansıza battı..

Bir Fransız gibi insanlığa uzak değil,

Bir Türk gibi kucaklayıcı olalım...

Yanıtla . 34Beğen . 21Beğenme 03 Mayıs 18:56
146

Çerkez Abhaz Arnavut - @Misafir 129 nolu yoruma cevabı: Mevzu yöresel kıyafet değil carptirmayin konuyu.

Yapılan haber konuyu çarpıtmak için yapılmış. Sayısı kaydı kimliği belirsiz suç makinesi gibi afganlar hergün ülkemize dolusuyor. Suç işleyip serbest bırakılıyor. Burada öğrencilerin mağdur olduğu edebiyatı yapılarak sığınmacı imajı düzeltemeye çalışılıyor sanki gelenlerin hepsi üniversite öğrencisi gibi bir intibah uyandırmaya çalışılıyor.

Yanıtla . 13Beğen . 7Beğenme 04 Mayıs 10:26
128

Sakaryalı - Neden tepki verildi bu tepkiyi verenin kanından ben şahsım olarak şüphe duyuyorum alın buda benim buna tepki verene tepkim hadi dişe diş misali

Yanıtla . 22Beğen . 14Beğenme 03 Mayıs 18:26
125

Doğa - Sadece Müslüman Türkiye'de yok dünyanın her yerinde Türkler olduğu gibi Türkiye'de de yaşayan değişik ülkelerden muslamanlar olduğu gibi müslüman olmayan Türkler ve müslüman olan Türklerde var yadirgamamak lazim

Müslüm

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 03 Mayıs 15:54
124

Turkiye Vatandasi - Bumudur yani elestire elestire ben anlamadim . Bundan dogal ne olabilir. Ogrenci kardeslerim Sevdilerine selam yolluyorlar bundan tabii ne olabilir. Dunyada savas oluyor ordaki bayan kardeslerimize istismar ediyorlar eslerini katlediyorlar onlara yardim edemiyoruz bari dua edelim. Ben uzaga gidemiyorum telefonla hasret gideriyorum . Buda onun gibi. Elestirecek baska konu bulun lutfen

Yanıtla . 22Beğen . 2Beğenme 03 Mayıs 15:34
123

Bünyamin Çelik - hristiyan noel yılbaşı partisi kutlarken yahudiler şabat bayramı yaparken aesi çıkmayanlar yine müslümanlara konuşmaya başlamış

Yanıtla . 31Beğen . 7Beğenme 03 Mayıs 14:55
122

Melik Çağrı Duru - Dönme ve devşirme hainlerin maskesi düşüyor. Bakın yorumlara... Müslüman Türk kimliği bu kadar yoz olur mu?

Yanıtla . 15Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 14:38
121

Blackviking - Mülteci öfkesi bu çocuklara da vurmuş oysa ne de hoş bir etkinlik yapmışlar. Mültecilerin bize zarar verdikleri yetmedikleri gibi bir de ülkemizde okuyan bu yabancı uyrukluları zan altında bırakıyorlar

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 14:37
115

İstifa eden canli - Ürdün'e gittiğimde Türklerden kurtuluş bayramı resmi tatildi.

Yanıtla . 19Beğen . 6Beğenme 03 Mayıs 14:16
114

Selahattin - Niye zorunuza gidiyor devşirme değilseniz Çanakkale ye bakın Müslüman olmaya bilirsiniz önemli değil eğer insan iseniz saygılı olursunuz tercih sizin

Yanıtla . 17Beğen . 5Beğenme 03 Mayıs 14:04
119

Cemal Dağlı - @Selahattin 114 nolu yoruma cevabı: Devsırme ın zoruna gıtmezkı devsırme dolu ülkem Ne mutlu Türkum dıyene

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 03 Mayıs 14:35
111

Hasan Terbasan - Kardeşim bu dirumu kınayan mesaj çok az.Donkişat gibi düşman yaratılıp dindar değilde dini siyasete alet edenlera aldananlar cihat ilan etmişler..Söylenen şu okul ayrım yapmayıp yerli yabancı kaynaşması uygun olurdu.Yoksa camiler açık istediğin kadar namaz kıl zekatını misli ile ver..her yıl hac veya imreye git.istediğini giy karışan yok.Bunlara ilaveten peygamber efendimiz gibi yaşamak istiyorsan onun hasletlerine iyacaksın.Çünkü o mütevazi idi orucunu saltanat sofrasında değil fakir fukara ile yerdi.Dünya malına kıymet vermezdi.evinde dolar mark altın ipek bulamazdıbeykülmala sahip çıkardı.insanları bendensin benden değilsin diye ayırmazdı... daha yazalımmı..

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 13:48
109

Gökhan - İstila ediliyoruz, vatan işgal ediliyor, hâlâ uyuyorsunuz...

Yanıtla . 21Beğen . 16Beğenme 03 Mayıs 13:34
126

Yörük oglu.. - @Gökhan 109 nolu yoruma cevabı: Üniversite okumaya gelenler mi istila edecekler...

Jamaika mi kullanıyorsun.. bonzai mi çekiyor sun...

Yanıtla . 8Beğen . 9Beğenme 03 Mayıs 17:00
107

Cemal Dağlı - Amac Algı olusturma Sakarya unuversıte sinde okuyanlar sadece mudlumanlarmı ALGI olusturma amacı paylasım millet ülkesinin İSGALINE karsı sınırlar dankonyçtrol yok hala GELMİYE devam ediyorlar ıktıdar bunun farkında bilerek engel olmuyor PAKISTANLI ıraklı AFGANLI surıyelı İŞTEMİYORUZ bu yapılan isgalı masum göstermek amacı ters Algıdır lanetlıyorum

Yanıtla . 13Beğen . 8Beğenme 03 Mayıs 13:23
106

Hasan - İngiliz olsa Rus olsa sorun olmaz ama Arap Afrikalı afkan olursa sorun olur çünkü ırkçılık bunu gerektirir

Yanıtla . 28Beğen . 21Beğenme 03 Mayıs 13:19
120

Cemal Dağlı - @Hasan 106 nolu yoruma cevabı: 7 Eylül 1944'de ırkçı-turancı suçlamasıyla başlayan ve bugün de Türküm diyenlerin ırkçılıkla, faşistlikle, kafatasçılıkla suçlandığı bir dönemi yaşıyoruz. Türkler, tarihin hiçbir döneminde ırkçı-faşist olmamıştır. Bunu diyenler, asıl Türklere düşmanlık besleyen ve nefret duyan kimselerdir. Turan Türklerin birbiriyle dayanışma içinde bulunması demektir ve ezilen halkların kurtuluş umududur. Emperyalizmin korkulu rüyasıdır. Millî Mücadele bunun en güzel örneğidir.

Türk Milleti'nin Türkçüler günü kutlu olsun.

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 14:36
118

Cemal Dağlı - @Hasan 106 nolu yoruma cevabı: 7 Eylül 1944'de ırkçı-turancı suçlamasıyla başlayan ve bugün de Türküm diyenlerin ırkçılıkla, faşistlikle, kafatasçılıkla suçlandığı bir dönemi yaşıyoruz. Türkler, tarihin hiçbir döneminde ırkçı-faşist olmamıştır. Bunu diyenler, asıl Türklere düşmanlık besleyen ve nefret duyan kimselerdir. Turan Türklerin birbiriyle dayanışma içinde bulunması demektir ve ezilen halkların kurtuluş umududur. Emperyalizmin korkulu rüyasıdır. Millî Mücadele bunun en güzel örneğidir.

Türk Milleti'nin Türkçüler günü kutlu olsun.

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 03 Mayıs 14:31
110

Cemal Dağlı - @Hasan 106 nolu yoruma cevabı: Allah akıl versin Araplasmıs zavallı kılını kaybetmiş arap sevıvi

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 03 Mayıs 13:39
105

İbrahim - Kudurmaları için, Anlaşılmayacak birşey yok. Bayram kutlayanlar. Ramazan orucu tutan Müslüman gençlerin olması yeterli. Bir noel kutlaması olsaydı bir cadı bayramı olsaydı, giydikleri kimsenin gözüne batmazdı. Hatta kırmızı donlar havalarda uçardı.

Yanıtla . 23Beğen . 11Beğenme 03 Mayıs 13:02
108

Turgut Yaşar - @İbrahim 105 nolu yoruma cevabı: Aynen öyle katılıyorum size kardeşim

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 03 Mayıs 13:23
103

Uğur54 - Eleştirenlerin chpli olma olasığı % kaç acaba? İnsan duygularını mantığını yönetemediğinde en aciz ne acınası bir varlık?

Yanıtla . 11Beğen . 15Beğenme 03 Mayıs 12:38
101

خالد - Sorun, 50'den fazla ülkeden uluslararası öğrencilerin bayram namazını kılmak için bir araya gelmesi ve bayram tokalaşması sizce neden bir sorun haline geldi?

Yanıtla . 13Beğen . 11Beğenme 03 Mayıs 12:35
104

Sakaryalı - @خالد 101 nolu yoruma cevabı: Kullandığın isime bak, anlamaya çalış,,

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 03 Mayıs 12:50
100

خالد - Yabancı uyruklu bir öğrenci olarak Türkiye'ye 4 yıl okumak için geldim, bu süre boyunca 2.Sorun, 50'den fazla ülkeden uluslararası öğrencilerin bayram namazını kılmak için bir araya gelmesi ve bayram tokalaşması sizce neden bir sorun haline geldi?Ülkeme döndüğümde bana soruyorlar, Türkiye nasıldır, Türkler nasıldır, onlara ırkçı, kibirli, bencil insanlar mı dedim?

Yanıtla . 17Beğen . 13Beğenme 03 Mayıs 12:34
148

Çerkez Abhaz Arnavut - @خالد 100 nolu yoruma cevabı: Uyruğunu yazmıyor çünkü o bir suriyesiz.

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 04 Mayıs 10:47
147

Çerkez Abhaz Arnavut - @خالد 100 nolu yoruma cevabı: Hadi git ülkene Türkler irkcidir de. Ama şunu da soyle ,eğer dürüst isen söyle .Türkiye öyle bir ırkçı ülkedir ki sadece Suriyesiz'ler e 90 milyar dolar para harcadılar de. Yapılan sayısız iltimas harcanan bu kadar para bizim vergilerimizle bugünlere gel, şimdi yediğin kab'a pisle. Burada yapılan birçok siliniyor. Malûm partili ekmek beyinli emeklilerin yorumları burada o yüzden fazla sayıda. Bu size ümit vermesin. Türkiye'nin ekonomik durumu sığınmacı kaldıracak durumda değil.

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 04 Mayıs 10:42
112

Gerçek Olan Herşey.. - @خالد 100 nolu yoruma cevabı: Neden uyduğunu yazmiyorsun .

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 03 Mayıs 13:51
98

Yorganci - Nasıl bir gavursunuz belli değil . İnsanlarin sığirlara tapınmasına bir şey demezsiniz . Sırf muslümanlara inat etmek için böyle karşi gelirsiniz. Kinıne geberin

Yanıtla . 16Beğen . 10Beğenme 03 Mayıs 12:17
116

Zek - @Yorganci 98 nolu yoruma cevabı: Ağzına sağlık kontrolsüz güç güç değildir saygı ve sevgiler le selamlar

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 03 Mayıs 14:27
96

Cormoran - Atatürk Havalimanında yolcu bekliyorum, 23. Nisan için yöresel kıyafetler ile Afrikadan gelen küçük çocukları gördüm, arkamdaki koltukta iki BAYAN oturuyordu, Şöyle dediler " Kim bu çocukları böyle giydiyor, hangi yobazlar" O zaman anladımki Türkiye'de Hala güya Atatürk'çü olan yobazlar var.

Yanıtla . 17Beğen . 10Beğenme 03 Mayıs 12:07
94

Engin - Bir insanın yöresel kıyafetini giymesi sadece hastalıklı beyinleri rahatsız eder.

Yanıtla . 18Beğen . 5Beğenme 03 Mayıs 11:42
93

Dr. Mahir - Sırf birşey yapalımda ne olursa olsun, hesapta kardeşlik havası, güya maneviyat vurgusu amaçlı bir organizasyon. Kimlere kalan Üniversitem.

Yanıtla . 17Beğen . 18Beğenme 03 Mayıs 11:17
140

Tatar - @Dr. Mahir 93 nolu yoruma cevabı: Rahatsız olduğumu dile getirdiğim için kendi Üniversitem tarafından engellendim...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 04 Mayıs 01:18
92

Ayça - Ben bunu siyasal İslamla pekiştirmedim şahsen bakınca tek gördüğüm şey kardeşlik ?

Yanıtla . 25Beğen . 13Beğenme 03 Mayıs 11:10
91

. - Kesin chpkk lilardir tepki gösterenler çünkü adamlarda din denilen bisey yok

Yanıtla . 18Beğen . 30Beğenme 03 Mayıs 10:56
89

Kiraci54 - Bunlar çiplak avrupali olsaydi milyonlar beğenirdi ama görüntü müslüman olunca tepki

Yanıtla . 30Beğen . 18Beğenme 03 Mayıs 10:36
88

Ali Sacid Mutlu - Bu bakış şerefsizliğin ve çukurluğun maskesini düşüşü dür. Öz millî kimliklere saygı sız yozlaşmış beyinlerin salyalı sırıtışıdır.

Başta örtü göbek açık altta tayt ve mini bekleyen, eşini çocuğunu kıskanmayan soyarak teşhir eden çağdaş sapık zihniyettir.

Birlik te yaşama kurşun sıkan zihniyettir.

Birbirinin özgürlüğüne zarar vermeden herkes inandığını inanmadığını yaşayamadığı sizde demokrat ve çağdaş görünümlü kuvvetlinin üstün olduğu cahiliye zihniyetidir.

Yanıtla . 14Beğen . 11Beğenme 03 Mayıs 10:35
86

Sakaryalı - Sayısı az mı? Kampüs yabancı öğrenci kaynıyor. Bir de şimdi sarıklı adamlar. Laik bir devletiz biz sarık-şalvar ne?

Yanıtla . 23Beğen . 17Beğenme 03 Mayıs 10:18
117

Sakaryalı - @Sakaryalı 86 nolu yoruma cevabı: Ozbenliklerini kaybetmedikleri için sorun cikiyor zaten çünkü ozbenliklerinde gericilik savas ve kan var islam dini ile aynı dili konuştukları için yaşam biçimleri ve yaptıkları eleştirilmiyor. istenmedikleri yerde daha ne kadar zorla tutunmaya çalışacaklar bekleyip göreceğiz. Yoresel kiyafetlerini kendi yorelerinde giymelerini temenni ediyoruz.

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 14:30
97

Vallamı - @Sakaryalı 86 nolu yoruma cevabı: Laiklik okumaya gidiyorum diye yarı çıplak cafeler caddesinde cirit atmaksa sen laik ol . Adamlar öz benliklerini kaybetmeden bayram kutluyor senin laik kesim gibi anasını bakımevine koyup maldivlere tatile gitmiyor

Yanıtla . 15Beğen . 13Beğenme 03 Mayıs 12:09
85

Akyazı Lı Erdem54 - Soyunmayı özgürlük olarak gören soysuzlar giyinmek neden özgürlük degil

Yanıtla . 42Beğen . 23Beğenme 03 Mayıs 09:42
84

Pinar - Ya ne guzel bir etkinlik bayram sabaha ailelerinin yanina gidemeyenlerle kendi goresel kiyafetleri icinde bayramlasma yapmak bencr gzl bir fikir.

Yanıtla . 36Beğen . 11Beğenme 03 Mayıs 09:38
82

Erdal - Ülkemiz ne hale geldi. Onlar bize benzeyeceğine biz onlara benzetildik. Tipik sudan olduk

Yanıtla . 23Beğen . 32Beğenme 03 Mayıs 09:21
81

Albay Albayrak - Bu paylaşıma neden tepki verildi anlaşılamadı diyor ünlü düşüncesiz istediği ortamın biraz ucunu görünce kıs kıs gülenler için anlaşılmaz bu paylaşımın amacı

Yanıtla . 4Beğen . 8Beğenme 03 Mayıs 09:18
79

Hasan Terbasan - Burada yanlış olan şudur:üniversite yerli yabancı ayrımı yapmadan bir bayramlaşma programı yapmalıydı.Madem islam evrenseldir diyorsinuz yabanccılar için ayrımcılık yapmaya gerek yoktu.Sözde üniversite işgüzarlık yapmış

Yanıtla . 22Beğen . 9Beğenme 03 Mayıs 09:00
102

Hasan Terbasan - @Hasan Terbasan 79 nolu yoruma cevabı: Düşmanlık yok

Üniversite bayramlaşma organize ediyorsa yerli yabancı ayrımcılığı yapmamalıydı.Güya yabancı öğrencilere ne kadar sahip cıktığı konusunda kendi propogandasını yapıyor.Bırakın bunları bilim yapın .sıradan şehir üniversitesi kalitesi diplomalı işsizler ordusu ile bellidir.

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 03 Mayıs 12:38
90

Kenardan - @Hasan Terbasan 79 nolu yoruma cevabı: Yetersiz kardeşim; ailelerine - evlerine gidemeyen öğrencilerden bahsediyor haber. Mesela sen farzı-misal öğrencisin ve Sen ailenin yanına gidebildiğine göre, nasıl orada onlarla birlikte bayramı kutlayabileceksin. Bu nasıl bir ayılmamış kafa yapısıdır yahu? Bir de; kim seni tutuyor, git maden ailen yerine öyle bir ortamda birlikte kutla bayramı. Sana engel olan mı var? Hani din kardeşliği. Yahu onu da geçtik hani insanca yaşama hakkına saygı? Düşmanlığınızla geberin inşallah ..

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 03 Mayıs 10:51
78

Okuyucu - Ne olur her ülkeden insanın gelip ülkemi iyi tanıması, eğitimini burda alıp ülkesine gittiğinde Türkiye'nin hakkında güzel düşünmesi nin neresi kötü. Avrupa'da yok mu? Avrupa'daki aşırı ırkçılar gibi düşünmek de ne? Ben çok mutlu ve gururluyum, konuşsun dursunlar....

Yanıtla . 16Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 08:56
77

Nilay Papatya - Bu fotoğraflarda tepki gösterecek kadar bir durum göremedim kendilerine has kıyafetleri giyip bayramlaşmkta ne var ülkeler ine gidemeyebilirler belki maddi durumları yok sonuçta öğren ci bunlar yalnız tepki göstermeyi dedikodu yapmayı on yargı li olmayı bilirlr açık sözlü olunca da benim gibi tepki verirler kadını erkeği kuyu kazmayı dedikodu yapmayı ne kadar seviyorlar herkes mezara girecek kul hakkı yla gelmeyin diyor

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 08:21
87

Sakaryalı - @Nilay Papatya 77 nolu yoruma cevabı: Maddi durumu yoksa gelmesin?

Yanıtla . 3Beğen . 10Beğenme 03 Mayıs 10:19
76

Recep Aktaş - Hepsini gönülden tebrik ediyorum.Nice zorluklarla gurbette eğitimi için ekmek parası için ailesi ve geleceği için çabalayanlara selam olsun HERKESE HAYIRLI BAYRAMLAR

Yanıtla . 14Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 07:45
75

Eymen - Çünki bunlar daha neyin ne olduğunu anlamadan nasıl tepki vereceklerini bilmeyen bir grup dvar sürüsü.

- İstiyoruuuz..

- Ne istiyorsunuuuz?

- Bilmiyoruz. Ama istiyoruz.

Yanıtla . 10Beğen . 8Beğenme 03 Mayıs 07:39
74

Rime - Soyunmayı çağdaşlık sanan güruhun at gözlüğü ile yaptığı yorum dünyaya bakışının ne kadar dar ve cahil olduğunun göstergesidir

Yanıtla . 17Beğen . 9Beğenme 03 Mayıs 06:49
73

Safet Kızmaz - Her şey gayet normal ve de her şey çok güzel.

Misafir öğrenci kardeşlerimizin bayramını bende kutluyorum.

Şikayet edenlerin;kendilerini gözden geçirmeleri,kendi sağlıkları açısından faydalı olacaktır.

Yanıtla . 18Beğen . 5Beğenme 03 Mayıs 06:22
72

Kral Sivasspor - Ülke için hiçbir çözümü olmayan aciz siyasilerin ucuz basit yabancı düşmanlığından medet ummanları.

Yanıtla . 11Beğen . 7Beğenme 03 Mayıs 06:06
71

Kral Sivasspor - Amerikada ve avrupada okuyan binlerce türk öğrenci var.orada türk öğrencilerin ayağına taş dokunsa içimiz yanar.ülkemizde okuyan yabancıları da öyle görmeliyiz.düşmanlık bilinçli olarak siyaset acizlerinin oyunu bence.

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 06:04
69

Murat Evren - Bu tepki niye anlamış degilim ne yapmışlar bayram kutlaması yapmışlar kendi araalarında bundan gurur duyacıgımıza tepki diye haber çıkıyor yazık hemde çok yazık bende onların bayramlarını kutlarım

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 03 Mayıs 05:24
68

İskender - Sanane nasıl giyindikleri bunların kıyafetleri bı yerinimi acıttı

Yanıtla . 14Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 05:02
67

Z kuşağı - Irkçılık desen var, yobazlık desen var varda var çok şükür. Arkadaşlar eğer yabancılar size bu kadar sıkıntı yaratıyorsa lütfen ilk kaçak yollarla ülkemize girenlere laf söyleyin. Ülkesini satıp burda plajlarda parklarda nargile keyfi yapanlara laf söyleyin ! O pis ellerinizi kararmış kalplerinizi tek amacı buraya okumaya gelmek olan insanlardan çekin. Bizler atalardan gelme misafir perver bı milletiz lütfen ama lütfen bunu yapmayın o kadar çok konuşulacak laf söylenecek şey varken 10 15 öğrencinin giydiği kıyafet kutladığı bayram size bu kadar dokunmamali. Bu kadar cahil bu kadar insanlıktan yoksun olunmaz. 22 yasindayim iligimle kemimligimle sizin boşa laf edip konuşulması gereken konulara susmanizdan tiksindim bıktım.acin gözlerinizi konu daha önemli sizin derde bakın

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 03 Mayıs 02:14
64

Mustafa - Artık kadınlarla erkekler aynı camide yaptıkları hareket budist hareketi yavaş yavaş bozmaya başladınız ülkeyi aynı Suriye gibi olsun

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 03 Mayıs 01:41
63

Aaaa - Eleştirecek bir şey göremedim hayırdır bu çocuklar ülkelerinden buraya okumaya gelmiş öcü değiller yani

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 03 Mayıs 01:01
62

Yazık - uluslararası öğrenciden bi haber cahiller. bu çocukların ülkeye kattığı değerleri anlamazlar.

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 03 Mayıs 00:36
61

Kerim - Ne ara bu kadar ırkçı olduk? Ne ara bu kadar bencil bu kadar hoşgörüsüz bu kadar tahammülsüz olduk? Ne ara bu kadar tepeden bakar olduk? Bize ne oldu, bize ne yaptılar böyle? Gerçekten korkmaya başladım artık!

Yanıtla . 44Beğen . 25Beğenme 03 Mayıs 00:08
60

Vatanıseven - Okumak için ülkemize gelmiş olan bu öğrencilerin kimseye zarar vermeden bayramlaşma yapmalarının neresi kötü. Medyabarın sevgili haber elemanları haber yapacak başka bir bulamadınızmı? Gidin de adam gibi haberler yapın.

Yanıtla . 42Beğen . 14Beğenme 03 Mayıs 00:07
59

Gülnihal - Böylesi insani, hoşgörü ve kardeşlik dolu paylaşıma tepki göstermek hazımsızlığı, dogmatizmi ufukzuzluğu gösterir. Kardeşliğe dayanışmaya örnek olan bu faaliyetinden dolayı Sakarya Üniversitesi ancak tebrik ve takdir edilir

Yanıtla . 41Beğen . 16Beğenme 03 Mayıs 00:03
83

Dag - @Gülnihal 59 nolu yoruma cevabı: Teşekkürler kardeşim iki varsınız

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 03 Mayıs 09:29
58

Veysel - Helal olsun ğüzel bir etkinlik biz insanız herkes herşeye razı edemeyiz bunun haber olmasının ne önemi var sizin şeytanlıktan ne farkınız kaldı hiçbir dinde böle bir yaklaşım haber yook elhamdülillah müslümanız bu yaklaşımla bakan güzel bakar

Yanıtla . 27Beğen . 11Beğenme 02 Mayıs 22:55
56

Garcia Mektup - Kampüste 4 yıl işletme okudum. Ormanlık alan var şuan okuyanlar çalışanlar bilir. Ne türbanlılar gördüm orada ağaçların arasında kucaklara çıkan , çıktığı çocuğu eriten. Lütfen biraz beyninizi kullanın her kapalıyı mübarek her açığı da kötü karakter sanmayın. İnsanların kalbine bakmayı öğrenin.. kimseyi giydikleriyle yargılamayın. Üniversiteler ilmin yuvasidir

Yanıtla . 27Beğen . 17Beğenme 02 Mayıs 22:05
80

Çiçek - @Garcia Mektup 56 nolu yoruma cevabı: Çıktığı çocuğu eriten ne ya? Size ne kapalısı da açığı da istediğini yapar ne iğrenç düşünceleriniz var! Üniversiteler aynı zamanda sosyalleşmenin de yeridir.

Yanıtla . 3Beğen . 7Beğenme 03 Mayıs 09:07
54

Örümcek - Nerenize battı kendi kültürel kıyafetleri. Mini etekli dekolteli olsaydı sözüm ona çağdaş medeni avrupalı olacaktı dimi. Örümcek kfalı zihniyet tam da böyle olur işte

Yanıtla . 70Beğen . 36Beğenme 02 Mayıs 21:44
53

Gazanfer Akyazı - Sakarya Üniversitesi devlet okulu mu yoksa vakıf üniversitesi mi ? Bu çocuklar üniversite sınavını kazanıp geliyorlar ama bunlardan neden ücret alınıyor ? Ve bu paralar nereye gidiyor? Sakarya Üniversitesinde en az 2bin yabancı Öğrenci var

Yanıtla . 11Beğen . 13Beğenme 02 Mayıs 21:44
51

Goodfellas54 - Bunlar yıllık kişi başı10bin € veriyor diye biliyorum Sakarya Üniversitesine. Diş Hekimliği ve tıp fakültesi kazananlar 15 bin € veriyorlar diye duymuştum bir memur personelden. Bu paraları kim topluyor acaba? Bunlar üniversite sınavını kazandıysa neden ödeme yapıyorlar? Türkiye'de hani eğitim parasızdı

Yanıtla . 7Beğen . 13Beğenme 02 Mayıs 21:40
70

Oleklı - @Goodfellas54 51 nolu yoruma cevabı: Türkiyede eğitim türk vatandaşları için ücretsiz dayi

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 03 Mayıs 05:34
50

Alandereli reco - Yine küçük basit konulara takılıyorsunuz. Bırakın ogrenciler kapanır açılır sacilir..giyimlere niye takılıyorsunuz. Dini bayramda bayramlaşma yapmışlar ..adammi öldürdüler. Ah medyabar ahh.

Yanıtla . 31Beğen . 5Beğenme 02 Mayıs 21:33
48

Şener 54 - Hepsi kapalı ya hoşunuza gitmedi ahlaksız topluluk lar tepki gösterir

Yanıtla . 35Beğen . 17Beğenme 02 Mayıs 21:23
47

Gazeteci Sakaryalı - Ne yani şehirler arası ki sakarya balıkesir bile 300 tl olunca ülkesine değil şehrine gidemeyen binlerce öğrenci için ne yaptı SAÜ... Hiç ama tesettürlü öğrenciler için herşey feda ayıp bizim insanımıza dahip çıkın önce

Yanıtla . 22Beğen . 24Beğenme 02 Mayıs 21:21
65

Sakaryalı Gazeteci - 2 - @Gazeteci Sakaryalı 47 nolu yoruma cevabı: Meslektaşım çok güzel soruyu sordun. Tebrik ediyorum. Susmak isterdim fakat o sözlerden sonra susmak istemiyorum. İftar Yemeğinde bir araya geldiğimiz sayın Sakarya Büyükşehir Belediyesi Başkan Yardımcısı Ziya bey, "Sakarya'da ulaşım için 20 milyon bütçe var, 10 milyon bütçe Toyata fabrikasına gidiyor geri kalanda ihtiyaçlar kapanmaya çalışıyor" demişti. Şimdi şöyle düşününce akla ilk gelen soru bu çocuklardan bu kadar para alıyorsunuz, o zaman bu paralar kime ya da kimlere gidiyor? Devlete mi, Üniversiteye mi ya da Rektörlere mi? Çok merak ettim. Bununda haberini yapar mısınız?

Ayrıca okuduğum yorumlarda, meslektaşlarıma yapılan saygısızca yorumlar var. Biz işimizi yapıyoruz. Kimseyi ya da hiçbir dini tartışmak için yapmıyoruz. Yapılan yorumlar var ve sizlerin önüne o yorumları getiriyoruz. Lütfen biraz saygı gösterelim...

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 03 Mayıs 02:04
45

Mesut - Şakamısın Medyabar koca Sakarya’da haber bulamadınız yazık size gülüyorum ???

İyi bayramlar…

Yanıtla . 24Beğen . 8Beğenme 02 Mayıs 21:12
138

Turkiye Vatandasi - @Mesut 45 nolu yoruma cevabı: Size katiliyorum bende bir sakaryaliyim.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 03 Mayıs 23:10
44

Kanadı Kırık - Bizim hemşehrilerimiz o özendiğiniz Avrupa’nın her ülkesinde üniversite okuyor, onlara böyle muamele yapılsa hoşumuza gider mi, adamlar yerel kıyafetlerini giymiş ne var bunda, medeniyet kılık kıyafetle olmuyor kafayla oluyor, Amerika’dan marshall yardımı gelecek diye milli uçakları gömenlerin torunları kendilerini medeni sayıp insanlara hakaret etmeyi adamlık sayıyorlar

Yanıtla . 32Beğen . 10Beğenme 02 Mayıs 21:11
41

Nihat sakarya - Öğrenciler kendi ülkerinin kültürunü kendi aralarında kutluyor bundan güzel bişemi var

Yanıtla . 36Beğen . 7Beğenme 02 Mayıs 20:59
39

Dursun Ali - Ben şahsen bu yazılı basını anlamakta zorluk çekiyorum neden'mi her vatandaş bunların düşüncesine göre yaşamak zorunda isterse yabancılar olsun ,amma kendilerine gelince özgür basın oluyorlar bu nasıl düşünce

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 02 Mayıs 20:35
37

Gok - Bayram namazinda oradayım ve ben çe çok güzeldi her ülke evlatları bay bayan kendi kültürünü gösteriodu..çokta hoşuma gitti gittiki bizler kendi kültürümüzü unuttuk nerdeyse genćler için tabi....bayan öğrenciler bile namazdaydı.

Yanıtla . 22Beğen . 2Beğenme 02 Mayıs 20:21
36

Mustafa Kaya - Müslüman larin dua şekli bu değil budist ve Hıristiyanların filmlerindeki dua şeklini hemde SAÜ gibi bir üniversitenin egitimcileri bu işareti bilmiyorsa yuh olsun size keşke mübarek bayramı alet etmeseydiniz

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 02 Mayıs 20:18
35

Sakaryali - Şeh hüseyn-i nerde bir öksik arif özsoy eksik müftü eksik

Yanıtla . 4Beğen . 10Beğenme 02 Mayıs 20:16
34

Rumuz Ara Beni - Yurtdışında okumuş biri olarak bu tür birlikleri beraberlikleri çok güzel görüyorum. Bizlerde Yurtdışında bazen festivallerde bir araya gelir kendi kültürlerimizi paylaşırdik.

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 02 Mayıs 20:12
33

Ismail Yigit - Gayet normal, adamlar yabancı kendi kültürel kıyafetlerini giymişler, kime ne?karışanlqr saçmalamış.

Yanıtla . 32Beğen . 2Beğenme 02 Mayıs 19:33
31

Cahil Biri - Sau de siyasal islamci olmayan mi var o ayri konu.

Yabanci ogrencilere gosterilen ilgi tabi ki guzel ji sey. Keske Turk ogrenciler de, devlet yonetenlerin yasalarin prosedurlerin uygjlamalarin icinde degerli olabilseydi.

Yanıtla . 11Beğen . 10Beğenme 02 Mayıs 19:08
43

Selahattin Sezer - @Cahil Biri 31 nolu yoruma cevabı: Ne demek istiyorsun yani Siyasal İslamcı diye bir şey olmaz.İslam da şucu bucu olmaz İslam Allah'ın bizlere gönderdiği Dinidir.İslam bütün alanları kapsar.

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 02 Mayıs 21:08
42

Zzz - @Cahil Biri 31 nolu yoruma cevabı: Tam ismine yakışır çok cahilce bir yorum yapmışsın. Yani insanın kendini bilmesi kadar daha iyi ne olabilir, bravo

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 02 Mayıs 20:59
30

Legend - Hayret bir şeysiniz yahu ne var bunda alttarafı bayramlaşma adamlar pankart mı açmış vatanın bölünmez bütünlüğüne mı kastetmiş bayrak mı yakmış basın açıklaması mı yapmış kendinize gelin artık bulaşacak ortalığı karıştıracak yer arıyorsunuz ayıptır

Yanıtla . 24Beğen . 2Beğenme 02 Mayıs 19:03
28

Deniz - Yobazlar tek tip kıyafete alışık tabi. Sorsan özgürlükçüler.. İstediği gibi giyinir sana ne. Burnuna tasma takan baştan aşağı dövmeli tipler olsa laf etmeyecek, dini ya da örfi kıyafet olunca salyasına sahip çıkamayan bir sürü kuduz var memlekette..

Yanıtla . 37Beğen . 5Beğenme 02 Mayıs 18:53
25

Cesur - Bunu eleştirecek ne var onu anlamadım size sapkın insanlar lazım gayet bayramlaşma söz konusu İslam olunca neden bu kadar kuduruyorsunuz

Yanıtla . 25Beğen . 2Beğenme 02 Mayıs 18:37
24

Çiftçi - keşke TÜRK ogrencılerle de bayramlaşsaydınız.

Yanıtla . 12Beğen . 14Beğenme 02 Mayıs 18:29
23

Sakarya5454 - Sayısı az olan öğrenciler falan yazmışsınız ama ben Arifiye’de yaşayan biri olarak her gün Arifiye’de bulunan fakülde Bizans’ında 150 belki daha fazla yabancı öğrenci görüyorum resmen Türkçe konuşan yok eğer kendi kültürlerini yaşamak istiyorlarsa ülkelerine dönebilirler hiçbir üniversite bu bedevi kıyafetlerini görmek zorunda değil

Yanıtla . 18Beğen . 36Beğenme 02 Mayıs 18:28
40

Memleketim - @Sakarya5454 23 nolu yoruma cevabı: Ulan namussuz adı seni yönetenleri işte senin gibi düşünsünler aferin koleji Fransız koleslerinde Galatasaray lisesinden mezun olanlar yani onların yetistirdiklerininu ürününüzü onun için aynı onlar gibi kendinize benzemiyenden nefret ediyorsunuz.oysaki biz ecdadı Osmanlı'nın mirasçıları olan bir milletiz bir ucu Avusturya sınırı diğer ucu Afrika ispanya olan bir coğrafyanın hukumdarligini yapan bir milletin evlatlarıyız bu beğenmediğin brdeviye benzettiklerinde o kültürün mirasçıları sen gecmisde köpeğinin ismine Arap takarken onlarada seni yetistirenler turk twktirdilar şimdi ise elimize fırsat geçiyor bizde millet olarak değerlendirelim bu öğrenciler okulları bitince ülkelerine dönecekler yönetimlerde olacaklar bunlarida unutma birazcık insan olarak kalın.

Yanıtla . 19Beğen . 11Beğenme 02 Mayıs 20:46
22

Serkan85 - Daha öncede başka haberlerdede yazdım medyabarın Fatih savaşanla bir alıp veremediği var diye.. Çıplaklığı , alkol almayı modernlik sayan zihniyetle yaşayacağıma kiyafeti eleştiri konusu olan bu insanlarla yaşamayı tercih ederim..Bu resmi eleştirenlerle sonuna kadar kutuplaşmaya razıyım..

Yanıtla . 23Beğen . 7Beğenme 02 Mayıs 18:14
21

İ. D. - Siz nerelisiniz? çıplaklar gelse tepkiniz ne olurdu? Merak ediyorum. Burası müslüman bir ülke müslüman ülkede okumayı da müslüman olanların seçmesinden daha doğal ne olabilirdi. Siz geri zekalı mısınız?

Yanıtla . 22Beğen . 6Beğenme 02 Mayıs 17:58
52

K Çaktı?????? - @İ. D. 21 nolu yoruma cevabı: Ne yazıkki Müslüman Ülke değiliz Halkın çoğunluğu Mümin olan Ülkeyiz yarın Mümin olmayan bir hükümet gelse yine laikliği mana edip Müminlere zülüm etmeyeceğine garantimiz yoktur bu günkü Hükümetin sayesinde Müminler Hürriyetine kavuştu baş örtü yüzünden 2 kızımı okutamadım RABBİM O Zalimlere fırsat vermesin. Amin.

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 02 Mayıs 21:43
20

Seyfi - Müslüman olmaları, bol elbise giymeleri birilerine batmış belli, fotoğraftakiler geleneksel kıyayafetli fesli yahudiler olsaydı, hiç sıkıntı olmazdı aslında...

Yanıtla . 21Beğen . 8Beğenme 02 Mayıs 17:50
38

Mustafa Kaya - @Seyfi 20 nolu yoruma cevabı: Keşke müslümanlar gibi dua işareti yapsalardi malesef giyim İslami ama dua işareti budist veya hiristiyan filmlerindeki gibi Türkiye'de bu şekil moda olmaya basladi

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 02 Mayıs 20:26
19

Kutabe - Kininizde boğulun aşağılık insanlar. Göbeği ve bacağı açık kızlar gibi sizi memnun etmemişler anlaşılan.

Yanıtla . 21Beğen . 8Beğenme 02 Mayıs 17:49
18

Melikşah Şit - Avrupalı gayrimüslim öğrenciler Noel gibi paskalya gibi bayramlarını kutlasaydı ,işte Sakarya üniversitesinin hoş görüsü diyecektiniz. Az domuz değilsiniz valla

Yanıtla . 22Beğen . 5Beğenme 02 Mayıs 17:46
17

Sakarya 54 - Biraz empati yapın bizim gençlerimizde Avrupa da Amerika da üniversite eğitimi görüyor bizim çocuklarımızda mı böyle tepkilerle karşılaşsınlar

Yanıtla . 19Beğen . 2Beğenme 02 Mayıs 17:46
16

Abdullah - Nerede fetöcü, pkk hain varsa sosyal medyada insan rolüne bürünüp içindeki pisliği etrafa yayıyor leş gibi de kokuyorlar ama farkında değiller, en son bir lağım çukurunda geberip gidecekler. ..

Yanıtla . 32Beğen . 11Beğenme 02 Mayıs 17:34
32

Adnan bey. - @Abdullah 16 nolu yoruma cevabı: ey apo bu yorumla kimlere ateş ettin hala anlayamdıkta!fetocu kim?pkk kim?içindeki pisliği kimler saçıyor anlamadık!o kokuyu sen nerden ve nasıl aldın açıklasanda bilsek!sen bişiler biliyosunda sölemiyon galiba he?

Yanıtla . 2Beğen . 8Beğenme 02 Mayıs 19:13
15

Hamdi - Neden tepki verdikleri gayet net anlaşılyor, mevzuda İslami-insani bir motif olunca bu yobaz çomarların Pavlov'un köpekleri gibi salyaları akıyor.

Yanıtla . 43Beğen . 13Beğenme 02 Mayıs 17:16
14

Birisi - Bazıları kendini diğer insanlardan üstün görüyorlar,peki sebep nedir?Bizim gibi giyinmemeleribu kadar yozlaşmışiz İnsanlara değer verirken ya ırkına ya cebine ya da kıyafeti e veya dinine göre veriyoruz

Yanıtla . 35Beğen . 5Beğenme 02 Mayıs 16:58
13

Serdivan - Sığınmacı sorununu kullanarak tepki göstermişler fakat bu arkadaşlar öğrenci.

Yanıtla . 36Beğen . 3Beğenme 02 Mayıs 16:56
12

Sakarya54 - Öncelikle hepinize hayırlı bayramlar geçirmenizi dilerim. İban numaralarınızı atsaydınız memleketlerinize gidecek yol paralarını gönderirdik. Nasıl olsa iban ile para göndermeye alışığız.

Yanıtla . 20Beğen . 28Beğenme 02 Mayıs 16:38
11

mahmut - bu kadar olmaz, araplaştırmayın artık şu memleketi , suriyeli, pakistanlı, arap doldurduğunuz yetmiyomuş gibi ,biz onlara değil onlar bize uyacak , kimsenin dinine kitabına laf etmiyoruz fakat üniversite orası imamhatip değil

Yanıtla . 31Beğen . 51Beğenme 02 Mayıs 16:37
29

Akyazılı - @mahmut 11 nolu yoruma cevabı: Ne yapsınlar bize uysunlar derken mini etekler kısa şortlar yırtık kotlar föğüs altı tişörtlermi

Yanıtla . 11Beğen . 8Beğenme 02 Mayıs 18:58
26

Vatandaş - @mahmut 11 nolu yoruma cevabı: Kafayı yemiş bir vatandaş kaale almayın

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 02 Mayıs 18:39
09

Eyt - Dedikleri hedef varya 2023 diye 10 yıldır bağırıyorlar. İşte kıyafetler hazır

Yanıtla . 22Beğen . 39Beğenme 02 Mayıs 15:58
08

Seksenler - Dinozor kafalılık yapmayın. Bu çocuklar öğrenci. Gidecek yerleri yok, anne babalarından uzak, bir çoğu da ya yetim ya öksüz. Biraz empati Allah rızası için. Bizim çocuklarımız da yurt dışına okumaya gidiyorlar. Yakışıyor mu bize. Müslümanlara Müslümanları bırakın insanlığımıza yakışıyor mu ??

Yanıtla . 50Beğen . 13Beğenme 02 Mayıs 15:55
07

OXFORD - Kahrolsun istibdat diyen komitacının hayalini dua ederek bekleyen figüran piyonlar,beklemeyin gökten kemik yağmayacak.

Yanıtla . 17Beğen . 15Beğenme 02 Mayıs 15:35
05

Zzzz - Bu kafa nasıl bir kafaya adamlar göçmen ya da mülteci değil adamlar öğrenci

Yanıtla . 46Beğen . 7Beğenme 02 Mayıs 15:28
04

Erdal - sizde tepki verilmemwdine sasirdiniz..aslinda gonlunuzden gecende tepki cekmeleriydi..cok belli ediyorsunuz..sikintiniz neyse artik?

Yanıtla . 9Beğen . 4Beğenme 02 Mayıs 14:32
03

Yunus Emre - NE KADAR YOZLAŞIP KABALAŞMIŞIZ. HER ŞEY BİZİM GİBİ Mİ OLACAK....HİPPİLER OLSAYDI HİÇ SORUN YOKTU DEĞİL Mİ....NE KADAR ASLIMIZA YABANCILAŞMIŞIZ...HEMDE MÜSLÜMANIZ...SÖZDE OLMASIN...

Yanıtla . 43Beğen . 21Beğenme 02 Mayıs 14:32
55

K Çaktı?????? - @Yunus Emre 03 nolu yoruma cevabı: Mümin olsalar hoş görülü olurlar

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 02 Mayıs 21:51
46

Selahattin Sezer - @Yunus Emre 03 nolu yoruma cevabı: Kurban oln Arabistan a. Burası İngiltere de değil

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 02 Mayıs 21:14
27

Vatandaş - @Yunus Emre 03 nolu yoruma cevabı: Böyle düşünüyorsan öyle görünüyor

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Mayıs 18:41
10

Eyt - @Yunus Emre 03 nolu yoruma cevabı: Yunus emre denen 20 yildirbeles yaşayan. Turkiye cumhuriyeti 20 yıl önce Müslüman degilmiydi. Akp gelince mi Müslüman oldu mal.

Yanıtla . 14Beğen . 16Beğenme 02 Mayıs 16:01
06

Sakaryalı - @Yunus Emre 03 nolu yoruma cevabı: Ne alaka bukadar da değil artık yani Arabistan değil burası şimdi Size göre biz müslüman da değiliz

Yanıtla . 14Beğen . 24Beğenme 02 Mayıs 15:34
99

Kami̇l - @54 01 nolu yoruma cevabı: BATIYI BİZANSI SEVDİĞİNİZ KADAR KARDEŞLERİMİZİ SEVEMEDİNİZ UNUTMA

KARDEŞİM BİR MÜSLÜMAN MÜSLÜMAN KARDEŞİNİ SEVMEDİKÇE GERÇEK MANADA

İMAN ETMİŞ SAYILMAZ HADİSİ ŞERİF

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 03 Mayıs 12:22


Anket Sakaryaspor'un yeni Teknik Direktörü İlker Pülen başarılı olabilirmi?