Serdivan'daki o alışveriş merkezinde 'alkol' satışına tepki!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından uzaktan açılışı yapılan ve Serdivan Belediyesi’nin hissedarı olduğu Cadde54 isimli alışveriş merkezindeki bir işyerinde alkol servisi başlamasına tepki geldi.

Haber albümü için resme tıklayın

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN
Sakarya’ya 02 Temmuz 2021 tarihinde gelen ve toplu  açılış törenindeki konuşmasında, “Onların da açılışlarını buradan gerçekleştiriyoruz. Şehrimizin en büyük alışveriş merkezlerinden biri olacak Cadde 54'ün açılışını da bu vesileyle bugün yapıyoruz” diyen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın uzaktan açılışını yaptığı Serdivan’daki Cadde54 isimli Alışveriş Merkezi’ndeki bir işyerinde alkol satışı başladı. Konsept gereği bütün şubelerinde alkollü içecek veren işyerindeki bu satışla birlikte Serdivan Belediyesi tepki çekti.

YILLARCA PR YAPTILAR
Serdivan Belediyesi’nin girişimleriyle ilçede yapılan ve Serdivan Belediyesi’nin hissedarı olduğu Cadde54 isimli Alışveriş Merkezi’nde bir işyerinin konsept gereği bile olsa alkol satışı yapmasına tepki gösteren vatandaşlar, “Bu alışveriş merkezi Serdivan Belediyesi’nin bir eseridir. Kamuoyunda yıllarca ‘çağdaş ve modern bir alışveriş merkezini ilçemize kazandırdık’ diyerek Serdivan Belediyesi PR yaptı” dediler.

HİÇ AMA HİÇ ETİK DEĞİL
“Belediyenin hissedarı olduğu AVM’deki bir işyerinde alkol verilmesi ne kadar etik” diye soran vatandaşlar, “Bu işyerinin konseptinde alkol olabilir. Hatta ülke genelinde de alkollü içecek satabilirler. Hatta ve hatta Serdivan Belediyesi’nin hissedarı olduğu bu AVM’deki bu işyerinin tapusu da belediyeden ayrı olabilir. Bunlarda bir sıkıntı yok. Ancak AK Partili Serdivan Belediyesi’nin hissedarı olduğu, mimarı olduğu AVM’deki bir işyerinde ortaya çıkan tablo hoş değil, etik değil. Hatta hiç ama hiç etik değil” dedi.

10 May 2022 - 18:56 - Arka Kapı

medyabar.com son bir ayda 3.649.105 kez ziyaret edildi.



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

219

Tavukçu - ne kadar geri kafalı bir memleketimiz var ne kadar çirkin bir haber bu. hayatınız sapıklıklarla geçiyor gizli kapaklı ne yaptığınız belli değil yaptığınız habere bak.

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 20 Mayıs 01:03
218

Yenicamili - Bu geri kafalığı bırakın artık. Ey Sakaryalılar

Yanıtla . 13Beğen . 7Beğenme 19 Mayıs 13:59
217

Bbb - Hangi dünyadan yaşıyorsunuz insanlar kırkpnardaki içki mekanı kapatın

Yanıtla . 4Beğen . 7Beğenme 18 Mayıs 23:53
216

Efsane54 - medyabar seviyorsun boş haberleri algı yaratmayı oltayı atıp beklemeyi

yarın mekanın önünde bişey olursa haber yapmayı

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 18 Mayıs 07:57
215

Chatan - neymiş çok ileri müslüman kardeşlerimiz yorum yapmışlar orda biri kafayı bulup anasına karısına sarkarmışta düzeni bozarmışta. ulan biride dememişki o cafeye gidip bi içki fiyatlarına baksınlar sakaryalıda öyle bi ...öt varmı gidip orda içicekte kafayı bulucakta falan filan nerden bulcak millet parayı içicek. parası olan gider oda iki tek atar kokteyldir oda bi yumuşar cıkar hiçte bişi olmaz bedavadan burda yazıp durmayın sahte çeyrek müslümanlar

Yanıtla . 21Beğen . 11Beğenme 14 Mayıs 16:16
212

Sakaryali - Ne alaka ya resmen algı yapılmış bir haberdir bence akpli olupta alkol içen değil kokain çeken dahi var abartılmaması gerek bir konu önce kendi yaptıklarına bakmalılar

Yanıtla . 25Beğen . 8Beğenme 13 Mayıs 22:40
209

teknik54 - AKP YILLARDIR.

PUDRA ŞEKERİ, METRESLER, YATLARDA ALEMLER NORMAL VATANDAŞ YAPINCA NE OLUYOR....

KUL HAKKI YEMEK SEVAP MI?

İLK HESAP KUL HAKKI İLE GELME DİYOR.....

Yanıtla . 29Beğen . 6Beğenme 13 Mayıs 16:40
208

SakarYalı - haber yanlı kışkırtıcı yani bu haberi böyle yapmasan belkide sıradan bir durum ama yok illa ayırımcı politikanızı yapacaksınız.İçmeyen alışveriş yapmasın yahu zorlamı sanki bedavada millet alkol sırasına girmişte siz haber yapıyorsunuz .

Yanıtla . 18Beğen . 5Beğenme 13 Mayıs 16:02
204

Mahmut Ekrem Barguti - pudra şekeri vardı biz mi yemedik biz de alkolden ölelim ne olmuş

Yanıtla . 26Beğen . 5Beğenme 13 Mayıs 12:28
203

Aykut Erdem - kim tepki gösteriyosa,gidip içmesin.zorla ağzınamı döküyolar.

tepkıcıler ensar vakfınada tepki gösterseydiniz ..daha ahlaklı olurdu.

Yanıtla . 37Beğen . 9Beğenme 13 Mayıs 11:16
202

Mahmut Ekrem Barguti - Eskişehir kişi başına en çok alkollü mekanın olduğu şehir ve dünyanın en güvenli şehirleri arasında.Eskiden Adapazarında daha çok meyhane varmış çok şükür emeğin hakkını bilmezlikleriyle , avmleriyle, lüks jipleriyle , görgüsüzlükleriyle bunlar geldi onlar gitti iyi oldu takva yolunda ilerlemiş olduk.

Yanıtla . 23Beğen . 8Beğenme 13 Mayıs 11:12
201

Fuat - Size ne ? İcmiyorsan girmezsin sana mı soracaktık

Yanıtla . 29Beğen . 8Beğenme 13 Mayıs 10:47
211

Ağzınla Edebinle Iç - @Fuat 201 nolu yoruma cevabı: içmenize bişey diyen yok git evinde iç sonra eve gidemiyorsunuz. bir garibanın canını yakarsanız o zaman o boşalttığınız şişeleri bir tarafınıza........benden demesi tam konsept olursun o zaman

Yanıtla . 7Beğen . 17Beğenme 13 Mayıs 20:52
207

Z kusagi - @Fuat 201 nolu yoruma cevabı: Cok haklisim fuat abi ama sakarya bunu kaldiramaz daha :) oyle bi konsepti yok sakaryanin

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 13 Mayıs 15:50
200

Çok Lazım Dı - Yıllardır genelev patroniçelerinin ödediği vergi ile birinci olanların gazetelerde devlet büyüklerinden plaket alırkenboy boy fotoları yer alırken Reza Zarraf gibi ne olduğu belirsizlere bakanların ticaret hacminden ,ödediği vergiden teşekkür ettiği memleleketimde durmuş alkol satan iş yeri haberi yapıyorsunuz.Satanın da alanı.n da günahı kendine kardeşim Onlara göz dükeceğinize bütün dünyada son 1 yıla göre gıda fiyatları düşerken bizde niye koşar adım yükseliyor onu yazın. kimler karaborsa yapıyor öyle 3 5 kişi oturup aranızda haberleşmeyi haber saymayın

Yanıtla . 27Beğen . 3Beğenme 13 Mayıs 09:54
199

Nefarkeder - etik değil ne demek ya? bu mantıkla alkol içmek te etik değil.

Belediyenin hissedarı olması neyi değiştirir? Bu devlette alkol den vergi alıp memur maaşı ödüyor bu da etik değil o zaman

Yanıtla . 31Beğen . 4Beğenme 13 Mayıs 08:33
198

Memurü - Böyle zihniyetle devam ederse bu şehir asla gelişmez bi kafanızı çıkarın bakın Kadıköy'e gidin cadde bostana gidin avm de alkol satılıyormuş ya sizene

Yanıtla . 15Beğen . 7Beğenme 13 Mayıs 08:28
197

Sakaryalı - ALKOLÜ GAZİNO DA MI İÇİNCE SUÇ TEKEL BAYİDEN ALINCAMI SUÇ YOK SA AVM DE İÇİNCE HEM SUÇ HEMDE YASAK MI BU HABERİN NE ANLAMI NE EDİTÖR KİME NE ÇAMURU ATMAYA ÇALIŞIYON

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 12 Mayıs 22:44
194

Burhan Karaca - Yusuf başkan halleder sıkıntı yok yani

Yanıtla . 3Beğen . 15Beğenme 12 Mayıs 18:50
193

Kübalı Yerde - hiç bir şey olmamışsa bile, bir şeyler olmuştur :):)

Sakarya Halkı 15 yıldır %85 le bu hükümete oy verdi devam etsin çok güzel.. Kimse mızmızlanmasın arkadaş! Şimdi de kalmış özgürlük demokrasi, yok alkol çok kötüymüş, yok öyle yok böyle.. Biraz insanlığınıza ve insanlara saygılı olun lütfen.. Kadıköy de Bahariyede bi, dolaşın ya insanların yaşam tarzlarına bir bakın mutlusu da eğleniyor mutsuzu da nedir bu çekememezlik..!

Ha bu arada muhafazakar dediğiniz ablalarda son model jeeplerle starbakslara gelip 1 kahveye 50 tl ödüyor..Bu nasıl bir körlüktür gerisini siz düşünün.. saygılar.

Yanıtla . 28Beğen . 9Beğenme 12 Mayıs 17:54
191

Gaddare54 - Ne işim var suluyla hafizzz kuru takılıyoruz coffe shop açın hollanda şekli bıktık bu torbacilardan

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 12 Mayıs 17:38
214

Chatan - @Gaddare54 191 nolu yoruma cevabı: :))) yaaa sen adamsın adam

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 16:01
189

- Açık açık söylemişler zaten “Kamuoyunda yıllarca ‘çağdaş ve modern bir alışveriş merkezini ilçemize kazandırdık’ diyerekSerdivan Belediyesi PR yaptı” dediler.” İçmezsin olur biter. Hırsızlık , kul hakkı yemek, ayrımcılık yapmak, doğru olanı karalamakta etik değil bilin isterim.Böyle boş şeylere kafa yorcağınıza sosyo kültürel ve kişisel gelişiminize önem gösterin.

Yanıtla . 24Beğen . 5Beğenme 12 Mayıs 14:25
187

İslam Arslanoğlu - o alışveriş merkezinde alkol satılması yada tüketilmesi yasalar açısından sorun değilse satılırda tüketilirde bunun dinle imanla ne alakası var ama yasalara göre satılıp tüketilmesi yasak ise kapatılır bu kadar basit harammış helalmiş o kişiyi bağlar diğer kişileri bağlamaz

Yanıtla . 27Beğen . 6Beğenme 12 Mayıs 13:44
210

Joshua_honey - @İslam Arslanoğlu 187 nolu yoruma cevabı: Arkadaş bir bitmediniz. Senin eğitimin nedir ki (öğrenim demiyorum) ÖĞRETİCEZ gibi tehtidler savuruyorsun. , Hangi hakla hangi hukukla kişileri tehtit edersin.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 13 Mayıs 16:51
205

Apsuva - @İslam Arslanoğlu 187 nolu yoruma cevabı: kendi cenneti için dünyayı cehenneme çevirenler... sizlere de saygı duymasını ÖĞRETİCEZ.

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 13 Mayıs 14:30
195

Blackrose - @İslam Arslanoğlu 187 nolu yoruma cevabı: Yaslara göre Zina meşru Allahın kitabında haram

Yaslara göremi yoksa kitaba göremi hesaba çekilecez kafanıza göre fetva vermeyin

Müslüman yaslara göre degil Allahın emir ve yasaklarına göre hayat yaşacak. Eger yasalar islama red ise biz onu ayaklarımız altına alırız.

Hem cehennemlik hayat yaşayıp hemde cenneti arzu etmek AHMAKLIKTIR.

Yanıtla . 4Beğen . 15Beğenme 12 Mayıs 21:27
186

Sade Vatandaş - Sakarya halkı muhafazakardır diyenler adliyeye gelsin dava dosyalarına baksın yanıldıgını anlayacaktır. Memleket aşk- memnu olmuş bunlar hala muhafazakar diyorlar.

Yanıtla . 35Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 12:31
181

Çerkes _54 - Arkadaş aşın su kafayı yeter isteyen alkol içsin isteyen camiye gitsin herkes birbirine saygı duymayı öğrensin ya herkes birbirine saygı duyduktan sonra ne önemi var

Yanıtla . 44Beğen . 6Beğenme 12 Mayıs 08:46
196

Blackrose - @Çerkes _54 181 nolu yoruma cevabı: Günaha mı saygı duyacaz Allaha açıkça isyan edilen bir mekana mı razı olacaz. Yazıklar olsun bu kafaya.

Yanıtla . 5Beğen . 19Beğenme 12 Mayıs 21:30
180

Sakaryali54 - Neresi olduğunu belirtmemissiniz,isim verin de bizde gidip iki tek atalım,bakalım mekan ve fiyatlar nasılmış..

Yanıtla . 36Beğen . 7Beğenme 12 Mayıs 08:44
178

Son Ak Büyücü - Şu Müslümanlık takım oyunu değil anlayın şunu artık insanların zevk aldığı keyif aldığı şeyleri siz cennette huri ......diye yasaklayamazsınız

Yanıtla . 23Beğen . 5Beğenme 12 Mayıs 08:16
183

İyi Anlamak - @Son Ak Büyücü 178 nolu yoruma cevabı: Yasağı şahıslar koymuyor Allah'ın yasakları vardır inananlara lnacli bir profil içinde olanlar veslle yada kazanç elde ettlgl tlcarete tepkiden bahsediyor tepki yoksa inan inandığı gibi yada kaypak bl şekilde yaşayabilir onun kendi sorunu Dinder gözüküp haram lsler lcinde olunursa Milletede malzeme olur

Yanıtla . 1Beğen . 12Beğenme 12 Mayıs 10:43
177

Uyandirma Servisi - Belediyenin bizim vergilerimizle ,tuketimden başka hiçbir yarari olmayan avm lere ortak olmasi etikmidir peki?? avmdeki sirketlerin hangisi sakaryaya vergi veriyor?? Bi golparkimiz vardi,orayida birisine vermisler,artik masa bile acamiyorsunuz. Şelale park diye bi garabet yaptilar orayada veegilerimizi gömdüler. Ondan sonra neymiş,alkol satiliyormus. Satilan daha önemli birşey var aslinda ..

Yanıtla . 25Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 08:06
175

Gercek Sakaryalı - Bu ülkede alkol içilmese açsınız aç 10 lira fabrika çıkışıolan bir içkiden 200 tl vergi alıyorsunuz

Yanıtla . 23Beğen . 5Beğenme 12 Mayıs 06:41
206

Apsuva - @Gercek Sakaryalı 175 nolu yoruma cevabı: cahil demiş bide başkasına ... yazık kafana oksijen israfı

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 13 Mayıs 14:33
185

Adali - @Gercek Sakaryalı 175 nolu yoruma cevabı: cahil ! Rızk Allahtan devlet sadece aracı hele bi destur de ,becebiliyorsan 5 dakika nefes almadan yaşamayı başar ,hele bi görek

Yanıtla . 2Beğen . 15Beğenme 12 Mayıs 11:32
184

Adali - @Gercek Sakaryalı 175 nolu yoruma cevabı: cahil !!! Rızk Allahtan devlet sadece aracı ,hele destur deyip düşün

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 12 Mayıs 11:29
171

Erkan - Şurada nolcak içki içiliyorsa yobaz insanlar diye yorum yapanlardan birisinin anasina bacısına orda sarhoş olup musallat olurlar inşallah. Bunada tepki gösterecek kadar yobaz olamazsınız dimi.

Yanıtla . 7Beğen . 27Beğenme 12 Mayıs 00:45
220

Elgördücüler - @Erkan 171 nolu yoruma cevabı: hı hı ana bacı muusallat heo aynı terane sapık olan sapıktır başka yerlerde arayın sapıkları

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Mayıs 16:25
182

Hilal - @Erkan 171 nolu yoruma cevabı: Adapazarı Belediyesi de meskenlerin bulunduğu yerlerde içkili mekanlara ruhsat veriyor. Biz her gün tehlikedeyiz. Her gün kavga gürültü var. Uyuyamıyoruz bile gürültülerden. Avm de açılması bunun yanında bir hiç.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 12 Mayıs 09:04
167

Ahmet Er - Bu haberde bir eksik var

Medyabar bu haberi kime göre yaptı

Hedef gösterilen kim

Serdivan belediyesi mi

Vatandaş mi

Cadde 54 mu

Akp mi

Bu haberi yapmanızı sağlayan tepki gösteren insanlar kim

Bu haberi yapan , yazan neye göre haber yaptı

Lütfen yapmayın ; ülkenin içinde bulunduğu şu sıkıntılı zamanlarda kaos yaratmayın

Kim içer , kim oruç tutar , herkesin aklı var .

Anayasanın 1. maddesini okuyun ,

Sakarya Türkiye Cumhuriyeti'nin göz bebeği olan bir vilayet ve bu vilayet içindeki herkesin isteği gibi hareket etme özgürlüğü var

BU ÖZGÜRLÜĞÜ KİSİTLAMAYİN ,

Ülkemizin ve Sakarya'nın çözülmesi gereken daha önemli problemleri var

Yanıtla . 33Beğen . 9Beğenme 11 Mayıs 23:57
176

Mehmet - @Ahmet Er 167 nolu yoruma cevabı: Alkol vermeseler bu seferde hangi çağda yaşıyoruz derler Abi bahane çoktur yeterki boş boğazlı yapmak istesin insanlar derdi yarası birilerini hedef almak kaos yaratmak başka bir şey olduğu yok.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 12 Mayıs 06:49
170

Kasım Öztürk - @Ahmet Er 167 nolu yoruma cevabı: Şahsen biramı içmeye Leman Kültür Merkezine gidiyorum. Kimse tepki göstermiyor. Bu haber yanlı bir haberdir. Ayrıca Sakarya muhafazakar bir şehir değil, kim nasıl uyduruyor bilmiyorum!

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 12 Mayıs 00:38
165

Ismail Yigit - Bu skarya haberlerinin altindakibyoumlar niye bu kadar belalti, Sakarya halki muhafazakar bir toplum, dısardan gelenler ve universite gencligi kendilerince devamli bir imali konusmalar.Ögrenci okulunu okur, ceker gider.

Yanıtla . 5Beğen . 25Beğenme 11 Mayıs 23:07
168

Hakli - @Ismail Yigit 165 nolu yoruma cevabı: Isletmede alkol satışı yasak degil, isteyen icer istemeyen icmez, kimse kimseye zorla bir sey yaptrmıyor, sakarya sadece sakaryalilarin degil

Yanıtla . 22Beğen . 6Beğenme 12 Mayıs 00:04
163

Adalet - Birakamadiniz bu toplum baskisini size ne herkes ozgurdur...ahlaka kendinizden baslayin bi bakin bakalim siz ahlaklimisiniz...

Yanıtla . 23Beğen . 10Beğenme 11 Mayıs 22:48
161

Adabazarli - Sakarya halki ciddi yobaz cahil dar kafali. La orada icki satilsa ne olur satilmasa ne olur. Serdivanda bekar evleri ogrenci evlerinde icmiyorlarmi her yerde tekel bayii yokmu. Gercekten kabugunu kiramiyor bu sehrin insanlari. Turkiyenin en pislik donen yerlerinden biridir sakarya ama sorsan hepsi ahlakli namuslu durust. Birakin bu isleri hafiz.

Yanıtla . 51Beğen . 18Beğenme 11 Mayıs 20:39
172

İzmitli - @Adabazarli 161 nolu yoruma cevabı: Çok haklısın. Doğru söze ne denir. Ancak şapka çıkartılır. Sakarya şehri aynı Cihan Ünal ile Türkan Şoray in mine filmindeki anlatılan kasaba halkını anımsatıyor bana.

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 12 Mayıs 01:01
159

Sakarya - Sizler takmışsınız içki verilir verilmez

İnşallah başka bir şeyler olmasın

İş yerleri yap ve işlet

Beğenmezsen gitmezsin

Yanı başında otel yapılıyor orada olmayacak mı neler olacak neler

Sizler oraya taş binanın kaç katlı oldoğunu görün sırf orası için kat yapımını kaldırıldı

Yanıtla . 22Beğen . 5Beğenme 11 Mayıs 19:34
157

Batumlu - Şu müslümanlar alkolden korktuğu kadar, yolsuzluktan, hırsızlıktan korksaydı şimdi Mars'ta koloni kuruyorduk.

Yanıtla . 75Beğen . 18Beğenme 11 Mayıs 18:56
164

4154 - @Batumlu 157 nolu yoruma cevabı: Heykel yalan fitnelik olmasa zaten çıkacağız da neyse engel olmayın yeter

Yanıtla . 6Beğen . 9Beğenme 11 Mayıs 23:00
162

Eski Tatanka - @Batumlu 157 nolu yoruma cevabı: Akp mi getirdi Müslümanlığı cahil. Akp den önce müslüman yok muydu

Yanıtla . 18Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 21:23
160

Engin - @Batumlu 157 nolu yoruma cevabı: Akp den önce alkol korkusu yoktu kolonimi kurdunuz

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 11 Mayıs 20:08
158

Pöh Müslümanmışız - @Batumlu 157 nolu yoruma cevabı: Tebrikler bir müslüman olarak sana katılıyorum.Hırsıza kimse azını açmaz bir işyerine gidiyorsun Adam türk ve müslüman sa işyeri sahibi o iş yerine dahi girme git elin GEVUR U na çalış adamlar bütün haklarını veriyor.Tazminat vermez verdiği parayı sigortaya yansıtmaz.İsyerinde iş kazası olur kırk türlü yalan dinin ne diyorsun ELHAMDÜLİLLAH MÜSLÜMAN ım diyor sizin gibi müslüman Allah ıslah etsin

Yanıtla . 17Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 19:11
155

Fuat54 - Hangi kafe ya biriniz söylesin de gidelim içmeye hep beraber ?

Yanıtla . 27Beğen . 7Beğenme 11 Mayıs 18:13
153

Alacakaranlık - Bu haber kimin ekmeğine yağ sürüyor bakmak lazım. AK Parti de seçim çalışması başlamış anlaşılan.

Yanıtla . 20Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 16:49
152

4uncumurat - Yahu bina iskan imar yok üstelik 5 katlı onu sorgulamiyorsunuz içki içilmiş onumu sorguluyorsunuz e tabi içki günah imansız imkansız üstelik 5 katlı sevap devam edin...

Yanıtla . 33Beğen . 4Beğenme 11 Mayıs 16:33
151

Mehmet - Bina 5 katlı ses çıkaran olmadı.Bu içkili olan yerin ruhsatı ve Türkiye'nin her yerinde içkili mekan.bir gün oturdum içki içen de görmedim.herkezin yiyip icebilecegi bir yer değil fiyatlar yüksek.Tam bir Ostronomi nin hakim olduğu bir mekan.Gelelim diğer yönüne sen içme kardeşim hatta ve hatta yanından bile geçme.İnsanlari özgür bırakın rahat bırakın isteyen istediğini satsın istediğini içsin.Bunu haber yapanlarda kınıyorum.

Yanıtla . 47Beğen . 6Beğenme 11 Mayıs 15:27
154

Zek - @pro 150 nolu yoruma cevabı: Ağzına sağlık bunlar alışmış ülkeyi istedikleri gibi yönetmek yat yat kalk kalk bunlar şeytanın önde gidenleri aslında içleri fesat

Yanıtla . 24Beğen . 3Beğenme 11 Mayıs 16:49
147

1insan - vatandaşlar derken kim o vatandaşlar? ülkeyi bilerek ve isteyerek istila ettirilen sığınmacılar mı? gündem değiştirmek için yapıldığı çok belli haberin! vazgeçin bu işlerden! gidin sigortalı başka işler bulun helalinizle ekmek yiyin!!

Yanıtla . 47Beğen . 4Beğenme 11 Mayıs 13:35
148

1insan - @Vatandaş 142 nolu yoruma cevabı: ben öyle bir tepki vermedim. sen verdin mi?

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 11 Mayıs 13:40
141

Yok - Sakaryanın havasındanmıdır suyundanmı yerliside aynı dışarıdan gelenide,ayık hâlleri bile çekilmiyor birde sarhoş okurlarsa seyreyle cümbüşü

Yanıtla . 14Beğen . 15Beğenme 11 Mayıs 12:37
166

Kimse Kim - @Yok 141 nolu yoruma cevabı: Ozaman neden Sakarya'da nefes alıyorsun?

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 23:55
140

Eskimo - Sizin yapacağınız haber ancak bu kadar olur. Resmen halkı kin ve düşmanlığa itiyorsunuz. Bırakın içen içsin içmeyen uğramasın. Nedir sizin bu ortalığı karıştırma haberleriniz! Yetti beee...

Yanıtla . 56Beğen . 13Beğenme 11 Mayıs 12:21
144

adalı - @Eskimo 140 nolu yoruma cevabı: sanki içen çok rahat duracak...ailece gidilen bir yerde sarhoşlar görmek onlarla uğraşmak istemiyoruz..derhal o işletmenin sözleşmesi FESHEDİLMELİ

Yanıtla . 14Beğen . 51Beğenme 11 Mayıs 13:02
143

Yok - @Eskimo 140 nolu yoruma cevabı: Şişede durduğu gibi dursa fıçıyla için,vebalinden endile etmiyorsanız amaa ayık hâli çekilmeyen tiplerin sarhoş hâlini düşünün,içki bile içinden edepli sâkin sâkin şişesinde yayılıyor,hiç bi şişenin içkiyle dolu old.halde sapıttığını gördünüzmü ne varsa insanda var hele birde buna cehalet eklenirse her biri yürüyen nükleer,millet yediğinizde içtiğinizde değil içtikten sonrasından mustarip

Yanıtla . 9Beğen . 24Beğenme 11 Mayıs 12:48
139

Davut - Çok ta güzel yapmışlar!.. Sonunda, adam gibi bir uygulama yapılmış!.. Bu mekana en kısa zamanda gideceğim ve şerefinize kadeh kaldıracağım!.. Kardeşim, güzel hazırlanmış ve sunumu hoş olan bir yemeğin yanında bir kadeh şarabımı içmek benim vatandaş olarak en doğal insani hakkım!.. İsteyen gider kelle paça yer, işkembe çorbası içer, isteyen de gider mantarlı bifteğinin yanında birasını içer!.. Benim ne yiyeceğime ve ne içeceğime başkalarının karar vermesini istemem!...

Yanıtla . 62Beğen . 19Beğenme 11 Mayıs 11:57
156

Eski Tatanka - @Davut 139 nolu yoruma cevabı: Hadi bakalım AVM de de icecez. Sen doğru yaylaya taşın. Bye bye

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 18:45
145

adalı - @Davut 139 nolu yoruma cevabı: senin gibi düşünenler yüzünden çarşıdaki evimden ayrıldım.ailemle gittiğim yerde sarhoş kavgaları görmek istemiyorum..orası avm,git meyhanede ne içeceksen iç,sana orada karışan yok

Yanıtla . 15Beğen . 35Beğenme 11 Mayıs 13:04
138

Steph Curry - Ülkede o kadar konu var tarşılacak bizim konustugumuz konulara bak hiç bi halt olmaz bizden

Yanıtla . 41Beğen . 5Beğenme 11 Mayıs 11:50
134

Memo - Gereksiz haber gereksiz tepki. İçinde Müslümanların haram diyebileceği birsürü market ürünü ve dahi dükkan var. Şikayet etmeye gelirken kullandığı araba Hristiyan ürünü. Avret yerini örten külotu diken MAKİNA yahudi Hristiyan ürünü. Şikayet etmek için kullandığı İnternet bile yahudi Hristiyan VS ürünü.. Kendiyle çelişiyor ama komşu alışverişte görsün.. Boş konuşmuş..

Yanıtla . 46Beğen . 7Beğenme 11 Mayıs 11:22
133

Ersin Öz - Sakarya daki vatandaşlar taş devrinde yaşadıkları için tepki veriyor herkes istediğini içer istediği yere gider kimse kimsenin özgürlüne karışmasın herkes baksın işine kendine ülkenin anası ağlamış onları düşünsün takip etsin

Yanıtla . 43Beğen . 7Beğenme 11 Mayıs 11:21
132

adem akdaş - serdivan belediyesine hiç yakışmadı.gençler zaten başıboş geziyor.alkolde işin cabası olur.

Yanıtla . 8Beğen . 50Beğenme 11 Mayıs 11:18
179

Ben - @adem akdaş 132 nolu yoruma cevabı: başı boş olan zaten para bulup içermez o mekanda. İçki içmemek için gençlere iş, güven gelecek sağlarsan içki içmez diyemem ama sevinçten ve keyif ten içer. Ne yazık ki insanlar kederden, öfkeden ve çaresizlikten içiyor. eğitim şart. ekonomi şart. empati kurmak şart...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 08:40
174

Yok - @adem akdaş 132 nolu yoruma cevabı: Başıboş dediğin gençlerin bırak sigara içmeye parasını sevgilisiyle kahve içmeye parası yok alkolü nasıl içecekler merak ediyorum

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 04:08
129

Adadan - 3 4 kere yazdım sildim.Ne yazayım diye::))) Yakında biz ak partilileri ya da muhafazakarları orada kadeh tokuştururken görürseniz sakın kızmayın ya da eleştirmeyin...Bizi iktidarda tutmaya devam etmeniz bu davayı bu mücadeleyi 28 şubat karşısında duranları din dava ümmet millet diyenleri bitirirsiniz otomatik olarak:)) boşuna çırpınmaya gerek yok iktidarı alalım diye .

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 11:11
136

Adadan - @Adadan 129 nolu yoruma cevabı: Ne yazdığımı anlayamıyorsan cevap vermem boşuna ...yazdığın cümleleri başkasına yaz canım benim.:))

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 11:37
131

Onnman - @Adadan 129 nolu yoruma cevabı: Akpartililerin içmediğini neden düşünüyorsun arkadaşım ?

İstiyorsan sana mekan zaman veririm, görürsün akplileri :) ahh kandırıldın mı yoksa canım ? :)

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 11:18
127

Orto - bırakın bu boş işleri o zaman devlet içkiden sigaradan vergi almasın niye alıyor göstermelik müslümanlık yaşıyoruz gavurun fabrikası kapandı honda kocaelinde çıkardığı işçilere ne yapmış araştırın bir de sakaryada işten çıkarılan güya müslüman fabrika sahipleri işçilerine ne yapmış onu soruşturun

Yanıtla . 34Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 11:01
126

Kamil - meyhane tamam bide ..hane yaptıkmı oldu bu iş

Yanıtla . 2Beğen . 28Beğenme 11 Mayıs 10:57
146

Vallamı - @Kamil 126 nolu yoruma cevabı: Onuda sen yap hayrına

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 13:26
125

Sabayattin - işin içinde para var ve tabi para için herşey mübah değil mi sn. alemdar ?

Yanıtla . 4Beğen . 12Beğenme 11 Mayıs 10:38
121

Genç Biri - Hiç dikkat ettiniz mi? Başka memleketlerde neler tartışılıyor neler yapılıyor. Elin almanı amerikalısı bizi kıskanıyor dersiniz ama adamlar bunları konuşmuyor ilim bilim konuları tartışıyor bizim yaptığımız şeylere bak yok alkol içilmesinmiş yok o yapılmasınmış azcık yararlı şeyler üzerine yorumlar yapılsaydı şuan bu konuları değilde başka şeyler konuşurduk yazık

Yanıtla . 37Beğen . 7Beğenme 11 Mayıs 10:18
120

Kırcalı - kardeşim tek sorun alkolse cadde54 icerisindeki markettede envai cesit alkol var . Yani burada sorun olan bence düşündüğünüz fikirlerin desteklediginiz parti kanadındaki kişilerle örtüşmedigi . Hem destek veriyosunuz Hem yaptıgınız ayıp diyorsunuz . Artık farkına varın Sizin düşünceleriniz başka , Yaşananlar bambaşka . Yani rahatsız oldugunuz işleri sizin reyleriniz ile gelen kişiler nezlinde oluyor buda demek oluyorki rahatsız oldugunuz konularda sizlerinde günahı var . Şahsen benim icin farketmez . İsteyen içer isteyen yer. kimseye zararı dokunmadıkca . good by .

Yanıtla . 35Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 10:14
118

Komedi Evladı Seni - yusuf alemdar tam gaz yolunda olan biri serdivan kırmızı noktamız diyen ve arkol ruhsatı hic bir yere vermeyen ama iş konusu kendi ortaklıgı olunca her yere ruhsat veren bir başkan gideceklerinin farkında ne kurtarırsam düşüncesinde serdivanı yedilerr doymadılar kuzenlerini yazlık mahlesine işaat yaptıra yaptıra bıkmadı yazlıkta toprak bitti kuzenleri kendini patlak gosterdi parayı aldı yürüdü ama allahın adaleti şaşmaz bu dunya degilse öteki dünyada unutma sayın alemdarrrrrrr

Yanıtla . 20Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 09:58
116

Erdal - Hangi çağda yaşıyorsunuz. Zorla mı içki içiriyorlar. Dünyanın her yerinde sokak büfelerinde dahi içki satılır.

Yanıtla . 43Beğen . 5Beğenme 11 Mayıs 09:52
115

Saten - enterasan:)) dimi kanunlar izin veriyor belediye başkanı anca kanuna uygun değilse yok diyebilir ne acib rahmetli vali yazıcı var dı o da çok kapatıyordu ama kanunlara yönetmeliklere uymadıkları için, insanlar keşke ne istediklerine karar verebilseler,

Allah CC haram etmiş, devlet serbest işiniz çok zor

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 11 Mayıs 09:52
114

The Mask..! - sözde Müslümanlıkla övünen, özde dini para olanlar bu ve buna benzer işyerlerine neden kiralama yapar anlamış değilim... bu saatten sonra ailem ve arkadaşlarım dahil hiçbir şekilde cadde 54'e adım dahi atmam. alda kınasını yak şimdi avm'nin müslümancı yusuf... ruhsatı sen vermedin ama kiralamayı sen yaptın..!

gerçi suç sizde değil, size bu görevleri veren bizlerde..!

Yanıtla . 5Beğen . 21Beğenme 11 Mayıs 09:51
130

Onnman - @The Mask..! 114 nolu yoruma cevabı: Aferin bak çözümü bulmuşsun. Gitmezsin.

Biz de gider içeriz. Bu da bizim düşüncemiz.

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 11:16
113

Bedava Reklam - Yaptığınız haber, açılan mekanın reklamını yapmaktan öte ne işe yaradı Medyabar! Her şey yasal ve meşru iken niye bu haber?

Yanıtla . 22Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 09:46
111

Demi̇rci̇oğlu - VAHH YUSUF BEY VAAAH,

ONYEDİ OTEL e HEMDE KAÇAK ALANA BAR YAPTILAR SESİN ÇIKMADI,

CADDE 54 E MEYHANE YAPTILAR YİNE SESİN ÇIKMADI.

NEYİN HESABINI YAPIYORSUN . BİLEMEDİK. DEĞER Mİ PEKİ

Yanıtla . 1Beğen . 23Beğenme 11 Mayıs 09:29
110

Martı Eti - Nedense Sapıklar , Alkolden Rahatsız Olanlar

Yanıtla . 34Beğen . 3Beğenme 11 Mayıs 09:26
109

Mert - oo yobazlar kudurmuş yine. afiyet olsun toprağım. yakışır. herkes işine baksın. siz de adam gibi manşet atın. algı yapmayın. ..... ....... bir akşam üstü bahse konu mekana gelin bu yazdıklarınız sesli tekrarlayın.

bu halk sizden ve sizin örümcek beyinlerinizden bıktı. öfke birikiyor. haddinizi aşmayın.

Yanıtla . 31Beğen . 4Beğenme 11 Mayıs 09:20
135

Adadan - @Mert 109 nolu yoruma cevabı: Bu millet bu devlet sen ve senin gibilerin değerleri ile yükselmedi ve bugünlere sizin gibler sayesinde gelmedi.Senin savunduğun değerler batıya ait bana küfreden hakaretler yağdıran güzel kardeşim.Biz günahkara değil günaha karşıyız.İçip içmenen senin bileceğin bir iş.Günahın yayılmasına teşvik eden ortamlara karşıyız.O örümcek bağlamış kafan anlar mı bu yazdıklarımı bilemem.İçmene ve içkine karşı olunsaydı bırak içki alacak yerini öfke birikiyor diye buradan tehdit dahi edemezdin.İçersen iç

ama günahı ortalık yerde yapıp da bu milletin ayarlarını değerlerini zedelemeye hakkın yok.Olamaz da ...Çok istiyorsan senin gibi yaşayanlar bu ülkede yok başka ülkede yaşayabilirsin.O yüzden haddini aşma...

Yanıtla . 2Beğen . 17Beğenme 11 Mayıs 11:34
119

Ilk - @Mert 109 nolu yoruma cevabı: Yobaz ,orrumcek beyin vs vs etmediginiz hakaret kalmamis,bu millet de sizin medeniyet aşağılayan fikir ve sozlerinzden bikti.Medenice tartismayi ogrenin diger fikirlerinizi dinleriz sonrasında

Yanıtla . 2Beğen . 10Beğenme 11 Mayıs 10:03
108

Birisi - DEPREM OLUR EV KİRALARI 3 KATINA ÇIKAR,PANDEMİ OLUR HERŞEYİN FİYATI 3 KATI OLUR,BİR KURUŞ ZAM GELİR 8 KURUŞ FİYATA YANSITIRLAR,HER TÜRLÜ DOLANDIRICILIK YAPILIR KİMSE PEŞİNE DÜŞMEZ,HIRSIZLAR YAKALANIR 2 GÜNE SERBEST BIRAKILIR ,ADAM BOŞANDIĞI KARISINA SALDIRIR SERBEST BIRAKILIR, VATANDAŞ SERDİVANDA 1+1 ALIR GÜNLÜK KİRALAR FUHUŞA VERİR ,CUMHURBAŞKANI DAHA DÜN KONUT KREDİSİİ...... DEDİİİİ LAFINI TAMAMLAMADAN SAHİBİNDEN SİTESİ ÇÖKTÜ BÜTÜN EVLER 300 500 ZAMLANIVERDİ ,,ŞİMDİ BUNU YAPAN AYNI ARKADAŞLAR İKİ BARDAK BİRANIN PEŞİNE DÜŞMÜŞ MÜSLÜMANLIK ELDEN GİDİYOR EDEBİYATINDALAR YA Bİ GİDİN ....KARDEŞİM, BU ARADA BEN ALKOL ALMAM AMA BİZE NEEE SİZE NE

Yanıtla . 45Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 09:16
107

Sakaryada - O amv'de kaç tane mekan var kaç tane aynı tarzda cafe var alkolden rahatsızsan başka mekana gidersin. Olmadı mı 150 m ilerisinde başka bir amv var oraya gidersin. Dünya bizimle aynı görüşte olmayan insanlarla daha bir güzel. Farklı tercihlerimize saygı duymalıyız. Diyelim ki o mekanda alkol satışı iptal edildiğinde Sakarya daha mı mutlu olacak? Ya da şu an alkol servisi var diye Sakarya daha mı mutsuz? Bence alkol alıp almamak cağdaşlık ya da yobazlık değil ama bilerek insanların tercihlerine saygı göstermemek, onları kısıtlamak, dışlamak bencillik ve saygısızlıktır. İnsanların özel hayatlarına ve tercihlerine katılmamasak bile saygı göstermeliyiz. Keşke güzelim Sakarya'nın en büyük sorunu o amv alkol servisinin verilip verilmemesi olsa

Yanıtla . 32Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 09:15
105

Yazlık Sakini - Kardeşim big chesfte garsondu çok uğraştılar ruhsat almaya ama Yusuf Alemdar vermedi. Kendi avmsi olmasına rağmen insanlara zorluk çıkardı işletmede çareyi kültür bakanlığından ruhsat almakta buldu. Yusuf beyi zerre kadar sevmem ama ruhsatı onun vermediğini de biliyorum

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 11 Mayıs 09:03
104

Memelihayvan - YAHU BIRAKAMADIK GİTTİ BU BOŞ İŞLERİ... YAHU KARDEŞİM İSTEMİYORSAN İÇMEZSİN OLUR BİTER SANA NE MİLLETİN İÇKİSİNDEN ANLAMIYORUM Kİ. BIRAK KİM NE İSTİYORSA YAPSIN... İSTEYEN İSTEDİĞİNİ İÇER SANA ..... ÇIKAN NE

Yanıtla . 41Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 08:58
101

Saffet - Alkol haram Alan Satan getiren götüren bulunduran içen içiren hepsi ortaktır

Yanıtla . 5Beğen . 27Beğenme 11 Mayıs 08:51
128

Zeki54 - @Saffet 101 nolu yoruma cevabı: saffet kardeş alkol içenin sağlığını ve kesesine zarar verir. ona gelene kadar çocuk tecavüzleri çocuk gelinler yolsuzluk rüşvet kadın cinayetleri sevap mı peki? alkol kişisel tercihtir ibadet te öyle. kimse kimseye karışamaz ama cinayetle tecavüzle hırsızlıkla çevreye zararın daniskabını verirsin

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 11:06
100

mahmut - yorum yapmadan geçemicem , size ne işletme alkol satıyorsa , içen içer o kadar ! ayrıca kafeler sokağında alkollü mekan olmaması da çok saçma , yobazlıkta sakarya doktora yapıyor , yuhhh be , nerde laiklik , avm 5 kat ruhsat verenlere laf yok , ekonomiye laf yok , bugun benzine gelen zamma laf yok , evler 3 e katladı laf yok , alkole laf var hadi be ordan , akşama viskimi alıp içerim

Yanıtla . 49Beğen . 4Beğenme 11 Mayıs 08:50
137

Sakaryalı Vatandaş - @mahmut 100 nolu yoruma cevabı: Mahmut Kardeş, düşüncelerine tamamen katılıyorum. Çok güzel özetlemişsin!.. Bu güzel şehir sadece birkaç yobaza ait değil!.. Burada, başkalarının haklarına saygılı çağdaş insanlar da yaşıyor... Ben de kadehimi , Sakarya'lı uygar insanlara kaldırıyorum!..

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 11:49
99

Ap - Alkol kullanmıyorsan kardeşim gitme bu kadar basit, başkası içiyorsa da saygı duymak zorundasın. Git bin tane cafe restoran var aynı yerde. Ne cahil bir milletiz ya

Yanıtla . 52Beğen . 5Beğenme 11 Mayıs 08:28
98

Dr - bu memleketın duzelmesı ancak SAADET PARTİSİ ile olur

1994 de beledıyeyı aldıgımızda et balıkdan patates halıne kadar 29 tane bırahane var dı Allahımıza sukurler olsun hepsını kapattık gene gelecez gene kapatacaz.

Yanıtla . 5Beğen . 48Beğenme 11 Mayıs 08:27
169

M.özen - @Dr 98 nolu yoruma cevabı: iyi halt ettin.simdi indanlar sokakta fuhuz yaoiyor ne degisti.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 00:37
123

Keskin Dil - @Dr 98 nolu yoruma cevabı: Sen % 0.0001 lik alacağın oy ilemi hepsini kapatacaksın?..Sen gidersen bu kafayla ASKERE,asla alamazsın TESKERE.....

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 10:34
112

Feyzo - @Dr 98 nolu yoruma cevabı: Allahınıza gurban kralllllllll :)

Yanıtla . 0Beğen . 6Beğenme 11 Mayıs 09:42
97

Halk - Sanki o belediye hep akepede kalacak :) ayrıca sevgili imamlarımıza da afiyet olsun iyi mi böyle alkol vergilerinden eve ekmek götürmek :)

Yanıtla . 31Beğen . 6Beğenme 11 Mayıs 08:20
91

Cahil Biri - Aaa cok gunah;) akepeli insan orda icki icirtir mi? Esinden gizli apart daire alir. Uni.lilere ucretsz kiraya verir. Bagaji alkolle doldurup cunaya gidiyorum diyerek apartta alem yapar. Milletin gozu onunde alkol mu icilirmis;) hayret bisey

Yanıtla . 43Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 07:39
88

Mehmet Aydin - 3 tane süre ve ayet bilen tarikat cemaat kurmuş,yobazlık hat safhada,,kurduğu tarikat cemaat evine gelenlerin karılarına kızlarına yerleştirmek için fırsat kollarlar,10-11 yaşında erkek çocuklarına bile tecavüz ederler bunlar günah değil,adam Avrupa ayarında yapılan bu AVM de sarhoş olmamak etrafı rahatsız etmemek kaydıyla iki duble içimi içecek günah öylemi,,

Yanıtla . 29Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 06:27
87

Ekrem Abi - zina orda alkol orda para orda her türlü pislik orda başımıza taş yagacak

Yanıtla . 1Beğen . 30Beğenme 11 Mayıs 06:05
124

Keskin Dil - @Ekrem Abi 87 nolu yoruma cevabı: Evet zaten Allah AKAPE denilen bir partiyi idareye getirerek, başımıza taş yağdırdı..

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 10:37
86

Sedat Dagkesen - ADAMLAR SOKAK ORTASINDA CADDEDE KARI SATIYOR ONA NEDEN KIMSE SES CIKARTMIYOR ?????? ::))))) yok yaaaa BIZ MUSLUMAN KESIM KULLUM CAHILIZ CAHILLLLLLLL

Yanıtla . 23Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 05:40
84

Sedat Dagkesen - AZ KALDI TURKIYEYI ARABISTANA CEVIRECEKSINIZ !!!

ISTANBUL BUYUKSEHIR BELEDIYESINDE PKK LILAR CALISTIRILIYOR DEDILER ALLAH ASKINA BUNLARA ADLI SICIL KAGIDINI VEREN DEVLET...AMA NE HIKMETSE CHP NIN SUCU OLUYOR...

SAKARYADA BU AVMDE VAY EFENDIM ADI GECEN ISLETMEDE ALKOL VERILIYORMUS FALAN FILAN...BU ISLETMEYE RUHSATI VEREN YINE DEVLET...KESIN CHP NIN PARMAGI VARDIR BU ISTEDE....

SAKARYANIN YARISI ALKOL KULLANIYOR,ADAM MAHALLESINDEKI TEKEL BAYIINDEN ALKOL ALMIYOR AMA CARSIDAN GELIRKEN BASKA BIR TEKEL BAYIINDEN ALKOL ALIYOR "" AMAN KARDESIM GAZETEYE SARDA KIMSE UYANMASIN VE BEYAZ POSETE KOY ORADAN BIRKAC CIKOLATA VS KOY KIMSE UYANMASIN :))))) "" YAHU NEREYE GIDIYORUZ NEREYEEEEEEEEEEEEEE ?????

AKP NIN ICINDE KAC KISI VAR ALKOL KULLANAN,HICKIMSE ARASTIRDIMI ??? KAC KISI VAR SAGA SOLA KACAK ET KESMEYE GIDEN,KIMSE ARASTIRDIMI ?? MAKSAT DOSTLAR ALISVERISTE GORSUN MISALI SPOR OLSUN TICARET YURUSUN MISALI SIYASET TRENINE BINIYOR MILLET....

ALKOL ALAN KEFERE AMA YOLSUZLUK YAPAN ADAM KAYIRAN MUSLUMAN !!! OH NE ALA VERIN COSKUYU BAKALIM VERIN VERIN...

Yanıtla . 31Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 05:34
83

Tasarımcı - Durduk yere algı yarat maya uğraşmayın.. Bu kısımdan size ekmek çıkmaz.. Uluslararası hizmet veren firma burada üç beş çapulcunun lafı ile hareket edecek hali yok... Hedef göstermeye ahlaksız ça tavır aldır maya uğraşmayın... Çark caddesi ndede var kaç yıldır insanlar gidip oturuyor kimseye bu zamana kadar bir zararı olmamış.. O tuuuu kaka diyenlerin her biri kahvede okey görünümlü kumar oynayan tiplemelere ses çıkartmazlar.. O gunah değil.. O yobazlik peşinde olanlar sözde beğenmedi cafelerin içerisinde oturmaya yüzleri olmadıkları için dışından dolaşıp kari kız kesme derdindeler..

Yanıtla . 24Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 03:02
76

Vatandaş - Ulan kaçak 5 katlı bina yaparken günah değil kul Hakkı değil alkol satılırsa günah vergisini alıp yerken günah değil alkol satarken günah He bu arada MHP Li arkadaşlar mahkeme neoldu cadde 54 mahkemesi herkese 3 kat ruhsat oraya 5 kat yanında hotel de 5 kat Serdivan da kanun kaç kata izin veriyor ??

Yanıtla . 29Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 01:01
75

Sakaryalı - Zamanında mufazakar kesime uygulanan baskının aynısı suan seküler kesime uygulanmaya calısılıyor. Mufazakar kitlenin genelinde tabi akpnin yıllardır yürüttüğü politika sebebi ile tek ve en büyük günah alkol olarak akıllara kazınmış. Alkol dedin mi herkesin eli ayağı titriyo. He ama şöle bi dönüp bakıyoruz dinimize göre en büyük günah olan kul hakkını takan yok. Her gün cebimdeki paraya el koyar gibi yandaşa peşkeş cekilen yerler yollar hanlar hamamlar bunlara kimsenin sesi cıkmaz. Alkol bu kişilerin gözünde kul hakkından bile üst mertebededir. Dolaylı olarak Allah’a şirk koşmuş olurlar. Velhasılkelam sevgili din kardeşim bundan rahatsızlık duyuyursan 100 m ilerde eşşek gibi bi avm daha var oraya gidersin tertemiz takılırsın. Sen rahatsız oluyorsun diye toplumun herhangi bir kesimini dışlama ötekileştirme gibi bi hakka sahip değilsin.

Yanıtla . 18Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 00:33
72

Tofita - Zaten çok pahalı sadece Araplar içer sonra sizin resminizi çekerler sizi fakirler.

Yanıtla . 23Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 00:21
71

Hasan - Bu AVM'de neden insanlar alt katındaki bomboş otoparkına parketmez de çevreyolunun sağ şeridini işgal ederler ve hiç bir Trafik Polisi de bunlara ceza yazmaz bunu haber yapsanız keşke!

Yanıtla . 25Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 00:18
70

Miko54 - Alkolü meşrubat gibi yapıp çağdaşlık adı altında İslami bir dezenformasyon hedefleniyor. Yani İslamiyet bazı kesimlerin parantez içinde özgürlüklerini engelliyor. Zaten bu avm ye giden düz bir Türk vatandaşı şunu fark edecek. Onun kesesine göre zaten birşey yok. Kendilerini çok yüksekte görüp Modern kafalı olduklarını sanan kişilere göre yapılmış bir mekan. Yanı başında cami var. Yazık.

Yanıtla . 1Beğen . 23Beğenme 11 Mayıs 00:16
69

Akyazılı - Ya bırakın bu işleri herkes özgürce yaşayabilir herkes bu devletin vatandaşı herkes sizin gibi olacak diye bir kaide yok saygı göstermeyi öğrenin

Yanıtla . 22Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 00:05
68

Ferit Çağlayan - Her gece karasu pavyonlarını tavaf eden kitle avm de alkol satışına karşı çıkmış

Yanıtla . 31Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 00:02
67

Xxxx - Bi

re kâfirler alkol içeceğine hırsızlık yapın nasıl olsa artık caiz.

Yanıtla . 17Beğen . 0Beğenme 10 Mayıs 23:57
66

Chatan - siz bosverin isletmenin verdigi alkolu belediyesinin iznini falan yakinda barinacak ev bulamiyacaksiniz onu gormeyin gidin bos isleri gorun eyyy millet acin gozunuzu 2+1 daireler olmus 2500 3000lira oturulcak diye goz ucuyla baktiginiz evler 4000den assagi yok millet evinden barkindan atiliyo siz burda bombos alkol veriliyomus diye 60 tane yorum yapmissiniz ne bossunuz ya amma cok vaktiniz var. Alkolu otu boku icen herturlu yapicagini yapiyo orasi satmasa sanki icen vaz gecicek birakin bos isleri uyanin gercekleri gorun az biraz

Yanıtla . 17Beğen . 0Beğenme 10 Mayıs 23:53
61

Zihniyet - İşte bu zihniyet ile yarın öbür gün başka biri gelince mescid in avm de ne işi var cı zihniyet aynı. Ya bırakın içen içsin, etrafını rahatsız etmediği sürece problem olmamalı. İnsanca, özgürce yaşamayı örnek almalıyız. Hep ötekileştirme nereye kadar.

Yanıtla . 84Beğen . 22Beğenme 10 Mayıs 23:33
192

Kübalı Yerde - @Zihniyet 61 nolu yoruma cevabı: buradan imamlık yapmayın klavye erkekleri...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 17:46
90

Meşe Karaçam - @Zihniyet 61 nolu yoruma cevabı: Değerli kardeşim bir kisi çocuğuna özgürce yaşa Ne yaparsan yap ne içersen iç Nereye gidersen git deyiyormu , ALLAH C.C.İckiyi haram kılmıştır , ALLAH C.C. Neyi yapıp yapmayacağımızı Neyi yiyip yimeyecegimuzi bildiriyor , Sen çoğuna içki iç deyiyonmu , Özgürce yaşamak ALLAH'IN Haram kıldığı ni yapmak deyildir , Her şeyin bir kuralı bir Adabı vardır ,Bir iş veren Ne yaparsan yap özgürsün Özgürce çalış deyiyormu ,bir kişi iş yerinde içki içse anında kapıdan çıkarırlar , ALLAH 'A itahat etmeyen hiç kimseye itahat etmez ,Orada içki içen yolda Araba ile birini öldürse veya sakat bıraksa ,Sence iyi birşey mi , ,

Yanıtla . 2Beğen . 20Beğenme 11 Mayıs 07:20
73

Emr-i Bil Maruf - @Zihniyet 61 nolu yoruma cevabı: Alkol haramdır. Pislik durduğu yeri değil etrafını da pisletir.

“Sizden hayra çağıran, iyiliği emredip kötülüğü men eden bir topluluk bulunsun.” (Âl-i İmrân sûresi, 104)

Yanıtla . 3Beğen . 17Beğenme 11 Mayıs 00:23
60

Eski Tatanka - Birşeyi merak ediyorum. Alkol içmek haram, ok. Alkolden alınan vergiyle diyanetin faiz ve haram değil dediği kura endeksli vadeli hesabı ödenmesi helal. Yani alkol sadece içene ve satana haram, bunun üzerinden getiri elde edene haram değil mi. Kafam karıştı.

Yanıtla . 80Beğen . 11Beğenme 10 Mayıs 23:25
57

Süper Serdivan - Her halta karışan Aynı kişiler genelde…Sözü geçer İnsanlar.Rant peşinde koşarken kimse duymasın,Alkollü restoran denince,Yüksek sesle herkes duysun diye VAYY ALKOLL GÜNAH YASAK…Hangi tarladan yol geçecek,neresi değerlenecek, Neresi yeşil alan ,neresi ticari alan. Kimse duymasın ? .. Koskoca İlçede Gülünç alkol tartışmaları,Köyden çıkıyor biri o günah bu olmaz..Ahhh rant peşinde koşarken görseniz bunları..Ne filmler ne senaryolar..Kimsenin haberi olmasın aman !..?

Yanıtla . 53Beğen . 4Beğenme 10 Mayıs 23:16
56

M.durak - Sorsan bizi yönetenler müslüman.ama ne hikmetse her türlü dinsizlik bunlarda.domuz etini kasaplık et sıfatına sokan zinayı suç olmaktan çıkaran müslüman akp

Yanıtla . 45Beğen . 7Beğenme 10 Mayıs 23:12
55

Gerici Tayfa - Ya ne var alkol olsa nolcak, ne kadar geri kafalı zihniyet bu ya haber olsun kaos olsun diye haber yapmayın

Yanıtla . 42Beğen . 7Beğenme 10 Mayıs 23:10
74

Emr-i Bil Maruf - @Gerici Tayfa 55 nolu yoruma cevabı: Alkol haramdır. Allah'ın haram ettiği birşeyi Önemsememek olmaz.

“Sizden hayra çağıran, iyiliği emredip kötülüğü men eden bir topluluk bulunsun.” (Âl-i İmrân sûresi, 104)

Yanıtla . 1Beğen . 9Beğenme 11 Mayıs 00:26
54

[email protected] - Yavaş yavaş başladılar demek

1 aşama alkol satışı

2 aşama bar ve disko

3 aşama masaj salonları

Gerisini yazarsam düşünmek için size fırsat vermemiş olurum.

Yanıtla . 21Beğen . 32Beğenme 10 Mayıs 22:50
53

Anti israil - Kesinlikle iptal edilmeli. İptal edilene kadar tepkimiz sürecek.

Yanıtla . 12Beğen . 63Beğenme 10 Mayıs 22:46
52

sonyobazbukucu - sayın akepeliler başkanınız alkolden gelen 1 ayda 12,1 Milyar Türk lirasını kasaya atarken sorun yok bi mekanda satış yapıldı diye yaygara çıkarmayın. görmek istemeyen evine kapatsın kendini

Yanıtla . 46Beğen . 9Beğenme 10 Mayıs 22:43
95

Melih Karataş - @sonyobazbukucu 52 nolu yoruma cevabı: akp liler tepki gösterdi mi yazıyor biyerde kardeş ?

Yanıtla . 0Beğen . 5Beğenme 11 Mayıs 08:04
79

Sonlaikbukücü - @sonyobazbukucu 52 nolu yoruma cevabı: Yobaz büksün seni.

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 01:23
51

Sonyobazbukucu - ku.s beyinli yobazlara inat güzel olmus.

millet sağda solda dağda bayırda içeceğine otursun bi mekanda içsin zoruna gidende kendini assın bu dünya sizin etrafınızda dönmeyecek sığırlar

Yanıtla . 41Beğen . 8Beğenme 10 Mayıs 22:39
48

Fırat - Kim ne derse desin biz müslümanız ve müslüman bir ülkede yaşıyoruz. Dini kurallara bağlı olmak zorundayız. İnancı gereği kurallara bağlı kalmaya çalışan kişileri hiçe sayıp dinimize aykırı hareket edenlere sessiz kalmamalıyız. Ben eşimle çocuğumla AVM ye rahat giremeyeceksem yere batsın o yer. AVM ye gidiyorsun cafe de gençler sarmaş dolaş. Bu ne demek ya. İnsanların içinde bunu kimsenin yapma özgürlüğü yok. Kimseden çekinmek yok. Böyle bir hareket ile beni rahatsız etmeye kimsenin hakkı yok. Özgürüm ben diyemez kimse. Senin özgürlük alanın benim özgürlük alanımın içine giremez.

Yanıtla . 11Beğen . 54Beğenme 10 Mayıs 22:31
96

Eski Tatanka - @Fırat 48 nolu yoruma cevabı: Hadi be ordan. Sen de kara çarşaf giyip benim özgürlük alanıma girme... Yok efendim çocuğuyla gezemeyecekmis. Çok oluyorsunuz hee biz bu dünyada sizin geri kalmisliginiza ayak uydurmaya gelmedik. Ya hadi diyelim günah iyi de ben özgür bir vatandaşım Allah sorar hesabını o yüzden kendinize gelin.

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 08:19
93

Alper - @Fırat 48 nolu yoruma cevabı: Tam olarak nerede yazıyor Türkiye Cumhuriyetinin müslüman bir ülke olduğu? Senin özgürlüğün benim özgürlüğümü kısıtlayamaz.

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 07:48
92

Safiniz Ve Temel Reis - @Fırat 48 nolu yoruma cevabı: Ayrı cinsle sarmaş dolaşsa problem yok.Aşık olmak sevmek ayıp değil.Tehnada sarmaş dolaş olacağına avm de sarmaş dolaş otursun.Sizde çok rahatsız oluyorsanız başka avm ye gidin.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 07:45
89

Çomar 54 - @Fırat 48 nolu yoruma cevabı: Ne biz müslümanız ne ülkemiz müslüman . Kendine dokununca islamafobi diye ağlayanlar ilk fırsatı ele geçirince bizleri ipte sallandırırla hoşgörü dini mensupları.

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 07:18
78

Mert - @Fırat 48 nolu yoruma cevabı: Özel bir işletme senin nasıl özgürlük alanın oluyor, üstelik sınırları çizilmiş kapalı bir mekan? Kuş beyinli.

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 01:17
64

Cemal Dağlı - @Fırat 48 nolu yoruma cevabı: Gitme otur evinde zaten karın varsafdadır kabeye gıdınce kadın erkek bırlıkte taav edersin fonunce harem selam hadı be kitabın kuranı ögren önce yobaz

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 10 Mayıs 23:48
63

Serkan - @Fırat 48 nolu yoruma cevabı: Aynı şekilde seninde kimseyi rahatsız etmeye hakkın yok adamın sevgilisine nişanlısına eşine dostuna sarilmasinin da senin özgürlüğünle alakası yok işine bak yeter

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 10 Mayıs 23:45
44

Babinski - Takıldıkları nokta Serdivan Belediyesi'nin yaptirdigi bir işletmede alkollü içecek satışı yapilmasi. Pardon, Serdivan belediyesi sonsuza kadar akp de kalacak diye bir ayet mi var? Yarın başka bir parti belediyeyi kazanınca ne olacak? Cadde54 yerler bir mi olacak. Alkolü ağzıyla değil poposuyla içenlere, çevresine zarar verenlere, hatta açık alanda içip şişesini kıranlara herşeyi söyleyin o konuda bende rahatsızım. Ancak alkol satilmasin demek bambaşka bir mevzu. Herkes, birbirinin özgürlük alanını kisitlarsa toplumda kaos oluşur. Gerçi Sakarya'nın kaosta olmayan tek bir günü var mı Allah aşkına. Birbirinizi kırmayın barış ve huzur içinde yaşayalım.

Yanıtla . 34Beğen . 1Beğenme 10 Mayıs 21:55
42

Yobaz46 - Size ne kardeşim senin kadar ben de belki de daha fazla vergi öduyorm adam gibi içiyorsa içilir dotunle icen olursa polis var maaşını milletin ödediği cagirisin gereği yapılır

Yanıtla . 30Beğen . 2Beğenme 10 Mayıs 21:46
41

cicinho54 - etiklikle ne alakası var bunun yaa saçma sapan bir tepki yine

Yanıtla . 43Beğen . 6Beğenme 10 Mayıs 21:44
39

mithat - alkol kullanmıyorum isteyen içsin. Cennetin anahtarı sizin elinizde mi çomarlar?

Yanıtla . 61Beğen . 8Beğenme 10 Mayıs 21:39
38

Mister NO - Gerçekten bu avm yi serdivan belediyesimi yaptı , yani sahibi omu bana çok ilginç geldi.

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 10 Mayıs 21:21
37

Sakaryalım - Kilise gibi binada alkol dağıtıyorlar taş yağıcak.. Belediye uyuma alkol haram. Faiz gibi kur korumalı..

Yanıtla . 5Beğen . 16Beğenme 10 Mayıs 21:19
34

vatandaş - kimse kimsenin işine karışmaz.işin sorgulanması gereken tarafı şudur yıllarca siyaseti İslam'a alet ettiler . örnek verecek olursak Muharrem İnce ramazan ayında evinde içki içerken görüntülendi uuuuuu bizim sahte sofiler ayağa kalktı bu dinsizlere oy verilmez diye.daha geçenlerde Zonguldak'ta bir ilçede alkollü eğlence yapıldı hemde ak Partimizin belediyesi tarafından düzenlenen alkollü eğlence yapıldı.ne denildi kimsenin sosyal yaşamına karismiyoruz diye beyanat verildi.

eeee bundan sonra da bu millet chp ye oy verirken kimse algı yapmasın.

tamam chp insanoğlunun Allah'ın Kur'an ve peygamber ile uyardığı kutsallara inanmıyor.dogmatik diyor.basimiza gelse tekrardan baskıya devam edeceklerinin en güzel kanıtı Özgür Özel.

Allah hayırlısını versin inşallah.bizimkiler yapınca iyi ses yok.karsi taraf yapinca dünyayı ayağa kaldırıyoruz bakın bakın gördünüz mü bunlar böyle bunlar hep böyleydi diyerek bizim yaptığımız kötüleri karşı tarafın kotuleriyle karşılaştırıp bizim

kötüleri unutturuyoruz

Yanıtla . 21Beğen . 7Beğenme 10 Mayıs 21:08
32

Ali Velioğlu - Medyabar asıl sizin yaptığınız etik değil,sürekli birilerini hedef gösteriyorsunuz,yarın öbür gün 3-5 yobaz gitse mekanı bassa hoşunuza mı gidecek,İnsanlar yasal yollardan ruhsatlarını almışlar ister alkol satarlar ister domates size ne ? Gören de Adapazarın da her şey çok etik zannedecek.Bir zahmet araştırında uyuşturucu,hırsızlık,kavga,cinayet,dolandırıcılık suçlarında kaçıncı sıradayız,bırakın bu işleri insanların ekmeğinle oynamayın..

Yanıtla . 20Beğen . 2Beğenme 10 Mayıs 21:07
31

Kazimpasali - Bu alkolü oraya sokan kim ama yazık bu fırsatı tanıyana hesap sormak lazim

Yanıtla . 7Beğen . 45Beğenme 10 Mayıs 21:07
149

Vatandas - @Kazimpasali 31 nolu yoruma cevabı: sen kimsinde hesap soruyosun

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 14:20
29

Hmean - Haber yaparken bile yanlısınız be kardeşim ne alaka alkollü olmuş olmamış. Adamlar buraya yatırım yaparken zaten alkollü olduğunu belirterek ona göre izin alarak yapıyor. Herkes istediği gibi yer içer bu kadar basit yanlı yayın yapmayın tepki gösteren vatandaşları gösterinde bilelim. Sakarya daki tüm oteller neredeyse alkollü satış yapıyor buna tepki yokmu?

Yanıtla . 41Beğen . 4Beğenme 10 Mayıs 21:06
28

Sonny - Alkol kullanmiyorum , alkollu ortamlarinida sevmiyorum ama isteyen icsin , icince kötü insan olunmuyor, icerek kimseyi rahatsiz etmedigi sürece niye sorun olsunki, kim nasil yasamak istiyorsa öyle yasasin, bikini giymek isteyen giysin , kapali giyinmek isteyende öyle giyinsin, önemli olan insan olmak, o resturant ya da cafe de icki varsa rahatsiz oluyorsan gitmesin olur biter, herkesin kendi inanci kendine, allah ile kendi arasinda, önemli olan kimseyi rahatsiz etmemek kimseye zarar vermemek , icki icen ne kötü olur icmeyende iyi birisi anlamina gelmez , kim napiyorsa yapsin , saygi sevgi hosgörü ahlak terbiye insanlik iyi niyet bunlar önemli

Yanıtla . 29Beğen . 2Beğenme 10 Mayıs 21:00
27

054 - Satılıcak tabiki kardeşim gayet normal bir şey, satılacak ve içilecek.

Yanıtla . 42Beğen . 9Beğenme 10 Mayıs 21:00
50

Kartepeli - @Laik Vatandaş 25 nolu yoruma cevabı: laik cehenneme layik

Yanıtla . 7Beğen . 26Beğenme 10 Mayıs 22:39
49

Deli Demir - @Laik Vatandaş 25 nolu yoruma cevabı: yallah abdye.

Yanıtla . 8Beğen . 22Beğenme 10 Mayıs 22:36
24

Sakaryam - Serdivan sana bi daha oy verirsem alkol satmak nedir ustelik vergimle yaptigin yerde

Yanıtla . 6Beğen . 23Beğenme 10 Mayıs 20:38
81

Adalet - @Sakaryam 24 nolu yoruma cevabı: Bende vergi verdim ve satılsın istiyorum.

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 01:56
21

Çomar 54 - Kokainden methten rahatsız olmayan particiler 2 biraya kafayı takmış. Tipik siyasal islam , özgürlük anlayışınız kendinize kadar.

Yanıtla . 24Beğen . 3Beğenme 10 Mayıs 20:34
19

Hızır İlyastan Bir Kul - Apartlardan sonra fuhuş mekanların dan sonra Serdivan zaten bitti. Eski nostaljik havayı bile koklamak hayal oldu. Alkollü mekanlardan sonra sıra kerhanelere de gelir. Oy veren ellerimin taaaa.

Yanıtla . 9Beğen . 11Beğenme 10 Mayıs 20:30
18

Nükte - Beğenmiyorsan gitmezsin içmezsin. Kaç tane alkol fabrikası var ve bu sektörden hayat sürdüren.. kapatalım o zaman çalışanları da belediyede işe alalım vergi de almayalım. El atmışken lotaryan oyunlarıda bitirelim.

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 10 Mayıs 20:12
17

54 - Müslümanı dersiniz hiristiyan gibi yaşarsınız ama hala Müslümanız gibi davranırsanız millet alkol satar kızar satmaz kızarsıniz nasıl bir celiskisiniz

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 10 Mayıs 20:02
16

Geyveli - Satılması etik değil de satılmasını engellemek ne kadar etik?

İçen kendine içiyor, size ne arkadaş?

Yobazlığın lüzumu yok!

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 10 Mayıs 20:01
15

Sosyal Muhalif - CeHaPe yönetimi kahrolsun. Belediyeyi Akp yönetse böyle olmazdı. İroni bir yana itiraz edenlerin hepsi içer ve itiraz eder...

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 10 Mayıs 20:00
13

Çok Si̇ni̇rli̇ - 22.yüzyılda bu tür baskıcı , kıskanç ,kindar ,kapalı ,dar görüşlü örümcek ağı ile kaplı zihniyetlerin yaşam tarzımıza etki etme hakkını kendinde görmeleri çok hadsizce.İNSANLARI RAHAT BIRAKIN!

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 10 Mayıs 19:44
12

Sakaryali54 - Etik olmayan ne varmış anlamadim,Serdivan da niye alkollü mekan açılmıyor onu da anlamış değilim(e-5 kenarında ki 1-2 işletme hariç).. isteyen camiye gider,isteyen meyhane ye ,sanane kardeşim.

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 10 Mayıs 19:44
11

Tatanga - Haberimiz yoktu gidelim de birşeyler içelim :D

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 10 Mayıs 19:44
77

Şair - @Tatanga 11 nolu yoruma cevabı: Açliktan nefesiniz kokuyor. 30 liraya bilet almaktan acizsin sen burda anca sade soda içebilirsin ki

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 11 Mayıs 01:08
10

Sakaryalı_vatandaş - Söğütlü ilçesine git pavyon dolu,çok koyu yobaz arkadaşlar oryantaller ile eğlenmeyi iyi bilir,keza git sapancaya orasi da aynı,karasu aynı,akyaziya hendeke git bir farkı yok,yeni trend alkol yerine başka maddeler kullanmak,birşeyler sarıp içmek,eee nede olsa onlar alkol değil ya içmekte sorun yok,dindar insanları tenzi ederim,lakin dindar geçinen münafık çok fazla bu şehirde.

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 10 Mayıs 19:44
65

Ali Velioğlu - @Sakaryalı_vatandaş 10 nolu yoruma cevabı: Çok güzel anlatmışsın tebrik ederim..

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 10 Mayıs 23:51
08

Saakaryalı - sakarya allkollu ortamları kaldırmaz çok can yanar oyle bir yerde adam gelir içer sıçar olmadık bırının karısına kızına bakar çatısma çıkar yanlıs bışey izin verilmemmeli

Yanıtla . 4Beğen . 7Beğenme 10 Mayıs 19:42
94

Safiniz Ve Temel Reis - @Saakaryalı 08 nolu yoruma cevabı: Gözlerinizi terbiye edin kimsenin karısına kızına bakmayın!Bir gün sizin baktığınız gibi sizin karınıza kızınıza bacınıza bakarlar.Alkollü yada alkolsüz önce göz kalp dil terbiyesi

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 07:53
07

Bulut Gür - Hayatta 1 damla alkol almış biri değilim ama işimiz icabı zaman zaman o ortamlarda yada mekanlarda bulunduk. Bence burda etik olmayan alkol satışı değil, başka işletmelere alkol izni verilmemesi, hoş avm nin kaç kat olduğuna bakarsak, düğme baştan yanlış iliklenmiş. Adalet ve eşitlik en önemlisi. Birde sadece alkol değil, faiz, zina, kul hakkı da haram, unutanlara hatırlatayım

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 10 Mayıs 19:40
06

Eski Tatanka - Alkolden vergi al. Hazineye aktar. Sonra bu paralar ile diyanetin haram değil, faiz değil dediği kur korumalı hesapların farkını ver bu da alana ve verene haram değil.. eee ozaman içki içmek bu hesaba göre sevap sadece içene satana mi haramm

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 10 Mayıs 19:39
05

54 - ben alkol kullanmam . içkiye izin vermeseler yobaz dersiniz izin verseler hayrola dersiniz kerkez önce bi kendine baksın hani bu parti cumhuriyeti kaldıracak deniyodu bu altı okçular varya tedavilik bir kısmı yayınla bunu editör kardeş

Yanıtla . 20Beğen . 44Beğenme 10 Mayıs 19:35
85

Sedat Dagkesen - @54 05 nolu yoruma cevabı: hadi ordan muptezel...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 05:39
40

Royross - @54 05 nolu yoruma cevabı: Herkez götüyle içmiyor sizde bunu kabullenceniz bunu devlet verginin tillağını alıyor sen 15 markette verdin vergiyi ben iki şişede veriyorum boş yapma orası her tarza açık bir mekan awm herkez istedi gibi gezer yer içer birikerinin isteğine göre değil içmeyenlerde akşama kadar karı kız kesiyor omu masum bumu şimdi farzi misali temsili sence

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 10 Mayıs 21:43
09

Eski Tatanka - @54 05 nolu yoruma cevabı: Şimdi tam olarak ne dedin kimse birşey anlamadi.. laf ola beri gele.. satana içene satmayana icmeyene CHP zihniyeti birşey diyor mu.. kim diyor?

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 10 Mayıs 19:42
04

Keskin Dil - İşte yobaz zihniyetin Adapazarı'ndaki bir tezahürü..

Ne ararsın Tanrı ile aramda

Sen kimsin ki orucumu sorarsın

Hakikaten gözün yoksa haramda

Rakı, şarap içiyorsam sana ne.

Yoksa sana bir zararım içerim.

İkimiz de gelsek kıldan köprüye

Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.

Yanıtla . 78Beğen . 33Beğenme 10 Mayıs 19:32
122

Keskin Dil - @Keskin Dil 04 nolu yoruma cevabı: BİLİRKİŞ 54......Hakikayen .... bilmediğin anlaşılıyor bre cahil..Bu dizeler Neyzen Fevfik'in ''Be hey dürzü'' adlı şiirine aittir...Ayrıca yine Neyzen Tevfik'in ''BEN SANA'' adlı şiirinide sana hediye etmekten son derece mutluluk duyarım.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 10:21
117

Keskin Dil - @Keskin Dil 04 nolu yoruma cevabı: EMRAH AYDIN.....O SÖYLEDİKLERİNİ BEN SÜLALENE İADE EDİYORUM..NASIL BEĞENDİNMİ ŞİMDİ?

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 09:55
62

Edeb Ya Hu - @Keskin Dil 04 nolu yoruma cevabı: Herkesin cehenneme gitme hakkı var!

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 10 Mayıs 23:38
47

Sakaryalı - @Keskin Dil 04 nolu yoruma cevabı: Sen yallah Arabistan'a zihniyete bak hele bak bak bak bakk kimi kimin yerinden kovuyorsun,beğenmiyorsan avmye gelmezsin.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 10 Mayıs 22:31
43

Deli Demir - @Keskin Dil 04 nolu yoruma cevabı: o zaman ortalıkta müslümanım diye gezmeyeceksiniz. hem Allah'a isyan edecesiniz, hemde sarhoşken sırat köprüsünden geçmeyi hayal edeceksiniz. sarhoş kafayla bu kadar. sizde haklısınız.

Yanıtla . 5Beğen . 5Beğenme 10 Mayıs 21:48
35

Tamam Inşaallah - @Keskin Dil 04 nolu yoruma cevabı: İşlenmiş suçların bir çoğu alkol bağlantılı. Ne demek kimseye zararım yok... herkes sahip olamıyor diline beline.

Yanıtla . 7Beğen . 15Beğenme 10 Mayıs 21:08
30

Bilirişi54 - @Keskin Dil 04 nolu yoruma cevabı: Baydınız artık yemiyor o Ömer Hayyam dan şiirler filan Müslüman mahallesinde salyangoz satmayın yallah Avrupa'ya...

Yanıtla . 6Beğen . 19Beğenme 10 Mayıs 21:07
20

Emrah Aydın - @Keskin Dil 04 nolu yoruma cevabı: has... r lan ibiş

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 10 Mayıs 20:32
02

Eski Tatanka - Demekki yapıyı akp yapmış. 5 katlı. E şimdi bu kul hakkı değil mi.. olsun sıkıntı yok. Alkol mu satılıyor bak bak bak o katiyen olmaz. Size ne kardeşim ben alkol kullanıyorum gidip orada içeceğim. Size neeee size neeee

Yanıtla . 63Beğen . 13Beğenme 10 Mayıs 19:27
58

Eski Tatanka - @Eski Tatanka 02 nolu yoruma cevabı: Burasi Avrupa Birliği ne girmek için yıllardır uğraşan Türkiye Cumhuriyeti. Sen bas git arabistana hadi bakayim

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 10 Mayıs 23:20
33

Bilirişi54 - @Eski Tatanka 02 nolu yoruma cevabı: Bas git Avrupa da iç

Yanıtla . 5Beğen . 20Beğenme 10 Mayıs 21:08
01

Figen - Kim Rahatsız olmuş nesi etik değil alkolden alinan vergi diyanete giderken imama giderken etik mi kim bu şarlatan

Yanıtla . 82Beğen . 23Beğenme 10 Mayıs 19:17
173

Serbet - @Figen 01 nolu yoruma cevabı: Ya bütün yazılanları okudum neyi fark etim biliyormusunuz koyundan farkınız yok bir koyun nereye giderse diğer koyunlarda o koyunun peşinden gider ya hangi havemede alkol yok soylermisiniz

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 01:34
59

Selahiyeli - @Figen 01 nolu yoruma cevabı: Butun alkol satılan yerler kapanacak herşey sırayla bekleyin

Yanıtla . 3Beğen . 11Beğenme 10 Mayıs 23:24
36

Bilirişi54 - @Figen 01 nolu yoruma cevabı: Etik değil de ne HARAM şimdi ayıbı örtmek için zırvalamayın yok kul hakkı yemekte haram falan filan haramın azı çoğu yoktur HARAM HARAMDIR...

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 10 Mayıs 21:10
26

İsmail Basar - @Figen 01 nolu yoruma cevabı: Figen o şarlatan sensin

Yanıtla . 2Beğen . 10Beğenme 10 Mayıs 20:51


Anket Sakaryaspor'un yeni Teknik Direktörü İlker Pülen başarılı olabilirmi?