Cinsel istismardan girdiği cezaevinde ölü bulundu

Sakarya'da küçük yaşta çocuğa cinsel istismar suçundan tutuklanan 49 yaşındaki Basri A. tutuklu bulunduğu Ferizli Cezaevinde kendini asarak yaşamına son verdi..

Büyütmek için resme tıklayın

MEDYABAR/
Geçtiğimiz günlerde çocuğa cinsel istismar suçundan gözaltına alınıp tutuklanarak Ferizli Cezaevi'ne gönderilen Basri A. isimli mahkum koğuşunda ölü olarak bulundu.

Edinilen bilgilere göre, cinsel istismar suçundan tutuklanarak cezaevine gönderilen 49 yaşındaki  Afyon ili nüfusuna kayıtlı olan Basri A. koğuşta ölü olarak bulundu. Diğer mahkumlar tarafından yatağına asılı bir şekilde olarak bulunan Basri A.'nın hayatını kaybettiği tespit edildi.

Cinsel istismar suçundan tutuklanan Basri A.'nın intihar ettiği düşünülürken, kesin ölüm sebebinin otopsiden sonra netlik kazanacağı öğrenildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Afyonkarahisar nüfusuna kayıtlı Basri A.'nın Sakarya'nın Serdivan İlçesi ve Düzce Cumayeri'nde yaşadığı öğrenildi. 

Basri A.'nın cenazesi yarın Düzce'de gömülecek. 

28 Tem 2022 - 16:34 - Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 3.218.997 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

36

Kızı. - Yalan haber ve özel hayatın gizliliği hiçe sayıldığı için en kısa sürede dava açılacaktır.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 06 Ağustos 15:53
34

Okan - Basri abim bunu yapacak insan asla değildi bakın yine söylüyorum gözümle görsem inanmam o kadar söylüyorum tertemiz kalbi olan çalıştığı yerdeki bayanları biliyorum hiç kimse Basri bana böyle yaklaşımda bulundu bana bunu yaptı demez diyemez 3 senedir tanıyorum bu abimizi vicdanlı merhametli kimseyi kırmaz incitmez ve bizim küçük eniştemiiz olarak tanır dik Basri abimizi aynı işte çalışanlar iyi bilir devamlı sohbet ettiğim bir insan eğer bu abimizi taniyorsan asla kötü yorum yapma o kadar onurlu şerefli bir insan ki kendi canına kim hangimiz kolay kolay kiyabilir sinek ısırsa of diyen bir yapimiz var kolay değil can vermek kesinlikle iftira olduğunu düşünüyorum ve Basri abi gibi bir insan bunu asla kaldıramaz mekanın cennet olsun abim keşke yapmasaydin gün gelir haklı olduğun ortaya çıkardı seni bilen biliyor abim duymuyorsun görmüyorsun Allah biliyor içindeki vicdani merhameti hepimiz biliyoruz küçük enistem Allah mekanını cennet etsin inş Allah seni unutmayacaz kalbimizde sin eniştem ????

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 01 Ağustos 23:49
33

Okan - Ben bı abimiz çok iyi tanırım birlikte 3 senemiz geçti ve gerçekten çok cana yakın kimseyi kırmaz çok güzel kalpli bir insandı ama yaptığı suç doğrumu degilmi bilmiyorum ben çok şaşırdım çalıştığı yerine kadar biliyorum ama gerçekten çok şaşırdım

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 01 Ağustos 22:52
32

Demet - Sen geber ne nasıl laf gözünle gordunmu bu hakkı sana kim veriyor sen tanıyonmu tanimiyon tanısan zaten utanırsın dediğin laftan şu an hiç bir şey belli değil delil yok karşı taraf yok ben yıllardır tanıyorum abim gibidir hiç bir yanlışı olmadi aksine bütün iş arkadaşlarına sadece yardımı olmuştur yanlışı değil öyle merhametli öyle iyi yürekli abimizdiki ben yapmadığına adım gibi eminim

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 01 Ağustos 00:42
31

Sakaryalı - Herkes bir şey diyor ama neden böyle bir olay varda mağdur olanlarda yorum yazsın gerçekten var mı? böyle birşey ne kadar doğru cenazesin de eşinin ve çocuklarının gözünden bir damla yaş akmadı yaşadıkları şoktan mı? yoksa gerçekten suçlu olduğunu bildiklerinden mi?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 31 Temmuz 19:02
35

Skrya - @Sakaryalı 31 nolu yoruma cevabı: Siz nasıl insanlarsınız şu ettiğin yorumdan hiç mi utanmıyorsun cenazeye gelmişsin ama ne amaçla geldiğini ortaya gayet açık koymuşsun onların gözlerinden günlerce akan yaşı çaresizliği orda durduğun kısacık sürede mi hesap ettin de bir damla göz yaşı akmadığını söyledin ama inşallah senin ailenin başına böyle bir şey gelirde o insanları zerresine kadar anlarsın bu girdiğin vebal bu dünyada olmasada diğer tarafta seni bulacak. Hiç bir şey bilmeden ağzından çıkanları duymayanlar inşallah rabbim sizleri aynı duruma düşürsünde okuduğunuz yorumlar karşısında nasıl olacaksınız siz o zaman görün olayın şu saniye dahil hiçbir aslı astarı olmamasına rağmen attığınız iftiralar dönüp sizi bulur inşallah... Sana da tavsiyem bir daha kimsenin cenazesine böyle iğrenç niyetlerle katılma!

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 04 Ağustos 10:50
30

Gurbetçi - Geber ateşin bol olsun milletin çocuğundan , karısından, kızından ne istersiniz böyle köpeklerin Allah belasını versin

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 31 Temmuz 07:53
29

Gerçekler Acıdır 53.5 - Bir avukat arkadaşım var geçen oturuyoruz biryerde anlatmaya başladı. Sakarya'da en çok işlenen 5 suç arasında tecavüz var demişti. Şaşırdım. Sonra Hırsızlık, uyuşturucu satışı dedi. Yani siz bakmayın dindar taklidi yaptıklarına

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 31 Temmuz 01:55
28

Sakın kader deme. - Yorumlar kurtlar vadisi effektiyle yazılmış, gözünüzle görmediğiniz hiçbir şeye inanmayın sayın polat abiler :)

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 30 Temmuz 12:11
26

Yeliz - Canım Basri abimiz herşey şaka gibi geliyor insana aynı iş yerinde çalıştığım bir abim bende çocuk yaştayım bir gün olsun ne pis bir bakış ne pis bir davranış görmedim ben babasız büyüdüm asıl bir baba gibiydi şimdi düşünüyorumda böyle haberler görüp altına kötü kötü yorum yaptığım bazı insanlar bile belki iftiraya uğradı insanın kendi yakınına gelince anlayamıyor işte pırlanta gibi çocukları pırlanta gibi ailesi vardı yazanlar ne kadar vicdansız dışarda kalanları o çocukları geleceklerini düşünmeden yazıyorlar böyle bir suçlama yarın öbür gün yazanların başına gelmeyeceği ne malum umuyorum olayın gerçek yüzeyi ortaya çıkar allah ailesine sabır versin herzaman kalbimizdesin ❤️

Yanıtla . 19Beğen . 5Beğenme 29 Temmuz 14:49
24

Ziyaaaa - Asagıda yerlı yersız yorum yapanlar emınım siz bu olayı bu kadar takıp ettığınıze gore sızde var bıraz sapıklık ve sübyancılk fiilifotoculuk yoksa böyle serefsızce yorum yapacak kadar .... olmazdınız...

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 29 Temmuz 10:09
23

Adalet - Adalet dışarıda değil içeride, yaşasın cezaevi intiharları.

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 29 Temmuz 10:06
20

Gürcü - Suçlu olsan intahar etmez onurlu insanmış yapılan iftira cezaevinden ciksada üstünde çamur izi İstanbul sozlesmesinde mağdurun beyanı esastır bu kanun düzeltilmesi gerekir

Yanıtla . 5Beğen . 16Beğenme 29 Temmuz 09:04
19

ben senin - ASLINDA düşününce ya mahsumsa .. nasıl bakarız öte dünyada onun yüzüne değilse zaten sıkınyı yok ama bazen en yakın akrabası iş arkadaşı sevmeyen birisi bile iftira atabiliyor bence bazı şeyleri artık değiştirelim allah biliyor her şeyi deyip havale edelim

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 29 Temmuz 08:43
16

Cezaevi - Diğer mahkumların yaptığını düşünen düşündüğüyle kalmayıp bunu dile getiren cezaevlerinde ki koğuş sistemlerinden bi haber arkadaşlar sözüm size suçuna göre olan koğuşta yatar mahkumlar yattığı koğuşta aynı suçta insanlar olu. Yani eskilerde kaldı o işler kimse kimsenin suçunu doğru dürüst bilmez ve sormaz da merak etmeyin gardiyanlar da bunun suçu bu diye söylemez kimseye bu işin raconu da budur.

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 29 Temmuz 01:00
25

Eyt - @Cezaevi 16 nolu yoruma cevabı: Yürü hikaye anlatma cezaevleri o kadar dolu ki kimin kiminle yattığı belli değil buda filozof gibi yazmış

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 29 Temmuz 13:21
15

Yavuz - Ben yıllardan beri tanırım bu karakterde bi insan asla değil kesinlikle iftira olduğunu düşünüyorum... Ne böyle bisi yapacak nede kendini asacak bi adam diil bu işin peşini birakmicaz inş...eden bulur inş

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 29 Temmuz 00:00
14

Serdarb - Benim 30 yıllık arkadaşım üniversiteden beri tanirim onurlu dürüst bir adam aile babasıydı yapılan suçlamaların asılsız olduğuna şüphem yok bilip bilmeden ahkam kesenler bir kelam mi ettiniz de konuşuyorsunuz. Onurlu bir insan için ne acıdır rabbim kimseyi böyle asılsız iddalar ile karşı karşıya bırakmasın mekanı cennet olsun

Yanıtla . 22Beğen . 13Beğenme 28 Temmuz 23:41
12

Yb 54 - Ben tanıyorum aynı iş yerinde çalışıyordum ve öz abim gibi severdim asla yanlış hareketi olmadi çok yardım sever bir abimdi kesinlik yalan haber çok vicdanlı çok iyi bir insandı benim abim yapmaz böyle pislik şeyler insan ölünce arkasından nasıl konuşlacaklarini şaşırıyorlar Allah affetsin ve bu iftirayı ona atanlarda inşallah Allah'tan bulsunlar

Yanıtla . 24Beğen . 17Beğenme 28 Temmuz 21:35
09

Dolunay - istismar ettiği kesinse ne âlâ ama bir iftiraysa ve bu yüzden intihar ettiyse bu vebalin altından kimse kalkamaz

Yanıtla . 49Beğen . 19Beğenme 28 Temmuz 21:14
10

Selo - @Dolunay 09 nolu yoruma cevabı: Basri by yıllardır calıstık cok bey efendi biri asla boyle bısey yapmaz iftira atan nasıl rahat uyuyacak rabbımın adaleti buyuk gun gelir devran doner

Yanıtla . 25Beğen . 27Beğenme 28 Temmuz 21:25
08

Std - Herkes hapiste bunu mahkumlar astı falan cezalandırdı sanıyorlar da bunlar hep efsane... eskiden olsa tamam derdim de şuanki sistemde böyle şeyler pek mümkün değil... yoksa bunun gibi binlerce var, hergün böyle en az 2-3 haber çıkması lazım...

Yanıtla . 29Beğen . 3Beğenme 28 Temmuz 20:53
07

Cuma Pazarlı - Bu tür mahkumları çok seviyorlar kesin kendini asmıştır

Yanıtla . 9Beğen . 24Beğenme 28 Temmuz 20:09
18

Serdarrrr - @Cuma Pazarlı 07 nolu yoruma cevabı: Çok büyük tahmini bildin, Valla nasıl aklına geldi büyük akıl

Yanıtla . 24Beğen . 0Beğenme 29 Temmuz 07:05
06

Hafız54 - Ellerine sağlık emeği geçenlerden. Devletin yapamadığı idami icerdekiler yapmış demekki.

Yanıtla . 7Beğen . 26Beğenme 28 Temmuz 19:15
22

Sahipsiz Millet - @Hafız54 06 nolu yoruma cevabı: öyle bi sistem yok hapishanelerde

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 29 Temmuz 10:06
21

Cakin - @Hafız54 06 nolu yoruma cevabı: Ulkede boyle dusunen insanlarla yasamak ne kadar aci.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 29 Temmuz 09:29
17

Halkın Isyanı - @Hafız54 06 nolu yoruma cevabı: Ön yargılı bakma hükümde verme karar ALLAHIN

Sen ksinki

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 29 Temmuz 06:58
11

Sakaryali - @Mhp 05 nolu yoruma cevabı: Mhp ismi ile bu habere böyle bir yorum yapman çok şaşırtıcı gerçekten.

Yanıtla . 26Beğen . 5Beğenme 28 Temmuz 21:27
04

B.k - abiyle aynı iş yerinde çalıştım uzun zaman vee tek bir gün bile yanlış bir söz nede bir pis bakış asla görmedim aksine bayanlara karşı hep seviyeli biriydi böyle bir konu ile gündeme yetersiz bir bilgi ile geldiyse Bunun vebalini kimse ödeyemez Ailesini düşünerek haber yapılsın .. kanıtlı ispatlı Geride kalanlarınin Onuru şerefi için Allah korkusu varsa eğer sizde

Rabbim Tahsilatını affetsin Ne birine pis bakacak biri nede canına kiyacak kadar Allah'a karşı biriydi

Yanıtla . 31Beğen . 31Beğenme 28 Temmuz 18:13
13

Objektif - @B.k 04 nolu yoruma cevabı: Neyin tahsilatı abicim? Sözcüğün doğrusu; "taksirat."

Yanıtla . 12Beğen . 7Beğenme 28 Temmuz 21:50
03

ben senin - koğuştaki arkadaşlardan bu tarz suçlara karşı özel hassasiyetleri var

Yanıtla . 27Beğen . 7Beğenme 28 Temmuz 17:23
02

...... - KESİN ASMIŞTIR YAAV..ÇOK VİCDANLI BİRİNE BENZİYOOR

Yanıtla . 22Beğen . 1Beğenme 28 Temmuz 17:09
01

Kadir - Çok bile yaşamış . 49 sene aramızda gezmiş sübyenci o.....

Yanıtla . 31Beğen . 16Beğenme 28 Temmuz 17:05
27

Ramiz - @Kadir 01 nolu yoruma cevabı: Tanımadığınız birine bu şekilde yorum yapmayın benim yıllardır tanıdığım bir insan şerefini haysiyetini kişiliğini bu kadar ucuza satacak birisi asla değildir bu işin peşini bırakmauacağız bu iftirayı atanlarda nasıl bir vicdan var nasıl yatıp uyuyorlar vicdansızlar allahınızdan bulun inşallah

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 29 Temmuz 16:34