Serdivan'daki o okula "bağış" soruşturması!

Serdivan'da son yılların gözde okullarından biri olan Bahçelievler Gazi İlkokulu'nun kayıt döneminde gündeme gelen "bağış" iddialarıyla ilgili soruşturulduğu öğrenildi. Okul, dün "öğretmen seçimi" adıyla istenen bağışı yapmayan velilerin çocuklarının yaşadığı sorunlardan bazılarını içeren haberle gündeme gelmişti

Büyütmek için resme tıklayın

MEDYABAR.COM -

Serdivan'da bulunan Bahçelievler Gazi İlkokulu, son yıllarda şehrin "en başarılı devlet okullarından" biri olarak lanse ediliyor.
Son yıllarda kayıt döneminde söz konusu okulla ilgili " bağış" adı altında kayıt parası toplandığı iddiaları sürekli gündeme geliyor.
MEDYABAR editörlerinin edindiği bilgiye göre Bahçelievler Gazi İlkokulunda geride bıraktığımız dönemdeki bağış iddialarıyla ilgili soruşturma yürütülüyor.
Kayıt dönemi boyunca, okulun ihtiyaçları için 500 lira bağış ya da 1 top A4 kağıdı gibi ürünler alındığı, "başarılı" öğretmenler için binlerce liralık ilave bağış istendiğine yönelik Milli Eğitim Müdürlüğü ve CİMER'e çok sayıda şikâyette bulunulduğu öğrenildi.
Kulislerde öğretmenlere göre velilerden 4 bin lira ila 15 bin lira arasında bağış istendiği konuşuluyor.
Okul idarecilerinin konuyla ilgili savunmalarının alındığı ve soruşturmanın İl Milli Eğitim Müdürlüğünce dikkatle yürütüldüğü bilgisi alındı.

BAKAN "KAYITLA KESİNLİKLE İLİŞKİLENDİRİLMEYECEK" DEMİŞTİ

Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, kayıt döneminde konuyla ülke genelindeki iddialar üzerine; "Okul kayıt parasının yasal olmadığını bildiren Özer, "Tüm kamuoyuna deklare ettik, tüm illerimizde il müdürlerimizi alarm durumuna getirdik. Kesinlikle okula kayıtlarda bağış alınmayacak. Bir veli isterse okulun güçlenmesi için okul aile birliğine bağış yapabilir ama kayıtla kesinlikle ilişkilendirilmeyecek" diye konuşmuştu. 

Bahçelievler Gazi İlkokulunda, " öğretmen seçimi" adı altında bağış yapmayan velilerin çocuklarının aynı sınıfta toplandığı ve velilerin şikâyetlerini konu alan ""En başarılı okulda" sürgün sınıfı! "Altını ıslatan öğrenci" son damla oldu" başlığıyla dün MEDYABAR'da ses getirmişti...

İLGİLİ HABERİ OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ

30 Eyl 2022 - 14:33 Sakarya- Güncel --- Okunma

Son bir ayda medyabar.com sitesinde 11.018.487 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

100

Okur - İŞİN ASLI RÜŞVETTİR , RÜŞVET ALANINDA VERENİNDE ALLAH CEZASINI VERECEK , İNSAN KENDİNE YAKININA ÇIKAR SAĞLAMAK İÇİN YADA İŞİ DAHA ÖNCE GÖRÜLSÜN DİYE VERİLİR DİMİ , BURADADA ÇOCUĞU DİĞER ÇOCUKLARDAN DAHA ÖNDE OLSUN DAHA İYİ OLSUN DİYE PARA YANİ RÜŞVET VERİLİYOR , YANİ ANLAYACAĞINIZ BU DÜZENİ BİZLER YANİ VELİLER TEŞVİK EDİYORUZ VE AÇ GÖZÜMÜZ DOYMADIKÇA BİZİ SOYANLAR HİÇ EKSİK OLMAYACAK.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 04 Ekim 01:02
99

DOĞRUYSA DOĞRU DE - Kimse kimseye tezek atmasın , bu düzeni oluşturan gözünü hırs bürümüş bazı veliler ve aç gözlü idareci ve öğretmenlerdir. Bazı veliler isim yapmış öğretmenin sınıfına kayıt yaptırmak için araya torpil koyup para teklif etmiyorlarmı isim yapmış okula kayıt yaptırmak için her türlü alavere dalavere dönmüyormu , suçlu biziz .

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 04 Ekim 00:50
95

Bir Veli - Adam gibi bir Milli Eğitim Teşkilatımız olsa, okullarda her türlü bağış yasak olurdu!.. Öncelikle Milli Eğitim Bakanlığı okulların zorunlu ihtiyaçlarını karşılayamıyor ve velilerden yardım alabilirsiniz deniyor!.. Sonuç olarak, ipin ucu kaçıyor ve bu durumlar yaşanıyor!.. Diyanet İşleri Başkanlığı'na aktarılan bütçe Milli Eğitim Bakanlığı'na verilsin bakın böyle sorunlar kalıyor mu?..

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 03 Ekim 11:55
94

Son Yorum Bükücü - bugün en basit bir apartman yönetimi bile topdığı 50 tl aidat parasının hesabını tüm daire sahiplerine verir. burda çılgın bir para talebi var, ve bazı koyunlar hala daha okulun ihtiyacıdır diye kendini avutuyor. Yahu bu paralar nerede? Okul aynı okul bir tane ilavesi yok Konferans salonu duvarları pislik yazılarıyla dolu. Kimse hesabını sormuyor. Kimse denetlemiyor!

Güzel Kaynak. Kayıtdışı ekonomi!!!

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 03 Ekim 10:25
92

Zorunlu Bağış Istenmes - Mehmet Zorlu ilkokulundaki bağış adı altında 1. Sınıfta okuyan çocukların velilerinden 500 Lira para isteniyor. Kimse bunu dillendirmemiş. Aylık aidatlarda cabası. Tahta kalemi aldık. Top kağıt aldık. Ben niye fotokopi makinesi bilmem yazıcı için para ödeyim. Param yok belki. Koca Devlet bir okula fotokopi makinesi ya da yazıcı almadımı? Müdür bey sesimizi duyun. Elinizi vicdanınıza koyun. Kiramı verelim okula aidatmı ödeyelim? İlkokul zorunlu eğitim. E para vermekte zorunlumu? Kimse paran varmı diye sormuyor? Benim para veremeyince çocuğumun boynu bükük kalıyor. Para versem çocuğumun rıızkından benin belim bükülüyor. Öğretmene söylüyoruz o ne yapsın. Napalım müdür istedi diyo. Milli eğitim müdürü ve Valilik bu Mehmet zorlu ilkokulunda okul aile birliği ne istenen zorunlu para bağışlarına bir son verir inşaAllah.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 02 Ekim 13:23
98

Vatandaşı Küçümseme. - @Zorunlu Bağış Istenmes 92 nolu yoruma cevabı: Edepsizlik yapma. Adam ya da kadın neyse vatandaş derdini anlatmış. Sana mı kaldı alay etmek. Senin tuzun kuruysa ziyadesiyle bağış yap. Ağanım elini tutan yok. Ama sahterkarlık yapma 20 Lira değil öğrenci başı 500 Lira istenmiş. Üstelik öğrenciler bir top kapı ve tahtakalemi getirmiş. Dönem başlamış bu okulun fotokopi makinesi ya da yazıcısı nerede? Öyle maval okumayla olmıyor bu işler. Sonra hak, hukuk, adalet diye sendikalara koşmayın

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 04 Ekim 00:15
97

Çok Bilmiş. - @Zorunlu Bağış Istenmes 92 nolu yoruma cevabı: Acitasyona gerek yok. Sen öğrenci başı yirmi lira veremeyecek durumdaysan zaten Serdivan kaymakamlığı sosyal yardımlaşma müdürlüğü var oradan eğitim yiyecek yakacak nakdi bir sürü yardımı var. Bu kadar ağlamaya gerek yok. Hep şikayet hem sızlanma. bir defa düzeltelim yok.

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 03 Ekim 13:55
89

İlhan Gülgeç - O okulun zorla fahiş aidatlar topladığını herkes biliyor

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 21:24
86

Noquarter - Ben çocuğumu onların elinden zor kurtardım. Ayrıca ilçe il milli eğitim müdürlüğü cimer hepsine şikayetimiz oldu. Sonuç olarak tabiki elimiz boş döndük

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 17:34
79

Bir Dost - Kimsenin bilmediği bir şey var devlet okulllara ödenek göndermiyor.Malzeme gönderiyor.Çalışdıkları personelin maaşını,bakım onarımı,alınan demirbaş eşyaların üçretini,fotokopi giderlerini devletin gönderdiği çamaşır suyu bidonlarını vererekmi ödeyecekler.İlgili okulun yıllık gideri en az 1 milyondur.Devletin gönderdiği maksimum 100-200 bin arası temizlik malzemesidir.Geri kalan giderler okul aile biliğince karşılanır.bu her okulda böyledir.Okul aile birlikleri yasaldır yönetmeliği vardır ve tüm işlemleri denetime açıktır.Devletin her türlü imkanını kullanırken katkı payı ödüyoruz.Hastaneler,yollar,köprüler,çarşıya git otopark parası iş eğitime gelince dünyadan başka bir ülkede olmayacak şeyler bizde oluyor.Eğitime türk milleti kadar düşman başka bir millet yoktur.Olan çocuklara geleçeğimize oluyor.yazık çok yazık......

Yanıtla . 11Beğen . 11Beğenme 01 Ekim 14:24
96

Diğer Veli - @Bir Dost 79 nolu yoruma cevabı: Her şey bu kadar açık ve ulu orta yapılıyor, ama Milli Eğitim Müdürlüğü ne iş yapıyor? anlaşılır gibi değil!.. Yoksa onlarında bu okullardan çıkarları mı var?.. En azından bu haberler üzerine soruşturma yapılması gerekmiyor mu?..

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 03 Ekim 11:59
93

Adadan54 - @Bir Dost 79 nolu yoruma cevabı: Yalışın var... Bu sene ödenek var okullara. 4 milyar tl gibi. Ama hrnüz kullanmayan okul müdürleri var.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 02 Ekim 23:04
91

Necla - @Bir Dost 79 nolu yoruma cevabı: Malesef oyle olmasa iyi ama bizim insanimiz cikarci hizmet anlayisi var hizmetin sadece parayla olacagi bir ulke olmus cok uzucu duzelmesi icin yeni nesili iyi yetistirmemiz lazim insaallah olur

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 02 Ekim 13:03
85

Bir Dost - @Bir Dost 79 nolu yoruma cevabı: Herkes o 500 tl yi vermez hesap yaparken ogrenci sayisiyla carpmayin.onu verenler %30 ancadir.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 01 Ekim 16:27
84

Bir Dost - @Bir Dost 79 nolu yoruma cevabı: Sinif ici ihtiyaclar ayridir.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 16:25
82

Sakaryalı - @Bir Dost 79 nolu yoruma cevabı: Benim çocuğum o okula gitmiyor ama kime sorsam para vermiş hani az miktar olsa tamam da.. paradan nasıl adres değişikliğine konu onu da anlamış değilim... Devlet okulun değil sanki.... O okul kendini özel sanıyor....

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 15:48
80

Bir Veli - @Bir Dost 79 nolu yoruma cevabı: İyi de .okula yazılırken 500 tl veriyoruz. Okul açılınca a4 kağıdı biz alıyoruz islak mendil kağıt peçede sabun tahta kalemi biz alıyoruz.200 tl yine okula yardım veriyoruz.ayrı bi mesele adresi tutmayan ve bu okula yazılan öğrencilerden alınan ve en az 5binden başlayan kayıt ücretide var. Birde öğretmen seçimi için ayrı bi 3bin 5bin daha veriyoliyor (öğretmene göre değişiyormuş).bu kadar paraların dönmesi kesinlikle normal değil

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 14:59
76

Adali - Ortaokullar da İngilizce sınıfları adı altında açılan okullara da bir el atilsa iyi olur

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 01 Ekim 13:04
74

veli - Bir de Cevat Ayhan'a el atsanız Medyabar ekbi. Pazartesi 11-C sınıfını okula göndermiyor veliler

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 12:11
87

Veli - @veli 74 nolu yoruma cevabı: Pansiyon içinödenen paraya makbuz kesilmiyor, kafalarda soru işareti

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 17:48
73

Deli̇ Veli̇ - Neyini araştırıyorsunuz.

Okulun banka hesaplarına giren paralara bakın her şey ortada.

Tuvalet kağıdını veliden isterler, kağıt havlu veliden isterler, sıvı sabun veliden isterler.

İşi tüccarlığa döken bir müdür var,

Yalansa yalan desin.

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 11:59
90

Deli Veli - @Deli̇ Veli̇ 73 nolu yoruma cevabı: Nana hesap numarasi verdiler. Ben bankaya yatırdım.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Ekim 01:04
81

Meşe Karaçam - @Deli̇ Veli̇ 73 nolu yoruma cevabı: Kardeşim bu tür paralar bankaya yatırıl mıyor

Elden alınıyor

Sefak olsa yasal olsa. MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZIN MİLLİ EĞİTİM İL MÜDÜRÜ NÜN BİLGİSİ OLUR ,KANUN OLUR YÖNETMELİK OLUR , KANTİNİN GELİRİ OKULUN TÜM. İHTİYACINI KARSILAR ,

OKULUN KIRTASİYE MASRAFI OLMAZ ,

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 01 Ekim 15:37
72

send işçi - kayıt zamanı da yazmıştım. devlet temel hizmetlerini yerine getiremiyor işgüzar eğitimci kadrosu mu yoksa bütçe problemi mi bilemiyorum ama ülkenin her okulunda sıkıntı var neredeyse.

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 01 Ekim 11:41
71

Erenler - Bugünden itibaren kayıt için adres taşıyanlara para cezasinin yanında hapis cezası da verilmeye başlansın. Sorunlar kendiliğinden çözülür.

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 01 Ekim 11:38
70

Serdivan - Kayıt için adres değişikliği yapan herkes suçlu . Sonra şöyle oldu böyle oldu . Şu anda okulların kayıt bölgesinde oturmayanlarin çocuklarını kendi mahallelerine gönderin. Sorun kalmaz. D

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 11:14
68

Çarşı - Çarşı merkezdeki okullarin önleri servis araçları ile dolu. Hem çarşıya gelmek isteyecekler insanlar sonra da şöyle böyle .

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 11:06
66

Adalı 54 - Her sene aynı muhabbet. Herkes çocuğunu kendi mahallesine göndersin. Hiç bir problem kalmaz

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 11:03
62

sakaryalı - mithat paşa orta okulunada gidin bence bu zamanda 2000-3000-5000-8000-10000 bunları buraya laf olsun diye yazmıyorum sayın arkadaşlar gerçek rakamlar bunlar bağışmış ne bağışı bu zamanda bu paraları bağış yapabilecek kaç kişi kaldı bu ülkede işin garip tarafı milli eğitim ödenek yaptık kesinlikle ihtiyaç yok diyor o zaman bu paralar nereye gidiyor kimlerin cebi doluyor onları bulmak devletin görevi hesap basit 1000 öğrenciden 1000 er tl toplansa rakam ortada üstünü siz hesaplayın milli eğitim devlet yargı lütfen hepinizi göreve davet ediyorum bu ülkede artık bu işler bitmeli

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 10:55
67

sakaryalı - @sakaryalı 62 nolu yoruma cevabı: Ha şunuda unutmadan söyleyim muhtarlarında bu işlerde o okulların yönetimi kadar suçu var onlarda güzel paralar yiyor he biraz insaf var onlar 300-500 e tamah ediyor yazık yazık biz nasıl yaratıklar olduk para için şeref haysiyetimizi satıyoruz

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 11:05
61

Zz - Parası bol olanların hem yalakaları çok olur hem de zor işler onlar için kolaylaşır.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 10:52
60

Tilki Franco - Sadece bu okul ile kalmamalı. Ali Dilmen İlkokulu nu Ticarethaneye çeviren okul yönetimini de ele almak lazım. Ayda 2 kere kermes adı altında para toplamak. Geçen sene aralık ayından itibaren bir kaç öğretmene kayıt yapmak aralık ayında 3.000 lira ile başlayıp kayıt dönemi başladığınsa artan enflasyon ile birlikte 5.000 ve 10.000 liralara çıkarmak. Ücret ödeyerek seçtiğiniz öğretmenlerin ilk veli toplantısında bikgisayar istemesi. Okula 40.000 tl kırtasiye, 30.000 tl temizlik ödeneği gönderildiği halde çarşaf gibi listeler verilmesi ey gidi ey. Okullar ticarethane değildir. Öğrenim kurumlarında herkes işini yapsın. Sayın Milli Eğitim Müdürümüz Ebubekir bey ve Mdr yrd. Ozan bey bu konular hakkında müthiş bir çalışma başlattılar. Deve kuşu olanlar kafalarını toprağa gömdüler ama unuttular gövdeleri dışarda. Herkes ellerindeki kanıt ile milli eğitim müdürlüğüne gitsin kimse korkmasın

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 10:30
88

Tilki Franco - @Tilki Franco 60 nolu yoruma cevabı: Nerde yazıyor orada benim öğretmen seçtiğim, okuduğunu anlamıyorsun galiba orada öğretmen seçtim diye bir yazım yok. Olanları yazıyorum. Türkiye Cumhuriyeti Anayasası 42. Maddesine bir bak derim. Çok merak ediyorsan benim evlatlarım TED de okuyor. ?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 20:30
77

...... - @Tilki Franco 60 nolu yoruma cevabı: Katılıyorum

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 13:07
75

Bir Dost - @Tilki Franco 60 nolu yoruma cevabı: öğretmen sectim diyorsun seçmeseydin.itiraf etmissin herşeyin sebeni velilerin herşeyin iyisi benim olsun demesi.vermeseydin.vermeyenleri icarayı veriyorlar.Hem kendince iyi öğretmen sececeksin sonra öğretmen bunu istedi şunu istedi diye şikayet edeceksin.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 01 Ekim 12:34
58

Magdur - Eski mudur gitti ama onun rezilliklerini surduren mudur yardimcisi var adam 15senedir burdayim istedigimi yaparim diyo milliegitimede gittim cimerede yazdim ama cimer milliegitimden sorusturma istiyo onlarda canak tutuyi he he deyip gecistiriyolar idarecilerin derhal degismesi lazim eski muhtar baya mucadele etti adamifa biktirdilar sonunda yandas bide muhtar buldular ozellikle muduryardimcisi olacak arkadas derhal drgismeli okulu kendi isletmesi zannediyo

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 10:19
57

Vatan Sevdalısı - hepsi tamam ama işin özü başımızda adaletli ve liyakatlı yöneticiler olsa bu sorunların zerresi dahi olmaz.

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 01 Ekim 09:43
56

Çok Şükür -

1. Sınıfa geçtik çok şükür burada yazılan yorumlardan fazlası var eksiği yok..

Soruşturma genişletilmeli türkiyedeki tüm okullar tek tek incelenmeli. sonucu merakla bekliyoruz

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 09:33
53

Tuğrul - Madem bu kadar şikayetçiyiz niye kayıt döneminde herkes adres değişikliğine koşuyor nüfusa gidip, niye araya adam koyuyor bu okula kayıt için? Zorla mı kayıt yaptırıyorlar sizi bu okula arkadaşlar? Bulunduğunuz bölgelerdeki okullara gönderin çocuklarınızı. Ben söyleyim size çünkü okulun imkanları iyi. Temizlik personeli sayısı çok, spor salonu var,toplantı salonu var, masal odası var,kütüphane var...

Asıl sorun imkanları bu denli çok olan okul sayısını artırmak. Okullarımızın standartlarını yükseltmek.

Herkes çocuğu için imkanları dahilinde en iyisini istiyor sonuç olarak. O yüzden şahıslara kızmayın, devlete kızın ki böyle okul sayısı şehrin her yerinde artsın.

Saygılar...

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 01 Ekim 08:47
52

Ateş - milli eğitim aslıda el altında para alınmasını destekliyor, ödenek yok diyorlar, serdivan milli eğitime bu okul destek oluyor, dönen paralar o kadar yani.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 08:44
64

Erenlersakarya - @Ateş 52 nolu yoruma cevabı: Ben de aynı düşüncedeyim.milli eğitimin haberi olmadan kuş uçmaz.onlarda yuzdelik alıyorlardır mutlaka.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 10:57
63

Erenlersakarya - @Ateş 52 nolu yoruma cevabı: Ben de aynı düşüncedeyim.milli eğitimin haberi olmadan kuş uçmaz.onlarda yuzdelik alıyorlardır mutlaka.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 10:55
51

Merkantilist - Özetle; Tavşana kaç, tazıya tut diyorlar desenize şuna...

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 08:36
50

edi54 - devletin yönetim tarzı bütün kurumlarının içine işlemiş.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 01 Ekim 08:15
48

Eskikafalı - Bu konu tek bi okul adı verilerek gündeme gelmiş fakat Sakaryadaki birçok okulda bu sistem var ve bu sınıflara özel sınıf deniliyor veliler bu sınıflara çocuklarını yazdırmak için paralar ödüyorlar istesem ben de çocuğumu bu özel sınıfa yazdırabilirdim ama gerek duymadım çünkü bu diğer çocukların haklarına girmek olur okuyan çocuk başarılı çocuk her sınıfta başarılı olur.Sorun sadece idarede değil o sınıflara para karşılığı çocuklarını yazdıran aileleri de sorgulamak gerekir.He birde okula 1 top kağıt almışsın yada senelik 200 tl ya da 300 tl vermişsin bunların lafı bile olmamalı okullarımıza destek olmalıyız sonuçta elimizden geldiği kadar .Fakat özel sınıfları asla kabul etmiyorum ve onaylamıyorum diğer durumu olmayan insanlara haksızlık oluyor.Çocuğuna ve kendine özel ilgi isteyenler özel okullara gitsin devlet okulları herkese eşit imkanlar sunmalı ve eşit davranmalı

Yanıtla . 20Beğen . 2Beğenme 01 Ekim 02:51
45

Maho - Çok garip böyle durumlar ülkemizde pek olmaz aslında. Kesin Amerika’nın işidir.

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 01 Ekim 01:00
55

Şemmuz - @Maho 45 nolu yoruma cevabı: ALAMANYA NIN İŞİ, AMARİKA ARTIK YAKAMIZI BIRAKTI :))

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 01 Ekim 09:07
41

Bahçelievler Sakini - Sonunda birileri fark etti ve birileri sesini çıkardı branş dersleri bile işlemeyen bir okulun nasıl gözde olduğu merak ediyorum dört yıl önce oğlumu kaydettirmek için gittiğimde müdür yardımcısının bana kayıtlar dolu ama siz nasıl biseyler yapabilirmisiniz deyisinde anlamıştım rüşvet istedigini ve o yılın parası benden iyi bir para karşılığında okula kayıt aldı oğlumu üstüne bağış makbuzu verdi bunlara sustukça daha çok yerler

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 30 Eylül 22:31
40

Sabri - Devlet büyüklerimizden kim gelse bu okulda program yapıyor ,okulda yaklaşık 8 personel var sadece devletimizin burada maaşını verdiği kişi 1 kişi diğer kişilerin maaşlarını okul aile birliği veriyor ..Bu okulun düzeni ve temizliğinden dolayı her aile bu okula çocucuğunu kaydetmek istiyor ..Okul sakaryadaki devlet okulları arasında en gözdesi en başarılısı fakat böyle olmasının sebebi okul müdürü yada devlet memuru olan öğretmenler değil ,okul aile birliğidir .

Ben burdan devlet okulumuza yapmış oldukları bu denli ilgilerinden dolayı okul aile birliğini tebrik ediyor ,onları okulda temsil eden ve temizliği ,çalışkanlığı ile senelerdir okulun ismini ön plana çıkartan hanfendiye teşekkür ediyorum ,

Olumsuz yazılmış bunca yorumada bu okulun bu denli başarısını çekemeyen ,bir devlet okulunun olması gerekli kriterlerinin üstüne taşıyan okul aile birliğini yıldırmaya çalışan kötü niyetliler olduğunu düşünüyorum ..

Her okulun keşke böyle bir okul aile birliği olsada herşeyi devletten beklemesek ..

Yanıtla . 12Beğen . 30Beğenme 30 Eylül 21:20
39

Sınıftan Bir Veli... - Sınıftan bir veli olarak

1.)Bu işin kuralı önceki yıllarda yapıldığı gibi öğretmenlerin velilerin huzurunda şubelerini kura ile çekip sonrasında öğrencilerin kura çekme yöntemiyle şubelerine taksim edilmeleri olmalıydı.

2.)Bu yöntem yerine çok zeki! veliler ayyuka çıkan rakamlar vererek okul yönetiminin de işine gelip öğretmen seçme yoluna gitmek suretiyle, bağış vermek istemeyerek (zorunda olmadıkları için veremediğinden de değil) bu sınıfa ATILAN çocuklarımızın hakkına girmişlerdir.

3.)En azından ilkokul 1.sınıf çocuklarının tuvalet vb. gibi sorunlar çekmemesi adına anne sıcaklığı bulabilmesi için bayan öğretmenler görevlendirilmelidir.

4.) Bu sınıftaki hiçbir velinin hocamızın şahsıyla alakalı bir sorunu yoktur lakin hocamıza toplantıda da belirtildiği gibi ilkokul 1.sınıf yükü taşıttırılmamalıdır.

Yanıtla . 6Beğen . 7Beğenme 30 Eylül 20:58
65

sakaryalı - @Sınıftan Bir Veli... 39 nolu yoruma cevabı: ne içiyosun söyle bizde içelim o işi yapıyorsan o çocukların okul süresince tüm sorumlulukları senindir çoban bile güttüğü tüm hayvanlarına sahip çıkar ki bunlar hayvan değil insan?

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 11:01
59

Tilki Franco - @Sınıftan Bir Veli... 39 nolu yoruma cevabı: Sen kafayı yemişsin

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 01 Ekim 10:23
54

Goralı 2 - @Sınıftan Bir Veli... 39 nolu yoruma cevabı: İlkokula yeni başlayan ve okuma yazma bilmeyen çocukları neyle ölçüp değerlendireceğiz.Ölçme değerlendirme işi parayla belirleniyorsa orada kura haktır.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 09:04
49

Adalı 87 - @Sınıftan Bir Veli... 39 nolu yoruma cevabı: Eğitimde kura çekerek yerleştirme olamaz. Eğitim işi sallama şans işi de değildir. Her gelen öğrenci tüm yönleriyle incelenip ölçme değerlendirme yapıl yerleştirilmesi gerelir. Sınıflar da ona göre dengelenir.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 01 Ekim 08:10
43

Pencapli Cemal - @Sınıftan Bir Veli... 39 nolu yoruma cevabı: Ne alakasi var bayan öğretmen ile bos bir yorum

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 01 Ekim 00:41
37

Bakan Okula Para - Yok birader sen en iyisi aile birliğine sor ne eksiğiniz var.Sonra cimerden milli eğitim bakanına sor.Okulun toplam ihtiyaç bütçesi şu bakanlık ne gönderdi.Bakanlık derse okulun istediğini tas tamam gönderdim. O zaman sövsende haklısın.Valla haklısın.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 20:31
33

Adalet - Yetkilileri göreve davet ediyorum. Sayın Valim, Sayın Milli Eğitim İl Müdürüm. Sizlerde devlet okulunda okudunuz. Alınan paralar nerede eğer okulun eksikliği diyor iseler. Devlet aciz duruma düşürüyorlar. Devletimiz okullarımızın tüm hizmetini karşılayacak kadar güçlüdür. Okul Müdürü ile Okul aile birliği başkanı bayanı görevden alınmalı. Tüm kurumlara sıçrayabilecek bir hastalık para isteme hastalığı. Lütfen bu rezilliğe son verin.

Yanıtla . 17Beğen . 16Beğenme 30 Eylül 19:07
36

Bakan Okula Para - @Adalet 33 nolu yoruma cevabı: Yok birader sen en iyisi aile birliğine sor ne eksiğiniz var.Sonra cimerden milli eğitim bakanına sor.Okulun toplam ihtiyaç bütçesi şu bakanlık ne gönderdi.Bakanlık derse okulun istediğini tas tamam gönderdim. O zaman sövsende haklısın.Valla haklısın.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 20:30
32

İsimsiz - Bir müdür gider öteki müdür gelir o okulun sistemi değişmez zamanında kızımı okula yazdırırken bizden de yüklü miktarda para istemişlerdi ki Bahçeli evlerde oturduğum halde ne münasebet dediğim zaman o zaman öğretmen seçemezsiniz demişlerdi hatta isimde veriyorum E......hanım diye biri okulun sekreteri ne hikmetse o okulda müdür,müdür yardımcıları ,öğretmenler değişir o hep oradadır(şu an bilmiyorum)bende çok kızdığım için ilçe milli eğitim müdürlüğüne tanıdık birilerini araya sokarak şikayet ettim daha sonra okuldan aranarak ne gerek vardı böyle birşey yapmanıza diyerek çocuğumun kaydı yapıldı çocuğum şu an fen lisesinde okuyor bunca geçen zamanda değişen bir şey yok

Yanıtla . 9Beğen . 4Beğenme 30 Eylül 18:58
47

İsimsiz - @İsimsiz 32 nolu yoruma cevabı: Yazılanı iyi oku ben öğretmen seçmek istemedim buna rağmen para istediler kayıt yapmak için sonunda da yine seçmedim

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 01:33
42

Vatandaş - @İsimsiz 32 nolu yoruma cevabı: Senin çocuğunun diğer çocuklardan ne farkı var ki istediğin öğretmeni seçebiliyorsun? Bir de şikayet etmiş.. ne dedin benim çocuğumu şu öğretmene yazmıyorlar mı dedin..

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 30 Eylül 22:54
31

Bir Vatandaş - Sakarya'da bütün okullarda var bu bağış malesef .Her yıl verilmesi yasak deniyor ama her yıl fiyatlar artarak veriliyor.Haksizliklar diz boyu . Şikayet olsa ne olur ki hiç değişen bir şey yok malesef

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 30 Eylül 18:52
30

Sezen Ekşi̇ - Karasu İnönü ilk öğretim okulunda yeliz hoca diye biri varmış. Varlıklı ailelerin çocuklarını o okutuyormuş. Çok uğraştım ama 3000 liram olmadığı için başka bir sınfa verdiler kızımı. Müdüre gittim bu sınıfı istemiyorum deyince sen dua et öteki sınıfa gitmedin o sınıfın öğretmeni daha kötü dedi bana. Yeliz hocaya çocuğunu veren arkadaşım araya ilçe müdürünü mü sokmuş ne etmiş oraya yazdırabilmiş çocuğunu.

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 30 Eylül 18:38
101

Börteçine 54 - @Sezen Ekşi̇ 30 nolu yoruma cevabı: Bir okulda velilerin %85-90 bir öğretmeni tercih ediyorsa yada tercih etmek istiyorsa bu o öğretmenin suçu değildir..olamaz da ...(bu okulda bu sorun 4 yılda bir yaşanmaktadır bildiğim kadarıyla...)

Sonuçta sizde bu öğretmeni tercih etmek istemişsiniz.!!!

varlıklı aileler çocuklarını genelde özel okullara vermektedir..

soy isimlerden bu kanıya vardıysanız , çelişki var çünkü sizin kullanmış olduğunuz soy isim bunun yeterli olurdu..

ayrıca öğretmenin görüşü alınmışmıki ..( sınıf listelerini öğretmenler mi yapıyor...)

varlıklı ailelerin çocukları çok iyi öğrenciler olduğunu nereden biliyorsunuz?

her işte bir hayır vardır.

Çocuğunuz 40 kişilik sınıfta belki sıkıntı yaşayacaktı ...

okulda ve 1. sınıflar arasında en kalabalık ve en küçük sınıf haksızlık yapmış olduğunuz öğretmenimize ait ...

başkalarının yapmış olabileceği haksızlık varsa, isim vererek başkasını hedef haline getirmek çok sağlıklı değil....

hatta vicdansızlıktır....

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 04 Ekim 11:14
83

Cemal 54 - @Sezen Ekşi̇ 30 nolu yoruma cevabı: acaba kimse öğretmenlere sormuş mu?

öğretmenlerin fikri alınıyor mu?

öğretmene yapılan haksızlığın vebali kimin?

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 15:49
78

Koray Emlak - @Sezen Ekşi̇ 30 nolu yoruma cevabı: SAYIN VELİ ASLINDA SİZE CEVAP VERMEK İSTEMİYORDUM..

FAKAT TÜM YAZILAN YORUMLARI OKUDUĞUMDA SADECE SİZ ÖĞRETMEN İSMİ VEREREK YORUM YAPMIŞSINIZ! ....

Kİ !!! SİZDE BU ÖĞRETMENİ TERCİH ETMEK İSTEMİŞSİNİZ..

BURADA ÖĞRETMENİNİN SUÇU NE ANLAMIŞ DEĞİLİM....( EĞER ÖĞRETMENİMİZ ÖĞRENCİ TERCİHİNDE BULUNSA İDİ SİZİ ANLAYABİLİRDİM...!!!)

DİĞER OKULLARDAKİ ÖĞRETMENLERİMİZ GİBİ BURADA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİMİZİN HEPSİ KALİTELİ İNSANLAR VE İYİ EĞİTİMCİLERDİR....

KARASUDA Kİ VARLIKLI AİLELERE GELİNCE HEPSİ ÇOCUKLARINI ÖZEL OKULLARDA OKUTMAKTADIR....

KARASUDA İKİ TANE ÖZEL OKUL BULUNMAKTADIR SAKARYA'DA SAYISINI BİLMİYORUM....

BURASI DEVLET OKULUDUR....

ASLA VE ASLA ADI GEÇEN ÖĞRETMENİMİZ ÖĞRENCİ TERCİHİNDE BULUNMAMIŞTIR HATTA KURA İLE ÖĞRENCİ DAĞILIMI OLSUN DEMİŞTİR...

MİŞ VE DEMİŞLER LE İNSANLARI ZAN ALTINDA BIRAKMAYIN LÜTFEN...

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 13:53
69

Güray - @Sezen Ekşi̇ 30 nolu yoruma cevabı: Bahsi geçen öğretmen yeliz hanımda benim kızım 4 yıl eğitim aldı. Sınıfı hiçte seçme değildi engelli , özel durumu olan , kısacası her sosyoekonomik kesimden öğrenci mevcut idi . Yani Yeliz hanımın konudan haberdar olduğunu bile sanmıyorum. toplu halde bir insanın günahını almak hoş değil etik değil aynı zamanda günah ...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 11:11
38

Adam Olmak - @Sezen Ekşi̇ 30 nolu yoruma cevabı: Müdür meslektaşı için o lafı dediyse yazıklar olsun ona.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 20:33
29

En iyisi karasu inönü - İnönü ilkokulu işi çözmüş bunlar eline yüzüne bulaştırmış. Paranız varsa karasuda tanınan aileyseniz sınıfınız ayrı. O sınıfta fakir yok engelli yok romen çocuğu yok suriyeli yok ıraklı yok herşey gülük gülisanlık. Bağışınzı yapıyosunuz, hatrı sayılır birini devreye sokuyosunuz hayat size güzel.

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 30 Eylül 18:31
28

Luna54 - Hadi doktor secersinde,öğretmenlerinde seçilmesi bir garip,her öğretmenin aynı kalitede olması lazım.Ülke nereye gidiyor ,anla

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 18:14
27

vatandaşın biri - Geçen sene aynısı Ali dilmen ilköğretim okulunda da vardı, yazık sizi oraya öğretmen veya müdür yapanlara. Devletin okulunu ticaret haneye çevirmek ne demektir. Sonra bizim okullar başarısız sözüm meclisten dışarı ama sizden öğretmen falan olmaz sadece cebinizi düşünün aynı üniversitedeki profösörler gibi..

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 30 Eylül 17:57
26

Ademoğlu - Aslında rüşvet verilsin verilmesin sistem rüşvvete su istimal bırakılmayacak bir sistem haline getirilse ne okul müdürü insiyatifine bırakılmış olur nede polimiklere o yüzden kim ne derse desin bu sorunu anca koyulan kurallar çözer eğitimcileri ne yazık ki bir fiyat tarifesine koyup resmen pazarlık unsuru haline getirilmiş bir düzen meydana çıkmış devlet her o mahalle semtinde oturan öğrencinin önceliği var demiş okulun içerisi Servis araçlarından içeri girilmiyor bana başka yerden gelmiyorsan ikamet veya faturalar ibraz et diye her türlü zorluk çıkartan yetkili servisle gelen servis araçlarının öğrencilerinin ikametlerini nasıl kabul etmiş ? Allah aşkına bu çocuklar İçin nelerle uğraşıyoruz sadece doğru eğitim görsünler diye ne şekilden şekile velileri sokuyoruz yazık değilmi bu anne babaya iyi bir eğitim görememek korkusu ile ne olmayan paraları harcamaya çalışıyorlar bu insanlar hem geçinme derdinde gemde çocukları İçin iyi bir öğretmen bulma çabasında tek korkuları acaba müdür bize takarsa ne yaparız sesimizi çıkarmayalım verelim şu parayı borç alarak kredi çekerek yeterki çocuğum doğru bir eğitim görsün diye nelerle uğraşıyorlar yazık eğer bu paralar gerçekten alınıp birileri keyif sürüyorsa yazık öteki dünyada yatacak yerleri yok Allah affetsin onları haksızlığa göz yumanda haksızlık yapan kadar suçludur ben bu işin devletimizin üst mercilerin çözeceğine çok eminin bizim bu evlatlarımız yarınımız bizim doktorlarımız hakimlerimiz savcılarımız mühendislerimiz onlara emanetiz onlara doğru eğitimi verdirmeyen her birey onların yarının doktorları olacaklarından onlara emanet olacaklarını unutmasınlar bu dünyada ne ekersen onu biçersin

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 17:51
25

Lal - Ya arkadaş bir Allah ın kuluda şu yorum yazanlara demiyor ki bu şikayet edenlerin yüzde doksanı okul başladan adres degişimi için milletin kapısında yatmıştır şimdi kayıt tamamlandı okul başkadı herkesin tuzu kuru yollayın herkesi gerçek adreslerine bakayım kaç tanesi konuşacak o bahsettıgınız okula kayıt yaptırabılmek için kıştan hazırlıga başladınız oysaki

Yanıtla . 17Beğen . 7Beğenme 30 Eylül 17:36
34

Ahmet Meral - @Lal 25 nolu yoruma cevabı: Doğru söylüyorsun

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 30 Eylül 19:52
23

Gazi Ilkokulu Velisi - bu durumlara gelinmesinde velilerin suçu yok mu? para istenilmesi halinde kimse vermese böyle durumlar ile karşılaşılmayacaktı. kendi kendimizi bu durumlara düşürdük şimdi ağlıyoruz. tabi ki yönetim de hiç bu işlere girmeyecekti o da ayrı.

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 17:05
22

Veli - Her okul öğretmen seçme adı altında para istiyor.

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 16:54
20

Vatan Sevdalısı - ya allahın aşkına geldiniz gidiyorsunuz hiç olmazsa devletin bir tane kurumunu bozmadan sağlam bıraksaydınız ne gareziniz vardı bu vatana millete tüm kurumları enkaz halinde bırakıyorsunuz yetmez gibi birde bonus suriyeli kaçkınlar allaha havale ediyorun tümünüzü.

Yanıtla . 12Beğen . 6Beğenme 30 Eylül 16:37
19

Ada - NEDEN ŞAŞILIYOR Kİ.Bütün okullarda vardır eminim.Şu öğretmen dersen öğretmenin popülerliğine göre rakam çıkıyor...Psikolojik baskıyla hediye almalar dönem içinde....kahvaltılar...vs vs vs.Gerçi bu durumu veliler de abartıyor ama bu habere neden şaşırmadım.Vatandaşın yaşadığını il milli eğitim müdürü bilmiyor mu:)) Meb bilmiyor mu bence biliyorlar ve basına düşünce aaaaa olmaz soruşturma açın diyorlardır belki de..

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 16:24
17

gage - yahu alın birer top a4 kagidi ne olacak. hazinede olan para kur korumaya gidiyor okullara parami kaldi :)

Yanıtla . 13Beğen . 10Beğenme 30 Eylül 16:10
35

Muallim - @gage 17 nolu yoruma cevabı: Arkadaşım ben 1999’dan beri bu okullarda çalışıyorum bu problem yıllardır var.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 20:18
21

Vatan Sevdalısı - @gage 17 nolu yoruma cevabı: bu duruma getiren kafa bu kafa daha iyi örnek olamaz.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 30 Eylül 16:48
16

Non-partisan - Bağış yapan, sizin anlayacağınız rüşvet veren velilere de bı ceza verilmeli. Size kim dedi daha yüksek para verdiginiz o öğretmenin daha başarılı, daha iyi, daha yetenekli olduğunu. Vay benim devletime, vay benim cahiller cahili vatandaşıma. Unutmadan tekrar edeyim rüşvet veren velilerin de ceza alması ümidiyle.

Yanıtla . 19Beğen . 2Beğenme 30 Eylül 16:09
15

Döner var yermisin... - Memlekette yiyen yiyene bu sadece minicik bir örnek....bizdende istemişlerdi 5bin TL zamanında....ben başka okula verdim...ikamet taşıdım hemen...muhtardan...tabii onada ateşledik birşeyler...herkez mersedese biniyor yaniii ayikünmüüüüü.....

para varsa yancikta .............

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 30 Eylül 15:59
14

Haydari̇ngo - Sadece o okul mu ?

Adapazarındaki neredeyse tüm okullar aynı haltı yiyor.

Karaman 17 Ağustos mesela

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 15:48
12

Afk - adı üstünde devlet okulu tamamen ücretsiz olmalı velilere bu ücretlerin dayatılması üzücü.

Derhal işlem başlatılması gerekiyor başta müdüre ve sonra öğretmenlere

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 15:36
44

Pencapli Cemal - @Afk 12 nolu yoruma cevabı: Ogretmenle ne alakasi var cahil

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 00:46
11

Şekermahalleli̇ - BENİMDE DURUMUM YOK TU, ÇOCUĞUMUN GELECEĞİNİ ÇEKİLİŞE BIRAKTIK MECBUR.

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 30 Eylül 15:30
10

Kelleci - yahu bu soruşturma aylardır devam ediyo bi sonuç yokki şunu iddia ediyorum adam akıllı bi soruşturma yapılsın hesaplar çıkarılsın herşey araştırılsın okul müdürü dahil ilçe milli eğitimde de çok bedel ödenir gerisi laf olsun torba dolsun herşey adamına görü yürür bizde yoksa kapalı kapılar ardında ne dümenler dönüyo belli değil

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 15:27
08

Bir Anne - Oğlum bu okulun öğrencisi.Adresimiz bu okula çıkıyor.Kayıt için gittiğimizde bizden bağış adı altında 500tl para istediler.Biz vermedik.Ayrıca başka bi konu öğretmen seçimi.Bizde bilirdik 5bin 10bin verip iyi öğretmen seçmeyi ama böyle yapınca başka bir öğrencinin hakkına girmiş olmuyormuyuz? Parası olan iyi öğretmen seçecek parası olmayan kuraya girecek .böyle adaletsizlik olamaz.

Yanıtla . 23Beğen . 2Beğenme 30 Eylül 15:23
06

Sakaryalı - Veli isterse bağış yapacak ne demek? Okulun ilk haftası toplantı yapıldı, her veli den 500 tl bağış adı altında istendi. Iban numarasını elimize verdiler. Çocuğumuz mağdur edilmesin diye yatırdım.

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 30 Eylül 15:15
05

emrah aydın - ALIN GÖREVDEN BAKAN ALINMAYACAK DİYOR BUNLAR DİRENİYOR NE KAHRAMAN CESUR MEMURLAR VAR

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 15:11
04

Pekalanlat - Medyabar gerçekten artniyetlisin.Başarılı ,iyi olan herşeye muhalefet etme yoluna taş koyma peşindesin.Ya arkadaşım alan memnun veren memnun.O okula göndermek istiyorsan orası bir proje okulu ise ve oranın adı başarılarla anılıp başarılı öğretmenler var ise verebilen versin arkadaşım bağışını....Siz hem vermeyim,ama maksimum performans bekleyım derdindesiniz.olmaz o oyle.adam cebine mi atıyo parayı.orayı başarılı yapan ne ise oraya kullanıyordur.başarılı olduğu zaman da en başarılı dıye övünmeyın o zaman.

Yanıtla . 11Beğen . 31Beğenme 30 Eylül 15:08
24

Değnek - @Pekalanlat 04 nolu yoruma cevabı: Dostum sen ....

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 30 Eylül 17:32
18

Sen Düşünme Boşver - @Pekalanlat 04 nolu yoruma cevabı: Sen parayı yüklü vermişsin belli ki :))))

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 16:12
13

Ilgili Kişi - @Pekalanlat 04 nolu yoruma cevabı: sen sanırım okuldaki öğretmenlerden birisin. Her okulun başarılı olması gerekiyor fakat hiçbir ücret ve A4 top talep edilmeden.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 15:38
09

Magrib - @Pekalanlat 04 nolu yoruma cevabı: Bu sene 30 olan 1. sınıf mevcutları 45'e çıkardılar. Sınıf sayısı 20 civarında. Mahallenin insanı, Suriyeliler veya kayıt parasını bir şekilde vermeyenler aynı sınıflarda toplanıyor, toplasan 5 sınıf bu şekilde mahalle halkı var.

Kalan 15 sınıf 10 ila 5 bin arası kayıt parası ve öğretmen seçim parası ödeyenlerden oluşuyor. 15 sınıf 45 öğrenciden ortalama 5 bin kayıt parasıyla 3 milyon 375 bin TL yapıyor.

Dönen rakamlara bakınız, okul fabrika gibi çalışıyor.

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 15:26
07

Vatandaş - @Pekalanlat 04 nolu yoruma cevabı: O OKULUN DEVLET OKULU OLDUĞUNDAN HABERDARMISIN BELLİ SENİN TUZUN KURU BAKAN VE BAŞKAN ANLATIRKEN EĞİTİM BEDAVA DEFTER KİTAP BİLE BİZ VERİYORUZ DEMİYORMU YA DEMESİN YADA DİYORSA DEDİĞİNİ YAPSIN .

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 15:18
03

Eşitlik - Niye sadece o okul olmuşken tüm okullar araştırılsın.Bize kura çektiren Milli eğitim buna niye suspus oluyor.

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 15:06
02

Vatandaş - ülkenin tüm illerinde sistem aynı şekilde müdürler öğretmenlere sıralama yapmış her öğretmenin bedeli farklı 1.lig 2.lig 3.lig gibi sıralamış öğretmen rencide oluyor o ayrı ama talep fazla olan 1.lig deki öğretmene kayıt yaptırmak özel okul ücretine yakın ne kötü yarısı gariban öğrenci para vermezse amatör kümedeki öğretmenin sınıfına kayıt yapılıyor bu durumda öğrencilerde kendi aralarında bir diğerini hakir görüyor resmen pazarlık yapılıyor tüm ülkede sistem bu şekilde işliyor bunu ilçe ve il milli eğitim müdürleride biliyor hatta eminimki bakanda biliyor savunma giderler çok bakanlıktan gelen bütçe yetmiyor sonra sıra geliyor okul aile birliğine onlarda ayrı kopartıyor velileri yani deve misali nerem doğru demiş ya veya benim memurum işini bilir .

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 15:03
01

ADAPAZARLI - haydi bakalım herkezin bildiği bu konu ile ilgili nasıl bir sonuç çıkacak

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 30 Eylül 15:01